VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS MOKESČIŲ INSPEKCIJOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS VIRŠININKO 2009 M. SAUSIO 8 D. ĮSAKYMO NR. VA-2 „DĖL DOKUMENTŲ FORMŲ NAUDOJIMO IR UŽPILDYMO TAISYKLIŲ BEI FORMŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. rugpjūčio 25 d. Nr. VA-68
Vilnius
Vadovaudamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 1997 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 110 „Dėl Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 17 punktu ir 18.11 papunkčiu:
1. P a k e i č i u Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2009 m. sausio 8 d. įsakymą Nr. VA-2 „Dėl Dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklių bei formų patvirtinimo“:
1.1. Nurodytuoju įsakymu patvirtintose Dokumentų formų naudojimo ir užpildymo taisyklėse:
1.1.1. Pakeičiu 31.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.1.2. Pakeičiu 31.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.1.3. Pakeičiu 37.6 papunkčio antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.1.4. Pakeičiu 37.6 papunkčio trečiąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
„Jeigu kasos operacijų atlikimo vietose randama apskaitytų užsienio valstybių valiutų, tai kiekvienos šalies valiuta turi būti perskaičiuojama į eurus pagal inventorizacijos dieną galiojusį Europos centrinio banko skelbiamą orientacinį euro bei užsienio valiutų santykį, o kai Europos centrinis bankas neskelbia, pagal Lietuvos banko nustatytą ir skelbiamą orientacinį euro ir užsienio valiutų santykius;“;
1.1.5. Pakeičiu 37.8 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.1.6. Pakeičiu 37.9 papunktį ir jį išdėstau taip:
„37.9. paskutinio įrašo eilės numeris, visas faktinis prekių kiekis ir visa faktinė suma (eurais), kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais. Inventorizavimo aprašo kiekvieno papildomo puslapio pabaigoje būtina nurodyti tame puslapyje išvardytų inventorizuojamų vertybių sąrašo paskutinio įrašo eilės numerį ir faktinį prekių kiekį, kurie užrašomi skaitmenimis ir žodžiais;“;
1.1.7. Pakeičiu 51.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.1.8. Pakeičiu 51.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„51.4. paskutinio įrašo eilės numeris, visas paimamų daiktų kiekis ir visa suma (eurais), kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais. Daiktų paėmimo protokolo ir kiekvieno papildomo lapo pabaigoje būtina nurodyti tame lape išvardytų daiktų sąrašo paskutinio įrašo eilės numerį ir faktinį paimamų daiktų kiekį, kurie turi būti užrašomi skaitmenimis ir žodžiais;“;
1.1.9. Pakeičiu 58.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.1.10. Pakeičiu 81.7.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.2. Pakeičiu ir išdėstau nauja redakcija nurodytuoju įsakymu patvirtintas pridedamas:
FR1044 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
INVENTORIZAVIMO APRAŠAS
20_ _ m. _________________ ___ d. Nr. ________
________________________________
(sudarymo vieta)
Vykdydamas _________________________________ 20_ _ m. _______________ ____ d.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
_________________________________ Nr. _____________, _____________________________
(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas) (mokesčių administratoriaus darbuotojo
pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
patikrino ________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, identifikavimo numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikavimo
________________________________________________________________________________
numeris (kodas), gyvenamoji vieta, verslo liudijimo numeris ir išdavimo data, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos
_________________________________________________________________ ir inventorizavo
vykdymo/nenuolatinio Lietuvos gyventojo nuolatinės bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos numeris, išdavimo vieta)
_______________________________________________________________________________ .
(inventorizuojamo objekto pavadinimas, adresas)
Iki inventorizavimo pradžios visi materialinių vertybių, pajamų ir išlaidų dokumentai pateikti buhalterijai arba inventorizacijos komisijai, visas mano atsakomybėn perduotas turtas yra užpajamuotas, o nurašytasis – išduotas. Jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.
____________________________________ _________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Materialinės vertybės, išvardytos šiame apraše, apskaitytos pirkimo/pardavimo kaina.*
Inventorizavimas pradėtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.,
baigtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.
Inventorizavimo metu nustatyta:
1. Kasos operacijų atlikimo vietoje rasta _____________________________ grynųjų pinigų.
________________________________________________________________________________
(žodžiais)
2. Kasos aparato (-ų) paskutinio kvito (-ų) eilės Nr._________________________________ ,
išdavimo data (-os) ______________________________________ , kasos aparato (-ų) unikalus (-ūs)
Nr. ____________________________________________________________________________ ,
kasos aparatu (-ais) apskaitytų pinigų suma _____________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
____________________________________________________________________ grynųjų pinigų.
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................
*Reikalingą pabraukti.
Eil. Nr. |
Materialinių vertybių pavadinimas, rūšis, grupė, kodas (nomenklatūrinis numeris) |
Mato vnt. |
Kaina
|
Faktinis likutis |
Buhalterinės apskaitos duomenimis |
Kiti duomenys |
||
kiekis |
suma |
kiekis |
suma |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Faktinis visas kiekis: _________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Faktinė visa suma: ___________________________________________________________
(suma skaitmenimis ir žodžiais)
_________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
Visos šiame inventorizavimo apraše išvardytos vertybės nuo Nr. ___________ iki Nr. ____________ patikrintos man dalyvaujant ir įrašytos į aprašą, pastabų neturiu. Už išvardyto turto išsaugojimą atsakau:
_______________________________ _________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_______________________________ _________________
(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. ___________________ ____ d.
Šiame apraše nurodytus duomenis ir apskaičiavimus patikrinau:
_______________________________ _________________
(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. ___________________ ____ d.
Inventorizavimo 20 _ _m. __________ __d.
aprašo Nr. _________ papildomas lapas
Eil. Nr. |
Materialinių vertybių pavadinimas, rūšis, grupė, kodas (nomenklatūrinis numeris) |
Mato vnt. |
Kaina
|
Faktinis likutis |
Buhalterinės apskaitos duomenimis |
Kiti duomenys |
||
kiekis |
suma |
kiekis |
suma |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Faktinis visas kiekis: _________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai:.....................................
FR1045 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
DAIKTŲ PAĖMIMO PROTOKOLAS
20_ _ m. ______________ ___ d. Nr. _________
_____________________
(surašymo vieta)
________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas
________________________________________________________________________________
arba fizinio asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, asmens identifikacinis numeris (kodas)
________________________________________________________________________________
(trumpas pažeidimo aprašymas)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 269 straipsniu/Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 125 straipsniu, paimami tokie daiktai:
Eil. Nr. |
Daikto pavadinimas |
Mato vnt. |
Kaina |
Kiekis |
Suma |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Kiekis iš viso: ______________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai:.....................................
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Kiekis iš viso: ______________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Visa suma: _________________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Paimtos materialinės vertybės, iki bus priimtas kitoks sprendimas, saugomos:
________________________________________________________________________________
(saugojimo vietos adresas)
_________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
_________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
_________________________ __________________
(už vertybių saugojimą atsakingo (parašas) (vardas ir pavardė)
asmens pareigų pavadinimas)
Daiktų paėmimo protokolas perskaitytas, viskas surašyta teisingai. Vieną protokolo egzempliorių gavau:
_________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. __________________ ___ d.
Sprendimas:________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. __________________ ___ d.
Paimtus daiktus gavau:
________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. __________________ ___ d.
Daiktų paėmimo 20_ _ m. ________ __ d.
protokolo Nr. ________ papildomas lapas
Eil. Nr. |
Daikto pavadinimas |
Mato vnt. |
Kaina |
Kiekis |
Suma |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Visas kiekis: _______________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai: .....................
FR1049 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68
redakcija)
_______________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
KASOS OPERACIJŲ ATLIKIMO VIETOJE RASTŲ GRYNŲJŲ PINIGŲ
SUSKAIČIAVIMO AKTAS
20_ _ m. _____________ ___ d. ____val. ___ min. Nr. _________
__________________________________
(surašymo vieta)
Vykdydamas __________________________ 20_ _ m. ______________ ____ d.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
_________________________________________ Nr. ______________________________,
(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas) ____________________________________________________________________
(mokesčių administratoriaus darbuotojų pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________________________________________________
dalyvaujant ________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, adresas, identifikacinis numeris (kodas) arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas),
________ mokesčių mokėtojo materialiai atsakingam asmeniui _________________________
adresas) (mokesčių mokėtojo (jo darbuotojo) pareigų
________________________________________________________________________________
pavadinimas, vardas, pavardė)
suskaičiavo kasos operacijų atlikimo vietoje/įmonės kasoje rastus grynuosius pinigus.
Elektroninis kasos aparatas (toliau – EKA) ____________________, korpuso Nr. _____________,
(modelis, tipas)
registruotas _______________________, reg. data 200__ ____ ____, tech. paso Nr. ___________.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
1. Rasta grynųjų pinigų:
1.1. EKA kasoje: 1.2. įmonės kasoje/kasos operacijų atlikimo vietoje*
500 X ___________ = ______________ 500 X ___________ = ______________
200 X ___________ = ______________ 200 X ___________ = ______________
100 X ___________ = ______________ 100 X ___________ = ______________
50 X ____________ = ______________ 50 X ____________ = ______________
20 X ____________ = ______________ 20 X ____________ = ______________
10 X ____________ = ______________ 10 X ____________ = ______________
5 X _____________ = ______________ 5 X _____________ = ______________
2 X _____________ = ______________ 2 X _____________ = ______________
1 X _____________ = ______________ 1 X _____________ = ______________
centais ____________________________ centais ______________________
Iš viso: ____________________________ Iš viso: ______________________
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (jo darbuotojo) parašai: ………………………………….
2. EKA kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje iš viso rasta grynųjų pinigų: _____________________.
Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje rasta kitų šalių valiutų: _____________________
________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ .
3. Įmonės kasoje pagal apskaitos duomenis turi būti _____________________________________.
Pagal EKA „X“ ataskaitą arba kontrolinę juostą kasoje turi būti ____________________________.
EKA „X“ ataskaitos išspausdinimo data ir laikas 200 _ m. __________ ___ d. ___ val. ___ min.
Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje turi būti kitų šalių valiutų: ___________________
___________________________________________________________________ .
4. Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra __________________perteklius/trūkumas*.
EKA kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra _____________________perteklius/trūkumas*.
Įmonės kasoje ir kasos operacijų atlikimo vietoje yra kitų šalių valiutų perteklius/trūkumas*:
____________________________________________________________________.
Grynuosius pinigus skaičiavo ________________________________________________
____________________________________________________________________
(mokesčių mokėto (jo darbuotojo) pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, parašas)
20_ _ m. ________________ _____ d.
_______________________________________ ________________________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
_______________________________________ ________________________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
_______________________________________ ________________________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
20_ _ m. ________________ _____ d.
Su kasos operacijų atlikimo vietoje rastų grynųjų pinigų suskaičiavimo aktu susipažinau:
_________________________ __________________
(mokesčių mokėtojo (atstovo) pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. ________________ _____ d.
*Reikalingą pabraukti.
FR1061 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
KURO OBJEKTO PLOMBAVIMO AKTAS
20_ _ m. __________________ ___ d. Nr. _________
___________________________
(surašymo vieta)
Vykdydamas ___________________________________ 20_ _ m. ____________ _____ d.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
_____________________________ Nr. ________, ______________________________________
(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas) (mokesčių administratoriaus darbuotojo
_______________________________________________________________________________ ,
pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
dalyvaujant degalinės, esančios ______________________________________________________ ,
(degalinės adresas)
priklausančios ____________________________________________________________________ ,
(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas)
atstovui _________________________________________________________________________ ,
(pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
nuėmė kolonėlių plombas, nes _______________________________________________________ .
(plombų nuėmimo priežastis)
Kolonėlės Nr. |
Kuro rūšis |
Nuimtų plombų numeriai |
Sumuojamųjų skaitiklių Nr. |
Skaitiklių rodmenys plombavimo metu (l) |
||
sumuojamojo skaitiklio |
dozatoriaus |
skaičiavimo mechanizmo |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duomenys plombų nuėmimo metu: pagal elektroninio kasos aparato (toliau – EKA) Nr. __________ „X“ ataskaitą naftos produktų parduota už __________________________________.
Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovas (-ai):
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Mokesčių mokėtojas (jo darbuotojas)
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. _________________ ____ d. kolonėlės plombuotos ________________________
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
plombomis:
Kolonėlės Nr. |
Kuro rūšis |
Uždėtų plombų numeriai |
Sumuojamųjų skaitiklių Nr. |
Skaitiklių rodmenys plombavimo metu (l) |
||
sumuojamojo skaitiklio |
dozatoriaus |
skaičiavimo mechanizmo |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duomenys plombavimo metu: pagal EKA Nr. ______________ „X“ ataskaitą naftos produktų parduota už _______________________________.
Valstybinės mokesčių inspekcijos atstovas (-ai):
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Mokesčių mokėtojas (jo darbuotojas)
________________________________________ _____________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. _______________ ____ d.
FR1063 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
_____________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PREKIŲ LIKUČIŲ PATIKRINIMO AKTAS
20_ _ m. _______________ ____ d. Nr. ________
_______________________
(surašymo vieta)
Patikrinimas pradėtas 20_ _ m. ________________ ____ d. _________ val.,
baigtas 20_ _ m. ________________ ____ d. _________ val.
Vykdydamas ____________________________________ 20_ _ m. _____________ ___ d.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
_________________________________________ Nr. __________, ________________________
(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas)
patikrino ________________________________________________________________________
(mokesčių administratoriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas),
________________________________________________________________________________
(gyvenamoji vieta, verslo liudijimo numeris ir išdavimo data, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos vykdymo/nenuolatinio Lietuvos
________________________________________________________________________________
gyventojo nuolatinės bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos numeris, išdavimo vieta)
prekių likučius, laikomus ____________________________________________________________
(prekių laikymo (saugojimo) vietos adresas)
_______________________________________________________________________________ .
Iki patikrinimo pradžios visi materialinių vertybių gavimo ir išdavimo dokumentai pateikti buhalterijai arba patikrinimą atliekančiam mokesčių administratoriaus darbuotojui, jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.
_______________________________________ ________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Materialinės vertybės, išvardytos šiame prekių likučių patikrinimo akte, apskaitytos pirkimo/pardavimo kainomis*.
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................
*Reikalingą pabraukti.
Eil. Nr. |
Prekės pavadinimas |
Mato vienetas |
Kaina |
Kiekis |
Suma |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Visas kiekis: _______________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Visa suma: _________________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Mokesčių administratoriaus darbuotojas (-ai):
______________________ ______________ ______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________________ ______________ ______________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Visos šiame prekių likučių patikrinimo akte išvardytos prekės nuo Nr. __________ iki Nr. _________ patikrintos man (mums) dalyvaujant, pretenzijų neturiu (-ime):
__________________________________________ __________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
__________________________________________ __________________
(mokesčių mokėtojo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. ________________ __ d.
Prekių likučių 20_ _ m. _____________ __ d.
patikrinimo akto Nr. _________ papildomas lapas
Eil. Nr. |
Prekės pavadinimas |
Mato vienetas |
Kaina |
Kiekis |
Suma |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Paskutinio įrašo eilės numeris __________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Visas kiekis: _______________________________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo parašai: ....................................
FR1064P forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
ADMINISTRACINIS NURODYMAS
(Priedas prie administracinio teisės pažeidimo protokolo Nr._________)
20__m. d.
___________________
(sudarymo vieta)
DUOMENYS APIE ASMENĮ, KURIAM SURAŠOMAS ADMINISTRACINIS NURODYMAS:
Vardas________________ .
Pavardė_______________ .
Asmens identifikacinis numeris (kodas)__________________ .
Vadovaujantis Administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 2601 straipsniu, Jums siūloma per 10 darbo dienų nuo protokolo įteikimo dienos sumokėti baudą, lygią pusei minimalios baudos, numatytos už ATPK ______straipsnyje (_____straipsnio_____dalyje) nurodytą pažeidimą, t. y.____ baudą į šią sąskaitą (_______________________). Įmokos kodas______.
Laiku sumokėjus nurodyto dydžio baudą, administracinio teisės pažeidimo bylos teisena baigiama. Jei per nustatytą terminą Jūs nesumokėsite nurodyto dydžio baudos, administracinis nurodymas bus laikomas negaliojančiu ir administracinio teisės pažeidimo byla bus nagrinėjama ATPK nustatyta tvarka_____________________________________________________________
(Jei byla bus nagrinėjama Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, nurodoma data, vieta ir laikas.)
________________________________________________________________________________
(Jei byla nagrinėjama kitoje institucijoje, nurodoma, kad apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką bus pranešta paštu asmens nurodytu adresu.)
Su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. (Vadovaujantis ATPK 272 straipsniu, administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui neatvykus į bylos nagrinėjimą, byla gali būti išnagrinėta jam nesant, jei apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką buvo pranešta laiku ir jei iš jo negautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą).
Primename, jog ATPK_____straipsnyje (_____straipsnio______dalyje) nurodytas administracinis teisės pažeidimas užtraukia baudą nuo_____ iki ________ arba įspėjimą (išbraukti, jeigu nenumatytas).
Vadovaujantis ATPK 2601 straipsnio 3 dalimi, administracinis nurodymas yra neskundžiamas.
Pastaba. Asmens, traukiamo administracinėn atsakomybėn, prašymas nerašyti administracinio nurodymo užpildomas administracinių teisės pažeidimų protokolo skiltyje „kitos bylai nagrinėti būtinos žinios“.
________________________________________________________________________________
(mokesčių administratoriaus darbuotojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė, parašas)
Susipažinau ir vieną administracinio nurodymo egzempliorių gavau:
________________________________________________________________________________
(administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens vardas, pavardė, parašas)
FR1066 forma patvirtinta
Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
2009 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. VA-2
(Valstybinės mokesčių inspekcijos prie
Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko
2014 m. rugpjūčio 25 d. įsakymo Nr. VA-68 redakcija)
________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
NAFTOS PRODUKTŲ INVENTORIZAVIMO APRAŠAS
20_ _ m. _________________ _____ d. Nr. _________
____________________________
(surašymo vieta)
Vykdydamas______________________________________ 20_ _ m. ____________ ___ d.
(mokesčių administratoriaus pavadinimas)
___________________________ Nr. ______________, __________________________________
(dokumento, kurio pagrindu atliekami veiksmai, pavadinimas) (mokesčių administratoriaus darbuotojo
pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
patikrino ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, identifikacinis numeris (kodas), adresas arba fizinio asmens vardas, pavardė, asmens identifikacinis numeris (kodas), gyvenamoji
________________________________________________________________________________
vieta, nuolatinio Lietuvos gyventojo individualios veiklos vykdymo/nenuolatinio Lietuvos gyventojo nuol. bazės įregistravimo Lietuvoje pažymos Nr., išdavimo data)
ir inventorizavo __________________________________________________________________ .
(inventorizuojamo objekto pavadinimas, adresas)
Iki inventorizavimo pradžios visi materialinių vertybių, pajamų ir išlaidų dokumentai pateikti buhalterijai arba inventorizacijos komisijai, mano atsakomybėn gautas turtas užpajamuotas, o nurašytasis – išduotas. Jokio neužpajamuoto arba neišduoto (nenurašyto) turto nėra.
_____________________________________ ________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Inventorizavimas pradėtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.,
baigtas 20_ _ m. __________________ ___ d. _______ val.
Inventorizavimo metu nustatyta:
1. Kasos operacijų atlikimo vietoje rasta ______________________________grynųjų pinigų.
________________________________________________________________________________
(žodžiais)
2. Kasos aparato (-ų) paskutinio kvito (-ų) eilės Nr._________________________________ ,
išdavimo data (-os) ___________________________________________, kasos aparato (-ų) unikalus (-ūs) Nr._______________________________________________________________________________ ,
kasos aparatu (-ais) apskaitytų pinigų suma _____________________________________________
(skaitmenimis ir žodžiais)
___________________________________________________________________ grynųjų pinigų.
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai:......................
NAFTOS PRODUKTŲ LIKUČIAI TALPYKLOSE
Talpyklos Nr. |
Kuro rūšis |
Duomenys pamainos perdavimo metu |
Duomenys tikrinimo metu |
||||||
tūris (l) |
svoris (kg) |
vandens aukštis (cm) |
bendras aukštis (cm) |
tankis (kg/m3) |
tūris (l) |
temperatūra (C°) |
svoris (kg) |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuro rūšis |
Likutis pamainos pradžioje |
Atvežta (grąžinta) naftos produktų |
Parduota per pamainą |
Likutis tikrinimo metu |
Tikrinimo metu nustatytas skirtumas |
||||||
|
kg |
l |
kg |
l |
kg |
l |
kg |
l |
kg |
l |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
_________________________ __________________
(mokesčių administratoriaus (parašas) (vardas ir pavardė)
darbuotojo pareigų pavadinimas)
Visi šiame naftos produktų inventorizavimo apraše išvardyti sumuojamųjų skaitiklių duomenys ir naftos produktų likučiai talpyklose patikrinti, man (mums) dalyvaujant, ir įrašyti į aprašą, pastabų neturime. Už išvardyto turto išsaugojimą atsakau:
__________________________________________ _________________
(materialiai atsakingo asmens pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
__________________________________________ _________________
(mokesčių mokėtojo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
20_ _ m. ________________ __ d.
Naftos produktų 20_ _ m. _________ __ d.
inventorizavimo aprašo Nr. _____ papildomas lapas
SUMUOJANČIŲ SKAITIKLIŲ RODMENYS
Skaitiklio Nr. |
Kuro rūšis |
Skaitiklių duomenys |
Skirtumas (l) |
Metrologinė paklaida (proc.) |
Išduota savo reikmėms (l) |
Pagal EKA parduota kuro (l) |
|
pamainos perdavimo metu (l) |
tikrinimo metu (l) |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokesčių administratoriaus darbuotojo ir mokesčių mokėtojo (atstovo) parašai: .....................