LIETUVOS DARBO BIRŽOS

PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL REIKALAVIMŲ NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOMS NUSTATYMO

 

2015 m. gruodžio 1 d. Nr. V-729

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos užimtumo rėmimo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies 9 punktu ir Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo 12 straipsnio 10 dalimi:

1Nustatau, kad:

1.1. Bedarbių ir įspėtų apie atleidimą iš darbo darbingo amžiaus darbuotojų neformaliojo profesinio mokymo programos (toliau – Programos) privalo atitikti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatytus reikalavimus mokymo programos dalims;

1.2. Programose turi būti nurodyta:

1.2.1. kokias kompetencijas įgis šią programą baigęs asmuo bei galimybės jas panaudoti būsimoje darbo veikloje;

1.2.2. reikalingas išsilavinimas;

1.2.3. mokymo temos;

1.2.4. teoriniam ir praktiniam mokymui skiriamų mokymo valandų skaičius;

1.2.5. praktinio mokymo vieta (-os);

1.2.6. mokymo trukmė valandomis, dienomis ir savaitėmis;

1.2.7. mokymo kaina vienam asmeniui ir jos apskaičiavimo pagrindimas.

1.3. Programos rengiamos pagal šio įsakymo 2 punktu patvirtintą pavyzdinę formą;

1.4. Programos gali būti atnaujinamos vieną kartą per 12 mėnesių.

2. T v i r t i n u Pavyzdinę bedarbių ir įspėtų apie atleidimą iš darbo darbingo amžiaus darbuotojų neformaliojo profesinio mokymo programos formą (pridedama).

3. Pavedu:

3.1. Užimtumo rėmimo skyriui nuo 2016 m. balandžio 1 d. neformaliojo profesinio mokymo teikėjų sąraše viešai skelbti tik nustatytus reikalavimus atitinkančias neformaliojo profesinio mokymo programas;

3.2. Teisės skyriui teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje;

3.3. šio įsakymo vykdymą kontroliuoti Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus pavaduotojui pagal administruojamą sritį.

 

 

 

Direktoriaus pavaduotojas, laikinai

vykdantis direktoriaus funkcijas                                                                                  Alvydas Puodžiukas


 

Forma patvirtinta Lietuvos darbo biržos

prie Socialinės apsaugos ir darbo

ministerijos direktoriaus

2015 m. gruodžio 1 d. įsakymu

Nr. V-729

 

BEDARBIŲ IR ĮSPĖTŲ APIE ATLEIDIMĄ IŠ DARBO DARBINGO AMŽIAUS DARBUOTOJŲ NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMA

 

___________________________________________________________________

(mokymo programos pavadinimas)

____________________

(data)

 

Mokymo programos kodas: _______________________________________________________________

 

Mokymosi trukmė: ________ val. ________ d. ________sav.

 

Mokymo programos teikėjas:

______________________________________________________________________________________

(mokymo teikėjo pavadinimas, teisinė forma, buveinės adresas, grupė ir tipas ar laisvojo mokytojo vardas ir pavardė)

 

Mokymo programą rengė:

______________________________________________________________________________________

( vardas ir pavardė, kvalifikacija)

 

1.   MOKYMO PROGRAMOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

1.1. Mokymo programos tikslas ir įgyvendinami uždaviniai:

______________________________________________________________________________________

(nurodomas aiškus mokymo programos tikslas ir konkretūs įgyvendinami uždaviniai, atitinkantys programos dalyvių amžių ir jų poreikius)

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

1.2.      Reikalingas išsilavinimas:

______________________________________________________________________________________

 

1.3.      Kompetencijos:

(Kompetencijos reikalavimai numato, ką turi žinoti ir gebėti mokymo programą baigę klausytojai ir galimybės tai panaudoti darbo veikloje. Mokymo programoje nustatyti kompetencijos reikalavimai turi atitikti mokymo programoje nustatytus tikslus ir uždavinius. Ugdomos ir įgyjamos kompetencijos (gebėjimai) suformuluojami atsižvelgiant į mokymo turinį, jo sudėtingumą, mokymo trukmę.)

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

1.3.1. Baigęs mokymo kursą pagal mokymo programą, asmuo žinos:

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

1.3.2. Baigęs mokymo kursą pagal mokymo programą, asmuo gebės:

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

 

2. MOKYMO PROGRAMOS TURINYS, METODAI IR PRIEMONĖS

 

2.1. Mokymo programos turinys, mokymo temos ir teoriniam bei praktiniam mokymui skiriamos valandos (mokymo planas):

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

Eil. Nr. 

 

 

Mokymo temos pavadinimas

 

Skiriama valandų

 

Iš viso

 

Teoriniam mokymui

 

Praktiniam mokymui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2. Mokymo vietos reikalavimai ir mokymo metodai (teorinio ir praktinio mokymo organizavimo vieta, mokymo turinio pateikimo metodai):

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

3. PASIEKIMAI IR JŲ VERTINIMAS

 

3.1. Mokymo priemonės ir įranga, padedantys siekti išsikelto tikslo ir uždavinių:

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

3.2. Pasiekimai ir baigiamasis žinių vertinimas (vertinimo forma, pvz., testas, pokalbis, praktinio darbo pristatymas ir kt.), metodai, dažnumas:

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

4. MOKYMO KAINA, JOS APSKAIČIAVIMO PAGRINDIMAS SĄNAUDOMIS

 

4.1. Vieno asmens mokymo kaina ir skaičiavimai, pagrindžiantys nurodytą kainą sąnaudomis:

(pvz., su darbo užmokesčiu susijusiomis, praktiniam mokymui skirtomis, komunalinėmis, ryšių, kanceliarinėmis ir kitomis sąnaudomis.)

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

________________________