JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO IR JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2014 m. birželio 18 d. Nr. 13B-0950

Jonava

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 patvirtinto Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo 20 ir 28 punktais:

1. T v i r t i n u:

1.1. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama);

1.2. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus  2008 m.  birželio  10 d. įsakymą Nr. 13B - 626 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“;

2.2. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. vasario 14 d. įsakymą Nr. 13B-169 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. birželio 10 d. įsakymo Nr. 13B-626 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“;

2.3. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. vasario 19 d. įsakymą Nr. 13B-202 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“;

2.4. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2012 m. vasario 24 d. įsakymą Nr. 13B-291 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. vasario 19 d. įsakymo Nr. 13B-202 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“ pakeitimo“.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                        Jonas Klemensas Sungaila


 

PATVIRTINTA

Jonavos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2014 m. birželio 18 d.

įsakymu Nr. 13B-0950

 

 

JONAVOS rajono SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos tvarkos aprašas

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektus, organizavimą ir vykdymą, rodiklius, disponavimą švietimo stebėsenos informacija ir finansavimą.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“ ir kitais teisės aktais.

3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme bei Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.

4. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – švietimo stebėsena) – yra nuolatinė savivaldybės švietimo būklės ir kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas bei tam reikalingų duomenų rinkimas apie ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, neformalųjį vaikų ir suaugusiųjų švietimą ir kt. 

5. Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas Jonavos rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, informuoti visuomenę apie švietimo būklę savivaldybėje.

6. Švietimo stebėsenos uždaviniai:

6.1. rinkti, kaupti ir apdoroti duomenis apie savivaldybės lygmens švietimo būklę;

6.2. analizuoti, vertinti ir prognozuoti švietimo kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;

6.3. teikti ir skelbti švietimo stebėsenos duomenis ir/arba analitinę informaciją.

7. Švietimo stebėsenos objektas – švietimo būklė.

8. Subjektai, vykdantys švietimo stebėseną savivaldybėje: 

8.1. Jonavos rajono savivaldybės administracija (toliau – savivaldybės administracija);

8.2. Jonavos rajono savivaldybės tarybai pavaldžios švietimo įstaigos (toliau – švietimo įstaiga).

9. Švietimas savivaldybėje stebimas šiais pagrindiniais aspektais:

9.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai ir pasekmės);  

9.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, neformalusis švietimas, švietimo programos, švietimo pagalba);

9.3. švietimo valdymo lygmenų – savivaldybės ir švietimo įstaigų.

10. Savivaldybės švietimo stebėsenos principai atitinka Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše išdėstytus principus.

 

II. ŠVIETIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

 

11. Švietimo stebėsenos užsakovai ir vartotojai yra nacionalinio lygmens švietimo valdymo ir kitos su švietimo veikla susijusios institucijos, savivaldybės taryba ir administracija, švietimo įstaigos. Švietimo stebėsenos vartotojai gali būti ir kitos suinteresuotos šalys.

12. Švietimo stebėsenos savivaldybėje organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:

12.1. informacijos, rodiklių ir duomenų poreikių tyrimą;

12.2. rodiklių sąrašų ir rodiklių aprašų sudarymą, tvirtinimą ir atnaujinimą;

12.3. duomenų rinkimą, kaupimą, apdorojimą ir šių veiklų koordinavimą;

12.4. analizių, apžvalgų, ataskaitų ir vertinimų rengimą, prognozavimą;

12.5. duomenų, rodiklių ir analitinės informacijos teikimą užsakovams ir /arba skelbimą naudotojams.

13. Švietimo stebėsena organizuojama ir vykdoma savivaldybės ir švietimo įstaigos lygmenimis.

14. Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo savivaldybės administracija (Švietimo, kultūros ir sporto skyrius).

15. Duomenis, reikalingus savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai, teikia savivaldybės administracijos padaliniai, švietimo įstaigos ir kitos savivaldybei pavaldžios įstaigos.

16. Savivaldybės administracijos padalinių, savivaldybės švietimo įstaigų ir kitų savivaldybei pavaldžių įstaigų vadovai atsako už savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai reikalingų duomenų pateikimą laiku, už jų patikimumą, teisingumą ir kokybę.

17. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo švietimo įstaigos. Švietimo stebėsenos organizavimas ir vykdymas švietimo įstaigos lygmeniu nustatomas švietimo įstaigos dokumentuose.

 

III. ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS

 

18. Švietimo stebėsenos rodiklių (toliau – rodikliai) sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą savivaldybės mastu. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

19. Rodiklių sąrašas atnaujinamas pagal poreikį, bet ne dažniau kaip kartą per metus.

20. Rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:

20.1. rodiklio aiškumas, informatyvumas ir validumas;

20.2. rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;

20.3. rodikliui skaičiuoti reikalingų duomenų prieinamumas ir patikimumas.

21. Rodiklių sąraše nurodoma:

21.1. rodiklio pavadinimas;

21.2. rodiklio aprašymas;

21.3. rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys;

21.4. laikotarpis, už kurį renkami duomenys;

21.5. duomenų šaltinis internete arba atsakingas (asmuo, padalinys, įstaiga) už duomenų pateikimą.

22. Švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, parodantys švietimo būklę ir (ar) pokyčių mastą švietimo įstaigoje. Švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina švietimo įstaigos direktorius.

 

IV. DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA IR FINANSAVIMAS

 

23. Visais savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais duomenimis disponuoja savivaldybės administracija (Švietimo, kultūros ir sporto skyrius). Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija prieinama savivaldybės internetinėje svetainėje www.jonava.lt.  

24. Savivaldybės administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp savivaldybės administracijos ir duomenų gavėjo.

25. Visais švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais duomenimis disponuoja švietimo įstaiga. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija skelbiama švietimo įstaigos  internetinėje svetainėje. 

26. Švietimo įstaiga disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus švietimo įstaigos poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp švietimo įstaigos ir duomenų gavėjo.

27. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams apskaičiuoti būtini duomenys ir informacija teikiami neatlygintinai teisės aktų nustatyta tvarka.

28. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai naudojami prieinami Švietimo valdymo informacinės sistemos (ŠVIS) duomenys, taip pat kitų institucijų – Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir kt. – viešai skelbiami duomenys.

_________________________

 

 

PATVIRTINTA

Jonavos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2014 m. birželio 18 d.

įsakymu Nr. 13B-0950

 

 

 

JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠAS

 

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio aprašymas

Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys

Laikotarpis, už kurį renkami duomenys 

Duomenų šaltinis

arba atsakingas už duomenų pateikimą

1

2

3

4

5

1.Švietimo konteksto rodikliai (parodo aplinkos sąlygas, darančias poveikį švietimo procesams savivaldybėje):

 

1.1. Gyventojų sudėtis pagal amžių

Savivaldybės gyventojų dalis (%) pagal amžiaus grupes

Bendras savivaldybės gyventojų skaičius sausio 1 d. Iš jų:

Metai

Lietuvos Respublikos statistikos departamentas

http://db1.stat.gov.lt

 

0-6 m. gyventojų skaičius

7-16 m. gyventojų skaičius

17-24 m. gyventojų skaičius

25-39 m. gyventojų skaičius

40-64 m. gyventojų skaičius

65 m. ir vyresnių gyventojų skaičius

1.2. Gimstamumas

Per praėjusius metus gimusių vaikų skaičius

Per praėjusius metus nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. rajono savivaldybėje gimusių vaikų skaičius

Metai

Lietuvos Respublikos statistikos departamentas

http://db1.stat.gov.lt

1.3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta  kompleksinė pagalba, dalis

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba, dalis (%)

Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų  skaičius savivaldybėje sausio 1 d.

Metai

Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba, skaičius.

Vienos šeimos vaikai ir jų tėvai (globėjai, rūpintojai) skaičiuojami kaip vienas vienetas

1.4. Nemokamai maitinamų mokinių dalis

Nemokamai maitinamų mokinių dalis (%)

Priešmokyklinukų, 1 – 10 ir I-IV gimn. kl. (be suaugusiųjų) mokinių skaičius rugsėjo 1 d.

Metai

 

Socialinės paramos skyrius

Nemokamai maitinamų priešmokyklinukų, 1 – 10 ir I-IV gimn. kl. (be suaugusiųjų) skaičius spalio 15 d. 

1.5. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalis

Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalis (%), lyginant su bendru mokinių skaičiumi  

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų :

Mokslo metai

Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla)

turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių skaičius. Iš jų:

ugdomų bendrojo ugdymo klasėse skaičius

ugdomų specialiosiose klasėse skaičius

1.6. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, dalis  

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, dalis (%) 

Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų skaičius savivaldybėje sausio 1 d.

Metai

Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, skaičius

1.7. Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios ir

vidutinės priežiūros priemonės, dalis

Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios priežiūros

priemonės dalis (%);

Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko vidutinės priežiūros priemonės dalis (%)

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų :

Metai

Savivaldybės vaiko gerovės komisija

mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios priežiūros priemonės, skaičius

mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko vidutinės priežiūros priemonės, skaičius

2. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus savivaldybės švietimo tikslams pasiekti):

 

2.1. Materialiniai ir finansiniai ištekliai:

2.1.1.  Savivaldybės biudžeto išlaidos švietimui

Savivaldybės biudžeto išlaidos (Lt) švietimui ir kaip savivaldybės biudžeto dalis (%)

Bendra savivaldybės biudžeto suma (Lt)

Švietimui skirta savivaldybės biudžeto suma (Lt.)

Metai

Finansų ir biudžeto skyrius

2.1.2. Renovuotų ar  atnaujintų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis

Pilnai renovuotų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis (%);

Atnaujintų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis (%)

 

 

Švietimo įstaigų skaičius rugsėjo 1 d.

Metai

Finansų ir biudžeto skyrius;

Strateginio planavimo ir investicijų skyrius;

Švietimo įstaigos

Švietimo įstaigų pastatų renovacijai ir remontui skirtų ir panaudotų lėšų suma pagal švietimo įstaigas gruodžio 31 d.

2.1.3. Vienam bendrojo ugdymo mokyklos mokiniui tenkančios mokinio krepšelio ir aplinkos  lėšos

Vienam savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos mokiniui tenkanti mokinio krepšelio ir aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt)

Mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose rugsėjo 1 d.

Metai

Mokinių registras

 

Finansų ir biudžeto skyrius

Mokinio krepšelio lėšų suma (Lt)

Aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt) 

Mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos, tenkančios vienam mokiniui pagal bendrojo ugdymo mokyklas

2.1.4. Vienam ikimokyklinio ugdymo mokyklos  mokiniui tenkančios mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos 

Vienam savivaldybės ikimokyklinio ugdymo mokyklos mokiniui tenkanti mokinio krepšelio ir aplinkos (savivaldybės biudžeto)  lėšų suma (Lt.)

Mokinių skaičius ikimokyklinio ugdymo mokyklose rugsėjo 1 d.

Metai

Mokinių registras

 

Finansų ir biudžeto skyrius

Mokinio krepšelio lėšų suma (Lt)

Aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt) 

Mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos, tenkančios vienam mokiniui pagal ikimokyklinio ugdymo mokyklas

2.2. Personalas:

 

2.2.1. Tinkamą kvalifikaciją turinčių mokytojų dalis

Tinkamą kvalifikaciją turinčių bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų mokytojų dalis (%)

Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų mokytojų skaičius spalio 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla)

turinčių tinkamą kvalifikaciją skaičius spalio 1 d.

2.2.2. Pedagogų pasiskirstymas pagal amžių

 

 

 

 

 

 

Bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų, dirbančių pagrindinėje darbovietėje, pasiskirstymas (%) pagal amžių

 

 

 

 

Bendrojo ugdymo pedagogų skaičius spalio 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

Pedagogų registras (ataskaita 3-mokykla)

 

 

 

 

 

 

 

iki 25 m.

25 – 34 m.

35 – 44 m.

45 – 54 m.

55 - 64 m.

65 m. ir vyresni

2.2.3. Pedagogų pasiskirstymas pagal kvalifikacines kategorijas

Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų pedagogų, dirbančių pagrindinėje darbovietėje, pasiskirstymas (%) pagal kvalifikacines kategorijas.

 

Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų pedagogų skaičius spalio 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla)

vyresniųjų mokytojų (pedagogų) skaičius

mokytojų (pedagogų) metodininkų skaičius

mokytojų (pedagogų) ekspertų skaičius

neatestuotų mokytojų (pedagogų) skaičius

Jei  asmuo turi kelias atskirų dalykų kvalifikacines kategorijas, skaičiuojama viena  turima aukščiausia kategorija

2.2.4. Mokyklų vadovų pasiskirstymas pagal vadybines kvalifikacines kategorijas

 

 

 

 

 

Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų vadovų (direktorių, pavaduotojų ugdymui) pasiskirstymas (%) pagal vadybines kvalifikacines kategorijas

 

 

 

Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų vadovų skaičius spalio 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla)

 

 

 

 

 

 

 

turinčių III vadybinę kategoriją skaičius

turinčių II vadybinę kategoriją skaičius

turinčių I vadybinę kategoriją skaičius

neatestuotų skaičius

3. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo pokyčių eigą):

 

3.1. Mokymas ir mokymasis:

3.1.1. Švietimo įstaigose ugdomų 0-6 metų vaikų dalis

Rajono švietimo įstaigose ugdomų 0-6 metų vaikų dalis (%), palyginti su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi  

Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų  skaičius savivaldybėje sausio 1 d.

Iš jų:

Metai

Seniūnijos

 

 

Mokinių registras

ugdomų pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ar pradinio ugdymo programas

3.1.2. Mokinių pasiskirstymas pagal bendrojo ugdymo programas

Mokinių, ugdomų pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, skaičius 

Mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų besimokančių pagal:

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

priešmokyklinio ugdymo programą skaičius

pradinio ugdymo programą skaičius

pagrindinio ugdymo programą skaičius

vidurinio ugdymo programą skaičius

3.1.3. Suaugusiųjų mokinių pasiskirstymas pagal  suaugusiųjų bendrojo ugdymo programas

Suaugusiųjų, besimokančių pagal suaugusiųjų bendrojo ugdymo programas, skaičius

 

Suaugusiųjų mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų besimokančių pagal:

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

suaugusiųjų pradinio ugdymo programą skaičius

suaugusiųjų pagrindinio ugdymo programą skaičius

suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą skaičius

3.1.4. Mokinių, dalyvaujančių neformaliajame švietime,  dalis

 

Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo būrelius mokykloje dalis (%);

Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo mokyklas, dalis (%)

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. 

Mokslo metai

 

 

 

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

 

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

Mokinių, lankančių, neformaliojo švietimo būrelius mokykloje, skaičius spalio 1 d.

Jei mokinys lanko kelis neformaliojo švietimo būrelius, jis skaičiuojamas vieną kartą.

Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo mokyklas, skaičius spalio 1 d. 

Jei mokinys lanko kelias neformaliojo švietimo mokyklas, jis skaičiuojamas vieną kartą.

3.1.5. Suaugusiųjų asmenų, dalyvaujančių  neformaliajame švietime, dalis

Savivaldybės suaugusiųjų asmenų, tobulinančių profesines žinias ir kompetencijas dalis (%);

Savivaldybės suaugusiųjų asmenų, tobulinančių asmeninius gebėjimus ir kompetencijas, dalis (%)

 

 

 

 

Savivaldybės suaugusių gyventojų  (nuo 18 metų amžiaus) skaičius sausio 1 d.

Metai

Lietuvos Respublikos statistikos departamentas

http://db1.stat.gov.lt

 

Jonavos suaugusiųjų švietimo centras

 

Savivaldybės švietimo, kultūros ir kt. įstaigos.

Suaugusiųjų, tobulinančių profesines žinias ir kompetencijas, skaičius vasario 1 d.

Jei asmuo dalyvauja keliose programose, jis skaičiuojamas vieną kartą.

Suaugusiųjų, tobulinančių asmeninius gebėjimus ir kompetencijas, skaičius vasario 1 d.

Jei asmuo dalyvauja keliose programose, jis skaičiuojamas vieną kartą.

3.1.6.  Praleistų pamokų, tenkančių vienam mokiniui, skaičiaus pasiskirstymas pagal priežastis

Praleistų pamokų, tenkančių vienam mokiniui, skaičiaus ir dalies (%) pasiskirstymas pagal pamokų praleidimo priežastis: pateisintos, nepateisintos

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d.

Mokslo metai

 

 

Mokinių registras

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

Per praėjusius mokslo metus bendras praleistų pamokų skaičius (skaičiuojamas mokslo metų pabaigoje). Iš jų:

dėl pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius. Iš jų:

dėl sveikatos problemų praleistų pamokų skaičius.

Be pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius.

3.1.7. Mokyklos nelankančių mokinių skaičius

Mokyklos nelankiusių (per mėnesį be pateisinamos priežasties praleidusių daugiau kaip pusę pamokų ar ugdymui skirtų valandų) mokinių skaičius per praėjusius mokslo metus

Mokyklos nelankančių mokinių skaičius.

Jei mokinys be pateisinamos priežasties kelis mėnesius buvo nelankančiųjų sąraše, jis skaičiuojamas vieną kartą

Mokslo metai

Nesimokančių vaikų ir mokyklos nelankančių mokinių informacinė sistema (NEMIS)

3.1.8. Mokinių pasiskirstymas pagal užsienio kalbas, kurių mokosi

 

 

Mokinių pasiskirstymas (%) pagal užsienio kalbas (anglų, rusų, vokiečių ir kitas), kurių mokosi

 

 

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

Mokinių registras

 

 

 

 

besimokančių anglų k. skaičius

besimokančių rusų k. skaičius

besimokančių vokiečių k. skaičius

besimokančių kitų užsienio kalbų skaičius

3.2. Ugdymo procesų organizavimas ir valdymas:

3.2.1. Vidutinis mokinių  skaičius ikimokyklinio ir  priešmokyklinio ugdymo grupėse

 

 

 

 

 

Vidutinis mokinių (be ugdomų specialiosiose grupėse) skaičius ikimokyklinio ir  priešmokyklinio ugdymo grupėse

 

 

 

 

Mokinių, ugdomų pagal ikimokyklinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose grupėse), skaičius rugsėjo 1 d.

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

Mokinių registras

 

 

 

Ikimokyklinio ugdymo ir bendrojo ugdymo mokyklos

 

 

 

 

 

 

 

Ikimokyklinio ugdymo grupių (be specialiųjų) skaičius.

Jungtinė grupė, kurioje vaikų, ugdomų pagal ikimokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, skaičiuojama kaip ikimokyklinio ugdymo grupė  

Mokinių, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose grupėse), skaičius rugsėjo 1 d.

Priešmokyklinio ugdymo grupių (be specialiųjų) skaičius.

Jungtinė grupė, kurioje vaikų, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, skaičiuojama kaip priešmokyklinio ugdymo grupė

3.2.2. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pradinio ugdymo programą, skaičius  klasėje

Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pradinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose klasėse),  skaičius klasėje

Mokinių, ugdomų bendrosiose klasėse, pagal Pradinio ugdymo programą skaičius rugsėjo 1 d.

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

1-4 klasių (be specialiųjų) skaičius

3.2.3. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pagrindinio ugdymo programą, skaičius klasėje

Vidutinis mokinių (be suaugusiųjų, be ugdomų specialiosiose klasėse) ugdomų pagal Pagrindinio ugdymo programą, skaičius klasėje

Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų bendrosiose klasėse, pagal Pagrindinio ugdymo programą skaičius

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

5-10 ir I-II gimn. klasių (be suaugusiųjų, be specialiųjų) skaičius

3.2.4. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal vidurinio ugdymo programą, skaičius  klasėje

Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų pagal Vidurinio ugdymo programą, skaičius klasėje

Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų pagal Vidurinio ugdymo programą skaičius

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

III-IV gimn. klasių (be suaugusiųjų) skaičius 

3.2.5. Pavežamų iš namų į mokyklą mokinių dalis

Pavežamų iš namų į mokyklą 1-12 klasių mokinių ir priešmokyklinukų dalis (%)

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius ir priešmokyklinukų skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

pavežamų iš namų į mokyklą skaičius

3.2.6. Pavežamų iš mokyklos į namus mokinių dalis

Pavežamų iš mokyklos į namus 1-12 klasių mokinių ir priešmokyklinukų dalis (%)

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius ir priešmokyklinukų skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų:

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1-mokykla)

pavežamų iš mokyklos į namus skaičius

3.2.7. Prevencijos programas įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis

Patyčių ir smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programas įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis (%)

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius. Iš jų įgyvendinusių:

Metai

Švietimo, kultūros ir sporto skyrius

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

patyčių ir smurto prevencijos programas skaičius

alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programas skaičius

3.2.8. Vaikų socializacijos programų įgyvendinimas 

 

 

 

 

 

 

 

Vaikų socializacijos programas (vasaros ir vykdomų visus metus) įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis (%);

Vaikų socializacijos programose dalyvavusių bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalis (%)

 

Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius. Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

Švietimo, kultūros ir sporto skyrius

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

 

 

 

 

įgyvendinusių vaikų vasaros socializacijos programas skaičius

1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų :

dalyvavusių vasaros socializacijos programose skaičius

dalyvavusių socializacijos programose, vykdomose visus metus, skaičius

4. Švietimo rezultatų ir pasekmių rodikliai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui):

4.1. Mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimo, taikant standartizuotus testus, rezultatai

Savivaldybės mokinių

procentinis pasiskirstymas pagal atitinkamo dalyko mokymosi pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis), lyginant su šalies tuo pačiu rodikliu

 

 

 

 

Savivaldybės atitinkamos klasės mokinių, dalyvavusių mokymosi pasiekimų įvertinime taikant standartizuotus testus, skaičius. Iš jų:

Mokslo metai

Nacionalinis egzaminų centras (toliau – NEC)

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

nepasiekusių patenkinamo lygmens skaičius

pasiekusių patenkinamą lygmenį skaičius

pasiekusių pagrindinį lygmenį skaičius

pasiekusių aukštesnįjį lygmenį skaičius

Šalies mokinių procentinis pasiskirstymas pagal atitinkamo dalyko mokymosi pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis)

4.2. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) rezultatai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Savivaldybės mokinių PUPP įvertinimų (10 balų sistemoje) procentinis pasiskirstymas lyginant su šalies tuo pačiu rodikliu

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ir II gimn. kl. mokinių, dalyvavusių PUPP, skaičius. Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NEC

 

gavusių įvertinimą 0 balų skaičius

gavusių įvertinimus nuo 1 iki 3 balų skaičius

gavusių įvertinimus nuo 4 iki 6 balų skaičius

gavusių 7-8 balų įvertinimus skaičius

gavusių 9-10 balų įvertinimus skaičius

Šalies mokinių PUPP įvertinimų procentinis pasiskirstymas

4.3. Valstybinių brandos egzaminų rezultatai

Savivaldybės abiturientų valstybinių brandos egzaminų dalykų įvertinimų pasiskirstymas (%) pagal pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis), lyginant su tuo pačiu šalies rodikliu

Abiturientų, laikiusių mokomojo dalyko valstybinį brandos egzaminą, skaičius. Iš jų:

Mokslo metai

NEC

nepasiekusių patenkinamo lygmens (0-15 balų) skaičius

pasiekusių patenkinamą lygmenį skaičius (16-35 balų)

pasiekusių pagrindinį lygmenį skaičius (36-85 balų)

pasiekusių aukštesnįjį lygmenį skaičius (86-100 balų)

Šalies abiturientų valstybinių brandos egzaminų dalykų įvertinimų pasiskirstymas (%) pagal pasiekimų lygmenis

 

4.4. Mokinių, kartojančių kursą, dalis

Mokinių (be suaugusiųjų), kartojančių kursą dalis (%)

1 – 10 ir I-III gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų:

Mokslo metai

Mokinių registras

(ataskaita 1- mokykla)

paliktų kartoti kursą skaičius

4.5. Įgijusių pagrindinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis 

 

 

 

 

 

 

Įgijusių (be suaugusiųjų) pagrindinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis (%)

 

 

 

 

 

 

10 ir II gimn. klasių mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje Iš jų:

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

 

Mokinių registras

(ataskaita 1- mokykla)

 

 

 

 

 

Bendrojo ugdymo mokyklos

įgijusių pagrindinį išsilavinimą skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų:

tęsiančių mokslą savo ar kitoje bendrojo ugdymo mokykloje skaičius

tęsiančių mokslą profesinėje mokykloje skaičius

kita

4.6. Įgijusių vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis

 

 

 

 

 

 

Įgijusių (be suaugusiųjų) vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis (%)

 

 

 

 

 

 

IV gimn. klasės mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų

Mokslo metai

 

 

 

 

 

 

 

Mokinių registras

(ataskaita 1- mokykla)

 

 

 

 

Gimnazijos

 

 

įgijusių vidurinį išsilavinimą skaičius. Iš jų:

įstojusių į aukštąsias universitetines mokyklas skaičius

įstojusių į aukštąsias neuniversitetines mokyklas skaičius

įstojusių į profesines mokyklas skaičius

kita

4.7. Abiturientų, įstojusių į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas, pasiskirstymas pagal mokslo sričių studijas

Savivaldybės abiturientų, įstojusių į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas, pasiskirstymas (%) pagal mokslo sričių studijas

Abiturientų, įstojusių į į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas skaičius spalio 1 d. Iš jų, pasirinkusių studijas :

Metai

Gimnazijos

humanitarinių mokslų srityje skaičius

socialinių mokslų srityje skaičius

fizinių mokslų srityje skaičius

žemės ūkio mokslų srityje skaičius

biomedicinos mokslų srityje skaičius

technologijos mokslų srityje skaičius

 

________________________________