VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2009 M. SAUSIO 8 D. ĮSAKYMO NR. VA-2 „DĖL DOKUMENTŲ FORMŲ NAUDOJIMO IR UŽPILDYMO TAISYKLIŲ BEI FORMŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. rugpjūčio 25 d. Nr. VA-68

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 17 punktu ir 18.11 papunkčiu:

1. P a k e i č i u Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2009 m. sausio 8 d. įsakymą Nr. VA-2 „Dėl Dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklių bei formų patvirtinimo“:

1.1. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklėse:

1.1.1. Pakeičiu 31.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

„31.6. prekės pavadinimą, mato vienetą, kainą, kiekį ir sumą eurais;“;

1.1.2. Pakeičiu 31.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

„31.7. paskutinio įrašo eilės numerį, visą prekių kiekį ir visą sumą eurais, kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais.“;

1.1.3. Pakeičiu 37.6 papunkčio antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Pinigai kasoje (eurais ir užsienio valstybių valiuta) turi būti suskaičiuojami pagal jų nominalią vertę.“;

1.1.4. Pakeičiu 37.6 papunkčio trečiąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Jeigu kasos operacijų atlikimo vietose randama apskaitytų užsienio valstybių valiutų, tai kiekvienos šalies valiuta turi būti perskaičiuojama į eurus pagal inventorizacijos dieną galiojusį Europos centrinio banko skelbiamą orientacinį euro bei užsienio valiutų santykį, o kai Europos centrinis bankas neskelbia, pagal Lietuvos banko nustatytą ir skelbiamą orientacinį euro ir užsienio valiutų santykius;“;

1.1.5. Pakeičiu 37.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

37.8. kiekvieno inventorizuojamo daikto: pavadinimas, nomenklatūrinis numeris, rūšis ir grupė, matavimo rodiklis, kaina (eurais), faktiškai nustatyti ir buhalterinėje apskaitoje nurodyti materialinių vertybių kiekiai ir vertė (eurais);“;

1.1.6. Pakeičiu 37.9 papunktį ir jį išdėstau taip:

37.9. paskutinio įrašo eilės numeris, visas faktinis prekių kiekis ir visa faktinė suma (eurais), kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais. Inventorizavimo aprašo kiekvieno papildomo puslapio pabaigoje būtina nurodyti tame puslapyje išvardytų inventorizuojamų vertybių sąrašo paskutinio įrašo eilės numerį ir faktinį prekių kiekį, kurie užrašomi skaitmenimis ir žodžiais;“;

1.1.7. Pakeičiu 51.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

51.3. paimamų daiktų pavadinimai, jų mato vienetai, kiekiai, kainos ir sumos (eurais);“;

1.1.8. Pakeičiu 51.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

51.4. paskutinio įrašo eilės numeris, visas paimamų daiktų kiekis ir visa suma (eurais), kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais. Daiktų paėmimo protokolo ir kiekvieno papildomo lapo pabaigoje būtina nurodyti tame lape išvardytų daiktų sąrašo paskutinio įrašo eilės numerį ir faktinį paimamų daiktų kiekį, kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais;“;

1.1.9. Pakeičiu 58.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

58.6. paskutinio įrašo eilės numeris ir, jei yra galimybė nustatyti – visas patikrintų daiktų kiekis ir visa suma (eurais), kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais;“;

1.1.10. Pakeičiu 81.7.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

81.7.6. EKA duomenys plombų nuėmimo metu: EKA numeris ir parduotų naftos produktų pagal EKA „X“ ataskaitą suma (eurais);“;

1.1.11. Pakeičiu 81.8.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

„81.8.6. EKA duomenys plombų nuėmimo metu: EKA numeris ir parduotų naftos produktų pagal EKA „X“ ataskaitą suma (eurais);“.

1.2. Pakeičiu ir išdėstau nauja redakcija nurodytuoju įsakymu patvirtintas pridedamas:

1.2.1. Inventorizavimo aprašo FR1044 formą;

1.2.2. Daiktų paėmimo protokolo FR1045 formą;

1.2.3. Kasos operacijų atlikimo vietoje rastų grynųjų pinigų suskaičiavimo akto FR1049 formą;

1.2.4. Kuro objekto plombavimo akto FR1061 formą;

1.2.5. Prekių likučių patikrinimo akto FR1063 formą;

1.2.6. Administracinio nurodymo FR1064P formą;

1.2.7. Naftos produktų inventorizavimo aprašo FR1066 formą.

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2015 m. sausio 1 dieną.

 

 

 

Viršininko pavaduotojas,

atliekantis viršininko funkcijas                                                        Dainoras Bradauskas


 

FR1044 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

INVENTORIZAVIMO APRAŠAS

 

20_ _ m. _________________ ___ d. Nr. ________

________________________________

(sudarymo vieta)

 

Vykdydamas _________________________________  20_ _ m. _______________ ____ d.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

_________________________________  Nr. _____________, _____________________________

(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas)                                                   (mokesčių administratoriaus darbuotojo

pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

________________________________________________________________________________

 

patikrino ________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, identifikavimo numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikavimo

 

________________________________________________________________________________

numeris (kodas), gyvenamoji vieta, verslo liudijimo numeris ir išdavimo data, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos

 

_________________________________________________________________ ir inventorizavo

vykdymo/nenuolatinio Lietuvos gyventojo nuolatinės bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos numeris, išdavimo vieta)

 

_______________________________________________________________________________ .

(inventorizuojamo objekto pavadinimas, adresas)

 

Iki inventorizavimo pradžios visi materialinių vertybių, pajamų ir išlaidų dokumentai pateikti buhalterijai arba inventorizacijos komisijai, visas mano atsakomybėn perduotas turtas yra užpajamuotas, o nurašytasis – išduotas. Jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.

____________________________________                                         _________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                         (parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

Materialinės vertybės, išvardytos šiame apraše, apskaitytos pirkimo/pardavimo kaina.*

 

Inventorizavimas pradėtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.,

baigtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.

 

Inventorizavimo metu nustatyta:

1. Kasos operacijų atlikimo vietoje rasta _____________________________ grynųjų pinigų.

________________________________________________________________________________

(žodžiais)

2. Kasos aparato (-ų) paskutinio kvito (-ų) eilės Nr._________________________________ ,

išdavimo data (-os) ______________________________________ , kasos aparato (-ų) unikalus (-ūs)

Nr. ____________________________________________________________________________ ,

kasos aparatu (-ais) apskaitytų pinigų suma _____________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

____________________________________________________________________ grynųjų pinigų.

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................

*Reikalingą pabraukti.

 

Eil. Nr.

Materialinių vertybių pavadinimas, rūšis, grupė, kodas (nomenklatūrinis numeris)

Mato vnt.

Kaina

 

Faktinis likutis

Buhalterinės apskaitos duomenimis

Kiti duomenys

kiekis

suma

kiekis

suma

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Faktinis visas kiekis: _________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Faktinė visa suma: ___________________________________________________________

(suma skaitmenimis ir žodžiais)

 

_________________________                                                         __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                                      (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

________________________                                                           __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                                       (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

Visos šiame inventorizavimo apraše išvardytos vertybės nuo Nr. ___________ iki Nr. ____________ patikrintos man dalyvaujant ir įrašytos į aprašą, pastabų neturiu. Už išvardyto turto išsaugojimą atsakau:

 

_______________________________                                                  _________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                                     (parašas)                             (vardas ir pavardė)

 

_______________________________                                                   _________________

(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas)                                    (parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. ___________________ ____ d.

 

Šiame apraše nurodytus duomenis ir apskaičiavimus patikrinau:

 

_______________________________                                                   _________________

(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas)                                    (parašas)                              (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. ___________________ ____ d.

 

Inventorizavimo 20 _ _m. __________ __d.

aprašo Nr. _________ papildomas lapas

 

Eil. Nr.

Materialinių vertybių pavadinimas, rūšis, grupė, kodas (nomenklatūrinis numeris)

Mato vnt.

Kaina

 

Faktinis likutis

Buhalterinės apskaitos duomenimis

Kiti duomenys

kiekis

suma

kiekis

suma

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Faktinis visas kiekis: _________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai:.....................................


 

FR1045 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

DAIKTŲ PAĖMIMO PROTOKOLAS

 

20_ _ m. ______________ ___ d. Nr. _________

_____________________

(surašymo vieta)

 

________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas

________________________________________________________________________________

arba fizinio asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, asmens identifikacinis numeris (kodas)

________________________________________________________________________________

(trumpas pažeidimo aprašymas)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 269 straipsniu/Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 125 straipsniu, paimami tokie daiktai:

 

Eil. Nr.

Daikto pavadinimas

Mato vnt.

Kaina

Kiekis

Suma

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Kiekis iš viso: ______________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai:.....................................

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Kiekis iš viso: ______________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Visa suma: _________________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

 

Paimtos materialinės vertybės, iki bus priimtas kitoks sprendimas, saugomos:

________________________________________________________________________________

(saugojimo vietos adresas)

_________________________                                                         __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

_________________________                                                         __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

_________________________                                                         __________________

(už vertybių saugojimą atsakingo                               (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

asmens pareigų pavadinimas)

 

Daiktų paėmimo protokolas perskaitytas, viskas surašyta teisingai. Vieną protokolo egzempliorių gavau:

 

_________________________                                                        _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. __________________ ___ d.

 

Sprendimas:________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

________________________                                                          _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. __________________ ___ d.

 

Paimtus daiktus gavau:

________________________                                                          _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. __________________ ___ d.

 

Daiktų paėmimo 20_ _ m. ________ __ d.

protokolo Nr. ________ papildomas lapas

 

Eil. Nr.

Daikto pavadinimas

Mato vnt.

Kaina

Kiekis

Suma

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Visas kiekis: _______________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai: .....................


 

FR1049 forma patvirtinta                       

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68

redakcija)

 

 

 

_______________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

 

 

KASOS OPERACIJŲ ATLIKIMO VIETOJE RASTŲ GRYNŲJŲ PINIGŲ

SUSKAIČIAVIMO AKTAS

 

 

 

20_ _ m. _____________ ___ d. ____val. ___ min. Nr. _________

__________________________________

(surašymo vieta)

 

 

 

 

 

Vykdydamas __________________________ 20_ _ m. ______________ ____ d.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

_________________________________________ Nr. ______________________________,

(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas) ____________________________________________________________________

(mokesčių administratoriaus darbuotojų pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

dalyvaujant ________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, adresas, identifikacinis numeris (kodas) arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas),

________ mokesčių mokėtojo materialiai atsakingam asmeniui _________________________

adresas)                                                                                                                                         (mokesčių mokėtojo (jo darbuotojo) pareigų

________________________________________________________________________________

pavadinimas, vardas, pavardė)

 

suskaičiavo kasos operacijų atlikimo vietoje/įmonės kasoje rastus grynuosius pinigus.

 

 

 

 

Elektroninis kasos aparatas (toliau – EKA) ____________________, korpuso Nr. _____________,

(modelis, tipas)

registruotas _______________________, reg. data 200__ ____ ____, tech. paso Nr. ___________.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

 

 

1. Rasta grynųjų pinigų:

 

1.1. EKA kasoje:                                                                                1.2. įmonės kasoje/kasos operacijų atlikimo vietoje*                                                                                              

500 X ___________   =   ______________                  500 X ___________   =   ______________

200 X ___________   =   ______________                  200 X ___________   =   ______________

100 X ___________   =   ______________                  100 X ___________   =   ______________

50 X ____________   =   ______________                  50 X ____________   =   ______________

20 X ____________   =   ______________                  20 X ____________   =   ______________

10 X ____________   =   ______________                  10 X ____________   =   ______________

5 X _____________   =   ______________                  5 X _____________   =   ______________

2 X _____________   =   ______________                  2 X _____________   =   ______________

1 X _____________   =   ______________                  1 X _____________   =   ______________

centais ____________________________                  centais ______________________

Iš viso: ____________________________                  Iš viso: ______________________

 

 

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (jo darbuotojo) parašai: ………………………………….

 

 

 

2. EKA kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje iš viso rasta grynųjų pinigų: _____________________.

Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje rasta kitų šalių valiutų: _____________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

 

 

 

 

3. Įmonės kasoje pagal apskaitos duomenis turi būti _____________________________________.

Pagal EKA „X“ ataskaitą arba kontrolinę juostą kasoje turi būti ____________________________.

EKA „X“ ataskaitos išspausdinimo data ir laikas 200 _ m. __________ ___ d. ___ val. ___ min.

Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje turi būti kitų šalių valiutų: ___________________

___________________________________________________________________ .

 

 

 

 

4. Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra __________________perteklius/trūkumas*.

EKA kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra _____________________perteklius/trūkumas*.

Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra kitų šalių valiutų perteklius/trūkumas*:

____________________________________________________________________.

 

 

 

 

 

Grynuosius pinigus skaičiavo ________________________________________________

____________________________________________________________________

(mokesčių mokėto (jo darbuotojo) pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)

 

20_ _ m. ________________ _____ d.

 

_______________________________________                                                                ________________________________

(mokesčių administratoriaus                                         (parašas)                                                        (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

_______________________________________                                                                ________________________________

(mokesčių administratoriaus                                         (parašas)                                                        (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

_______________________________________                                                                ________________________________

(mokesčių administratoriaus                                         (parašas)                                                        (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

 

20_ _ m. ________________        _____ d.

 

 

Su kasos operacijų atlikimo vietoje rastų grynųjų pinigų suskaičiavimo aktu susipažinau: 

 

_________________________ __________________

(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas)                                               (parašas)                                                              (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. ________________ _____ d.

 

 

*Reikalingą pabraukti.


 

FR1061 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

KURO OBJEKTO PLOMBAVIMO AKTAS

 

20_ _ m. __________________ ___ d. Nr. _________

___________________________

(surašymo vieta)

Vykdydamas ___________________________________  20_ _ m. ____________ _____ d.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

_____________________________ Nr. ________, ______________________________________

(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas)                                                              (mokesčių administratoriaus darbuotojo

_______________________________________________________________________________ ,

pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

dalyvaujant degalinės, esančios ______________________________________________________ ,

(degalinės adresas)

priklausančios ____________________________________________________________________ ,

(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas)

atstovui _________________________________________________________________________ ,

(pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

nuėmė kolonėlių plombas, nes _______________________________________________________ .

(plombų nuėmimo priežastis)

 

Kolonėlės Nr.

Kuro rūšis

Nuimtų plombų numeriai

Sumuojamųjų

skaitiklių Nr.

Skaitiklių rodmenys plombavimo metu (l)

sumuojamojo skaitiklio

dozatoriaus

skaičiavimo mechanizmo

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Duomenys plombų nuėmimo metu: pagal elektroninio kasos aparato (toliau – EKA) Nr. __________ „X“ ataskaitą naftos produktų parduota už __________________________________.

 

Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovas (-ai):

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

Mokesčių mokėtojas (jo darbuotojas)

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. _________________ ____ d. kolonėlės plombuotos ________________________

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

plombomis:

 

Kolonėlės Nr.

Kuro rūšis

Uždėtų plombų numeriai

Sumuojamųjų

skaitiklių Nr.

Skaitiklių rodmenys plombavimo metu (l)

sumuojamojo skaitiklio

dozatoriaus

skaičiavimo mechanizmo

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Duomenys plombavimo metu: pagal EKA Nr. ______________ „X“ ataskaitą naftos produktų parduota už _______________________________.

 

Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovas (-ai):

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

Mokesčių mokėtojas (jo darbuotojas)

________________________________________                           _____________________

(pareigų pavadinimas)                                                (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. _______________ ____ d.


 

FR1063 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

_____________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

PREKIŲ LIKUČIŲ PATIKRINIMO AKTAS

 

20_ _ m. _______________ ____ d. Nr. ________

_______________________

(surašymo vieta)

 

Patikrinimas pradėtas 20_ _ m. ________________ ____ d. _________ val.,

baigtas 20_ _ m. ________________ ____ d. _________ val.

Vykdydamas ____________________________________  20_ _ m. _____________ ___ d.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

_________________________________________  Nr. __________, ________________________

(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas)

patikrino ________________________________________________________________________

(mokesčių administratoriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas),

________________________________________________________________________________

(gyvenamoji vieta, verslo liudijimo numeris ir išdavimo data, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos vykdymo/nenuolatinio Lietuvos

________________________________________________________________________________

gyventojo nuolatinės bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos numeris, išdavimo vieta)

prekių likučius, laikomus ____________________________________________________________

(prekių laikymo (saugojimo) vietos adresas)

_______________________________________________________________________________ .

Iki patikrinimo pradžios visi materialinių vertybių gavimo ir išdavimo dokumentai pateikti buhalterijai arba patikrinimą atliekančiam mokesčių administratoriaus darbuotojui, jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.

 

_______________________________________                                               ________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                                     (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

Materialinės vertybės, išvardytos šiame prekių likučių patikrinimo akte, apskaitytos pirkimo/pardavimo kainomis*.

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................

*Reikalingą pabraukti.

 

 

Eil. Nr.

Prekės pavadinimas

Mato vienetas

Kaina

Kiekis

Suma

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Visas kiekis: _______________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Visa suma: _________________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Mokesčių administratoriaus darbuotojas (-ai):

______________________                            ______________                              ______________________

(pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

 

______________________                            ______________                              ______________________

(pareigų pavadinimas)                                                 (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

 

Visos šiame prekių likučių patikrinimo akte išvardytos prekės nuo Nr. __________ iki Nr. _________ patikrintos man (mums) dalyvaujant, pretenzijų neturiu (-ime):

 

__________________________________________                                                    __________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                                     (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

__________________________________________                                                    __________________

(mokesčių mokėtojo pareigų pavadinimas)                                      (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. ________________ __ d.

 

 

 

 

 

 

 

Prekių likučių 20_ _ m. _____________ __ d.

patikrinimo akto Nr. _________ papildomas lapas

 

Eil. Nr.

Prekės pavadinimas

Mato vienetas

Kaina

Kiekis

Suma

Pastabos

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

Visas kiekis: _______________________________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................


 

FR1064P forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

ADMINISTRACINIS NURODYMAS

 

(Priedas prie administracinio teisės pažeidimo protokolo Nr._________)

 

20__m.                                    d.

___________________

(sudarymo vieta)

 

DUOMENYS APIE ASMENĮ, KURIAM SURAŠOMAS ADMINISTRACINIS NURODYMAS:

Vardas________________ .

Pavardė_______________ .

Asmens identifikacinis numeris (kodas)__________________ .

Vadovaujantis Administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 2601 straipsniu, Jums siūloma per 10 darbo dienų nuo protokolo įteikimo dienos sumokėti baudą, lygią pusei minimalios baudos, numatytos už ATPK ______straipsnyje (_____straipsnio_____dalyje) nurodytą pažeidimą, t. y.____ baudą į šią sąskaitą (_______________________). Įmokos kodas______.

Laiku sumokėjus nurodyto dydžio baudą, administracinio teisės pažeidimo bylos teisena baigiama. Jei per nustatytą terminą Jūs nesumokėsite nurodyto dydžio baudos, administracinis nurodymas bus laikomas negaliojančiu ir administracinio teisės pažeidimo byla bus nagrinėjama ATPK nustatyta tvarka_____________________________________________________________

(Jei byla bus nagrinėjama Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, nurodoma data, vieta ir laikas.)

________________________________________________________________________________

(Jei byla nagrinėjama kitoje institucijoje, nurodoma, kad apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką bus pranešta paštu asmens nurodytu adresu.)

 

Su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. (Vadovaujantis ATPK 272 straipsniu, administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui neatvykus į bylos nagrinėjimą, byla gali būti išnagrinėta jam nesant, jei apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką buvo pranešta laiku ir jei iš jo negautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą).

Primename, jog ATPK_____straipsnyje (_____straipsnio______dalyje) nurodytas administracinis teisės pažeidimas užtraukia baudą nuo_____ iki ________ arba įspėjimą (išbraukti, jeigu nenumatytas).

Vadovaujantis ATPK 2601 straipsnio 3 dalimi, administracinis nurodymas yra neskundžiamas.

 

Pastaba. Asmens, traukiamo administracinėn atsakomybėn, prašymas nerašyti administracinio nurodymo užpildomas administracinių teisės pažeidimų protokolo skiltyje „kitos bylai nagrinėti būtinos žinios“.

________________________________________________________________________________

(mokesčių administratoriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė, parašas)

 

Susipažinau ir vieną administracinio nurodymo egzempliorių gavau:

________________________________________________________________________________

(administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens vardas, pavardė, parašas)


 

FR1066 forma patvirtinta

Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2

(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko

2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)

 

 

________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

NAFTOS PRODUKTŲ INVENTORIZAVIMO APRAŠAS

 

20_ _ m. _________________ _____ d. Nr. _________

____________________________

(surašymo vieta)

 

Vykdydamas______________________________________ 20_ _ m. ____________ ___ d.

(mokesčių administratoriaus pavadinimas)

___________________________ Nr. ______________, __________________________________

(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas)                                    (mokesčių administratoriaus darbuotojo

pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)

________________________________________________________________________________

patikrino ________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas), gyvenamoji

________________________________________________________________________________

vieta, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos vykdymo/nenuolatinio Lietuvos gyventojo nuol. bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos Nr., išdavimo data)

ir inventorizavo __________________________________________________________________ .

(inventorizuojamo objekto pavadinimas, adresas)

Iki inventorizavimo pradžios visi materialinių vertybių, pajamų ir išlaidų dokumentai pateikti buhalterijai arba inventorizacijos komisijai, mano atsakomybėn gautas turtas užpajamuotas, o nurašytasis – išduotas. Jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.

_____________________________________                                       ________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                                     (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

Inventorizavimas pradėtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.,

baigtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.

 

Inventorizavimo metu nustatyta:

1. Kasos operacijų atlikimo vietoje rasta ______________________________grynųjų pinigų.

________________________________________________________________________________

(žodžiais)

2. Kasos aparato (-ų) paskutinio kvito (-ų) eilės Nr._________________________________ ,

išdavimo data (-os) ___________________________________________, kasos aparato (-ų) unikalus (-ūs) Nr._______________________________________________________________________________ ,

kasos aparatu (-ais) apskaitytų pinigų suma _____________________________________________

(skaitmenimis ir žodžiais)

___________________________________________________________________  grynųjų pinigų.

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai:......................

 

 

NAFTOS PRODUKTŲ LIKUČIAI TALPYKLOSE

 

Talpyklos Nr.

Kuro rūšis

Duomenys pamainos perdavimo metu

Duomenys tikrinimo metu

tūris (l)

svoris (kg)

vandens aukštis (cm)

bendras aukštis (cm)

tankis (kg/m3)

tūris (l)

temperatūra (C°)

svoris (kg)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kuro rūšis

Likutis pamainos pradžioje

Atvežta (grąžinta) naftos produktų

Parduota per pamainą

Likutis tikrinimo metu

Tikrinimo metu nustatytas skirtumas

 

kg

l

kg

l

kg

l

kg

l

kg

l

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________                                                         __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

_________________________                                                         __________________

(mokesčių administratoriaus                                       (parašas)                                            (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)

 

Visi šiame naftos produktų inventorizavimo apraše išvardyti sumuojamųjų skaitiklių duomenys ir naftos produktų likučiai talpyklose patikrinti, man (mums) dalyvaujant, ir įrašyti į aprašą, pastabų neturime. Už išvardyto turto išsaugojimą atsakau:

__________________________________________                             _________________

(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas)                                     (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

__________________________________________                             _________________

(mokesčių mokėtojo pareigų pavadinimas)                                                   (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

20_ _ m. ________________ __ d.

 

Naftos produktų 20_ _ m. _________ __ d.

inventorizavimo aprašo Nr. _____ papildomas lapas

 

SUMUOJANČIŲ SKAITIKLIŲ RODMENYS

 

Skaitiklio Nr.

Kuro rūšis

Skaitiklių duomenys

Skirtumas (l)

Metrologinė paklaida (proc.)

Išduota savo reikmėms (l)

Pagal EKA parduota kuro (l)

pamainos perdavimo metu (l)

tikrinimo metu (l)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai: .....................