LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, VIENIJANČIŲ KITAS NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS, DIRBANČIAS VAIKO GEROVĖS SRITYJE, 2016–2018 METŲ PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSŲ ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO IR NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, VIENIJANČIŲ KITAS NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS, DIRBANČIAS VAIKO GEROVĖS SRITYJE, 2016–2018 METŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO
2016 m. balandžio 15 d. Nr. A1-196
Vilnius
Įgyvendindama Vaiko gerovės 2016–2018 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. kovo 10 d. įsakymu Nr. A1-132 „Dėl Vaiko gerovės 2016–2018 metų veiksmų plano patvirtinimo“, 1 priedo 4.2 papunktį:
1. T v i r t i n u Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 metų projektų atrankos konkursų organizavimo nuostatus (pridedama).
2. S u d a r a u šios sudėties Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 metų projektų vertinimo komisiją (toliau – komisija):
Daina Urbonaitienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento direktorė (komisijos pirmininkė);
Eglė Kanopaitė-Gruodienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vedėja (komisijos pirmininko pavaduotoja);
Ričardas Černiauskas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus patarėjas;
Neringa Česnulaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinės aprėpties departamento Socialinių paslaugų skyriaus darbuotoja, dirbanti pagal terminuotą darbo sutartį;
Aušra Makarevičiūtė – socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja;
Renata Maslauskienė – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Veiklos planavimo ir stebėsenos skyriaus vyriausioji specialistė.
4. L a i k a u netekusiu galios Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. birželio 2 d. įsakymą Nr. A1-298 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2014–2018 metų projektų atrankos konkursų organizavimo nuostatų patvirtinimo ir Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2014–2018 metų projektų atrankos konkursų komisijos sudarymo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės
apsaugos ir darbo ministro
2016 m. balandžio 15 d. įsakymu
Nr. A1-196
NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, VIENIJANČIŲ KITAS NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS, DIRBANČIAS VAIKO GEROVĖS SRITYJE, 2016–2018 metų projektų ATRANKOS konkursų ORGANIZAVIMO nuostatai
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 metų projektų atrankos konkursų organizavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 metų projektų atrankos konkursų (toliau – konkursas) finansavimo prioritetus, projektų turinio reikalavimus, paraiškų teikimo, projektų atrankos bei vertinimo, projektų finansavimo, vykdymo ir kontrolės tvarką, sutarčių sudarymą, projektų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą.
2. Konkursą kasmet organizuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija). Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiama bent viena paraiška.
3. Konkursas skelbiamas viešai Ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt. Skelbime nurodoma paraiškų priėmimo pradžia ir terminas, jų pateikimo laikas, vieta ir adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas pasiteirauti, projekto paraiškos forma, konkursui numatoma skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų suma, galima didžiausia finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų suma.
5. Galimi pareiškėjai – nacionalinės skėtinės nevyriausybinės organizacijos, vienijančios ne mažiau kaip 10 kitų nevyriausybinių organizacijų, dirbančių vaiko gerovės srityje Lietuvos Respublikoje (toliau – pareiškėjai).
II SKYRIUS
FINANSAVIMO PRIORITETAI
7. Finansavimo prioritetai teikiami pareiškėjams, kurie:
7.1. atstovauja Lietuvos Respublikoje veikiančioms organizacijoms, dirbančioms vaiko gerovės srityje ir atstovaujančioms vaiko interesams Lietuvos Respublikos ir tarptautinėse organizacijose, bei paruošia daugiau nei vieną Lietuvos Respublikos Vyriausybės ataskaitos „Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijos įgyvendinimas Lietuvoje“ nevyriausybinių organizacijų komentarą ir pateikia jį Jungtinių Tautų vaiko teisių komitetui Ženevoje;
7.2. vienija 10 ar daugiau ne vienos veiklos rūšies (vienijančių ne tik šeimas, daugiavaikes šeimas ar dienos centrus) kitų nevyriausybinių organizacijų, dirbančių vaiko gerovės srityje Lietuvos Respublikoje;
7.5. turi bendradarbiavimo patirties su valstybės ir (ar) savivaldybių institucijomis ir (ar) įstaigomis ir (ar) nevyriausybinėmis organizacijomis, dirbančiomis vaiko gerovės srityje;
III SKYRIUS
PROJEKTŲ TURINIO REIKALAVIMAI
8. Projektuose turi būti numatyta:
8.8. projekto priemonių (veiklų) įgyvendinimo planas: veiklų pavadinimai (aprašymai), jų vykdytojas (-ai), trukmė, dažnumas ir įgyvendinimo laikotarpis, nuoseklumas, pagrįstumas ir tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams siekti;
8.9. detali projekto įgyvendinimo sąmata, pagrindimas, nurodant lėšų šaltinius ir iš Ministerijos prašomų lėšų sumą;
8.10. projekto vykdymą užtikrinantys ištekliai: informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, jų tinkamumas vykdomai veiklai, projekto įgyvendinimo laikotarpiui pasibaigus planuojamos turėti ar gauti lėšos, kiti projekto įgyvendinimą užtikrinantys finansiniai ir kiti ištekliai;
9. Konkursui teikiami projektai, kuriais įgyvendinamos ne mažiau kaip dvi iš šių veiklų:
9.1. organizuoti atstovaujamąją veiklą vaiko gerovės srityje ir platinti informaciją visuomenėje apie vaiko gerovę, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijos (toliau – Konvencija) nuostatas socialinėje, švietimo, sveikatos ir teisingumo srityse;
9.2. mokyti dirbančius su vaikais specialistus siekti vaiko gerovės, taikant praktikoje pozityvius vaiko auklėjimo metodus;
9.3. stiprinti bendradarbiavimą tarp nevyriausybinių organizacijų, valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir organizacijų, dirbančių vaiko gerovės srityje;
9.4. organizuoti kvalifikacijos tobulinimą vienijamų organizacijų nariams, kad būtų tinkamai atstovaujama vienijamoms organizacijoms;
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
10. Konkursui teikiami projektai aprašomi, užpildant paraišką (Nuostatų 1 priedas). Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei antspaudą jis privalo turėti.
Vienas pareiškėjas gali pateikti tik vieną paraišką. Jei pareiškėjas pateikia daugiau negu vieną paraišką, vertinama tik ta paraiška, kurios pateikimo data yra ankstesnė.
11. Paraiškoje turi būti pateikta:
11.5. informacija apie pareiškėjo buhalterį (kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens – informacija apie šiuos asmenis);
12. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:
12.1. pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų ir kt.) kopijas, patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jeigu jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
12.2. veiklos, vykdytos per pastaruosius 3 (trejus) metus Konvencijos 42 straipsnio nuostatų sklaidos ar vaiko gerovės srityje, aprašą (laisva forma);
12.3. projekto vadovo, projekto vykdytojų kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;
12.4. bendradarbiavimo su valstybės, savivaldybių institucijomis ir (ar) įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, dirbančiomis vaiko gerovės srityje, veiklos aprašymus (laisva forma), bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą (jei yra), kopijas;
12.5. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra Nuostatų 18 punkte nurodytų aplinkybių;
12.6. dokumentų, patvirtinančių teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, jei numatomas veiklas planuojama vykdyti tose patalpose, kopiją, patvirtintą pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;
12.7. galiojančios sutarties kopiją, jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens;
13. Pareiškėjas užantspauduotame voke pateikia 2 paraiškos egzempliorius (1 originalą ir 1 kopiją) ir tiek pat Nuostatų 12 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Kopija laikoma tinkama, jei ji (arba jos pirmas ir paskutinis lapas) patvirtinta žyma „Kopija tikra“ ir pareiškėjo antspaudu, jeigu pareiškėjas antspaudą privalo turėti, bei asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, ir nurodyta data. Jei dokumentą sudaro daugiau nei vienas lapas, antro ir priešpaskutinio lapo apatinėje dalyje esančiame laisvame plote nurodoma „Kopija tikra“ ir pasirašoma.
Kiekvienas paraiškos egzempliorius ir prie jo pridedami dokumentai turi būti susegti, puslapiai sunumeruoti.
14. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi į Ministeriją adresu A. Vivulskio 11, Vilnius, 105 kab. Ant voko užrašoma: „Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 m. projektų atrankos konkursui“, nurodomi pareiškėjo duomenys.
15. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba arba turi būti pateikiami jų vertimai. Paraiška registruojama Ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka. Elektroniniu paštu, faksu ar kitu nei skelbime nurodytu adresu pateiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos.
16. Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip konkurso skelbime nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data.
17. Konkursui pasibaigus, paraiškos jo dalyviams negrąžinamos. Projektai, kurie nebuvo finansuoti, saugomi vienus metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
18.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
18.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
18.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką Ministerijos darbuotojams, Komisijos nariams;
18.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų projektui įgyvendinti;
18.6. asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;
V SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
20. Projektus vertina Komisija, sudaryta socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius. Komisijos sekretorių per pirmąjį Komisijos posėdį iš Komisijos narių skiria Komisijos pirmininkas.
Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Nuostatais ir kitais teisės aktais.
21. Komisijos sekretorius:
21.3. prieš Komisijos pirmininkui paskirstant projektus Komisijos nariams įvertina, ar paraiškos atitinka Nuostatų 28 punkte nurodytus formaliuosius kriterijus;
21.4. Komisijos pirmininko pavedimu nurodo pareiškėjams paaiškinti ar patikslinti paraiškose pateiktą informaciją, renka paaiškinimus ir patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai;
21.5. informuoja Komisiją apie gautas paraiškas, jų atitiktį formaliesiems kriterijams, trūkstamus dokumentus ir kitas konkurso organizavimui svarbias aplinkybes;
21.6. renka Komisijos narių raštu pateiktą informaciją apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir jų pasirašytas nešališkumo deklaracijas;
21.7. Komisijos pirmininko pavedimu Nuostatų 35 punkto trečiojoje pastraipoje nurodytu atveju informuoja pareiškėjus apie skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių ir (ar) veiklų planą, renka pareiškėjų patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai;
21.8. rengia Ministerijos kanclerio potvarkio dėl lėšų skyrimo, dokumentų priėmimo–perdavimo aktų ir kitų Komisijos veiklos dokumentų projektus;
22. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
Pirmasis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės dokumentų pateikimo konkursui dienos. Galutinis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Komisijos narių paskutinių vertinimo anketų pateikimo. Gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
Komisijos nariams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš
5 darbo dienas praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
Klausimai gali būti aptariami ir narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
23. Per pirmąjį posėdį, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos ir nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo. Konfidencialumo pasižadėjimus pasirašo ir Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys pareiškėjai bei kitų suinteresuotų asmenų atstovai.
Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui priimti, Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o projektą (-us) vertina Komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas Komisijos narys.
Komisijos nariams pasirašius šiame punkte nurodytus dokumentus, Komisijos pirmininkas trumpai supažindina Komisijos narius su konkurso tikslais, numatoma darbo tvarka, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketą, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant projektus, atsako į Komisijos narių klausimus.
24. Komisijos pirmininkas, narys ar sekretorius gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jeigu:
24.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
24.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusiais ar esamais santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
24.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
25. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas socialinės apsaugos ir darbo ministro sprendimu. Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos narys, jam paskirtas vertinti paraiškas Komisijos pirmininkas perduoda įvertinti kitam Komisijos nariui. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos sekretorius, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys arba Ministerijos administracijos padalinio, kuriame dirba nušalintas (nusišalinęs) Komisijos sekretorius, vadovo sprendimu paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.
26. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių dviejų trečdalių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininko arba jo pavaduotojo balsas.
27. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius.
Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po posėdžio.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR PROJEKTŲ VERTINIMAS
28. Prieš Komisijos pirmininkui paskirstant projektus Komisijos nariams, Komisijos sekretorius įvertina, ar:
28.2. paraiška pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, bei patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas antspaudą privalo turėti;
28.3. paraiška atitinka Nuostatų 10 punkte nustatytus reikalavimus ir yra užpildyta nustatyta forma (Nuostatų 1 priedas);
28.5. pareiškėjas pateikė visus Nuostatų 12 punkte nurodytus dokumentus, pateiktos dokumentų kopijos tinkamai patvirtintos;
28.6. pareiškėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Ministerijos gautų lėšų panaudojimą valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir atitinkamo konkurso nuostatuose nustatyta tvarka, gautas lėšas panaudojęs pagal tikslinę paskirtį;
28.8. kiekvienas paraiškos egzempliorius ir prie jo pridedami dokumentai susegti, puslapiai sunumeruoti;
29. Jeigu vertinant gautą paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos projekto vertinimui, Komisijos sekretorius apie tai informuoja Komisiją ir Komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo šio prašymo pateikimo dienos.
Jeigu kartu su paraiška nepateikti Nuostatų 12 punkte nurodyti privalomi pateikti dokumentai, pirmajame Komisijos posėdyje sprendžiamas tokios paraiškos priėmimo klausimas. Komisija gali tokią paraišką atmesti arba nurodyti pareiškėjui pateikti privalomus dokumentus per 3 darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos.
30. Paraiškos atmetamos, projektai yra nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
30.1. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę;
30.3. pareiškėjas konkurso skelbime ir (ar) Komisijos nustatytu laiku nepateikė visų Nuostatų 12 punkte reikalaujamų dokumentų ir (ar) 13 punkte reikalaujamo jų egzempliorių skaičiaus arba pateikė nepatvirtintas paraiškos ir dokumentų kopijas;
30.4. paraiška neatitinka Nuostatų 10 punkte nustatytų reikalavimų ir nėra užpildyta nustatyta forma (Nuostatų 1 priedas);
30.5. pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;
31. Vertintinus projektus Komisijos nariams paskirsto Komisijos pirmininkas Komisijos posėdyje. Projektai paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Jeigu vieną projektą vertino 2 Komisijos nariai ir tarp vertinimo rezultatų yra daugiau kaip 15 balų skirtumas, Komisijos pirmininkas tokį projektą papildomai vertina pats arba paskiria papildomai įvertinti kitam Komisijos nariui. Komisijos sekretorius projektų nevertina.
Komisijos nariai įvertina projektus per 20 darbo dienų nuo galutinės paraiškų pateikimo konkursui dienos. Atsižvelgdamas į paraiškų skaičių ir apimtį, Komisijos primininkas projektų įvertinimo terminą gali pratęsti iki 10 darbo dienų.
32. Komisijos nariai projektus vertina užpildydami vertinimo anketą (Nuostatų 2 priedas), vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 80 balų.
33. Vertinant projektus balai skiriami už:
33.4. projekto sąmatos pagrįstumą, atitiktį numatomoms veikloms ir (ar) priemonėms, jos detalumą, realumą ir ekonomiškumą;
33.5. pareiškėjo kompetenciją ir darbo patirtį (projekto vadovo, projekto
vykdytojo (-ų) ir specialistų, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikaciją, išsilavinimą, darbo patirtį ir gebėjimus įgyvendinti projektą);
34. Komisija įvertina projektus, apskaičiuodama kiekvienam projektui Komisijos narių skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja projektus mažėjimo tvarka. Lėšos skiriamos tiems projektams, kurie surinko didžiausią galimą balų skaičių. Projektai, surinkę 40 balų ir mažiau, nefinansuojami. Jei projektai pagal turinį ir prioritetą yra įvertinami vienodai, pirmenybė teikiama projektui, kurio administravimo išlaidų dalis bus mažesnė.
Likę tinkami finansuoti projektai yra įtraukiami į rezervinių projektų sąrašą. Projektams iš rezervinio sąrašo finansavimas gali būti skirtas Nuostatų 56 punkte nustatyta tvarka.
35. Pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo Komisija pateikia Ministerijos kancleriui.
Ministerijos kancleris per 7 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymų gavimo priima sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams, kuris įforminamas Ministerijos kanclerio potvarkiu.
Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį, Ministerija raštu informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių ir (ar) veiklų planą, o pareiškėjas ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo patikslina sąmatą ir priemonių ir (ar) veiklų planą, nurodo, kokia apimtimi bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydamas įgyvendinant projektą privalomus atlikti darbus, surengti renginius, suteikti paslaugas ir pan., patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir patikslintą sąmatą pateikia Ministerijai.
Gavus pareiškėjų patikslintus dokumentus, Komisijos sekretorius ne vėliau nei kitą darbo dieną juos pateikia įvertinti tiems Komisijos nariams, kurie vertino pirmines paraiškas. Komisijos nariai patikslintus dokumentus įvertina ne vėliau nei per 3 darbo dienas.
Komisija ne vėliau nei per 3 darbo dienas po to, kai Komisijos nariai įvertina patikslintus dokumentus, posėdyje įvertina pareiškėjų patikslintus dokumentus ir protokoliniu sprendimu pritaria arba nepritaria pareiškėjų suplanuotoms lėšoms ir jų veikloms (darbams) pagal atitinkamam projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas.
Pareiškėjams nepateikus patikslintų dokumentų arba Komisijai nepritarus patikslintiems pareiškėjų dokumentams, Komisijos siūlymu sprendimas dėl lėšų skyrimo tokių pareiškėjų pateiktiems projektams finansuoti pripažįstamas netekusiu galios. Komisijos sekretorius ne vėliau nei per 3 darbo dienas nuo Komisijos posėdžio parengia sprendimo dėl lėšų skyrimo pakeitimo projektą.
36. Valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis tarp pareiškėjo ir Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Departamentas) sudaroma ne vėliau nei per 35 kalendorines dienas nuo sprendimo dėl lėšų skyrimo projektui priėmimo dienos.
37. Ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl lėšų skyrimo projektams priėmimo dienos Departamentui perduodama po 1 egzempliorių paraiškų, kurioms skirtas finansavimas, ir Komisijos protokolinių sprendimų kopijų. Jei paraiškos buvo tikslinamos Nuostatų 35 punkte nustatyta tvarka, paraiškų, patikslintų dokumentų ir Komisijos protokolinių sprendimų kopijos Departamentui perduodamos ne vėliau nei per 3 darbo dienas po Komisijos posėdžio, kuriame įvertinti patikslinti dokumentai, dienos.
Perdavimas įforminamas Ministerijos ir Departamento struktūrinių padalinių vadovų, atsakingų už konkurso koordinavimą, pasirašytu dokumentų perdavimo–priėmimo aktu.
38. Nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties dėl pareiškėjo kaltės per Nuostatų 36 punkte nurodytą terminą, Departamentas teikia Ministerijos kancleriui pasiūlymą panaikinti sprendimą skirti lėšas.
39. Pareiškėjai raštu informuojami apie Ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per
3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos ar joms neskirta lėšų, apie sprendimą informuojami raštu, nurodant atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis bei pateikiant sprendimo dėl lėšų skyrimo išrašą.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS PROJEKTAMS, PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
41. Projektams lėšos skiriamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto Ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas.
42. Pareiškėjai privalo:
42.1. gautas valstybės biudžeto lėšas laikyti banke, kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje, įvertindami valstybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo bei saugojimo rizikos veiksnius, ir naudoti tik valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti;
43. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pasirašymo dienos iki valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytos datos.
44. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:
44.1. projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 proc. projektui Ministerijos skirtų lėšų):
44.1.2. asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas (kai paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens);
44.2. projekto įgyvendinimo išlaidos:
44.2.1. vykdančių projektą fizinių asmenų (jei įdarbinti pareiškėjo) darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas;
44.2.2. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms prekėms, priemonėms, tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, įsigyti, išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą, nurodytą Nuostatų 47.6 papunktyje;
44.2.3. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms paslaugoms (psichologo, teisininko, lektoriaus, mokymų, renginių organizavimo, leidybos paslaugos ir kt.), tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, įsigyti (ne daugiau kaip 25 eurai už 1 val.);
44.2.4. išlaidos specialistų, dirbančių su vaikais, kvalifikacijai tobulinti, siekiant skatinti įvaikinimą ar vaiko globą (rūpybą) šeimoje ar šeimynoje;
44.2.5. atstovavimo vienijamoms organizacijoms tarptautinėse institucijose ir organizacijose bei jų organizuojamuose renginiuose, kurie susiję su vaiko teisių apsauga ir gerove, išlaidos;
44.2.7. ryšio paslaugų išlaidos (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 eurų vienam projekto vykdytojui per mėnesį), pašto);
44.2.10. patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, nuoma ir (ar) eksploatavimo išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo, kitos patalpų išlaikymo ir priežiūros išlaidos);
45. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos gali būti naudojamos tik valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.
46. Pareiškėjai, kurių veikla yra daugiau kaip 50 proc. finansuojama iš valstybės, savivaldybių biudžetų lėšų, Europos Sąjungos lėšų, yra laikomi perkančiosiomis organizacijomis. Perkančioji organizacija, atlikdama pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
47. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos:
47.4. išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta projekto parengiamuoju etapu iki pateikiant paraišką Ministerijai bei sudarant valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį;
47.6. ilgalaikiam nematerialiam ir materialiajam turtui, kurio vertė 500 eurų ir didesnė, įsigyti, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimas Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“;
47.7. tarptautiniuose projektuose dalyvaujančių kitų šalių atstovų kelionėms į Lietuvos Respubliką bei iš jos, taip pat jų draudimo išlaidoms dengti;
48. Pareiškėjas privalo:
48.1. projektą įgyvendinti iki valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje numatytos dienos arba ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
48.2. pasibaigus kiekvienam ketvirčiui, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o pasibaigus metams – iki kitų metų sausio 5 d. Departamentui pateikti atitinkamai ketvirtines ir metines projekto veiklos ir finansines ataskaitas pagal pateiktas formas. Prie projekto veiklos ataskaitos pridedama turima su projekto įgyvendinimu susijusi rašytinė ir vaizdinė medžiaga;
49. Departamentas:
49.1. pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu;
49.2. atrankos būdu tikrina, ar lėšas projektui gavęs pareiškėjas laikosi Nuostatų reikalavimų ir valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų;
49.3. turėdamas pagrįstų įtarimų ar nustatęs, kad pareiškėjas netinkamai vykdo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties reikalavimus, apie tai raštu informuoja pareiškėją ir sustabdo valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį. Pareiškėjas raštu informuoja Departamentą apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytus reikalavimus, kartu pateikia tai patvirtinančius įrodymus. Departamentas, įvertinęs iš pareiškėjo gautą informaciją, gali atnaujinti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties vykdymą. Jei pareiškėjas neinformuoja Departamento apie pasirengimą tinkamai vykdyti valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytų reikalavimų, Departamentas vienašališkai nutraukia valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį apie tai pareiškėją įspėjęs prieš 10 darbo dienų.
50. Valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis su pareiškėjais nutraukiama ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:
51. Ministerijai arba Departamentui nustačius, kad pareiškėjas skirtas valstybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, pareiškėjas privalo jas grąžinti Ministerijai arba Departamentui per jų nustatytą laikotarpį, nurodydamas, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį ir grąžinamą sumą. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Pareiškėjas praranda teisę teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Ministerijos programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Ministerijai iš pareiškėjo priteisiamos neteisėtai panaudotos valstybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.
52. Norėdamas patikslinti sąmatą, pareiškėjas pateikia Departamentui pagrįstą prašymą tikslinti projekto išlaidų sąmatą ir lyginamąjį sąmatos projektą. Departamentas, išnagrinėjęs pareiškėjo prašymą, priima sprendimą dėl sąmatos tikslinimo ir apie tai informuoja pareiškėją. Pareiškėjas gali teikti prašymą tikslinti sąmatą tik dėl nepatirtų išlaidų, išskyrus tinkamų išlaidų sumažėjimo atvejus.
Apie leidimą tikslinti sąmatą pareiškėjas informuojamas raštu. Gavęs leidimą, pareiškėjas per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos privalo atitinkamai patikslinti išlaidų sąmatą ir ją pateikti Departamentui.
53. Prašymai tikslinti sąmatas teikiami Departamentui vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.
54. Pareiškėjas privalo raštu informuoti Departamentą apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą, sustabdymą ar panaikinimą. Gavęs tokį pranešimą, Departamentas sustabdo lėšų pervedimą projektui. Pareiškėjui atnaujinus veiklą ir apie tai pranešus Departamentui, sustabdytų lėšų pervedimas atnaujinamas.
55. Pareiškėjas privalo raštu informuoti Departamentą, jei vykdoma ar numatoma vykdyti pareiškėjo reorganizacija, ir pateikti dokumentus bei informaciją, pagrindžiančią, kad po reorganizacijos veiksiantis juridinis asmuo bus pajėgus tinkamai vykdyti projekto veiklas.
56. Pareiškėjui nesudarius valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties per Nuostatų 36 punkte nurodytą terminą, atsisakius dalies lėšų ar nutraukus valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį, likusios nepanaudotos lėšos Komisijos siūlymu ir Ministerijos kanclerio sprendimu eilės tvarka gali būti skirtos įvertintiems projektams, esantiems rezervinių projektų sąraše. Sprendimas priimamas per 5 darbo dienas nuo Komisijos siūlymo pateikimo dienos.
VIII SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO PRATĘSIMAS
57. Projektų finansavimas gali būti pratęstas kitiems kalendoriniams metams, bet ne ilgiau kaip iki kitų metų gruodžio 31 d. ir ne daugiau nei 2 kartus, tomis pačiomis Nuostatuose ir valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatytomis sąlygomis, neskelbiant naujo konkurso. Prašydamas pratęsti finansavimą pareiškėjas iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Ministerijai pateikia:
57.2. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 18 punkte;
58. Ministerija, gavusi Nuostatų 57 punkte nurodytus dokumentus, per 5 darbo dienas nuo paskutinės prašymų pratęsti projektų finansavimą gavimo dienos apie gautus prašymus raštu (elektroniniu paštu) informuoja Komisiją ir Departamentą.
59. Prašymą pratęsti projekto finansavimą Komisija apsvarsto ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo ir pateikia Ministerijos kancleriui siūlymą dėl projekto finansavimo pratęsimo ir lėšų skyrimo.
60. Sprendimas dėl projekto finansavimo pratęsimo priimamas, atsižvelgiant į Departamento pateiktą metinę ataskaitą apie projekto įgyvendinimą ir lėšų panaudojimo tinkamumą. Ataskaitas Komisija gali svarstyti atskirame posėdyje.
61. Ministerijos kancleris per 5 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymo gavimo priima sprendimą dėl projekto finansavimo pratęsimo ir lėšų skyrimo, kuris įforminamas Ministerijos kanclerio potvarkiu.
IX SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO VERTINIMO KRITERIJAI
63. Nustatomi projektų įgyvendinimo kriterijai:
63.1. veiklose, skirtose siekti vaiko gerovės, taikant pozityvius vaiko auklėjimo metodus, dalyvaujančių asmenų skaičius;
63.3. organizuojamų ir vykdomų veiklų – platinti informaciją apie vaiko gerovę ir Konvencijos nuostatas – pobūdžių skaičius;
63.4. veiklose, skirtose stiprinti tėvų atsakomybę už savo vaikus, dalyvaujančių asmenų pagal grupes (tėvų, globėjų (rūpintojų), įtėvių, vaiko artimųjų giminaičių, kitų asmenų) skaičius;
63.5. veiklose, skirtose skatinti vaiko globą šeimoje ar šeimynoje arba įvaikinimą, dalyvaujančių asmenų pagal grupes (būsimųjų globėjų (rūpintojų), įtėvių, vaiko artimųjų giminaičių, globėjų (rūpintojų) šeimose, šeimynų dalyvių, šeimų ir pavienių asmenų) skaičius;
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
65. Pareiškėjas turi viešinti projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, eigą ir jo rezultatus. Viešindamas projektą, pareiškėjas turi nepažeisti viešosios tvarkos ir laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos bei nurodyti, kad projektui lėšų skyrė Ministerija.
66. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
67. Sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti pakeistas ar pripažintas netekusiu galios atsižvelgiant į Departamento pateiktą metinę ataskaitą apie projekto įgyvendinimą ir lėšų panaudojimo tinkamumą arba pasikeitus teisės aktams, kuriais remiantis skiriami valstybės biudžeto asignavimai atitinkamam konkursui.
68. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl lėšų skyrimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Nevyriausybinių organizacijų,
vienijančių kitas nevyriausybines
organizacijas, dirbančias vaiko gerovės
srityje, 2016–2018 metų projektų
atrankos konkursų organizavimo
nuostatų
1 priedas
(Paraiškos forma)
(paraišką teikiančios nevyriausybinės organizacijos, vienijančios kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, pavadinimas)
(juridinio asmens kodas, adresas, telefono numeris, fakso numeris, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija
A. Vivulskio g. 11
LT-03610, Vilnius
PARAIŠKA
DĖL DALYVAVIMO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, VIENIJANČIŲ KITAS NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS, DIRBANČIAS VAIKO GEROVĖS SRITYJE, 2016–2018 METŲ PROJEKTŲ ATRANKOS _____________ M. ORGANIZUOJAMAME KONKURSE
________________ Nr. _____________
(data)
1. BENDRA INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ IR PAREIŠKĖJĄ
1.2. Informacija apie pareiškėją
Juridinio asmens pavadinimas |
|
Teisinė forma |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Įregistravimo Juridinių asmenų registre data |
|
Adresas (su pašto indeksu) |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Fakso numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
Interneto svetainės adresas |
|
Banko, kitos kredito ar mokėjimo įstaigos rekvizitai (pavadinimas, adresas, kodas, sąskaitos numeris) |
|
1.3. Informacija apie buhalterį arba buhalterinės apskaitos paslaugas teikiantį asmenį ar įmonę (įstaigą)
Buhalterio arba buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens |
|
Vardas ir pavardė |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Fakso numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
Buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) |
|
Pavadinimas |
|
Adresas |
|
Kodas |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Fakso numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
1.4. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė |
|
Darbovietės pavadinimas |
|
Pagrindinės pareigos organizacijoje |
|
Darbovietės adresas |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Fakso numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninio pašto adresas |
|
1.5. Projekto partneris (-iai) (jeigu yra)
Partnerio (-ių) (valstybės institucija, savivaldybės (-ių) įstaiga (-os), nevyriausybinės organizacijos ir kt.) pavadinimas |
Partnerio (-ių) buveinės adresas (-ai), telefono (-ų) numeris (-iai) (su tarpmiestiniu kodu) |
Partnerio (-ių) vaidmuo projekte |
Bendradarbiavimo statusas (sutartis, susitarimas), sutarties ar susitarimo terminas |
|
|
|
|
2. PROJEKTO APRAŠYMAS
2.8. Projekto tikslinė grupė, paslaugų gavėjų skaičius (apibūdinant, su kokia grupe (-ėmis) bus įgyvendinama (-os) projekto prioritetinė (-ės) sritis (-ys), dalyvių skaičius ir amžius)
|
3. PROJEKTO PRIEMONIŲ (VEIKLŲ) ĮGYVENDINIMO PLANAS
Veiklos pavadinimas (aprašymas) |
Atsakingas vykdytojas |
Veiklos vykdymo trukmė, dažnumas |
Veiklos įgyvendinimo laikotarpis |
Veiklos nuoseklumas, pagrįstumas ir tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. DETALI PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis |
Mato vieneto pav. |
Kiekis |
Vieneto kaina, Eur |
Reikalinga suma, Eur |
Prašoma suma, Eur |
1. |
Projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 30 procentų projektui Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Ministerija) skirtų lėšų) |
|||||
1.1. |
Projekto vadovo darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
1.2. |
Asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas (jei paslauga nėra perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
1.3. |
Užmokestis už buhalterinės apskaitos paslaugas pagal paslaugų sutartį (kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|||
2. |
Projekto įgyvendinimo išlaidos |
|||||
2.1. |
Fizinių asmenų, kurie vykdo projektą (yra įdarbinti pareiškėjo), darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.2. |
Išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms prekėms, priemonėms, tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, įsigyti, išskyrus ilgalaikį turtą, nurodytą Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių kitas nevyriausybines organizacijas, dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018 metų projektų atrankos konkursų organizavimo nuostatų (toliau – Nuostatai) 47.6 papunktyje |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.3. |
Išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms paslaugoms (psichologo, teisininko, lektoriaus, mokymų, renginių organizavimo, leidybos paslaugos ir kt.), tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinama veikla, įsigyti (ne daugiau kaip 25 eurai už 1 val.) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.4. |
Išlaidos specialistų, dirbančių su vaikais, kvalifikacijai tobulinti, siekiant skatinti įvaikinimą ar vaiko globą (rūpybą) šeimoje ar šeimynoje |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.5. |
Atstovavimo vienijamoms organizacijoms tarptautinėse institucijose ir organizacijose bei jų organizuojamuose renginiuose, kurie susiję su vaiko teisių apsauga ir gerove, išlaidos |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.6. |
Viešosios nuomonės apklausos išlaidos |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.7. |
Ryšio paslaugų išlaidos (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 eurų vienam projekto vykdytojui per mėnesį), pašto) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.8. |
Išlaidos projekto sklaidos ir viešinimo priemonėms ir paslaugoms įsigyti |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.9. |
Transporto išlaidos (transporto nuoma, degalai) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.10. |
Patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, nuoma ir (ar) komunalinės išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo, kitos patalpų išlaikymo ir priežiūros išlaidos) |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.11. |
Vykdančių projektą asmenų komandiruočių (išskyrus tarptautinių komandiruočių) išlaidos |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
2.12. |
Banko, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktų paslaugų už piniginių lėšų pervedimą įmokos |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|||
|
IŠ VISO (1 + 2): |
|
|
5. PROJEKTO VYKDYMĄ UŽTIKRINANTYS IŠTEKLIAI
5.1. |
Turima materialinė bazė: informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, jų tinkamumas vykdomai veiklai, projekto įgyvendinimo laikotarpiui pasibaigus planuojamos turėti ar gauti lėšos, duomenys apie darbuotojų skaičių, kiti projekto įgyvendinimą užtikrinantys finansiniai ištekliai |
|
5.2. |
Projekto vadovo, projekto vykdytojo (-ų) ir specialistų, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis ir gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą |
|
6. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Lapų skaičius |
Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų, įstatų ir kt.) kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jeigu jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
|
Pareiškėjo veiklos, vykdytos per pastaruosius 3 (trejus) metus Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijos 42 straipsnio nuostatų sklaidos ar vaiko gerovės srityje, aprašas (laisva forma) |
|
Projekto vadovo, projekto vykdytojų kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijos |
|
Bendradarbiavimo su valstybės, savivaldybių institucijomis ir (ar) įstaigomis ir (ar) nevyriausybinėmis organizacijomis, dirbančiomis vaiko gerovės srityje, veiklos aprašymai (laisva forma), bendradarbiavimo sutarčių ar kitų dokumentų, patvirtinančių bendradarbiavimą, kopijos |
|
Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra Nuostatų 18 punkte nurodytų aplinkybių |
|
Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija |
|
Galiojančios sutarties kopija, jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens |
|
Dokumentų, patvirtinančių teisę naudotis nekilnojamuoju turtu, jei numatomas veiklas planuojama vykdyti tose patalpose, kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
|
Kiti dokumentai (išvardyti) |
|
Nevyriausybinių organizacijų, vienijančių
kitas nevyriausybines organizacijas,
dirbančias vaiko gerovės srityje, 2016–2018
metų projektų atrankos konkursų
organizavimo nuostatų
2 priedas
(Vertinimo anketos forma)
PROJEKTO, PATEIKTO NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ, VIENIJANČIŲ KITAS NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS, DIRBANČIAS VAIKO GEROVĖS SRITYJE, 2016–2018 METŲ PROJEKTŲ ATRANKOS konkursUI, VERTINIMO ANKETA
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto registracijos numeris |
|
I. Vertinimas pagal kriterijus
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Didžiausias galimas balų skaičius |
Balų ribos |
Skiriamas balas |
|
1. |
Projekto atitiktis finansavimo prioritetams (Paraiškos 2.5 papunktis) · atitinka 6 prioritetus · atitinka 5 prioritetus · atitinka 4 prioritetus · atitinka 3 prioritetus · atitinka 2 prioritetus · atitinka 1 prioritetą · neatitinka nė vieno prioriteto |
30 |
30 25 20 15 10 5 0 |
|
|
2. |
Projekto tikslo ir uždavinių konkretumas ir realumas (Paraiškos 2.2 ir 2.3 papunkčiai) · konkretūs, realūs ir atitinka konkurso tikslą · iš dalies konkretūs, realūs ir atitinka konkurso tikslą · nekonkretūs, nerealūs ir neatitinka konkurso tikslo |
10 |
10 1–9
0 |
|
|
3. |
Projekto priemonių (veiklų) įgyvendinimo tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti
|
10 |
10
1–9
0
|
|
|
4. |
Projekto sąmatos pagrįstumas, atitiktis numatomoms veikloms ir (ar) priemonėms, jos detalumas, realumas ir ekonomiškumas (Paraiškos 4 punktas) · pagrįsta, reikalinga ir susijusi su veiklomis · iš dalies pagrįsta, reikalinga ir susijusi su veiklomis · nepagrįsta, nėra reikalinga ir nesusijusi su veiklomis |
10 |
10 1–9
0 |
|
|
5. |
Projekto laukiamų rezultatų reikšmingumas, realumas ir pagrįstumas (Paraiškos 2.9 papunktis) · reikšmingi, realūs, pagrįsti · iš dalies reikšmingi, realūs, pagrįsti · nereikšmingi, nerealūs, nepagrįsti |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
6. |
Pareiškėjo kompetencija ir darbo patirtis (projekto vadovo, projekto vykdytojo (-ų) ir specialistų, asmens, atsakingo už projekto buhalterinę apskaitą, kvalifikacija, išsilavinimas, darbo patirtis ir gebėjimai įgyvendinti projektą) (Paraiškos 5.2 papunktis) · pakankama · iš dalies pakankama · nepakankama |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
|
Bendra balų suma |
80 |
|
|
Projektas, surinkęs 40 balų ir mažiau, nefinansuojamas.
II. Pastabos dėl projekto išlaidų tinkamumo ar netinkamumo (būtina nurodyti, kokioms veikloms ir išlaidų rūšims siūloma neskirti ir (ar) mažinti finansavimą)
Veikla |
Išlaidų rūšis, kuriai siūloma neskirti ir (ar) mažinti finansavimą |
Argumentai |
|
|
|
III. Kitos pastabos, siūlymai, komentarai
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. Galutinė išvada
Komisijos nario išvada |
Finansuoti (100 proc.) |
Iš dalies finansuoti |
Nefinansuoti |