PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO NR. A-605 „DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO, AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. rugsėjo 29 d. Nr. A-664
Panevėžys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu,
p a k e i č i u Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo naujos redakcijos, patvirtintos Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A-832 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 23 d. įsakymo Nr. A-605 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“:
1. 8 punktą ir jį išdėstau taip:
„8. Socialinės paramos skyrius, gavęs prašymą, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos aprašo 9 punkte keliamus reikalavimus. Nustačius, kad Pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusį Pareiškėją ir prašo pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją bei nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą Pareiškėjas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas Pareiškėjo pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu ir nurodoma minėtos procedūros nutraukimo priežastis.“;
2. 13 punktą ir jį išdėstau taip:
„13. Socialinės paramos skyrius įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nurodo socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).“;
3. 30 punktą ir jį išdėstau taip:
„30. Kitos akredituotos socialinės priežiūros paslaugos: pagalba į namus; socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar)atkūrimas; apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose; intensyvi krizių įveikimo pagalba; laikinas atokvėpis; pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti; apgyvendinimas apsaugotame būste; palydėjimo paslauga jaunuoliams; socialinė priežiūra šeimoms; socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje, asmeniui (šeimai) skiriamos, sustabdomos, nutraukiamos ar skiriamos iš naujo Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame Socialinių paslaugų teikimo tvarkos apraše numatytais atvejais.
4. 49 punktą ir jį išdėstau taip:
„49. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Socialinės paramos skyrius įstaigą raštu informuoja per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas šio sprendimo kopiją. Socialinės paramos skyrius įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.“;
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Panevėžio rajono savivaldybėje
teikiamos socialinės priežiūros
akreditavimo, akredituotos socialinės
priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS ASMENS APKLAUSOS ANKETA
Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Panevėžio rajono savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką. Visi atsakymai mums labai svarbūs.
________________________________________________________________________________
1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę
Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5 (5 – aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Pagalba į namus |
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir besirengiantiems jais tapti |
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
Laikinas atokvėpis |
|
|
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
Palydėjimo paslauga jaunuoliams |
|
|
Socialinė priežiūra šeimoms |
|
|
Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje |
|
|
Kitos (įrašykite)................................................ |
|
|
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
|
|