LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ATVIRŲJŲ JAUNIMO CENTRŲ IR ATVIRŲJŲ JAUNIMO ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. spalio 12 d. Nr. 10V-969
Lazdijai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 3 punktu, atsižvelgdama į Rekomendacijas atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimui, patvirtintas Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2020 m. birželio 5 d. įsakymu Nr. 2V-107 (1.4) „Dėl Rekomendacijų atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimui patvirtinimo“, bei siekdama užtikrinti kokybišką atvirąjį darbą su jaunimu Lazdijų rajono savivaldybėje,
T v i r t i n u Lazdijų rajono savivaldybės atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lazdijų rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020 m. spalio 12 d.
įsakymu Nr. 10V-969
LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ATVIRŲJŲ JAUNIMO CENTRŲ IR ATVIRŲJŲ JAUNIMO ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lazdijų rajono savivaldybės atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Lazdijų rajono savivaldybės teritorijoje veikiančių atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių veiklos kokybės užtikrinimą – veiklų planavimą, žmogiškųjų išteklių valdymą, darbo organizavimą, vietą ir patalpas, finansinius išteklius, viešinimą ir pristatymą, bendradarbiavimą ir atstovavimą bei veiklos kokybės priežiūros tvarką.
2. Lazdijų rajono savivaldybės Atvirasis jaunimo centras (toliau – Centras) ir Lazdijų rajono savivaldybės atviroji jaunimo erdvė (toliau – Erdvė), vykdydami savo veiklą, vadovaujasi Aprašu ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. A1-614 „Dėl darbo su jaunimu gatvėje tvarkos aprašo, mobiliojo darbo su jaunimu tvarkos aprašo, atvirojo darbo su jaunimu tvarkos aprašo patvirtinimo“, patvirtintu Atvirojo darbo su jaunimu tvarkos aprašu (toliau – Atvirojo darbo su jaunimu tvarkos aprašas).
3. Jei nenurodyta kitaip, Aprašas yra taikomas bendrosios ir atvirosios darbo su jaunimu krypčių centrams ir erdvėms.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. atvirasis darbas su jaunimu – darbas su jaunimu atviruosiuose jaunimo centruose ir (ar) atvirosiose jaunimo erdvėse, vykdomas darbo su jaunimu principais;
4.2. atvirasis jaunimo centras – Lietuvos Respublikoje ar kitoje valstybėje įsteigtas juridinis asmuo, kita organizacija ar jų filialas, atstovybė, kurių veiklos arba jos dalies vykdymo vieta yra Lietuvos Respublikoje ir kurie vykdo darbą su jaunimu, grindžiamą savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje bei užtikrinantį jų įsitraukimą į šią veiklą nepriklausomai nuo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų;
4.3. atviroji jaunimo erdvė – kultūros, švietimo, kūno kultūros ir sporto ar socialines paslaugas teikiančio juridinio asmens nuosavybės, patikėjimo teise ar nuomos, panaudos sutarčių pagrindu valdoma patalpa, kurioje vykdomas darbas su jaunimu, grindžiamas savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje bei užtikrinantis jų įsitraukimą į šią veiklą nepriklausomai nuo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų;
4.4. atvirojo darbo su jaunimu krypties centras ir erdvė – tai centro / erdvės tipas, kuris teikia pirmenybę darbui su mažiau galimybių turinčiu, socialinę atskirtį patiriančiu bei socialinės rizikos grupei priklausiančiu jaunimu;
4.5. bendrosios darbo su jaunimu krypties centras ir erdvė – tai centro / erdvės tipas, kuris vykdo darbą su jaunimu, vadovaudamasis darbo su jaunimu principais, neteikdamas pirmenybės nei vienai jaunimo grupei;
4.7. jaunimo darbuotojas – tai pilnametis asmuo, dirbantis su jaunais žmonėmis jų laisvalaikiu, siekiantis asmeninio ir socialinio jaunų žmonių tobulėjimo tiek per individualų darbą su skirtingais asmenimis, tiek dirbdamas su grupėmis bei turintis šiam darbui reikalingų kompetencijų;
II SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS VEIKLOS PLANAVIMAS
6. Centro / Erdvės veiklos planavimas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
6.1. veiklos planavimas yra pagrįstas planuojamais pasiekti kokybiniais ir kiekybiniais rezultatais;
6.3. Centro / Erdvės veikla planuojama vieneriems ir (ar) trejiems metams. Vienerių metų veiklos plano forma pateikta Atvirojo darbo su jaunimu tvarkos aprašo priede; trimečio veiklos plano forma pateikta Aprašo 1 priede. Įstaigos vadovas kartu su komanda patys nusprendžia dėl veiklos plano formos pasirinkimo, atsižvelgiant į Centro / Erdvės veikimo metus, žmogiškųjų išteklių skaičių, planuojamus pasiekti rezultatus;
6.4. pirmiausia atliekamas Centro / Erdvės esamos situacijos vertinimas – savianalizė ir išorinis vertinimas. Savianalizės metu nustatoma organizacijos esama padėtis ir padarytas progresas, analizuojami pagrindiniai Centro / Erdvės veiklos rodikliai (pateikti 7–8 ir (arba) 9–10 Aprašo punktuose), išanalizuojami Centro / Erdvės lankytojų bei jų tėvų atsiliepimai (Centro / Erdvės darbuotojai atlieka apklausą) ir nustatomi Centro / Erdvės veiklos tikslai bei aspektai, kuriuos reikia tobulinti. Išorinio vertinimo metu aptariama Centro / Erdvės atlikta savianalizė bei su Lazdijų rajono savivaldybės Jaunimo reikalų koordinatoriumi (toliau – Jaunimo reikalų koordinatorius) derinami numatyti uždaviniai bei tikslas. Esant poreikiui Centras / Erdvė gali nusimatyti veiklos kryptis (pvz., tiesioginis darbas su jaunimu, darbas su komanda, patalpų ir infrastruktūros palaikymas, finansinių išteklių valdymas, veiklos viešinimas, bendradarbiavimas ir atstovavimas, kita);
6.5. atsižvelgiant į Centro / Erdvės esamos situacijos vertinimą pagal pateiktą formą sudaromas Centro / Erdvės veiklos planas (toliau – Veiklos planas) (1 priedas). Veiklos plane numatomi rezultatai, kuriuos planuojama pasiekti, ir jų poreikio pagrindimas, rezultatų pasiekimo rodikliai ir jų reikšmės kiekvienų kalendorinių metų pabaigoje, veiksmai, padėsiantys pasiekti rezultatus, veiksmų įgyvendinimo terminas, žmogiškieji ir finansiniai ištekliai, reikalingi įgyvendinti konkrečias veiklas. Veiklos planą Centro / Erdvės vadovas derina su Jaunimo reikalų koordinatoriumi;
6.6. kiekvienų metų pabaigoje parengiama Centro / Erdvės metų veiklos ataskaita – atliekamas Veiklos plano įgyvendinimo ir jame numatytų rezultatų pasiekimo vertinimas bei peržiūrimi pagrindiniai Centro / Erdvės veiklos rezultatai bei rodikliai. Peržiūrimas Veiklos planas esant poreikiui yra tikslinamas. Atlikus Veiklos plano peržiūrą, planas ir jo pakeitimai turi būti suderinti su Jaunimo reikalų koordinatoriumi, kuris teikia metodinę pagalbą dėl veiklos planavimo;
6.7. organizuojami reguliarūs Centro / Erdvės jaunimo darbuotojų, vykdančių atvirąjį darbą su jaunimu, susitikimai ne rečiau kaip kartą per savaitę;
6.8. Centrai / Erdvės turi vykdyti intervizijas, sudaryti galimybes darbuotojams, vykdantiems atvirąjį darbą su jaunimu, gauti individualias ar komandines supervizijas, sudaryti sąlygas jiems nuolat mokytis;
6.9. Centro / Erdvės esamos situacijos vertinime analizuojama, ar Centras / Erdvė vadovaujasi Aprašu. Jo taikymas vertinamas pagal tai, ar: neįdiegta, diegiama, įdiegta, įdiegta ir tobulinama. Analizėje pateikiami Aprašo taikymą pagrindžiantys pavyzdžiai;
6.10. Centro / Erdvės veiklos vertinimo pagrindinis tikslas – tobulinti Centro / Erdvės veiklą ir atvirąjį darbą su jaunimu;
7. Centrui / Erdvei rekomenduojama vadovautis šiais veiklos rodikliais:
8. Esant galimybėms ir poreikiui, Centrui / Erdvei rekomenduojama papildomai vadovautis šiais kiekybiniais veiklos rodikliais:
9. Centrui / Erdvei rekomenduojama vadovautis šiais veiklos kokybiniais rodikliais:
9.2. veiklos vykdomos atsižvelgiant į jaunimo poreikius, jo padėtį, jaunimo pasiūlytas įgyvendinti veiklas, remiantis jaunimo padėties tyrimais;
9.3. jaunas žmogus motyvuojamas dalyvauti jo poreikius atitinkančioje veikloje, skatinamas tobulėti, ugdytis verslumo bei darbo rinkai reikalingus įgūdžius;
9.4. sudarytos sąlygos jaunam žmogui įsitraukti į visuomeninę veiklą, įgyti socialinius įgūdžius ugdančios veiklos vykdymo ir organizavimo patirties;
9.5. sudarytos sąlygos į veiklas įsitraukti atskirtį savo socialinėje aplinkoje patiriančiam ar mažiau galimybių turinčiam jaunimui ir skatinti socialinę jo integraciją;
10. Rodiklių pasiekimas vertinamas remiantis šiais kriterijais:
III SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ VALDYMAS
11. Centro / Erdvės žmogiškųjų išteklių valdymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu darbuotojams:
11.2. Centro / Erdvės jaunimo darbuotojas dirba vadovaudamasis Jaunimo darbuotojo pareigybės aprašymu, patvirtintu Centro / Erdvės vadovo įsakymu, ir Jaunimo darbuotojų veiklos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. A1-208 „Dėl Jaunimo darbuotojų veiklos aprašo patvirtinimo“;
11.3. Centre dirba ne mažiau kaip du darbuotojai, dirbantys ne mažiau kaip po pusę etato, skirto atvirajam darbui su jaunimu vykdyti. Erdvėje dirba ne mažiau kaip vienas darbuotojas, dirbantis ne mažiau kaip puse etato, skirto atvirajam darbui su jaunimu vykdyti;
11.4. bent vienas darbuotojas, vykdantis atvirąjį darbą su jaunimu Centre, turi būti įgijęs socialinio darbuotojo, socialinio pedagogo, pedagogo, edukologo arba psichologo išsilavinimą;
11.5. kiekvienais metais jaunimo darbuotojai darbo metu dalyvauja tiksliniuose mokymuose, stažuotėse, kursuose, intervizijose, komandos ar individualiose supervizijose ir pan., skirtuose Centro / Erdvės veiklai gerinti;
11.6. administracinį darbą gali atlikti ne jaunimo darbuotojas, o šiam darbui įdarbintas Centro / Erdvės darbuotojas.
11.7. finansinės apskaitos vykdymą atlieka ne jaunimo darbuotojas, o šiam darbui įdarbintas Centro / Erdvės darbuotojas arba šios funkcijos yra perduotos finansinę apskaitą vykdančiai įmonei;
12. Centro žmogiškųjų išteklių valdymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu darbui su savanoriais:
12.1. Savanorišką veiklą Centre / Erdvėje vykdantys asmenys gali padėti vykdyti darbą su jaunimu, bet negali būti jaunimo darbuotojais;
IV SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS DARBO ORGANIZAVIMAS
13. Centro / Erdvės darbas organizuojamas vadovaujantis šiuo Aprašu:
13.1. darbas su jaunimu atitinka Centro / Erdvės darbo kryptį:
13.1.1. bendrosios darbo su jaunimu krypties Centre / Erdvėje atvirasis darbas su jaunimu gali būti taikomas ne mažiau nei 50 proc. Centro / Erdvės vykdomų veiklų apimties;
13.5. tiesioginį darbą su jaunimu atlieka Centro / Erdvės jaunimo darbuotojas ir tai sudaro ne mažiau kaip 80 proc. jo darbo laiko;
13.6. Centro / Erdvės, išskyrus atvirosios krypties Centro / Erdvės, jaunimo darbuotojo veikla apima, tačiau neapsiriboja, jaunimo veiklos koordinavimu, jaunimo motyvavimu ir aktyvumo bei užimtumo skatinimu, pagalba įgyvendinti jaunimo iniciatyvas bei konsultacijomis jaunimui aktualiais klausimais;
13.7. atvirosios krypties Centro / Erdvės jaunimo darbuotojo veikla apima, tačiau neapsiriboja, jaunimo socialiai atsakingo elgesio skatinimu ir formavimu, pagalba jaunimui integruotis į visuomenę, konsultacijomis jaunimui aktualiais klausimais, prevencinių veiklų vykdymu bei jaunimo veiklos Centre / Erdvėje organizavimu ir koordinavimu;
13.8. Centro / Erdvės lankytojai gali būti 14–29 metų jauni žmonės, tačiau teikiamos paslaugos ir vaikams, suteikiant informaciją ir apie kitas įstaigas, teikiančias paslaugas jų amžiaus asmenims;
13.10. kartu su Centro / Erdvės lankytojais yra sukurtos ir viešai prieinamos Centro vidaus tvarkos taisyklės;
13.12. rekomenduojama, kad Centro / Erdvės darbo laikas numatomas atsižvelgiant į jaunimo poreikius ir vietos mokymo įstaigų darbo laiką, tačiau baigiamas ne anksčiau kaip 19 val. Rekomenduojama, kad Centras / Erdvė dirbtų nuo pirmadienio iki šeštadienio imtinai, vasaros metu nuo pirmadienio iki penktadienio imtinai;
13.13. Centras / Erdvės gali būti uždarytas ne daugiau kaip 12 savaičių per metus. Dėl objektyvių priežasčių, pavyzdžiui, remonto ar paskelbtų ekstremalių situacijų šalyje, šis laikas gali būti pratęsiamas;
13.14. vasaros sezono metu Centro / Erdvės darbuotojai, orientuodamiesi į jaunimo poreikius vasaros metu, gali rinktis ne Centro / Erdvės patalpose, dirbti su jaunimu jo susibūrimo vietose ar kitose atvirajam darbui tinkančiose vietose, t. y. ne Centro / Erdvės patalpose;
13.15. Centras / Erdvė taiko įvairius jaunimo poreikius atitinkančius darbo su jaunimu metodus: mokymasis per patirtį, užsiėmimai grupėmis, diskusijos, būreliai, seminarai, individualios konsultacijos, mokymasis iš bendraamžių ir kt.;
13.16. Centro / Erdvės taikomi darbo metodai papildo atvirąjį darbą su jaunimu ir neprieštarauja jo principams;
13.17. darbas su jaunimu vykdomas remiantis Atvirų jaunimo centrų veiklos aprašu patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gruodžio 11 d. įsakymu Nr. A1-570 „Dėl Atvirų jaunimo centrų veiklos aprašo patvirtinimo“ ir Atvirų jaunimo centrų ir erdvių koncepcija patvirtinta Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2010 m. balandžio 7 d. įsakymu Nr. 2V-38-(1.4) „Dėl Atvirų jaunimo centrų ir erdvių koncepcijos patvirtinimo“.
V SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS VIETA BEI PATALPOS
14. Centro / Erdvės vieta ir patalpos turi atitikti šiuos reikalavimus Centro / Erdvės patalpoms:
14.1. Centras turi turėti mažiausiai dvi patalpas, Erdvė turi turėti bent vieną patalpą darbui su jaunimu:
14.2. Centro / Erdvės patalpų išorėje yra lengvai įskaitoma iškaba su Centro / Erdvės pavadinimu bei darbo laiku;
15. Centro / Erdvės vieta ir patalpos turi atitikti šiuos reikalavimus Centro / Erdvės vietai:
15.1. Centras / Erdvė turi turėti infrastruktūrą ir įrangą, reikalingą vykdyti patrauklioms Centro / Erdvės lankytojams veikloms, tarp jų įrangą aktyvioms, pavyzdžiui, sporto veikloms;
15.3. Centras ar jo steigėjas turi teisę naudotis patalpomis ne trumpesniam nei Centro Veiklos plano vykdymo laikotarpiui;
15.4. Centras / Erdvė yra įsikūręs vietos jaunimui patrauklioje vietoje netoli jaunimo susibūrimo vietų, švietimo įstaigų;
VI SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS FINANSINIAI IŠTEKLIAI
17. Centro / Erdvės finansiniai ištekliai valdomi vadovaujantis šiuo aprašu:
17.1. Centras / Erdvė didžiąja dalimi yra išlaikomas iš Lazdijų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto (finansuojamas patalpų išlaikymas, komunalinės paslaugos bei Centro / Erdvės darbuotojų darbo užmokestis);
17.2. dalis lėšų, reikalingų Centro / Erdvės veikloms, gaunamos iš įvairių fondų, nacionalinių programų, finansavimo konkursų, privataus sektoriaus ar fizinių asmenų;
VII SKYRIUS
CENTRO IR ERDVĖS VEIKLOS VIEŠINIMAS IR PRISTATYMAS
18. Centro / Erdvės veiklos viešinimas ir pristatymas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
18.2. Centras / Erdvė yra pasiekiamas el. paštu, socialinių tinklų pagalba, mobiliojo arba fiksuoto ryšio telefonu;
18.3. viešinant ir pristatant Centro / Erdvės veiklas nepažeidžiamas lankytojų privatumas ir esant poreikiui yra užtikrinamas lankytojų anonimiškumas;
18.4. Centro / Erdvės lankytojai nėra įpareigojami dalyvauti Centro / Erdvės veiklos viešinime ir pristatyme;
18.5. bendravimui su jaunimu Centras / Erdvė turi ir naudoja socialinių tinklų paskyrą, tačiau tai nėra vienintelis informacijos apie Centro / Erdvės veiklą skelbimo būdas;
18.6. jaunimo pritraukimas vykdomas viešinant Centro veiklas įvairiomis priemonėmis: socialiniai tinklai, tinklaraščiai, straipsniai spaudoje, reklama viešose erdvėse, renginiai, susitikimai mokyklose, per kitas darbo su jaunimo formas;
VIII SKYRIUS
CENTRŲ IR ERDVIŲ BENDRADARBIAVIMAS IR ATSTOVAVIMAS
19. Centrų / Erdvių bendradarbiavimas ir atstovavimas vykdomas vadovaujantis šiuo Aprašu:
19.2. siekdamas geriau pažinti esamą jaunimo situaciją bei ieškoti problemų sprendimo būdų Centras / Erdvė bendradarbiauja su kitomis valstybinėmis, savivaldybės ir nevyriausybinėmis organizacijomis (mokyklomis, policija, parapija, jaunimo organizacijomis, bendruomene, savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos, Švietimo, kultūros ir sporto skyriais, seniūnijomis, Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Klientų aptarnavimo departamentų Jaunimo užimtumo skyriais, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos apskrities vaiko teisių apsaugos skyriais ir kt.);
19.4. siekdamas kuo efektyvesnio jaunimo poreikius atitinkančio veiklų vykdymo, Centras / Erdvės bendradarbiauja su kitomis darbą su jaunimu vykdančiomis organizacijomis;
19.5. Centras / Erdvė dalinasi patirtimi su kitais Centrais / Erdvėmis ir dalyvauja asociacijų, tinklų veikloje;
19.6. siekdamas pritraukti jaunimą į Centrą / Erdvę ir gauti informacijos apie mažiau motyvuotą jaunimą, Centras / Erdvė bendradarbiauja su formaliojo švietimo įstaigomis;
IX SKYRIUS
CENTRŲ/ERDVIŲ VEIKLOS KOKYBĖS PRIEŽIŪRA
20. Jaunimo reikalų koordinatorius, vadovaudamasis galiojančiu Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus įsakymu, patvirtintu Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių identifikavimo ir veiklos kokybės priežiūros tvarkos aprašu, patvirtintu Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2017 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. 2V-195-(1.4) „Dėl Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių identifikavimo ir veiklos kokybės priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“, vizituoja savivaldybėje veikiančius atviruosius jaunimo centrus ir atvirąsias jaunimo erdves, surenka informaciją apie įstaigas ir informaciją pateikia Departamentui.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Atvirųjų jaunimo centrų ir atvirųjų jaunimo erdvių
veiklos kokybės vertinimo tvarkos aprašo
priedas
(Atvirojo jaunimo centro ar atvirosios jaunimo erdvės veiklos plano forma)
LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ATVIROJO JAUNIMO CENTRO AR ATVIROSIOS JAUNIMO ERDVĖS
(ATVIROJO DARBO SU JAUNIMU) VEIKLOS PLANAS ____-____ M.
I. TRIMETIS VEIKLOS PLANAS
Tikslas |
Uždaviniai |
Uždavinio kokybinis rezultatas |
Uždavinio kiekybinis rodiklis |
Poreikis (kiek kartų, kaip dažnai ir (ar) reguliariai numatomi užsiėmimai) |
||
I metai |
II metai |
III metai |
||||
1 |
2 |
3 |
||||
Pvz., organizuoti ir užtikrinti kokybišką darbą su jaunimu
|
Pvz., individualus darbas su jaunimu
Pvz., grupinių užsiėmimų organizavimas jaunuolių poreikius atitinkančiomis temomis
|
Pvz., suteikta individuali pagalba, jaunuoliai labiau pasitiki savimi |
|
|
|
Pvz., nuolatos, pagal poreikį |
|
||||||
|
||||||
Pvz., pagerės tarpusavio santykiai, atsiras geresni bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, pagerės jaunuolių socializacija, mažės agresyvaus elgesio apraiškos |
|
|
|
Pvz., ne mažiau kaip du kartai per mėnesį |
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., jaunuoliai nukreipti savanoriauti ar įsitraukti į kitas veiklas |
|
|
|
|
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., kas savaitinių susirinkimų organizavimas
Pvz., darbuotojų kompetencijų kėlimas |
Pvz., darbuotojai geba planuoti savo veiklą ir atliepia jaunuolių poreikius |
|
|
|
Pvz., kartą per savaitę |
|
|
||||||
|
||||||
Pvz., kokybiškesnių paslaugų teikimas – Darbuotojai geba įvertinti savo darbą, komandoje nuolat reflektuodami |
|
|
|
Pvz., ne mažiau kaip du kartai per metus vienam darbuotojui |
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., atsakomybių pasidalijimas |
|
|
|
|
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., kosmetinis patalpų atnaujinimas |
Pvz., jaunuolių poreikiams pritaikytos patalpos saugiai leisti laisvalaikį, būti, kurti |
|
|
|
Pvz., kartą per 3 metus |
|
|
||||||
|
||||||
|
|
|
|
|
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., efektyvus resursų naudojimas
|
Pvz., padengtos telefono ryšio, interneto paslaugos jaunimo darbuotojams kokybiškam darbui su jaunimu |
|
|
|
Pvz., nuolatos |
|
|
||||||
|
||||||
Pvz., pritrauktos papildomos lėšos jaunuolių veikloms įgyvendinti |
|
|
|
Pvz., kas pusmetį |
||
|
||||||
|
||||||
|
|
|
|
|
||
|
||||||
|
||||||
Pvz., organizuojami susitikimai su partneriais dėl bendrai vykdomų veiklų |
Pvz., stiprinamas ryšys su partneriais, teikiamos kokybiškesnės paslaugos |
|
|
|
Pvz., kas ketvirtį |
|
|
||||||
|
||||||
|
|
|
|
|
||
|
||||||
|
Trimečio veiklos plano sudedamoji dalis – Centro / Erdvės veiklos rodikliai (rodikliai turi būti suderinti su Rekomendacijų 7–8 punktuose nurodytais rodikliais):
Eil. nr. |
Veiklos rodiklis |
Veiklos rodiklių reikšmės metų pabaigoje |
||
I metai |
II metai |
III metai |
||
1. |
Bendras lankytojų skaičius |
|
|
|
2. |
Unikalių lankytojų skaičius |
|
|
|
3. |
Iš unikalių lankytojų skaičiaus, mažiau galimybių turinčio jaunimo skaičius |
|
|
|
4. |
Individualių konsultacijų skaičius; |
|
|
|
5. |
Unikalių lankytojų skaičius pagal amžių (amžiaus grupes) ir (ar) lytį; |
|
|
|
6. |
Susitikimų su jaunų žmonių tėvais, rūpintojais, globėjais, kitais atstovais skaičius; |
|
|
|
7. |
Jaunimo inicijuotų ir (ar) suorganizuotų veiklų skaičius; |
|
|
|
8. |
Organizacijos vykdomų viešinimo veiklų, skirtų lankytojams pritraukti, skaičius; |
|
|
|
9. |
Įgyvendintų projektų, į kuriuos buvo įtrauktas jaunimas, skaičius; |
|
|
|
10. |
Numatomų gauti ir (ar) gautų lėšų veikloms vykdyti suma ir šaltiniai; |
|
|
|
11. |
Padedant atvirajam jaunimo centrui arba atvirajai jaunimo erdvei įdarbintų jaunų žmonių skaičius. |
|
|
|
Tvirtinama atviro jaunimo centro / erdvės vadovo (-ės): |
|
Data: |
|
Suderinta su Lazdijų rajono savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriumi: |
|
Data: |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|
Papildomi komentarai: (jei yra) |
|