LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2015 M. BALANDŽIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-380 „DĖL 2014–2020 mETŲ europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano IR NACIONALINIo STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO patvirtinimo“ PAKEITIMO
2018 m. balandžio 5 d. Nr. V-325
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. balandžio 23 d. įsakymą Nr. V-380 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinio stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą:
1.1. pakeičiu II skyriaus Devynioliktojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.383 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusių mokyklų, kurių mokinių ugdymo pasiekimai pagerėjo, dalis“ |
Procentai |
0 |
70 |
P.S.381 |
„Mokyklos, kuriose gavus pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti įdiegtos mokinių kompetencijų vertinimo ar įsivertinimo sistemos“ |
Skaičius |
0 |
260 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
0 |
4517 |
P.N.728 |
„Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos“ |
Skaičius |
0 |
270“ |
1.2. pakeičiu II skyriaus Dvidešimtojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.392 |
„Asmenų, kurie įgijo valstybės pripažįstamą kvalifikaciją po dalyvavimo ESF veiklose, dalis“ |
Procentai |
0 |
80 |
R.N.712 |
„30–49 metų amžiaus mokytojų ir dėstytojų dalis“ |
Procentai |
56 |
61 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
137 |
1371 |
P.S.404 |
„Asmenys, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal formaliojo švietimo programas ar modulius“ |
Skaičius |
0 |
500 |
P.N.747 |
„Studentai, kuriems buvo skirta tikslinė stipendija“ |
Skaičius |
0 |
600“ |
1.3. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt ketvirtojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
3 690 559 |
0 |
182 918 |
182 918 |
0 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
3 690 559 |
0 |
182 918 |
182 918 |
0 |
0 |
0“ |
1.4. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt penktojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
||||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
||||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
|||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
|||||||
1 522 601 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
|||||||
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3. Iš viso |
|||||||
1 522 601 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0“ |
|
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Nacionalinį stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą ir papildau 68 punktu:
„68. |
P.N.747 |
„Studentai, kuriems buvo skirta tikslinė stipendija“ |
Skaičius |
Studentas – asmuo, studijuojantis aukštojoje mokykloje pagal studijų programą arba doktorantūroje (šaltinis: Mokslo ir studijų įstatymas).
Tikslinė stipendija – stipendija, skirta aukštųjų mokyklų pirmosios pakopos studentams, priimtiems į aukštąsias mokyklas ne anksčiau kaip 2010 metais ir studijuojantiems valstybės finansuojamose studijų vietose pagal pedagogikos arba andragogikos studijų krypčių programas, skirtas pedagogams rengti.
Tikslinių stipendijų pedagogų rengimo programų studentams skyrimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 12 d. nutarimas Nr. 538 „Dėl tikslinių stipendijų skyrimo pedagogų rengimo programų studentams“. |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Sumuojami studentai, kuriems įgyvendinant projekto veiklas buvo skirta tikslinė stipendija. Tas pats asmuo, įgyvendinant tą patį projektą gavęs tikslinę stipendiją kelis kartus, skaičiuojamas vieną kartą. |
Pirminiai šaltiniai: apskaitos dokumentų, kurių pagrindu mokamos tikslinės stipendijos, suvestinė, patvirtinta įstaigos vadovo ar įgalioto asmens.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu asmuo įtraukiamas į apskaitos dokumentą, kurio pagrindu mokama tikslinė stipendija. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |