DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. RUGPJŪČIO 30 D. SPRENDIMO NR.T1-115 „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. lapkričio 28 d. Nr. T1-180
Druskininkai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 6 punktu, Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, 32 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. birželio 26 d. nutarimu Nr.604 „Dėl nacionalinio euro įvedimo plano bei Lietuvos visuomenės informavimo apie euro įvedimą ir komunikacijos strategijos patvirtinimo“ patvirtintu Nacionalinio euro įvedimo planu bei atsižvelgdama į Redakcinės komisijos siūlymą (komisijos 2014 m. lapkričio 18 d. posėdžio protokolas Nr.2 ), Druskininkų savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Druskininkų savivaldybės tarybos reglamentą, patvirtintą 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr.T1-115 „Dėl Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento tvirtinimo“ (2013 m. birželio 27 d. sprendimo Nr. T1-133 redakcija) ir reglamento 30 punktą išdėstyti nauja redakcija:
„30. Tarybos nariui su jo, kaip tarybos nario, veikla susijusios kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidoms apmokėti, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Savivaldybės administracija, kas mėnesį skiriama 290 eurų išmoka atsiskaitytinai:
30.1. išmoka mokama kas mėnesį pateikus patvirtintą Išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitą, neviršijant 30 punkte nurodyto dydžio, pervedant ją kas mėnesį į tarybos narių nurodytas bankų sąskaitas iki kito mėnesio 10 d.;
30.2. išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitos formą tvirtina savivaldybės taryba sprendimu;
30.3. tarybos nariai užpildytas išlaidų, susijusių su savivaldybės tarybos nario veikla, ataskaitas pateikia Savivaldybės administracijai už kiekvieną mėnesį iki kito mėnesio 5 dienos;
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. RUGPJŪČIO 30 D. SPRENDIMO NR.T1-115 „DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2014-11-18
Druskininkai
1. |
Projekto esmė, tikslai ir uždaviniai Teikiamo sprendimo projektu siekiama įgyvendinti Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvoje įstatymo nuostatas, reglamentuojančias, jog savivaldybės privalo parengti teisės aktus, susijusius su euro įvedimu. Atsižvelgiant į tai, jog Druskininkų savivaldybės tarybos reglamentas numato tarybos narių išlaidų apmokėjimo dydį litais, būtina pakeisti tarybos veiklos reglamentą, kuris atitiktų aktualias Lietuvos Respublikos teisės normas. Teisės aktų reikalavimai įgyvendinami, pakeičiant ir papildant Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T1-115, 30 punktą, atitinkantį teisinį reguliavimą. |
||
2. |
Kokių rezultatų laukiama Pakeitus Tarybos sprendimu Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 30 punktą, bus įgyvendintas teisinis reguliavimas, susijęs su naujos valiutos - euru Lietuvoje įvedimu. |
||
3. |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai
|
||
3.1. |
teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti
Sprendimo projekto teisinio reglamentavimo teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 str. 2 d. 1 p., reglamentuojantis savivaldybės tarybos kompetenciją tvirtinti veiklos reglamentą, bei Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 6 punktas, numatantis, jog veiklos reglamentas gali būti keičiamas ir papildomas tarybos sprendimu. Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvoje įstatymo 3 str. 1 d. bei 32 str. 2 d., numatanti pareigą pakeisti savivaldybėms teisės aktus, susijusius su naujos valiutos Lietuvoje įgyvendinimu. Remiantis aukščiau minėtu teisiniu pagrindu, siūloma pakeisti Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento 30 punktą, kadangi tokiu būdu bus pasiektas įstatymuose numatytas tikslas – Druskininkų savivaldybės tarybos nario išlaidų dydis bus nustatytas – eurais.
|
||
3.2. |
teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės Teigiamos pasekmės – Tarybos sprendimu bus įgyvendintas naujas įstatymo leidėjo teisinis reguliavimas dėl euro įvedimo Lietuvoje, Druskininkų savivaldybės tarybos nario išlaidų dydis bus nustatytas eurais. Neigiamų teisinių pasekmių Tarybos sprendimas nesukels. |
||
3.3. |
teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas Teisinio reguliavimo alternatyvų nėra. |
||
4. |
Dėl konsultavimosi su visuomene Su visuomene konsultuojamasi sprendimo projektą paskelbus Druskininkų savivaldybės interneto svetainėje ir Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje. |
||
5. |
Kiek lėšų (nurodyti kokių) pareikalaus ar leis sutaupyti sprendimo įgyvendinimas Tarybos sprendimo įgyvendinimas lėšų nereikalauja. |
||
6. |
Ar projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka Projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas, o projekto sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka. |
||
7. |
Kiti rengėjo nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai
|
||
|
Projekto antikorupcinis vertinimas |
||
8.1. |
Projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Druskininkų savivaldybės tarybos nario veikla.
|
||
8.2. |
Vertinimo aspektai |
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis |
8.2.1. |
Atitinkamai sričiai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.2. |
Ekonomikai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.3. |
Savivaldybės finansams |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.4. |
Socialinei aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.5. |
Viešojo administravimo sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.6. |
Korupcijos mastui |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.7. |
Aplinkai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.8. |
Teisinei sistemai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.9. |
Piliečių ir kitų asmenų administracinei naštai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.10. |
Plėtrai |
nenumatytas |
nenumatytas |
8.2.11. |
Kita svarbi informacija |
nenumatytas |
|
8.3. |
Išvada : Teikiamas projektas įtakos korupcijai neturi, korupcijos pasireiškimo tikimybės nėra. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Akvilė Povilanskaitė |
||
Finansų ir apskaitos skyriaus vedėja Vyda Amšiejienė |