vALSTYBINĖ KAINŲ IR ENERGETIKOS KONTROLĖS KOMISIJA

 

NUTARIMAS

DĖL minimalių ELEKTROS ENERGIJOS paslaugų kokybės LYGIŲ NUSTATYmo

 

2016 m. balandžio 15 d. Nr. O3-96

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 8 straipsnio 9 dalies 9 punktu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymo 9 straipsnio 3 dalies 4 punktu, Elektros energijos persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės reikalavimų, patvirtintų Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos (toliau – Komisija) 2009 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. O3-75 „Dėl Elektros energijos persiuntimo patikimumo ir paslaugų kokybės reikalavimų“ (toliau – Reikalavimai), 17 punktu ir atsižvelgdama į Komisijos Dujų ir elektros departamento Elektros skyriaus 2016 m. balandžio 12 d. pažymą Nr. O5-83 „Dėl minimalių elektros energijos paslaugų kokybės lygių nustatymo“, Komisija n u t a r i a:

Nustatyti minimalius elektros energijos paslaugų kokybės lygius pagal šiuos rodiklius, kurie galios iki reguliavimo periodo pabaigos:

1. AB „Litgrid“ atsižvelgiant į Reikalavimų 18 punktą, naujam reguliavimo periodui,
t. y. 2016–2020 m., laiku išnagrinėtų skundų procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį turi būti ne mažesnė nei 90 proc. kiekvienais kalendoriniais metais;

2. AB „Energijos skirstymo operatorius“ naujam reguliavimo periodui, t. y. 2016–2020 m.:

2.1. laiku prijungtų vartotojų dalis, ne mažesnė nei 96,64, proc.;

2.2. laiku atnaujinto elektros energijos persiuntimo vartotojams dalis, proc. per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 93,73, proc.;

2.3. vartotojui pateiktos informacijos nustatytu laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100,00, proc.;

2.4. laiku pašalintų gedimų vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 99,70, proc.;

2.5. elektros energijos persiuntimo atkūrimo laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį:

2.5.1. I patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 85,33, proc.;

2.5.2. II patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

2.5.3. III patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

2.6. atsižvelgiant į Reikalavimų 18 punktą, laiku išnagrinėtų skundų procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį turi būti ne mažesnė nei 90 proc. kiekvienais kalendoriniais metais.

3. AB „Lifosa“ 2016–2019 m. laikotarpiui:

3.1. laiku prijungtų vartotojų dalis, ne mažesnė nei 100, proc.;

3.2. laiku atnaujinto elektros energijos persiuntimo vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100, proc.;

3.3. vartotojui pateiktos informacijos nustatytu laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100,00, proc.;

3.4. laiku pašalintų gedimų vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100, proc.;

3.5. elektros energijos persiuntimo atkūrimo laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį:

3.5.1. I patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

3.5.2. II patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

3.5.3. III patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 99,60, proc.;

3.6. atsižvelgiant į Reikalavimų 18 punktą, laiku išnagrinėtų skundų procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį turi būti ne mažesnė nei 90 proc. kiekvienais kalendoriniais metais.

4. AB „Akmenės cementas“, AB „Achema“,UAB „Dirbtinis pluoštas“, UAB „E-Tinklas“ 2016–2019 m. laikotarpiui:

4.1. laiku prijungtų vartotojų dalis, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.2. laiku atnaujinto elektros energijos persiuntimo vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.3. vartotojui pateiktos informacijos nustatytu laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100,00, proc.;

4.4. laiku pašalintų gedimų vartotojams procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.5. elektros energijos persiuntimo atkūrimo laiku procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį:

4.5.1. I patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.5.2. II patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.5.3. III patikimumo kategorijos vartotojams, ne mažesnė nei 100, proc.;

4.6. atsižvelgiant į Reikalavimų 18 punktą, laiku išnagrinėtų skundų procentinė dalis per ataskaitinį laikotarpį turi būti ne mažesnė nei 90 proc. kiekvienais kalendoriniais metais.

Šis nutarimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka ir sąlygomis.

 

 

 

Komisijos pirmininkė                                                                                                           Inga Žilienė