Mherbas

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2019 M. GEGUŽĖS 14 D. ĮSAKYMO NR. DV-854 „DĖL SPRENDIMO DĖL SOCIALINĖS PARAMOS MOKINIAMS SKYRIMO PRIĖMIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

Marijampolė

2021 m. birželio 11 d. Nr. DV-792

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi ir Kreipimosi dėl socialinės paramos mokiniams tvarkos aprašo, patvirtinto Marijampolės savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. 1-119 „Dėl socialinės paramos mokiniams tvarkų aprašų patvirtinimo“, 22 punktu,

pakeičiu Sprendimo dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo priėmimo tvarkos aprašą, patvirtintą Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. DV-854 „Dėl sprendimo dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo priėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:

5. Jeigu kreipimosi dėl socialinės paramos mokiniams metu bendrai gyvenantys asmenys ar vienas gyvenantis asmuo gauna piniginę socialinę paramą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, pareiškėjas pateikia mokyklos administracijai ar savo gyvenamosios vietos Specialistams laisvos formos prašymą gauti socialinę paramą mokiniams. Šiame prašyme pareiškėjas apie save ir mokinį, kuriam prašoma skirti socialinę paramą mokiniams, nurodo šiuos duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu nėra asmens kodo, – gimimo datą), o jeigu gyvenamoji vieta nedeklaruota ir asmuo nėra įtrauktas į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, – faktinės gyvenamosios vietos adresą, mokyklos pavadinimą ir klasę, kurioje mokinys mokosi, mokėjimo ar kredito įstaigos pavadinimą, sąskaitos, į kurią būtų pervedama mokiniui skirta parama mokinio reikmenims įsigyti, numerį, jeigu pareiškėjas paramą mokinio reikmenims įsigyti prašo pervesti į mokėjimo ar kredito įstaigoje esančią asmeninę sąskaitą.“

2.   Papildau 51 punktu:

51. Mokiniams, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą ar pagal pradinio ugdymo programą pirmoje ar antroje klasėje, nemokami pietūs skiriami nuo mokslo metų pradžios iki mokslo metų ugdymo proceso pabaigos pagal mokinių sąrašą. Šį sąrašą iki kiekvienų kalendorinių metų rugpjūčio 20 dienos sudaro, patvirtina ir pateikia (tiesiogiai, paštu arba elektroninio ryšio priemonėmis, pasirašytą saugiu elektroniniu parašu) Marijampolės savivaldybės administracijos Piniginės paramos skyriui (toliau- Piniginės paramos skyrius) mokyklos, kurioje mokiniai mokosi, administracija. Mokyklos administracija mokinių sąraše nurodo šiuos mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo ar pagal pradinio ugdymo programą pirmoje ar antroje klasėje, duomenis: vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu nėra asmens kodo, – gimimo datą), gyvenamosios vietos adresą. Jeigu mokykloje, kurioje mokinys mokosi, iš mokinio tėvų, globėjų ar kitų bendrai gyvenančių pilnamečių asmenų gaunama informacija, kad šios paramos poreikio nėra arba, atsisakius šios paramos, atsirado poreikis mokiniui ją gauti, mokyklos administracija apie tai informuoja Piniginės paramos skyrių, nurodydama mokinio vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu nėra asmens kodo, – gimimo datą), gyvenamosios vietos adresą ir paramos atsisakymo arba skyrimo datą.“

3.   Papildau 111 punktu:

111. Mokykloms pateikus mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą ar pagal pradinio ugdymo programą pirmoje ar antroje klasėje sąrašus, Piniginės paramos skyriaus atsakingi specialistai sutikrina, ar šie mokyklų pateikti mokinių sąrašai sutampa su mokyklų SPIS importuotu mokinių sąrašu. Sąrašams sutapus, patvirtina mokyklų per SPIS pateiktus mokinių sąrašus. Mokinių sąrašams nesutapus, Piniginės paramos skyriaus atsakingi specialistai atmeta mokyklų per SPIS pateiktus mokinių sąrašus.“

4.   Papildau 121 punktu:

121. Seniūnijų specialistams ar Specialistams nustačius, kad per laikotarpį, kurį mokiniui teikiama socialinė parama mokiniams, atsiranda nors viena iš aplinkybių, nurodytų Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos mokiniams įstatymo (toliau -įstatymas) 13 straipsnio 1 ar 2 dalyje, Specialistai priima sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams nutraukimo, užpildant Socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintos formos sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams nutraukimo, ir jį pateikia savivaldybės įsteigtoms mokykloms ir savivaldybės teritorijoje įsteigtoms nevalstybinėms mokykloms, išskyrus atvejį, kai sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams nutraukimo priima savivaldybės, kurios mokykloje mokinys mokosi, administracija, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Socialinė parama mokiniui neteikiama nuo kitos darbo dienos, kai mokykloje buvo gautas sprendimas dėl socialinės paramos mokiniams nutraukimo.“

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Karolis Podolskis