LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

2013 M. RUGPJŪČIO 23 D. ĮSAKYMO NR. A1-482 „DĖL 2007–2013 M. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „KOKYBIŠKAS UŽIMTUMAS IR SOCIALINĖ APRĖPTIS“ VP1-1.1-SADM-12-V VISUOTINĖS DOTACIJOS PRIEMONĖS „SUBSIDIJOS VERSLUMUI SKATINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. birželio 23 d. Nr. A1-334

Vilnius

 

 

P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonės „Subsidijos verslumui skatinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. rugpjūčio 23 d. įsakymu Nr. A1-482 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonės „Subsidijos verslumui skatinti“ aprašo patvirtinimo“ (toliau Aprašas):

1. Pakeičiu 2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.4. 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentu (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – Reglamentas Nr. 1407/2013) (OL 2013 L 352, p. 1).“

2. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

„3. Pagal Priemonę projektų vykdytojams skiriamas finansavimas yra de minimis pagalba, kuri teikiama vadovaujantis Reglamento Nr. 1407/2013 nuostatomis.

3. Pakeičiu 4 punkto 15 pastraipą ir ją išdėstau taip:

Sprendimas INVEGOS priimtas dokumentas dėl pareiškėjo darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo arba nekompensavimo. Sprendimai gali būti priimami iki 2015 m. birželio 30 d.“

4. Pakeičiu 17.10 papunktį ir jį išdėstau taip:

„17.10. pareiškėjui gali būti suteikiama de minimis pagalba vadovaujantis Reglamento Nr. 1407/2013 nuostatomis;“.

5. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip: 

„19. De minimis pagalba pagal Priemonę teikiama šio Aprašo 4 punkte nurodytiems pareiškėjams visuose sektoriuose, išskyrus išvardytus Reglamento Nr. 1407/2013 1 straipsnyje.“

6. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Bendra de minimis pagalbos suma, suteikta tam pačiam pareiškėjui pagal de minimis taisyklę, negali viršyti 690 560 Lt ribos per trejų fiskalinių metų laikotarpį; vienam kelių transporto sektoriuje veikiančiam pareiškėjui – 345 280 Lt. Taikant Reglamentą Nr. 1407/2013, „viena įmonė“ apima visas susijusias įmones, kaip apibrėžta Reglamento Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje.“

7. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Prieš priimdama sprendimą kompensuoti darbo užmokesčio išlaidų dalį, INVEGA patikrina pareiškėjo teisę gauti de minimis pagalbą, t. y. pildydama atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapą (pagal Aprašo 9 priede pateiktą formą) ir apskaičiuotą didžiausią leistiną projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą rezervuodama Suteiktos valstybės pagalbos registre, įsitikina, kad dėl naujos suteikiamos pagalbos nebus viršyta de minimis pagalbos suteikimo riba. INVEGA, priėmusi sprendimą kompensuoti pareiškėjo darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalį, kompensacijos sumą teisės aktų nustatyta tvarka per 3 darbo dienas užregistruoja Suteiktos valstybės pagalbos registre.“

8. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:

„24. De minimis pagalba nėra kaupiama kartu su valstybės pagalba, skiriama toms pačioms reikalavimus atitinkančioms išlaidoms padengti, jeigu dėl tokio pagalbos kaupimo kiekvienu atveju atskirai nustatytas pagalbos intensyvumas viršytų 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamente (EB) Nr. 800/2008, skelbiančiame tam tikrų rūšių pagalbą, suderinamą su bendrąja rinka taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3), arba kitame jį pakeisiančiame reglamente, arba Komisijos priimtame sprendime nustatytą dydį.“

9. Papildau 28.7 papunkčiu:

28.7. de minimis pagalbos gavėjams pagal Reglamentą Nr. 1407/2013 taikomų reikalavimų atitikimą patvirtinantį klausimyną, patvirtintą INVEGOS generalinio direktoriaus įsakymu (užpildytą pagal www.invega.lt paskelbtą formą).“

10. Papildau 62 punktu:

„62. Aprašo galiojimo laikotarpiu pasikeitus Lietuvos Respublikos nacionalinei valiutai, darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo dydžiai perskaičiuojami vadovaujantis patvirtintu oficialiu valiutos keitimo kursu. Iki nacionalinės valiutos pakeitimo datos priimti sprendimai dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės valiutos pasikeitimo nekeičiami.“

11. Aprašo 1 priedą išdėstau nauja redakcija (pridedama).

12. Aprašo 5 priedo 6 punkto paaiškinimą išdėstau taip:

„Vertinant atitiktį šiam kriterijui, būtina įsitikinti, ar projektas finansuojamas pagal Aprašo 18–20 punktuose nurodytus reikalavimus skiriamam finansavimui vadovaujantis Reglamento Nr. 1407/2013 nuostatomis, įvertinant projekto tinkamumą finansuoti pagal de minimis pagalbai taikomus apribojimus.“

13. Papildau Aprašą 9 priedu (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                  Algimanta Pabedinskienė


 

2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų

programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir

socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės

dotacijos priemonės „Subsidijos verslumui skatinti“

aprašo

1 priedas

 

 

Socialinio fondo logo_spalvotasdoc

 

(Paraiškos kompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio išlaidų dalį forma)

 

PARAIŠKA 

kompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio IŠLAIDŲ dalį pagal

VP1-1.1-SADM-12-V VISUOTINĖS DOTACIJOS PRIEMONĘ
SUBSIDIJOS VERSLUMUI SKATINTI

 

20    -    -     __________

(data, vieta)

 

 

__________________________________________________________ vardu pateikiame

(įrašyti pareiškėjo pavadinimą)

paraišką kompensuoti darbo užmokesčio išlaidų dalį pagal VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonę „Subsidijos verslumui skatinti“ (toliau – paraiška) ir prisiimame paraiškoje nustatytus įsipareigojimus.

Prašome kompensuoti paraiškos priede nurodyto darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalį pagal VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonės „Subsidijos verslumui skatinti Apraše nustatytas darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo sąlygas ir tvarką. Prašome darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją pervesti į pažymoje apie pareiškėjo atsiskaitomąją sąskaitą (Aprašo 4 priedas) nurodytą sąskaitą.

 

Paraiška patvirtiname, kad:

1.    esame susipažinę su darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo sąlygomis ir tvarka bei reikalavimais pareiškėjui ir projektui, kurie nustatyti Apraše;

2.    mums žinoma, kad darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensacija pagal šią paraišką gali būti neskiriama, jei pareiškėjas neatitinka Apraše nurodytų sąlygų ir reikalavimų;

3.    esame gavę paskolą iš Verslumo skatinimo fondo, įgyvendinant 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-08-K priemonę „Verslumo skatinimas“;

4.    mums žinoma, kad paraiška gali būti nevertinama, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys arba nepateikti jos priedai, arba paraiška užpildyta ne lietuvių kalba;

5.    mums žinoma, kad darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimas yra vykdomas iš
2007–2013 metų Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos (Europos socialinio fondo) lėšų;

6.    mums žinoma, kad darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimas yra de minimis pagalba projekto vykdytojui, kuriai teikti taikomas 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – Reglamentas Nr. 1407/2013) (OL 2013 L 352, p. 1);

7.    mums žinoma, kad darbo užmokesčio išlaidų dalis bus kompensuojama pagal Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) pateiktą informaciją apie pareiškėją, darbuotoją (-us) ir pareiškėjo sumokėtas socialinio draudimo įmokas;

8.    sutinkame, kad informaciją apie pareiškėją, darbuotoją (-us), pareiškėjo sumokėtas socialinio draudimo įmokas ar su darbo užmokesčio išlaidų dalimi, kurią prašoma kompensuoti pagal paraišką, susijusią informaciją Fondo valdyba pateiktų INVEGAI, kuri prireikus šią informaciją galėtų pateikti Lietuvos Respublikos ir (ar) ES atsakingoms institucijoms bei jų įgaliotiems asmenims;

9.    mums nėra iškelta bankroto byla, nėra vykdomas bankroto procesas ne teismo tvarka ir nesame bankrutuojantys, restruktūrizuojami ar likviduojami, mums nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės-komercinės veiklos;

10.  nesame sunkumų patirianti įmonė, kaip tai apibrėžta 2004 m. spalio 1 d. Komisijos komunikate „Bendrijos gairės dėl valstybės pagalbos sunkumus patiriančioms įmonėms sanuoti ir restruktūrizuoti“ (OL 2004 C 244, p. 2);

11.  paraiškos priede (-uose) nurodyto (-ų) darbuotojo (-ų) darbo užmokestis jo kompensacijos laikotarpiu iš dalies ar visiškai nebuvo ir nėra finansuojamas iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų, kitų valstybės fondų lėšų, ES finansinės paramos lėšų, kitų Bendrijos finansinių priemonių (Europos ekonominės erdvės, Norvegijos, Šveicarijos Konfederacijos ar kita) ar kitos tarptautinės paramos lėšų;

12.  paraiškos priede (-uose) nurodyto (-ų) darbuotojo (-ų) darbo užmokestis kompensacijos laikotarpiu nebuvo ir nėra iš dalies ar visiškai kompensuojamas pagal veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją konvergencijos tikslui įgyvendinti, priemones, pvz., ŽIPVP VP1-1.2-SADM-01-V priemonę „Ieškančių darbo asmenų integracija į darbo rinką“, ŽIPVP VP1-VP1-1.2-SADM-04-V priemonę „Parama pirmajam darbui“, Ekonomikos augimo veiksmų programos VP2-2.1-ŪM-06-K priemonę „Invest LT-2“ ir kitas programas ar priemones, pagal kurias teikiamos subsidijos darbo užmokesčiui iš dalies ar visiškai kompensuoti;

13.  nesikreipsime į kitas institucijas dėl paraiškos priede (-uose) nurodyto (-ų) darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio kompensavimo iš kitų finansavimo šaltinių, nurodytų Aprašo 15 punkte;

14.  mums žinoma, kad išeitinės išmokos arba išeitinės kompensacijos yra netinkamos finansuoti išlaidos. Jeigu darbuotojui (-ams) yra apskaičiuota išeitinė išmoka arba išeitinė kompensacija, įsipareigojame apie tai informuoti INVEGĄ, nurodydami konkretų išmokėtos sumos dydį, užpildydami Aprašo 7 priede pateiktą formą ne vėliau kaip iki mėnesio, einančio po ataskaitinio kalendorinio mėnesio, 15 dienos;

15.  mums žinoma, kad darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimas nutraukiamas šiais atvejais:

15.1. kai nutraukiama darbo sutartis su darbuotoju, kurio darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensacija gaunama pagal Aprašą (netaikoma, jei pareiškėjas yra sudaręs daugiau kaip vieną darbo sutartį ir nutraukiama tik viena iš darbo sutarčių, o darbuotojas toliau dirba pas pareiškėją);

15.2.  kai pareiškėjas įgyja bankrutuojančios, bankrutavusios, restruktūrizuojamos, likviduojamos įmonės statusą;

15.3.  kai pareiškėjas paprašo nekompensuoti darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalies;

15.4.  kai nustatomas pažeidimas, kaip jis apibrėžtas Reglamento Nr. 1083/2006 2 straipsnio 7 dalyje dėl ES ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytų reikalavimų ir sąlygų nesilaikymo;

15.5.  kai nustatomos Aprašo 17.6 papunktyje nurodytos aplinkybės;

15.6.  kai nustatoma, kad šioje pareiškėjo deklaracijoje ir (ar) paraiškoje, ir (ar) jos priede (-uose) pateikti duomenys yra neteisingi ir per INVEGOS nurodytą terminą atitinkami trūkumai nėra pašalinami;

16.  neprieštaraujame, kad darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimas būtų sustabdytas ar nutrauktas be išankstinio įspėjimo 15 punkte nurodytais darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo nutraukimo atvejais;

17.  tais atvejais, kai, keičiant ar pildant Aprašą, bus patvirtinti nauji ir (arba) nustatyti papildomi reikalavimai, sąlygos, darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo dydžiai ar nauja darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo tvarka, sutinkame jų laikytis;

18.  sutinkame, kad informacija apie darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą (pareiškėjo pavadinimas, pareiškėjo (juridinio ar fizinio asmens) kodas, numatomo skirti finansavimo ir skirto finansavimo dydis) būtų skelbiama interneto svetainėse www.invega.lt ir www.esparama.lt;

19.  sutinkame, kad paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi INVEGOS vidaus informacinėje sistemoje ir ES struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje;

20.  besąlygiškai įsipareigojame per nurodytą terminą grąžinti nepagrįstai gautą darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją ar jos dalį, jei ji būtų gauta dėl klaidos, pateiktos neteisingos informacijos, atsiradusio privalomų reikalavimų ar sąlygų neatitikimo ar kitų priežasčių pagal INVEGOS rašytinį pareikalavimą;

21.  mūsų projekte yra laikomasi darnaus vystymosi ir lyčių lygybės bei nediskriminavimo principus reglamentuojančių ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų;

22.  nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl kitos paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo;

23.  mums nėra žinomos kitos šioje paraiškoje nenurodytos priežastys, dėl kurių negalėtų būti kompensuojama darbo užmokesčio išlaidų dalis ir (ar) negalėtų būti suteikta 2007–2013 metų ES struktūrinė parama ar de minimis pagalba;

24.  prisiimame visą atsakomybę dėl visų Fondo valdybai teikiamų duomenų, susijusių su Apraše nustatytomis darbuotojo darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo procedūromis, teisingumo.

 

DUOMENYS APIE VERSLUMO SKATINIMO FONDO PASKOLOS GAVĖJĄ

 

1.  Paskolos gavėjo pavadinimas

 

 

2. Įmonės kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Draudėjo kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Kredito įstaigos pavadinimas

 

 

5. Paskolos sutarties data

 

 

6. Paskolos sutarties Nr.

 

 

7. Paskolos suma

 

 

8. Priklausymas prioritetinei grupei

 

(Įrašykite „taip“ arba „ne“, jei atsakymas „taip“, prašome nurodyti, kokiai prioritetinei grupei priklausėte prašymo suteikti paskolą pateikimo kredito unijai dieną)

 

9. Suteiktos paskolos lėšų panaudojimo data

 

(Pavyzdžiui, jeigu paskolos lėšos buvo skirtos darbo užmokesčiui mokėti, paskolos lėšų panaudojimo data yra laikoma paskutinio darbo užmokesčio sumokėjimo darbuotojui data; jeigu paskolos lėšos buvo skirtos investicijoms apmokėti, paskolos lėšų panaudojimo data yra laikoma įrangos / kito turto įsigijimo data)

 

 

Pasirašydami šią paraišką, patvirtiname, kad paraiškoje pateiktus reikalavimus ir įsipareigojimus supratome. Paraiškoje pateikta informacija, mūsų žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

 

 

 

 

 

Pareiškėjas

 

A.V.

 

 

___________________

(pareigos)

____________________

(parašas)

____________________

(vardas, pavardė)

 

Pasirašydami šią paraišką, patvirtiname, kad paraiškoje pateikti duomenys apie Verslumo skatinimo fondo paskolos gavėją yra teisingi.

 

 

Kredito įstaigos darbuotojas

 

A.V.

 

 

 

 

___________________

(pareigos)

____________________

(parašas)

____________________

(vardas, pavardė)

 

Prie paraiškos pridedami šie dokumentai:

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas (pateikiamas originalas arba patvirtinta kopija)

Pažymėti

Lapų skaičius

1.

 Prašymas kompensuoti darbuotojo darbo užmokesčio išlaidų dalį pagal VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonę „Subsidijos verslumui skatinti“

     

2.

 Pareiškėjo darbuotojo (-ų) sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo

     

3.

Apklausos anketa (-os)

     

4.

Pažyma apie pareiškėjo atsiskaitomąją sąskaitą paramai pagal VP1-1.1-SADM-12-V visuotinės dotacijos priemonę „Subsidijos verslumui skatinti“ gauti

     

5.

De minimis pagalbos gavėjams pagal Reglamentą Nr. 1407/2013 taikomų reikalavimų atitikimą patvirtinantis klausimynas

 

 

6.

Pareiškėjo (įmonės vadovo) įgaliojimas, suteikiantis teisę įgaliotam asmeniui pasirašyti paraišką

     

7.

Kiti (įrašyti): ______________________     

 

 

 

 

 

2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų

programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir

socialinė aprėptis“ VP1-1.1-SADM-12-V

visuotinės dotacijos priemonės „Subsidijos

verslumui skatinti“ aprašo

9 priedas

 

ATITIKTIES de minimis PAGALBOS TAISYKLĖMS Patikros lapas

 

I. Priemonės teisinis pagrindas

2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013  dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (toliau – de minimis reglamentas)

 

II. Duomenys apie paraišką / projektą

Paraiškos / projekto numeris

 

Pareiškėjo / projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto partnerio (-ių) pavadinimas (-ai)

 

 

 

III. Paraiškos / projekto patikra dėl atitikties de minimis reglamentui

 

N

Klausimai

Rezultatas

Pastabos

Taip

Ne

Netaikoma

1.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) vykdo veiklą žuvininkystės ir akvakultūros sektoriuje, kuriam taikomas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 104/2000[1]?

 

2.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) vykdo pirminės žemės ūkio produktų gamybos veiklą?

 

3.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai pagalbos dydis nustatomas pagal iš pirminių gamintojų įsigytų arba atitinkamų įmonių rinkai pateiktų produktų kainą arba kiekį?

 

4.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) veikia žemės ūkio produktų perdirbimo ir prekybos sektoriuje, kai pagalba priklauso nuo to, ar bus iš dalies arba visa perduota pirminiams gamintojams?

 

5.

Ar pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) vykdo su eksportu susijusią veiklą trečiosiose šalyse arba valstybėse narėse (t. y. veikla tiesiogiai susijusi su eksportuojamais kiekiais, platinimo tinklo kūrimu bei veikla arba kitomis einamosiomis išlaidomis, susijusiomis su eksporto veikla)?

 

6.

Ar pareiškėjui / projekto vykdytojui / partneriui (-iams) teikiama pagalba priklauso nuo to, ar daugiau vartojama vietinių nei importuotų prekių?

 

7.

Jei pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai) vykdo veiklą Atitikties de minimis pagalbos taisyklėms patikros lapo 3–6 punktuose nurodytuose sektoriuose, tačiau kartu bent viename sektoriuje, kuriam taikomas de minimis reglamentas, ir pastarajam sektoriui pagalba teikiama, ar užtikrinama, kad tinkamomis priemonėmis, pvz., atskiriant veiklos sritis ar sąnaudas, kad veiklai tuose sektoriuose, kuriems šis reglamentas netaikomas, nebūtų teikiama de minimis pagalba, kuri teikiama pagal de minimis reglamentą? (jei taikoma)

 

8.

Ar pagalba yra (bus) naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti?

 

9.

Ar bendra vienai įmonei[2] suteikta de minimis pagalbos suma kiekvienoje valstybėje narėje viršija (ar konkrečiu atveju viršys suteikus de minimis pagalbą) 690 560 Lt per bet kurį trejų finansinių metų laikotarpį?

(Tikrinti Suteiktos valstybės pagalbos registre)

10.

Jei įmonė (pareiškėjas / projekto vykdytojas / partneris (-iai)) vykdo krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį ir taip pat kitą veiklą, kuriai taikoma 690 560 Lt viršutinė riba, ar užtikrinama, kad pagalba krovinių vežimo keliais veiklai neviršytų  345 280 Lt ir kad de minimis pagalba nebūtų naudojama krovinių vežimo keliais transporto priemonėms įsigyti? (jei taikoma)

 

11.

Jeigu pagalba išmokėta dalimis, ar jos vertė diskontuota suteikimo metu? (de minimis reglamento 3 straipsnio 6 dalis)

 

 

 

 

12.

Jei dvi įmonės susijungė arba viena įsigijo kitą, ar apskaičiuojant, ar nauja de minimis pagalba naujajai arba įsigyjančiajai įmonei viršija atitinkamą viršutinę ribą, atsižvelgta į visą ankstesnę de minimis pagalbą, suteiktą bet kuriai iš susijungiančių įmonių? (jei taikoma)

 

13.

Jei viena įmonė suskaidyta į dvi ar daugiau atskirų įmonių, ar iki suskaidymo suteikta de minimis pagalba priskiriama įmonei, kuri ja pasinaudojo?

 

14.

Ar teikiamo finansavimo bendrasis subsidijos ekvivalentas apskaičiuotas tinkamai? (de minimis reglamento 4 straipsnis)

 

15.

Ar teikiama de minimis pagalba yra skaidri (kaip tai nustatyta de minimis reglamento 4 straipsnyje)?

(Nurodyti de minimis reglamento 4 straipsnio dalį, pagal kurią, teikiama de minimis pagalba laikoma skaidria)

16.

Ar de minimis pagalba sumuojama pagal de minimis reglamento reikalavimus (5 straipsnis)?

 

17.

Ar teikiama de minimis pagalba atitinka de minimis reglamente nustatytą laikotarpį?

 

 

IV. Finansavimo atitikties de minimis reglamentui vertinimas

 

18.

 

Ar teikiamas finansavimas atitinka de minimis reglamentą?

 

 

_____________________________________

(vertintojas)

 

____________

(parašas)

 

____________

(data)

 

 

Patikros peržiūra:

□ Vertintojo išvadai pritarti

□ Vertintojo išvadai nepritarti

 

 

Pastabos:_______________________________________________________________________

 

 

______________________________________

(skyriaus vedėjas)

____________

(parašas)

____________

(data)

 

 



[1] 1999 m. gruodžio 17 d. Tarybos reglamentas (EB) Nr. 104/2000 dėl bendro žuvininkystės ir akvakultūros produktų rinkų organizavimo (OL L 17, 2000 1 21, p. 22)

[2] Kaip apibrėžta Aprašo 20 punkte