herbas

JAUNIMO REIKALŲ AGENTŪROS

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL JAUNIMO REIKALŲ AGENTŪROS DIREKTORIAUS 2024 M. SPALIO 9 D. ĮSAKYMO NR. 2V-318 (1.4E) „DĖL EMOCINĖS (PSICHOLOGINĖS) PAGALBOS TEIKIMO TELEFONU,  SUSIRAŠINĖJANT INTERNETU TRUMPAISIAIS PRANEŠIMAIS (ANGL. CHAT) IR SUSIRAŠINĖJANT LAIŠKAIS PROJEKTŲ FINANSAVIMO 2025 METAIS KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. spalio 16 d. Nr. 2V-330 (1.4E)

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Emocinės (psichologinės) pagalbos teikimo telefonu, susirašinėjant internetu  trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais projektų finansavimo 2025 metais konkurso nuostatus, patvirtintus Jaunimo reikalų agentūros direktoriaus 2024 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 2V-318 (1.4E) „Dėl emocinės (psichologinės) pagalbos teikimo telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais projektų finansavimo 2025 metais konkurso nuostatų patvirtinimo“:

1.    Pakeičiu 2.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.9. paraiška – pareiškėjo ar jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, per informacinę sistemą užpildyta ir pateikta paraiškos „Emocinės (psichologinės) pagalbos teikimo telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais projektas“ forma;“

2.    Pakeičiu 2.15 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.15. savanoris – konsultantas, neatlygintinai teikiantis emocinę (psichologinę) pagalbą telefonu,  susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais, šiai veiklai baigęs parengimo kursus ir nuolatos tobulinantis savo kvalifikaciją. Savanoriais taip pat laikomi asmenys, kurie neatlyginamai įgyvendina veiklas, papildančias emocinės (psichologinės) pagalbos teikimą telefonu,  susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais. Savanoris privalo turėti savanoriškos veiklos sutartį, pasirašytą su organizacija, kurioje atliekama ši veikla;“ 

3.    Pakeičiu 2.17 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.17. savanorių rengimas – veikla (programos, mokymai, ar kt.), suteikianti savanoriui emocinės pagalbos teikimo telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais reikiamas žinias ir įgūdžius“; 

4.    Pakeičiu 2.21 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.21. veiklos viešinimas – pareiškėjo vykdoma veikla, skirta plėsti emocinės (psichologinės) pagalbos teikimo telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais  žinomumą projekto tikslinėms bei su ja susijusioms grupėms.“

5.    Pakeičiu 15.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.3. savanorių rengimas teikti emocinę (psichologinę) pagalbą telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais, ir jų veiklos, teikiant emocinę (psichologinę) pagalbą telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais, koordinavimas;“

6.    Pakeičiu 18.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

18.5. pareiškėjas turi ne mažesnę nei 3 metų emocinės pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais teikimo patirtį (būtina pateikti įrodančius dokumentus, nurodytus Nuostatų 30.3 papunktyje);“

7.    Pakeičiu 21.1.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.1.5. užtikrinti, kad bus apmokyta ne mažiau kaip 50 naujų savanorių emocinei (psichologinei) pagalbai telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat)  ir susirašinėjant laiškais teikti;“

8. Pakeičiu 21.1.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.1.6. užtikrinti, kad bus vykdomos ne mažiau nei 5 kryptingos veiklos, skirtos emocinės (psichologinės) pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat)  ir susirašinėjant laiškais teikimui viešinti;“

9.   Pakeičiu 21.2.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.2.5. užtikrinti, kad emocinė (psichologinė) pagalba susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais vaikams būtų teikiama ne mažiau kaip 460 val. per mėnesį, išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių to padaryti neįmanoma. Objektyviomis priežastimis laikomos aplinkybės, kurios nepriklauso nuo pareiškėjo, projekto vykdytojo valios;“ 

10.  Pakeičiu 21.2.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.2.6. užtikrinti, kad emocinė (psichologinė) pagalba susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais jaunimui būtų teikiama ne mažiau kaip 520 val. per mėnesį, išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių to padaryti neįmanoma. Objektyviomis priežastimis laikomos aplinkybės, kurios nepriklauso nuo pareiškėjo, projekto vykdytojo valios;“ 

11.  Pakeičiu 21.2.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.2.9. užtikrinti, kad emocinės (psichologinės) pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais vidutinis pasiekiamumas skambinantiesiems ir rašantiesiems būtų 60 procentų. Emocinės (psichologinės) pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais pasiekiamumo rodiklis turi būti skaičiuojamas atsižvelgiant į visų bandymų prisiskambinti, visų užsiregistravusių rašyti trumpuosius pranešimus, visų parašytų laiškų ir į visais telefonų numeriais atsilieptų skambučių, susirašinėjimo internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir atsakytų laiškų  skaičius;“

12.  Pakeičiu 21.3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.3.1. užtikrinti, kad informacija apie teikiamą emocinę (psichologinę) pagalbą telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais būtų skelbiama viešai lengvai prieinama forma, prieinamu bendravimo būdu taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos Asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatyme, o tuo metu, kai emocinė (psichologinė) pagalba telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat)  ir laiškais neteikiama, skambinantieji būtų informuojami apie emocinės (psichologinės) pagalbos  teikimo laiką ir kitas pagalbos galimybes;“

13.  Pakeičiu 21.3.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.3.2. didinti emocinės (psichologinės) pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu  trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais pasiekiamumą tikslinėms grupėms, nurodytoms Nuostatų 9 punkte;“ 

14.  Pakeičiu 21.3.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.3.3. didinti emocinės (psichologinės) pagalbos telefonu, susirašinėjant internetu  trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais teikimo žinomumą tiek tikslinėms grupėms, nurodytoms Nuostatų 9 punkte, tiek visuomenei;“ 

15.  Pakeičiu 21.3.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.3.6. analizuoti savo įgyvendinamas veiklas, atsižvelgiant į visuomenėje kylančius poreikius emocinei (psichologinei) pagalbai telefonu, susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais, ir teikti Agentūrai pasiūlymus apie teikiamų paslaugų kryptingumą.“

16.  Pakeičiu 28.12 papunktį ir jį išdėstau taip:

28.12. emocinės (psichologinės) pagalbos susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais organizavimas tikslinėms grupėms, interneto puslapiai, kuriais bus teikiama emocinė (psichologinė) pagalba susirašinėjant internetu trumpaisiais pranešimais (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais;“

17.  Pakeičiu 48.4.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

48.4.3. informacija apie emocinės (psichologinės) pagalbos pasiekiamumą telefonu, susirašinėjant internetu (angl. chat) ir susirašinėjant laiškais, pateikiant duomenis apie įeinančių, atsilieptų skambučių skaičių, atsakomumo procentą, įeinančių bei atsilieptų pokalbių internetu, trumpaisiais pranešimais (angl. chat), atsakomumo procentą, duomenis apie gautų laiškų skaičių, atsakomumo procentą ir vidutinę pokalbio (ar susirašinėjimo) trukmę, taip pat susirašinėjimo laiškais trukmę kiekvieną mėnesį pagal Nuostatų 21.1.1–21.1.4 ir 21.2.1–21.2.9 papunkčiuose išskirtas tikslines grupes;“

18.  Pakeičiu 53 punktą ir jį išdėstau taip:

53. Agentūros veiksmai ir neveikimas, komisijos sprendimai, SPPD sprendimai, Agentūros direktoriaus sprendimas dėl valstybės biudžeto lėšų skyrimo projektams ar projekto atmetimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo  ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.“

 

 

 

Direktorius                                                                                                                  Jonas Laniauskas