LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-213 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. kovo 2 d. Nr. A1-180
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, 34 punktą ir išdėstau jį taip:
„34. Prieš ministrui, viceministrui ar ministerijos kancleriui pasirašant (vizuojant) dokumentus, jų projektus (arba jų antruosius egzempliorius) dokumentų valdymo sistemoje derina ar (ir) vizuoja tiesioginis dokumento rengėjas, jo tiesioginis vadovas (išskyrus atvejus, kai jis yra dokumentą pasirašantis asmuo), ministerijos padalinio (-ių), su kurio (-ių) veiklos sritimi (-imis) glaudžiai susijęs dokumento projektas, vadovas (-ai), dokumento projektą vertinęs ministerijos darbuotojas pagal veiklos sritį, ar (ir) darbo grupių, komisijų, projektų vadovai pagal jiems pavestas užduotis, ar (ir) stilistas, ar (ir) ministro patarėjas pagal ministro nustatytą kompetencijos sritį, ar (ir) įstaigos prie ministerijos vadovas. Vizuodamas ar derindamas dokumentą, kiekvienas ministerijos darbuotojas atsako už dokumento teisingumą ir kokybę pagal jo ar (ir) jo vadovaujamo padalinio veiklos sritį.“