UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR ATVEJO KOMANDOS SUDARYMO
2023 m. kovo 20 d. Nr. 13-476
Ukmergė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A1-911 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo:
1. Tvirtinu Užimtumo didinimo programos Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. S u d a r a u Užimtumo didinimo programos Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo Atvejo komandą, skirtą padėti nustatyti ir (ar) pašalinti asmenų nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje (toliau – Tikslinės grupės) įsidarbinimą ribojančias aplinkybes:
Asta Leonavičienė – Ukmergės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėja, Atvejo komandos vadovė;
Edita Mončinskienė – Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Ukmergės skyriaus vedėja, Atvejo komandos vadovės pavaduotoja;
Gitana Čepienė – Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro vyriausioji gydytoja;
Greta Dapkuvienė - Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus klientų aptarnavimo departamento Ukmergės skyriaus Atvejo vadybininkė;
Kristina Karpovienė – Ukmergės socialinių paslaugų centro direktorė;
Vaida Puodžiūnienė – Ukmergės rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro direktorė.
3. S k i r i u Atvejo komandos sekretore – Orintą Kerbelienę, Ukmergės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus nedirbančių asmenų atvejo vadybininkę.
4. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. rugsėjo 14 d. įsakymą Nr. 13-1549 „Dėl užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modelio Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir atvejo komandos sudarymo“.
Šis įsakymas yra skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Ukmergės rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. kovo 20 d.
įsakymu Nr. 13-476
UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS
UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE ĮGYVENDINIMO
TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Užimtumo didinimo programos Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų, nurodytų Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje (toliau – Tikslinės grupės), siunčiamų dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje (toliau – Programoje) poreikių ir galimybių įvertinimą, Atvejo komandos darbo organizavimą, susitarimo su asmeniu dėl jo integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas) parengimo ir pasirašymo, susitarimo įgyvendinimo, sprendimo dėl pasirengimo darbo rinkai, ir Atvejo komandos bendradarbiavimo sąlygas ir tvarką.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A1-911 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo ir Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa, kuri kasmet tvirtinama Ukmergės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2022 m. gruodžio 30 d. įsakyme Nr. A1-911 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo.
II SKYRIUS
TIKSLINĖS GRUPĖS ASMENŲ POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ ĮVERTINIMAS, PROFILIAVIMAS
4. Programoje dalyvaujančios Tikslinės grupės:
4.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
4.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;
4.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
4.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
4.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
4.8. turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu;
5. Aprašo 4.1 – 4.10. punktuos nurodytų Tikslinių grupių poreikių ir galimybių įvertinimą atlieka Programos 34 punkte nurodytų priemonių (toliau – Priemonių) įgyvendinimą koordinuojantis savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas (toliau – Priemonių koordinatorius).
6. Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas (toliau – Atvejo vadybininkas) atsakingas už Programos 35 punkte numatytų paslaugų (toliau – Paslaugų) teikimą, susitarimų dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimų) rengimą ir pasirašymo vykdymą bei Susitarimų įgyvendinimo koordinavimą. Susitarimai pasirašomi ir Paslaugos teikiamos, o išimtinais atvejais ir Priemonės vykdomos su Apraše nurota 4.11 punkte Tiksline grupe.
7. Savivaldybės ir (ar) NVO darbuotojai, seniūnijos, kurioje gyvena asmuo, seniūnas, šeimos atvejo vadybininkai, socialiniai darbuotojai nustatę, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, nukreipia jį į Užimtumo tarnybą, arba Užimtumo tarnyba pati nustačiusi, kad asmeniui tikslinga dalyvauti Programoje, su asmeniu sudaro individualaus užimtumo veiklos planą, kaip numatyta Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. A1-394 „Dėl Darbo rinkos paslaugų teikimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, 34 punkte, kuriame numato dalyvavimą Programoje ir siunčia Aprašo 4.1 – 4.10 punktuose nurodytus asmenis pas Priemonių koordinatorių, o darbo rinkai besirengiančius asmenis – pas Atvejo vadybininką.
8. Pirmą susitikimą su Tikslinės grupės asmeniu Atvejo vadybininkas ar Priemonių koordinatorius organizuoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo siuntimo gavimo dienos. Siuntimas asmeniui išduodamas ir pirminis asmens vertinimas atliekamas asmeniui sutikus dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintame Asmenų siuntimo pas nedirbančių asmenų atvejo vadybininką ar priemonių įgyvendinimą koordinuojantį savivaldybės administracijos valstybės tarnautoją ar darbuotoją tvarkos apraše nustatyta tvarka.
9. Atvejo vadybininkas atlieka darbo rinkai besirengiančių asmenų, o esant poreikiui, – kitų Aprašo 4.1. -4.10. punktuose nurodytų asmenų poreikių ir galimybių įvertinimus pagal:
9.1.užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens įsidarbinimą ribojančias aplinkybes, darbo paiešką, teiktas ir teikiamas paslaugas, taikytas ir taikomas priemones bei kitą Darbo ieškančio asmens kortelėje esančią informaciją;
9.2. savivaldybės informaciją apie asmeniui teiktą piniginę socialinę paramą ir socialines paslaugas;
9.3. informaciją apie asmens dalyvavimą NVO vykdytuose ir kituose projektuose, skirtuose socialinę atskirtį patiriantiems nedirbantiems asmenims;
10. Surinkęs 9 punkte nurodytą informaciją, Atvejo vadybininkas užpildo Asmens poreikių ir galimybių vertinimo anketą (1 priedas).
11. Išanalizavęs surinktą informaciją, Atvejo vadybininkas apibūdina asmenį pagal jo socialinei integracijai ir perėjimui nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje reikalingas paslaugas.
12. Atvejo vadybininkas, atlikęs asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, organizuoja Atvejo komandos susirinkimą, kuriame apibūdina asmens situaciją (aptaria surinktą informaciją ir prieitas išvadas, atlikus pirminį asmens vertinimą, jo poreikių ir galimybių įvertinimą).
13. Priemonių koordinatoriaus:
13.1. Vertina Aprašo 4.1. – 4.10. punktuose nurodytų asmenų galimybę dalyvauti Priemonėse. Vertinimas atliekamas pagal paties asmens ir (ar) Užimtumo tarnybos pateiktą informaciją apie asmens sveikatą, apribojimus dirbti siūlomą darbą, darbo patirtį, taikytas ir taikomas priemones ir (ar) paslaugas bei kitą informaciją, nurodytą Darbo ieškančio asmens kortelėje, kurios forma patvirtinta Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2022 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-196 „Dėl darbo rinkos paslaugų teikimo darbo ieškantiems asmenims ir darbdaviams tvarkos aprašo patvirtinimo” (toliau – Darbo ieškančio asmens kortelė);
13.2. Parenka Priemonę Aprašo 4.1 – 4.10 punktuose nurodytiems asmenims, jeigu nustatoma, kad jie yra pasirengę ir gali dalyvauti Priemonėse, bei darbo rinkai besirengiantiems asmenims, jeigu Atvejo komanda po Paslaugų teikimo nustato poreikį dalyvauti Priemonėse;
13.3. Pasirengusiems ir galintiems dalyvauti Priemonėse, Priemonių koordinatorius užpildo siūlymą dirbti pagal Užimtumo didinimo programą (2 priedas) (toliau – siūlymas) ir pateikia asmeniui susipažinti bei pasirašyti. Skenuotą užpildytą Siuntimą Priemonių koordinatorius tą pačią dieną pateikia Darbdaviui el. paštu. Dokumento originalas lieka pas Priemonių koordinatorių.
III SKYRIUS
ATVEJO KOMANDOS DARBO ORGANIZAVIMAS
14. Atvejo komanda sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš savivaldybės administracijos, savivaldybės įstaigų darbuotojų, Užimtumo tarnybos, iš ne mažiau kaip penkių asmenų. Atvejo komandos vadovu skiriamas savivaldybės administracijos atstovas. Atvejo komandos darbą organizuoja ir jai vadovauja Atvejo komandos vadovas. Atvejo komandos sekretoriaus funkcijas vykdo atvejo vadybininkas, o jo nesant darbe – jį pavaduojantis asmuo. Atvejo vadybininkas nėra atvejo komandos narys ir neturi balsavimo teisės. Sprendimai priimami balsuojant. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimą lemia Atvejo komandos vadovo balsas. Atvejo komandos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Atvejo komandos sprendimai įforminami protokolais, kuriuos pasirašo komandos vadovas ir sekretorius. Nesant Atvejo komandos vadovo, funkcijas vykdo Atvejo komandos vadovo pavaduotojas.
15. Atvejo komandos funkcijos:
15.1. analizuoja asmens situaciją ir teikia Atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl Paslaugų asmeniui parinkimo, jų teikimo apimties, eiliškumo;
16. Atvejo komanda, vykdydama savo funkcijas, turi teisę gauti su nagrinėjamu atveju susijusią informaciją iš savivaldybės, Užimtumo tarnybos, nevyriausybinių organizacijų ir kt.
17. Susirinkę į pirmą posėdį Atvejo komandos nariai užpildo konfidencialumo pasižadėjimą (3 priedas).
18. Į Atvejo komandos posėdį gali būti kviečiami seniūnijos darbuotojai, Užimtumo tarnybos atstovai, aptarnaujantys asmenį, vietos bendruomenės nariai, paslaugų teikėjo atstovai, kiti asmenys, susiję su konkrečiu nagrinėjimo atveju.
19. Atvejo nagrinėjimo posėdyje dalyvaujantys tarnybų atstovai privalo užtikrinti informacijos apie asmenį konfidencialumą – posėdžio metu jie pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus pagal 3 priedą.
20. Atvejo komandos posėdžiai gali būti organizuojami asmenų gyvenamojoje vietovėje (pvz., seniūnijoje). Jei Atvejo komandos posėdžiai organizuojami ne asmens gyvenamojoje vietovėje, o asmuo privalo dalyvauti posėdyje, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, ar asmuo turi galimybę atvykti į posėdį. Jei asmuo neturi galimybės atvykti, Atvejo vadybininkas privalo pasirūpinti galimybe asmeniui atvykti į posėdį. Atvejo komanda gali nagrinėti atvejį asmeniui nedalyvaujant.
21. Apie Atvejo komandos posėdžio datą ir laiką visiems posėdžio dalyviams raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis turi būti pranešta likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki posėdžio.
22. Pirmajame Atvejo komandos posėdyje sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio laiko, taip pat sutariama dėl keitimosi informacija, susijusia su atvejo vadybos procesu, tvarkos.
23. Jei asmuo neatvyksta į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį, Atvejo komanda sprendžia, ar svarstyti atvejį, ar jį atidėti kitam posėdžiui. Jei atvejis svarstomas asmeniui nedalyvaujant, Atvejo vadybininkas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu ar elektroninėmis ryšio priemonėmis informuoja asmenį apie Atvejo komandos priimtus sprendimus. Jei atvejo svarstymas atidedamas, Atvejo vadybininkas turi išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių asmuo nedalyvavo atvejo nagrinėjimo posėdyje. Per 3 darbo dienas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu su asmeniu sutariama dėl kito atvejo nagrinėjimo posėdžio datos. Kitas atvejo nagrinėjimo posėdis inicijuojamas ne vėliau nei po 10 darbo dienų nuo posėdžio, į kurį asmuo neatvyko, dienos. Jei asmuo į pirmą atvejo nagrinėjimo posėdį be svarbios priežasties (svarbi priežastis – liga, artimojo mirtis ir pan.) neatvyksta du kartus iš eilės, Atvejo komanda sprendžia dėl asmens dalyvavimo programoje. Jei asmuo nedalyvauja atvejo nagrinėjimo posėdyje, tai pažymima Atvejo komandos posėdžio protokole. Atvejo vadybininkas raštu, elektroninėmis ryšio priemonėmis ar telefono ryšiu informuoja asmenį apie įvykusį posėdį bei priimtus sprendimus ir organizuoja susitikimą su asmeniu, kurio metu pasirašytinai supažindina asmenį su priimtais sprendimais.
IV SKYRIUS
SUSITARIMO PARENGIMAS, PASIRAŠYMAS IR ĮGYVENDINIMAS
25. Atsižvelgdamas į Atvejo komandos pasiūlymus dėl asmenims teikiamų paslaugų parinkimo, jų apimties, teikimo eiliškumo, Atvejo vadybininkas organizuoja Paslaugų teikėjų atrankas ir paslaugų pirkimus.
26. Atvejo komandos priimto sprendimo pagrindu Atvejo vadybininkas, bendradarbiaudamas su asmeniu, parengia ir organizuoja susitarimo pasirašymą (4 priedas). Susitarime nurodomos šalių teisės bei pareigos, numatomos teikti paslaugos ir (ar) numatomos įgyvendinti priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka. Susitarimą su asmeniu pasirašo savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
27. Susitarime gali būti numatomos Paslaugos skirtos:
27.1. palydėti ir padėti Tikslinėms grupėms gauti socialines paslaugas (nurodytas Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“), sveikatos, švietimo ir kitas paslaugas;
27.3. padėti įgyvendinti darbo pareigas ir šeimos nario ar kartu gyvenančio asmens priežiūrą ar slaugą;
27.4. paskatinti grįžti į darbo rinką įsiskolinimų turinčius asmenis, kuriems apribotas disponavimas piniginėmis lėšomis ir (ar) antstolio, kitų institucijų ar pareigūnų nurodymu priverstinai nurašomos piniginės lėšos skolai apmokėti;
27.6. gydyti priklausomybes nuo alkoholio, narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, azartinių žaidimų;
28. Pasirašius susitarimą, nedirbančių asmenų Atvejo vadybininkas, iki pradedant teikti paslaugas, surengia asmens susitikimą (-us) su vykdant susitarimą numatytų teikti paslaugų teikėjais.
29. Susitarimo įgyvendinimą koordinuoja, su jo įgyvendinimu, asmens pasiektais rezultatais dalyvaujant Užimtumo didinimo programoje, susijusią informaciją renka ir Atvejo komandai teikia, taip pat Susitarimo pakeitimo ir nutraukimo projektus rengia Atvejo vadybininkas.
V SKYRIUS
SPRENDIMO DĖL ASMENS PASIRENGIMO DARBO RINKAI PRIĖMIMAS
31. Sprendimą dėl asmens pasirengimo darbo rinkai priima Atvejo komanda šia tvarka:
31.1. Atvejo vadybininkas pateikia Atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus;
32. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra pasirengęs darbo rinkai, priimamas sprendimas nutraukti Susitarimą.
33. Susitarimo šalims pasirašius Susitarimo nutraukimą, Užimtumo tarnyba asmeniui teikia pasiūlymą dirbti ar pradėti savarankišką veiklą.
34. Atvejo komandai nusprendus, kad asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai, įvertinamos Susitarimo nevykdymo priežastys, poreikis ir galimybė keisti pagal Susitarimą teikiamas paslaugas, jų apimtį, teikimo eiliškumą, galimos neigiamos pasekmės nutraukus Susitarimą ir priimamas sprendimas dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Užimtumo didinimo programos Paslaugų ir Priemonių, kurias įgyvendina Atvejo vadybininkas, Priemonių koordinatorius ir Atvejo komanda, įgyvendinimo dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka.
36. Ginčai dėl Atvejo vadybininko, Priemonių koordinatoriaus ar Atvejo komandos sprendimų nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.
Užimtumo didinimo programos
Ukmergės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Anketos forma)
ASMENS POREIKIŲ IR GALIMYBIŲ VERTINIMO ANKETA
Asmuo, dalyvaujantis Užimtumo didinimo programoje, (toliau – Programa):
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Amžius |
|
|||||||||||||||||
Gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||
Telefono Nr. ir (arba) El. paštas |
|
1. Asmens išsilavinimas:
□ Pradinis;
□ Pagrindinis;
□ Vidurinis;
□ Profesinis;
□ Aukštasis neuniversitetinis;
□ Aukštasis universitetinis;
□ Turiu kvalifikaciją;
□ Bendrieji ir specifiniai darbiniai gebėjimai (užsienio kalbos, iniciatyvumas, verslumas, kūrybiškumas, gebėjimas mokytis).
Eil. Nr. |
Baigimo metai |
Mokymosi įstaiga |
Įgytas išsilavinimas |
Įgyta kvalifikacija |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
Eil. Nr. |
Metai |
Pavadinimas |
Kvalifikacijos kėlimo forma |
Vieta |
Įrodymas |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
2. Santuokinė ir (ar) šeiminė padėtis:
□ Vedęs / ištekėjusi;
□ Išsiskyręs / išsiskyrusi;
□ Našlys / našlė;
□ Gyvenantis neįregistravus santuokos;
□ Gyvena vienas (-a);
□ Vienas (-a) auginantis (-i) vaikus;
□ Kita___________________________.
5. Kiek laiko asmuo neturi darbo?
□ 6–12 mėn.;
□ 12–24 mėn.;
□ Ilgiau kaip 24 mėn.__________;
□ Dirbau tik viešuosius darbus;
□ Dalyvauju tik visuomenei naudingoje veikloje;
□ Niekada nedirbau;
6. Ar asmuo užsiregistravęs Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Užimtumo tarnyboje)?
□ Taip
□ Ne
8. Kokios pagrindinės registracijos Užimtumo tarnyboje priežastys?
□ Sveikatos draudimas;
□ Socialinės paramos gavimas;
□ Dalyvavimas darbo rinkos priemonėse;
□ Nedarbo draudimo išmoka;
□ Profesinis mokymas;
□ Kita____________________________;
9. Kokios pagrindinės asmens neįsidarbinimo priežastys?
□ Pernelyg aukšti darbdavių reikalavimai;
□ Neturi darbinės patirties;
□ Neturi reikiamos kvalifikacijos;
□ Neturi reikiamo išsilavinimo;
□ Diskriminacija dėl lygių galimybių;
□ Neturi profesinių kontaktų;
□ Sunkus susisiekimas su atokiomis kaimo vietovėmis, sunkiai pravažiuojami keliai;
□ Sveikatos problemos, neįgalumas;
□ Netenkina siūlomas atlyginimas;
□ Pageidauja dirbti tik pagal savo specialybę;
□ Prižiūri mažamečius vaikus;
□ Prižiūri sergantį ar neįgalų šeimos asmenį;
□ Nepasitikėjimas savimi;
□ Priklausomybės (alkoholis, psichotropinės medžiagos);
□ Kitos priežastys ___________________________________.
10. Ar tai, kad nedirba, turi įtakos asmens finansinei situacijai?
□ Finansinė padėtis labai sudėtinga, nes neturi jokio pajamų šaltinio;
□ Yra išlaikomas giminių, kitų asmenų;
□ Išsilaiko iš socialinės paramos;
□ Kita _____________________.
11. Jeigu būtų galimybė įsidarbinti?
□ Įsidarbintų bet kur, kad įgytų darbo patirties;
□ Įsidarbintų bet kur dėl prastos ekonominės padėties šeimoje;
□ Nesidarbintų, nes poreikiams patenkinti užtenka gaunamų pajamų;
□ Kita_______________________.
13. Kokias paslaugas pageidautų gauti, dalyvaudamas (-a), Modelyje?
□ Psichologo konsultacijos, apibūdinti pobūdį _______________________________________
□ Tarpininkavimo ir atstovavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį __________________________
□ Maitinimo organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Transporto organizavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Lydinčio asmens paslaugos, apibūdinti pobūdį ______________________________________
□ Konsultavimo paslaugos, apibūdinti pobūdį ________________________________________
□ Pagalbos į namus paslaugos, apibūdinti pobūdį _____________________________________
□ Socialinių įgūdžių ugdymo ir palaikymo paslaugos, apibūdinti pobūdį ___________________
□ Dienos socialinės globos paslaugos, apibūdinti pobūdį _______________________________
□ Aprūpinimo būtiniausiais drabužiais, avalyne ir kitų reikmenų paslaugos, apibūdinti pobūdį ____________________________________________________________________________
□ Kitos paslaugos_______________________________________________________________
14. Asmens per paskutinius 12 mėnesių gautos ar gaunamos socialinės paslaugos (gautų paslaugų pavadinimas, jų teikimo pradžia, trukmė)__________________________________________________
15. Asmens socialinis savarankiškumas (įgūdžiai, gebėjimai, bendravimas):
Eil. Nr. |
Ar asmuo: |
Taip |
Iš dalies |
Ne |
1. |
Geba atlikti asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikalingas funkcijas |
|
|
|
2. |
Aktyviai dalyvauja visuomeninėje / savanoriškoje veikloje |
|
|
|
3. |
Turi problemų dėl gyvenamojo būsto |
|
|
|
4. |
Turi problemų dėl smurto ar prievartos šeimoje |
|
|
|
5. |
Turi problemų dėl alkoholio ar psichotropinių medžiagų vartojimo |
|
|
|
6. |
Turi finansinių sunkumų (įsiskolinimai ir t. t.) |
|
|
|
7.
|
Turi kitų socialinių problemų ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
|
|
|
|
17. Asmens pageidavimai darbui:
Pageidaujamas darbas |
|
|
Galima veikla |
□ Nėra pageidavimų (nežino) □ Fizinis darbas □ Darbas su įrenginiais □ Darbas su žmonėmis □ Vairavimas (transporto priemonės) □ Remontas, derinimas, surinkimas, montavimas □ Kruopštus darbas □ Statyba, apdaila, dažymas □ Valymas, dezinfekavimas, sandėliavimas □ Administravimas, dokumentų rengimas □ Organizavimas, planavimas □ Darbas, meninė veikla, orientavimas □ Mokymas, ugdymas □ Vadovavimas □ Apsauga □ Skaičiavimas, sąmatų sudarymas □ Muzikavimas, dainavimas, šokiai |
□ Kosmetologija, kirpimas, sušukavimas □ Slauga, rūpinimasis kitais □ Medicina □ Darbas su gyvūnais □ Sodininkystė □ Aplinkos tvarkymas □ Pirkimai □ Pardavimai □ Pakavimas □ Maisto gaminimas □ Rutininis nesudėtingas darbas □ Kita_____________ |
Kokio darbo tikrai nedirbtų (nenorėtų dirbti) |
|
|
Įmonė / kolektyvas
|
□ Mažas □ Vidutinis □ Didelis □ Nėra skirtumo |
|
Kiek laiko sutiktų važiuoti iki darbo vietos |
□ Netoli namų (kelionei iki 10 min.) □ 10–40 min □ 40–60 min □ Daugiau nei valandą □ Darbas namuose |
|
Darbo laikas |
□ Visa darbo diena (8 val.) □ 12 valandų per dieną □ Nepilna darbo diena, darbas vakarais □ Darbas rytais □ Darbas savaitgaliais |
|
Darbo grafikas |
□ Įprasta darbo savaitė □ Darbas pamainomis □ Slenkantis grafikas □ Darbas naktimis |
|
Darbo aplinka |
□ Sėdimas darbas □ Stovimas darbas □ Darbas lauko aplinkoje □ Darbas patalpoje □ Kita ___________ |
|
Pageidaujamas darbo užmokestis |
|
18. Kokio darbo pageidautų?
_______________________________________________________________________________________
19. Kokios papildomos pagalbos prašo asmuo?
________________________________________________________________________________
20. Kita informacija (pastabos, pasiūlymai):
________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
* Pasirašydami Jūs patvirtinate, kad esate tinkamai informuotas (-a), jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Ukmergės rajono savivaldybės administracija (juridinio asmens kodas 188752174, adresas: Kęstučio a. 3, LT-20114 Ukmergė, tel. (8 340) 60302, el. paštas: savivaldybe@ukmerge.lt).
Duomenys tvarkomi Užimtumo didinimo programos vykdymo tikslu bei siekiant įgyvendinti Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo (Valstybės žinios, 2003, Nr. 73-3352 (su pakeitimais ir papildymais)) 25 str. 7 p., Ukmergės rajono savivaldybės Tarybos sprendimu patvirtintos Užimtumo didinimo programos, reikalavimus. Tokio duomenų tvarkymo pagrindas (-ai) – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (Oficialusis Leidinys, 2016, L 119, p. 1) 6 str. 1 d. c (teisinės prievolės vykdymas), e (įstatymuose nustatytais atvejais duomenų valdytojui pavestų viešosios valdžios funkcijų vykdymas) punktai. Jūsų duomenys bus saugomi Lietuvos Respublikos bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teisės aktų nustatyta tvarka – (nurodyti saugojimo terminą) m., ir gali būti proporcingai teikiami tretiesiems asmenims, jeigu tai yra būtina teisinei prievolei įvykdyti, ir asmenims, kurie turi teisę šiuos duomenis gauti teisės aktų nustatyta tvarka. (Asmens duomenys bus pateikti: (institucijos, kuriai asmens duomenys bus pateikti, pavadinimas, teisinė forma ir kodas, adresas (gatvė, pastato Nr., pašto kodas, miestas, valstybė), telefonas, faksas, el. paštas). Teisinei prievolei įvykdyti Ukmergės rajono savivaldybės administracija tvarkys ir gaus informaciją apie asmenį, kuris siunčiamas dalyvauti Ukmergės rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje, iš valstybės registrų, žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, valstybės ir (ar) savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų bei kitų prieinamų oficialių informacijos šaltinių.
Jūs turite teisę raštu kreiptis su prašymu susipažinti su Jūsų tvarkomais asmens duomenimis, prašyti juos ištaisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.
Taip pat galite pasikonsultuoti, pateikti skundą (prašymą įgyvendinti duomenų subjekto teisę (-es)) Ukmergės rajono savivaldybės administracijai (Asmens duomenų apsaugos pareigūno mob. tel. 8 614 156 03, el. paštas: dap@ukmerge.lt) ir (ar) Lietuvos Respublikos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius, tel. (8 5) 212 7532, el. paštas: ada@ada.lt). Daugiau informacijos apie Jūsų duomenų tvarkymą rasite https://www.ukmerge.lt/asmens-duomenu-apsauga/.
Dėkojame už pasitikėjimą ir pateiktus asmens duomenis.
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkas ______________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Patvirtinu:
___________________________________________________________________________
(Asmens vardas, pavardė, parašas)*
Užimtumo didinimo programos
Ukmergės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Siūlymo dirbti pagal Užimtumo didinimo programą forma)
SIŪLYMAS DIRBTI
PAGAL UŽIMTUMO DIDNIMO PROGRAMĄ
20___ m. ___________________ d.
Ukmergė
Informuojame, kad_______________________________________________________________,
(asmens vardas, pavardė, asmens kodas arba gimimo data)
gyvenantis (-i) __________________________________________________________________,
atitinka šiuos kriterijus:
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Atitinka |
Neatitinka |
1. |
Asmuo priklauso grupei asmenų: |
|
|
1.1. |
rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai; |
|
|
1.2. |
nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra; |
|
|
1.3. |
grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų; |
|
|
1.4. |
piniginės socialinės paramos gavėjai; |
|
|
1.5. |
priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo; |
|
|
1.6. |
prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo; |
|
|
1.7. |
grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimos nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos; |
|
|
1.8. |
turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga arba turintys teisę gauti laikinąją apsaugą, iki sprendimo dėl laikinosios apsaugos suteikimo (nesuteikimo) priėmimo, tačiau ne ilgiau kaip laikinosios apsaugos laikotarpiu; |
|
|
1.9. |
asmenys, patiriantys socialinę riziką; |
|
|
1.10. |
vyresni kaip 40 metų; |
|
|
1.11 |
darbo rinkai besirengiantys asmenys.
|
|
|
ir siunčiamas pas darbdavį___________________________________________________________
(darbdavio kontaktiniai duomenys, telefono numeris, el. paštas)
dėl įdarbinimo pagal Užimtumo didinimo programą.
|
|
|
|
|
|||
(Priemonių įgyvendinimą koordinuojantis savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||
SUSIPAŽINAU
|
(Siūlymą gavusio asmens vardas, pavardė) |
|
(Parašas) |
|
(Data)
Užimtumo didinimo programos
Ukmergės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Pasižadėjimo forma)
___________________________________________________________________
(asmens vardas ir pavardė, pareigos)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20___ m. ___________________ d.
Ukmergė
Aš, ______________________________________, būdamas (-a) Užimtumo didinimo
(Vardas ir pavardė)
programos Ukmergės rajono savivaldybėje įgyvendinimo Atvejo komandos nariu:
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ar kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su asmeniu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, dalyvaujant Atvejo komandos darbe;
1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Pareiškiu, kad man yra išaiškinta, jog konfidencialią informaciją sudaro visa su asmeniu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ir kiti teisės aktai.
3. Patvirtinu, kad informuosiu posėdžio dalyvius ir nusišalinsiu nuo klausimo svarstymo, jeigu negalėsiu suderinti viešųjų ir privačių interesų ir galėsiu būti šališkas (-a).
4. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
______________ __________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Užimtumo didinimo programos
Ukmergės rajono savivaldybėje
įgyvendinimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Susitarimo forma)
SUSITARIMAS DĖL INTEGRACIJOS Į DARBO RINKĄ
20___ m. _____mėn. ___ d. Nr. _______
Ukmergė
Ukmergės rajono savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama ____________________________________________, veikiančio pagal _____________________
(atstovaujančio asmens vardas, pavardė, pareigos) (atstovavimo pagrindas)
ir Ukmergės rajono savivaldybės Užimtumo didinimo programoje (toliau – Programoje), dalyvaujantis (-i) ___________________________________________________ (toliau – Asmuo),
(Asmens vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas, kontaktiniai duomenys)
sudarė šį Susitarimą dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimas).
I SKYRIUS
SUSITARIMO OBJEKTAS
II SKYRIUS
SUSITARIMO ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
2. Savivaldybė įsipareigoja:
2.2. koordinuoti Susitarimo įgyvendinimą ir jame numatytų skatinimo ir užimtumo paslaugų (toliau – Paslaugų) organizavimą ir teikimą Asmeniui tol, kol jis dalyvaus Programoje;
3. Savivaldybė turi teisę iš Asmens gauti tikslius ir teisingus duomenis, kurie būtų naudojami susisiekimui, reikalingos informacijos, susijusios su Paslaugų Asmeniui organizavimu ir teikimu, siuntimui.
4. Asmuo įsipareigoja:
4.2. bendradarbiauti su Atvejo vadybininku, teikti informaciją ir / ar dokumentus, būtinus Susitarimui vykdyti apie Asmens šeimos būklę, sveikatos būklę ir pan.;
4.3. esant poreikiui, dalyvauti Atvejo komandos susitikimuose, kuriuose nagrinėjama Asmens padėtis, priimami sprendimai dėl Paslaugų parinkimo, jų apimties, trukmės, dažnumo ir pan.;
5. Asmuo turi teisę iš Atvejo vadybininko gauti išsamią, aiškią ir lengvai prieinamą informaciją apie Paslaugas: jų teikimo laiką, vietą, trukmę, teikimo sąlygas ir pan.
III SKYRIUS
PASLAUGŲ ASMENIUI PARINKIMAS
7. Atsižvelgiant į Atvejo komandos pasiūlymus dėl Paslaugų Asmeniui parinkimo, jų apimties, eiliškumo, priimamas sprendimas Asmeniui teikti šias paslaugas:
Integracijos į darbo rinką planas |
||||
Eil. Nr. |
Paslaugų pavadinimas |
Paslaugų teikimo laikotarpis |
Paslaugų teikėjai |
Paslaugų teikimo tvarka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV SKYRIUS
ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUSITARIMO NUTRAUKIMAS
10. Susitarimas gali būti pakeistas, papildytas arba nutrauktas šalių raštišku susitarimu šiais atvejais:
10.2. Atvejo vadybininko iniciatyva, jam nustačius ir (ar) gavus informaciją, kad Susitarimas nevykdomas jame nustatyta tvarka ir (ar), kad Asmuo yra nepasirengęs darbo rinkai;
12. Šalys už Susitarime nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Asmuo informuotas, kad be svarbių priežasčių atsisakius vykdyti arba neįvykdžius Susitarime numatytų įsipareigojimų, 3 mėnesiams būsto šildymo, geriamojo vandens ir karšto vandens išlaidų kompensacijos bus neskiriamos arba nutraukiamas jų teikimas, o socialinė pašalpa skiriama tik vaikams, įskaitant pilnamečius vaikus (įvaikius), kai jie mokosi pagal bendrojo ugdymo programą ir laikotarpiu nuo bendrojo ugdymo programos baigimo dienos iki tų pačių metų rugsėjo 1 dienos, pasirenkant ar derinant jos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).
V. Šalių adresai ir rekvizitai
Ukmergės rajono Savivaldybės administracija |
Paslaugų gavėjas |
___________________________________ (Adresas, Tel. Nr., El. paštas) |
_________________________________ (Vardas, pavardė, parašas) |
__________________________________ (Pareigos) |
|
A. V.
________________________________ (Vardas, pavardė, parašas) |
|