AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO BENDRUOMENĖJE PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO IR PROJEKTŲ FINANSAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2022 m. gruodžio 15 d. Nr. PAV-425
Naujoji Akmenė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 4 punktais, Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2022 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-98 „Dėl Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 5.3 papunkčiu:
1. T v i r t i n u Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje programos įgyvendinimo ir projektų finansavimo nuostatus (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. sausio 21 d. įsakymą Nr. A-43 „Dėl Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje projektų konkurso organizavimo ir projektų finansavimo nuostatų patvirtinimo“.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Akmenės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. gruodžio 15 d. įsakymu
Nr. PAV-425
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO BENDRUOMENĖJE PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO IR PROJEKTŲ FINANSAVIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje programos įgyvendinimo ir projektų finansavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Akmenės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto lėšomis finansuojamos Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje programos projektų atrankos konkurso (toliau – konkursas) organizavimo, paraiškų pateikimo ir vertinimo tvarką, nustato reikalavimus pareiškėjams, paraiškos turiniui, apibrėžia finansuotinas veiklas, projekto tikslines grupes, finansavimo prioritetus, projektų atrankos, lėšų paskirstymo, finansavimo sutarčių sudarymo eigą.
2. Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje programos (toliau – Programa) projektų konkursą skelbia Akmenės rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybės administracija).
3. Programos įgyvendinimą, paraiškų vertinimo komisijos darbą organizuoja, koordinuoja ir priežiūrą vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius). Programos lėšų apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.
4. Programos projektų konkurso organizavimo tikslas – mažinti neįgaliųjų, pensinio amžiaus asmenų ir kitų socialinių problemų turinčių Savivaldybės gyventojų socialinę atskirtį, gerinti jų socialinę integraciją į visuomenę, įtraukiant į socialinių paslaugų teikimo procesą socialinio darbo srityje veikiančias nevyriausybines organizacijas (asociacijas, labdaros ir paramos fondus, bendrijas, sąjungas, draugijas), kurios teiktų savo veiklos teritorijoje gyvenantiems asmenims bendrąsias socialines paslaugas, sudarytų galimybes dalyvauti bendruomenės gyvenime.
5. Programos projektai rengiami ir Savivaldybės administracijai teikiami, vadovaujantis šiais teisės aktais:
5.1. Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Socialinių paslaugų katalogas);
5.2. Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2022 m. balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-98 „Dėl Akmenės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų programų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas);
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJUI
7. Projekto paraišką turi teisę teikti įregistruota Juridinių asmenų registre Savivaldybės teritorijoje veikianti nevyriausybinė organizacija (asociacija, labdaros ir paramos fondas, bendrija, sąjunga, draugija ar pan.) (toliau – pareiškėjas), atitinkanti šiuos reikalavimus:
7.1. pareiškėjo teikiamos bendrosios socialinės paslaugos yra įtrauktos (planuojamos įtraukti) į Savivaldybės einamųjų metų socialinių paslaugų planą;
7.2. pareiškėjas neteikia iš valstybės ir Savivaldybės biudžeto einamaisiais metais finansuojamų akredituotų socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų;
7.3. pagrindinis pareiškėjo veiklos tikslas – bendrųjų socialinių paslaugų teikimas pareiškėjo veiklos teritorijoje gyvenantiems asmenims, kuriems dėl negalios, senatvės, vienišumo ar kitų socialinių problemų kylantiems specialiesiems poreikiams tenkinti yra reikalingos bendrosios socialinės paslaugos bei kitos socialinės pagalbos priemonės.
III SKYRIUS
TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS
IV SKYRIUS
FINANSUOTINOS PROJEKTO PASLAUGOS, PASLAUGŲ TURINYS IR FINANSAVIMO PRIEORITETAI
9. Remiamos projekto tikslinei asmenų grupei teikiamos bendrosios socialinės paslaugos, nurodytos Socialinių paslaugų kataloge ir įtrauktos (planuojamos įtraukti) į einamųjų metų Savivaldybės socialinių paslaugų planą:
9.1. informavimo paslaugos – reikalingos informacijos suteikimas asmeniui apie galimybę gauti jam reikalingą socialinę pagalbą;
9.2. konsultavimo paslaugos – kartu su asmeniu išsiaiškinama jo socialinė problema ir ieškoma veiksmingų būdų šios problemos sprendimui;
9.3. sociokultūrinės paslaugos – laisvalaikio organizavimo paslaugos pareiškėjo veiklos teritorijoje gyvenantiems asmenims, siekiant išvengti socialinių problemų. Teikiama paslauga siekiama mažinti pažeidžiamų žmonių socialinę atskirtį, sudarant galimybes bendrauti, užsiimti mėgstama veikla ir pan.;
9.4. asmeninės higienos ir priežiūros organizavimo paslaugos – suteikiama pagalba asmenims, kurie dėl mažų pajamų, skurdo ar socialinių įgūdžių stokos negali ar nesugeba pasirūpinti savo asmenine higiena. Kadangi ne visi Savivaldybės gyventojai turi sąlygas pasirūpinti savo asmenine higiena, nevyriausybinės organizacijos skatinamos minėtiems asmenims suteikti skalbimo, dušo ir pan. paslaugas;
9.5. aprūpinimas būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitais reikmenimis – būtiniausių drabužių, avalynės, patalynės ir kitų reikmenų teikimas skurdžiai gyvenantiems asmenims. Kitas šios paslaugos teikimo tikslas – aktyvinti bendruomenę, skatinti pasirūpinti sunkiau gyvenančiu bendruomenės nariu;
10. Finansavimo prioritetai skiriami projektams:
10.1. skirtiems neįgaliųjų, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas sunkus neįgalumo lygis, arba 0–40 procentų darbingumo lygis, arba didelių specialiųjų poreikių lygis, poreikiams tenkinti;
10.2. skirtiems kaimo vietovėse gyvenantiems asmenims: neįgaliesiems, senyvo amžiaus asmenims, socialinę atskirtį patiriantiems asmenims ir pan.;
10.3. kuriose socialinių paslaugų teikimo poreikis pagrįstas apklausos, nuomonės tyrimo ar pan. duomenimis;
V SKYRIUS
PROJEKTO PARAIŠKOS TURINIO REIKALAVIMAI IR PARAIŠKOS TEIKIMAS
11. Pareiškėjas Programos projektų konkursui gali pateikti ne daugiau kaip vieną projekto paraišką. Apie tai, kad paraiška gauta ir jai suteiktas numeris, pareiškėjas informuojamas elektroniniu paštu ar paštu per 3 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.
13. Užpildyta paraiška turi būti pasirašyta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu.
14. Projekto paraiškoje nurodoma:
14.4. bendra informacija apie projektą ir projekto vykdytojus, nurodant projekto pavadinimą, pareiškėjo duomenis, už projekto įgyvendinimą atsakingą asmenį, projekto vykdytojus, projekto partnerį (-ius) (jei pareiškėjas turi projekto partnerį (-ius)), projekto įgyvendinimo laikotarpis, projekto įgyvendinimo vieta;
14.5. projekto aprašymas, nurodant projekto poreikį, įvardijant sprendžiamas problemas, aprašant projekto tikslinę grupę, projekto viešinimo būdus ir kt.;
14.6. projekto pagrindimas, nurodant projekto tikslą, uždavinius, aprašant veiklas, planuojamą rezultatą;
14.7. laukiami rezultatai ir poveikis įgyvendinus projektą, aprašant projekto įgyvendinimo laukiamus rezultatus ir jų poveikį projekto tikslinei grupei;
14.8. projekto biudžetas, nurodant lėšų poreikį ir jų pagrindimą, įvardijant finansavimo šaltinius, aprašant pareiškėjo patirtį įgyvendinant kitus projektus per paskutiniuosius 3 metus ir kt.;
15. Jei paraiška konkursui teikiama pirmą kartą, kartu su paraiška turi būti pateiktos pareiškėjo registravimo pažymėjimo ir įstatų/nuostatų kopijos. Pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija teikiama ir tuo atveju, jei įstatai (nuostatai) einamaisiais metais buvo keičiami.
16. Jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – pateikiamas dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu.
17. Jei pareiškėjas turi projekto partnerį, pateikiamas partnerystės statusą įrodantis dokumentas (sutartis, susitarimas).
18. Pareiškėjui rekomenduojama pridėti papildomus, su projekto paraiška susijusius dokumentus, kuriuos pareiškėjas mano esant tikslinga pateikti:
18.1. projekto paraiškos teikimo poreikį pagrindžiančių dokumentų (gyventojų nuomonės tyrimo medžiagos, apklausos anketų, susirinkimo protokolų ar kitų dokumentų kopijas);
19. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.
20. Paraiška su priedais teikiama užklijuotame voke su užrašu „Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje programos projektų konkursui“. Paraiška turi būti pateikta iki skelbime nustatyto termino paskutinės dienos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip kvietime teikti paraiškas nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data. Projektų paraiškos, gautos po paraiškų priėmimo termino, nevertinamos.
21. Paraiškos su pridedamais dokumentais vienas egzempliorius pagal patvirtintą formą (Tvarkos aprašo 1 priedas) pateikiamas vienu iš būdų:
21.1. pristatomas Savivaldybės administracijos Interesantų priimamajame „vieno langelio“ patalpose adresu: I aukšto fojė, L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė;
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ ATITIKTIES FORMALIESIEMS KRITERIJAMS VERTINIMAS
22. Paraiškos administracinę atitiktį ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paraiškos gavimo dienos įvertina Administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas Programos koordinatorius.
23. Programos koordinatorius patikrina, ar:
23.1. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę pagal šių Nuostatų 7 punkte nurodytus reikalavimus;
23.2. paraiška ir prie jos pridedami dokumentai gauti iki kvietime teikti paraiškas nurodytos galutinės paraiškų pateikimo datos;
23.5. pateikta partnerystės deklaracija dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą (jei pareiškėjas projektą vykdys kartu su partneriu);
24. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas užpildant Paraiškos administracinės atitikties formaliesiems reikalavimams vertinimo formą (Nuostatų 1 priedas).
25. Jei atliekant administracinės atitikties vertinimą nustatoma, kad paraiška užpildyta ne pagal visus Tvarkos apraše ir Nuostatuose nurodytus reikalavimus, Programos koordinatorius ne vėliau kaip per 10 darbo dienų informuoja pareiškėją elektroniniu paštu apie trūkumus.
26. Pareiškėjas turi teisę per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie administracinės atitikties vertinimo metu nustatytus trūkumus išsiuntimo dienos paraišką pakoreguoti ir pateikti Programos koordinatoriui. Pakoreguota paraiška ar jos dalis turi būti pateikta vienu iš būdų nurodytų šių Nuostatų 21 punkte.
VII SKYRIUS
PARAIŠKŲ TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMAS
28. Nustačius, kad pateikta paraiška atitinka visus administracinės atitikties reikalavimus, vertinamas paraiškos tinkamumas finansuoti. Tai atlieka Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje projektų paraiškų vertinimo komisija (toliau – Komisija).
29. Komisijos sudėtį ir jos darbo reglamentą įsakymu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
30. Komisija sudaroma iš 5–7 narių. Į Komisijos sudėtį yra deleguojami Savivaldybės administracijos darbuotojai ir ne mažiau kaip 1 su Programa susijusių įstaigų/organizacijų/NVO ir kitų juridinių/fizinių asmuo. Kas dveji metai turi būti vykdoma Komisijos narių rotacija, keičiant ne mažiau kaip 1 paraiškų vertinimo komisijos narį.
31. Pirmajame Komisijos posėdyje paskiriami Komisijos nariai, kurie įvertina paraiškų tinkamumą finansuoti. Kiekvieną paraišką įvertina du Komisijos nariai. Kiekviena paraiška vertinama atskirai, paraišką vertinančiam Komisijos nariui užpildant Paraiškos vertinimo anketą (Nuostatų 2 priedas).
32. Paskirti Komisijos nariai turi įvertinti paraiškas ir skirti balų pagal šiuos vertinimo kriterijus:
32.1. projekto atitiktis finansavimo prioritetams – vertinama, kelis finansavimo prioritetus pagal Nuostatų 10 punktą atitinka projektas;
32.2. projekto tikslas ir uždaviniai – vertinama, ar projekto tikslas ir uždaviniai yra konkretūs, išmatuojami, įgyvendinami, susieti su sprendžiamomis problemomis ir laukiamais rezultatais;
32.3. projekto tikslinės grupės apibūdinimas – vertinama, ar projekto tikslinė grupė aiškiai įvardyta, apibūdinti grupės specialieji poreikiai, pateikta statistinė informacija, apibūdinta, kam skirtos projekto veiklos ir kokią naudą jos turės projekto tikslinei grupei;
32.4. kiti projekto finansavimo šaltiniai – vertinama, ar pareiškėjas turi kitų, išskyrus Savivaldybės biudžeto lėšas, finansavimo šaltinių, ar šaltiniai aiškiai nurodyti;
32.5. projekto išlaidų sąmatos aiškumas, detalumas, pagrįstumas - vertinama, ar projekto išlaidų sąmatoje nurodytos išlaidos yra aiškios, realiai suplanuotos, detalios, susietos su planuojamomis teikti socialinėmis paslaugomis ir laukiamais rezultatais;
33. Paraiškos turi būti įvertintos per ne ilgesnį kaip 30 darbo dienų laikotarpį nuo paraiškų priėmimo termino pabaigos.
34. Jeigu paraišką vertinančiam Komisijos nariui kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminę įtaką vertinant paraišką, jis elektroniniu paštu kreipiasi į Programos koordinatorių su prašymu patikslinti pareiškėjo pateiktą informaciją. Programos koordinatorius nurodo pareiškėjui pateikti patikslintą informaciją elektroniniu paštu per 3 darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos. Jeigu pareiškėjas per nustatytą terminą nepateikia prašomos informacijos, Komisijos pirmininkas turi teisę teikti Komisijai pasiūlymą tokią paraišką atmesti.
35. Užpildytas ir pasirašytas Paraiškos vertinimo anketas ir šių anketų elektronines versijas Komisijos narys perduoda Komisijos sekretoriui, kuris apskaičiuoja kiekvienai paraiškai Komisijos narių skirtų balų vidurkį ir reitinguoja paraiškas balų mažėjimo tvarka. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 100 balų. Minimali balų suma – 50. Projektai, kurie nesurinko 50 balų, nefinansuojami.
36. Komisijos sekretorius apibendrina gautus paraiškų vertinimo rezultatus ir siūlymus dėl projektų finansavimo, parengia paraiškų vertinimo suvestinę (joje nurodo dviejų paraišką vertinusių Komisijos narių skirtų balų ir siūlomų skirti lėšų sumų vidurkį bei išvadą finansuoti projektą, ar finansuoti projektą iš dalies projektą, ar projekto nefinansuoti), ją kartu su paraiškų vertinimo anketomis pateikia Komisijai ir Komisijos pirmininko prašo organizuoti posėdį.
37. Komisija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo projektų vertinimo rezultatų pateikimo Komisijai dienos apsvarsto projektų vertinimo rezultatus, protokoliniu sprendimu teikia siūlymą Savivaldybės administracijos direktoriui dėl pareiškėjams skiriamo projektų finansavimo. Sprendimas dėl lėšų skyrimo pareiškėjams priimamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
VIII SKYRIUS
FINANSAVIMO DYDIS, TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS IR LĖŠŲ PANAUDOJIMAS
38. Maksimali vienam projektui įgyvendinti skiriama Savivaldybės biudžeto lėšų suma negali būti didesnė kaip 4000 Eur.
39. Projekto išlaidos laikomos tinkamomis, jeigu jos yra tiesiogiai susijusios su planuojamomis įgyvendinti veiklomis, pagrįstos bei būtinos projektui įgyvendinti.
40. Skirtos Savivaldybės biudžeto lėšos gali būti naudojamos:
40.1. išlaidoms, susijusioms su projekte numatytų socialinių paslaugų organizavimu ir teikimu, apmokėti;
40.2. patalpų, skirtų projekte aprašytai veiklai vykdyti, eksploatavimo išlaidoms (šildymui, elektros energijai, vandentiekiui ir kanalizacijai, kitai patalpų priežiūrai) apmokėti;
40.3. projekto vykdytojų ir dalyvių transporto išlaidoms (transporto priemonės nuomai, degalams, transporto bilietams ir pan.) apmokėti;
40.4. mažavertėms priemonėms ir reikmenims įsigyti, t. y. kanceliarinėms prekėms, higienos prekėms, ūkinės paskirties prekėms ir pan.;
41. Projekto vykdytojo ir/arba finansininko darbo užmokesčiui ir su tuo susijusioms socialinio draudimo ir pan. įmokoms galima panaudoti tik tą skirtų Savivaldybės biudžeto lėšų dalį, kuri lieka apmokėjus Nuostatų 40 punkte nurodytas išlaidas, bet ne daugiau kaip 10 proc. nuo projekto įgyvendinimui skirtų Savivaldybės biudžeto lėšų.
42. Savivaldybės biudžeto lėšomis negali būti finansuojama:
42.4. transporto priemonių remontas ir eksploatacinių (išskyrus kuro ir nuomos) išlaidų apmokėjimas;
43. Esant poreikiui ar nenumatytoms aplinkybėms, pagal atskirą ir argumentuotą prašymą gali būti skiriamas papildomas finansavimas iš Programai skirtų nepanaudotų lėšų.
44. Projektą įgyvendinanti nevyriausybinė organizacija be Savivaldybės administracijos leidimo gali tikslinti projekto išlaidų sąmatą tuo atveju, jeigu nėra įtraukiama nauja išlaidų rūšis ir išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 10 procentų tikslinamos bendros išlaidų rūšies kiekvienos eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja.
IX SKYRIUS
PROJEKTO FINANSAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
45. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos protokolą, įsakymu skiria lėšas atrinktiems projektams finansuoti.
46. Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, pareiškėjai jų nurodytu elektroniniu paštu per 5 darbo dienas informuojami dėl projektų finansavimo.
47. Jei projektui finansavimas neskirtas, pareiškėjas apie šį sprendimą informuojamas raštu per 10 darbo dienų, nurodomi motyvai, kodėl Savivaldybės biudžeto lėšos projektui neskirtos.
48. Pareiškėjas, gavęs informacinį pranešimą apie paskirtas lėšas, per 10 darbo dienų, jeigu paraiškoje prašytos lėšos nesutampa su paskirtomis, Programos koordinatoriui elektroniniu paštu privalo pateikti patikslintą veiklų sąrašą (pagal Tvarkos aprašo 1 priedo 3.2. papunkčio lentelę) ir išlaidų detalizavimą (pagal Tvarkos aprašo 1 priedo 5.2 papunkčio lentelę). Patikslintos sąmatos suma negali viršyti finansuoti skirtų lėšų dydžio.
49. Gavus iš pareiškėjo patikslintą informaciją šių Nuostatų 48 punkte nurodyta tvarka, pasirašoma finansavimo sutartis (toliau – Sutartis). Sutartis su pareiškėju sudaroma dviem egzemplioriais per 25 darbo dienas nuo įsakymo, nurodyto šių Nuostatų 45 punkte, įsigaliojimo dienos.
50. Kartu su Sutartimi, kaip Sutarties priedas, turi būti pateikiama Programos sąmata (du egzemplioriai).
51. Jei pareiškėjas per 25 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl lėšų skyrimo pareiškėjams įsigaliojimo dienos nepasirašo Sutarties, finansavimas neskiriamas.
52. Sutarties galiojimo metu pareiškėjas neturi teisės perleisti jokių savo teisių ir pareigų, kylančių iš Sutarties, tretiesiems asmenims.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
56. Projektai finansuojami iš Akmenės rajono savivaldybės socialinės apsaugos plėtojimo, skurdo bei socialinės atskirties mažinimo ir sveikatos programai patvirtintų asignavimų, skirtų organizuoti bei teikti socialines paslaugas įvairioms rajono gyventojų socialinėms grupėms, skatinant ir remiant nevyriausybinių organizacijų, dirbančių socialinio darbo srityje, veiklą.
57. Lėšos turi būti naudojamos pagal patvirtintą sąmatą. Nepanaudotas lėšas privaloma grąžinti į Savivaldybės biudžetą Sutarties sąlygose nustatyta tvarka, bet ne vėliau iki einamųjų metų gruodžio 31 d.
58. Už gautas Savivaldybės biudžeto lėšas ir projekto tikslinei grupei suteiktas socialines paslaugas organizacijos Savivaldybės administracijai atsiskaito Sutartyje nustatyta tvarka.
59. Projektus įgyvendinančios organizacijos turi teisę skųsti sprendimus, priimtus vadovaujantis Tvarkos aprašu ir Nuostatais, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
61. Programos koordinatorius paraiškų pateikimo ir projektų įgyvendinimo laikotarpiu žodžiu, telefonu ir elektroniniu paštu konsultuoja visais paraiškų pateikimo ir projekto įgyvendinimo klausimais, iki pareiškėjas atsiskaito už projekto įgyvendinimą.
Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje
programos įgyvendinimo ir projektų
finansavimo nuostatų 1 priedas
(Paraiškos administracinės atitikties formaliesiems reikalavimams vertinimo forma)
|
(pareiškėjo pavadinimas)
|
(Programos pavadinimas)
|
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES FORMALIESIEMS REIKALAVIMAMS VERTINIMAS
Eil.Nr. |
Formalieji reikalavimai |
Atitikties vertinimas (pažymėti taip/ne) |
Pastabos |
1. |
Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraišką, grupę pagal šių Nuostatų 7 punkte nurodytus reikalavimus |
|
|
2. |
Paraiška ir prie jos pridedami dokumentai gauti iki paraiškų pateikimo termino pabaigos |
|
|
3. |
Užpildytos visos reikalingos paraiškos dalys |
|
|
4. |
Pateikta detali išlaidų sąmata pagal Tvarkos aprašo 1 priedo 5.2 papunkčio lentelę |
|
|
5. |
Pateiktos partnerystės deklaracijos dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą (jei pareiškėjas projektą vykdys kartu su partneriu) |
|
|
6. |
Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka yra tinkamai atsiskaitęs už ankstesniais metais iš Savivaldybės biudžeto skirtų (jeigu buvo skirta) lėšų panaudojimą |
|
|
Išvada:
|
Programos koordinatorius _____________________ ______________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Vertinimo data:____________________
Socialinių paslaugų teikimo bendruomenėje
programos įgyvendinimo ir projektų finansavimo
nuostatų 2 priedas
(Paraiškos vertinimo anketos forma)
|
(pareiškėjo pavadinimas)
|
(Programos pavadinimas)
|
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Galimi skirti balai |
Skiriami balai |
Skiriamų balų pagrindimas |
1. |
Projekto atitiktis finansavimo prioritetams (vertinama, kelis finansavimo prioritetus pagal Nuostatų 10 punktą atitinka projektas) |
|
|
|
- atitinka 4 prioritetus |
20 |
|||
- atitinka 3 prioritetus |
15 |
|||
- atitinka 2 prioritetus |
10 |
|||
- atitinka 1 prioritetą |
5 |
|||
- neatitinka nei vieno prioriteto |
0 |
|||
2. |
Projekto tikslas ir uždaviniai (vertinama, ar projekto tikslas ir uždaviniai yra konkretūs, išmatuojami, įgyvendinami, susieti su sprendžiamomis problemomis ir laukiamais rezultatais) |
|
|
|
- konkretūs, išmatuojami, įgyvendinami, susieti su sprendžiamomis problemomis ir laukiamais rezultatais |
15 |
|||
- iš dalies konkretūs, iš dalies išmatuojami, iš dalies įgyvendinami, iš dalies susieti su sprendžiamomis problemomis ir laukiamais rezultatais |
3–14 |
|||
- nekonkretūs, sunkiai išmatuojami, sunkiai įgyvendinami, nesusieti su sprendžiamomis problemomis ir laukiamais rezultatais |
0-2 |
|||
3. |
Projekto tikslinės grupės apibūdinimas (vertinama, ar projekto tikslinė grupė aiškiai įvardinta, apibūdinti grupės specialieji poreikiai, pateikta statistinė informacija, apibūdinta, kam skirtos projekto veiklos ir kokią naudą jos turės projekto tikslinei grupei ) |
|
|
|
- tikslinė grupė aiškiai įvardinta, išsamiai apibūdinta |
15 |
|||
- tikslinės grupės apibūdinimui trūksta aiškumo ir išsamumo |
1-14 |
|||
- tikslinė grupė neapibūdinta |
0 |
|||
4. |
Kiti projekto finansavimo šaltiniai (vertinama, ar pareiškėjas turi kitų, išskyrus Savivaldybės biudžeto lėšas, finansavimo šaltinių, ar šaltiniai aiškiai išvardyti) |
|
|
|
- 21 procentas ir daugiau nuo bendros projekto lėšų sumos |
15 |
|||
- nuo 11 iki 20 procentų nuo bendros projekto lėšų sumos |
6–14 |
|||
- iki 10 procentų nuo bendros projekto lėšų sumos |
5 |
|||
- kitų projekto finansavimo šaltinių pareiškėjas neturi |
0 |
|||
5. |
Projekto išlaidų sąmatos aiškumas, detalumas, pagrįstumas (vertinama, ar projekto išlaidų sąmatoje nurodytos išlaidos yra aiškios, realiai suplanuotos, detalios, susietos su planuojamomis teikti socialinėmis paslaugomis ir laukiamais rezultatais) |
|
|
|
- sąmata detali, pagrįsta, susieta su planuojamomis teikti socialinėmis paslaugomis |
20 |
|||
- sąmata iš dalies detali, iš dalies pagrįsta, ne visos išlaidos susietos su planuojamomis teikti socialinėmis paslaugomis |
1-19 |
|||
- sąmata nedetali, nepagrįsta, išlaidos nesusietos su planuojamomis teikti socialinėmis paslaugomis |
0 |
|||
6. |
Projekto laukiamų rezultatų realumas ir poveikis tikslinei grupei (vertinama, ar laukiami rezultatai realūs, pasiekiami, aiškiai aprašytas jų poveikis projekto tikslinei grupei) |
|
|
|
- realūs ir pasiekiami laukiami rezultatai, jų poveikis tikslinei grupei neabejotinas |
15 |
|||
- iš dalies realūs, iš dalies pasiekiami laukiami rezultatai, jų poveikis projekto tikslinei grupei nežymus |
3-14 |
|||
- nerealūs ir nepasiekiami laukiami rezultatai, jų poveikis projekto tikslinei grupei nenurodytas |
0-2 |
|||
x |
Iš viso galima skirtų balų suma: |
100 |
|
|
Projektai, surinkę mažiau kaip 50 balų, nefinansuojami
Komisijos nario komentarai:
Projekto privalumai
|
|
Projekto trūkumai
|
|
Komisijos nario siūlymas dėl finansavimo (pažymėti X)
|
Komisijos nario argumentai dėl finansavimo |
Siūloma skirti suma, Eur |
o SKIRTI FINANSAVIMĄ |
|
|
o SKIRTI NE VISĄ FINANSAVIMĄ |
|
|
o NESKIRTI |
|
|
Komisijos narys ____________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
_______________
(data)