hERBAS_bmp

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. RUGPJŪČIO 30 D. SPRENDIMO NR.T1-115 „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. lapkričio 28 d. Nr. T1-180

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 6 punktu, Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, 32 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. birželio 26 d. nutarimu Nr.604 „Dėl nacionalinio euro įvedimo plano bei Lietuvos visuomenės informavimo apie euro įvedimą ir komunikacijos strategijos patvirtinimo“ patvirtintu Nacionalinio euro įvedimo planu bei atsižvelgdama į Redakcinės komisijos siūlymą (komisijos 2014 m. lapkričio 18 d. posėdžio protokolas Nr.2 ), Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Druskininkų savivaldybės tarybos reglamentą, patvirtintą 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr.T1-115 „Dėl Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento tvirtinimo“ (2013 m. birželio 27 d. sprendimo Nr. T1-133 redakcija) ir reglamento 30 punktą išdėstyti nauja redakcija:

„30. Tarybos nariui su jo, kaip tarybos nario, veikla susijusios kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidoms apmokėti, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Savivaldybės administracija, kas mėnesį skiriama 290 eurų išmoka atsiskaitytinai:

30.1. išmoka mokama kas mėnesį pateikus patvirtintą Išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitą, neviršijant 30 punkte nurodyto dydžio, pervedant ją kas mėnesį į tarybos narių nurodytas bankų sąskaitas iki kito mėnesio 10 d.;

30.2. išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitos formą tvirtina savivaldybės taryba sprendimu;

30.3. tarybos nariai užpildytas išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitas pateikia Savivaldybės administracijai už kiekvieną mėnesį iki kito mėnesio 5 dienos;

30.4. Savivaldybės administracijos Finansų ir apskaitos skyrius įvertina pateiktas ataskaitas ir pateikia išvadą ar išlaidos, susijusios su tarybos nario veikla, nebuvo apmokėtos Savivaldybės administracijos“.

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2015 m. sausio 1 d.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

pavaduojantis savivaldybės merą                                                                    Linas Urmanavičius


 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. RUGPJŪČIO 30 D. SPRENDIMO NR.T1-115 „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2014-11-18

Druskininkai

 

1.

Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai

Teikiamo sprendimo projektu siekiama įgyvendinti Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvoje įstatymo nuostatas, reglamentuojančias, jog savivaldybės privalo parengti teisės aktus, susijusius su euro įvedimu. Atsižvelgiant į tai, jog Druskininkų savivaldybės tarybos reglamentas numato tarybos narių išlaidų apmokėjimo dydį litais, būtina pakeisti tarybos veiklos reglamentą, kuris atitiktų aktualias Lietuvos Respublikos teisės normas. 

Teisės aktų reikalavimai įgyvendinami, pakeičiant ir papildant Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T1-115,  30 punktą, atitinkantį teisinį reguliavimą.

2.

Kokių rezultatų laukiama

Pakeitus Tarybos sprendimu Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 30 punktą, bus įgyvendintas teisinis reguliavimas, susijęs su naujos valiutos - euru Lietuvoje įvedimu.

3.

Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai

 

3.1.

teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

 

Sprendimo projekto teisinio reglamentavimo teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 str. 2 d. 1 p., reglamentuojantis savivaldybės tarybos kompetenciją tvirtinti veiklos reglamentą, bei Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 6 punktas, numatantis, jog veiklos reglamentas gali būti keičiamas ir papildomas tarybos sprendimu. Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvoje įstatymo 3 str. 1 d. bei 32 str. 2 d., numatanti pareigą pakeisti savivaldybėms teisės aktus, susijusius su naujos valiutos Lietuvoje įgyvendinimu.

Remiantis aukščiau minėtu teisiniu pagrindu, siūloma pakeisti Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 30 punktą, kadangi tokiu būdu bus pasiektas įstatymuose numatytas tikslas – Druskininkų savivaldybės tarybos nario išlaidų dydis bus nustatytas – eurais.

 

3.2.

teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

Teigiamos pasekmės – Tarybos sprendimu bus įgyvendintas naujas įstatymo leidėjo teisinis reguliavimas dėl euro įvedimo  Lietuvoje, Druskininkų savivaldybės tarybos nario išlaidų dydis bus nustatytas eurais. 

Neigiamų teisinių pasekmių Tarybos sprendimas nesukels. 

3.3.

teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas

Teisinio reguliavimo alternatyvų nėra.

4.

Dėl konsultavimosi su visuomene

Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Druskininkų savivaldybės interneto svetainėje ir Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje.

5.

Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas

Tarybos sprendimo įgyvendinimas lėšų nereikalauja.

6.

Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

Projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka.

7.

Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai

 


 

Projekto antikorupcinis vertinimas

8.1.

Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Druskininkų savivaldybės tarybos nario veikla.

 

8.2.

Vertinimo aspektai

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

8.2.1.

Atitinkamai sričiai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.2.

Ekonomikai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.3.

Savivaldybės finansams

nenumatytas

nenumatytas

8.2.4.

Socialinei aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.5.

Viešojo administravimo sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.6.

Korupcijos mastui

nenumatytas

nenumatytas

8.2.7.

Aplinkai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.8.

Teisinei sistemai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.9.

Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.10.

Plėtrai

nenumatytas

nenumatytas

8.2.11.

Kita svarbi informacija

nenumatytas

8.3.

Išvada :

Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturi, korupcijos pasireiškimo tikimybės nėra.

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus

vyriausioji specialistė                                                                       Akvilė Povilanskaitė

 

Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja Vyda Amšiejienė