ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS SUDARYMO

 

2015 m. gegužės 7 d. Nr. T-132

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2006 m. rugsėjo 28 d. sprendimu Nr. T-313 „Dėl Šiaulių miesto 2007–2016 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.   Sudaryti tokią Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybą:

pirmininkas – Artūras Visockas, Šiaulių miesto savivaldybės meras;

sekretorė – Inga Mituzaitė, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Investicijų ir miesto plėtros skyriaus vyriausioji specialistė;

nariai:

Alvydas Stulpinas, Šiaulių pramonininkų asociacijos prezidentas;

Alfredas Jonuška, Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius;

Denis Michalenko, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;

Tomas Petreikis, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;

Vaidas Bacys, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;

Gedeminas Vyšniauskas, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys;

Gintautas Lukošaitis, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos narys.

stebėtojai:

Eduardas Bivainis, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius;

Giedrė Mendoza Herrera, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja;

Martynas Šiurkus, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas.

2.    Patvirtinti Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos darbo reglamentą (pridedama).

3.    Pripažinti netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2010 m. balandžio 29 d. sprendimą Nr. T-128 „Dėl Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos sudarymo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

4. Nustatyti, kad šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                              Artūras Visockas


 

Patvirtinta

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2015 m. gegužės 7 d. sprendimu Nr. T-132 

 

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪROS TARYBOS

DARBO REGLAMENTAS

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1. Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Projektų įgyvendinimo priežiūros tarybos (toliau – Priežiūros taryba) darbo tvarką.

2. Priežiūros taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Šiaulių miesto savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimais, tarptautinėmis sutartimis, teisės aktais, reglamentuojančiais Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos lėšų įsisavinimą, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų ES programų teisiniais dokumentais, taip pat Reglamentu.

3. Priežiūros tarybos sudarymo tikslas – prižiūrėti ir užtikrinti aukštą projektų rengimo, vykdymo kokybę, efektyvų įgyvendinimą ir kontrolę.

4. Priežiūros tarybą aptarnauja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Investicijų ir miesto plėtros skyrius (toliau − IMP skyrius).

 

II. Priežiūros tarybos sudėtis

 

5. Priežiūros tarybos sudėtį savo sprendimu tvirtina Savivaldybės taryba.

6. Priežiūros tarybą sudaro pirmininkas, nariai, stebėtojai ir sekretorius.

7. Priežiūros tarybos pirmininko funkcijas atlieka Šiaulių miesto savivaldybės meras (toliau − Savivaldybė). Pirmininkas vadovauja Priežiūros tarybai ir yra atsakingas už Reglamento nuostatų laikymąsi.

8. Pirmininkui negalint eiti pareigų, jį gali pavaduoti bet kuris kitas Priežiūros tarybos narys, išrenkamas pirmininku Priežiūros tarybos posėdyje balsų dauguma.

9. Priežiūros tarybą sudaro šių institucijų atstovai: Savivaldybės tarybos nariai (Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiu), Savivaldybės socialiniai ir ekonominiai partneriai bei Savivaldybės administracijos atstovai.

10. Suinteresuotų institucijų atstovai Priežiūros tarybos posėdžiuose kviečiami dalyvauti kaip stebėtojai. Priežiūros taryba į posėdžius gali kviesti ekspertus ir konsultantus.

11. Paskirtam Priežiūros tarybos nariui nustojus eiti savo tiesiogines pareigas jį paskyrusioje institucijoje, ši institucija per 2 savaites turi paskirti naują narį ir apie tai raštu informuoti IMP skyrių, taip pat pranešti naujai paskirto nario vardą, pavardę, pareigas, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Naujai paskirtą Priežiūros tarybos narį tvirtina Savivaldybės taryba.

 

III. Priežiūros tarybos funkcijos

 

12.  Priežiūros taryba atlieka šias funkcijas:

12.1. prižiūri ir kontroliuoja projektų, kurie teikiami ES struktūrinių ir kitų fondų, Europos Bendrijų iniciatyvų ar kitų programų finansinei paramai (toliau – finansinės paramos projektai) gauti, rengimo ir įgyvendinimo eigą;

12.2. sprendžia su finansinės paramos projektų įgyvendinimu susijusius klausimus;

12.3. nuolat išklauso informaciją apie Šiaulių miestui svarbius investicijų projektus;

12.4. teikia rekomendacijas Savivaldybės administracijai ir kitiems projektų vykdytojams dėl kokybiško projektų vykdymo ir efektyvaus finansinės paramos lėšų naudojimo;

12.5. svarsto finansinės paramos projektų įgyvendinimo planus bei projektų įgyvendinimo grafikus ir jiems pritaria.

 

IV. PRIEŽIŪROS TARYBOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

13. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, turi teisę:

13.1. gauti posėdžio darbotvarkę;

13.2. balsuoti Priežiūros tarybos posėdžiuose;

13.3. gauti informaciją, būtiną Priežiūros tarybos funkcijoms vykdyti;

13.4. į Priežiūros tarybos posėdį pakviesti kitus valstybės tarnautojus ir darbuotojus, pagal kompetenciją susijusius su posėdžio metu svarstomais klausimais;

13.5. teikti Priežiūros tarybos pirmininkui pasiūlymus ir pastabas dėl finansinės paramos projektų rengimo, įgyvendinimo ir priežiūros tobulinimo;

13.6. balsuoti sprendžiamais klausimais elektroniniu paštu, jei negali dalyvauti Priežiūros tarybos posėdyje.

14. Kiekvienas Priežiūros tarybos narys, vykdydamas Priežiūros tarybos funkcijas, privalo:

14.1. dalyvauti Priežiūros tarybos posėdžiuose, o jei dalyvauti negali, apie tai informuoti Priežiūros tarybos sekretorių;

14.2. laikytis konfidencialumą ir duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų;

14.3. būti nešališkas ir atsakingas;

14.4. laikytis etikos normų;

14.5. teikti informaciją, reikalingą Priežiūros tarybos funkcijoms vykdyti.

 

V. Priežiūros tarybos posėdžių ORGANIZAVIMO tvarka

15.  Pagrindinė Priežiūros tarybos veiklos forma yra posėdžiai.

16.  Į posėdžius Priežiūros taryba paprastai renkasi ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį.

17.  Priežiūros tarybos posėdžius šaukia ir jiems pirmininkauja Priežiūros tarybos pirmininkas.

18.  Apie numatomą Priežiūros tarybos posėdį ir jo darbotvarkę Priežiūros tarybos nariams turi būti pranešta ne vėliau kaip prieš 3 (tris) darbo dienas iki posėdžio dienos (išskyrus tuos atvejus, kai posėdžiai šaukiami skubos tvarka). Priežiūros tarybos narius informuoja ir posėdžio medžiagą pateikia Priežiūros tarybos sekretorius arba IMP skyriaus vedėjas, ar jo įgaliotas atstovas.

19.  Posėdis vyksta, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų Priežiūros tarybos narių. Posėdyje negalintys dalyvauti Priežiūros tarybos nariai išdėsto savo nuomonę (pritarimą, nepritarimą) Priežiūros tarybos svarstomu klausimu (klausimais) raštu (elektroniniu paštu) ir atsiunčia Priežiūros tarybos pirmininkui ar sekretoriui.

20.  Priežiūros tarybos posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžius protokoluoja Priežiūros tarybos sekretorius. Priežiūros tarybos posėdžio protokole nurodomas Priežiūros tarybos pavadinimas, posėdžio data, dalyvavusieji nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai. Protokolų kopijos ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo posėdžio dienos išsiunčiamos Priežiūros tarybos nariams. Protokolą pasirašo Priežiūros tarybos pirmininkas ir sekretorius.

21.  Dėl klausimų, kuriems reikalingas pritarimas, tačiau nėra būtinybės kviesti Priežiūros tarybos posėdžio, Priežiūros tarybos pirmininkui nusprendus, galima Priežiūros tarybos narių pritarimą gauti elektroniniu paštu. Tokiu atveju medžiaga pritarimo reikalaujančiu klausimu išsiunčiama Priežiūros tarybos nariams elektroniniu paštu, o atsakymas dėl svarstomo klausimo pritarimo (nepritarimo) turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo pranešimo gavimo.

22.  IMP skyrius atlieka technines, su Priežiūros tarybos posėdžių organizavimu ir įforminimu susijusias funkcijas: organizuoja posėdžius, rengia posėdžių protokolus, išplatina juos Priežiūros tarybos nariams, teikia informaciją ir pan.

 

VI. Priežiūros tarybos sprendimų priėmimo tvarka

 

23.  Priežiūros tarybos sprendimai priimami Priežiūros tarybos atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Priežiūros tarybos narių balsų dauguma. Kiekvienas narys turi tik vieną balsą. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia pirmininko balsas. Jeigu pirmininkas posėdyje nedalyvauja, o balsai pasiskirsto po lygiai, laikoma, kad sprendimas nepriimtas. Posėdyje negalintys dalyvauti Priežiūros tarybos nariai išdėsto savo nuomonę (pritarimą, nepritarimą) Priežiūros tarybos svarstomu klausimu (klausimais) raštu (elektroniniu paštu) ir atsiunčia Priežiūros tarybos pirmininkui ar sekretoriui.

24.  Priežiūros tarybos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys asmenys ir sekretorius balsavimo teisės neturi.

25.  Priežiūros tarybos sprendimai įforminami Priežiūros tarybos posėdžio protokolu.

26.  Priežiūros tarybos sprendimai įsigalioja sprendimo priėmimo dieną, jeigu Priežiūros taryba nenumato kitų terminų.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

27.  Reglamentas, jo pakeitimai ir papildymai tvirtinami Savivaldybės tarybos sprendimu.

28.  Priežiūros tarybos veikla nutraukiama Savivaldybės tarybos sprendimu.

___________________________