LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro

2019 m. GEGUŽĖS 14 d. įsakymo nr. 1v-451 „dėl viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos ĮGYVENDINIMO 2019–2020 METŲ veiksmų PLANO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2020 m. rugsėjo 3 d. Nr. 1V-894

Vilnius

 

Pakeičiu Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2019–2020 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2019 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. 1V-451 „Dėl Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų programos įgyvendinimo 2019–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu 2.1.1.11 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

„2.1.1.11.

Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą

200 000,00

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti“ skirtos lėšos

2019 m. IV ketv.

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Radiacinės saugos centras“

 

2. Pakeičiu 3.2.2.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

„3.2.2.1.

Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, optimizuojant ir modernizuojant užkrečiamųjų ligų valdymo procesus

483 000,00

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ priemonei Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ skirtos lėšos

2019–2020 m.

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos“

 

 

3. Pakeičiu priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministrė                                                                                              Rita Tamašunienė

 

Viešojo valdymo tobulinimo 2012–2020 metų

programos įgyvendinimo 2019–2020 metų

veiksmų plano

priedas

 

Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto lėšomis, prioritetinis sąrašas

 

 

Veiksmo priorite-tinis Nr.

 

Veiksmo Nr. Veiksmų plane

 

Veiksmo pavadinimas

 

Įgyvendinančioji institucija

 

I. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1-ESFA-V-912 priemonės „Nacionalinių reformų skatinimas ir viešojo valdymo institucijų veiklos gerinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.1.1.14.

 

Stiprinti struktūrinių reformų bei viešosios politikos strateginių sprendimų kokybę, Vyriausybės lygiu sukuriant įrodymais grįsto valdymo kompetencijų centrą prie Vyriausybės kanceliarijos, kuris atliktų kaštų ir naudos analizę strateginiais klausimais ir kitus sisteminius vertinimus žmogiškųjų išteklių konkurencingumo didinimo, geresnio reglamentavimo, inovacijų (MTEPI) konkurencingumo didinimo, šešėlinės ekonomikos masto ir įtakos vertinimo ir kitose srityse, prisidėtų prie efektyvaus tarpinstitucinio bendradarbiavimo ir aktyvaus viešosios politikos proceso formavimo ir valdymo

 

Vyriausybės kanceliarija

 

2.

 

3.1.4.2.

 

Sukurti ir įdiegti mokslo ir inovacijų politikos prioritetų nustatymo sistemą, nustatant mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) ir inovacijų politikos prioritetus ir stiprinant viešojo valdymo institucijų gebėjimus

 

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras, Ekonomikos ir inovacijų ministerija

 

3.

 

3.2.2.3.

 

Užtikrinti efektyvų viešojo sektoriaus išteklių naudojimą ir fiskalinę drausmę, didinant investicijų projektų finansinį ir ekonominį naudingumą, pritraukiant kitus investicijų finansavimo šaltinius, stiprinant vidutinės trukmės biudžeto sistemą ir didinant biudžetų orientaciją į siekiamus rezultatus

 

Centrinė projektų valdymo agentūra, Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija, Viešųjų investicijų plėtros agentūra

 

4.

 

3.2.2.4.

 

Parengti valstybės informacinių išteklių infrastruktūros ir jos valdymo pertvarkymo metodinę ir teisinę bazę bei pertvarkos peržiūros procesus, siekiant sukurti tinkamą metodinę ir teisinę aplinką valstybės informacinių išteklių konsolidavimui įgyvendinti

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

5.

 

3.2.2.2.

 

Tobulinti valstybės nekilnojamojo turto centralizuotą valdymą, stiprinant valstybės turto valdytojų ir VTIPS naudotojų kompetencijas, pasitelkiant išorės pagalbą, pritaikant ir įdiegiant informacinių technologijų įrankius

 

Valstybės įmonė Turto bankas

 

6.

 

3.2.2.7.

 

Didinti viešojo sektoriaus statinių planavimui, projektavimui, statybai ir eksploatavimui skiriamų išteklių valdymo efektyvumą ir užtikrinti tinkamą ir ilgalaikį informacijos panaudojimą, sukuriant ir įdiegiant nacionalinį statybos informacijos klasifikatorių, parengiant statinio informacinio modelio norminių dokumentų kompleksą, viešųjų pirkimų ir kitus bendrus metodinius dokumentus

 

Aplinkos ministerija, Viešųjų pirkimų tarnyba

 

7.

 

3.1.5.2.

 

Sukurti ir įdiegti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų infrastruktūros plėtros analizės ir vertinimo sistemą, siekiant įrodymais grįsto sprendimų priėmimo Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centre

 

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras

 

8.

 

3.1.1.8.

 

Įkurti analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centrą (i. MAMC), siekiant sustiprinti Valstybinės mokesčių inspekcijos institucinius gebėjimus mokesčių mokėtojų elgsenos modeliavimo, mokestinių pajamų analitikos ir rizikos valdymo srityje

 

Valstybinė mokesčių inspekcija

 

9.

 

3.1.1.15.

 

Užtikrinti bendros, viešuosius interesus atitinkančios, informacijos apie Lietuvą pateikimą, sukuriant ir įdiegiant konsoliduotą tokios informacijos rengimo ir valdymo modelį

 

Vyriausybės kanceliarija

 

10.

 

3.2.2.8.

 

Padidinti mokesčių administravimo efektyvumą mokesčių apskaičiavimo ir sumokėjimo kontrolės srityje, sukuriant ir įdiegiant nuolatinę mokesčių mokėtojų kontrolės sistemą, leidžiančią operatyviai gauti informaciją nuotoliniu būdu, ją vertinti ir taikyti atitinkamas poveikio priemones taip mažinant sąžiningų mokesčių mokėtojų fizinių patikrinimų skaičių

 

Valstybinė mokesčių inspekcija

 

11.

 

3.1.1.5.

 

Didinti regionų tvarios plėtros planavimo ir įgyvendinimo efektyvumą ir kokybę

 

Regioninės plėtros departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Vidaus reikalų ministerija, Centrinė projektų valdymo agentūra

 

12.

 

3.1.1.6.

 

Užtikrinti duomenimis pagrįsto švietimo valdymo kultūros plėtrą savivaldybėse, diegiant ir tobulinant švietimo politikos analizės įrankius ir sustiprinant valstybės tarnautojų bei darbuotojų, dirbančių šioje srityje, gebėjimus

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

 

13.

 

3.1.1.2.

 

Sustiprinti strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimą Vyriausybės lygiu, stiprinant Vyriausybės kanceliarijos strateginio planavimo ir veiklos rezultatų valdymo sistemos koordinavimui reikalingas analitines kompetencijas, atliekant sisteminius strateginio planavimo sistemos funkcionavimo vertinimus ir teikiant tobulinimo pasiūlymus, atliekant strateginio planavimo procesų kokybės priežiūrą, teikiant individualias konsultacijas, kaip pagerinti veiklos valdymo procesus ministerijose, sukuriant strateginio planavimo ekspertų tinklą

 

Vyriausybės kanceliarija

 

14.

 

3.1.1.12.

 

Sukurti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos socialinės paramos politikos pokyčių prognozavimo, sprendimų derinimo, valdymo ir veiksmingumo stebėsenos sistemą

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

15.

 

3.2.1.7.

 

Didinti Lietuvos Europos Sąjungos politikos veiksmingumą, kuriant ir diegiant priemones, skirtas Europos Sąjungos politikų poveikio vertinimo gebėjimams ir Europos Sąjungos reikalų koordinavime dalyvaujančių institucijų bendradarbiavimui stiprinti, taikant standartizuotus sprendimus, plėtojant bendradarbiavimo Europos Sąjungos politikų komunikacijos klausimais tinklą ir vykdant informacinių sistemų plėtrą, sukuriant Europos Sąjungos politikų sprendimo projektų poveikio vertinimo bei tarpinstitucinę Europos Sąjungos reikalų komunikavimo sistemas, optimizuojant ir plečiant Lietuvos Respublikos narystės Europos Sąjungos informacinės sistemos (LINESIS) funkcionalumus, sukuriant ir įgyvendinant Lietuvos Respublikos piliečių įsidarbinimą tarptautinėse ir Europos Sąjungos institucijose skatinančias priemones

 

Užsienio reikalų ministerija

 

16.

 

3.2.2.5.

 

Sukurti ir įdiegti standartizuotų buhalterinės apskaitos duomenų kaupimo ir tvarkymo posistemį

 

Valstybinė mokesčių inspekcija

 

17.

 

3.1.4.3.

 

Gerinti sveikatos sektoriaus valdymo procesus, plėtojant visuomenės sveikatos stebėseną, kuriant ir diegiant sveikatos sektoriaus institucijų veiklos stebėsenos priemones, užtikrinant efektyvų sveikatos informacijos valdymą, sukuriant priemones jos objektyvesniam vertinimui ir šiam tikslui pasiekti reikiamų kompetencijų stiprinimui

 

Higienos institutas

 

18.

 

3.1.1.3.

 

Tobulinti sveikatos srities viešojo valdymo institucijų veiklos efektyvumą ir gebėjimus, diegiant įrodymais grįsto valdymo priemones

 

Sveikatos apsaugos ministerija

 

19.

 

3.1.1.11.

 

Sukurti ir įdiegti žemės ūkio verslo analizės sistemą sprendimams priimti

 

Žemės ūkio ministerija

 

20.

 

3.1.4.4.

 

Tobulinti kultūrinės plėtros projektų valdymą, atnaujinant šių projektų programinį konkursinį finansavimo modelį, ir sustiprinant kultūrinės plėtros projektų valdymo administracinius bei ekspertinius gebėjimus

 

Lietuvos kultūros taryba

 

21.

 

3.1.1.10.

 

Sukurti ir įdiegti švietimo pasiūlos analizės, vertinimo ir planavimo sistemą

 

Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras

 

22.

 

3.2.1.2.

 

Plėtoti informacinių ir ryšių technologijų srities projektų vertinimo ir stebėsenos sistemą, parengiant informacinės visuomenės plėtros projektų rengimo metodines rekomendacijas, sukuriant visų informacinės visuomenės plėtros investicijų projektų vertinimo ir stebėjimo sistemą

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

23.

 

3.1.3.1.

 

Pagerinti Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo politikos įgyvendinimą ir įsitraukimą į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo veiklas ir sustiprinti valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių šioje srityje, gebėjimus, rengiant strategiją, veiksmų planą, gaires dėl Lietuvos įsitraukimo į tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo programas bei jas įgyvendinant, rengiant mokymus ir seminarus, taip pat „praktikų klubus“ valstybės institucijoms, organizuojant pažintinius vizitus viešojo administravimo institucijoms, peržiūrint teisės aktus, organizuojant tarptautines konferencijas ir viešinant informaciją

 

Užsienio reikalų ministerija

 

24.

 

3.1.1.9.

 

Tobulinti ir efektyvinti strateginio planavimo ir valdymo procesus Kultūros ministerijoje ir kultūros ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiose įstaigose

 

Kultūros ministerija, Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

 

25.

 

3.1.1.13.

 

Plėtoti tarpžinybinę mokestinių duomenų saugyklą ir didinti naudojamumą, atliekant esamos būklės analizę ir specifikavimą, įvertinant duomenų analizės priemonės pritaikymo galimybes ir jų rezultatyvumą svarbiausiose viešojo administravimo srityse, sukuriant ir įdiegiant duomenų išgavimo, paruošimo ir pateikimo priemones, įgyvendinant taikomuosius sprendimus, sukuriant ir išbandant pažangias tarpinstitucinės duomenų analizės priemones

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

26.

 

3.1.5.4.

 

Sukurti ir įdiegti Sveikatos technologijų, susijusių su vaistais, vertinimo sistemą Valstybinėje vaistų kontrolės tarnyboje prie Sveikatos apsaugos ministerijos

 

Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos

 

27.

 

3.1.5.1.

 

Didinti valstybinio audito poveikį, įvertinant esamą valstybinių auditų rezultatų poveikį viešojo sektoriaus atskaitingumo didinimui ir valstybės turto lėšų naudojimui, nustatant Valstybės kontrolės veiklos tobulinimo planą ir parengiant valstybinio audito poveikio matavimo metodiką

 

Valstybės kontrolė

 

28.

 

3.2.1.1.

 

Didinti savivaldybių atliekamų funkcijų ir jų finansavimo sistemos efektyvumą ir rezultatyvumą, peržiūrint savivaldybių atliekamų funkcijų sistemą ir įvertinant funkcijų skirstymo į valstybines ir savarankiškąsias funkcijas tikslingumą, nustatant, kokias funkcijas gali geriausiai atlikti centrinė valdžia ir vietos savivalda, įvertinant valstybines funkcijas nustatyti valstybės ir vietos savivaldos veiklos ir atsakomybės padalijimo kriterijus ir šių viešosios valdžios sistemų sąveikos mechanizmus

 

Vidaus reikalų ministerija

 

29.

 

3.1.1.16.

 

Užtikrinti veiksmingą strateginio planavimo dokumentų valdymą ir jų įgyvendinimo rezultatų stebėseną, tobulinant strateginio planavimo stebėsenos sistemą

 

Finansų ministerija, Vyriausybės kanceliarija

 

30.

 

3.2.2.12.

 

Padidinti priežiūros institucijų paskirtų piniginių sankcijų administravimo efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant sistemą, leidžiančią vienoje vietoje kaupti informaciją apie paskirtas pinigines sankcijas ir ją tvarkyti

 

Informatikos ir ryšių departamentas

 

31.

 

3.2.2.13.

 

Padidinti valstybės piniginių išteklių valdymo efektyvumą, įdiegiant Valstybės iždo konsoliduotą sąskaitų valdymo sistemą

 

Finansų ministerija

 

32.

 

3.1.5.5.

 

Didinti savivaldybių kontrolierių (savivaldybių kontrolės ir audito tarnybų) auditų poveikį, parengiant bendrą auditų vykdymo metodiką, sukuriant ir įdiegiant savivaldybių kontrolierių audito sistemą ir standartizuojant darbo priemones

 

Savivaldybių kontrolierių asociacija

 

33.

 

3.2.1.5.

 

Didinti Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdomos neįgaliųjų socialinės integracijos programos priemonių įgyvendinimo ir koordinavimo stebėsenos efektyvumą, kuriant ir diegiant neįgaliųjų integracijos stebėsenos sistemą

 

Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

34.

 

3.2.2.1.

 

Gerinti sveikatos apsaugos valdymą, stiprinant epidemiologinę priežiūrą, optimizuojant ir modernizuojant užkrečiamųjų ligų valdymo procesus

 

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos

 

35.

 

3.1.1.7.

 

Įkurti kompetencijų centrą, siekiant stiprinti Energetikos ministerijos institucinius gebėjimus energetikos vartotojų elgsenos, energetikos sektoriaus duomenų analitikos ir rizikos valdymo srityje ir didinti energetikos politikos reglamentavimo efektyvumą

 

Energetikos ministerija

 

36.

 

3.1.4.5.

 

Gerinti viešojo valdymo institucijų, dirbančių nepilnamečių nusikalstamumo prevencijos srityje, veiklos organizavimą, įdiegiant nepilnamečių pakartotinio nusikalstamumo rizikos vertinimo sistemą

 

Kalėjimų departamentas prie Teisingumo ministerijos

 

II. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.1.-ESFA-V-913 priemonės „Valstybės institucijų ir įstaigų vidaus administravimo tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.1.4.6.

 

Gerinti viešojo valdymo institucijų veiklos organizavimą jose, įdiegiant LEAN metodu pagrįstą procesų valdymo sistemą

 

Vyriausybės kanceliarija

 

2.

 

3.1.4.7.

 

Sustiprinti struktūrinių reformų ir kitų sisteminių darbų koordinavimą Vyriausybės lygiu ir gerinti veiklos organizavimą Vyriausybei atskaitingose institucijose, įdiegiant projektinį valdymą

 

Vyriausybės kanceliarija

 

3.

 

3.2.2.9.

 

Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą personalo administravimo informacinę sistemą

 

Informatikos ir ryšių departamentas

 

4.

 

3.2.2.10.

 

Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą dokumentų valdymo informacinę sistemą

 

Vidaus reikalų ministerija, Informatikos ir ryšių departamentas

 

5.

 

3.2.2.11.

 

Padidinti viešajam valdymui skirtų išteklių efektyvumą, sukuriant ir įdiegiant bendrą buhalterinės apskaitos informacinę sistemą

 

Finansų ministerija

 

III. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.2-ESFA-V-915 priemonės „Viešojo valdymo institucijų atvirumo didinimas ir visuomenės įsitraukimo į viešojo valdymo procesus skatinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

1.1.1.2.

 

Įgyvendinti Lietuvos atvirų duomenų iniciatyvą

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

2.

 

1.2.1.1.

 

Vykdyti Atviros Vyriausybės ir kitas priemones, skatinančias visuomenę aktyviau dalyvauti viešajame valdyme, sukuriant ir praktikoje išbandant viešojo valdymo institucijų konsultavimosi su visuomene mechanizmą, visuomenės dalyvavimo viešojo valdymo procesuose veiksmingumo ir vertinimo sistemą, parengiant ir įgyvendinant komunikacijos planą, skirtą informacijai apie Vyriausybės veiklą ir visuomenės dalyvavimo valdyme galimybes viešinti

 

Vyriausybės kanceliarija, Vidaus reikalų ministerija

 

3.

 

1.1.1.3

 

Didinti viešojo administravimo sektoriaus veiklos skaidrumą, atskaitomybę, sprendimų priėmimo kokybę, perkeliant Vyriausybės kanceliarijos, Vyriausybės įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių įstaigų veiklos informaciją į bendrą portalą „Mano vyriausybė“

 

Informacinės visuomenės plėtros komitetas

 

IV. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.3-ESFA-V-918 priemonės „Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybei gerinti“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

2.1.1.13.

 

Pagerinti teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybę viešojo sektoriaus įstaigose: optimizuojant paslaugų teikimo procesus, standartizuojant gyventojų aptarnavimo praktiką, diegiant paslaugų ir aptarnavimo kokybės vertinimo įrankius, stiprinant komunikaciją ir paslaugų bei aptarnavimo kokybei užtikrinti reikalingas paskatas ir kompetencijas

 

Vidaus reikalų ministerija

 

2.

 

2.1.1.14.

 

Pagerinti su specialiųjų žemės naudojimo sąlygų taikymu susijusių paslaugų teikimo kokybę ir padidinti jų prieinamumą, sukuriant ir įdiegiant visuomenės poreikius atitinkančią paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo sistemą bei kokybės stebėsenos ir vertinimo priemones

 

Aplinkos ministerija, valstybės įmonė Registrų centras

 

3.

 

2.1.1.2.

 

Pagerinti migracijos srities paslaugų kokybę patobulinant šių paslaugų teikimo procesus ir jų valdymą, įdiegiant inovatyvią Lietuvos migracijos informacinę sistemą

 

Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamentas, Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Asmens dokumentų išrašymo centras prie Vidaus reikalų ministerijos, Užsienio reikalų ministerija, valstybės įmonė Registrų centras

 

4.

 

2.1.1.3.

 

Didinti socialinės paramos paslaugų prieinamumą, parengiant pakeistų ir naujų paslaugų teikimo tvarkas, pakeistų ir naujai sukurtų tvarkų įdiegimo Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) gaires, taip pat įdiegiant priemones, užtikrinančias SPIS prieinamumą ir nepertraukiamą veikimą

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

 

5.

 

2.1.1.9.

 

Gerinti visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, tobulinant valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) visuomenės sveikatos priežiūros funkcijų įgyvendinimo savivaldybėse valdymo efektyvumą

 

Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras

 

6.

 

2.1.1.1.

 

Pagerinti viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą asmenims, patobulinant viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės sistemą ir padidinant informacijos apie paslaugas kokybę ir prieinamumą

 

Vidaus reikalų ministerija

 

7.

 

2.1.1.6.

 

Gerinti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, parengiant pagrindines mirties priežastis Lietuvoje lemiančių būklių diagnostikos, gydymo, medicininės reabilitacijos ir slaugos metodinius dokumentus (metodikas, protokolus, algoritmus) ir sukuriant jų rengimo ir atnaujinimo standartą

 

Sveikatos apsaugos ministerija

 

8.

 

2.1.1.4.

 

Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, sukuriant ir įdiegiant bendro konsultavimo ir informavimo Lietuvos muitinėje tinklą muitinės klientams

 

Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos

 

9.

 

2.1.1.8.

 

Pagerinti informacijos teikimą bei asmenų konsultavimą policijos įstaigose, įdiegiant vienodo informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis liniją

 

Policijos departamentas

 

10.

 

2.1.1.5.

 

Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą, patobulinant Valstybinės mokesčių inspekcijos Mokesčių informacijos centro konsultavimo telefonu sistemą

 

Valstybinė mokesčių inspekcija

 

11.

 

2.1.1.11.

 

Pagerinti informacijos apie visuomenės sveikatos bei radiacinę saugą teikimą, sukuriant ir įdiegiant vienodo konsultavimo sistemą

 

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Radiacinės saugos centras

 

12.

 

2.1.1.10.

 

Pagerinti kultūros paveldo apsaugos srities paslaugų teikimą, optimizuojant šių paslaugų teikimo procesus ir įdiegiant paslaugų ir (ar) asmenų aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones

 

Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos, Kultūros ministerija

 

13.

 

2.1.1.15.

 

Pagerinti su aplinkosauga susijusių paslaugų teikimo kokybę ir padidinti jų prieinamumą sukuriant ir įdiegiant visuomenės poreikius atitinkančią aplinkosauginių paslaugų teikimo sistemą

 

Aplinkos ministerija

 

14.

 

2.1.1.12.

 

Užtikrinti socialinės globos įstaigų veiklos ir teikiamų paslaugų kokybę diegiant priemones, užtikrinančias socialinių paslaugų kokybės, priežiūros ir kontrolės efektyvumą

 

Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

15.

 

2.1.1.19.

 

Pagerinti informacijos ekstremaliųjų situacijų metu teikimo visuomenei paslaugų kokybę ir padidinti jų prieinamumą patobulinant šių paslaugų teikimo procesus ir jų valdymą

 

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

 

16.

 

2.1.1.20.

 

Užtikrinti visuomenės poreikius atitinkančių konsultavimo paslaugų teikimą sukuriant ir įdiegiant bendrą Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos ir jos teritorinių padalinių asmenų konsultavimo telefonu sistemą

 

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

 

17.

 

2.1.1.7.

 

Pagerinti nacionalinės sveikatos sistemos priežiūros įstaigose teikiamų laboratorinės diagnostikos bei medicinos prietaisų ir priemonių sterilizavimo ir dezinfekcijos paslaugų priežiūrą ir kokybę, tobulinti neaiškios kilmės medžiagų keliamų grėsmių valdymo paslaugas diegiant Lietuvos ir tarptautinius standartus

 

Nacionalinė visuomenės sveikatos priežiūros laboratorija

 

18.

 

2.1.1.18.

 

Didinti informacijos, reikalingos asmenų prašymams nagrinėti ir (ar) sprendimams priimti, prieinamumą, išplečiant įgaliojimų klasifikatorius, įdiegiant šių klasifikatorių tvarkymo bei įgaliojimų tikrinimo priemones

 

Valstybės įmonė Registrų centras

 

V. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4.-ESFA-V-921 priemonės „Geresnio reglamentavimo diegimas ir verslo priežiūros sistemos tobulinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1. Veiksmai, susiję su geresnio reglamentavimo diegimu:

 

1.

 

3.1.2.1.

 

Atlikti pasirinktų valstybės politikos sričių teisinio reguliavimo tinkamumo patikras, mažinti administracinę naštą ir prisitaikymo išlaidas verslui minėtose srityse

 

Ekonomikos ir inovacijų ministerija

 

2.

 

3.1.2.2.

 

Atlikti administracinės naštos ir kitos reguliavimo naštos verslui vertinimą pasirinktose savivaldybėse ir parengti pasiūlymus dėl šios naštos mažinimo

 

Ekonomikos ir inovacijų ministerija

 

2. Veiksmai, susiję su verslo priežiūros sistemos tobulinimu:

 

1.

 

3.1.4.1.

 

Sukurti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų informacinę sistemą (PAIIS) siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūrą atliekančių institucijų veiklos efektyvumą ir ūkio subjektų pasitenkinimą šių institucijų veikla

 

Ekonomikos ir inovacijų ministerija

 

2.

 

3.1.2.3.

 

Įgyvendinti pažangias ūkio subjektų veiklos priežiūros priemones siekiant padidinti ūkio subjektų veiklos priežiūros sistemos efektyvumą

 

Ekonomikos ir inovacijų ministerija

 

3.

 

3.1.2.4.

 

Sukurti ir įdiegti daugiafunkcį ūkio subjektų, vykdančių alkoholio produktų, tabako gaminių ir narkotinių ir psichotropinių medžiagų prekursorių komercines veiklas, konsultavimo modelį

 

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas

 

VI. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.4-ESFA-V-922 priemonės „Teisingumo sistemos veiksmingumo didinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.2.1.4.

 

Plėtoti taikinamojo tarpininkavimo (mediacijos) sistemą organizuojant mediacijos mokymus, sukuriant mediatorių egzaminų programą ir mediatorių sąrašą, įrengiant patalpas ikiteisminei mediacijai vykdyti, įgyvendinant mediacijos viešinimo priemonių kompleksą

 

Teisingumo ministerija, Nacionalinė teismų administracija, Vyriausioji administracinių ginčų komisija

 

2.

 

3.2.2.6.

 

Didinti teismų veiklos efektyvumą analizuojant teismų sistemos išteklių valdymą ir parengiant optimizavimo ir architektūros modelius, perkeliant teismų veiklos pokyčius į elektroninę erdvę ir integruojant į teismų informacines sistemas, didinant darbuotojų kompetenciją

 

Nacionalinė teismų administracija, valstybės įmonė Registrų centras

 

3.

 

3.1.1.4.

 

Stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais: tęsti kokybės standartų diegimą visoje teismų sistemoje, kelti teisėjų ir teismų darbuotojų kompetencijas teisingumo vykdymo ir įgyvendinimo procese, užtikrinti aiškesnį teismų sprendimų rašymą ir jų aiškinimą visuomenei, parengti ir įgyvendinti teismų komunikacijos strategiją, paremtą visuomenės ir procesų dalyvių apklausomis

 

Nacionalinė teismų administracija

 

4.

 

3.1.5.3.

 

Pagerinti Lietuvos teismų ekspertizės centro procesų valdymą diegiant kokybės standartus, akredituojant naujus tyrimo metodus

 

Lietuvos teismų ekspertizės centras

 

5.

 

3.2.1.3.

 

Tobulinti teisinių institucijų informacijos mainų procesą ir didinti veiklos efektyvumą

 

Valstybės įmonė Registrų centras

 

VII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-923 priemonės „Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas valstybinėje tarnyboje sisteminiu lygmeniu“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.3.3.2.

 

Įdiegti kompetencijomis grįstą žmogiškųjų išteklių valdymą vidaus tarnybos sistemoje

 

Vidaus reikalų ministerija

 

2.

 

3.3.3.1.

 

Įdiegti kompetencijomis grįsto žmogiškųjų išteklių valdymo priemones valstybės tarnautojų atrankoje

 

Valstybės tarnybos departamentas

 

3.

 

3.3.2.1.

 

Diegti ir plėtoti žmogiškųjų išteklių valdymo sprendimus Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje sukuriant nuotolinių mokymų modulį ir mokymų programas, pritaikytas šiam moduliui, realizuojant viešojo administravimo institucijoje ir įstaigoje dirbančio asmens kvalifikacijos ir darbo patirties duomenų unifikuotą bylą, kuriant ir tobulinant priemones ar įrankius, skirtus žmogiškiesiems ištekliams viešojo administravimo institucijose ir įstaigose veiksmingiau valdyti ir pritaikytus veikti debesijos paslaugų teikėjo infrastruktūroje

 

Informatikos ir ryšių departamentas

 

VIII. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-924 priemonės „Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strateginių kompetencijų centralizuotas stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.3.2.2.

 

Stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų dirbančiųjų strategines kompetencijas ir gebėjimus elektroninės erdvės bei elektroninės informacijos saugos srityse

 

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos

 

2.

 

3.3.1.2.

 

Centralizuotai stiprinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vidurinės grandies vadovų ir dirbančiųjų strategines kompetencijas (vadovavimo, lyderystės, pokyčių valdymo, komunikacijos ir analizės bei pagrindimo), atliekant mokymo turinio tyrimą, rengiant mokymo programas, lektorius, metodinę mokymo medžiagą, organizuojant mokymus

 

Valstybės tarnybos departamentas

 

IX. Plano veiksmų, kurie galėtų būti finansuojami 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ Nr. 10.1.5-ESFA-V-925 priemonės „Valstybės įstaigų vadovų grandies stiprinimas“ lėšomis, prioritetinis sąrašas (plano veiksmai išdėstyti prioriteto mažėjimo tvarka):

 

1.

 

3.3.1.1.

 

Stiprinti įstaigų vadovų lyderystę, teikti pasiūlymus dėl įstaigų vadovų kompetencijų valdymo sistemos, ugdyti įstaigų vadovų lyderystės ir vadybines kompetencijas

 

Valstybės tarnybos departamentas

 

 

______________