isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-55 „DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. rugsėjo 30 d. Nr. T-270

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Vyriausybės atstovų įstaigos Vyriausybės atstovo Šiaulių ir Telšių apskrityse 2021 m. balandžio 1 d. teikimu Nr. TR5-43(5.5E) „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatų pakeitimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. T-55 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, (toliau – Reglamentas):

1. Pakeisti Reglamento 30 punktą ir jį išdėstyti taip:

30. Per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos turi būti paskirtas mero pavaduotojas, sudaryti tarybos komitetai ir paskirti šių komitetų pirmininkai, sudarytos Vietos savivaldos įstatyme nustatytos komisijos ir paskirti šių komisijų pirmininkai, sudaryta tarybos kolegija, jei nusprendžiama ją sudaryti. Per tris mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos, turi būti paskirti savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas. Jeigu mero pavaduotojo įgaliojimai nutrūksta, per du mėnesius nuo jo įgaliojimų nutrūkimo dienos taryba turi paskirti mero pavaduotoją. Jeigu savivaldybės administracijos direktorius, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas atleidžiami iš pareigų prieš terminą, per tris mėnesius nuo jų atleidimo iš pareigų dienos taryba turi paskirti savivaldybės administracijos direktorių, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoją. Jeigu Kontrolės komiteto pirmininko ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų įgaliojimai nutrūksta prieš terminą, per du mėnesius nuo jų įgaliojimų nutrūkimo dienos Vietos savivaldos įstatymo 14 ir 15 straipsniuose nustatyta tvarka turi būti paskirti Kontrolės komiteto pirmininkas ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkai.“

2. Pakeisti Reglamento 51 punktą ir jį išdėstyti taip:

51. Po klausimo pristatymo pranešėjas atsako į tarybos narių klausimus. Klausimui pateikti skiriama 1 minutė, atsakymui – iki 3 minučių”.

3. Pakeisti Reglamento 53 punktą ir jį išdėstyti taip:

53. Pranešėjui atsakius į klausimus, tarybos nariams suteikiama teisė kalbėti svarstomu klausimu: komitetų, frakcijų ir tarybos narių grupių vardu bei pateikusiems raštiškus pasiūlymus – 7 minutės, kitiems – 5 minutės. Posėdžio pirmininkui leidus, kalbėtojams gali būti suteiktos papildomai 2 minutės. Tik posėdžio pirmininkas gali nutraukti kalbą.“.

Svarstomu klausimu tarybos narys turi teisę paklausti 3 kartus, vieną kartą pasisakyti ir vieną kartą po balsavimo pareikšti repliką. Tarybos narys dar kartą gali paklausti po to, kai paklausia visi kiti pageidaujantys tarybos nariai.

Tarybos nariui replikuoti po balsavimo, kalbėti dėl balsavimo motyvų suteikiamos 3 minutės. Tarybos nariai dėl balsavimo motyvų gali kalbėti prieš kiekvieną balsavimą.”

4. Pakeisti Reglamento 75 punktą ir jį išdėstyti taip:

75. Tarybos narys tarybos posėdyje prieš pradedant svarstyti klausimą, kuris jam sukelia interesų konfliktą, privalo apie tai informuoti tarybą, pareikšti norą nusišalinti nuo klausimo svarstymo ir balsavimo ir, jeigu taryba balsuodama nusišalinimą priima, jokia forma nedalyvauti toliau svarstant šį klausimą. Posėdžio protokole pažymimas nusišalinimo faktas. Taryba gali motyvuotu sprendimu, vadovaudamasi Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos patvirtintais kriterijais, pareikšto nusišalinimo nepriimti ir įpareigoti tarybos narį dalyvauti toliau svarstant šį klausimą.”

5. Papildyti Reglamentą 771.4 papunkčiu ir jį išdėstyti taip:

771.4. Nuotoliniu būdu vykstančio tarybos posėdžio tarybos narių balsus skaičiuoja mero potvarkiu sudaryta balsų skaičiavimo komisija”. Komisija sudaroma iš mero padėjėjo, tarybos sekretoriaus ir Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Informacinių technologijų poskyrio Kompiuterių tinklų ir sistemų techniko.“

6. Papildyti Reglamentą 772 punktu ir jį išdėstyti taip:

772. Nuotoliniu būdu vyksiančio tarybos posėdžio metu tarybos narys gali prieš pradedant svarstyti klausimą informuoti tarybos posėdžio pirmininką apie laikiną pasišalinimą iš posėdžio. Informuodamas tarybos posėdžio pirmininką apie laikiną pasišalinimą, tarybos narys turi nurodyti aplinkybes, dėl kurių pasišalina iš posėdžio, ir kiek laiko bus pasišalinęs. Tarybos nario pasišalinimo pradžios ir pabaigos laikas įrašomas į protokolą. Tarybos nariui pasišalinus, laikoma, kad tarybos narys laikinai nedalyvauja posėdyje. Tarybos narys laikino pasišalinimo metu techniniu būdu atsijungia iš posėdžio eigos arba administracijos Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Informacinių technologijų poskyrio kompiuterių tinklų ir sistemų techniko yra perkeliamas į nuotolinio posėdžio laukiamąjį.“

7. Papildyti Reglamentą 773 punktu ir jį išdėstyti taip:

773. Dėl techninių kliūčių nuotoliniu būdu vykstančiame posėdyje negalintis (nebegalintis) dalyvauti tarybos narys privalo pranešti tarybos posėdžio pirmininkui apie iškilusias technines kliūtis.”

8. Papildyti Reglamentą 971 punktu ir jį išdėstyti taip:

971. Meras netenka savo įgaliojimų, kai savivaldybės teritorijoje įvedus tiesioginį valdymą įgaliojimų netenka taryba, arba jo įgaliojimai sustabdomi, kai įvedus tiesioginį valdymą sustabdomi tarybos įgaliojimai.“

9. Pakeisti Reglamento 118 punktą ir jį išdėstyti taip:

118. Kai administracijos direktorius ir administracijos direktoriaus pavaduotojas dėl objektyvių priežasčių negali eiti jiems pavestų pareigų, administracijos direktoriaus pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas atlieka be atskiro įgaliojimo administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjas, o jo nesant –administracijos Žemės ūkio skyriaus vedėjas.“

10. Pakeisti Reglamento 148 punktą ir jį išdėstyti taip:

148. Tarybos narių įgaliojimai tiesioginio valdymo laikotarpiu sustabdomi Tiesioginio valdymo savivaldybės teritorijoje įstatymo nustatyta tvarka“.

11. Pakeisti Reglamento IX skyrių ir jį išdėstyti taip:

 

IX SKYRIUS

TARYBOS NARIŲ FRAKCIJOS, TARYBOS NARIŲ GRUPĖS, TARYBOS MAŽUMA, TARYBOS DAUGUMA

 

149. Pagal partijų, politinių organizacijų ar jų koalicijų narių sąrašus išrinkti tarybos nariai gali jungtis į frakcijas ar tarybos narių grupes. Tarybos nariai į frakcijas ar grupes jungiasi laisva valia. Frakciją ar grupę gali sudaryti pagal vieną arba pagal kelis sąrašus išrinkti tarybos nariai ir dalis vieno rinkimų sąrašo tarybos narių. Frakcijos ir grupės gali jungtis į koalicijas.

150. Tarybos nariai, norintys įkurti frakciją arba sudaryti koaliciją, posėdžio metu teikia tarybos posėdžio pirmininkui viešą pareiškimą su savo parašais. Frakcijos pareiškimą pasirašo nemažiau kaip 3 tarybos nariai. Pareiškime taip pat turi būti nurodytas frakcijos pavadinimas, jos sudėtis, vadovo ir pavaduotojo (jei yra) vardai bei pavardės. Pasikeitus frakcijos ar grupės pavadinimui, sudėčiai, vadovui ar jo pavaduotojui, frakcijai ar grupei iširus ar nutraukus veiklą, turi būti raštu pranešta merui, kuris apie tai paskelbia artimiausiame tarybos posėdyje.

151. Tarybos narių grupės sudėtis paskelbiama viename iš tarybos posėdžių viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui. Pareiškimą pasirašo tarybos nariai, kurie sudaro tarybos narių grupę. Pareiškime taip pat turi būti nurodytas grupės pavadinimas, jos sudėtis, vadovo ir pavaduotojo (jei yra) vardai ir pavardės.

152. Kiekvienas tarybos narys gali priklausyti tik vienai frakcijai ar tarybos narių grupei. Tarybos nariai, neįsiregistravę į frakcijas ar grupes, laikomi tarybos nariais, neįeinančiais į frakcijas ar grupes.

153. Tarybos opozicija – tarybos mažumai priklausanti tarybos narių frakcija (frakcijos) ir (ar) tarybos narių grupė (grupės), pirmajame ar kitame tarybos posėdyje viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui, deklaravusi (deklaravusios), kad nesiūlo savo kandidato sudarant savivaldybės vykdomąją instituciją, nedeklaravusios (nedeklaravusi) savo kandidato į mero pavaduotojo pareigas ir pateikusios (pateikusi) savo veiklos kryptis.

Tarybos opozicijos veikla viešinama savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt.

154. Tarybos mažuma – Tarybos daugumai nepriklausantys tarybos nariai.

155. Tarybos dauguma – tarybos narių frakcija ir (ar) tarybos narių grupė, delegavusi savo kandidatus į savivaldybės vykdomąją instituciją arba mero pavaduotojo pareigas, ir pirmajame ar kitame tarybos posėdyje viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui, pateikusi savo veiklos programą, taip pat tarybos narių frakcija ir (ar) tarybos narių grupė, viešu pareiškimu nedeklaravusi, kad nedalyvauja sudarant savivaldybės vykdomąją instituciją, ir nedelegavusi į mero pavaduotojo pareigas savo kandidatų.“

12. Pakeisti Reglamento 175 punktą ir jį išdėstyti taip:

175. Komitetai sudaromi ne mažiau kaip iš 3 tarybos narių tarybos sprendimu. Privaloma sudaryti Kontrolės komitetą. Į Kontrolės komitetą įeina vienodas visų savivaldybės tarybos narių frakcijų ir tarybos narių grupių, jeigu jas sudaro ne mažiau kaip 3 tarybos nariai, deleguotų atstovų skaičius. Kontrolės komiteto sudėtis turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo tarybos narių frakcijų ar tarybos narių grupių ar jų skaičiaus pasikeitimo. Sudarant kitus komitetus, laikomasi proporcinio daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komitetų ir jų narių skaičių, komitetų įgaliojimus, išskyrus Kontrolės komitetą, nustato taryba. Kontrolės komiteto įgaliojimus taryba nustato atsižvelgdama į Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 4 dalį.“

13. Pakeisti Reglamento 177 punktą ir jį išdėstyti taip:

177. Komiteto pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje, tarybos narys.

14. Pripažinti netekusiu galios Reglamento 215 punktą.

15. Papildyti Reglamento 238 punktą ir jį išdėstyti taip:

238. Meras, jo nesant – mero pavaduotojas, o nesant mero pavaduotojo – laikinai mero pareigas einantis tarybos narys, ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki tarybos posėdžio sudaro tarybos posėdžio darbotvarkę, kurioje nurodo pranešėjus. Jeigu meras į tarybos posėdžio darbotvarkę neįtraukia gauto parengto sprendimo projekto, jis apie tai per 1 darbo dieną nuo sprendimo projekto gavimo privalo informuoti sprendimo projekto rengėją, nurodydamas motyvus, kodėl klausimas neįtraukiamas į posėdžio darbotvarkę. Sprendimo projekto rengėjas tarybos komitetų, komisijų, frakcijų, narių grupių posėdžių metu gali pasiūlyti įtraukti į posėdžio darbotvarkę papildomus klausimus. Komitetai, komisijos, frakcijos, narių grupės ar 1/3 tarybos posėdyje dalyvaujančių tarybos narių įtraukti papildomus klausimus gali pasiūlyti svarstant posėdžio darbotvarkę.“

16. Papildyti Reglamento 243.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

243.1. biudžeto projektas teikiamas svarstyti tarybos frakcijoms, komitetams, narių grupėms, jis taip pat skelbiamas savivaldybės interneto svetainėje bei vietinėje spaudoje gyventojams viešai svarstyti. Taip pat su biudžeto projektu galima susipažinti administracijos Finansų skyriuje. Rajono gyventojai ir juridiniai asmenys pastabas ir pasiūlymus dėl biudžeto projekto teikia 7 kalendorines dienas nuo projekto paskelbimo dienos elektroniniu paštu (savivaldybe@pakruojis.lt) arba raštu Finansų skyriui. Komitetai privalo išnagrinėti biudžeto projektą ir savo sprendimus ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo biudžeto projekto gavimo dienos pateikti Ekonomikos ir finansų komitetui. Į komitetų, kuriuose svarstomas biudžeto projektas, posėdžius kviečiami administracijos atstovai, taip pat gali būti kviečiami komitetų nariai;“

17. Pakeisti Reglamento 249 punktą ir jį išdėstyti taip:

249. Tarybos posėdžiai tiesiogiai transliuojami interneto svetainėje www.pakruojis.lt, išskyrus, kai posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas ir kai taryba nusprendžia jį nagrinėti uždarame posėdyje. Tiesioginį posėdžių transliavimą organizuoja ir prižiūri administracijos direktoriaus paskirti atsakingi asmenys.

Tarybos posėdžių metu daromas garso ir vaizdo įrašas. Svarstant valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančią, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, reikalavimų (toliau – Reglamentas (ES) 2016/679), susijusią informaciją ir (ar) sprendimų, kuriuose yra valstybės, tarnybos, komercinę paslaptį sudarančios, su asmens duomenimis, kurių viešinimas neatitiktų Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimų, susijusios informacijos, projektus, posėdžio pirmininkui paskelbus, garso ir vaizdo įrašai nedaromi. Tarybos posėdžių garso ir vaizdo įrašai yra vieši, saugomi 10 metų informacinėse laikmenose ir skelbiami savivaldybės interneto svetainėje. Nesant techninių galimybių, taryba sprendžia dėl posėdžio vedimo tvarkos ar jo atidėjimo.

Posėdžių transliavimo savivaldybės interneto svetainėje tvarką nustato taryba.“

18. Pakeisti Reglamento 291 punktą ir jį išdėstyti taip:

291. Meras kartą per metus atsiskaito tarybai ir bendruomenei už savo ir tarybos veiklą praėjusiais metais, teikdamas savivaldybės veiklos ataskaitą. Savivaldybės veiklos ataskaita turi būti pateikta tarybai tvirtinti iki kiekvienų metų birželio 1 d.”

19. Pakeisti Reglamento 292 punktą ir jį išdėstyti taip:

292. Mero veiklos ataskaita yra savivaldybės veiklos ataskaitos sudedamoji dalis“.

20. Pakeisti Reglamento 293 punktą ir jį išdėstyti taip:

293. Kiekvienais metais iki birželio 1 d. Kontrolės komitetas, Etikos komisija ir Antikorupcijos komisija atsiskaito tarybai už savo veiklą praėjusiais metais pateikdami metines veiklos ataskaitas. Ataskaitas pristato Kontrolės komiteto, Etikos komisijos, Antikorupcijos komisijos pirmininkai arba jų pavaduotojai.“

21. Pakeisti Reglamento 294 punktą ir jį išdėstyti taip:

294. Administracijos direktorius atsiskaito už savo ir administracijos veiklą teikdamas veiklos ataskaitą merui ir tarybai tvirtinti iki kiekvienų metų birželio 1 d.“

22. Pakeisti Reglamento 295 punktą ir jį išdėstyti taip:

295. Kiekvienais metais iki birželio 1 d. savivaldybės kontrolierius pateikia Kontrolės ir audito tarnybos veiklos ataskaitą tarybai tvirtinti ir atsako į tarybos narių klausimus.“

23. Pakeisti Reglamento 296 punktą ir jį išdėstyti taip:

296. Tarybai patvirtinus mero, administracijos direktoriaus ir savivaldybės kontrolieriaus veiklos ataskaitas, visos ataskaitos skelbiamos savivaldybės interneto svetainėje, o ataskaitų santraukos turi būti skelbiamos vietinėje spaudoje arba išleidžiamos atskiru leidiniu.“

24. Papildyti Reglamento 297 punktą ir jį išdėstyti taip:

297. Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės kontroliuojamų įmonių ir organizacijų vadovai privalo pateikti tarybai tvirtinti pasirašytas praeitų kalendorinių metų veiklos ataskaitas ir atsakyti į tarybos narių paklausimus iki kiekvienų metų birželio 1 d. Taryba, išklausiusi veiklos ataskaitas ir atsakymus, dėl šių ataskaitų priima sprendimus.

25. Pakeisti Reglamento 301 punktą ir jį išdėstyti taip:

301. Savivaldybės taryba ne rečiau kaip vieną kartą per metus, iki birželio 1 d., turi pateikti savivaldybės bendruomenei savivaldybės veiklos ataskaitą.

26. Pakeisti Reglamento 302 punktą ir jį išdėstyti taip:

302. Savivaldybės veiklos ataskaitą savivaldybės bendruomenei savivaldybės tarybos vardu pateikia meras. Savivaldybės veiklos ataskaita turi būti paskelbta iki birželio 1 d. laikantis Vietos savivaldos įstatymo 37 straipsnyje nustatytų reikalavimų.

Tarybos nariai ne rečiau kaip vieną kartą per metus (iki birželio 1 d.) atsiskaito gyventojams susitikimuose, skelbiant veiklos ataskaitą savivaldybės interneto svetainėje, spaudoje ar pasirenkant kitą tarybos nariui priimtiną atsiskaitymo formą. Informacija apie atsiskaitymą skelbiama Pakruojo rajono savivaldybės tinklalapyje.“

27. Pakeisti Reglamento 316 punktą ir jį išdėstyti taip:

316. Seniūnas seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje gali inicijuoti apklausą dėl jo kompetencijai priskirtų klausimų. Seniūnas apklausos iniciatyvos teisę įgyvendina laikydamasis tarybos narių grupės iniciatyvos teisės įgyvendinimo tvarkos.“

28. Pakeisti Reglamento 319 punktą ir jį išdėstyti taip:

319. Reglamento 318 punkte nurodyti siūlymai yra teikiami, jeigu jie buvo apsvarstyti tarybos posėdyje ir protokoliniu sprendimu jų nuostatoms pritarė dalyvavusių tarybos posėdyje narių dauguma.”

29. Pakeisti Reglamento 326 punktą ir jį išdėstyti taip:

326. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai vertinami pagal kompetenciją 324 arba 325 punktuose nustatyta tvarka, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Administracija privalo savivaldybės interneto svetainėje ir atitinkamų seniūnijų skelbimų lentose paskelbti savo vertinimus dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodydamos motyvus ir numatomus veiksmus, jeigu tokių veiksmų bus imtasi.”

30. Pakeisti Reglamento 329 punktą ir jį išdėstyti taip:

329. Gyventojų iniciatyvos teisę teikti 328 punkte nurodytus pasiūlymus turi ne mažiau kaip 10 procentų atitinkamos gyvenamosios vietovės, dėl kurių teikiami pasiūlymai, gyventojų, turinčių teisę rinkti tarybą. Gyventojai argumentuotus pasiūlymus teikia administracijai raštu, pagrįsdami pasiūlymų aktualumą ir reikalingumą bei pateikdami šiame punkte nurodytą kiekį gyventojų, pritariančių pasiūlymams, parašų. Gyventojai, pritariantys pasiūlymams, pasirašydami turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą ir pasirašyti. Seniūnas kiekviename parašų rinkimo lape turi patvirtinti, kad pasirašę gyventojai gyvena toje gyvenamojoje vietovėje, dėl kurios teikiami pasiūlymai, ir kad jie turi teisę rinkti tarybą.“

31. Pakeisti Reglamento 331.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

331.2. gavęs 331.1 papunktyje nurodytos darbo grupės rašytinį įvertinimą, kad pasiūlymai atitinka teisės aktų reikalavimus ir kad yra galimybė įgyvendinti šiuos pasiūlymus, administracijos direktorius organizuoja konsultavimąsi su vietos gyventojais, paskelbdamas konsultacijos vietą, laiką ir laikotarpį savivaldybės interneto svetainėje ir seniūnijų skelbimo lentose. Administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir pavadinimų tvarkymo taisyklių nustatyta tvarka (toliau – Administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų ir pavadinimų tvarkymo taisyklės).”

32. Pakeisti Reglamento 333 punktą ir jį išdėstyti taip:

333. Reglamento 329, 330, 332 punktuose nurodytų subjektų pasiūlymus preliminariai nagrinėja administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė iš administracijos valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, kitų asmenų, kurie yra kompetentingi nagrinėti klausimus, susijusius su gyvenamųjų vietovių nustatymu, jų teritorijų ribų nustatymu ir keitimu, pavadinimų gyvenamosioms vietovėms suteikimu ir keitimu, vadovaudamasi 331.1 papunktyje nustatytais reikalavimais. Jei nustatomi trūkumai, administracijos direktorius raštu paprašo pasiūlymus pateikusių subjektų per 5 kalendorines dienas trūkumus pašalinti. Konsultavimasis su vietos gyventojais organizuojamas 331.2 papunktyje nustatyta tvarka.”

33. Pakeisti Reglamento 334 punktą ir jį išdėstyti taip:

334. Tarybos sprendimo projektas dėl pritarimo 329, 330, 332 punktuose nurodytų subjektų pasiūlymams nustatyti ar panaikinti gyvenamąsias vietoves, nustatyti ir keisti jų teritorijų ribas, suteikti ir keisti pavadinimus gyvenamosioms vietovėms ir jo aiškinamasis raštas rengiami 331.3 papunktyje nustatyta tvarka.”

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Saulius Margis