TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. sausio 28 d. Nr. T1-12
Telšiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 26 d. nutarimo Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“ 7 punktu, Telšių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Telšių rajono savivaldybės viešųjų įstaigų vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Telšių rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 29 d. sprendimą Nr. T1-447 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Telšių rajono savivaldybė, vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Telšių rajono savivaldybės tarybos
2021 m. sausio 28 d. sprendimu Nr. T1-12
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Telšių rajono savivaldybė, vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Telšių rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė) arba kai Savivaldybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime (toliau – viešoji įstaiga), vadovų darbo apmokėjimą, sąlygas ir dydžius, premijų ir materialinių pašalpų skyrimo tvarką ir sąlygas.
2. Savivaldybės viešųjų įstaigų vadovų darbo apmokėjimas nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 26 d. nutarimu Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“ (toliau – Nutarimas).
II SKYRIUS
VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS PASTOVIOJI DALIS
5. Mėnesinės algos pastoviosios dalies dydis nustatomas koeficientais (pagal Nutarimo 1 priedą), taikant Lietuvos Respublikos Seimo nustatytą Lietuvos Respublikos valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų ir valstybės tarnautojų pareiginės algos (atlyginimo) bazinį dydį, atsižvelgiant į viešosios įstaigos kategoriją ir vadovaujantis šio Aprašo 13 punkto nuostatomis.
6. Viešosios įstaigos kategoriją nustato viešosios įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija rašytiniu sprendimu, atsižvelgdama į praėjusių finansinių metų Nutarimo 2 priede nurodytus kriterijus. Jeigu viešoji įstaiga įvertinta:
7. Teisės akto projektą dėl viešosios įstaigos kategorijos rengia viešąją įstaigą kuruojantis Savivaldybės administracijos padalinys.
8. Pastoviosios dalies koeficientas viešosios įstaigos vadovui nustatomas Savivaldybės mero (arba visuotinio dalininkų susirinkimo) sprendimu. Taip pat viešosios įstaigos vadovo mėnesinės algos pastoviosios dalies koeficientas sulygstamas darbo sutartyje. Darbo sutartis su viešųjų įstaigų vadovais pasirašo Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas).
9. Viešosios įstaigos, kurios vadovų darbo užmokesčiui mokėti naudoja mišrius lėšų šaltinius (kai darbo užmokestis mokamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų pagal biudžeto lėšų naudojimo sutartį, pasirašytą vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 61 punktu, Europos Sąjungos finansinės paramos, vystomojo bendradarbiavimo projektų, kurie finansuojami tarptautinių donorų lėšomis (įskaitant ir Dvynių projektus), bei kitos gaunamos finansinės paramos lėšų, viešosios įstaigos pajamų už paslaugas ir darbus) arba tik viešosios įstaigos pajamas už paslaugas ir darbus, gali būti priskiriamos viena kategorija aukštesnei kategorijai, nei jos būtų priskirtos pagal Nutarimo 2 priede nurodytus kriterijus įvertintą balų sumą, išskyrus viešąsias įstaigas, kurios priskirtos aukščiausiajai – I kategorijai.
10. Viešosios įstaigos, kurios administruoja iš Europos Sąjungos arba tarptautinių institucijų finansuojamas programas ir vykdo šių programų lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimo priežiūrą, priskiriamos aukščiausiajai – I kategorijai.
11. Pirmaisiais naujai įsteigtos viešosios įstaigos veiklos finansiniais metais naujai įsteigtos viešosios įstaigos kategorija ir viešosios įstaigos vadovo mėnesinės algos pastovioji dalis nustatomos vadovaujantis šio Aprašo 5 punktu bei pagal prognozuojamus Nutarimo 2 priede nurodytus kriterijus.
12. Viešųjų įstaigų darbuotojų vidutinis mėnesinis darbo užmokestis, pagal kurį nustatoma viešųjų įstaigų vadovų mėnesinė alga (pastovioji dalis kartu su kintamąja dalimi), apskaičiuojamas taip:
12.1. Praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbo apmokėjimo lėšos dalijamos iš to ketvirčio viešosios įstaigos vidutinio sąlyginio darbuotojų skaičiaus ir dalijamos iš 3.
12.2. Viešųjų įstaigų darbuotojų, nurodytų Aprašo 12.1 papunktyje, darbo apmokėjimo lėšos yra visų rūšių darbo užmokestis už atliktą darbą ar dirbtą laiką, įskaitant įvairias priemokas, priedus, nuolatines ir vienkartines premijas, ir apmokėjimas už nedirbtą laiką (atostogas, prastovas ir panašiai).
12.3. Į darbo apmokėjimo lėšas neįskaičiuojamos viešosios įstaigos darbuotojams mokamos išeitinės išmokos ir kompensacijos, materialinė pašalpa, ligos pašalpos, mokamos laikino nedarbingumo metu, išmokos pagal rangos, autorines ir kitas civilines sutartis, viešosios įstaigos vadovo darbo apmokėjimo ir skatinimo lėšos, taip pat delspinigiai už laiku neišmokėtą darbo užmokestį, dotacijos darbuotojams maitinti, kompensacinės išmokos (butų nuomos, komunalinių paslaugų, už mėnesinius transporto bilietus ir panašios), negrąžintos lėšos, panaudotos gyvenamiesiems namams ir butams statyti, ir kitos su darbo apmokėjimu nesusijusios išmokos.
12.4. Viešųjų įstaigų vidutinis sąlyginis darbuotojų skaičius nustatomas visų darbuotojų per ataskaitinį ketvirtį apmokėtas valandas dalijant iš viešojoje įstaigoje nustatytos mėnesio darbo laiko normos ir dalijant iš 3. Darbuotojai, nedirbę dėl prastovos ar nemokamų atostogų, laikomi dirbančiais visą jiems nustatytą darbo laiką ir yra įtraukiami į viešosios įstaigos vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių. Į vidutinį sąlyginį darbuotojų skaičių neįtraukiamas viešosios įstaigos vadovas, darbuotojai, išėję nėštumo ir gimdymo atostogų, atostogų vaikui prižiūrėti, pašaukti į privalomąją karo tarnybą ar alternatyviąją krašto apsaugos tarnybą, praktikantai, mokiniai ir teisėtvarkos institucijų sulaikyti darbuotojai.
13. Pagal viešųjų įstaigų kategorijas nustatyta viešosios įstaigos vadovo mėnesinė alga (pastovioji dalis kartu su kintamąja dalimi) negali viršyti praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos darbuotojų vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio, apskaičiuoto vadovaujantis šio Aprašo 12 punktu, 5 dydžių. Jeigu naujai įsteigtos viešosios įstaigos darbuotojų praėjusio ketvirčio vidutinio mėnesinio darbo užmokesčio negalima apskaičiuoti arba viešoji įstaiga praėjusį ketvirtį nedirbo dėl sezoniškumo, Aprašo 12 punktas netaikomas.
14. Viešosios įstaigos vadovas privalo raštu informuoti valdybą (jeigu ji sudaroma) ir Savivaldybės administracijos direktorių apie aplinkybes, turinčias įtakos naujai viešosios įstaigos kategorijai.
15. Dėl naujo viešosios įstaigos vadovo mėnesinės algos pastoviosios dalies koeficiento dydžio nustatymo viešosios įstaigos vadovas privalo raštu informuoti Savivaldybės merą (arba visuotinį dalininkų susirinkimą).
16. Gavus Aprašo 14 punkte nurodytą informaciją privaloma apsvarstyti ir priimti sprendimus:
16.1. dėl naujos viešosios įstaigos kategorijos – sprendimą priima savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;
16.2. dėl naujo viešosios įstaigos vadovo mėnesinės algos pastoviosios dalies koeficiento nustatymo - sprendimą priima Savivaldybės meras;
III SKYRIUS
VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS KINTAMOJI DALIS, JOS MOKĖJIMO SĄLYGOS IR TVARKA
17. Viešųjų įstaigų vadovų mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma finansiniams metams, atsižvelgiant į praėjusių finansinių metų konkrečius viešosios įstaigos veiklos rezultatų vertinimo rodiklius (viešosios įstaigos tikslų įgyvendinimas pagal atitinkamų metų strateginiame ar metiniame veiklos plane nustatytus vertinimo kriterijus, didėjantį suteiktų viešųjų paslaugų mastą, mažėjančias darbo laiko sąnaudas viešosioms paslaugoms teikti ir (ar) kitus rodiklius) ir viešosios įstaigos vadovui numatytų užduočių įvykdymo rezultatus.
18. Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas) viešosios įstaigos valdybos (jeigu ji sudaroma) teikimu gali priimti argumentuotą sprendimą viešosios įstaigos vadovo pareiginės algos kintamąją dalį nustatyti ne finansiniams metams, o ketvirčiams, atsižvelgiant į praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos veiklos rezultatus, praėjusio ketvirčio viešosios įstaigos veiklos rezultatų vertinimo rodiklius (viešosios įstaigos tikslų įgyvendinimą pagal atitinkamų metų strateginiame ar metiniame veiklos plane nustatytus vertinimo kriterijus, suteiktų viešųjų paslaugų masto didėjimą, darbo laiko sąnaudų viešosioms paslaugoms teikti mažėjimą ir (ar) kitus rodiklius) bei į viešosios įstaigos vadovui numatytų užduočių praėjusio ketvirčio įvykdymo rezultatus.
19. Naujai įsteigtos viešosios įstaigos vadovo mėnesinės algos kintamoji dalis nustatoma vadovaujantis Aprašo 17 punktu ne anksčiau nei po 6 mėnesių nuo naujai įsteigtos viešosios įstaigos veiklos pradžios.
20. Mėnesinės algos kintamoji dalis negali viršyti 50 procentų viešosios įstaigos vadovui nustatytos mėnesinės algos pastoviosios dalies.
21. Konkretų pareiginės algos kintamosios dalies dydį, įvertinęs viešosios įstaigos vadovo praėjusių metų veiklą ir valdybos (jeigu ji sudaroma) siūlymą, sprendimu nustato Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas). Pareiginės algos kintamosios dalies dydis į viešosios įstaigos vadovo darbo sutartį neįrašomas. Viešosios įstaigos vadovas su Savivaldybės mero (arba visuotinio dalininkų susirinkimo) sprendimu dėl pareiginės algos kintamosios dalies dydžio nustatymo supažindinamas teisės aktų nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ KASMETINIS VEIKLOS VERTINIMAS
22. Kiekvienais metais iki kovo 10 d. viešųjų įstaigų vadovai pateikia valdybai (jeigu ji sudaroma) ir Savivaldybės merui (arba visuotiniam dalininkų susirinkimui) įstaigos einamųjų metų veiklos planą ir veiklos vertinimo išvadą (šio Aprašo priedas).
23. Kiekvienais metais iki kovo 31 d. Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas), atsižvelgdama į pateikto įstaigos metinio veiklos plano tikslus ir uždavinius bei valdybos (jeigu ji sudaroma) siūlymą, nustato viešųjų įstaigų vadovams metines užduotis, siektinus rezultatus ir jų vertinimo rodiklius. Priėmus į pareigas viešosios įstaigos vadovą, metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai nustatomi per vieną mėnesį nuo jo priėmimo į pareigas dienos. Jeigu priėmus į pareigas viešosios įstaigos vadovą iki einamųjų metų pabaigos lieka mažiau kaip 6 mėnesiai, viešosios įtaigos vadovui metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai nustatomi iki kitų metų kovo 1 d. Prireikus nustatytos metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai einamaisiais metais gali būti vieną kartą pakeisti arba papildyti, bet ne vėliau kaip iki liepos 1 d. Viešųjų įstaigų vadovams nustatytos metinės užduotys, siektini rezultatai ir jų vertinimo rodikliai skelbiami vadovą į pareigas priimančio asmens ir viešosios įstaigos, kurioje eina pareigas vadovas, interneto svetainėje.
24. Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas) ne vėliau kaip iki einamųjų metų kovo 25 d. įvertina vadovų (išskyrus viešųjų įstaigų vadovus, kurie buvo priimti į pareigas praėjusiais metais, iki metų pabaigos likus mažiau negu 6 mėnesiams) praėjusių metų veiklą pagal nustatytas metines užduotis, siektinus rezultatus ir jų vertinimo rodiklius, bei priima sprendimą dėl viešosios įstaigos vadovo pareiginės algos kintamosios dalies dydžio. Jeigu viešojoje įstaigoje yra suformuojama valdyba, ji dėl šiame straipsnyje nurodyto metinio vadovo vertinimo, Savivaldybės merui (arba visuotiniam dalininkų susirinkimui) išsako rekomendacinę nuomonę ir pateikti siūlymą dėl pareiginės algos kintamosios dalies dydžio.
25. Viešosios įstaigos vadovo praėjusių metų veikla gali būti vertinama labai gerai, gerai, patenkinamai ir nepatenkinamai. Jeigu viešosios įstaigos vadovo, dirbančio pagal darbo sutartį, metinė veikla įvertinama nepatenkinamai dvejus metus iš eilės, Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirikimas) priima sprendimą viešosios įstaigos vadovą, dirbantį pagal darbo sutartį, atleisti iš pareigų ir nutraukia su juo sudarytą darbo sutartį per 10 darbo dienų nuo paskutinio kasmetinio veiklos vertinimo, neišmokant jam išeitinės išmokos.
26. Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirikimas) iki einamųjų metų kovo 31 d., įvertinę valdybos siūlymą ir viešosios įstaigos vadovo praėjusių kalendorinių metų veiklą:
26.1. labai gerai, – viešosios įstaigos vadovui vieniems metams nustato pareiginės algos kintamosios dalies dydį, kuris gali siekti iki 50 procentų pareiginės algos pastoviosios dalies, ir gali skirti premiją;
26.2. gerai – viešosios įstaigos vadovui vieniems metams nustato pareiginės algos kintamosios dalies dydį, kuris gali siekti iki 20 procentų pareiginės algos pastoviosios dalies;
26.3. patenkinamai, – viešosios įstaigos vadovui vienus metus nenustato pareiginės algos kintamosios dalies dydžio;
V SKYRIUS
PREMIJŲ IR MATERIALINIŲ PAŠALPŲ MOKĖJIMO TVARKA IR SĄLYGOS VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ VADOVAMS
29. Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas) gali priimti sprendimą skirti premiją viešosios įstaigos vadovui už gerus darbo rezultatus ir gerai atliktas pareigas pasibaigus finansiniams metams ir patvirtinus finansinių ataskaitų rinkinius iš sutaupytų viešosios įstaigos lėšų, skirtų darbo užmokesčiui.
30. Premija negali viršyti viešosios įstaigos vadovui nustatytos pareiginės algos pastoviosios dalies dydžio ir skiriama neviršijant viešosios įstaigos darbo užmokesčiui skirtų lėšų.
31. Premija negali būti skiriama, jeigu viešosios įstaigos vadovas per paskutinius 12 mėnesių padaro pareigų, nustatytų darbo teisės normose ar darbo sutartyje, pažeidimą.
32. Viešosios įstaigos vadovui, su kuriuo darbo sutartis nutraukiama šalių susitarimu, gali būti išmokamos kompensacijos, kurių suma negali viršyti dviejų jo vidutinių mėnesinių darbo užmokesčių, apskaičiuotų Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.
33. Viešųjų įstaigų vadovams gali būti skiriama iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa, kai materialinė būklė tampa sunki dėl jų pačių ligos, artimųjų giminaičių, sutuoktinio, partnerio, sugyventinio, jo tėvų, vaikų (įvaikių), brolių (įbrolių) ir seserų (įseserių), taip pat išlaikytinių, kurių globėjais ar rūpintojais įstatymų nustatyta tvarka yra paskirtas viešosios įstaigos vadovas, ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo, jeigu yra viešosios įstaigos vadovo rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai. Mirus viešosios įstaigos vadovui, materialinė pašalpa išmokama jo šeimos nariams, jeigu yra mirusio viešosios įstaigos vadovo šeimos narių rašytinis prašymas ir pateikti atitinkami tai patvirtinantys dokumentai.
34. Sprendimą dėl prašymo skirti premiją, materialinę pašalpą priima Savivaldybės meras (arba visuotinis dalininkų susirinkimas). Jeigu viešojoje įstaigoje formuojama valdyba, ji gali pareikšti savo rekomendacinę nuomonę merui dėl premijos ar pašalpos skyrimo bei dydžio.
Telšių rajono savivaldybės viešųjų įstaigų
vadovų darbo apmokėjimo tvarkos aprašo priedas
(Veiklos vertinimo išvados forma)
_________________________________________________________________
(viešosios įstaigos pavadinimas)
_________________________________________________________________
(viešosios įstaigos vadovo pareigos, vardas ir pavardė)
I SKYRIUS
PASIEKTI IR PLANUOJAMI REZULTATAI
1. Pagrindiniai praėjusių kalendorinių metų veiklos rezultatai
(pildo viešosios įstaigos vadovas)
Metinės veiklos užduotys / metinės užduotys |
Siektini rezultatai |
Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai (kiekybiniai, kokybiniai, laiko ir kiti rodikliai, kuriais vadovaudamasis tiesioginis darbuotojo vadovas (toliau – vadovas) / savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo (toliau – institucijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo) vertins, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
Pasiekti rezultatai |
1.1. |
|
|
|
1.2. |
|
|
|
1.3. |
|
|
|
1.4. |
|
|
|
1.5. |
|
|
|
1.6. |
|
|
|
2. Einamųjų metų užduotys
(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 6 užduotys)
Einamųjų metų veiklos užduotys / einamųjų metų užduotys |
Siektini rezultatai |
Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai (kiekybiniai, kokybiniai, laiko ir kiti rodikliai, kuriais vadovaudamasis vadovas / institucijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo vertins, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
2.1. |
|
|
2.2. |
|
|
2.3. |
|
|
2.4. |
|
|
2.5. |
|
|
2.6. |
|
|
II SKYRIUS
PASIEKTŲ REZULTATŲ, GEBĖJIMŲ VYKDYTI FUNKCIJAS VERTINIMAS IR KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS
4. Pasiektų rezultatų vykdant metines veiklos užduotis / metines užduotis vertinimas
Metinių veiklos užduočių / metinių užduočių įvykdymo aprašymas |
Pažymimas atitinkamas langelis |
4.1. Viešosios įstaigos vadovas įvykdė metines veiklos užduotis / metines užduotis ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius |
Labai gerai – 4 ☐ |
4.2. Viešosios įstaigos vadovas iš esmės įvykdė metines veiklos užduotis / metines užduotis pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Gerai – 3 ☐ |
4.3. Viešosios įstaigos vadovas įvykdė tik kai kurias metines veiklos užduotis / metines užduotis pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Patenkinamai – 2 ☐ |
4.4. Viešosios įstaigos vadovas neįvykdė metinių veiklos užduočių / metinių užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius |
Nepatenkinamai – 1 ☐ |
5. Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimas
Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimo kriterijai |
Pažymimas atitinkamas langelis: 4 – labai gerai 3 – gerai 2 – patenkinamai 1 – nepatenkinamai |
Pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymas, laikantis nustatytos tvarkos, tinkamu būdu |
1☐ 2☐ 3☐ 4☐ |
Pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymas, atsižvelgiant į strateginius įstaigos tikslus |
1☐ 2☐ 3☐ 4☐ |
Tinkamas turimų žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų |
1☐ 2☐ 3☐ 4☐ |
PAŽYMIMAS LANGELIS, ATITINKANTIS GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMŲ VIDURKĮ |
1☐ 2☐ 3☐ 4☐ |
III SKYRIUS
BENDRAS VEIKLOS VERTINIMAS, VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI
7. Bendras veiklos vertinimas
|
Pažymimas langelis, atitinkantis bendrą pasiektų rezultatų, vykdant užduotis, ir gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimų vidurkį
|
|||
Vertinimas |
Nepatenkinamai – ☐ |
Patenkinamai – ☐ |
Gerai – ☐ |
Labai gerai – ☐ |
8. Vertinimo pagrindimas ir siūlymai: __________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
________________________________________ ___________ ______________ (vadovo / institucijos vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
|
Su veiklos vertinimo išvada ir siūlymais susipažinau ir sutinku / nesutinku: (ko nereikia, išbraukti)
(nurodyti punktus, su kuriais nesutinka) ________________________________________ ___________ ______________ (viešosios įstaigos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
|
Su veiklos vertinimo išvada ir siūlymais susipažinau ir sutinku / nesutinku, pokalbyje dalyvavau / nedalyvavau (ko nereikia, išbraukti) (ko nereikia, išbraukti)
________________________________________ ___________ ______________ (darbuotojų atstovavimą įgyvendinančio asmens pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
|