IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020 M. RUGSĖJO 17 D. SPRENDIMO NR. T-206 „DĖL IGNALINOS rajono savivaldybės tarybos VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. gruodžio 22 d. Nr. T-288

Ignalina

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 24, 26, 27, 29, 32, 321, 33, 351, 53 straipsnių, devintojo skirsnio pakeitimo ir įstatymo papildymo 151 straipsniu įstatymu, Ignalinos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. rugsėjo 17 d. sprendimu Nr. T-206 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (toliau – reglamentas):

1.1. Pakeisti reglamento 36 punktą ir jį išdėstyti taip:

36. Tarybos posėdžiuose svarstomi tik tie klausimai, dėl kurių yra pateikti sprendimų projektai reglamento XIII skyriuje nustatyta tvarka ir pagal suteiktus įgaliojimus komitete apsvarstyti sprendimų projektai. Sprendimų projektų svarstymas komitetuose nėra privalomas šio reglamento 461 punkte nustatytu atveju. Pateikti sprendimų projektai registruojami reglamento XIII skyriuje nustatyta tvarka ir paskelbiami savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

1.2. Papildyti reglamentą 461 punktu ir jį išdėstyti taip:

461. Nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino metu, kai būtina neatidėliotinai spręsti savivaldybės funkcijoms užtikrinti būtinus klausimus ir sprendimo nepriėmimas ar delsimas jį priimti nedelsiant lemtų neigiamus padarinius savivaldybės bendruomenei ar atskiriems jos nariams, mero sprendimu savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkė gali būti sudaroma ir paskelbiama savivaldybės interneto svetainėje per trumpesnį, negu reglamento 233 punkte numatyta, terminą, o apie savivaldybės tarybos posėdžio laiką ir svarstyti parengtus ir ne vėliau kaip prieš 36 valandas įregistruotus klausimus kartu su sprendimų projektais visais šiais atvejais gali būti pranešama per trumpesnį, negu reglamento 233 punkte numatyta, terminą, bet ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki savivaldybės tarybos posėdžio pradžios.“.

1.3. Papildyti reglamentą 961 punktu ir jį išdėstyti taip:

961. Meras netenka savo įgaliojimų, kai savivaldybės teritorijoje laikinai įvedus tiesioginį valdymą įgaliojimų netenka savivaldybės taryba, arba jo įgaliojimai sustabdomi, kai laikinai įvedus tiesioginį valdymą sustabdomi savivaldybės tarybos įgaliojimai.“.

1.4. Pakeisti reglamento 109 punktą ir jį išdėstyti taip:

109. Merui, mero pavaduotojui netaikomos Darbo kodekso nuostatos, išskyrus nuostatas, reglamentuojančias darbo ir poilsio laiką, atostogas ir lengvatas, nurodytas šiame punkte, materialinę atsakomybę, žalos atlyginimą ir darbuotojų saugą ir sveikatą. Meras priima potvarkius dėl mero pavaduotojo atostogų ir komandiruočių, mero pavaduotojas – dėl mero atostogų ir komandiruočių. Atostogų metu meras ir mero pavaduotojas neatlieka mero ir mero pavaduotojo pareigų, tačiau gali atlikti tarybos nario pareigas. Meras ir mero pavaduotojas turi teisę į  20 darbo dienų trukmės kasmetines atostogas. Vadovaujantis Darbo kodekso nuostatomis, merui ir mero pavaduotojui gali būti suteikiamos šios tikslinės atostogos: nėštumo ir gimdymo, tėvystės, mokymosi, nemokamos. Meras ir mero pavaduotojas turi teisę į Darbo kodekse nustatytas lengvatas asmenims, auginantiems vaikus, ir į lengvatas neįgaliems darbuotojams.“.

1.5. Papildyti reglamentą 1121 punktu ir jį išdėstyti taip:

1121. Meras savo įgaliojimų laikotarpiu gali turėti visuomeninių konsultantų, kurie mero prašymu teikia jam konsultacijas, pasiūlymus, išvadas ir kitą informaciją. Mero visuomeniniu konsultantu gali būti pilnametis asmuo. Mero visuomeniniu konsultantu negali būti asmuo, kuris įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą, taip pat esantis įstatymų nustatyta tvarka uždraustos organizacijos nariu. Informacija apie asmenį, mero paskirtą jo visuomeniniu konsultantu (asmens vardas, pavardė, paskyrimo ir atšaukimo datos), nedelsiant paskelbiama savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt. Asmenį, atitinkantį keliamus reikalavimus, į visuomeninių konsultantų sąrašą įtraukia ar išbraukia iš jo sekretoriatas arba mero įgaliotas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, gavęs raštišką mero prašymą. Mero visuomeniniam konsultantui įteikiamas tarybos patvirtinto pavyzdžio mero visuomeninio konsultanto pažymėjimas, kurį pasirašo meras (4 priedas).“.

1.6. Pakeisti reglamento 125.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

125.4. jungtis į savivaldybės tarybos narių frakcijas ir savivaldybės tarybos narių grupes šio reglamento IX skyriuje nustatyta tvarka;“.

1.7. Pakeisti reglamento 125.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:

125.6. savo įgaliojimų laikotarpiu Vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka gali turėti visuomeninių padėjėjų, kurie tarybos nario prašymu teikia jam konsultacijas, pasiūlymus, išvadas ir kitą informaciją. Asmenį, atitinkantį keliamus reikalavimus, į visuomeninių padėjėjų sąrašą įtraukia ar išbraukia iš jo sekretoriatas arba mero įgaliotas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, gavęs raštišką tarybos nario prašymą. Tarybos nario visuomeniniam padėjėjui įteikiamas tarybos patvirtinto pavyzdžio tarybos nario visuomeninio padėjėjo pažymėjimas, kurį pasirašo meras (1 priedas). Informacija apie asmenį, savivaldybės tarybos nario paskirtą jo visuomeniniu padėjėju (asmens vardas, pavardė, paskyrimo ir atšaukimo datos), nedelsiant paskelbiama savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt;“.

1.8. Pakeisti reglamento 143 punktą ir jį išdėstyti taip:

143. Tarybos, komitetų ir komisijų posėdžių laiku, taip pat komandiruočių metu bei kitais atvejais (tarybos sprendimu ar mero potvarkiu įgaliotas vykdyti kitas tarybos nario pareigas) tarybos narys atleidžiamas nuo tiesioginio darbo ar pareigų bet kurioje institucijoje, įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje, išsaugant jam darbo vietą.“.

1.9. Pakeisti reglamento 171 punktą ir jį išdėstyti taip:

171. Komitetai sudaromi ne mažiau kaip iš 3 tarybos narių tarybos sprendimu. Privaloma sudaryti Kontrolės komitetą. Į Kontrolės komitetą įeina vienodas visų tarybos narių frakcijų ir tarybos narių grupės, jeigu ją sudaro ne mažiau kaip 3 tarybos nariai, deleguotų atstovų skaičius. Kontrolės komiteto sudėtis turi būti pakeista ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo savivaldybės tarybos narių frakcijų ar savivaldybės tarybos narių grupių ar jų skaičiaus pasikeitimo. Sudarant kitus komitetus, laikomasi proporcinio daugumos ir mažumos atstovavimo principo. Komitetų ir jų narių skaičių bei įgaliojimus, išskyrus Kontrolės komiteto, nustato taryba. Kontrolės komiteto įgaliojimus taryba nustato atsižvelgdama į Vietos savivaldos įstatymo 14 straipsnio 4 dalį.“.

1.10. Pakeisti reglamento 172 punktą ir jį išdėstyti taip:

172. Komitetų, išskyrus Kontrolės komitetą, pirmininkus ir jų pavaduotojus iš komiteto narių mero siūlymu skiria komitetai.

Kontrolės komiteto pirmininką iš komiteto narių deleguoja tarybos opozicija raštu,  pasirašytu daugiau kaip pusės visų tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu savivaldybės tarybos posėdžio pirmininkui. Kontrolės komiteto pirmininko pavaduotoją mero siūlymu iš komiteto narių skiria taryba. Jeigu savivaldybės tarybos opozicija per du mėnesius nuo pirmojo išrinktos naujos savivaldybės tarybos posėdžio sušaukimo dienos arba nuo tiesiogiai išrinkto mero priesaikos priėmimo dienos nedeleguoja Kontrolės komiteto pirmininko arba deleguoja savivaldybės tarybos narį, neatitinkantį Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, arba jeigu nėra paskelbta savivaldybės tarybos opozicija, Kontrolės komiteto pirmininką skiria savivaldybės taryba iš komiteto narių mero siūlymu. Mero siūlymas įforminamas mero potvarkiu. Iki potvarkio priėmimo meras raštu informuoja frakcijos (grupės) paskirtus atstovus apie numatytą siūlyti kandidatūrą. Frakcijos (grupės) nuomonė dėl siūlomo kandidato turi būti pateikiama merui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.

1.11. Pakeisti reglamento 174 punktą ir jį išdėstyti taip:

174. Komiteto pirmininkas mero siūlymu komiteto (išskyrus Kontrolės komitetą) sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu neatitinka Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų. Kontrolės komiteto pirmininkas šioje dalyje nustatytu pagrindu netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu savivaldybės tarybos sprendimu, o jeigu Kontrolės komiteto pirmininkas buvo deleguotas savivaldybės tarybos opozicijos, – jį opozicijos raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų savivaldybės tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu artimiausio savivaldybės tarybos posėdžio pirmininkui, atšaukus. Jeigu artimiausiame savivaldybės tarybos posėdyje savivaldybės tarybos opozicija raštu neatšaukia savo deleguoto Kontrolės komiteto pirmininko ir nustatyta tvarka nedeleguoja kito savivaldybės tarybos nario ar deleguoja savivaldybės tarybos narį, neatitinkantį šio Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, sprendimą dėl Kontrolės komiteto pirmininko įgaliojimų netekimo ir naujo Kontrolės komiteto pirmininko skyrimo mero siūlymu priima savivaldybės taryba.“.

1.12. Pakeisti reglamento 175 punktą ir jį išdėstyti taip:

175. Kontrolės komiteto kompetencija nustatyta Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme. Kontrolės komitetas atsiskaito tarybai kiekvienų metų pirmajame tarybos posėdyje. Ataskaitą pateikia Kontrolės komiteto pirmininkas pristatydamas ją posėdžio metu.“.

1.13. Pripažinti netekusiais galios reglamento 175.1, 175.2, 175.3, 175.4, 175.5, 175.6, 175.7, 175.8, 175.9 papunkčius.  

1.14. Papildyti reglamentą 1751 punktu ir jį išdėstyti taip:

1751. Kontrolės komitetas svarsto Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kitų metų veiklos plano projektą ir teikia pasiūlymus dėl šio plano projekto papildymo ar pakeitimo. Iki einamųjų metų spalio 5 d. Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba pateikia veiklos plano projektą Kontrolės komiteto pirmininkui, kuris kviečia Kontrolės komiteto narius į posėdį. Savivaldybės kontrolierius Kontrolės komiteto kvietimu turi dalyvauti Kontrolės komiteto posėdyje svarstant Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kitų metų veiklos plano projektą. Komiteto nariai, apsvarstę veiklos plano projektą, ne vėliau kaip iki einamųjų metų spalio 25 dienos teikia pasiūlymus dėl šio plano projekto papildymo, pakeitimo arba jam pritaria. Jei buvo pateikta pasiūlymų dėl šio plano projekto papildymo ar pakeitimo, Kontrolės komitetas vėlesniame posėdyje apsvarsto Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos patikslintą (papildytą ar pakeistą) veiklos plano projektą arba išklauso savivaldybės kontrolieriaus nesutikimo motyvus, jeigu į Kontrolės komiteto pateiktus pasiūlymus nebuvo atsižvelgta. Kontrolės komitetas iki einamųjų metų lapkričio 5 dienos grąžina šį plano projektą Ignalinos rajono savivaldybės kontrolieriui tvirtinti.“.

1.15. Pakeisti reglamento 196 punktą ir jį išdėstyti taip:

196. Komitetų posėdžiuose gali dalyvauti Vyriausybės atstovas ar jo įgaliotas asmuo, žiniasklaidos atstovai, patariamojo balso teise gali dalyvauti suinteresuoti asmenys.“.

1.16. Pakeisti reglamento 205 punktą ir jį išdėstyti taip:

205. Taryba savo įgaliojimų laikui sudaro Etikos komisiją ir Antikorupcijos komisiją. Tarybos sudaromų komisijų kompetenciją, pirmininko skyrimą ir komisijos sudarymą reglamentuoja Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymas.

Mero siūlymas įforminamas potvarkiu. Iki potvarkio dėl siūlymo priėmimo meras raštu informuoja frakcijos (grupės) paskirtus atstovus apie numatytas siūlyti kandidatūras į Etikos ir Antikorupcijos komisijų pirmininkų pareigas. Frakcijos (grupės) nuomonė dėl siūlomo kandidato turi būti pateikiama merui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. Etikos komisijos pirmininkas ir Antikorupcijos komisijos pirmininkas laikomi paskirtais, kai už jų kandidatūras balsavo posėdyje dalyvaujančių tarybos narių dauguma.“.

1.17. Pakeisti reglamento 206 punktą ir jį išdėstyti taip:

206.  Antikorupcijos komisija, tarybos ar mero iniciatyva priėmus tarybos sprendimą ar mero potvarkį dėl teisės aktų projektų vertinimo, dalyvauja atliekant savivaldybės institucijų parengtų teisės aktų projektų antikorupcinį vertinimą.“.

1.18. Pakeisti reglamento 210 punktą ir jį išdėstyti taip:

210. Savivaldybės tarybos sudaromos komisijos pirmininku gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje, savivaldybės tarybos narys. Komisijos pirmininkas (išskyrus Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) mero siūlymu komisijos sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu jis pripažįstamas šiukščiai pažeidusiu Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymą arba neatitinkančiu Vietos savivaldos įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Etikos komisijos pirmininkas ir Antikorupcijos komisijos pirmininkas šiame punkte nustatytu pagrindu netenka įgaliojimų prieš terminą mero siūlymu savivaldybės tarybos sprendimu, o jeigu Etikos komisijos pirmininkas ar Antikorupcijos komisijos pirmininkas buvo deleguotas savivaldybės tarybos opozicijos, – jį opozicijos raštu, pasirašytu daugiau kaip pusės visų savivaldybės tarybos opozicijos narių ir viešai įteiktu artimiausio savivaldybės tarybos posėdžio pirmininkui, atšaukus. Jeigu artimiausiame savivaldybės tarybos posėdyje savivaldybės tarybos opozicija raštu neatšaukia savo deleguoto Etikos komisijos pirmininko ar Antikorupcijos komisijos pirmininko ir nustatyta tvarka nedeleguoja kito atitinkamos komisijos pirmininko ar deleguoja savivaldybės tarybos narį, neatitinkantį Vietos savivaldos įstatymo 151 straipsnyje nustatytų reikalavimų, sprendimą dėl Etikos komisijos pirmininko ar Antikorupcijos komisijos pirmininko įgaliojimų netekimo ir naujo atitinkamos komisijos pirmininko skyrimo mero siūlymu priima savivaldybės taryba.“.

1.19. Papildyti reglamentą 2151 punktu ir jį išdėstyti taip:

2151. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino komisijų posėdžiai negali vykti komisijų nariams posėdyje dalyvaujant fiziškai, posėdžiai gali vykti nuotoliniu būdu. Nuotoliniu būdu vyksiančių savivaldybės tarybos komisijų posėdžių klausimai rengiami ir posėdžiai vyksta laikantis reglamente nustatytų savivaldybės tarybos nario teisių. Nuotoliniu būdu priimant komisijų sprendimus, turi būti užtikrintas komisijos nario tapatybės ir jo balsavimo rezultatų nustatymas.“.

1.20. Pakeisti reglamento 222 punktą ir jį išdėstyti taip:

222. Prie sprendimo projekto pridedama su tuo sprendimu susijusi medžiaga, aiškinamasis raštas (3 priedas), kuriame nurodomi sprendimo projekto tikslai, uždaviniai, siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos, laukiami rezultatai, lėšų poreikis ir šaltiniai, kiti sprendimui priimti reikalingi pagrindimai, skaičiavimai ar paaiškinimai.“.

1.21. Pakeisti reglamento 223 punktą ir jį išdėstyti taip:

223. Jeigu rengiamu tarybos sprendimu numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme nurodytais santykiais, atliekamas sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas ir pateikiama Teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo pažyma.“.

1.22. Pakeisti reglamento 293 punktą ir jį išdėstyti taip:

293. Savivaldybės taryba ne rečiau kaip vieną kartą per metus iki birželio 1 d. savivaldybės bendruomenei teikia viešą tarybos veiklos ataskaitą, kurios sudedamoji dalis yra mero veiklos ataskaita. Savivaldybės veiklos ataskaitą savivaldybės tarybos vardu pateikia meras. Savivaldybės veiklos ataskaita turi būti paskelbta laikantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 37 straipsnyje nustatytų reikalavimų.“.

1.23. Pakeisti reglamento 307.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

307.1. Gyventojai apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina ne mažiau kaip 5 procentų siūlomos apklausos teritorijos gyventojų, turinčių teisę rinkti tarybą, reikalavimu. Gyventojai apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina Vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka.“.

1.24. Pakeisti reglamento 307.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

307.3. Taryba apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina ne mažiau kaip 1/4 tarybos narių grupės reikalavimu tokia tvarka:

307.3.1. apklausą inicijuojanti tarybos narių grupė pateikia merui prašymą dėl apklausos organizavimo. Prašymą pasirašo visi iniciatyvinės grupės nariai;

307.3.2. prašyme turi būti nurodyta: apklausai teikiamo klausimo tekstas, siūlomi apklausos būdas ir jos teritorija, taip pat tarybai sprendimo projektą pristatyti įpareigotas grupės narys. Prie prašymo privalu pridėti reglamento nustatyta tvarka parengto tarybos sprendimo projektą. Sprendimo projekte dėl apklausos paskelbimo turi būti nustatyta: apklausai teikiamo(-ų) klausimo(-ų) tekstas, apklausos teritorija, apklausos būdas, apklausos data ir vieta, taip pat apklausos komisijos sudėtis. Iniciatyvinė grupė turi teisę į apklausos komisiją deleguoti savo atstovą;

307.3.3. meras ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prašymo gavimo paskelbia apklausą arba grąžina dokumentus pareiškėjams nurodydamas grąžinimo priežastis.“.

1.25.  Pripažinti netekusiu galios reglamento 308 punktą.

1.26. Pakeisti reglamento 309 punktą ir jį išdėstyti taip:

309. Mero potvarkis paskelbti apklausą turi būti paskelbtas per vietines visuomenės informavimo priemones, savivaldybės interneto svetainėje ir seniūnijų, kurių teritorijose vyks apklausa, skelbimų lentose.“.

1.27. Pakeisti reglamento 310 punktą ir jį išdėstyti taip:

310. Apklausos rezultatai turi būti svarstomi artimiausiame tarybos posėdyje. Juos tarybai pristato apklausos komisijos pirmininkas. Jeigu nusprendžiama atsižvelgti į apklausos rezultatus, priimdama sprendimą dėl apklausai teikto(-ų) klausimo(-ų), taryba:

310.1. įpareigoja savivaldybės administracijos padalinį rengti tarybos sprendimo projektą;

310.2. priima sprendimo projektą dėl apklausai teikto(-ų) klausimo(-ų), jeigu jis pateikiamas tame posėdyje.“.

1.28. Pakeisti reglamento 311 punktą ir jį išdėstyti taip:

311. Seniūnas seniūnaičių sueigos pritarimu seniūnijos aptarnaujamoje teritorijoje gali inicijuoti apklausą dėl jo kompetencijai priskirtų klausimų. Seniūnas, įgyvendindamas apklausos iniciatyvos teisę, pateikia administracijos direktoriui prašymą dėl vietos gyventojų apklausos organizavimo. Prašyme turi būti nurodytas vietos gyventojų apklausai teikiamas tekstas, siūlomas vietos gyventojų apklausos būdas ir jos teritorija.“.

1.29. Pakeisti reglamento 312 punktą ir jį išdėstyti taip:

312. Mero potvarkis paskelbti apklausą ir informacija gyventojams apie numatomą konsultavimąsi turi būti paskelbti laikantis Vietos savivaldos įstatymo 37 straipsnyje nustatytų reikalavimų.“.

1.30. Pakeisti reglamento 313 punktą ir jį išdėstyti taip:

313. Administracijos direktorius, gavęs seniūno prašymą, per 2 (dvi) darbo dienas pateikia jį merui. Meras ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų privalo paskelbti apklausą ir apie tai informuoti seniūną.“.

1.31. Pakeisti reglamento 314 punktą ir jį išdėstyti taip:

314. Po vietos gyventojų apklausos reglamento nustatyta tvarka artimiausiame tarybos posėdyje turi būti pateiktas tarybos sprendimo projektas dėl apklausai pateiktų klausimų, jeigu savo nuomonę pareiškė ne mažiau kaip 10 procentų apklausos teritorijos gyventojų, turinčių teisę dalyvauti apklausoje, išskyrus atrankinės apklausos atvejus.“.

1.32. Pripažinti netekusiais galios reglamento 315, 316, 317, 318 punktus.

1.33. Pakeisti reglamento 327 punktą ir jį išdėstyti taip:

327. Jeigu seniūnaičių sueigos sprendimo vertinimas yra administracijos direktoriaus kompetencija, jis įvertina šį sprendimą ir paveda atitinkamam administracijos skyriui parengti administracijos direktoriaus įsakymo projektą. Administracijos direktorius sprendimą priima ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo.“.

1.34. Pakeisti reglamento 328 punktą ir jį išdėstyti taip:

328. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai vertinami pagal kompetenciją 326 arba 327 punktuose nustatyta tvarka ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos.“.

1.35. Pakeisti reglamento 329 punktą ir jį išdėstyti taip:

329. Savivaldybės institucijos, laikydamosi Vietos savivaldos įstatymo 37 straipsnyje nustatytų reikalavimų, privalo paskelbti savo vertinimus dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodydamos vertinimo motyvus ir numatomus veiksmus, jeigu tokių veiksmų bus imtasi.“.

1.36. Pakeisti reglamento 3 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

1.37. Papildyti reglamentą 4 priedu (pridedama).

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

3. Nustatyti, kad šio sprendimo nuostatos taikomos po šio sprendimo įsigaliojimo sudaromiems savivaldybės tarybos komitetams, komisijoms, naujai renkamiems seniūnaičiams. 

4. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                               Justas Rasikas

 


 

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

veiklos reglamento

3 priedas

 

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL <...>“

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

Data

Ignalina

 

1. Sprendimo projekto pavadinimas.

2. Sprendimo projekto rengėjas.

3. Spendimo projekto pranešėjas.

4. Sprendimo projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.

5. Šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas.

6. Galimos teigiamos ir neigiamos pasekmės priėmus siūlomą tarybos sprendimo projektą.

7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai (prireikus skaičiavimai ir išlaidų sąmatos).

8. Vykdytojai, įvykdymo terminai.

9. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.

10. Asmenys ir adresatai, kuriems reikia įteikti priimtą sprendimą.

11. Informacija apie administracinės naštos mažinimo vertinimą:

 

Administracinės naštos asmenims ir ūkio subjektams vertinimas (tik norminio pobūdžio projektams)

11.1. Ar projekte numatomi papildomi informaciniai įpareigojimai asmenims ar ūkio subjektams? Nurodykite numatomą jų poveikį.

 

11.2. Ar projekte numatant papildomus informacinius įpareigojimus vieniems subjektams, jie mažės kitiems? Nurodykite numatomą poveikį.

 

11.3. Ar projektu numatoma atsisakyti informacinių įpareigojimų asmenims ar ūkio subjektams? Nurodykite numatomą jų poveikį.

 

 

12. Aiškinamojo rašto priedai.

 

__________________

 

part_cd96f00f3d8848a9a98aaf609b54fed2_end


 

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

veiklos reglamento

4 priedas

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERO VISUOMENINIO KONSULTANTO PAŽYMĖJIMAS

 

Pirma pusė

 

(herbas)

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖ

 

PAŽYMĖJIMAS Nr.

 

VARDENIS PAVARDENIS

 

Ignalinos rajono savivaldybės mero __________________

(vardas, pavardė)

visuomeninis konsultantas

 

(nuotraukos vieta)                            

 

Meras 

____________________________

A. V.             (parašas)

____________________________

(vardas, pavardė)                        

 

Išdavimo data 20... - .....- .......

 

 

Antra pusė

 

 

Ignalinos rajono savivaldybės mero

 

 

(kadencijos laikotarpis)

 

 

kadencija

 

 

 

 

___________

part_f041d0421be2459b8d9db021193a6170_end