LIETUVOS KULTŪROS TARYBOS PIRMININKAS
ĮSAKYMAS
DĖL STIPENDIJŲ PARAIŠKŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES
VERTINIMO INSTRUKCIJŲ PATVIRTINIMO
2024 m. rugsėjo 24 d. Nr. KMPF-45(1.15 E)
Vilnius
Vadovaudamasi Paraiškų administracinės atitikties vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos kultūros tarybos pirmininko 2023 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. KMPF-3(1.15 E) „Dėl Paraiškų administracinės atitikties vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2.1 papunkčiu:
1. Tvirtinu pridedamus dokumentus:
2. Pripažįstu netekusiu galios Lietuvos kultūros tarybos pirmininko 2024 m. gegužės 30 d. įsakymą Nr. KRF-25(1.15E) „Dėl mobilumo stipendijų paraiškų administracinės atitikties vertinimo instrukcijos patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Lietuvos kultūros tarybos pirmininko
2024 m. rugsėjo 24 d. įsakymu
Nr. KMPF-45(1.15 E)
MOBILUMO STIPENDIJŲ PARAIŠKŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO INSTRUKCIJA
1. Mobilumo stipendijų paraiškų (toliau – paraiškos arba paraiška) administracinės atitikties vertinimo instrukcija nustato paraiškų atitikties Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2021 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. ĮV-1487 „Dėl Lietuvos kultūros tarybos administruojamomis lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių ir Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), nustatytiems administraciniams reikalavimams vertinimo tvarką.
2. Paraiškų administracinės atitikties vertinimo metu yra nustatoma, ar:
2.1. Paraiška yra pateikta Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje skelbiamame kvietime nurodytu būdu. Nustačius, kad paraiška pateikta kitu nei nurodyta kvietime būdu, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.2. Paraišką pateikė Aprašo 3 punkte nustatytus reikalavimus atitinkantis fizinis asmuo. Nustačius, kad paraišką pateikė nustatytų reikalavimų neatitinkantis fizinis asmuo, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.3. Paraiška užpildyta lietuvių kalba. Nustačius, kad paraiška yra užpildyta ne lietuvių kalba, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.4. Su paraiška yra pateikti Aprašo 14 punkte nurodyti privalomi priedai. Nustačius, kad bent vienas privalomas priedas nepateiktas arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.5. Su paraiška pateikti priedai turi būti lietuvių kalba. Jeigu priedai pateikti ne lietuvių kalba, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti (teikiant dokumentų vertimus į lietuvių kalbą neprivalomas notaro atliekamas dokumentų vertimo iš vienos kalbos į kitą tikrumo liudijimas). Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu. Informacija apie nustatytą ir nepašalintą trūkumą (administracinė pastaba) perduodama paraišką svarstantiems ekspertams.
2.6. Pareiškėjas yra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija. Jeigu paraišką mobilumo stipendijai gauti teikia pareiškėjas, gavęs individualią ar pradedančiojo kūrėjo stipendiją, kurios veiklos vykdymo laikotarpis sutartyje nurodytais terminais nepasibaigęs ir todėl jis už veiklą nėra atsiskaitęs, paraiška laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir perduodama vertinimui. Jeigu paraišką mobilumo stipendijai gauti teikia asmuo, kuris paskutinę paraiškų teikimo dieną nėra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija, ir jau suėjęs terminas atsiskaityti, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.7. Vieno kvietimo metu pareiškėjas gali teikti tik vieną paraišką. Nustačius, kad tas pats asmuo pateikė daugiau paraiškų, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą pateikti pasirašytą prašymą, kuriame tiksliai nurodyta, kuri (-ios) paraiška (-os) prašoma nevertinti. Pareiškėjui nepateikus prašymo per nustatytą terminą arba jį pateikus netinkamai, vertinama tik pirmosios pagal jos užregistravimo datą ir laiką pateiktos paraiškos atitiktis Apraše nustatytiems administraciniams reikalavimams.
2.8. Paraiškos skiltys yra tinkamai užpildytos:
2.8.1. Vardas, pavardė – turi būti nurodyti pareiškėjo vardas ir pavardė, atitinkantys asmens tapatybę patvirtinančiuose dokumentuose nurodytą vardą ir pavardę:
2.8.1.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.1.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.1.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas vardas ir pavardė sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad Lietuvos kultūros tarybos elektroninės kultūros ir meno projektų valdymo informacinės sistemos (toliau – LKTIS) paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.1.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.1.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo vardas ir pavardė tikrinami Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.2. Asmens kodas – turi būti nurodytas pareiškėjo asmens kodas, atitinkantis asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens kodą:
2.8.2.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.2.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.2.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas asmens kodas (ar identifikacinis numeris) sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodą (ar identifikacinį numerį) paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.2.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.2.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo asmens kodas tikrinamas Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodas paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.3. Gyvenamosios vietos adresas; telefono Nr.; el. pašto adresas – turi būti nurodytas pareiškėjo adresas, telefono numeris, el. pašto adresas. Jeigu ši informacija nurodyta netinkamai (pvz. su klaidomis, nepilna ir pan.), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paraiškos profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu.
2.8.4. Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pavadinimas; Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, sritis – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.5. Gimimo data – turi būti nurodyta pareiškėjo gimimo data, atitinkanti asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens gimimo datą:
2.8.5.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.5.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.5.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodyta gimimo data sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKT IS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo datą paraiškoje pagal pateikto asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.5.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.5.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo asmens gimimo data tikrinama Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo data paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.6. Darbovietė; Narystė sąjungose, asociacijose ar kitose organizacijose; Ar šiuo metu studijuojate aukštojoje mokykloje? – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.7. Ar stipendijos prašote veiklai, kuri yra studijų aukštojoje mokykloje programos dalis (atsakius „TAIP“ –stipendija neskiriama)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 11.2 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.8.8. Ar atsiskaitėte už visas pasibaigusias veiklas, kurioms anksčiau buvo skirta(os) Lietuvos kultūros tarybos stipendija(os)? (atsakius „NE“ – stipendija neskiriama) – šios skilties turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.9. Ar gavote, gaunate ar planuojate gauti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų šioje paraiškoje nurodytai veiklai vykdyti, įskaitant organizacijas ar įstaigas, kurių veikla finansuojama šiomis lėšomis (pvz., atlyginimą pagal darbo sutartį, autorinį atlyginimą ar honorarą, stipendiją ar pan.)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, tikrinama paraiškos 1.8 punkte nurodyta informacija. Sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 12.4 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.8.10. Prašomos skirti stipendijos veiklos vykdymo laikotarpis (atkreipiame dėmesį, kad veiklos vykdymo laikotarpis gali būti ilgesnis nei 6 mėnesiai) – turi būti nurodytos tinkamos veiklos įgyvendinimo pradžios ir pabaigos datos. Pareiškėjui nurodžius netinkamas projekto įgyvendinimo pradžios ir (ar) pabaigos datas (paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pradžios data negali būti ankstesnė ar vėlesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai, paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pabaigos data negali būti ankstesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma;
2.8.11. Pagrindinė veiklos įgyvendinimo vieta; Kitos veiklos įgyvendinimo vietos; Pagrindinė veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo forma; Kitos veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo formos; Numatoma veikla ir planuojami rezultatai: įvardijamos visos veiklos ir nurodomas rezultatų kiekis, pvz., planuojamų pristatyti pranešimų, meistriškumo tobulinimo kursų, rezidencijų ir pan. skaičius (atkreipiame dėmesį, kad finansavimo skyrimo atveju šiame punkte nurodyta veikla ir siektini rezultatai bus perkelti į pasirašomą stipendijos mokėjimo sutartį); Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pristatymas: veiklos pobūdis, temos pasirinkimo motyvai, grafikas ir kt.; Mobilumo vietos ar renginio, į kurį nuvykti prašoma skirti stipendiją, pristatymas: reikšmė, vertė, kontekstas ir kt.; Veiklos pristatymo visuomenei būdai ir priemonės; Veikla yra skirta žinioms, praktikoms ar technikoms neišsamiai nagrinėjamoms ar nenagrinėjamoms Lietuvos Respublikoje; Jei paraiškos 2.10 p. pasirinkote atsakymą „TAIP“, nurodykite, kokias žinias, praktikas ar technikas nagrinėja pasirinkta veikla; Stipendijos skyrimo atveju visuomenei pateikiama santrauka: stipendijos veikla, siekiami rezultatai, įgyvendinimo vieta(os), veiklos sklaida ir kita svarbi informacija; Veiklos, kuriai vykdyti prašoma skirti stipendiją, išlaidos - šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
PATVIRTINTA
Lietuvos kultūros tarybos pirmininko
2024 m. rugsėjo 24 d. įsakymu
Nr. KMPF-45(1.15 E)
INDIVIDUALIŲ STIPENDIJŲ PARAIŠKŲ ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO INSTRUKCIJA
1. Individualių stipendijų paraiškų (toliau – paraiškos arba paraiška) administracinės atitikties vertinimo instrukcija nustato paraiškų atitikties Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2021 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. ĮV-1487 „Dėl Lietuvos kultūros tarybos administruojamomis lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių ir Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), nustatytiems administraciniams reikalavimams vertinimo tvarką.
2. Paraiškų administracinės atitikties vertinimo metu yra nustatoma, ar:
2.1. Paraiška yra pateikta Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje skelbiamame kvietime nurodytu būdu. Nustačius, kad paraiška pateikta kitu nei nurodyta kvietime būdu, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.2. Paraišką pateikė Aprašo 3 punkte nustatytus reikalavimus atitinkantis fizinis asmuo. Nustačius, kad paraišką pateikė nustatytų reikalavimų neatitinkantis fizinis asmuo, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.3. Paraiška užpildyta lietuvių kalba. Nustačius, kad paraiška yra užpildyta ne lietuvių kalba, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.4. Su paraiška yra pateikti Aprašo 14 punkte nurodyti privalomi priedai. Nustačius, kad bent vienas privalomas priedas nepateiktas arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.5. Su paraiška pateikti priedai turi būti lietuvių kalba. Jeigu priedai pateikti ne lietuvių kalba, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti (teikiant dokumentų vertimus į lietuvių kalbą neprivalomas notaro atliekamas dokumentų vertimo iš vienos kalbos į kitą tikrumo liudijimas). Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu. Informacija apie nustatytą ir nepašalintą trūkumą (administracinė pastaba) perduodama paraišką svarstantiems ekspertams.
2.6. Nustatoma, ar nuo už anksčiau gautos individualios ar pradedančiojo kūrėjo stipendijos Tarybos pirmininko nustatytos formos veiklos ataskaitos pateikimo datos yra praėję vieneri metai. Jeigu paskutinę paraiškų teikimo dieną nėra praėję vieneri metai nuo ataskaitos už anksčiau gautą individualią ar pradedančiojo kūrėjo stipendiją pateikimo, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.7. Pareiškėjas yra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija. Jeigu paraišką individualiai stipendijai gauti teikia pareiškėjas, gavęs mobilumo stipendiją, kurios veiklos vykdymo laikotarpis sutartyje nurodytais terminais nepasibaigęs ir todėl jis už veiklą nėra atsiskaitęs, paraiška laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir perduodama vertinimui. Jeigu paraišką individualiai stipendijai gauti teikia asmuo, kuris paskutinę paraiškų teikimo dieną nėra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija, ir jau suėjęs terminas atsiskaityti, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8. Vieno kvietimo metu pareiškėjas gali teikti tik vieną paraišką. Nustačius, kad tas pats asmuo pateikė daugiau paraiškų, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą pasirašytam prašymui, kuriame turi būti tiksliai nurodyta, kurios (-ių) paraiškos (-ų) prašoma nevertinti, pateikti. Pareiškėjui nepateikus prašymo per nustatytą terminą arba jį pateikus netinkamai, vertinama tik pirmosios pagal jos užregistravimo datą ir laiką pateiktos paraiškos atitiktis Apraše nustatytiems administraciniams reikalavimams.
2.9. Paraiškos skiltys yra tinkamai užpildytos:
2.9.1. Vardas, pavardė – turi būti nurodyti pareiškėjo vardas ir pavardė, atitinkantys asmens tapatybę patvirtinančiuose dokumentuose nurodytą vardą ir pavardę:
2.9.1.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.9.1.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.9.1.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas vardas ir pavardė sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad Lietuvos kultūros tarybos elektroninės kultūros ir meno projektų valdymo informacinės sistemos (toliau – LKTIS) profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.9.1.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.9.1.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo vardas ir pavardė tikrinami Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.9.2. Asmens kodas – turi būti nurodytas pareiškėjo asmens kodas, atitinkantis asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens kodą:
2.9.2.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.9.2.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.9.2.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas asmens kodas (ar identifikacinis numeris) sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodą (ar identifikacinį numerį) paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.9.2.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.9.2.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu) pareiškėjo asmens kodas tikrinamas Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodas paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.9.3. Gyvenamosios vietos adresas; telefono Nr.; el. pašto adresas – turi būti nurodytas pareiškėjo adresas, telefono numeris, el. pašto adresas. Jeigu ši informacija nurodyta netinkamai (pvz. su klaidomis, nepilna ir pan.), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu.
2.9.4. Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pavadinimas, Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, sritis – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pretendentas gauti stipendiją.
2.9.5. Gimimo data – turi būti nurodyta pareiškėjo gimimo data, atitinkanti asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens gimimo datą:
2.9.5.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“ šio punkto duomenys netikrinami.
2.9.5.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.9.5.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodyta gimimo data sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo datą paraiškoje pagal pateikto asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKT IS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.9.5.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.9.5.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo gimimo data tikrinama Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo data paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.9.6. Darbovietė; Narystė sąjungose, asociacijose ar kitose organizacijose; Ar šiuo metu studijuojate aukštojoje mokykloje? – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.9.7. Ar stipendijos prašote veiklai, kuri yra studijų aukštojoje mokykloje programos dalis (atsakius „TAIP“ – stipendija neskiriama)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 11.2 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.9.8. Ar atsiskaitėte už visas veiklas, kurioms anksčiau buvo skirta(os) Lietuvos kultūros tarybos stipendija(os)? (atsakius „NE“ – stipendija neskiriama) – šios skilties turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.9.9. Ar gavote, gaunate ar planuojate gauti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų šioje paraiškoje nurodytai veiklai vykdyti, įskaitant organizacijas ar įstaigas, kurių veikla finansuojama šiomis lėšomis (pvz., atlyginimą pagal darbo sutartį, autorinį atlyginimą ar honorarą, stipendiją ar pan.)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, tikrinama paraiškos 1.8 punkte nurodyta informacija. Sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 12.4 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.9.10. Prašomos skirti stipendijos trukmė mėnesiais (1-12 mėn.) - šios skilties turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.9.11. Prašomos skirti stipendijos veiklos vykdymo laikotarpis (atkreipiame dėmesį, kad veiklos vykdymo laikotarpis gali būti ilgesnis nei prašomos skirti stipendijos trukmė) - turi būti nurodytos tinkamos veiklos įgyvendinimo pradžios ir pabaigos datos. Pareiškėjui nurodžius netinkamas projekto įgyvendinimo pradžios ir (ar) pabaigos datas (paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pradžios data negali būti ankstesnė ar vėlesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai, paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pabaigos data negali būti ankstesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.9.12. Pagrindinė veiklos įgyvendinimo vieta; Kitos veiklos įgyvendinimo vietos; Pagrindinė veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo forma; Kitos veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo formos; Numatoma veikla ir planuojami rezultatai: įvardijamos visos veiklos ir nurodomas rezultatų kiekis, pvz., planuojamų sukurti kūrinių, pristatymų ir pan. skaičius (atkreipiame dėmesį, kad finansavimo skyrimo atveju šiame punkte nurodyta veikla ir siektini rezultatai bus perkelti į pasirašomą stipendijos mokėjimo sutartį); Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pristatymas: veiklos pobūdis, temos pasirinkimo motyvai, aktualumas, vertės visuomenei ar srities raidai potencialas ir kt.; Veiklos pristatymo visuomenei būdai ir priemonės; Stipendijos skyrimo atveju visuomenei pateikiama santrauka: stipendijos veikla, siekiami rezultatai, įgyvendinimo vieta(os), veiklos sklaida ir kita svarbi informacija - šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
PATVIRTINTA
Lietuvos kultūros tarybos pirmininko
2024 m. rugsėjo 24 d. įsakymu
Nr. KMPF-45(1.15 E)
PRADEDANČIOJO KŪRĖJO STIPENDIJŲ PARAIŠKŲ
ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO INSTRUKCIJA
1. Pradedančiojo kūrėjo stipendijų paraiškų (toliau – paraiškos arba paraiška) administracinės atitikties vertinimo instrukcija nustato paraiškų atitikties Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2021 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. ĮV-1487 „Dėl Lietuvos kultūros tarybos administruojamomis lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių ir Stipendijų kultūros ir meno kūrėjams skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), nustatytiems administraciniams reikalavimams vertinimo tvarką.
2. Paraiškų administracinės atitikties vertinimo metu yra nustatoma, ar:
2.1. Paraiška yra pateikta Lietuvos kultūros tarybos interneto svetainėje skelbiamame kvietime nurodytu būdu. Nustačius, kad paraiška pateikta kitu nei nurodyta kvietime būdu, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.2. Paraišką pateikė Aprašo 3 punkte nustatytus reikalavimus (pilietybės ir veiklos objekto) atitinkantis fizinis asmuo. Nustačius, kad paraišką pateikė nustatytų reikalavimų neatitinkantis fizinis asmuo, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma. Administracinės atitikties vertinimo metu nėra tikrinama pareiškėjo atitiktis Aprašo 3 punkte nustatytiems patirties reikalavimams, kurie keliami pretendentams gauti pradedančiojo kūrėjo stipendiją.
2.3. Paraiška užpildyta lietuvių kalba. Nustačius, kad paraiška yra užpildyta ne lietuvių kalba, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.4. Su paraiška yra pateikti Aprašo 14 punkte nurodyti privalomi priedai. Nustačius, kad bent vienas privalomas priedas nepateiktas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.5. Su paraiška pateikti priedai turi būti lietuvių kalba. Jeigu priedai pateikti ne lietuvių kalba, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti (teikiant dokumentų vertimus į lietuvių kalbą neprivalomas notaro atliekamas dokumentų vertimo iš vienos kalbos į kitą tikrumo liudijimas). Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu. Informacija apie nustatytą ir nepašalintą trūkumą (administracinė pastaba) perduodama paraišką svarstantiems ekspertams.
2.6. Nustatoma, ar nuo už anksčiau gautos individualios ar pradedančiojo kūrėjo stipendijos Tarybos pirmininko nustatytos formos veiklos ataskaitos pateikimo datos yra praėję vieneri metai. Jeigu paskutinę paraiškų teikimo dieną nėra praėję vieneri metai nuo ataskaitos už anksčiau gautą individualią ar pradedančiojo kūrėjo stipendiją pateikimo, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.7. Pareiškėjas yra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija. Jeigu paraišką pradedančiojo kūrėjo stipendijai gauti teikia pareiškėjas, gavęs mobilumo stipendiją, kurios veiklos vykdymo laikotarpis sutartyje nurodytais terminais nepasibaigęs ir todėl jis už veiklą nėra atsiskaitęs, paraiška laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir perduodama vertinimui. Jeigu paraišką pradedančiojo kūrėjo stipendijai gauti teikia asmuo, kuris paskutinę paraiškų teikimo dieną nėra atsiskaitęs už veiklą, kuriai buvo skirta stipendija, ir jau suėjęs terminas atsiskaityti, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8. Paraiškos skiltys yra tinkamai užpildytos:
2.8.1. Vardas, pavardė – turi būti nurodyti pareiškėjo vardas ir pavardė, atitinkantys asmens tapatybę patvirtinančiuose dokumentuose nurodytą vardą ir pavardę:
2.8.1.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.1.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.1.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas vardas ir pavardė sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad Lietuvos kultūros tarybos elektroninės kultūros ir meno projektų valdymo informacinės sistemos (toliau – LKTIS) paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.1.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.1.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo vardas ir pavardė tikrinami Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo vardą ir pavardę paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.2. Asmens kodas – turi būti nurodytas pareiškėjo asmens kodas, atitinkantis asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens kodą:
2.8.2.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.2.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.2.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodytas asmens kodas (ar identifikacinis numeris) sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodą (ar identifikacinį numerį) paraiškoje pagal pateiktos asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKT IS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.2.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.2.3. Jeigu pareiškėjas Lietuvos Respublikos pilietis arba užsienietis, turintis leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, tačiau paraišką pateikė jungdamasis kaip užsienio šalies pilietis (registruodamasis elektroniniu paštu), pareiškėjo asmens kodas tikrinamas Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo asmens kodas paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.3. Gyvenamosios vietos adresas, telefono Nr., el. pašto adresas – turi būti nurodytas pareiškėjo adresas, telefono numeris, el. pašto adresas. Jeigu ši informacija nurodyta netinkamai (pvz. su klaidomis, nepilna ir pan.), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška yra laikoma atitinkančia administracinius reikalavimus ir yra svarstoma su nustatytu trūkumu.
2.8.4. Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pavadinimas; Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, sritis – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.5. Gimimo data – turi būti nurodyta pareiškėjo gimimo data, atitinkanti asmens tapatybę patvirtinančiame dokumente nurodytą asmens gimimo datą:
2.8.5.1. Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turinčių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, pateikusių paraišką jungiantis per portalą „Elektroninės el. valdžios vartai“, šio punkto duomenys netikrinami.
2.8.5.2. Jeigu pareiškėjas yra užsienio šalies pilietis, neturintis leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje:
2.8.5.2.1. tikrinama, ar paraiškoje nurodyta gimimo data sutampa su duomenimis asmens dokumento kopijoje, pateiktoje su paraiška. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo datą paraiškoje pagal pateikto asmens dokumento kopijos duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui;
2.8.5.2.2. nustačius, kad nepateikta asmens dokumento kopija arba pateiktas netinkamas dokumentas, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, paraiška yra laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.5.3. Jeigu pareiškėjas yra Lietuvos Respublikos pilietis, tačiau paraišką pateikė užsienio šalių piliečiams skirtu būdu (ne per LKTIS, o siųsdamas paraišką elektroniniu paštu), pareiškėjo asmens gimimo data tikrinama Lietuvos Respublikos gyventojų registre. Jeigu duomenys nesutampa, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu (paraiška grąžinama tikslinimui, informuojant, kad LKTIS paskyros profilyje reikia atnaujinti duomenis), nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą, pareiškėjo gimimo data paraiškoje pagal Lietuvos Respublikos gyventojų registre nurodytus duomenis patikslina LKTIS administratorius ir paraiška perduodama vertinimui.
2.8.6. Darbovietė; Narystė sąjungose, asociacijose ar kitose organizacijose; Ar šiuo metu studijuojate aukštojoje mokykloje? – šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.7. Ar stipendijos prašote veiklai, kuri yra studijų aukštojoje mokykloje programos dalis (atsakius „TAIP“ –stipendija neskiriama)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 11.2 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.8.8. Ar atsiskaitėte už visas veiklas, kurioms buvo anksčiau skirta(os) Lietuvos kultūros tarybos stipendija(os) (atsakius „NE“ – stipendija neskiriama)? – šios skilties turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.9. Ar gavote, gaunate ar planuojate gauti finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų šioje paraiškoje nurodytai veiklai vykdyti, įskaitant organizacijas ar įstaigas, kurių veikla finansuojama šiomis lėšomis (pvz., atlyginimą pagal darbo sutartį, autorinį atlyginimą ar honorarą, stipendiją ar pan.)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, tikrinama paraiškos 1.8 punkte nurodyta informacija. Sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 12.4 p. nuostatas. Jeigu priimant sprendimą reikia papildomos informacijos, pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą papildomai informacijai pateikti.
2.8.10. Ar ne ilgiau kaip pastaruosius 5 metus vykdote profesionalią kūrybinę veiklą konkrečioje kultūros ir meno srityje (atsakius „NE“ – veiklą vykdau ilgiau – stipendija neskiriama)? – jeigu pareiškėjas pažymėjo „Taip“, paraiška perduodama ekspertams. Jeigu pareiškėjas pažymėjo „Ne“, sprendimą dėl paraiškos administracinės atitikties priima Lietuvos kultūros tarybos pirmininkas, atsižvelgęs į Aprašo 3 p. nuostatas.
2.8.11. Prašomos skirti stipendijos trukmė mėnesiais (1-12 mėn.) - šios skilties turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.
2.8.12. Prašomos skirti stipendijos veiklos vykdymo laikotarpis (atkreipiame dėmesį, kad veiklos vykdymo laikotarpis gali būti ilgesnis nei prašomos skirti stipendijos trukmė) - turi būti nurodytos tinkamos veiklos įgyvendinimo pradžios ir pabaigos datos. Pareiškėjui nurodžius netinkamas projekto įgyvendinimo pradžios ir (ar) pabaigos datas (paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pradžios data negali būti ankstesnė ar vėlesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai, paraiškoje nurodyta veiklos įgyvendinimo pabaigos data negali būti ankstesnė nei kvietime nurodyti finansavimo metai), pareiškėjas apie tai informuojamas 1 kartą elektroniniu būdu, nustatant 3 darbo dienų terminą nustatytam trūkumui pašalinti. Nepašalinus trūkumo per nustatytą terminą arba jį pašalinus netinkamai, paraiška laikoma neatitinkančia administracinių reikalavimų ir yra nesvarstoma.
2.8.13. Pagrindinė veiklos įgyvendinimo vieta; Kitos veiklos įgyvendinimo vietos; Pagrindinė veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo forma; Kitos veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, įgyvendinimo formos; Numatoma veika ir planuojami rezultatai: įvardijamos visos veiklos ir nurodomas rezultatų kiekis, pvz., planuojamų sukurti kūrinių, pristatymų ir pan. skaičius (atkreipiame dėmesį, kad finansavimo skyrimo atveju šiame punkte nurodyta veikla ir siektini rezultatai bus perkelti į pasirašomą stipendijos mokėjimo sutartį); Veiklos, kuriai prašoma skirti stipendiją, pristatymas: veiklos pobūdis, temos pasirinkimo motyvai, aktualumas, vertės visuomenei ar srities raidai potencialas ir kt.; Veiklos pristatymo visuomenei būdai ir priemonės; Stipendijos skyrimo atveju visuomenei pateikiama santrauka: stipendijos veikla, siekiami rezultatai, įgyvendinimo vieta(os), veiklos sklaida ir kita svarbi informacija - šių skilčių turinys netikrinamas, už jo tinkamumą atsako pareiškėjas.