LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2017 M. KOVO 10 D. ĮSAKYMO NR. 1K-95 „DĖL AUDITO PRIEŽIŪROS KOMITETO SUDARYMO IR JO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. rugpjūčio 4 d. Nr. 1K-298

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos finansų ministro 2017 m. kovo 10 d. įsakymą Nr. 1K-95 „Dėl Audito priežiūros komiteto sudarymo ir jo nuostatų patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.1. Audito priežiūros komiteto sudėtį:

Paulė Svorobovičienė – Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Audito, apskaitos ir nemokumo valdymo departamento direktoriaus pavaduotoja (Audito priežiūros komiteto pirmininkė), ją pavaduojanti narė – Rasa Stanislovaitienė, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Audito, apskaitos ir nemokumo valdymo departamento Audito ir nemokumo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė;

Vaidas Cibas – Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento Reguliuojamos rinkos priežiūros skyriaus viršininkas (Audito priežiūros komiteto pirmininko pavaduotojas), jį pavaduojanti narė – Jolanta Gruodienė, Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Riziką ribojančios priežiūros departamento Priežiūros politikos skyriaus vyriausioji specialistė;

Nerijus Jukna – Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos teisingumo ministro patarėjas, jį pavaduojantis narys – Petras Grigalis, Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos Teisinio atstovavimo skyriaus vyriausiasis specialistas;

Milda Kaupelienė – Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento direktorė, ją pavaduojanti narė – Jurgita Staneikaitė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento Įmonių teisės skyriaus vedėja;

Danguolė Krištopavičienė – Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės 6-ojo audito departamento direktoriaus pavaduotoja, ją pavaduojanti narė – Kristina Jakštonytė, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės Audito plėtros departamento Strateginio planavimo ir analizės skyriaus vedėja;

Irena Petruškevičienė – Lietuvos auditorių rūmų atstovė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja; ją pavaduojantis narys – Gintaras Černius, Lietuvos auditorių rūmų atstovas, Mykolo Romerio universiteto profesorius;

Marius Urbelis – Lietuvos auditorių rūmų atstovas, advokatų profesinės bendrijos „LEXIMUM“ advokatas, jį pavaduojanti narė – Renata Legenzova, Lietuvos auditorių rūmų atstovė, Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Finansų katedros vedėja.“

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintus Audito priežiūros komiteto nuostatus:

2.1. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Jei Komiteto posėdyje negali dalyvauti nei Komiteto pirmininkas, nei Komiteto pirmininko pavaduotojas, posėdis yra atšaukiamas.“

2.2. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. Posėdžio darbotvarkę, kuri turi būti suderinta su Komiteto pirmininku, sudaro ir numatytų klausimų medžiagą sutvarko Įstaigos tam tikslui paskirtas (-i) asmuo (-enys).“

2.3. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. Posėdžio darbotvarkė ir nagrinėjamų klausimų medžiaga pateikiama Komiteto nariams  ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio dienos, jų nurodytais elektroninio pašto adresais ir nurodomas Komiteto posėdžio kontaktinis asmuoĮstaigos tam tikslui paskirtas (-i) asmuo (-enys).“

2.4. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Komitetui vadovauja ir jo posėdžiams pirmininkauja Komiteto pirmininkas, o jam nesant Komiteto pirmininko pavaduotojas.

2.5. Pakeičiu 37 punktą ir jį išdėstau taip:

37. Nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per 4 darbo dienas nuo jo pateikimo dienos. Protokolo projektas tikslinamas pagal gautas pastabas.“

2.6. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Posėdžio protokolas ir balsavimo elektroninio ryšio priemonėmis protokolas turi būti pasirašytas po posėdžio ne vėliau kaip per 7 darbo dienas posėdžio pirmininko ir posėdžiui sekretoriavusio asmens.“

2.7. Pripažįstu netekusiu galios 40 punktą.

2.8. Pakeičiu 41 punktą ir jį išdėstau taip:

41.  Posėdžio protokolas kartu su kita posėdyje nagrinėtų klausimų medžiaga (garso įrašais ir pan.) saugomas Įstaigoje ne trumpiau kaip 10 metų, jeigu Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatyme nenustatytas kitas tokių dokumentų saugojimo terminas.“

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Vilius Šapoka