VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS
PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. spalio 9 D. ĮSAKYMo NR. V-518 “DĖL LAIKINO PRAŠYMŲ TELEFONU PRIĖMIMO BENDRUOJU „SODROS“ INFORMACIJOS TELEFONO NUMERIU VALSTYBĖS LYGIO EKSTREMALIOSIOS SITUACIJOS METU TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO" PAKEITIMO
2021 m. gruodžio 3 d. Nr. V-601
Vilnius
1. Pakeičiu Laikino prašymų telefonu priėmimo bendruoju „Sodros“ informacijos telefono numeriu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašą, patvirtintą Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) direktoriaus 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. V-518 „Dėl Laikino prašymų telefonu priėmimo bendruoju „Sodros“ informacijos telefono numeriu valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) ir Tvarkos aprašo 11 punktą išdėstau taip:
„11. Pareiškėjai, šio Aprašo nustatyta tvarka pateikę Prašymus, išvardintus Aprašo 4.1 – 4.11 papunkčiuose, per devynis mėnesius pasibaigus režimo, dėl kurio yra negalimas klientų aptarnavimas atvykus į Fondo valdybos teritorinio skyriaus Klientų aptarnavimo padalinį, taikymo terminui privalo bendra atitinkamos rūšies prašymų teikimo tvarka ir būdais pateikti rašytinį pasirašytą prašymą dėl paslaugos, kuriai gauti buvo pateiktas Prašymas.“
2. Įpareigoju:
2.2. Fondo valdybos Klientų aptarnavimo valdymo skyrių paskelbti šį įsakymą Fondo valdybos interneto ir Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigų intraneto svetainėse;