LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2007 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-864 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO IR JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2017 m. gruodžio 22 d. Nr. V-1487
Vilnius
1. P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymu Nr. V-864 „Dėl Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:
„28. Prašymus (skundus), kuriuos turi nagrinėti SAM pavaldžios institucijos, Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus darbuotojas Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus vedėjo pavedimu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų gavimo SAM datos persiunčia nagrinėti šioms institucijoms ir apie tai raštu praneša pareiškėjui.“
1.2. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:
„29. Jeigu prašyme (skunde) keliamą klausimą pagal kompetenciją privalo nagrinėti ir sprendimą priimti vykdomosios valdžios ar kitos institucijos, Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius per 5 darbo dienas išsiunčia joms Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus vedėjo pasirašytą prašymą jį išnagrinėti ir apie rezultatus informuoti pareiškėją ir SAM. Apie prašymo (skundo) perdavimą Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyrius praneša pareiškėjui.“
1.3. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:
„30. Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje užregistruoti prašymai (skundai) perduodami nagrinėti vadovaujantis šiais principais:
30.1. skirti SAM vadovybei – pagal Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus vedėjo rezoliucijas perduodami SAM skyriams bei valstybės tarnautojams pagal kuruojamas veiklos sritis arba su lydraščiais išsiunčiami kitoms institucijoms;
30.2. dėl teisės aktų priėmimo arba galiojančių pakeitimo, papildymo – pagal Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriaus vedėjo rezoliucijas perduodami skyriui, kuris rengė, rengia ar gali imtis iniciatyvos rengti teisės akto projektą;
1.4. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:
„34. Jeigu prašymo (skundo) nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ir kitais atvejais, kai atsakymo pateikimas asmeniui gali užtrukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo prašymo (skundo) ir visų reikiamų dokumentų užregistravimo SAM, sveikatos apsaugos ministras ar jo įgaliotas asmuo turi teisę pratęsti šį terminą: prašymo nagrinėjimo – iki 20 darbo dienų, skundo nagrinėjimo – iki 10 darbo dienų. Pratęsus 32 punkte nustatytą terminą, atsakymo rengėjas per 2 darbo dienas išsiunčia asmeniui pranešimą raštu ir nurodo prašymo (skundo) nagrinėjimo pratęsimo priežastis.“
1.5. Pakeičiu 40 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.6. Pakeičiu 42 punktą ir jį išdėstau taip:
1.7. Pakeičiu 46 punktą ir jį išdėstau taip:
„46. Asmuo, nesutinkantis su SAM atsakymu į jo prašymą (skundą), arba tuo atveju, jeigu per nustatytą prašymo (skundo) nagrinėjimo terminą atsakymas asmeniui neišsiųstas, turi teisę paduoti skundą Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo trečiojo skirsnio „Administracinė procedūra“ nustatyta tvarka, Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijai, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka – administraciniam teismui. Dėl valstybės tarnautojų piktnaudžiavimo, biurokratizmo ar kitaip pažeidžiamų žmogaus teisių ir laisvių viešojo administravimo srityje asmuo turi teisę pateikti skundą Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriui Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo nustatyta tvarka.“