1
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SENIŪNIJŲ SOCIALINĖS PARAMOS IR PAGALBOS ŠEIMAI TARPINSTITUCINIŲ KOMISIJŲ VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2023 m. birželio 21 d. Nr. 4-118
Tauragė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 1 ir 5 dalimis, Savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2018 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-428/V-894/V-691/1V-579 „Dėl Savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo rekomendacijų patvirtinimo“, 15 ir 16 punktais, Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Tauragės rajono savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo, patvirtinto Tauragės savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. 1-128 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Tauragės rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 82 punktu, Bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo Tauragės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo, patvirtinto Tauragės rajono savivaldybės mero 2023 m. birželio 6 d. potvarkiu Nr. 4-81 „Dėl Bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo Tauragės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6 punktu:
1. T v i r t i n u Tauragės rajono savivaldybės administracijos seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatus (pridedama).
2. N u r o d a u paskelbti šį potvarkį Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Tauragės rajono savivaldybės mero
2023 m. birželio 21 d. potvarkiu Nr. 4-118
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SENIŪNIJŲ SOCIALINĖS PARAMOS IR PAGALBOS ŠEIMAI TARPINSTITUCINIŲ KOMISIJŲ VEIKLOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Tauragės rajono savivaldybės administracijos seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai tarpinstitucinių komisijų (toliau – Komisija) veiklos nuostatai (toliau - nuostatai) nustato Komisijos uždavinius, funkcijas, teises, pareigas, darbo organizavimo tvarką ir kitus su Komisijos darbo veikla susijusius klausimus.
2. Komisijos kompetencija – teikti rekomendacijas Tauragės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriui, Administracijos Socialinės paramos skyriui dėl piniginės socialinės paramos teikimo bendrai gyvenantiems asmenims arba vienam gyvenančiam asmeniui, įvertinti, su kokiais sunkumais susiduria seniūnijoje gyvenantys nepilnamečiai vaikai, prioritetą skiriant vaikams, augantiems nepasiturinčiose šeimose (šeima gauna socialines pašalpas, maisto produktų davinius), fizinių asmenų globėjų (rūpintojų) šeimose, daugiavaikėse šeimose, šeimose, kuriose nustatyti smurto atvejai, aptarti ir planuoti socialinės rizikos prevencijos priemones seniūnijoje, prireikus aptarti konkrečių šeimų situacijas ir teikti siūlymus Administracijos Socialinės paramos skyriui, Valstybinės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos teritoriniam skyriui ir (ar) socialinių paslaugų įstaigoms, seniūnijų socialiniams darbuotojams dėl pagalbos konkrečiai šeimai teikimo/neteikimo galimybių, teikti pasiūlymus Tauragės rajono savivaldybės Tarpinstitucinei grupei vaiko ir (ar) asmens (-ų) teisių apsaugos klausimams spręsti Tauragės rajono savivaldybėje ar kitoms savivaldybės institucijoms dėl pagalbos šeimai teikimo organizavimo tobulinimo savivaldybėje.
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymu, Lietuvos Respublikos apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymu, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu (toliau - Įstatymas), Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Tauragės rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Tauragės savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. 1-128 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Tauragės rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), Tauragės rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Tauragės rajono savivaldybės mero potvarkiais, šiais nuostatais ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
4. Komisijos veikla grindžiama šiais principais: gyvenamosios vietos bendruomenės įtraukimo, šeimos atsakomybės, bendradarbiavimo, kompleksiškumo, prieinamumo ir kokybės, proporcingumo, šeimos individualizavimo ir pagalbos diferencijavimo, teisėtumo, asmens teisių ir laisvių apsaugos, teisingumo, objektyvumo ir efektyvumo.
5. Šiuose nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, nurodytas Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatyme, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme, kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose vaiko ir asmens teisių apsaugą.
II SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS
7. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip septynių narių. Komisijos pirmininkai – seniūnai. Komisijos nariais gali būti Tauragės rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, socialinių paslaugų įstaigų socialiniai darbuotojai, psichologai ir kiti socialinių paslaugų srities darbuotojai; švietimo, sveikatos priežiūros įstaigų ir policijos komisariato deleguoti atstovai, kiti seniūnijos teritorijoje veikiantys ar gyvenantys asmenys ir bendruomenės atstovai, kiti specialistai, teikiantys paslaugas ir pagalbą.
III SKYRIUS
KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
9. Komisijos uždaviniai:
9.2. vykdyti prevencinius šeimų ir (ar) asmens (-ų), kurie galimai patiria įvairias rizikas, lankymą, siekiant išsiaiškinti situaciją ir (ar) socialinių paslaugų poreikį;
9.3. gerinti piniginės socialinės paramos nepasiturintiems seniūnijos gyventojams veiksmingumą ir tikslingumą;
10. Komisija, vykdydama jai pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
10.1. aptaria konkrečių šeimų situacijas, analizuoja pagalbos metodus, jų veiksmingumą, numato pagalbos priemones ir pan.;
10.2. svarsto Tauragės rajono seniūnijų (išskyrus miesto seniūnijos) gyventojų prašymus (1 ir 2 priedai) dėl vienkartinės paramos skyrimo;
10.3. teikia siūlymą Administracijos direktoriui pagal Aprašo nuostatas dėl vienkartinės paramos skyrimo/neskyrimo;
10.4. teikia pasiūlymus Tauragės rajono savivaldybės Tarpinstitucinei grupei ar savivaldybės institucijoms dėl pagalbos šeimai organizavimo ir teikimo tobulinimo savivaldybėje;
10.5. teikia siūlymus Administracijos Socialinės paramos skyriui dėl piniginės socialinės paramos skyrimo/neskyrimo, mokėjimo būdo, nutraukimo ar mokėjimo atnaujinimo šiais atvejais:
10.5.2. jeigu manoma, kad bendrai gyvenantys asmenys ar vienas gyvenantis asmuo pateikia neteisingus duomenis apie savo socialinę padėtį, pajamas, užimtumą, piktnaudžiauja gaunama parama ir kt.;
10.5.3. jeigu bent vienas iš bendrai gyvenančių asmenų ar vienas gyvenantis asmuo nevykdo Įstatymo 25 straipsnyje numatytų pareigų;
IV SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
11. Komisija, įgyvendindama jai pavestas funkcijas, turi teisę:
11.1. gauti iš Tauragės rajono savivaldybės administracijos padalinių, institucijų, įstaigų ar organizacijų visą informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms vykdyti;
11.2. į posėdžius kviesti švietimo, sveikatos priežiūros, socialinių paslaugų, policijos ir kitus specialistus, kitus reikiamus asmenis, susijusius su posėdžio metu svarstomais klausimais;
11.3. lankytis šeimose, kai prašoma socialinės paramos bei kuriose galimai pažeidžiamos vaiko ir (ar) asmens (-ų) teisės;
11.4. papildomai apklausti asmenis, kurie gali turėti informacijos apie pažeidžiamas vaiko ir kitų asmenų teises ir teisėtus interesus;
11.6. siūlyti neskirti paramos asmeniui, kai:
12. Prašymai dėl socialinės paramos nesvarstomi paaiškėjus, kad pareiškėjas:
12.4. kreipdamasis dėl paramos nuslėpė arba pateikė neteisingus, neišsamius duomenis apie bendrai gyvenančius asmenis, pajamas, užimtumą ar kitus duomenis,
12.5. Komisijai ar seniūnijos specialistams nesudarė galimybės tikrinti gyvenimo sąlygų, turimo turto ir užimtumą.
13. Komisijos pareigos:
13.1. Komisijos nariai gautą ar surinktą informaciją apie vaikus ir šeimas laiko konfidencialia, užtikrina asmens duomenų apsaugos nustatytas normas;
13.2. Komisijos nariai, apsilankymo šeimose metu užfiksavę, kad gali būti pažeidžiamos vaiko ar kitų asmenų teisės, apie tai nedelsdami informuoja teisėsaugos ar už vaiko teisių apsaugą atsakingas institucijas ar/ir kitas atsakingas institucijas bei teisės aktų nustatyta tvarka imasi priemonių, kad apsaugotų nukentėjusįjį (-iuosius) iki kompetentingos institucijos atstovo atvykimo.
14. Komisijos nariai, nesutinkantys su posėdyje priimtu sprendimu, privalo savo siūlytą sprendimą motyvuoti, pareikšdami atskirąją nuomonę, kuri įrašoma į Komisijos posėdžio protokolą arba pridedama prie protokolo (apie tai pažymint protokole).
15. Komisijos narys privalo nusišalinti, kai posėdyje svarstomi klausimai, sprendžiami su juo ar jo giminaičiais susiję klausimai ir galintys sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, o jeigu jis to nepadaro, sprendimą nušalinti Komisijos narį nuo atitinkamo klausimo svarstymo priima Komisijos pirmininkas. Apie tai pažymima Komisijos posėdžio protokole.
V SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
16. Komisijos posėdžius šaukia, jiems pirmininkauja ir paskiria sekretorių Komisijos pirmininkas – seniūnas. Jam nesant, posėdžiui pirmininkauja jo pavaduotojas arba kitas jo paskirtas Komisijos narys.
17. Komisijos pirmininkas:
18. Komisijos sekretorius:
18.1. Komisijos pirmininkui paskyrus pasitarimo datą, laiką, vietą/būdą ir patvirtinus darbotvarkę, apie tai el. paštu ir (ar) telefonu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki posėdžio informuoja Komisijos narius ir kviečiamus į posėdį asmenis;
18.2. rengia posėdžio protokolo projektą. Komisijos posėdžio protokolą turi surašyti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas;
18.3. rengia protokolo išrašus dėl piniginės socialinės paramos (socialinės pašalpos ir kompensacijų) skyrimo pagal atskirus apsvarstomus asmenis (šeimas) ir pateikia specialistui, atsakingam už piniginės socialinės paramos dokumentų priėmimą ir skyrimą, kuris protokolo išrašą įsega į asmens (šeimos) bylą;
18.4. atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą, saugo Komisijai pateiktus dokumentus ir Komisijos posėdžių protokolų originalus teisės aktų nustatyta tvarka;
19. Komisijos posėdžiai šaukiami pagal poreikį, bet ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį. Gavus informacijos apie galimai neatidėliotinos pagalbos šeimai reikalingumą ar kitas svarbias aplinkybes, posėdžiai organizuojami per dvi darbo dienas nuo informacijos gavimo.
20. Apie šaukiamą Komisijos posėdžio datą, laiką, vietą/ būdą prieš 2 dienas iki posėdžio el. paštu: parama@taurage.lt informuoja Administracijos Socialinės paramos skyrių ar Tauragės rajono savivaldybės administracijos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių.
21. Esant visų Komisijos narių sutikimui, Komisijos posėdis gali būti rengiamas skubos tvarka. Komisijos nariams apie tokį posėdį gali būti pranešta tą pačią darbo dieną, bet ne vėliau kaip likus 1 valandai iki numatytos jo pradžios.
23. Komisijos posėdžiams medžiagą rengia ir posėdžio metu apie asmens (šeimos) gyvenimo sąlygas ir susidariusias aplinkybes Komisijai pristato seniūnijų atsakingi specialistai ar Komisijos nariai.
24. Komisijos pirmininkui ar kitiems Komisijos nariams posėdžio metu pasiūlius, gali būti svarstomi ir tie klausimai, kurie nebuvo numatyti svarstyti, jeigu už tokių klausimų svarstymą balsuoja daugiau kaip pusė į posėdį atvykusių Komisijos narių ir šiems klausimams svarstyti nereikia parengti ir pateikti papildomos medžiagos.
25. Komisijos posėdžių priimti sprendimai yra teisėti, jeigu juos priimant pasitarime dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių.
26. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos išvadas, pasiūlymus ir kitus dokumentus pasirašo Komisijos pirmininkas.
27. Sprendimai priimami pasitarime dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininkas.
28. Kreipiantis asmeniui dėl vienkartinės paramos seniūnijos specialistas ar Komisija surašo Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą (4 priedas). Komisijos nariams aplankius šeimas kitais atvejais, surašomas Aplankymo aktas (5 priedas). Aplankymo aktas, pasirašytas aplankyme dalyvavusių Komisijos narių ir jų kviestų asmenų, pateikiamas atsakingam seniūnijos specialistui.
30. Asmenų, paleistų iš pataisos įstaigų, prašymų dėl vienkartinės pašalpos skyrimo Komisija nesvarsto. Minėtiems asmenims vienkartinė pašalpa skiriama/neskiriama Administracijos Socialinės paramos skyriaus sprendimu. Apie paskirtas/neskirtas vienkartines pašalpas Komisijai pateikiama informacija artimiausiame Komisijos posėdyje, po Administracijos Socialinės paramos skyriaus sprendimo priėmimo dėl vienkartinės pašalpos skyrimo/neskyrimo.
VI SKYRIUS
KOMISIJOS ATSKAITOMYBĖ IR KOMISIJOS NARIŲ ATSAKOMYBĖ
32. Komisijos darbą koordinuoja Tauragės rajono savivaldybės Tarpinstitucinė grupė ir Administracijos Socialinės paramos skyrius.
33. Komisija kartą per ketvirtį (kiekvienam ketvirčiui pasibaigus iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 dienos) teikia savo veiklos ataskaitas Tauragės rajono savivaldybės administracijos tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui (6 priedas). Veiklos ataskaitą pasirašo Komisijos pirmininkas.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Šiuose nuostatuose neaptarti klausimai svarstomi ir sprendimai priimami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
1 priedas
┌ ┐
Dokumento gavimo registracijos žyma
└ ┘
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas
|
Telefono Nr. |
|
El. p. |
||
|
||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas1 |
Telefono Nr. |
|
|
El. p. |
1Nurodomas tik tuo atveju, jeigu asmuo nėra deklaravęs gyvenamosios vietos arba jo faktinė gyvenamoji vieta nesutampa su deklaruota gyvenamąja vieta.
Tauragės rajono _____________________
(adresatas)
PRAŠYMAS
DĖL TIKSLINIŲ, PERIODINIŲ, SĄLYGINIŲ IR VIENKARTINIŲ PAŠALPŲ SKYRIMO
20____ m. _____________________ d.
Ar kreipėtės paramos į artimuosius, bendruomenę? Taip o / Ne o
Jei taip, nurodykite, kokią paramą gavote. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jei ne, nurodykite priežastis. ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
PRAŠAU SKIRTI (pasirinkti vieną ir pažymėti Q):
TIKSLINĘ PAŠALPĄ:
⬜ gydymosi išlaidoms kompensuoti sunkios ligos atveju (nurodytos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintame sunkių ligų sąraše, sergantiems III ir IV stadijos onkologinėmis ligomis, kai taikomas aktyvus gydymas, sudėtingų operacijų ar traumų atvejais, įvykusių ne vėliau kaip prieš 6 mėnesius);
⬜ kitų ligų atveju (gydymui, nekompensuojamų vaistų įsigijimo, kelionės į sveikatos priežiūros įstaigas ir / ar medicinos priemonių įsigijimo išlaidoms iš dalies kompensuoti);
⬜ įsigyti kietajam kurui (pateikus išlaidas ir jų dydį pagrindžiančius dokumentus (sąskaitas faktūras ir mokėjimo čekius);
⬜ būsto pritaikymo, sanitarinių įrenginių, buitinių valymo įrenginių, vandentiekio (šulinio) įrenginių ir jo įvado, nuotekų įrenginių ir įvado įrengimo ir (ar) prijungimo prie buitinių nuotekų tinklo išlaidoms iš dalies kompensuoti ar techninių pagalbos priemonių įsigijimo ir įrengimo išlaidoms iš dalies kompensuoti bei kitoms reikmėms (pagal išankstinio apmokėjimo sąskaitas – faktūra, neįgaliesiems);
⬜ būtiniausiems baldams, buitinei technikai, techninės pagalbos priemonėms ar kitiems namų apyvokos daiktams įsigyti, prisijungimo prie centralizuotų vandentiekio ir nuotekų įrengimų gyventojo sklypo ribose patirtoms išlaidoms iš dalies kompensuoti. kenkėjų naikinimo ar sukauptų šiukšlių iš būsto išvežimo paslaugoms apmokėti (pateikus išlaidas ir jų dydį pagrindžiančius dokumentus (sąskaitas faktūras ir mokėjimo čekius, sutartis ir pan., apmokant išankstines sąskaitas));
⬜ asmens tapatybės ar kitiems būtiniems dokumentams tvarkyti
PERIODINĘ PAŠALPĄ:
⬜ asmeniui, negalinčiam bendra Įstatymo nustatyta tvarka pateikti prašymo kreditui, paimtam daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms, tenkančioms asmenims, turintiems teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją apmokėjimui dėl sutuoktinio mirties;
⬜ socialinės pašalpos gavėjams, kai asmuo arba vienas iš bendrai gyvenančių asmenų slaugo ar prižiūri asmenį (asmenis), kuriam (kuriems) yra paskirta ir mokama slaugos ar priežiūros (pagalbos) išlaidų tikslinė kompensacija arba jeigu jis teisės aktų nustatyta tvarka paskirtas fizinio asmens (fizinių asmenų) pripažinto (pripažintų) neveiksniu (neveiksniais) tam tikroje srityje, globėju ar rūpintoju;
SĄLYGINĘ PAŠALPĄ:
⬜ asmenims, grįžusiems iš socialinės, psichologinės reabilitacijos ar kitų gydymo įstaigų, besigydžiusiems nuo priklausomybių (alkoholio ar narkotikų) (pateikiant išlaidas pagrindžiančius dokumentus);
⬜ autonominio dūmų signalizatoriaus įsigijimo (ir įrengimo) išlaidoms apmokėti;
⬜ būsto savininkui arba savivaldybės socialinio būsto nuomininkui įsiskolinimams už komunalinius patarnavimus iš dalies padengti (jei skola susidarė dėl objektyvių priežasčių.
VIENKARTINĘ PAŠALPĄ:
⬜ gimus trynukams ar ketvertukui,
⬜ mirus Tauragės rajono garbės piliečiui,
⬜ nukentėjus nuo gaisrų, stichinių nelaimių,
⬜ asmeniui, grįžusiam iš pataisos įstaigų,
⬜ užsieniečiams, atvykusiems iš Ukrainos dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje.
PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS REIKALINGUMO MOTYVAI:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Duomenys APIE BENDRAI GYVENANČIUS ASMENIS
Eilės Nr. |
Vardas ir pavardė |
Asmens kodas |
Šeimos nario statusas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
⬜ TVIRTINU, kad pateikta informacija teisinga.
⬜ ĮSIPAREIGOJU pranešti savivaldybės administracijai apie aplinkybes, turinčias įtakos pašalpos mokėjimui, per mėnesį nuo dienos, kurią sužinojau ar turėjau sužinoti apie šių aplinkybių atsiradimą.
⬜ ŽINAU IR SUTINKU:
1. kad pašalpos skyrimo ir mokėjimo tikslais apie mane iš kitų institucijų bus renkama informacija, reikalinga pašalpai skirti, ir kad duomenys apie skirtą pašalpą man gali būti teikiama kitoms institucijoms;
2. teikti visą teisingą informaciją, reikalingą pašalpai gauti, ir būtinus dokumentus;
3. kad, nuslėpęs ir pateikęs neteisingus duomenis, reikalingus pašalpai gauti, ir permokos atveju turėsiu grąžinti savivaldybei neteisėtai gautas pašalpų sumas arba jos bus išieškomos įstatymų nustatyta tvarka;
PINIGINĘ SOCIALINĘ PARAMĄ mokėti (pažymėti Q):
£ PERVESTI Į SĄSKAITĄ: mokėjimo ar kredito įstaigos (banko ar kt.) pavadinimas______________
sąskaitos arba kortelės sąskaitos numeris (20 simbolių):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
£ IŠMOKĖTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGOS (SENIŪNIJOS) KASOJE (jeigu kasa yra).
INFORMACINĮ LAPELĮ GAVAU: Taip c Ne c
INFORMACIJĄ APIE PRIIMTUS SPRENDIMUS DĖL PAŠALPOS SKYRIMO PRAŠAU TEIKTI:
paštu, korespondencijos adresas________________________________________________;
elektroniniu paštu, el. p. adresas________________________________________________.
telefonu ___________________________________________________________________
PRIDEDAMA*(pažymėti pridedamus dokumentusQ):
⬜ Medicininės pažymos, ____ lapų.
⬜ Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma, ____ lapų.
⬜ Sąskaitos-faktūros, čekiai, ____ lapų.
⬜ Darbo užmokesčio pažyma,_ lapų.
⬜ Kiti _______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
* Pareiškėjui nereikia pateikti dokumentų, jei informacija gaunama iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų
Pareiškėjas _________________ ___________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
2 priedas
INFORMACINIS LAPELIS
________________________________________
(asmens, kuriam įteikiamas lapelis, vardas, pavardė)
Prašymas vienkartinei, tikslinei, periodinei ar sąlyginei pašalpai gauti pateiktas:
____________________________ Nr. ____________;
(gavimo data)
⬜ pateikti visi reikalingi dokumentai;
⬜ nepateikti reikalingi dokumentai:
Eil. Nr. |
Nepateikti dokumentai |
Pateikimo data |
Dokumentus priėmusio darbuotojo vardas, pavardė ir parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trūkstami dokumentai turi būti pateikti iki ________________________________________
Prašymą ir dokumentus priėmė
___________________________ __________________ __________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
BŪTINA ŽINOTI
1. Vienkartinė, tikslinė, periodinė ar sąlyginė pašalpa skiriama vadovaujantis Tauragės rajono savivaldybės tarybos patvirtintu Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Tauragės rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašu (toliau – Aprašas).
2. Asmuo pateikęs prašymą vienkartinei, tikslinei, periodinei ar sąlyginei pašalpai gauti trūkstamus dokumentus privalo pateikti ne vėliau kaip per mėnesį nuo prašymo pateikimo dienos.
3. Asmuo pateikęs prašymą vienkartinei, tikslinei, periodinei ar sąlyginei pašalpai gauti privalo sudaryti galimybes patikrinti buities ir gyvenimo sąlygas.
4. Vienkartinė, tikslinė, periodinė ar sąlyginė pašalpa Socialinės paramos komisijos (toliau – Komisija) rekomendavus neteikiama, patikrinus bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas ir surašius buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, ir nustačius, kad asmeniui vienkartinei, tikslinei, periodinei ar sąlyginei pašalpai skirti nebūtina, asmuo pateikė neteisingus duomenis apie turimą turtą, gaunamas pajamas ir kt. Buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktas yra pagrindas, kuriuo vadovaujantis vienkartinė, tikslinė, periodinė ar sąlyginė pašalpa neteikiama.
5. Dėl vienkartinės, tikslinės ir sąlyginės pašalpos galima kreiptis ne dažniau kaip kartą per kalendorinius metus (praėjus 12 mėnesių nuo paskutinio prašymo pateikimo datos).
6. Bendrai gyvenantiems asmenims arba vienam gyvenančiam asmeniui, patyrusiems socialinę riziką, vienkartinė, tikslinė, periodinė ar sąlyginė pašalpa, Komisijai rekomendavus, gali būti teikiama pasirenkant ir derinant piniginės socialinės paramos teikimo formą (formas) (pinigais ir (ar) nepinigine forma).
7. Asmuo pateikęs prašymą dėl vienkartinės, tikslinės, periodinės ar sąlyginės pašalpos privalo pranešti apie savo (savo šeimos) pajamų ir turto pokyčius ne vėliau kaip per mėnesį nuo prašymo pateikimo dienos.
___________________________
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
3 priedas
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
_______________________ SENIŪNIJOS SOCIALINĖS PARAMOS IR PAGALBOS ŠEIMAI TARPINSTITUCINĖS KOMISIJOS PIRMININKO/NARIO
(reikalingą pabraukti)
_______________________________________
(vardas, pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija
______________________________________
(vardas, pavardė)
20 m. d.
Tauragė
Aš pareiškiu, kad dalyvaudama(-s) __________ seniūnijos komisijos (toliau – Komisija) darbe pasižadu:
1. Objektyviai ir be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis lygiateisiškumo, nediskriminavimo, skaidrumo principais atlikti Komisijos pirmininko / nario (reikalingą pabraukti) pareigas.
2. Saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma.
3. Man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.
4. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
5. Patvirtinu, kad informuosiu ir nusišalinsiu svarstant ir vertinant man pateiktą informaciją, jei paaiškės, kad gali kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktas.
6. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
______________ _______________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
4 priedas
BUITIES IR GYVENIMO SĄLYGŲ PATIKRINIMO AKTAS NR.
(data)
1. Duomenys apie pareiškėją:
Vardas, pavardė
Gyvenamoji vieta:
Deklaruota
Faktinė
Tel. Nr.
Asmens kodas Gimimo data
Viename bute gyvenančių šeimų skaičius Vaikų skaičius šeimoje
2. Gyventojų grupė:
□ Pensininkas □ Vienišas asmuo □ Našlaitis
Neįgalus: □Daugiavaikė šeima □ Neįgalus vaikas
□ didelių spec. poreikių lygis □ Nepilna šeima □ Grįžęs iš įkalinimo vietos
□ vidutinių spec. poreikių lygis □ Bedarbis
□ nedidelių spec. poreikių lygis □ Asmuo, patiriantis socialinę riziką
□ 0–25 proc. darbingumo lygis □ Asmuo, kuriam steigiama globa (rūpyba)
□ 30–40 proc. darbingumo lygis
□ 45–55 proc. darbingumo lygis
□ Kita
3. Duomenys apie turtą ir pajamas:
Darbo pajamos ______________ Pensija _________Pašalpos____________Kita_______________
Viso pajamų _____________________
Buto (namo) plotas_______patogumai _________________________________________________
Buto (namo) būklės įvertinimas_______________________________________________________
________________________________________________________________________________
Kitas vertingas turtas _______________________________________________________________
4. Šeimos sudėtis ir pajamos (bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens 3 praėjusių mėnesių iki kreipimosi mėnesio pajamos arba kreipimosi mėnesio pajamos (pabraukti)):
Eil. Nr |
Pavardė, vardas |
Gimimo data |
Giminystės laipsnis |
Gyventojų grupė |
Pajamos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Viso pajamų: |
||||||
Šeimos nario vidutinės vieno mėnesio pajamos: |
||||||
Valstybės remiamų pajamų dydis (VRP): |
|
5. Gaunama ir prašoma parama:
Kokią paramą yra gavęs ir kada _________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Prašoma parama _____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
6. Tikrintojo pastabos ir rekomendacijos _______________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
202_ m._________________ mėn. __ d. Patikrino ----------------------------------------------------
(parašas, vardas, pavardė)
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
5 priedas
APLANKYMO AKTAS
20... m. ................. ..... d.
Šeimos narių vardas (-ai), pavardė (-ės):_______________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Adresas:________________________________________________________________________
Kontaktai:_______________________________________________________________________
Komisijos narių apsilankymo data ir laikas: _____________________________________
________________________________________________________________________________
Apsilankymo priežastys:____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Nustatytos aplinkybės_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados ir rekomendacijos: ________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Komisijos nariai:
Tauragės rajono savivaldybės administracijos
seniūnijų socialinės paramos ir pagalbos šeimai
tarpinstitucinių komisijų veiklos nuostatų
6 priedas
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
______________________ SENIŪNIJOS SOCIALINĖS PARAMOS IR PAGALBOS ŠEIMAI TARPINSTITUCINĖS KOMISIJOS
ATASKAITA
APIE KOMISIJOS 20__ m. ________ KETVIRČIO VEIKLĄ
20___m. _______________ ___d.
|
Skaičius |
Apsilankymų priežastys |
Rezultatai |
1. Prevencinis lankymasis: |
|||
1.1 šeimos, kuriose auga nepilnamečiai vaikai |
|
|
|
1.2 šeimos, kuriose nėra nepilnamečių vaikų |
|
|
|
1.3 vieni gyvenantys asmenys |
|
|
|
2. Pasiūlymai dėl pagalbos šeimoms: |
|||
2.1 teikimo
|
|
||
2.2 teikimo organizavimo tobulinimo |
|
||
2.3 paslaugų plėtros |
|
||
2.4 užimtumo didinimo |
|
||
3. Pastebėjimai ir pasiūlymai dėl bendruomenių, NVO ir kitų organizacijų telkimo formų bendram darbui su šeimomis:
|
|||
Kita aktuali informacija:
|
Komisijos pirmininkas ___________________ ____________________
(parašas) (vardas, pavardė)