Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2007 M. KOVO 14 D. NUTARIMO NR. 273 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS JŪRŲ UOSTUOSE IR BŪTINGĖS NAFTOS TERMINALE APDOROJAMŲ KROVINIŲ LEISTINOS NETEKTIES (PERTEKLIAUS) APSKAIČIAVIMO“ PAKEITIMO
2016 m. rugpjūčio 11 d. Nr. 800
Vilnius
1. Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. kovo 14 d. nutarimą Nr. 273 „Dėl Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ir Būtingės naftos terminale apdorojamų krovinių leistinos netekties (pertekliaus) apskaičiavimo“ ir jį išdėstyti nauja redakcija (Leidžiamosios Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ir Būtingės naftos terminale apdorojamų krovinių nuokrypos (krovinio tolerancijos) apskaičiavimo tvarkos aprašas ir Didžiausios leistinos krovinių netekties (pertekliaus) normos nauja redakcija nedėstomi):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
NUTARIMAS
DĖL LEIDŽIAMOSIOS LIETUVOS RESPUBLIKOS JŪRŲ UOSTUOSE IR BŪTINGĖS NAFTOS TERMINALE APDOROJAMŲ KROVINIŲ NUOKRYPOS (KROVINIO TOLERANCIJOS) APSKAIČIAVIMO
Vadovaudamasi 2013 m. spalio 9 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 952/2013, kuriuo nustatomas Sąjungos muitinės kodeksas (OL 2013 L 269, p. 1), 124 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ir Būtingės naftos terminale apdorojamų krovinių leistinos netekties (pertekliaus) apskaičiavimo tvarkos aprašą.
2. Pakeisti nurodytu nutarimu patvirtintą Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ir Būtingės naftos terminale apdorojamų krovinių leistinos netekties (pertekliaus) apskaičiavimo tvarkos aprašą:
2.1. Pakeisti pavadinimą ir jį išdėstyti taip:
2.3. Pakeisti 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1. Leidžiamosios Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ir Būtingės naftos terminale apdorojamų krovinių nuokrypos (krovinio tolerancijos) apskaičiavimo tvarkos aprašas
(toliau – Aprašas) nustato krovinių, nesupakuotų krovinių ar jų grupių masės ir (ar) tūrio leistinos netekties ar (ir) pertekliaus krovos metu ar sandėliuojant apskaičiavimo tvarką. Pagal Aprašą apskaičiuota leidžiamoji krovinio nuokrypa (krovinio tolerancija) taikoma, kai reikia nustatyti krovinio masę ir (ar) tūrį krovinį iškraunant (pakraunant), sandėliuojant ir pateikiant jį kitiems muitinės sankcionuotiems veiksmams.“
2.4. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
„2. Apraše vartojamos sąvokos:
2.1. Krovinio sandėliavimas – krovinio laikymas uosto terminalo sandėlyje ar talpykloje, siekiant užtikrinti krovinio savininko nurodytas krovinio laikymo sąlygas ir terminus.
2.2. Leidžiamoji krovinio nuokrypa (krovinio tolerancija) (toliau – LKT) –procentais išreiškiamas krovinio masės ir (ar) tūrio sumažėjimas arba padidėjimas (netektis arba perteklius) dėl vienos ar kelių priežasčių: fizinių ir (ar) cheminių krovinio savybių; meteorologinių sąlygų poveikio; krovinio nubyrėjimo, nudulkėjimo, išgaravimo, nutekėjimo krovos darbų technologinių procesų metu ar saugant krovinį uoste; krovinio svėrimo ar matavimo paklaidų.
2.5. Pakeisti II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstyti taip:
2.6. Pakeisti 6.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„6.3. kraunant iš geležinkelio riedmens, iš kelių transporto priemonės, taip pat iš vamzdyno į laivą ir atvirkščiai, krovinį sandėliuojant atviroje aikštelėje:
LKT (t, m3) = K ´ (TA +TB + LTNprAS)/100%,
LTNprS/T apskaičiuojama: LTNprS/T (%) = TS/T x KLS/365,
LTNprAS apskaičiuojama: LTNprAS (%) = TAS x KLS/365,
kur:
K – visas krovinio kiekis (tonomis, kubiniais metrais);
TA, TB, TC, TS/T, TAS – didžiausios leistinos krovinio netekties (pertekliaus) normos, atsižvelgiant į krovos ir sandėliavimo būdą;
LTNprS/T – leistina krovinio, sandėliuojamo dengtuose sandėliuose (talpyklose) trumpiau kaip vienus metus, netekties (pertekliaus) norma, procentais;
LTNprAS – leistina krovinio, sandėliuojamo atviruose sandėliuose (talpyklose) trumpiau kaip vienus metus, netekties (pertekliaus) norma, procentais;
KLS – krovinio laikymo sandėlyje (talpykloje) dienų skaičius.
Jeigu krovinys sandėliuojamas ilgiau kaip vienus metus, skaičiuojant LKT, kiekvienais metais prie gautų LTNprS/T (%) ir LTNprAS) (%) reikšmių papildomai pridedama atitinkamai TS/T ar TAS.“
2.7. Pakeisti 7 punktą ir jį išdėstyti taip:
„7. Lietuvos Respublikos jūrų uostuose ar Būtingės naftos terminale priimant nesupakuotus krovinius iš geležinkelio vagonų, viso krovinio kiekis nustatomas pagal dalinio – 10 procentų viso geležinkelio sąstato – svėrimo metodą. Jeigu kontrolinio svėrimo rezultatai neviršija Tarptautiniame krovinių vežimo geležinkeliais susitarime (SMGS) nustatytų normų, pripažįstama, kad dalinio svėrimo rezultatai yra proporcingi viso geležinkelio sąstato krovinio kiekiui.“