ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

 

DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. KOVO 26 D. SPRENDIMO NR. 1-TS-88 „DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. kovo 28 d. Nr. 1-TS- 133

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 35 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į 2018 m. gegužės 17 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 4, 6, 7, 14, 16, 19, 20, 24, 27, 28, 29, 30 ir 51 straipsnių pakeitimo įstatymą Nr. XIII-1163, 2019 m. vasario 14 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 9, 13, 14, 15, 16 ir 19 straipsnių pakeitimo įstatymą Nr. XIII-1965, tikslinant teisės akte nurodomus Savivaldybės administracijos skyriaus pavadinimus,  Anykščių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Anykščių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr.1-TS-88 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:

1. Pakeisti 11 punktą ištaisant techninę klaidą ir po žodžio „posėdžio“ įrašant žodį „darbotvarkę“ ir jį išdėstyti taip:

11. Tarybos nariai patvirtina pirmojo posėdžio darbotvarkę. Posėdis vedamas šio reglamento IV skyriuje nustatyta tvarka.“

2. Pakeisti 13 punktą ištaisant techninę klaidą ir vietoje žodžio „pareiškimą“ įrašant žodį „reikalavimą“ ir jį išdėstyti taip:

13. Tarybos posėdžio sušaukimą taip pat gali inicijuoti ne mažiau kaip 1/3 visų tarybos narių. Jeigu ne mažiau kaip 1/3 visų tarybos narių nusprendžia šaukti tarybos posėdį, jie raštu įteikia reikalavimą merui, o jo nesant - mero pavaduotojui, o ir jam nesant – laikinai mero pareigas einančiam tarybos nariui, pateikdami svarstytinus klausimus ir jų sprendimų projektus. Reikalavimą pasirašo visi tarybos nariai, inicijuojantys tarybos posėdžio sušaukimą. Tokiu atveju tarybos posėdis privalo būti sušauktas ne vėliau kaip per dvi savaites nuo tarybos narių reikalavimo gavimo.“

3. Pakeisti 20 punktą ir jį išdėstyti taip:

20. Į Tarybos posėdžius kviečiami Savivaldybės kontrolierius, administracijos direktorius, administracijos direktoriaus pavaduotojas, administracijos Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjas ar vyriausiasis specialistas, Kultūros, turizmo ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (kalbos tvarkytojas), klausimus posėdžiui rengusių komisijų pirmininkai (arba jų įgalioti komisijų nariai), su svarstomu klausimu susijusių administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių vadovai arba jų atstovai, Savivaldybės valdomų įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovai arba jų atstovai, seniūnai ir gyvenamosios vietovės bendruomenės atstovai – seniūnaičiai – bei kiti asmenys.“

4. Pakeisti 21 punktą ir jį išdėstyti taip:

21. Tarybos, komitetų bei komisijų posėdžiai protokoluojami. Tarybos posėdžių protokolus pasirašo tam posėdžiui pirmininkavęs meras, jo pavaduotojas ar kitas tarybos narys ir tarybos sekretorius, o jeigu jo nėra, - mero paskirtas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas arba savivaldybės administracijos direktoriaus (kai yra gautas mero pritarimas) paskirtas valstybės tarnautojas arba darbuotojas, dirbantis savivaldybės administracijoje pagal darbo sutartį. Protokolai paskelbiami savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po savivaldybės tarybos posėdžio.“ 

5. Pakeisti 53 punktą ir jį išdėstyti taip:

53. Kiekvienas tarybos posėdis įrašomas garso aparatūra į informacines laikmenas, daromas posėdžio vaizdo įrašas. Svarstant valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančią, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679) reikalavimų, susijusią informaciją, ir (ar) teisės aktų, kuriuose yra valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančios, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusios informacijos, projektus, garso ir (ar) vaizdo įrašai nedaromi. Tarybos posėdžių vaizdo įrašai talpinami interneto tinklapyje (www.anyksciai.lt).“

6. Pakeisti 66 punktą ir jį išdėstyti taip:

66. Rengėjas galutinį suderintą tarybos sprendimo projektą kartu su lydimaisiais dokumentais paskelbia informacinėje elektroninėje sistemoje KONTORA ir el. paštu siunčia administracijos Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistui, atliekančiam sekretoriaus funkcijas, ne vėliau kaip prieš 7 (septynias) darbo dienas iki tarybos posėdžio. Norminio pobūdžio tarybos sprendimų projektai skelbiami ir Teisės aktų informacinėje sistemoje. Jie rengiami ir viešinami Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka.“

7. Pakeisti 72 ir jį išdėstyti taip:

72. Teikiami svarstyti tarybai sprendimų projektai preliminariai svarstomi tarybos komitetuose. Komitetai svarsto tuos tarybos sprendimų projektus, kurie yra susiję su jų veiklos sritimis. Visus svarstytinus tarybos sprendimų projektus komitetams pagal jų kompetenciją paskirsto administracijos direktorius, jam nesant – administracijos direktoriaus pavaduotojas. Tarybos komitetų pirmininkai turi teisę pasirinkti svarstyti savo komitetuose visus tarybos sprendimų projektus arba ir tuos tarybos sprendimų projektus, kurie nėra susiję su jų veiklos sritimis. Tokiu atveju papildomai pasirinktų svarstyti sprendimų projektų sąrašą jie pateikia administracijos Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus specialistui, atliekančiam sekretoriaus funkcijas.“

8. Pakeisti 91 punktą ir jį išdėstyti taip:

91. Paklausimu laikomas toks savivaldybės kompetencijai priskirtas klausimas, dėl kurio tarybos narys ar jų grupė raštu kreipėsi į merą, mero pavaduotoją, Savivaldybės kontrolierių, administracijos direktorių, administracijos direktoriaus pavaduotoją, administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių vadovus, savivaldybės valdomų įmonių ar kitų įmonių, įstaigų ar organizacijų, esančių savivaldybės teritorijoje, vadovus. Negavus atsakymo (iš aukščiau išvardintų asmenų išskyrus merą ir mero pavaduotoją) arba kai gautas atsakymas buvo neišsamus, tarybos narys ar jų grupė kreipiasi į merą. Negavus atsakymo iš mero ar mero pavaduotojo, arba kai gautas atsakymas buvo neišsamus, tarybos narys arba jų grupė gali pakartotinai raštu kreiptis tarybos posėdžio metu.“

9. Pakeisti 116 punktą ir jį išdėstyti taip:

116. Iki kiekvienų metų balandžio 30 d. Savivaldybės taryba išklauso Savivaldybės valdomų įmonių, biudžetinių, viešųjų įstaigų ir organizacijų metines veiklos ataskaitas ir priima dėl jų sprendimus Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 5, 6, 8 ir 9 dalyse nustatyta tvarka. Prireikus taip pat išklausomi Savivaldybės teritorijoje esančių valstybės institucijų padalinių vadovai. Jų išklausymas numatomas Savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkėje.“

10. Pakeisti 125.2. papunktį ir jį išdėstyti taip:

125.2. šio reglamento nustatyta tvarka siūlyti tarybai svarstyti klausimus, rengti tarybos sprendimų projektus, iš Savivaldybės administracijos, kitų Savivaldybės įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių ar organizacijų gauti visą tarybos nario veiklai reikalingą su taryboje nagrinėjamais ar rengiamais nagrinėti klausimais susijusią informaciją, dalyvauti diskusijose svarstomais klausimais, raštu ir žodžiu pateikti pastabas dėl tarybos sprendimų projektų, dėl tarybos darbo tvarkos ir kt., tarybos posėdžio metu klausti pranešėjus, kalbėti dėl vedimo tvarkos, kreiptis su paklausimais į  Savivaldybės įstaigų, įmonių ir organizacijų, Savivaldybės institucijų, taip pat valstybės institucijų, kurios veikia Savivaldybės teritorijoje, vadovus ir valstybės tarnautojus;“

11. Pakeisti 127 punktą ir jį išdėstyti taip:

127. Tarybos narys, norėdamas gauti informaciją, duomenis ar dokumentų kopijas iš savivaldybės administracijos ar kitų Savivaldybės įstaigų, Savivaldybės valdomų įmonių, pateikia prašymą žodžiu arba raštu. Tarybos narys turi nurodyti informaciją, duomenis ar dokumentus, dėl kurių kreipiasi, ir nurodyti kokio atsakymo – žodžiu ar raštu laukia. Atsakymas tarybos nariui parengiamas ir pateikiamas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų.  Tarybos narys negali gautos informacijos platinti, išskyrus įstatymų numatytus atvejus.“

12. Pakeisti 141 punktą ir jį išdėstyti taip:

141. Tarybos narys turi teisę atsisakyti išmokos ir (arba) atlyginimo, pateikdamas Savivaldybės administracijos Finansų ir apskaitos skyriui rašytinį prašymą nemokėti išmokos ir (arba) atlyginimo.“

13. Pakeisti 150 punktą ir jį išdėstyti taip:

150. Savivaldybės tarybos mažumai priklausanti savivaldybės tarybos narių grupė (grupės) ir (ar) frakcija (frakcijos), pirmame arba kitame tarybos posėdyje viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui, deklaravusi (deklaravusios), kad nesiūlo savo kandidato sudarant Savivaldybės vykdomąją instituciją, nedelegavusi (nedelegavusios) savo kandidatų į mero pavaduotojo pareigas ir pateikusi (pateikusios) savo veiklos kryptis, vadinama (vadinamos) tarybos opozicija.“

14. Papildyti 151¹ punktu ir jį išdėstyti taip:

1511. Savivaldybės tarybos mažuma – savivaldybės tarybos daugumai nepriklausantys savivaldybės tarybos nariai.“

15. Pakeisti 153 punktą ir jį išdėstyti taip:

153. Komitetai sudaromi ne mažiau kaip iš 3 tarybos narių tarybos sprendimu. Komitetų ir jų narių skaičių, komitetų įgaliojimus, išskyrus Kontrolės komiteto, nustato taryba. Tarybos narys gali būti tik vieno komiteto narys (išskyrus Kontrolės komitetą).“

16. Pakeisti 156.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

156.1. Biudžeto, ekonomikos ir kaimo reikalų komitetas svarsto, rengia ir teikia išvadas, siūlymus dėl:

–                pateikto Tarybai tvirtinti biudžeto projekto ir visų komitetų išvadų tuo klausimu;

–                biudžeto vykdymo ataskaitos;

–                biudžeto tikslinimo;

–                papildomų ir planą viršijančių biudžeto pajamų ir kitų lėšų paskirstymo ir tikslinės paskirties fondų sudarymo ir naudojimo;

–                kainų ir tarifų už Savivaldybės valdomų įmonių, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų teikiamų atlygintinų paslaugų ir keleivių vežimo vietiniais maršrutais, centralizuotai tiekiamos šilumos, šalto ir karšto vandens kainų, vietinių rinkliavų ir kitų įmokų nustatymo;

–                biudžeto asignavimų biudžetinėms įstaigoms skirstymo;

–                valstybės socialinių ir ekonominių programų tikslinių lėšų ir kitų valstybės fondų lėšų ir materialiojo turto paskirstymo savivaldybės biudžetinėms įstaigoms;

–                Savivaldybės biudžetinių įstaigų, įmonių, viešųjų įstaigų, akcinių bendrovių steigimo, dalyvavimo jas steigiant, dėl šių įstaigų, įmonių reorganizavimo, pertvarkymo ir likvidavimo arba dalyvavimo jas reorganizuojant, pertvarkant ir likviduojant;

–                bendrų su kitomis savivaldybėmis įmonių steigimo;

–                uždarųjų akcinių bendrovių finansinių ataskaitų rinkinių ir viešųjų įstaigų finansinių atskaitomybių;

–                mokesčių arba kompensacijų už išperkamus žemės sklypus, naudojimąsi Savivaldybės įrenginiais, objektais ir gamtos ištekliais dydžių nustatymo;

–                kompensacijų už perkamą kurą, elektros ir šilumos energiją, karštą vandenį ir gamtines dujas tam tikroms vartotojų grupėms mokėjimo;

–                mokesčių, rinkliavų ir kitų įstatymų nustatytų lengvatų teikimo biudžeto sąskaita;

–                subsidijų ir kompensacijų skyrimo visų rūšių įmonėms, steigiančioms naujas darbo vietas;

–                ekonominės plėtros programų tvirtinimo;

–                naudojimosi bankų kreditais, paskolų ėmimo ir teikimo, garantijų suteikimo ir laidavimo kreditoriams už Savivaldybės valdomų įmonių imamas paskolas;

–                savivaldybės teritorijos raidos analizių, bendrųjų ilgalaikių investicinių ir kitų programų projektų rengimo;

–               Tarybos sprendimų, turinčių įtakos biudžeto pajamoms ir išlaidoms, projektų;

–                savivaldybės administracijos struktūros, funkcijų ir darbo užmokesčio fondo;

–                nepriklausomo audito ir tikrinimų Savivaldybės administracijoje, Savivaldybės įmonėse, įstaigose ir organizacijose;

–                kaimo plėtros programos tvirtinimo;

–                Kelių fondo, melioracijai skirtų lėšų naudojimo;

–                vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūros, taisymo, tiesimo ir saugaus eismo sąlygų užtikrinimo;

–                kitų su finansais, biudžetu ir kaimo reikalais susijusių klausimų.“

17. Pakeisti 158 punktą ir jį išdėstyti taip:

158. Kontrolės komiteto pirmininką iš komiteto narių tarybos opozicijos rašytiniu siūlymu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų savivaldybės tarybos opozicijos narių, skiria taryba. Jeigu tarybos opozicija nepasiūlo Kontrolės komiteto pirmininko kandidatūros arba jeigu nėra paskelbta tarybos opozicija, Kontrolės komiteto pirmininką iš komiteto narių skiria taryba mero siūlymu. Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoją mero siūlymu iš komiteto narių skiria taryba. Paskyrus Kontrolės komiteto pirmininką, meras tarybos posėdžio metu žodžiu teikia pasiūlymą, kuris yra įrašomas į tarybos posėdžio protokolą, dėl Kontrolės komiteto pavaduotojo kandidatūros. Kontrolės komiteto pirmininkas ir pavaduotojas skiriami, jei už jų kandidatūras balsavo posėdyje dalyvaujančių tarybos narių dauguma. Kontrolės komiteto pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip tai numatyta Reglamento 164¹ punkte, savivaldybės tarybos narys.“

18. Pakeisti 164 punktą ir jį išdėstyti taip:

164. Komitetų, išskyrus Kontrolės komitetą, pirmininkus ir jų pavaduotojus iš komiteto narių mero siūlymu skiria komitetai. Komiteto pirmininkas ir jo pavaduotojas skiriami, jeigu už jų kandidatūras balsavo dauguma komiteto narių.“

19. Papildyti 164¹ punktu ir jį išdėstyti taip:

1641. Komiteto pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 9 dalyje, savivaldybės tarybos narys, kuris įstatymų nustatyta tvarka per pastaruosius 3 metus nebuvo pripažintas šiurkščiai pažeidusiu Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą. Komiteto pirmininkas mero siūlymu komiteto (išskyrus Kontrolės komitetą) sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu pripažįstamas šiurkščiai pažeidusiu Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą arba neatitinkančiu Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 9 dalyje nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Kontrolės komiteto pirmininkas šioje dalyje nustatytu pagrindu netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu savivaldybės tarybos sprendimu.“

20. Pakeisti 170 punktą ir jį išdėstyti taip:

170. Komitetas jo kompetencijos klausimais turi teisę pakviesti į posėdžius administracijos direktorių arba jo įgaliotą atstovą, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų bei Savivaldybės valdomų įmonių vadovus ir pareikalauti iš jų pateikti paaiškinimus svarstomais klausimais. Komitetas apie klausimų svarstymą ir kvietimą į posėdį privalo pranešti kviečiamiems asmenims ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną.“

21. Pakeisti 172 ir jį išdėstyti taip:

172. Komitetas pagal savo kompetenciją priima rekomendacinius sprendimus, kurie priimami komiteto posėdyje dalyvaujančių komiteto narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komiteto pirmininko balsas. Savivaldybės administracija, jos padaliniai, biudžetinės ir viešosios įstaigos ir Savivaldybės valdomos įmonės su jų veikla susijusius komitetų sprendimus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų privalo apsvarstyti ir apie svarstymo rezultatus pranešti komitetams.“

22. Pakeisti 180 punktą ir jį išdėstyti taip:

180. Komitetai savo kompetencijos klausimais turi teisę reikalauti iš administracijos direktoriaus, Savivaldybės įstaigų ir valdomų įmonių vadovų ataskaitinių duomenų ar kitos klausimui nagrinėti reikalingos medžiagos, o administracijos direktorius ir įstaigų bei įmonių vadovai privalo reikalaujamus duomenis pateikti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas.“

23. Pakeisti 181 punktą ir jį išdėstyti taip:

181. Komiteto narys turi sprendžiamojo balso teisę visais komitete svarstomais klausimais, taip pat turi teisę siūlyti svarstyti klausimus, dalyvauti juos rengiant, teikti pasiūlymus dėl savivaldybės institucijų, įstaigų ir valdomų įmonių veiklos patikrinimo.“

24. Pakeisti 184 punktą ir jį išdėstyti taip:

184. Taryba savo įgaliojimų laikui sudaro nuolatines Antikorupcijos bei Etikos komisijas. Taryba šių komisijų pirmininkus mero teikimu skiria iš šių komisijos narių. Jeigu yra paskelbta tarybos opozicija, Etikos ir Antikorupcijos komisijų pirmininkų kandidatūrą iš šių komisijos narių meras teikia tarybos opozicijos rašytiniu siūlymu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų savivaldybės tarybos opozicijos narių, kuris merui pateikiamas iki kito tarybos posėdžio po posėdžio, kuriame buvo apie ją paskelbta. Jeigu tarybos opozicija nepaskelbta arba ji nepasiūlė merui Etikos ir Antikorupcijos komisijų pirmininkų kandidatūrų, Etikos ir Antikorupcijos komisijų pirmininkus taryba iš šių komisijų narių skiria mero teikimu.“

25. Papildyti 184¹ punktu ir jį išdėstyti taip:

1841. Tarybos sudaromos komisijos pirmininku (įskaitant Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 9 dalyje, savivaldybės tarybos narys, kuris įstatymų nustatyta tvarka per pastaruosius 3 metus nebuvo pripažintas šiurkščiai pažeidusiu Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą. Komisijos pirmininkas (išskyrus Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) mero siūlymu komisijos sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu jis pripažįstamas šiurkščiai pažeidusiu Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą arba neatitinkančiu Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 9 dalyje nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Etikos komisijos pirmininkas ir Antikorupcijos komisijos pirmininkas šioje dalyje nustatytu pagrindu netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu savivaldybės tarybos sprendimu.“

26. Pakeisti 191 punktą ir jį išdėstyti taip:

191. Komisijos turi teisę gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių, Savivaldybės valdomų įmonių bei įstaigų specialistų ataskaitinius duomenis ar kitokią klausimui nagrinėti reikalingą medžiagą.“

27. Pakeisti 211.9 papunktį ir jį išdėstyti taip:

211.9. teikia komitetams, išskyrus Kontrolės komitetą, komitetų pirmininkų ir pavaduotojų kandidatūras.“

28. Pakeisti 211.10 papunktį ir jį išdėstyti taip:

211.10. teikdamas tarybos sprendimo projektą gali siūlyti tarybai pavesti Savivaldybės kontrolieriui (Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybai) atlikti veiklos plane nenumatytą savivaldybės administracijos, Savivaldybės administravimo subjektų ar Savivaldybės valdomų įmonių finansinį ir veiklos auditą, priima Savivaldybės kontrolieriaus (Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos) pateiktas audito ataskaitas ir išvadas dėl atlikto finansinio ir veiklos audito rezultatų, prireikus organizuoja šių ataskaitų ir išvadų svarstymą tarybos komitetų ir tarybos posėdžiuose;“

29. Pakeisti 243 punktą ir jį išdėstyti taip:

243. Mero pavaduotojas mero siūlymu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu už sprendimą atleisti mero pavaduotoją slaptu balsavimu balsuoja visų tarybos narių dauguma. Klausimą dėl mero pavaduotojo įgaliojimų netekimo kartu su įregistruotu sprendimo projektu meras Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnyje nustatyta tvarka privalo įtraukti į artimiausio tarybos posėdžio darbotvarkę.“

Šis sprendimas yra skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

Mero pavaduotojas,

laikinai einantis mero pareigas                                                                          Sigutis Obelevičius