LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2007 M. SPALIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-864 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. spalio 29 d. Nr. V-1226
Vilnius
P a k e i č i u Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. spalio 23 d. įsakymu Nr. V-864 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijoje taisyklių patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:
„8. Prašymus ir skundus raštu asmuo ar jo atstovas gali pateikti atvykęs į Ministeriją, paštu ar elektroninėmis priemonėmis: elektroniniu būdu per portalo „Mano vyriausybė“ skiltį „E. pilietis“ (https://epilietis.lrv.lt/kreipkis-i-institucija) arba per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą (https://epristatymas.post.lt/), arba Ministerijos elektroninio pašto adresu ministerija@sam.lt. Prašymus žodžiu galima pateikti tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Ministeriją ar telefono ryšio priemonėmis. Žodžiu telefono ryšio priemonėmis gali būti teikiami tik tokie prašymai dėl informacijos suteikimo, kuriems pateikti pagal Ministerijoje patvirtintą administracinės paslaugos teikimo aprašymą asmuo neprivalo pateikti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento.“
2. Pakeičiu 51.5 papunktį ir jį išdėstau taip: