ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
2020 M. SPALIO 27 D. ĮSAKYMO NR. A-1464 „DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. lapkričio 14 d. Nr. A-1943
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu:
1. pakeičiu Šiaulių miesto savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 27 d. įsakymu Nr. A-1464 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo”:
1.1. Pakeisti IV skyrių ir jį išdėstyti taip:
„IV SKYRIUS
PRANEŠIMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS
25. Savivaldybės administracijai ir (arba) Skyriui gavus skundą ir (ar) pranešimą (toliau – Skundas), kad socialinės priežiūros paslaugos galimai teikiamos netinkamai, Skyriaus paskirti darbuotojai įvertina paslaugų teikėjų teikiamų paslaugų kokybę ir pateikia rekomendacijas paslaugų teikėjams dėl paslaugų kokybės gerinimo:
25.1. paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas;
26. Savivaldybės administracijai ir (arba) Skyriui gavus pakartotinį Skundą per kalendorinius metus dėl galimai netinkamai įstaigos teikiamos socialinės priežiūros paslaugos kokybės, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija konkrečiam Skundui nagrinėti. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakyme nurodomas komisijos pirmininkas, sekretorius ir nariai (visi kartu yra laikomi komisijos nariais).
27. Pradėdami darbą, Komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją dėl informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo, objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konfliktų vengimo.
28. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas. Tais atvejais, kai komisijos pirmininkas negali atlikti šių pareigų, komisijos pirmininko funkcijas vykdo komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos darbo forma yra posėdžiai, kurie organizuojami nuotoliniu būdu, naudojant nuotolinių susitikimų ir video konferencijų organizavimo programas. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių;
29. Komisijos narių teisės:
30. Komisijos narių pareigos:
30.2. informuoti komisijos sekretorių ne vėliau kaip 1 darbo dieną iki posėdžio, jei negalės jame dalyvauti;
31. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma ir yra įforminami Komisijos protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir komisijos sekretorius. Jei komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, galutinį sprendimą priima komisijos pirmininkas, o jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas.
32. Komisijai išnagrinėjus Skunde pateiktą informaciją:
32.1. teikia rekomendacijas ar nurodymus socialinės priežiūros paslaugos teikėjui dėl paslaugų kokybės gerinimo;
32.2. paaiškėjus, kad socialinės priežiūros paslaugos teikėjas pažeidė teisės aktų nuostatas ar neatitinka teisės aktų reikalavimų, paveda Socialinių paslaugų skyriaus atsakingam darbuotojui, už finansavimo sutarties įsipareigojimų vykdymo kontrolę, sutartyje nustatytais terminais įpareigoti socialinės priežiūros paslaugos teikėją pašalinti nustatytus trūkumus ar neatitikimus;