LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL švietimo ir mokslo ministro 2015  m.  gruodžio 21 d. įsakymo 

Nr. V-1309 „DĖL PRADINIO, PAGRINDINIO IR VIDURINIO UGDYMO PROGRAMŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2016 m. balandžio 14 d. Nr. V-325

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1309 „Dėl Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašo patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:

 

„10. Bendrojo ugdymo programose numatyti mokinių ugdymo(si) rezultatai nusako mokinių kompetencijas gyventi, mokytis ir veikti asmeniniame, kultūriniame, pilietiniame, socialiniame ir (ar) profesiniame kontekste. Ugdymo(si) rezultatai siejami su pasirengimu aukštesnio lygio ugdymo programai ir (ar) profesinei veiklai. Ugdymo(si) pagal bendrojo ugdymo programas rezultatai siejami su atitinkamais Lietuvos kvalifikacijų lygiais: pagrindinio ugdymo programos rezultatai siejami su trečiuoju Lietuvos kvalifikacijų lygiu, vidurinio ugdymo programos – su ketvirtuoju Lietuvos kvalifikacijų lygiu.“.

 

2. Pakeičiu 23.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

„23.4. gamtamokslinis ugdymas (gamta ir žmogus, biologija, fizika, chemija, integruoti gamtos mokslai  ir kt.);“.

 

3. Pakeičiu 27.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

„27.6. meninis ugdymas (dailė, filmų kūrimas, fotografija, grafinis dizainas, menų pažinimas, muzika, kompiuterinės muzikos technologijos, teatras, šokis ir kt.), technologinis ugdymas, integruotas menų ir technologijų kursas;“.

 

4. Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

„ 29. Vidurinio ugdymo programos turinį sudaro privaloma dalis, apimanti privalomus ir pasirenkamus dalykus ir (ar) modulius, kurie skiriasi turinio sudėtingumu ir platumu, ir laisvai pasirenkama turinio dalis, kurią sudaro dalykų kursai ir (ar) moduliai, pateikti bendrosiose programose ir parengti mokyklose pagal mokinių poreikius ir mokyklos tikslus.“.

5. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:

 

„30. Mokinys pagal vidurinio ugdymo programą iš kalbinio ugdymo srities privalo mokytis lietuvių kalbos ir literatūros (mokinys, kuris mokosi mokykloje tautinės mažumos kalba, mokosi ir gimtosios kalbos) ir užsienio kalbos, iš matematinio ugdymo srities – matematikos, iš socialinio ugdymo srities privalo mokytis istoriją arba geografiją arba integruotą istorijos ir geografijos kursą, iš kūno kultūros ir sveikatos ugdymo srities – kūno kultūrą arba sporto šaką ir pasirenka mokytis ne mažiau kaip po vieną dalyką iš Aprašo 27.1, 27.4 ir 27.6 papunkčiuose nustatytų vidurinio ugdymo programos turinio ugdymo sričių.“.

6. Pakeičiu 54 punktą ir jį išdėstau taip:

„54. Vidurinio ugdymo programoje kiekvienas mokinys susidaro individualų ugdymosi planą iš privalomų ir pasirenkamų dalykų ir (ar) modulių. Individualus ugdymosi planas orientuojamas į mokinių kompetencijų plėtotę, apsisprendimą ir pasirengimą tolesniam mokymuisi, būsimai profesinei veiklai.“.

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                                                     Audronė Pitrėnienė