Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

įsakymas

DĖL pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo Organizavimo IR KLIENTŲ APTARNAVIMO karantino režimo laikotarpiu

 

2020 m. spalio 22 d. Nr. DV-695

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu paskelbtą karantiną Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje:

1Nustatau karantino režimo laikotarpiu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija):

1.1. darbo organizavimo tvarką:

1.1.1. Administracijos darbuotojų darbas organizuojamas prioritetą teikiant nuotoliniam arba daliniam nuotoliniam (5 darbo dienas dirbama darbo vietoje, kitas 5 darbo dienas dirbama nuotoliniu būdu ir t. t.) darbo organizavimo būdui, išskyrus atvejus, kai būtina atitinkamas funkcijas atlikti darbo vietoje, privalomai užtikrinant būtinųjų, neatidėliotinų funkcijų vykdymą;

1.1.2. posėdžiai, susirinkimai, pasitarimai, kiti darbo susitikimai organizuojami nuotoliniu būdu, naudojant telekomunikacijos priemones. Jeigu tokie susitikimai organizuojami patalpoje, dalyvaujant darbuotojams, tai visi dalyvaujantys privalo dėvėti burną ir nosį dengiančias apsaugos priemones bei laikytis kitų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų;

1.1.3. siekiant išvengti tiesioginio kontakto tarp Administracijos darbuotojų, dirbančių Administracijos patalpose, prioritetas teikiamas komunikavimui informacinėmis, telekomunikacijos priemonėmis;

1.2. klientų aptarnavimo tvarką:

1.2.1. klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu (informacinių, telekomunikacijos priemonių pagalba), išskyrus atvejus, kai paslaugos teikimas yra būtinas, neatidėliotinas ir neįmanomas nuotoliniu būdu;

1.2.2. klientas gali būti aptarnaujamas Administracijos patalpose tik esant įsakymo 1.2.1 punkte nustatytoms sąlygoms ir jam iš anksto užsiregistravus;

1.2.3. išankstinė registracija vykdoma telefonu arba elektroniniu paštu, nurodant apsilankymo datą, kliento vardą, pavardę, telefono numerį ir (ar) elektroninio pašto adresą. Išankstinę registraciją vykdo atitinkamą paslaugą teikiantis Administracijos darbuotojas;

1.2.4. paslaugas teikiantys Administracijos darbuotojai, užregistravę klientą paslaugai gauti, informaciją apie registraciją teikia Administracijos Bendrojo skyriaus specialistams, vykdantiems „vieno langelio“ funkcijas;

1.2.5. Administracijos Bendrojo skyriaus specialistai, vykdantys „vieno langelio“ funkcijas, pildo Administracijoje aptarnaujamų asmenų registrą  (forma pridedama), kuriame įrašoma įsakymo 1.2.3 punkte nurodyta informacija;

1.2.6. užsiregistravę klientai į Administracijos patalpas įleidžiami po to, kai patikrinami jų registracijos duomenys ir ne anksčiau kaip 5 minutės iki paskirto kliento aptarnavimo laiko;

1.2.7. vienu metu vienas Administracijos darbuotojas gali aptarnauti tik vieną klientą ir tik laikydamasis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų;

1.2.8. klientai, nesilaikantys Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro – valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo nustatytų reikalavimų, neaptarnaujami;

1.2.9. klientas, kuriam paslauga buvo suteikta Administracijos patalpose, prieš išvykdamas iš jų turi informuoti Administracijos Bendrojo skyriaus specialistus, vykdančius „vieno langelio“ funkcijas, apie savo išvykimą;

1.2.10. informacija apie tai, kad klientui paslauga suteikta ir jis išvyko iš Administracijos pastato, pažymima Administracijoje aptarnaujamų asmenų registre;

1.2.11. įsakymo 1.2.3 punkte nurodyta informacija renkama tiesiogiai iš kliento ir tvarkoma tik COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) profilaktikos ir kontrolės priemonių įgyvendinimo tikslais. Suėjus teisės aktų nustatytiems terminams, nurodyta informacija sunaikinama.

2Pavedu:

2.1. Administracijos Bendrajam skyriui:

2.1.1. įsakymą paskelbti Teisės aktų registre, Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) interneto svetainėje, rajono laikraštyje „Darbas“;

2.1.2. su įsakymu supažindinti Administracijos struktūrinių padalinių (skyrių) ir struktūrinių teritorinių padalinių (seniūnijų) vadovus;

2.1.3. užtikrinti nuolatinį aktualios ir išsamios informacijos apie Administracijos klientų aptarnavimo tvarką viešinimą prie įėjimo į Administracijos administracinį pastatą ir Savivaldybės interneto svetainėje;

2.2.    Administracijos struktūrinių padalinių (skyrių) vadovams su įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus;

2.3.    seniūnijų seniūnams:

2.3.1. su įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus;

2.3.2. užtikrinti nuolatinį aktualios ir išsamios informacijos apie Administracijos klientų aptarnavimo tvarką viešinimą prie įėjimo į atitinkamos seniūnijos administracinį pastatą.

Įsakymas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Povilas Balčiūnas

 

Forma patvirtinta

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus

2020 m. spalio 22 d. įsakymu Nr. DV-695

 

ADMINISTRACIJOJE APTARNAUJAMŲ ASMENŲ REGISTRAS

 

Eil. Nr.

Kliento vardas, pavardė

Kliento telefono numeris ir (ar) elektroninio pašto adresas

Administracijos darbuotojas, aptarnaujantis klientą

Kliento atvykimo data ir laikas

Kliento išvykimas (pažymimas išvykimo faktas)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

___________________________