ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS SUDARYMO
2015 m. gegužės 7 d. Nr. T-132
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2006 m. rugsėjo 28 d. sprendimu Nr. T-313 „Dėl Šiaulių miesto 2007–2016 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Sudaryti tokią Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybą:
pirmininkas – Artūras Visockas, Šiaulių miesto savivaldybės meras;
sekretorė – Inga Mituzaitė, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Investicijų ir miesto plėtros skyriaus vyriausioji specialistė;
nariai:
Alvydas Stulpinas, Šiaulių pramonininkų asociacijos prezidentas;
Alfredas Jonuška, Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius;
Denis Michalenko, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;
Tomas Petreikis, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;
Vaidas Bacys, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;
Gedeminas Vyšniauskas, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;
Gintautas Lukošaitis, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys.
stebėtojai:
Eduardas Bivainis, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius;
Giedrė Mendoza Herrera, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja;
Martynas Šiurkus, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.
3. Pripažinti netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2010 m. balandžio 29 d. sprendimą Nr. T-128 „Dėl Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos sudarymo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
4. Nustatyti, kad šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Patvirtinta
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2015 m. gegužės 7 d. sprendimu Nr. T-132
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS
DARBO REGLAMENTAS
I. Bendrosios nuostatos
1. Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos (toliau – Priežiūros taryba) darbo tvarką.
2. Priežiūros taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimais, tarptautinėmis sutartimis, teisės aktais, reglamentuojančiais Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos lėšų įsisavinimą, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų ES programų teisiniais dokumentais, taip pat Reglamentu.
3. Priežiūros tarybos sudarymo tikslas – prižiūrėti ir užtikrinti aukštą projektų rengimo, vykdymo kokybę, efektyvų įgyvendinimą ir kontrolę.
II. Priežiūros tarybos sudėtis
7. Priežiūros tarybos pirmininko funkcijas atlieka Šiaulių miesto savivaldybės meras (toliau − Savivaldybė). Pirmininkas vadovauja Priežiūros tarybai ir yra atsakingas už Reglamento nuostatų laikymąsi.
8. Pirmininkui negalint eiti pareigų, jį gali pavaduoti bet kuris kitas Priežiūros tarybos narys, išrenkamas pirmininku Priežiūros tarybos posėdyje balsų dauguma.
9. Priežiūros tarybą sudaro šių institucijų atstovai: Savivaldybės tarybos nariai (Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiu), Savivaldybės socialiniai ir ekonominiai partneriai bei Savivaldybės administracijos atstovai.
10. Suinteresuotų institucijų atstovai Priežiūros tarybos posėdžiuose kviečiami dalyvauti kaip stebėtojai. Priežiūros taryba į posėdžius gali kviesti ekspertus ir konsultantus.
11. Paskirtam Priežiūros tarybos nariui nustojus eiti savo tiesiogines pareigas jį paskyrusioje institucijoje, ši institucija per 2 savaites turi paskirti naują narį ir apie tai raštu informuoti IMP skyrių, taip pat pranešti naujai paskirto nario vardą, pavardę, pareigas, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Naujai paskirtą Priežiūros tarybos narį tvirtina Savivaldybės taryba.
III. Priežiūros tarybos funkcijos
12. Priežiūros taryba atlieka šias funkcijas:
12.1. prižiūri ir kontroliuoja projektų, kurie teikiami ES struktūrinių ir kitų fondų, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų programų finansinei paramai (toliau – finansinės paramos projektai) gauti, rengimo ir įgyvendinimo eigą;
12.4. teikia rekomendacijas Savivaldybės administracijai ir kitiems projektų vykdytojams dėl kokybiško projektų vykdymo ir efektyvaus finansinės paramos lėšų naudojimo;
IV. PRIEŽIŪROS TARYBOS TEISĖS IR PAREIGOS
13. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, turi teisę:
13.4. į Priežiūros tarybos posėdį pakviesti kitus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, pagal kompetenciją susijusius su posėdžio metu svarstomais klausimais;
13.5. teikti Priežiūros tarybos pirmininkui pasiūlymus ir pastabas dėl finansinės paramos projektų rengimo, įgyvendinimo ir priežiūros tobulinimo;
14. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, privalo:
14.1. dalyvauti Priežiūros tarybos posėdžiuose, o jei dalyvauti negali, apie tai informuoti Priežiūros tarybos sekretorių;
V. Priežiūros tarybos posėdžių ORGANIZAVIMO tvarka
18. Apie numatomą Priežiūros tarybos posėdį ir jo darbotvarkę Priežiūros tarybos nariams turi būti pranešta ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki posėdžio dienos (išskyrus tuos atvejus, kai posėdžiai šaukiami skubos tvarka). Priežiūros tarybos narius informuoja ir posėdžio medžiagą pateikia Priežiūros tarybos sekretorius arba IMP skyriaus vedėjas, ar jo įgaliotas atstovas.
19. Posėdis vyksta, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų Priežiūros tarybos narių. Posėdyje negalintys dalyvauti Priežiūros tarybos nariai išdėsto savo nuomonę (pritarimą, nepritarimą) Priežiūros tarybos svarstomu klausimu (klausimais) raštu (elektroniniu paštu) ir atsiunčia Priežiūros tarybos pirmininkui ar sekretoriui.
20. Priežiūros tarybos posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžius protokoluoja Priežiūros tarybos sekretorius. Priežiūros tarybos posėdžio protokole nurodomas Priežiūros tarybos pavadinimas, posėdžio data, dalyvavusieji nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai. Protokolų kopijos ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo posėdžio dienos išsiunčiamos Priežiūros tarybos nariams. Protokolą pasirašo Priežiūros tarybos pirmininkas ir sekretorius.
21. Dėl klausimų, kuriems reikalingas pritarimas, tačiau nėra būtinybės kviesti Priežiūros tarybos posėdžio, Priežiūros tarybos pirmininkui nusprendus, galima Priežiūros tarybos narių pritarimą gauti elektroniniu paštu. Tokiu atveju medžiaga pritarimo reikalaujančiu klausimu išsiunčiama Priežiūros tarybos nariams elektroniniu paštu, o atsakymas dėl svarstomo klausimo pritarimo (nepritarimo) turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo pranešimo gavimo.
VI. Priežiūros tarybos sprendimų priėmimo tvarka
23. Priežiūros tarybos sprendimai priimami Priežiūros tarybos atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Priežiūros tarybos narių balsų dauguma. Kiekvienas narys turi tik vieną balsą. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia pirmininko balsas. Jeigu pirmininkas posėdyje nedalyvauja, o balsai pasiskirsto po lygiai, laikoma, kad sprendimas nepriimtas. Posėdyje negalintys dalyvauti Priežiūros tarybos nariai išdėsto savo nuomonę (pritarimą, nepritarimą) Priežiūros tarybos svarstomu klausimu (klausimais) raštu (elektroniniu paštu) ir atsiunčia Priežiūros tarybos pirmininkui ar sekretoriui.
24. Priežiūros tarybos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys asmenys ir sekretorius balsavimo teisės neturi.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS