Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2014 M. VASARIO 26 D. NUTARIMO NR. 204 „DĖL UŽIMTUMO DIDINIMO 2014–2020 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. vasario 27 d. Nr. 206
Vilnius
Pakeisti Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinį veiklos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 204 „Dėl Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“:
1. Pakeisti 4 punktą ir jį išdėstyti taip:
„4. Siekiant Plano tikslo – skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą, be Plane nurodytų priemonių, numatoma imtis kitų šio tikslo uždavinius atitinkančių veiksmų, jau numatytų kituose valstybės institucijų planavimo dokumentuose:
4.1. sudaryti galimybes tikslinėms jaunimo grupėms (pavyzdžiui, profesinių mokyklų absolventams, aukštųjų mokyklų technologinių specialybių absolventams) gauti Lietuvoje veikiančių finansų įstaigų, rizikos kapitalo fondų, bendrai investuojančio fondo („Verslo angelų“) atstovų ir verslininkų, sėkmingai išplėtojusių verslą, finansų inžinerijos priemonių pagalbą, bendras praktines konsultacijas verslo pradžios finansavimo (lėšų pritraukimo) klausimais specialiai organizuotuose renginiuose (organizuoja Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.2. remti kokybiškas nuolatinio pobūdžio konsultavimo verslo pradžios ir mokymo klausimais paslaugas, finansuoti biuro patalpų nuomą, ypač daug dėmesio skirti smulkiojo ir vidutinio verslo (toliau – SVV) subjektams, veikiantiems regionuose (pirmųjų metų paslaugų krepšeliai SVV subjektams) (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.3. vadovaujantis čekio principu, teikti specializuotas konsultavimo ir mokymo paslaugas (verslo paslaugų krepšeliai (čekiai) SVV subjektams, veikiantiems nuo 1 iki 3 metų (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.4. plėtoti viešosios prieigos paslaugas verslui, pagal naują konsultavimo instrumentą finansuoti informacines, konsultacines ir ekspertų paslaugas mokesčių, teisės, finansų, technologijų, vadybos srityse ilgiau negu 3 metus veikiantiems SVV subjektams (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.5. parengti 12 ministerijų kompetencijai priklausančių teisės aktų pakeitimų projektus – atsisakyti nebūtinų, neproporcingų ūkinės-komercinės veiklos ribojimų, nepagrįstų leidimų išdavimo sąlygų ir taip skatinti verslo steigimąsi ir darbo vietų kūrimą (Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Lietuvos Respublikos energetikos ministerija, Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Lietuvos Respublikos teisingumo ministerija, Ekonomikos ir inovacijų ministerija, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija);
4.6. plėsti Paslaugų ir gaminių kontaktinio centro veiklą, gerinti teikiamų paslaugų ir informacijos kokybę: įtraukti daugiau ekonominės veiklos sričių, peržiūrėti, atnaujinti ir papildyti teikiamą informaciją, tobulinti portalo www.verslovartai.lt informacijos išdėstymą, užtikrinti struktūrizuotą informacijos pateikimą vartotojams, nesudėtingą jos suradimą, paprastą naudojimąsi portalu, padaryti portalą patogesnį vartotojams (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.7. persvarstyti teisinį įmonių restruktūrizavimo reguliavimą, siekiant užtikrinti, kad restruktūrizavimo procesai būtų pradedami laiku (pasirodžius pirmiesiems finansinių sunkumų požymiams) ir valstybės pagalba finansinių sunkumų turinčioms įmonėms būtų taikoma veiksmingai (padaugėtų sėkmingų restruktūrizavimo atvejų) (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.8. formuoti teigiamą verslininko įvaizdį (viešinti sėkmės istorijas, skatinti verslininkų socialinį atsakingumą, remiant standarto SA8000 (Social Accountability 8000) diegimą; šis standartas apima tokias socialinio atsakingumo sritis kaip žmogaus teisės, darbdavystės praktika, etiškas verslas ir atitinkami organizacijos valdymo aspektai (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.9. siekiant atverti naujas verslo galimybes ir skatinti socialinių paslaugų teikėjų konkurenciją, parengti socialinio verslo koncepciją (Ekonomikos ir inovacijų ministerija);
4.10. išanalizuoti darbo užmokesčio kitimo tendencijas Lietuvoje ir įvertinti ryšį tarp mažą darbo užmokestį gaunančių gyventojų grupių ir bedarbių (ieškančių darbo asmenų) darbinės motyvacijos; pateikti pasiūlymus dėl teritorinėse darbo biržose (nuo 2018 m. spalio 1 d. – Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) užsiregistravusių asmenų darbinės motyvacijos didinimo kuriant darbo santykių ir valstybinio socialinio draudimo teisinio-administracinio modelio projektą (Socialinės apsaugos ir darbo ministerija);
4.11. siekiant stiprinti klasterių plėtros procesus, remti investicijas į bendro naudojimo atviros prieigos infrastruktūrą, skleisti informaciją apie galimą klasterizacijos naudą, valdymo ypatumus ir verslo atstovų bendradarbiavimą kuriant vertės grandinę, siekiant įveikti socialinius visuomenės iššūkius, skatinti Lietuvos klasterius – plėtoti tarptautinę partnerystę (Ekonomikos ir inovacijų ministerija).“
2. Pakeisti 5 punktą ir jį išdėstyti taip:
„5. Plano tikslo – didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms – siekimas ir jo uždavinių įgyvendinimas taip pat bus grindžiami:
5.1. galimybių organizuoti daugiau mokymų darbo vietose sudarymu asmenims, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas, rekomendacijų, kaip diegti pameistrystę – vieną iš profesinio mokymo organizavimo formų, – parengimu ir įgyvendinimu (Švietimo, mokslo ir sporto ministerija);
5.2. profesinio mokymo įstaigose dirbančių profesijos mokytojų rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo sistemos veiksmingumo didinimu, specialistų iš gamybos įmonių ir organizacijų pritraukimu dirbti profesinio mokymo įstaigose (Švietimo, mokslo ir sporto ministerija);
5.3. teisinių sąlygų aukštųjų mokyklų studentams atlikti ne tik praktiką, kuri yra studijų proceso dalis, bet ir papildomą praktiką, kurios metu jie galės įgyti papildomų kompetencijų ar konkrečiai darbo vietai būtinų gebėjimų, sudarymu (Švietimo, mokslo ir sporto ministerija);
5.4. programos, skirtos profesiniams įgūdžiams ir kompetencijoms pagal konkrečios darbo vietos poreikius, taip pat darbo vietos ar verslo kūrimo įgūdžiams absolventams suteikti, parengimu ir įgyvendinimu; verslumo ugdymo įtraukimu į pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo, profesinio mokymo, aukštojo mokslo ir suaugusiųjų švietimo sistemas (Švietimo, mokslo ir sporto ministerija);
3. Pakeisti 6.5 papunktį ir jį išdėstyti taip:
4. Pakeisti 6.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
5. Pakeisti 7 punktą ir jį išdėstyti taip:
„7. Užimtumą didinti padės Demografijos, migracijos ir integracijos politikos 2018–2030 metų strategijos įgyvendinimo 2019–2021 metų tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1216 „Dėl Demografijos, migracijos ir integracijos politikos 2018–2030 metų strategijos įgyvendinimo 2019–2021 metų tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“, priemonės, susijusios su grįžtamosios migracijos ir proporcingo, valstybės interesus atitinkančio užsienio šalių piliečių atvykimo skatinimu, 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Regioninė plėtra“ tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. vasario 19 d. nutarimu Nr. 172 „Dėl 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Regioninė plėtra“ tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“, priemonės, susijusios su infrastruktūros projektais, skirtais vietos verslui skatinti, per mažai naudojamai, apleistai infrastruktūrai ir teritorijoms parengti investicijoms (pritaikyti naujai komercinei veiklai), kurios, atsižvelgiant į tikslinės teritorijos specifiką, turės būti įtraukiamos į kiekvienos ministerijos kompetencijų srities verslumo skatinimo projektus, aktyvios darbo rinkos politikos priemonėmis, nustatytomis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme (taikant integruotas teritorines investicijas pagal 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013, L 347, p. 320), 36 straipsnį).“
Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos
įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano
1 priedas
UŽIMTUMO DIDINIMO 2014–2020 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO
2019–2020 METŲ TIKSLAI, UŽDAVINIAI, PRIEMONĖS, ASIGNAVIMAI IR ĮGYVENDINANČIOS INSTITUCIJOS
Eil. Nr. |
Tikslo, uždavinio, priemonės pavadinimas |
Numatomi 2019 metų asignavimai, tūkst. eurų |
Numatomi 2020 metų asignavimai, tūkst. eurų |
Įgyvendinančioji institucija |
|
||||||||||||||||||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
|
|||||||||||||||||||||||||
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
|
|||||||||||||||||||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmo-kesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmokes-čiui |
|
|||||||||||||||||||||||||
1. |
Tikslas – skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.1. |
Uždavinys – užtikrinti palankią verslo aplinką |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.1.1. |
Priemonė – tobulinti verslo priežiūros sistemą |
342,8 |
342,8 |
35,8 |
0 |
150,3 |
150,3 |
32,1 |
0 |
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija |
|
||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: sukurti prielaidas įdiegti ir (ar) tobulinti pažangias ūkio subjektų veiklos priežiūros priemones; tobulinti priežiūrą atliekančių ir koordinuojančių asmenų kvalifikaciją |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.2. |
Uždavinys – skatinti investicijas ir darbo vietų, kurios sukuria didesnę pridėtinę vertę ir kurioms reikia aukštesnės kvalifikacijos specialistų, kūrimą |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.2.1. |
Priemonė – skatinti užsienio investuotojus investuoti į gamybos ir paslaugų sektorius ir kurti naujas darbo vietas Lietuvoje |
19 400,0 |
19 400,0 |
0 |
0 |
24 400,0 |
24 400,0 |
0 |
0 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
|
||||||||||||||||||
Priemonės veikla – teikti finansines paskatas užsienio investuotojams, kurie, įgyvendindami investicijų projektus, įsipareigoja kurti darbo vietas Lietuvoje |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.2.2. |
Priemonė – plėtoti tvarią, inovatyvią ir konkurencingą akvakultūros įmonių ir žuvininkystės produktų perdirbimo įmonių veiklą |
5 000,0 |
5 000,0 |
0 |
0 |
5 000,0 |
5 000,0 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
|
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Priemonės veikla – teikti negrąžinamą paramą investicijoms į mažų ir vidutinių įmonių steigimą ir plėtrą, skatinant tvarų, inovatyvų ir konkurencingą verslą ir naujų darbo vietų kūrimą akvakultūros ir žuvininkystės produktų perdirbimo sektoriuose |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.3. |
Uždavinys – ugdyti gyventojų verslumą ir remti verslo kūrimo iniciatyvas |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.3.1. |
Priemonė – teikti paramą pradedantiesiems verslą, ypatingą dėmesį skirti su sunkumais darbo rinkoje susiduriantiems asmenims |
7 700,0 |
7 700,0 |
0 |
0 |
2 650,0 |
2 650,0 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|
||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: teikti paskolas verslo pradžiai ir subsidijas, siekiant sudaryti sąlygas pradėti verslą, skatinti verslumą ir savarankišką užimtumą bei naujų darbo vietų kūrimą |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.3.2. |
Priemonė – vykdyti verslumo skatinimo priemones |
1 402,2 |
1 402,2 |
673,3 |
0 |
1 355,0 |
1 355,0 |
641,0 |
0 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: organizuoti ir administruoti Verslo konsultantų tinklo veiklą, rengti analitines smulkiojo ir vidutinio verslo sektoriaus apžvalgas, įgyvendinti priemones, susijusias su palankios verslo aplinkos startuoliams ir socialiniam verslui kūrimu, konsultuoti verslininkus dėl paslaugų teikimo ir gaminių pardavimo, sukurti priemonės „Kompetencijų vaučeris“ mokymo paslaugų teikėjų tinklą ir užtikrinti jo funkcionavimą bei tobulinimą |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.4. |
Uždavinys – skatinti darbo vietų kūrimą regionuose, ypač teritorijose, kuriose aukštas nedarbo lygis |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1.4.1. |
Priemonė – remti alternatyviosios veiklos kūrimą ir plėtrą kaimo vietovėse |
15 000,0 |
15 000,0 |
0 |
0 |
12 000,0 |
12 000,0 |
0 |
0 |
Žemės ūkio ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: įvairinti ūkininkų ir kitų žemės ūkio subjektų, kaimo gyventojų, labai mažų ir mažų įmonių veiklą, kad būtų plėtojama alternatyvioji veikla kaimo vietovėse |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.4.2. |
Priemonė – remti jaunuosius ūkininkus |
8 000,0 |
8 000,0 |
0 |
0 |
6 000,0 |
6 000,0 |
0 |
0 |
Žemės ūkio ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: teikti paramą jauniesiems ūkininkams, t. y. asmenims iki 40 metų, pradedantiems žemės ūkio veiklą, įsikurti, remti jaunųjų ūkininkų investicijas, reikalingas žemės ūkio veiklai vykdyti, investicijas į nekilnojamojo turto statybą ir (ar) rekonstravimą, taip pat padėti įsigyti kuriamam ūkiui reikalingą žemės ūkio techniką bei įrangą, daugiamečių augalų |
|
||||||||||||||||||||||||||||
1.4.3. |
Priemonė – skatinti užimtumą žvejybos ir akvakultūros regionuose |
1 477,0 |
1 477,0 |
0 |
0 |
1 231,0 |
1 231,0 |
0 |
0 |
Žemės ūkio ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veikla – teikti negrąžinamą paramą vietos projektams pagal žuvininkystės regionų vietos plėtros strategijas įgyvendinti, siekiant įvairinti veiklą, kurti pridėtinę vertę, darbo vietas ir skatinti inovacijas visuose verslinės žvejybos ir akvakultūros produkcijos tiekimo grandinės etapuose |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Tikslas – didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2.1. |
Uždavinys – gerinti profesinio orientavimo (karjeros) paslaugų prieinamumą ir kokybę |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2.1.1. |
Priemonė – teikti profesinio orientavimo (karjeros) paslaugas realioje ir virtualioje aplinkoje |
617,0 |
617,0 |
0 |
0 |
800,0 |
800,0 |
0 |
0 |
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: parengti priemones, skirtas profesinio orientavimo (karjeros) paslaugoms teikti realioje ir virtualioje aplinkoje; derinti paslaugų naujoms tikslinėms grupėms – suaugusiesiems, nesimokančiam ir nedirbančiam jaunimui – teikimą tarp skirtingų švietimo ir darbo rinkos institucijų; informuoti, konsultuoti ir ugdyti karjerai asmenis, siekiant, kad jie sėkmingai pereitų iš vieno mokymosi lygmens į kitą, įsidarbintų ir tobulintų kvalifikaciją |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.1.2. |
Priemonė – pagerinti užimtumo rėmimo politiką įgyvendinančių institucijų paslaugų kokybę ir prieinamumą |
1 314,0 |
1 314,0 |
0 |
0 |
1 386,0 |
1 386,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Užimtumo tarnyba prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: rengti mokymus Užimtumo tarnybos sistemos darbuotojams, siekiant tobulinti jų kompetenciją, suteikti jiems būtinų žinių, pagerinti jų darbo organizavimo, planavimo ir kitus gebėjimus, plėsti Užimtumo tarnybos infrastruktūrą, kad būtų užtikrintos kokybiškesnės šios įstaigos teikiamos paslaugos darbdaviams ir asmenims, ieškantiems darbo, ir padidintas jų prieinamumas; sukurti Jaunimo garantijų įgyvendinimo stebėsenos sistemą; didinti darbuotojų mobilumą Europos Sąjungoje |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.1.3. |
Priemonė – kurti žmogiškųjų išteklių stebėsenos, prognozavimo ir plėtros mechanizmus |
102,0 |
102,0 |
0 |
0 |
472,0 |
472,0 |
0 |
0 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: sukurti vidutinės trukmės žmogiškųjų išteklių paklausos prognozavimo sistemą ir užtikrinti jos funkcionalumo palaikymą bei tobulinimą, periodiškai atnaujinti žmogiškųjų išteklių paklausos darbo rinkoje informacinę bazę; vykdant profesinį orientavimą, apdoroti ir skleisti žmogiškųjų išteklių paklausos darbo rinkoje prognostinių tyrimų rezultatus; sukurti visavertį instrumentą, paremtą išplėstine Lietuvos profesijų klasifikatoriaus versija (ISCO-08 pagrindu), skirtą darbo rinkos profesinei struktūrai palyginti tarptautiniu ir šalies mastu, apimantį nuolat atnaujinamą profesijų sąrašą, visų profesijų aprašus ir jų sąsajas su išsilavinimo ir kvalifikacijų lygiais; sukurti darbo veikloje įgyjamų aukšto meistriškumo kvalifikacijų posistemio modelį bei bazines multiplikavimo prielaidas, užtikrinti tolesnį šio posistemio veikimą įvairiuose ūkio sektoriuose |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.2. |
Uždavinys – užtikrinti kokybiškų įgūdžių įgijimą švietimo ir mokymo sistemoje |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2.2.1. |
Priemonė – populiarinti ir modernizuoti profesinį mokymą, užtikrinti jo atitiktį darbo rinkos poreikiams |
2 208,0 |
2 208,0 |
0 |
0 |
1 197,0 |
1 197,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: organizuoti nacionalinius profesinio mokymo įstaigų mokinių meistriškumo konkursus; populiarinti profesinio mokymo teikiamas galimybes jaunimui ir suaugusiesiems, plėtojant ryšius su visuomene, bendrojo ugdymo mokyklomis, mokiniais, tėvais, darbdaviais; bendradarbiaujant su darbdaviais, kurti profesinius standartus, kurti ir įgyvendinti modulines profesinio mokymo programas (jas išbandant), atlikti modulinių programų išbandymo stebėseną ir rengti joms skirtą mokymosi medžiagą, išbandžius vykdomas įregistruotas modulines programas, jas peržiūrėti ir tobulinti jų įgyvendinimą |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.2.2. |
Priemonė – plėtoti profesinio mokymo įstaigų infrastruktūrą |
2 327,0 |
2 327,0 |
0 |
0 |
6 728,0 |
6 728,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: didinti sektorinių praktinio mokymo centrų funkcionalumą, vykdyti profesinio mokymo infrastruktūros plėtros (bendrabučių ir įrangos modernizavimo) projektus, atnaujinti mokyklų praktinio mokymo bazę – jas aprūpinti šiuolaikine įranga |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.2.3. |
Priemonė – tobulinti žmogiškųjų išteklių kvalifikaciją, didinti jų kompetenciją ir ugdyti darbo jėgos įgūdžius |
7 885,0 |
7 885,0 |
0 |
0 |
10 769,0 |
10 769,0 |
0 |
0 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: remti mokymus įmonėms, taikant „kompetencijų vaučerio“ sistemą, skirtą kvalifikacijos tobulinimo bei kompetencijų plėtros galimybių prieinamumui įmonių darbuotojams didinti; teikti paramą užsienio investuotojų žmogiškųjų išteklių kompetencijos didinimo ir sektorinių kompetencijų ugdymo projektams; remti įmonių darbuotojų mokymą pameistrystės forma bei įmonių darbuotojų mokymą darbo vietoje, skirtą kvalifikacijai tobulinti; remti mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (toliau – MTEPI) veiklas vykdančių įmonių darbuotojų mokymą ir technologinių įgūdžių tobulinimą užsienio MTEPI centruose ir (arba) MTEPI veiklas vykdančiose užsienio įmonėse |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.3. |
Uždavinys – plėtoti kompetencijų vertinimo ir pripažinimo sistemą |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2.3.1. |
Priemonė – parengti ir įgyvendinti neformaliuoju, darbo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų formalizavimo sistemą |
1 558,0 |
1 558,0 |
0 |
0 |
1 600,0 |
1 600,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: sudaryti sąlygas pripažinti įvairiomis formomis įgytas kompetencijas, plėsti mokymosi, darbo ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų, taip pat užsienyje įgytų kvalifikacijų pripažinimo sistemą, įgyvendinti Europos kvalifikacijų sandarą ir Lietuvos kvalifikacijų sandarą, į praktinių kompetencijų vertinimą įtraukti darbdavius |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
2.3.2. |
Priemonė – organizuoti kvalifikacijos egzaminus kompetentingose institucijose |
184,0 |
184,0 |
0 |
0 |
184,0 |
184,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: plėtoti kompetencijų vertinimo sistemą, stiprinti akredituotų kompetencijų vertinimo institucijų gebėjimus kokybiškai atlikti asmens įgytų kompetencijų vertinimą |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.4. |
Uždavinys – plėsti mokymosi visą gyvenimą sistemą kaip išsilaikymo darbo rinkoje garantą |
|
|||||||||||||||||||||||||||
2.4.1. |
Priemonė – įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą iniciatyvas |
10,0 |
10,0 |
0 |
0 |
10,0 |
10,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: įdiegti naujus neformaliojo suaugusiųjų švietimo finansavimo modelius, įgyvendinti Europos suaugusiųjų mokymosi darbotvarkės iniciatyvą, reglamentuoti andragogų rengimą ir tobulinti jų kvalifikaciją |
|
||||||||||||||||||||||||||||
2.4.2. |
Priemonė – įgyvendinti projektus, skirtus naujoms kompetencijoms ir (ar) kvalifikacijoms suteikti mokantis pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas |
40,0 |
40,0 |
0 |
0 |
40,0 |
40,0 |
0 |
0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: koordinuoti ir remti iniciatyvas, kurti institucijų partneryste grindžiamas mokymosi visą gyvenimą paslaugas, rengti ir įgyvendinti užsakomąsias mokymo ir (ar) studijų programas, mokymo įstaigoms bendradarbiaujant su darbdaviais |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Tikslas – laisvus darbo išteklius integruoti į darbo rinką ir joje išlaikyti |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.1. |
Uždavinys – užtikrinti greitą ir tvarų jaunimo perėjimą iš švietimo sistemos į darbo rinką |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.1.1. |
Priemonė – įgyvendinti Jaunimo garantijų iniciatyvą ir kitas jaunimo užimtumą skatinančias programas |
5 750,0 |
5 750,0 |
0 |
0 |
7 050,0 |
7 050,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
3.1.2. |
Priemonė – stiprinti finansines paskatas įsidarbinti jauniems asmenims, įteisinant ir taikant laikinąsias mokesčių lengvatas |
|
|
|
0 |
1 400,0 |
1 400,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: įtraukti nedirbančius, nesimokančius ir mokymuose nedalyvaujančius 15–29 metų asmenis (toliau – NEET) į Jaunimo užimtumo iniciatyvos remiamus projektus: per 4 mėnesių laikotarpį nuo darbo netekimo arba formaliojo mokymosi užbaigimo (nutraukimo) teikti NEET ankstyvos pagalbos ir aktyvumo skatinimo priemones ir paslaugas (papildomų gebėjimų ir kompetencijų ugdymo priemonės (verslumo, projektų valdymo ir pan.); psichologinės socialinės reabilitacijos priemonės; minimalios priežiūros paslaugos; pagalbos pažįstant save paslaugos; socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo paslaugos; motyvavimo paslaugos; informavimo apie jauno žmogaus galimybes paslaugos; tarpininkavimo švietimo įstaigose paslaugos; savanorystės vietos paieškos paslaugos; savanoriškos veiklos atlikimo organizavimas; mokymai savanoriškos veiklos metu; mentorystės paslaugos savanoriškos veiklos metu; kitos paslaugos) ir siekti, kad NEET gautų pasiūlymą dirbti, toliau mokytis (įskaitant pameistrystės profesinio mokymo organizavimo formą), atlikti stažuotę atviroje rinkoje, o tokio pasiūlymo negavusiems NEET teikti integracijos į darbo rinką priemones ir paslaugas (profesinis mokymas, darbo įgūdžių įgijimo rėmimas; įdarbinimas subsidijuojant; darbo rotacija; teritorinis judumas; savanoriška praktika; darbo įgūdžių įgijimas pagal dvišalę darbo įgūdžių įgijimo sutartį; kitos paslaugos); pirmą kartą įdarbintus asmenis iki 29 metų vienus metus valstybiniu socialiniu draudimu drausti valstybės lėšomis |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.2. |
Uždavinys – skatinti vyresnio amžiaus darbuotojus ilgiau likti darbo rinkoje |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.2.1. |
Priemonė – organizuoti ieškančių darbo asmenų, įskaitant ir vyresnio amžiaus asmenis, profesinį konsultavimą ir motyvavimą |
33,0 |
33,0 |
0 |
0 |
26,0 |
26,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: organizuoti ir teikti profesinio konsultavimo ir motyvavimo paslaugas darbo ieškantiems asmenims, įskaitant ir vyresnio amžiaus asmenis, atsižvelgiant į jų poreikius, gebėjimus priimti informaciją bei darbo rinkos reikmes, teikti profesinio konsultavimo ir motyvavimo paslaugas asmenims individualiai arba grupėmis, gerinti profesinio konsultavimo paslaugų prieinamumą ir kokybę, orientuojantis į vyresnio amžiaus darbo ieškančių asmenų pasirengimą darbo rinkai bei individualius poreikius, teikti paketą konsultavimo paslaugų bedarbiams, įtraukiant pareigūnus ir karius, taikyti naujas konsultavimo priemones bei testuoti |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.2.2. |
Priemonė – ugdyti vyresnio amžiaus asmenų kompetencijas ir suteikti jiems kvalifikaciją, siekiant didinti dalyvavimą darbo rinkoje ir savanoriškoje veikloje |
1 790,0 |
1 790,0 |
0 |
0 |
750,0 |
750,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: ugdyti bendrąsias vyresnio amžiaus asmenų kompetencijas; juos įtraukti į savanorišką veiklą, sudarant jiems sąlygas panaudoti savo kompetencijas, gebėjimus ir patirtį; motyvuoti vyresnio amžiaus asmenis, didinti jų savivertę, siekiant padėti jiems ilgiau išlikti darbo rinkoje, o išėjusiems iš darbo rinkos – lengviau į ją sugrįžti ar įsitraukti į visuomeninę bei savanorišką veiklą, taip pat vykdyti mokymus ir informacijos sklaidą, skirtą vyresnio amžiaus asmenų potencialui skatinti, geresniam jų vertinimui ir motyvavimui aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, padedant kurti teigiamą visuomenės ir darbdavių nuomonę apie vyresnio amžiaus asmenis |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.3. |
Uždavinys – sudaryti galimybes bedarbiams, ypač ilgalaikiams ir žemos kvalifikacijos, grįžti į darbo rinką |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.3.1. |
Priemonė – derinant darbo pasiūlą ir paklausą, remti bedarbių integraciją į darbo rinką |
60 600,0 |
60 600,0 |
0 |
0 |
52 782,0 |
52 782,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: įgyvendinti profesinio mokymo, darbo įgūdžių įgijimo, įdarbinimo subsidijuojant ir kitas aktyvios darbo rinkos politikos priemones, prioritetus skirti neturintiems kvalifikacijos ir ilgalaikiams bedarbiams, pirmiausia suteikti paklausią darbo rinkoje kvalifikaciją ir ugdyti darbdavių reikalavimus atitinkančias kompetencijas, kad būtų sėkmingai integruojamasi į darbo rinką |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.3.2. |
Priemonė – teikti finansines paskatas darbdaviams, kompensuoti dalį darbo užmokesčio, siekiant įdarbinti su sunkumais darbo rinkoje susiduriančius asmenis |
1 100,0 |
1100,0 |
0 |
0 |
800,0 |
800,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veikla – teikti paramą darbdaviams (dalies darbo užmokesčio kompensaciją), siekiant skatinti su sunkumais darbo rinkoje susiduriančių asmenų užimtumą (pvz., jaunimo, vyresnio amžiaus asmenų) |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.4. |
Uždavinys – didinti neįgaliųjų dalyvavimą darbo rinkoje |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.4.1. |
Priemonė – remti socialiai pažeidžiamų asmenų įdarbinimą socialinėse įmonėse |
25 300,0 |
25 300,0 |
0 |
0 |
25 300,0 |
25 300,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: teikti valstybės pagalbą socialinėms ir neįgaliųjų socialinėms įmonėms subsidijų forma, įdarbinant asmenis, praradusius profesinį ir bendrąjį darbingumą, ekonomiškai neaktyvius, negalinčius lygiomis teisėmis konkuruoti darbo rinkoje, skatinti šių asmenų grįžimą į darbo rinką, jų socialinę integraciją ir mažinti socialinę atskirtį, tobulinti teisės aktus, užtikrinant valstybės pagalbos teikimo socialinėms įmonėms efektyvumą |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.4.2 |
Priemonė – teikti neįgaliesiems profesinės reabilitacijos paslaugas |
2 930,0 |
2 930,0 |
0 |
0 |
2 930,0 |
2 930,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: teikti neįgaliesiems profesinės reabilitacijos programą (ciklą) sudarančias profesinių gebėjimų vertinimo, profesinio orientavimo ir konsultavimo, profesinių gebėjimų atkūrimo arba naujų ugdymo, pagalbos įsidarbinant, palaikymo darbo vietoje paslaugas |
|
||||||||||||||||||||||||||||
3.5. |
Uždavinys – sudaryti galimybes grįžtantiems emigrantams integruotis į darbo rinką |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3.5.1. |
Priemonė – vykdyti informacinę šviečiamąją kampaniją apie darbo rinkos pokyčius, darbuotojų užimtumo, integracijos ir mobilumo galimybes |
14,0 |
14,0 |
0 |
0 |
14,0 |
14,0 |
0 |
0 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
|||||||||||||||||||
3.5.2. |
Priemonė – skatinti Lietuvos darbdavius ieškoti darbuotojų užsienyje, remiant darbdavių muges ir kitus darbo užsienyje paieškos projektus (skatinant grįžtamąją migraciją) |
|
|
|
|
60,0 |
60,0 |
|
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Užimtumo tarnyba |
|||||||||||||||||||
3.5.3. |
Priemonė – užtikrinti nuotolinio darbo paieškos ir įdarbinimo priemonių naudojimą viešojo sektoriaus institucijose |
5,0 |
5,0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Užimtumo tarnyba |
|||||||||||||||||||
Priemonės veiklos: nuolat skleisti informaciją apie darbo rinkos pokyčius, įsidarbinimo galimybes emigraciją keičiant į mobilumo procesą, kai išvykstama siekiant pasinaudoti kitų šalių teikiamomis galimybėmis, kurios ateityje būtų panaudotos Lietuvoje jos naudai; patikslinti informacijos apie laisvą darbo vietą pateikimo tvarką Užimtumo tarnybos tinklalapyje, nustatant, kad informacija apie darbo vietą pateikiama su integruotais Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenimis apie įmonę (dydį, darbo užmokesčio vidurkį, darbuotojų kaitą, skolas), taip pat suteikiant galimybę darbdaviui pridėti žymą „pritaikyta įdarbinti nuotoliniu būdu“; organizuoti darbo muges, konferencijas, susitikimus su darbdaviais ir kitas darbo paieškos užsienyje iniciatyvas |
|
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Iš viso iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų |
172 031,8 |
172 031,8 |
699,9 |
0 |
167 061,7 |
167 061,7 |
668,2 |
0 |
||||||||||||||||||||
4.1. |
bendrojo finansavimo lėšos (BF) |
7 871,5 |
7 871,5 |
0 |
0 |
7 155,6 |
7 155,6 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||||
4.2. |
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
113 689,3 |
113 689,3 |
58,9 |
0 |
72 987,1 |
72 987,1 |
27,2 |
0 |
||||||||||||||||||||
4.3. |
tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||||||||||||||
4.4. |
valstybės biudžeto lėšos (VB) |
50 471,0 |
50 471,0 |
641 |
0 |
86 919,0 |
86 919,0 |
641 |
0 |
||||||||||||||||||||
5. |
Kiti šaltiniai |
57,2 |
57,2 |
9,2 |
0 |
22,6 |
22,6 |
4,9 |
0 |
||||||||||||||||||||
6. |
Iš viso programai finansuoti (4 + 5) |
172 089,0 |
172 089 |
709,1 |
0 |
167 084,3 |
167 084,3 |
673,1 |
0 |
||||||||||||||||||||
|
Užimtumo didinimo 2014–2020 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano
2 priedas
UŽIMTUMO DIDINIMO 2014–2020 METŲ PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO 2019–2020 METŲ TIKSLAI, UŽDAVINIAI, VERTINIMO KRITERIJAI IR JŲ REIKŠMĖS
Vertinimo kriterijaus kodas |
Tikslo ir uždavinio vertinimo kriterijaus pavadinimas ir matavimo vienetai |
Vertinimo kriterijų reikšmės |
Įgyvendinančioji institucija |
|
2019 metų |
2020 metų |
|||
|
|
|||
1 tikslas – skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą |
||||
R-1-1 |
Gyventojų (15–64 metų) užimtumo lygis (procentais) |
71,1 |
72 |
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
R-1-2 |
Verslo aplinkos indeksas; Pasaulio banko tyrimas „Doing Business“ (vieta) |
12 |
10 |
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija |
R-1-3 |
Lietuvos darbo produktyvumas per vieną dirbtą valandą, Europos Sąjungos vidurkio (procentais) |
75 |
78,44 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
1 tikslo 1 uždavinys – užtikrinti palankią verslo aplinką |
||||
P-1-1-1 |
Ūkio subjektai, teigiamai vertinantys priežiūros institucijų veiklą, procentas nuo visų apklaustųjų |
74 |
80 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
1 tikslo 2 uždavinys – skatinti investicijas ir darbo vietų, kurios sukuria didesnę pridėtinę vertę ir kurioms reikia aukštesnės kvalifikacijos specialistų, kūrimą |
||||
P-1-2-1 |
Padedant viešajai įstaigai „Investuok Lietuvoje“ pritrauktų užsienio investuotojų planuojamų sukurti darbo vietų vidutinės ir aukštos pridėtinės vertės sektoriuose skaičius (vienetais) |
2 800 |
3 100 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
P-1-2-2 |
Sukurtų naujų darbo vietų žuvininkystės produktų perdirbimo ir akvakultūros sektoriuose skaičius (vienetais) |
38 |
42 |
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija |
1 tikslo 3 uždavinys – ugdyti gyventojų verslumą ir remti verslo kūrimo iniciatyvas |
||||
P-1-3-1 |
Asmenų ir įmonių, pasinaudojusių finansine parama verslo pradžiai, skaičius (vienetais) |
150 |
150 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
P-1-3-2 |
Veikiančių mažų ir vidutinių įmonių (MVĮ) skaičius ir fizinių asmenų, vykdančių individualią veiklą (pagal verslo liudijimą ir pagal pažymą), skaičius 1 tūkstančiui gyventojų (vienetais) |
105 |
107 |
Ekonomikos ir inovacijų ministerija |
1 tikslo 4 uždavinys – skatinti darbo vietų kūrimą regionuose, ypač teritorijose, kuriose aukštas nedarbo lygis |
||||
P-1-4-1 |
Naujų darbo vietų žvejybos ir akvakultūros regionuose skaičius (vienetais) |
14 |
29 |
Žemės ūkio ministerija |
2 tikslas – didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms |
||||
R-2-1 |
Aukštųjų mokyklų absolventų, registruotų Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Užimtumo tarnyba) (po vienų metų nuo mokyklos baigimo), dalis (procentais) |
5,3 |
5,2 |
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
R-2-2 |
Profesinio mokymo įstaigų absolventų, registruotų Užimtumo tarnyboje (po vienų metų nuo mokymo įstaigos baigimo), dalis (procentais) |
8,5 |
5 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
R-2-3 |
Profesinės kvalifikacijos neturinčių jaunų bedarbių dalis, palyginti su registruotų jaunų bedarbių skaičiumi (procentais) |
33 |
30 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
R-2-4 |
Mokymosi visą gyvenimą lygis tarp 25–64 metų gyventojų („Eurostat“) (procentais) |
8,2 |
9,0 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
2 tikslo 1 uždavinys – gerinti profesinio orientavimo (karjeros) paslaugų prieinamumą ir kokybę |
||||
P-2-1-1 |
Asmenų, dalyvavusių ugdymui karjerai skirtose veiklose, skaičius (asmenimis) |
1 000 |
4 000 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
P-2-1-2 |
Bedarbių, kurie dalyvavo aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse ir po 6 mėnesių dirba pagal darbo sutartį arba vykdo savarankišką veiklą, dalis nuo visų dalyvavusiųjų (procentais) |
67 |
69 |
Užimtumo tarnyba |
2 tikslo 2 uždavinys – užtikrinti kokybiškų įgūdžių įgijimą švietimo ir mokymo sistemoje |
||||
P-2-2-1 |
Modulinių profesinio mokymo programų dalis, palyginti su visomis formaliojo profesinio mokymo programomis (procentais) |
35 |
40 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
2 tikslo 3 uždavinys – plėtoti kompetencijų vertinimo ir pripažinimo sistemą |
||||
P-2-3-1 |
Valstybinių profesinio mokymo įstaigų, kuriose vertintos neformaliuoju ir savišvietos būdu įgytos kompetencijos, dalis (procentais) |
15 |
20 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
2 tikslo 4 uždavinys – plėtoti mokymosi visą gyvenimą sistemą kaip išsilaikymo darbo rinkoje garantą |
||||
P-2-4-1 |
Asmenų, patobulinusių kompetencijas ir (ar) kvalifikaciją, mokantis pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas, skaičius (asmenimis) |
3 000 |
3 000 |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija |
3 tikslas – laisvus darbo išteklius integruoti į darbo rinką ir joje išlaikyti |
||||
R-3-1 |
Gyventojų darbo jėgos (15–64 metų) aktyvumo lygis (procentais) |
76,8 |
77 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
R-3-2 |
Jaunimo (15–24 metų) nedarbo lygis (gyventojų užimtumo tyrimo duomenimis) (procentais) |
13,1 |
12,5 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
R-3-3 |
Ilgalaikio nedarbo lygis (gyventojų užimtumo tyrimo duomenimis) (procentais) |
3,3 |
3,2 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 tikslo 1 uždavinys – užtikrinti greitą ir tvarų jaunimo perėjimą iš švietimo sistemos į darbo rinką |
||||
P-3-1-1 |
Jaunimo garantijų iniciatyvos projektų dalyvių skaičius (asmenimis) |
6 000 |
4 000 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
P-3-1-2 |
Jaunimo, kuris baigė dalyvauti Jaunimo garantijų iniciatyvos projektuose ir po 6 mėnesių dirba pagal darbo sutartį arba vykdo savarankišką veiklą, dalis nuo visų dalyvavusiųjų (procentais) |
49,2 |
49,2 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 tikslo 2 uždavinys – skatinti vyresnio amžiaus darbuotojus ilgiau likti darbo rinkoje |
||||
P-3-2-2 |
Vyresnių nei 54 metų asmenų, dalyvavusių aktyviam senėjimui skirtose iš Europos socialinio fondo finansuojamose veiklose, skaičius (asmenimis) |
2 500 |
2 300 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 tikslo 3 uždavinys – sudaryti galimybes bedarbiams, ypač ilgalaikiams ir žemos kvalifikacijos, grįžti į darbo rinką |
||||
P-3-3-1 |
Bedarbių, dalyvavusių aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse, dalis, nuo visų įregistruotų bedarbių (procentais) |
9 |
7 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 tikslo 4 uždavinys – didinti neįgaliųjų dalyvavimą darbo rinkoje |
||||
P-3-4-1 |
Vidutinis socialinėse įmonėse dirbančių tikslinėms grupėms priklausančių asmenų skaičius per metus (asmenimis) |
8 200 |
8 500 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
P-3-4-2 |
Profesinės reabilitacijos programą baigusių neįgaliųjų, įsidarbinusių per 6 mėnesius nuo programos pabaigos, dalis (procentais) |
75 |
76 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |
3 tikslo 5 uždavinys – sudaryti galimybes grįžtantiems emigrantams integruotis į darbo rinką |
||||
P-3-5-1 |
Parengtų informacinių pranešimų nacionalinėse ir regioninėse visuomenės informavimo priemonėse apie įsidarbinimo, profesinio mokymo, verslo steigimo ir plėtros sąlygas ir galimybes Lietuvoje skaičius (vienetais) |
20 |
20 |
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija |