NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL NACIONALINIO BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRO DIREKTORIAUS 2021 M. SAUSIO 29 D. ĮSAKYMO nR. V-87 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO BEI ASMENŲ APTARNAVIMO NACIONALINIAME BENDRŲJŲ FUNKCIJŲ CENTRE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2025 m. sausio 16 d. Nr. V-35
Vilnius
1. P a k e i č i u Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro direktoriaus 2021 m. sausio 29 d. įsakymą Nr. V-87 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo bei asmenų aptarnavimo Nacionaliniame bendrųjų funkcijų centre taisyklių patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. S k i r i u NBFC Veiklos organizavimo departamento Projektų ir procesų valdymo grupės Dokumentų valdymo ir klientų konsultavimo pogrupio (toliau – DVKKP) jaunesniąją konsultantę (dokumentų valdymo ir archyvavimo) Daivą Cicėnienę, o jos nesant – DVKKP vyriausiąją specialistę (dokumentų valdymo ir archyvavimo) Lidiją Beinorienę atsakingą už asmenų aptarnavimą NBFC.“
1.2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintas Prašymų ir skundų nagrinėjimo bei asmenų aptarnavimo Nacionaliniame bendrųjų funkcijų centre taisykles:
1.2.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.2. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Nagrinėjant asmenų prašymus ir skundus bei aptarnaujant asmenis NBFC, Taisyklių nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, tiesiogiai taikomi Europos Sąjungos teisės aktai ir jų pagrindu priimti teisės aktai. Teikiant informaciją asmenims su negalia pagal prašymą, Taisyklės taikomos tiek, kiek jos neprieštarauja Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais vidaus tvarkos aprašui, patvirtintam NBFC direktoriaus 2024 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-262 „Dėl Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais vidaus tvarkos aprašo patvirtinimo“.“
1.2.3. Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:
„3.1. Asmenų aptarnavimas – veikla, apimanti asmenų ir jų atstovų konsultavimą žodžiu telefonu ar atvykus į NBFC, prašymų ir skundų priėmimą, jų registravimą NBFC naudojamoje dokumentų valdymo informacinėje sistemoje (toliau – DVS), perdavimą NBFC direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui bei atsakymų į pateiktus prašymus ir skundus pateikimą asmenims ar jų atstovams.
3.2. Prašymas – su asmens teisių ar teisėtų interesų pažeidimu nesusijęs asmens ar jo atstovo kreipimasis į NBFC prašant suteikti informaciją, priimti sprendimą arba atlikti kitus teisės aktuose nustatytus veiksmus.
1.2.4. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:
„49. Atsakymo į asmens pateiktą prašymą arba skundą projektą jį rengiantis NBFC darbuotojas turi parengti ir pateikti derinti tiesioginiam vadovui bei kitiems asmenims pagal jų kompetenciją likus ne mažiau kaip 2 darbo dienoms iki prašymo arba skundo išnagrinėjimo termino pabaigos. NBFC direktorius arba jo įgaliotas asmuo gali nustatyti kitą atsakymo projekto parengimo ir pateikimo derinti terminą.“
1.2.5. Pakeičiu 69 punktą ir jį išdėstau taip:
„69. Asmenų apklausą apie prašymų ir skundų nagrinėjimo bei asmenų aptarnavimo NBFC kokybę organizuoja NBFC Veiklos organizavimo departamento Projektų ir procesų valdymo grupės Dokumentų valdymo ir klientų konsultavimo pogrupis. Apklausą apie prašymų ir skundų nagrinėjimą ir asmenų aptarnavimą NBFC atlieka darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą NBFC. Apklausos rezultatus, o prireikus ir pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo gerinimo darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą NBFC, pateikia NBFC direktoriui.“
1.2.6. Pakeičiu 73 punktą ir jį išdėstau taip:
2. Į p a r e i g o j u:
2.1. Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro Teisės ir viešųjų pirkimų grupės konsultantę (teisės klausimais) Jurgitą Petlickaitę paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre;