mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentO
prie krašto apsaugos ministerijos
DIREKTORIUS
Įsakymas
dėl SAVIVALDYBĖS MOBILIZACIJOS PLANO RENGIMO METODINIŲ NURODYMŲ PATVIRTINIMO
2015 m. vasario 12 d. Nr. V- 15
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo 8 straipsnio 4 dalies 2 punktu ir Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2011 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. V-225 „Dėl Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų ir struktūros tvirtinimo“, 23.9 papunkčiu:
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Mobilizacijos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. balandžio 10 d. įsakymą Nr. V-2RN „Dėl Savivaldybės mobilizacijos plano sudarymo metodinių nurodymų patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie
Krašto apsaugos ministerijos
direktoriaus 2015 m. vasario 12 d.
įsakymu Nr. V-15
Savivaldybės mobilizacijos plano RENGIMO metodiniai nurodymai
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Savivaldybės mobilizacijos plano metodiniai nurodymai (toliau – Metodiniai nurodymai) nustato savivaldybės mobilizacijos plano (toliau – Planas) struktūros, formos ir turinio reikalavimus.
2. Metodiniuose nurodymuose detalizuojami Mobilizacijos planų rengimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimu Nr. 879 „Dėl Mobilizacijos planų rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. kovo 27 d. nutarime Nr. 256 „Dėl valstybinių mobilizacinių užduočių valstybės, savivaldybės institucijoms ir įstaigoms skyrimo“ ir Priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių valstybės ir savivaldybių institucijoms ar įstaigoms apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. sausio 25 d. nutarimu Nr. 98 „Dėl Priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių valstybės ir savivaldybių institucijoms ar įstaigoms tvarkos aprašo patvirtinimo“, nurodyti reikalavimai.
3. Planas ir priedai rašomi Times New Roman šriftu, 12 pt dydžio raidėmis (lentelėse galima rašyti 9–11 pt), popieriaus formatas – A4. Rekomenduojamos paraštės: lapo viršuje ir apačioje – po 2,5 cm, lapo dešinėje – 1,5 cm, kairėje pusėje – 3–3,5 cm.
II. PLANO STRUKTŪRA IR TURINYS
5. Planą sudaro:
6. Plano tituliniame lape (1 priedas) nurodoma: viršutiniame dešiniajame lapo kampe – Plano tvirtinimo žyma ir teisės akto, kuriuo Planas buvo patvirtintas, rekvizitai, lapo viduryje išdėstomas Plano pavadinimas, po pavadinimu rašomi Plano rengimo metai ir vieta. Plano pavadinimas rašomas Times New Roman paryškintuoju šriftu, 30 pt dydžio didžiosiomis raidėmis.
7. Plano pakeitimų sąraše (2 priedas) eilės tvarka nurodomi šie duomenys: Plane atlikti nauji pakeitimai (nurodant punktą, priedo Nr., t.t.), įsakymo, kuriuo patvirtintas pakeitimas, data, numeris ir antraštė, Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – MPPD) pateikta Plano derinimo išvada, data ir registracijos numeris. Kai einamaisiais metais keičiama ne daugiau 50 procentų galiojančiame Plane esančios informacijos, visas Planas nėra keičiamas, atliekami tik reikalingi pakeitimai. Parengus plano pakeitimą, jis derinamas su MPPD. MPPD suderinus pakeitimą, savivaldybės administracijoje už mobilizaciją atsakingas darbuotojas užpildo Plano pakeitimų sąrašą ir Plano aktualią redakciją pateikia MPPD.
8. Plano derinimo lape turi būti nurodoma lapo antraštė, mobilizacijos valdymo grupės (toliau – MVG), jei tokia buvo sudaryta, vadovo arba savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo ar už mobilizaciją atsakingo asmens tiesioginio vadovo parašas, suderinimo su MPPD žyma.
9. Plano turinyje surašomi visi Plano bendrojoje, specialiojoje dalyse ir prieduose esantys dokumentai.
10. Bendroje Plano dalyje turi būti pateikta:
10.1. žemėlapis su nurodytomis kaimyninių savivaldybių teritorijų ribomis, magistraliniais, krašto ir rajoniniais keliais, kertančiais savivaldybės teritoriją, geležinkeliais, vandens telkiniais, trumpai aprašyta savivaldybės charakteristika: bendras plotas, gyventojų skaičius ir sudėtis (iki 18 metų, darbingo amžiaus, neįgalūs ir sulaukę pensinio amžiaus) gyventojų demografinė padėtis savivaldybės teritorijoje, išgaunami gamtiniai ištekliai (smėlis, molis, žvyras, dolomitas, klintys, durpės, nafta ir kt.);
10.2. savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl asmens, atsakingo už Plano rengimą, paskyrimo ar darbo grupės Planui parengti sudarymo, jei ji buvo sudaryta, kopija (-os);
10.3. savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl MVG sudarymo ir jos darbo reglamento tvirtinimo kopija (-os);
10.4. MVG narių sušaukimo schemos (esant ir nesant telefono ryšio). Šiose schemose aprašoma, kokiu būdu sukviečiama MVG, nurodant narių iškvietimo eiliškumą ir kokiomis priemonėmis jie bus kviečiami. Esant galimybei naudotis telefono ryšiu, nurodomi laidinio ir mobilaus telefono numeriai, kai nėra galimybės naudotis telefono ryšiu – kitos priemonės (informuojant vieną ar kelis MVG narius, kurie kviečia kitus, naudojant pasiuntinius ir kt.). Rengiant šias schemas rekomenduotina įtraukti policijos ar priešgaisrinės ir gelbėjimo tarnybos budėtojus pirminės informacijos apie mobilizacijos paskelbimą perdavimui;
10.5. savivaldybės civilinio mobilizacinio personalo rezervo (toliau – CMPR) sušaukimo, paskelbus mobilizaciją, schema nurodant, kokiomis priemonėmis kviečiamas CMPR;
10.6. savivaldybės administracijos pagrindinės buveinės adresas ir jos sustiprintos fizinės apsaugos užtikrinimo priemonės (nurodant, kokių bus imamasi papildomų apsaugos priemonių, kad būtų sustiprinta fizinė apsauga: papildomai skiriami apsaugos darbuotojai, sudaroma sutartis su saugos firma, diegiamos papildomos mechaninės ir elektroninės priemonės), paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį;
10.7. savivaldybės administracijos numatytos atsarginės buveinės adresas, persikėlimo į atsarginę buveinę priemonės ir veiksmai. Nurodomas atsarginės buveinės adresas, darbuotojas atsakingas už persikėlimą, ir kokiomis priemonėmis numatoma vykdyti persikėlimą, atsarginės buveinės įrengimą ir pritaikymą darbui, organizacinės technikos ir dokumentų pervežimą;
10.8. savivaldybės administracijos numatytos atsarginės buveinės sustiprintos fizinės apsaugos užtikrinimo priemonės (nurodant, kokių bus imamasi papildomų apsaugos priemonių, kad būtų sustiprinta fizinė apsauga: papildomai skiriami apsaugos darbuotojai, sudaroma sutartis su saugos firma, diegiamos papildomos mechaninės ir elektroninės priemonės), paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį;
10.9. pagrindinio ir numatomo atsarginio ryšių užtikrinimo priemonės pagrindinėje ir atsarginėje buveinėje;
10.10. savivaldybės administracijos veikla, prioritetą skiriant mobilizacijos vykdymui (CMPR naudojimas, priimančiosios šalies paramos (toliau – PŠP) teikimas, parama Ginkluotosioms pajėgoms (toliau – GP), laikinas paėmimas ir (ar) rekvizicija, privalomieji darbai ir kt.) ir valdymo struktūros schema bei veiklos pertvarkymas, įvedus karo padėtį (jei paskelbus mobilizaciją nenumatoma pertvarkyti savivaldybės administracijos struktūros, aprašoma, kuriai savivaldybės administracijos veiklai vykdyti bus teikiami prioritetai, kad būtų užtikrintas sklandus mobilizacijos vykdymas);
10.11. priemonės ir būdai, suplanuoti įvertinus GP poreikį, kad būtų užtikrintas objektų perdavimas GP, juose esančių asmenų perkėlimas į kitus objektus, esant poreikiui šių asmenų maitinimas, darbas pamainomis ir būtinos veiklos tęstinumas (3 priedas);
11. Specialioje Plano dalyje savivaldybės administracijai skirtai valstybinei mobilizacinei užduočiai turi būti:
11.1. privalomųjų darbų atlikimui organizuoti reikalingi veiksmai ir priemonės. Nurodomi savivaldybės administracijos darbuotojai, atsakingi už privalomųjų darbų organizavimą, numatoma, iš kur bus pasitelkiami žmonės, reikalingi privalomiesiems darbams atlikti, nurodant įstaigos ar organizacijos pavadinimą, adresą, telefoną;
11.2. sudaromas savivaldybės ikimokyklinio, bendrojo ugdymo mokyklų, profesinio mokymo įstaigų sąrašas, nustatomas optimalus mokytojų skaičius, reikalingas žmogaus saugos ir kitų dalykų dėstymo užtikrinimui mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu (4 priedas);
11.3. aprašoma, kaip savivaldybės teritorijoje bus užtikrinama visuomenės sveikatos rizikos veiksnių ir pavojų stebėsena, nurodant visuomenės informavimo būdus;
11.4. nurodomos vietinės reikšmės kelių ir gatvių, vedančių į savivaldybės teritorijoje esančius infrastruktūros objektus, kurių veikla būtina paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, priežiūros užtikrinimo priemonės;
11.5. nurodomos savivaldybės teritorijoje esančių kultūros paveldo objektų priežiūros, išsaugojimo, evakuacijos priemonės;
11.6. informacija apie PŠP teikimą savivaldybės administruojamoje teritorijoje pagal kompetenciją:
11.6.1. duomenys apie vykdomus PŠP teikimo veiksmus, renkamą ir teikiamą suinteresuotiems mobilizacijos sistemos subjektams informaciją, reikalingą rengiantis teikti PŠP ir ją teikiant;
11.6.2. joms pavaldžių įstaigų ir ūkio mobilizacijos subjektų, su kuriais yra sudariusios PŠP teikimo sutartis, veiklos koordinavimas;
11.6.3. jeigu neužtenka turimų išteklių ir iš anksto nesudarytos sutartys su ūkio subjektais dėl šių išteklių teikimo, nustatyta tvarka savivaldybės administracija sudaro PŠP teikimo sutartis arba kreipiasi į Lietuvos Respublikos Vyriausybę dėl valstybės rezervo naudojimo teikiant PŠP ir apie tai praneša MPPD;
11.7. kita informacija, pateikiama Plano prieduose:
11.7.1. savivaldybės teritorijoje esančių valstybinės reikšmės objektų bei strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui turinčių įmonių ir įrenginių, kuriems reikalinga sustiprinta apsauga, paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (5 priedas);
11.7.2. informavimo apie mobilizacijos paskelbimą savivaldybės teritorijoje užtikrinimo priemonės (6 priedas);
11.7.3. bendradarbiavimo su teritorinėmis policijos įstaigomis, užtikrinant viešąją tvarką savivaldybės teritorijoje, informacija (7 priedas);
11.7.4. priešgaisrinės ir civilinės saugos savivaldybės teritorijoje užtikrinimo priemonės (8 priedas);
11.7.6. savivaldybės teritorijoje socialines ir socialinės globos paslaugas mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu teikiančių įstaigų sąrašas (10 priedas);
11.7.7. atliekų ir teritorijų tvarkymo paslaugų savivaldybės teritorijoje mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu sąrašas (11 priedas);
11.7.8. sveikatos priežiūros įstaigų veiklos užtikrinimo priemonės savivaldybės teritorijoje, paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį (12 priedas);
11.7.9. savivaldybės teritorijoje esančių ritualinių paslaugų įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (13 priedas);
11.7.10. savivaldybės teritorijoje esančių įmonių, žemės ūkio bendrovių, ūkininkų ūkių, kurie gamins ir (ar) prekiaus maisto ir žemės ūkio produktais mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu, sąrašas (14 priedas);
11.7.11. savivaldybės teritorijoje esančių pramonės sektoriaus įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (15 priedas);
11.7.12. būtiniausių maisto produktų suvartojimo mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu poreikis savivaldybės gyventojams per parą ir per 30 parų (16 priedas);
11.7.13. savivaldybės gyventojų aprūpinimo būtiniausiomis prekėmis mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu poreikis per parą ir per 30 parų (17 priedas);
11.7.14. savivaldybės teritorijoje esančių energetikos įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, ir ūkio subjektų, užtikrinančių šių įmonių aprūpinimą energijos ištekliais, sąrašas (18 priedas);
11.7.15. nustatytų keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutų ir juos aptarnaujančių transporto įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (19 priedas);
11.7.16. pagal GP ir savivaldybės poreikius savivaldybės teritorijoje fiziniams ir juridiniams asmenims priklausančių kelių, geležinkelių, jūrų, oro, vidaus vandenų ir žemės ūkio transporto priemonių, kurios galėtų būti panaudotos mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu, sąrašas (20 priedas);
11.7.17. savivaldybės teritorijoje numatomų mokesčių ir vietinių rinkliavų, paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (21 priedas);
11.7.19. savivaldybės ir jai pavaldžių įmonių kitos įrangos ir naftos produktų sąrašas (23 priedas);
11.7.20. savivaldybės teritorijoje esančių vandens tiekimo įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (24 priedas);
11.7.21. savivaldybės teritorijoje esančių vandens (nuotekų) valymo įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas (25 priedas);
11.7.22. savivaldybės administracijos, įmonių ar įstaigų transporto priemonių, kurias numatoma perduoti mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu naudoti GP, sąrašas (26 priedas);
11.7.23. savivaldybės administracijos, įmonių ar įstaigų kito kilnojamojo turto, išskyrus transporto priemones, kurį numatoma perduoti mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu naudoti GP, sąrašas (27 priedas);
11.7.24. savivaldybės administracijos, įmonių ar įstaigų valdomo nekilnojamojo turto, kurį numatoma perduoti mobilizacijos ir karo padėties metu naudoti GP, sąrašas (28 priedas);
11.7.26. savivaldybės teritorijoje numatomų rekvizuoti ir (ar) laikinai paimti transporto priemonių sąrašas (30 priedas);
11.7.27. savivaldybės teritorijoje numatomo rekvizuoti ir (ar) laikinai paimti kito kilnojamojo turto sąrašas (31 priedas);
11.7.28. savivaldybės teritorijoje numatomo rekvizuoti ir (ar) laikinai paimti nekilnojamojo turto sąrašas (32 priedas);
III. PLANO FORMOS REIKALAVIMAI
13. Planas turi atitikti šiuos reikalavimus:
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
1 priedas
(Plano titulinio lapo pavyzdys)
PATVIRTINTA
XXXX rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
201_m._ d.
įsakymu Nr.___
XXXX RAJONO
SAVIVALDYBĖS
MOBILIZACIJOS PLANAS
2014
XXXX
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
2 priedas
(Plano pakeitimų sąrašo pavyzdys)
PLANO PAKEITIMŲ SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Pakeitimas plane |
Pakeitimo įsakymo data, numeris antraštė |
MPPD prie KAM derinimo išvada, data, numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
3 priedas
GINKLUOTOSIOMS PAJĖGOMS REIKALINGŲ OBJEKTŲ ATLAISVINIMAS
Eil. Nr. |
Atlaisvinamas objektas (pavadinimas, adresas) |
Žmonių skaičius |
Objektas, į kurį bus perkeliami žmonės (pavadinimas, adresas) |
Žmonių skaičius |
Numatomas perkeltų žmonių maitinimas (pavadinimas, adresas) |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
4 priedas
Savivaldybės ikimokyklinio, bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų sąrašas
Eil. Nr. |
Ikimokyklinio, bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Mokinių skaičius |
Optimalus mokytojų skaičius*
|
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* - nurodomos optimalus mokytojų skaičius, reikalingas žmogaus saugos ir kitų dalykų dėstymo užtikrinimui mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
5 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE ESANČIŲ VALSTYBINĖS REIKŠMĖS OBJEKTŲ BEI STRATEGINĘ REIKŠMĘ NACIONALINIAM SAUGUMUI TURINČIŲ ĮMONIŲ IR ĮRENGINIŲ, KURIEMS REIKALINGA SUSTIPRINTA APSAUGA PASKELBUS MOBILIZACIJĄ IR (AR) ĮVEDUS KARO PADĖTĮ, SĄRAŠAS
Eil. Nr.
|
Objekto/įmonės/ įrenginio pavadinimas, adresas, jį administruojančios įstaigos telefono numeris |
Objektą/įmonę/ įrenginį administruojančio vadovo telefono numeris |
Pavaldumas (objektas/įmonė/ įrenginys valdomas valstybės, savivaldybės ar juridinio asmens) |
Įstaigos/ūkio subjekto, kuris užtikrins sustiprintą apsaugą, pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Užtikrinančių apsaugą darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR* sąrašą, skaičius |
Pastabos (įrašyti, kurie objektai yra valstybinės reikšmės ir kurios įmonės ir įrenginiai turi strateginę reikšmę nacionaliniam saugumui ) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
* Civilinis mobilizacinis personalo rezervas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
6 priedas
informavimo apie mobilizacijos paskelbimą savivaldybės teritorijoje užtikrinimo priemonės
Eil. Nr. |
Įstaigos, įmonės, ūkio subjekto, kurie informuos apie mobilizacijos paskelbimą, pavadinimas |
Atsakingo už informavimą apie mobilizacijos paskelbimą asmens pareigos ir telefono numeris |
Informavimo priemonės*
|
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* - nurodomos priemonės, kurių pagalba bus pateikiama informacija (radijo stotys, televizija, sirenos, mobilieji telefonai, internetas ir kitos alternatyvios informavimo priemonės)
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
7 priedas
BendradarbiavimO su teritorinėmis policijos įstaigomis, užtikrinant viešąją tvarką savivaldybės teritorijoje, INFORMACIJA
Eil. Nr. |
|
|
|
Pastabos |
|
Policijos įstaigos (komisariato, nuovados) pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Asmens, atsakingo už bendradarbiavimą su savivaldybės administracija, vardas, pavardė, telefono numeris, el. paštas (darbo valandos 24/7) |
Policijos rėmėjų, reikalingų policijai, skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
8 priedas
Priešgaisrinės ir civilinės saugos savivaldybės teritorijoje užtikrinimo priemonės
Eil. Nr. |
Savivaldybės priešgaisrinės tarnybos, žinybinių priešgaisrinių pajėgų, civilinės saugos tarnybos, savanorių ugniagesių organizacijos pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
9 priedas
Evakuotų gyventojų priėmimo ir apgyvendinimo VIETOS IR GALIMYBĖS
Eil. Nr. |
Gyventojų priėmimas ir apgyvendinimas
|
Žmonių apgyven-dinimo galimybės (skaičius) |
Maisto produktus tiekianti įmonė
|
Pastabos |
||||
Vieta, adresas, telefono numeris |
Plotas (m2) |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
||||||
Pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
10 priedas
Savivaldybės teritorijoje socialinES IR SOCIALINĖS GLOBOS PASLAUGAS MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU TEIKIANČIŲ ĮSTAIGŲ SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Bendrosios socialinės paslaugos* |
Specialiosios socialinės paslaugos |
||||||||
Socialinė priežiūra** |
Socialinė globa *** |
|||||||||
Paslaugos pavadinimas |
Įstaigos pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Įstaigos darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Paslaugos pavadinimas |
Įstaigos pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Įstaigos darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Paslaugos pavadinimas |
Įstaigos pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Paslaugas gaunančių asmenų skaičius (dienos centrų netraukti) |
Įstaigos darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
Iš viso |
|
|
Iš viso |
|
*Informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtinaisiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės paslaugos, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas, kitos bendrosios socialinės paslaugos.
**(Pagalba į namus, apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose, socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas, laikinas apnakvindinimas, intensyvi krizių įveikimo pagalba, psichologinė pagalba, apgyvendinimas nakvynės namuose ir krizių centruose, pagalba globėjams (rūpintojams) ir įvaikintojams
*** Dienos socialinė globa, trumpalaikė ir ilgalaikė socialinė globa.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
11 priedas
ATLIEKŲ IR TERITORIJŲ TVARKYMO PASLAUGŲ SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Teikiamos paslaugos pavadinimas |
Įstaigos, teikiančios paslaugą, adresas, telefono numeris |
Gamybiniai pajėgumai |
Aptarnaujama teritorija |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Pastabos |
|
Mato vnt. per parą |
Mato vnt. per metus
|
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
12 priedas
sveikatos priežiūros įstaigų veiklos užtikrinimo priemonės savivaldybės teritorijoje, paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį
Eil. Nr. |
Sveikatos priežiūros įstaigos pavadi-nimas, adresas, telefono numeris |
Lovų skaičius |
Pirmos medicininės pagalbos medika-mentų atsargos (dienomis) |
Medicinos manta |
Alternaty-vios energijos šaltiniai* |
Medicininė įranga (pavadinimas, skaičius)** |
Transporto priemonių skaičius |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Galimas priimti maksi-malus pacientų skaičius per parą |
Pastabos |
|||||||||
Esamų lovų skaičius |
Galimas papildomų lovų skaičius |
Esamų transporto priemonių skaičius |
Reikalingas papildomas transporto priemonių skaičius*** |
||||||||||||||||
Čiužiniai (vnt.) |
Patalynė (kompl.) |
Neštuvai (vnt.) |
Pirmos pagalbos krepšiai |
Galingumas |
Skaičius |
Gydytojai |
Slaugytojai ir kiti medicininį išsilavinimą turintys specialistai |
Aptarnaujantis personalas |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
**** |
|
*Elektros generatoriai (kW), akumuliatoriai (Ah) ir kt.
**Rentgeno aparatai, skaitmeniniai rentgeno aparatai, ultragarsiniai aparatai, kompiuteriniai tomografai, magnetinio rezonanso aparatai, gama kameros ir kita stacionari įranga.
***Turi būti sudaryta mobilizacinė sutartis.
**** Įrašoma bendra suma.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
13 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE ESANČIŲ RITUALINIŲ PASLAUGŲ ĮMONIŲ, KURIŲ VEIKOS TĘSTINUMAS BŪTINAS PASKELBUS MOBILIZACIJĄ IR (AR) ĮVEDUS KARO PADĖTĮ, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Įmonės pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Vadovo telefono numeris |
Teikiamos paslaugos pavadinimas |
Pajėgumai (turimų šarvojimo salių, vietų skaičius) |
Transporto priemonių kiekis |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
14 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE ESANČIŲ ĮMONIŲ, ŽEMĖS ŪKIO BENDROVIŲ, ŪKININKŲ ŪKIŲ, KURIE GAMINS IR (AR) PREKIAUS MAISTO IR ŽEMĖS ŪKIO PRODUKTAIS MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Įmonės, žemės ūkio bendrovės ir ūkininkų ūkio pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Maisto ir žemės ūkio produktų |
Pastabos |
||
Pavadinimas |
Gamybos ir (ar) prekybos apimtys
|
||||
Mato vnt. per parą |
Mato vnt. per metus |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
15 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE ESANČIŲ PRAMONĖS SEKTORIAUS ĮMONIŲ, KURIŲ VEIKLOS TĘSTINUMAS BŪTINAS PASKELBUS MOBILIZACIJĄ IR (AR) ĮVEDUS KARO PADĖTĮ, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Įmonės pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Veiklos rūšis |
Gamybos produkto pavadinimas |
Gamybos apimtys |
Pastabos |
|
Mato vnt. per parą |
Mato vnt. per metus |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
16 priedas
BŪTINIAUSIŲ MAISTO PRODUKTŲ SUVARTOJIMO MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU POREIKIS SAVIVALDYBĖS GYVENTOJAMS PER PARĄ IR PER 30 PARŲ
Eil. Nr. |
Būtiniausių maisto produktų pavadinimas |
Būtiniausių maisto produktų suvartojimo vienam gyventojui per parą normos (gramais)* |
Bendras būtiniausių maisto produktų suvartojimo poreikis (kg) per parą** |
Bendras būtiniausių maisto produktų suvartojimo poreikis (kg) per 30 parų*** |
Pastabos |
1. |
Ruginė duona |
135 |
|
|
|
2. |
Kvietinė duona |
175 |
|
|
|
3. |
Džiūvėsiai |
70 |
|
|
|
4. |
Miltai |
45 |
|
|
|
5. |
Makaronai |
15 |
|
|
|
6. |
Įvairios kruopos |
30 |
|
|
|
7. |
Pienas |
375 |
|
|
|
8. |
Fermentinis sūris |
5 |
|
|
|
9. |
Margarinas, sviestas, aliejus, taukai |
20 |
|
|
|
10. |
Mėsos produktai |
100 |
|
|
|
11. |
Žuvies produktai |
30 |
|
|
|
12. |
Bulvės |
300 |
|
|
|
13. |
Kopūstai |
70 |
|
|
|
14. |
Šakniavaisiai (burokėliai, morkos) |
50 |
|
|
|
15. |
Agurkai |
10 |
|
|
|
16. |
Pomidorai |
10 |
|
|
|
17. |
Svogūnai |
10 |
|
|
|
18. |
Vaisiai |
50 |
|
|
|
19. |
Druska |
3 |
|
|
|
20. |
Cukrus |
15 |
|
|
|
21. |
Arbatžolės |
2 |
|
|
|
22. |
Šokoladas |
50 |
|
|
|
23. |
Mineralinis vanduo, sultys |
1 litras |
|
|
|
24. |
Geriamasis vanduo |
1,5 litro |
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
Iš viso |
|
*Būtiniausių maisto produktų suvartojimo vienam gyventojui per parą normos (gramais), patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2003 m. gegužės 26 d. įsakymu Nr. V-299/4-196.
** Bendras produktų suvartojimo poreikis per parą, gaunamas poreikį vienam gyventojui dauginant iš savivaldybės gyventojų skaičius pagal Lietuvos statistikos departamento duomenis metų pradžioje.
*** Bendras produktų suvartojimo poreikis per 30 parų, gaunamas bendrą produktų suvartojimo poreikį per parą dauginant iš 30.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
|
|
|
|
(data) |
|
|
|
Tel. |
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
17 priedas
SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ APRŪPINIMO BŪTINIAUSIOMIS PREKĖMIS MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU POREIKIS PER PARĄ IR PER 30 PARŲ
Eil. Nr. |
Būtiniausių prekių pavadinimas |
Mato vnt. |
Norma 30 parų |
Poreikis visiems savivaldybės gyventojams per 30 parų* |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Degtukai |
dėž. |
3 |
|
|
2. |
Žvakės |
vnt. |
1 |
|
|
3. |
Miegmaišiai (antklodės) |
vnt. |
1 |
|
|
4. |
Lipni juosta (langams sandarinti ir kitiems tikslams) |
vnt. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
* Poreikis visiems savivaldybės gyventojams per 30 parų, gaunamas normą per 30 parų dauginant iš savivaldybės gyventojų skaičius pagal Lietuvos statistikos departamento duomenis metų pradžioje.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
18 priedas
savivaldybės teritorijoje esančių energetikos įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, ir ūkio subjektų, užtikrinančių šių įmonių aprūpinimą energijos ištekliais, sąrašas
Eil. Nr. |
Energetikos įmonė |
Ūkio subjektas |
Pastabos |
||||
Veiklos rūšis*
|
Adresas, telefono numeris |
Pajėgumai (mato vnt/parą) |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Aprūpinančio energetikos įmones reikalingais energijos ištekliais, adresas, telefono numeris |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Iš viso |
|
*Šilumos, garo, elektros energijos, dujų (gamtinės/ suskystintos/ automobilinės) ar kito kuro tiekimas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
19 priedas
nustatytais keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais ir juos aptarnaujančių transporto įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas
Eil. Nr. |
Transporto įmonė, adresas, telefono numeris |
Transporto priemonės, važiuojančios nustatytu maršrutu |
Pastabos |
|||
Kategorija, klasė, grupė |
Maršrutas |
Transporto priemonių skaičius |
Maksimalus pervežamų keleivių skaičius per parą |
|||
1 |
6 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
20 priedas
PAGAL LIETUVOS RESPUBLIKOS GINKLUOTŲJŲ PAJĖGŲ IR SAVIVALDYBĖS POREIKIUS SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE FIZINIAMS IR JURIDINIAMS ASMENIMS PRIKLAUSANČIŲ KELIŲ, GELEŽINKELIŲ, JŪRŲ, ORO, VIDAUS VANDENŲ IR ŽEMĖS ŪKIO TRANSPORTO PRIEMONIŲ, KURIOS GALĖTŲ BŪTI PANAUDOTOS MOBILIZACIJOS IR (AR) KARO PADĖTIES METU, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Įstaigos, ūkio subjekto ar fizinio asmens, kurio transporto priemonę numatoma panaudoti, pavadinimas arba vardas, pavardė |
Adresas, telefono numeris
|
Reikalinga transporto priemonė |
||
Pavadinimas |
Charakteristika* |
Kiekis |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
*Nurodomas transporto priemonės tipas, kuro rūšis ir kt.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
21 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUMATOMŲ MOKESČIŲ IR VIETINIŲ RINKLIAVŲ, PASKELBUS MOBILIZACIJĄ IR (AR) ĮVEDUS KARO PADĖTĮ, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Pajamos |
Tūkst. Lt |
1 |
2 |
3 |
|
Mokesčiai |
|
|
Pajamų ir pelno mokestis |
|
|
Turto mokestis |
|
|
Žemės mokestis |
|
|
Paveldimo turto mokestis |
|
|
Kiti |
|
|
Dotacijos |
|
|
Dotacijos iš kitų valdymo lygių |
|
|
Speciali tikslinė dotacija |
|
|
Valstybės deleguotoms funkcijoms |
|
|
Mokinio krepšeliui finansuoti |
|
|
Kiti |
|
|
Kitos pajamos |
|
|
Turto pajamos |
|
|
Palūkanos už depozitus |
|
|
Nuomos mokestis už valstybinę žemę ir vidaus vandenų fondo telkinius |
|
|
Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius |
|
|
Kiti |
|
|
Pajamos už prekes ir paslaugas |
|
|
Pajamos už patalpų nuomą |
|
|
Pajamos už teikiamas paslaugas |
|
|
Kiti |
|
|
Pajamos iš baudų ir konfiskacijos |
|
|
Kitos neišvardytos pajamos |
|
|
Sandoriai dėl materialiojo ir nematerialiojo turto bei finansinių įsipareigojimų prisiėmimas |
|
|
Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos |
|
|
Žemė ir žemės gelmių ištekliai |
|
|
Kiti |
|
|
Lėšos, gautos iš valstybės biudžeto |
|
|
Iš viso pajamų |
|
|
Biudžetinių įstaigų pajamų likutis |
|
|
Apyvartos lėšos |
|
|
|
Iš viso |
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
Tel. |
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) |
|
|
|
Tel. |
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
22 priedas
savivaldybės ir jai pavaldžių įmonių transporto priemonių sąrašas
Eil. Nr. |
Transporto priemonė |
Įmonės, kuriai priklauso nurodyta transporto priemonė, pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Pastabos |
|
Pavadinimas |
Skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Motociklas (su lopšiu arba be lopšio, keturračiai) |
|
|
|
2. |
Lengvasis automobilis |
|
|
|
3. |
Mikroautobusas |
|
|
|
4. |
Visureigis (4x4, 5–7 sėdimos vietos) |
|
|
|
5. |
Nešarvuota med. evakuacinė transporto priemonė |
|
|
|
6. |
Krovininis sunkvežimis (2 t, krovos ir personalo pervežimui, pageidautina dengtas ) |
|
|
|
7. |
Krovininis sunkvežimis (5 t, krovos ir personalo pervežimui, pageidautina dengtas ) |
|
|
|
8. |
Krovininis sunkvežimis (10 t, pritaikytas konteinerinių sistemų pervežimui) |
|
|
|
9. |
Sunkvežimis kuro pervežimui (ne mažiau 20 000 l pervežimui) |
|
|
|
10. |
Spec. paskirties remonto sunkvežimis (techniniam aptarnavimui) |
|
|
|
Eil. Nr. |
Transporto priemonė |
Įmonės, kuriai priklauso nurodyta transporto priemonė, pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Pastabos |
|
Pavadinimas |
Skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11. |
Spec. paskirties sunkvežimis, kranas, ekskavatorius |
|
|
|
12. |
Spec. paskirties sunkvežimis sniegui valyti |
|
|
|
13. |
Sunkvežimis spec. paskirties „orlaivių nuledinimui“ |
|
|
|
14. |
Sunkvežimis platform. /kontein. vežti |
|
|
|
15. |
Spec. paskirties , kranas (20 t) |
|
|
|
16. |
Sunkvežimis Savivartis sunkvežimis (ne mažiau 20 t keliamosios galios) |
|
|
|
17. |
Evakuacinis sunkvežimis (sunkiasvorėms transporto priemonėms evakuoti, turintis kraną, gervę) |
|
|
|
18. |
Vilkikas (balninis) |
|
|
|
19. |
Vilkikas (balninis) (4x4) |
|
|
|
20. |
Traktorius (mažagabaritis, universalus) |
|
|
|
21. |
Buldozeris (ratinis) |
|
|
|
22. |
Buldozeris (vikšrinis) |
|
|
|
23. |
Ekskavatorius (vikšrinis) |
|
|
|
24. |
Autogreideris |
|
|
|
25. |
Priekaba (krovininė, sunkvežimio, nuo 10 t) |
|
|
|
Eil. Nr. |
Transporto priemonė |
Įmonės, kuriai priklauso nurodyta transporto priemonė, pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Pastabos |
|
Pavadinimas |
Skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
26. |
Priekaba (krovininė, nuo 4,5 t) |
|
|
|
27. |
Puspriekabė (vandens cisterna, 3 m3) |
|
|
|
28. |
Pripučiama valtis (4 arba 7 m ilgio) |
|
|
|
29. |
Motorinė valtis (7 ir 11 m ilgio) |
|
|
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą ir paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
23 priedas
savivaldybės ir jai pavaldžių įmonių kitos įrangos ir naftos produktų sąrašas
Eil. Nr. |
Kita įranga / reikmenys |
Įmonės, kuriai priklauso nurodyta transporto priemonė, pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Pastabos |
|
Pavadinimas |
Skaičius |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Mobilus elektros generatorius (5–100 kW)* |
|
|
|
2. |
Palapinė (30–45 m2) |
|
|
|
3. |
H2O valymo įrangos komplektas |
|
|
|
4. |
Konteineris, degalų cisterna |
|
|
|
5. |
Konteineris, vandens cisterna |
|
|
|
6. |
Dyzelinas |
|
|
|
7. |
Aviacinis kuras (JET 1) |
|
|
|
8. |
Dyzelinas (laivams) |
|
|
|
9. |
Tepalas dyzeliniams varikliams |
|
|
|
* nurodant generatoriaus galingumą (kW)
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
24 priedas
savivaldybės teritorijoje esančių vandens tiekimo įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas
Eil. Nr. |
Vandens tiekimo įmonės pavadinimas, adresas, telefono numeris |
Našumas m3 per parą |
Darbuotojų, kurie bus įtraukti į CMPR sąrašą, skaičius |
Pastabos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
25 priedas
savivaldybės teritorijoje esančių vandens (nuotekų) valymo įmonių, kurių veiklos tęstinumas būtinas paskelbus mobilizaciją ir (ar) įvedus karo padėtį, sąrašas
Eil. Nr. |
Vandens (nuotekų) valymo įmonės pavadinimas, adresas, telefono numeris
|
Nuotekų valymo įrenginiai |
Pastabos |
|
Nuotekų valymo įrenginio adresas ir telefono numeris |
Našumas m3 per parą |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą, vykdymą ir ūkio subjekto informavimą apie įmonės veiklos tęstinumą mobilizacijos ir (ar) karo atveju paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
26 priedas*
SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS, ĮMONIŲ AR ĮSTAIGŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ, KURIAS NUMATOMA PERDUOTI MOBILIZACIJOS IR KARO PADĖTIES METU NAUDOTI GINKLUOTOSIOMS PAJĖGOMS (GP), SĄRAŠAS
______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Transporto priemonė |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) vykdymo vieta (teritorija, kurioje reikia transporto priemonės) |
Transporto priemonių poreikio užtikrinimo priemonės*** |
Pastabos |
||||||||||
charakteristikos |
||||||||||||||
Eil. Nr. |
kategorija |
markė / modelis |
degalų tipas |
leidžiama maksimali masė (kg) |
krovinio masė (kg) |
variklio darbinis tūris (kub. cm) |
variklio galia (kW) |
transporto priemonės grupė |
kiti duomenys** |
kiekis (vnt.) |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
* Lentelė pildoma gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją apie GP transporto priemonių poreikį.
**Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
*** Skiltyje pažymima, kokios priemonės bus taikomos šiam transporto priemonių poreikiui užtikrinti (įrašomos transporto priemonės, kurios yra savivaldybės žinioje, jei neužtenka turimų resursų, įrašoma, kokiu būdu bus užtikrintas likusių GP transporto priemonių poreikis: sudaromos mobilizacinio užsakymo sutartys arba transporto priemonės laikinai paimamos ar rekvizuojamos. Rekvizuojant ar laikinai paimant pildomas 30 priedas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
27 priedas*
SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS, ĮMONIŲ AR ĮSTAIGŲ KITO KILNOJAMOJO TURTO, IŠSKYRUS TRANSPORTO PRIEMONES, KURĮ NUMATOMA PERDUOTI MOBILIZACIJOS IR KARO PADĖTIES METU NAUDOTI GINKLUOTOSIOMS PAJĖGOMS (GP), SĄRAŠAS
______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Eil. Nr. |
Kitas kilnojamasis turtas |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) atlikimo vieta (teritorija, kurioje reikia turto) |
Kilnojamojo turto poreikio užtikrinimo priemonės*** |
Pastabos |
|||
pavadinimas |
charakteristikos |
|||||||
paskirtis |
kiti duomenys** |
kiekis |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
* Lentelė pildoma gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją apie GP kito kilnojamojo turto poreikį.
** Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
*** Skiltyje pažymima, kokios priemonės bus taikomos šio kilnojamojo turto poreikiui užtikrinti (įrašoma, kiek kilnojamojo turto yra savivaldybės žinioje, jei neužtenka turimų resursų, įrašoma, kokiu būdu numatoma užtikrinti GP kito kilnojamojoje turto poreikį: sudaromos mobilizacinio užsakymo sutartys arba turtas laikinai paimamas ar rekvizuojamas (rekvizicija taikoma tik tokiam turtui, kuris panaudotas visuomenės reikmėms neišliks (bus sunaudotas), neteks savo vertės arba kurio paskirtis bus pakeista). Rekvizuojant ar laikinai paimant pildomas 31 priedas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
28 priedas*
SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS, ĮMONIŲ AR ĮSTAIGŲ VALDOMO NEKILNOJAMOJO TURTO, KURĮ NUMATOMA PERDUOTI MOBILIZACIJOS IR KARO PADĖTIES METU NAUDOTI GINKLUOTOSIOMS PAJĖGOMS (GP), SĄRAŠAS
______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Eil. Nr. |
Nekilnojamasis turtas |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) atlikimo vieta (teritorija, kurioje reikia turto) |
Nekilnojamojo turto poreikio užtikrinimo priemonės*** |
Pastabos |
||||
pavadinimas |
kriterijai |
||||||||
paskirtis |
plotas |
vieta (adresas) |
kiti duomenys** |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
* Lentelė pildoma gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją apie GP nekilnojamojo turto poreikį.
**Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
*** Skiltyje pažymima, kokios priemonės bus taikomos šio kilnojamojo turto poreikiui užtikrinti (įrašoma nekilnojamojo turto nuosavybės rūšis: viešoji ar privati; jei privati, įrašoma, kokiu būdu numatoma užtikrinti GP poreikį: sudaromos mobilizacinio užsakymo sutartys arba nekilnojamasis turtas laikinai paimamas ar rekvizuojamas (rekvizicija taikoma tik tokiam turtui, kuris panaudotas visuomenės reikmėms neišliks (bus sunaudotas), neteks savo vertės arba kurio paskirtis bus pakeista). Rekvizuojant ar laikinai paimant pildomas 32 priedas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
29 priedas
Medicininės paramos poreikio ginkluotosioms pajėgoms užtikrinimO PRIEMONĖS
Eil.Nr. |
Gyvenvietė, kurioje yra gydymo įstaiga |
Gydymo įstaigos pavadinimas, adresas, tel.
|
Atitikimas pagal NATO (rolė) |
Paslaugos |
Pastabos |
||||||||||||||
Chirurginio profilio paslaugos (lovų sk.) |
Intensyvios terapijos paslaugos (lovų sk.) |
Kitos paslaugos (lovų sk.) |
Chirurginių operacinių skaičius |
GMP ekipažų skaičius |
GMP*** ekipažo pajėgumai |
|
|||||||||||||
Esamos |
Galimybė įrengti papildomas |
Esamos |
Galimybė įrengti papildomas |
Esamos |
Galimybė įrengti papildomas |
Esamos |
Galimybė įrengti papildomas |
Chirurginės operacinės pajėgumai (personalas, med. priemonės) 24 val. po X kartų |
Pažangaus gyvybės palaikymo brigadose |
Pradinio gyvybės palaikymo brigadose |
Pažangaus gyvybės palaikymo brigadose |
Pradinio gyvybės palaikymo brigadose |
|||||||
Pilnai komplektuotų |
Trūktų įrangos* |
Pilnai komplektuotų |
Trūktų įrangos** |
||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Pateikiamas trūkstamos įrangos sąrašas
** Pateikiamas trūkstamos įrangos sąrašas
*** GMP ekipažo pajėgumai (personalas, medicininės priemonės ir kt., kad būtų užtikrintas 24 val. nepertraukiamas darbas)
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
30 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUMATOMŲ REKVIZUOTI AR LAIKINAI PAIMTI TRANSPORTO PRIEMONIŲ SĄRAŠAS ______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Transporto priemonė |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) vykdymo vieta (teritorija, kurioje reikia transporto priemonės) |
Savininko duomenys* |
Turto registracijos ar kitas turto identifikavimo numeris* |
||||||||||
charakteristikos |
||||||||||||||
Eil. Nr. |
kategorija |
markė / modelis |
degalų tipas |
leidžiama maksimali masė (kg) |
krovinio masė (kg) |
variklio darbinis tūris (kub. cm) |
variklio galia (kW) |
transporto priemonės grupė |
kiti duomenys** |
kiekis (vnt.) |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
* Skiltys pildomos gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją. Savininko duomenis sudaro: vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas (jeigu savininkas fizinis asmuo); juridinio asmens pavadinimas, kodas, buveinės adresas, kontaktinio asmens vardas, pavardė ir pareigų pavadinimas, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris (jeigu savininkas juridinis asmuo).
**Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
31 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUMATOMO REKVIZUOTI AR LAIKINAI PAIMTI KITO KILNOJAMOJO TURTO SĄRAŠAS
______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Eil. Nr. |
Kitas kilnojamasis turtas |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) atlikimo vieta (teritorija, kurioje reikia turto) |
Savininko duomenys* |
Turto registracijos numeris* |
Turto unikalus numeris* |
|||
pavadinimas |
charakteristikos |
||||||||
paskirtis |
kiti duomenys** |
kiekis |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
* Skiltys pildomos gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją. Savininko duomenis sudaro: vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas (jeigu savininkas fizinis asmuo); juridinio asmens pavadinimas, kodas, buveinės adresas, kontaktinio asmens vardas, pavardė ir pareigų pavadinimas, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris (jeigu savininkas juridinis asmuo).
**Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
32 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUMATOMO REKVIZUOTI AR LAIKINAI PAIMTI NEKILNOJAMOJO TURTO SĄRAŠAS ______________________________________________
(institucijos pavadinimas)
______________________
(data, Nr.)
Eil. Nr. |
Nekilnojamasis turtas |
Funkcija (užduotis), dėl kurios numatyta šį turtą paimti |
Funkcijos (užduoties) atlikimo vieta (teritorija, kurioje reikia turto) |
Savininko duomenys* |
Turto registracijos numeris* |
Turto unikalus numeris* |
||||
pavadinimas |
kriterijai |
|||||||||
paskirtis |
plotas |
vieta (adresas) |
kiti duomenys** |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
* Skiltys pildomos gavus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento informaciją. Savininko duomenis sudaro: vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas (jeigu savininkas fizinis asmuo); juridinio asmens pavadinimas, kodas, buveinės adresas, kontaktinio asmens vardas, pavardė ir pareigų pavadinimas, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris (jeigu savininkas juridinis asmuo).
**Skiltis pildoma atsižvelgiant į reikalingo paimti turto charakteristiką.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.
Savivaldybės mobilizacijos plano
rengimo metodinių nurodymų
33 priedas
SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE NUMATOMŲ REKVIZUOTI AR LAIKINAI PAIMTI RADIOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ SĄRAŠAS ______________________________________________
(savivaldybės pavadinimas)
__________________
(data, Nr.)
Eil. Nr. |
Radioaktyviųjų medžiagų savininkas (kontaktiniai duomenys*), licencijos (leidimo) Nr. |
Radioaktyviųjų medžiagų buvimo vieta (adresas) |
Radioaktyvioji medžiaga |
||||||||
prietaisas, kuriame yra radioaktyviųjų medžiagų |
radionuklidas |
šaltinio Nr. |
pavojingumo kategorija |
||||||||
pavadinimas |
kiekis |
modelis |
gamybos numeris |
pavadinimas |
aktyvumas |
masė |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
*Kontaktinius duomenis sudaro: fizinio asmens vardas, pavardė, adresas, telefono (-ų) numeris (-iai), elektroninio pašto adresas; juridinio asmens pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris (-iai), atstovo vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris (-iai), elektroninio pašto adresas.
Už šios užduoties mobilizacijos ir (ar) karo padėties metu užtikrinimą ir vykdymą paskirto atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tel.
Už šios lentelės užpildymą atsakingo savivaldybės administracijos darbuotojo:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(data) Tel.