LIETUVOS DARBO BIRŽOS
PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL REIKALAVIMŲ NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMOMS NUSTATYMO
2015 m. gruodžio 1 d. Nr. V-729
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos užimtumo rėmimo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies 9 punktu ir Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo 12 straipsnio 10 dalimi:
1. Nustatau, kad:
1.1. Bedarbių ir įspėtų apie atleidimą iš darbo darbingo amžiaus darbuotojų neformaliojo profesinio mokymo programos (toliau – Programos) privalo atitikti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatytus reikalavimus mokymo programos dalims;
1.2. Programose turi būti nurodyta:
1.2.1. kokias kompetencijas įgis šią programą baigęs asmuo bei galimybės jas panaudoti būsimoje darbo veikloje;
2. T v i r t i n u Pavyzdinę bedarbių ir įspėtų apie atleidimą iš darbo darbingo amžiaus darbuotojų neformaliojo profesinio mokymo programos formą (pridedama).
3. Pavedu:
3.1. Užimtumo rėmimo skyriui nuo 2016 m. balandžio 1 d. neformaliojo profesinio mokymo teikėjų sąraše viešai skelbti tik nustatytus reikalavimus atitinkančias neformaliojo profesinio mokymo programas;
3.2. Teisės skyriui teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje;
Forma patvirtinta Lietuvos darbo biržos
prie Socialinės apsaugos ir darbo
ministerijos direktoriaus
2015 m. gruodžio 1 d. įsakymu
Nr. V-729
BEDARBIŲ IR ĮSPĖTŲ APIE ATLEIDIMĄ IŠ DARBO DARBINGO AMŽIAUS DARBUOTOJŲ NEFORMALIOJO PROFESINIO MOKYMO PROGRAMA
___________________________________________________________________
(mokymo programos pavadinimas)
____________________
(data)
Mokymo programos kodas: _______________________________________________________________
Mokymosi trukmė: ________ val. ________ d. ________sav.
Mokymo programos teikėjas:
______________________________________________________________________________________
(mokymo teikėjo pavadinimas, teisinė forma, buveinės adresas, grupė ir tipas ar laisvojo mokytojo vardas ir pavardė)
Mokymo programą rengė:
______________________________________________________________________________________
( vardas ir pavardė, kvalifikacija)
1. MOKYMO PROGRAMOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
1.1. Mokymo programos tikslas ir įgyvendinami uždaviniai:
______________________________________________________________________________________
(nurodomas aiškus mokymo programos tikslas ir konkretūs įgyvendinami uždaviniai, atitinkantys programos dalyvių amžių ir jų poreikius)
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
1.2. Reikalingas išsilavinimas:
______________________________________________________________________________________
1.3. Kompetencijos:
(Kompetencijos reikalavimai numato, ką turi žinoti ir gebėti mokymo programą baigę klausytojai ir galimybės tai panaudoti darbo veikloje. Mokymo programoje nustatyti kompetencijos reikalavimai turi atitikti mokymo programoje nustatytus tikslus ir uždavinius. Ugdomos ir įgyjamos kompetencijos (gebėjimai) suformuluojami atsižvelgiant į mokymo turinį, jo sudėtingumą, mokymo trukmę.)
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
1.3.1. Baigęs mokymo kursą pagal mokymo programą, asmuo žinos:
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
2. MOKYMO PROGRAMOS TURINYS, METODAI IR PRIEMONĖS
2.1. Mokymo programos turinys, mokymo temos ir teoriniam bei praktiniam mokymui skiriamos valandos (mokymo planas):
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Eil. Nr.
|
Mokymo temos pavadinimas
|
Skiriama valandų
|
||
Iš viso
|
Teoriniam mokymui
|
Praktiniam mokymui |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Mokymo vietos reikalavimai ir mokymo metodai (teorinio ir praktinio mokymo organizavimo vieta, mokymo turinio pateikimo metodai):
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3. PASIEKIMAI IR JŲ VERTINIMAS
3.1. Mokymo priemonės ir įranga, padedantys siekti išsikelto tikslo ir uždavinių:
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3.2. Pasiekimai ir baigiamasis žinių vertinimas (vertinimo forma, pvz., testas, pokalbis, praktinio darbo pristatymas ir kt.), metodai, dažnumas:
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
4. MOKYMO KAINA, JOS APSKAIČIAVIMO PAGRINDIMAS SĄNAUDOMIS
4.1. Vieno asmens mokymo kaina ir skaičiavimai, pagrindžiantys nurodytą kainą sąnaudomis:
(pvz., su darbo užmokesčiu susijusiomis, praktiniam mokymui skirtomis, komunalinėmis, ryšių, kanceliarinėmis ir kitomis sąnaudomis.)
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________