JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO IR JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2014 m. birželio 18 d. Nr. 13B-0950
Jonava
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 patvirtinto Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo 20 ir 28 punktais:
1. T v i r t i n u:
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. birželio 10 d. įsakymą Nr. 13B - 626 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“;
2.2. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. vasario 14 d. įsakymą Nr. 13B-169 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. birželio 10 d. įsakymo Nr. 13B-626 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“;
2.3. Jonavos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. vasario 19 d. įsakymą Nr. 13B-202 „Dėl Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių patvirtinimo“;
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2014 m. birželio 18 d.
įsakymu Nr. 13B-0950
JONAVOS rajono SAVIVALDYBĖS Švietimo stebėsenos tvarkos aprašas
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektus, organizavimą ir vykdymą, rodiklius, disponavimą švietimo stebėsenos informacija ir finansavimą.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugpjūčio 14 d. įsakymu Nr. V-1201 „Dėl Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo tvirtinimo“ ir kitais teisės aktais.
3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme bei Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.
4. Jonavos rajono savivaldybės švietimo stebėsena (toliau – švietimo stebėsena) – yra nuolatinė savivaldybės švietimo būklės ir kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas bei tam reikalingų duomenų rinkimas apie ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, neformalųjį vaikų ir suaugusiųjų švietimą ir kt.
5. Švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas Jonavos rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, informuoti visuomenę apie švietimo būklę savivaldybėje.
6. Švietimo stebėsenos uždaviniai:
6.2. analizuoti, vertinti ir prognozuoti švietimo kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;
8. Subjektai, vykdantys švietimo stebėseną savivaldybėje:
9. Švietimas savivaldybėje stebimas šiais pagrindiniais aspektais:
9.1. švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai ir pasekmės);
9.2. švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, neformalusis švietimas, švietimo programos, švietimo pagalba);
II. ŠVIETIMO STEBĖSENOS ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS
11. Švietimo stebėsenos užsakovai ir vartotojai yra nacionalinio lygmens švietimo valdymo ir kitos su švietimo veikla susijusios institucijos, savivaldybės taryba ir administracija, švietimo įstaigos. Švietimo stebėsenos vartotojai gali būti ir kitos suinteresuotos šalys.
12. Švietimo stebėsenos savivaldybėje organizavimas ir vykdymas apima šias veiklas:
14. Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo savivaldybės administracija (Švietimo, kultūros ir sporto skyrius).
15. Duomenis, reikalingus savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai, teikia savivaldybės administracijos padaliniai, švietimo įstaigos ir kitos savivaldybei pavaldžios įstaigos.
16. Savivaldybės administracijos padalinių, savivaldybės švietimo įstaigų ir kitų savivaldybei pavaldžių įstaigų vadovai atsako už savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai reikalingų duomenų pateikimą laiku, už jų patikimumą, teisingumą ir kokybę.
III. ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS
18. Švietimo stebėsenos rodiklių (toliau – rodikliai) sąrašą sudaro rodikliai, apibūdinantys švietimo būklę ir kaitą savivaldybės mastu. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.
20. Rodikliai turi atitikti šiuos kriterijus:
20.2. rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;
21. Rodiklių sąraše nurodoma:
IV. DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA IR FINANSAVIMAS
23. Visais savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais duomenimis disponuoja savivaldybės administracija (Švietimo, kultūros ir sporto skyrius). Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija prieinama savivaldybės internetinėje svetainėje www.jonava.lt.
24. Savivaldybės administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp savivaldybės administracijos ir duomenų gavėjo.
25. Visais švietimo įstaigos švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais duomenimis disponuoja švietimo įstaiga. Švietimo įstaigos lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija skelbiama švietimo įstaigos internetinėje svetainėje.
26. Švietimo įstaiga disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus švietimo įstaigos poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp švietimo įstaigos ir duomenų gavėjo.
27. Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams apskaičiuoti būtini duomenys ir informacija teikiami neatlygintinai teisės aktų nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2014 m. birželio 18 d.
įsakymu Nr. 13B-0950
JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠAS
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio aprašymas |
Rodikliui apskaičiuoti reikalingi duomenys |
Laikotarpis, už kurį renkami duomenys |
Duomenų šaltinis arba atsakingas už duomenų pateikimą |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1.Švietimo konteksto rodikliai (parodo aplinkos sąlygas, darančias poveikį švietimo procesams savivaldybėje):
|
||||
1.1. Gyventojų sudėtis pagal amžių |
Savivaldybės gyventojų dalis (%) pagal amžiaus grupes |
Bendras savivaldybės gyventojų skaičius sausio 1 d. Iš jų: |
Metai |
Lietuvos Respublikos statistikos departamentas http://db1.stat.gov.lt
|
0-6 m. gyventojų skaičius |
||||
7-16 m. gyventojų skaičius |
||||
17-24 m. gyventojų skaičius |
||||
25-39 m. gyventojų skaičius |
||||
40-64 m. gyventojų skaičius |
||||
65 m. ir vyresnių gyventojų skaičius |
||||
1.2. Gimstamumas |
Per praėjusius metus gimusių vaikų skaičius |
Per praėjusius metus nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. rajono savivaldybėje gimusių vaikų skaičius |
Metai |
Lietuvos Respublikos statistikos departamentas http://db1.stat.gov.lt |
1.3. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba, dalis |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba, dalis (%) |
Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų skaičius savivaldybėje sausio 1 d. |
Metai |
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų), kuriems buvo suteikta kompleksinė pagalba, skaičius. Vienos šeimos vaikai ir jų tėvai (globėjai, rūpintojai) skaičiuojami kaip vienas vienetas |
||||
1.4. Nemokamai maitinamų mokinių dalis |
Nemokamai maitinamų mokinių dalis (%) |
Priešmokyklinukų, 1 – 10 ir I-IV gimn. kl. (be suaugusiųjų) mokinių skaičius rugsėjo 1 d. |
Metai
|
Socialinės paramos skyrius |
Nemokamai maitinamų priešmokyklinukų, 1 – 10 ir I-IV gimn. kl. (be suaugusiųjų) skaičius spalio 15 d. |
||||
1.5. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalis |
Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, dalis (%), lyginant su bendru mokinių skaičiumi |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų : |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių skaičius. Iš jų: |
||||
ugdomų bendrojo ugdymo klasėse skaičius |
||||
ugdomų specialiosiose klasėse skaičius |
||||
1.6. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, dalis |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, dalis (%) |
Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų skaičius savivaldybėje sausio 1 d. |
Metai |
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kuriems buvo skirtas privalomas ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, skaičius |
||||
1.7. Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonės, dalis |
Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios priežiūros priemonės dalis (%); Mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko vidutinės priežiūros priemonės dalis (%) |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų : |
Metai |
Savivaldybės vaiko gerovės komisija |
mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko minimalios priežiūros priemonės, skaičius |
||||
mokinių, kuriems buvo taikytos vaiko vidutinės priežiūros priemonės, skaičius |
||||
2. Indėlio į švietimą rodikliai (parodo pastangas ir (arba) išteklius, reikalingus savivaldybės švietimo tikslams pasiekti):
|
||||
2.1. Materialiniai ir finansiniai ištekliai: |
||||
2.1.1. Savivaldybės biudžeto išlaidos švietimui |
Savivaldybės biudžeto išlaidos (Lt) švietimui ir kaip savivaldybės biudžeto dalis (%) |
Bendra savivaldybės biudžeto suma (Lt) Švietimui skirta savivaldybės biudžeto suma (Lt.) |
Metai |
Finansų ir biudžeto skyrius |
2.1.2. Renovuotų ar atnaujintų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis |
Pilnai renovuotų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis (%); Atnaujintų savivaldybės švietimo įstaigų pastatų dalis (%)
|
Švietimo įstaigų skaičius rugsėjo 1 d. |
Metai |
Finansų ir biudžeto skyrius; Strateginio planavimo ir investicijų skyrius; Švietimo įstaigos |
Švietimo įstaigų pastatų renovacijai ir remontui skirtų ir panaudotų lėšų suma pagal švietimo įstaigas gruodžio 31 d. |
||||
2.1.3. Vienam bendrojo ugdymo mokyklos mokiniui tenkančios mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos |
Vienam savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos mokiniui tenkanti mokinio krepšelio ir aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt) |
Mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose rugsėjo 1 d. |
Metai |
Mokinių registras
Finansų ir biudžeto skyrius |
Mokinio krepšelio lėšų suma (Lt) |
||||
Aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt) |
||||
Mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos, tenkančios vienam mokiniui pagal bendrojo ugdymo mokyklas |
||||
2.1.4. Vienam ikimokyklinio ugdymo mokyklos mokiniui tenkančios mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos |
Vienam savivaldybės ikimokyklinio ugdymo mokyklos mokiniui tenkanti mokinio krepšelio ir aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt.) |
Mokinių skaičius ikimokyklinio ugdymo mokyklose rugsėjo 1 d. |
Metai |
Mokinių registras
Finansų ir biudžeto skyrius |
Mokinio krepšelio lėšų suma (Lt) |
||||
Aplinkos (savivaldybės biudžeto) lėšų suma (Lt) |
||||
Mokinio krepšelio ir aplinkos lėšos, tenkančios vienam mokiniui pagal ikimokyklinio ugdymo mokyklas |
||||
2.2. Personalas: |
|
|||
2.2.1. Tinkamą kvalifikaciją turinčių mokytojų dalis |
Tinkamą kvalifikaciją turinčių bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų mokytojų dalis (%) |
Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų mokytojų skaičius spalio 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai |
Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla) |
turinčių tinkamą kvalifikaciją skaičius spalio 1 d. |
||||
2.2.2. Pedagogų pasiskirstymas pagal amžių
|
Bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų, dirbančių pagrindinėje darbovietėje, pasiskirstymas (%) pagal amžių
|
Bendrojo ugdymo pedagogų skaičius spalio 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai
|
Pedagogų registras (ataskaita 3-mokykla)
|
iki 25 m. |
||||
25 – 34 m. |
||||
35 – 44 m. |
||||
45 – 54 m. |
||||
55 - 64 m. |
||||
65 m. ir vyresni |
||||
2.2.3. Pedagogų pasiskirstymas pagal kvalifikacines kategorijas |
Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų pedagogų, dirbančių pagrindinėje darbovietėje, pasiskirstymas (%) pagal kvalifikacines kategorijas.
|
Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų pedagogų skaičius spalio 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai |
Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla) |
vyresniųjų mokytojų (pedagogų) skaičius |
||||
mokytojų (pedagogų) metodininkų skaičius |
||||
mokytojų (pedagogų) ekspertų skaičius |
||||
neatestuotų mokytojų (pedagogų) skaičius |
||||
Jei asmuo turi kelias atskirų dalykų kvalifikacines kategorijas, skaičiuojama viena turima aukščiausia kategorija |
||||
2.2.4. Mokyklų vadovų pasiskirstymas pagal vadybines kvalifikacines kategorijas
|
Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų vadovų (direktorių, pavaduotojų ugdymui) pasiskirstymas (%) pagal vadybines kvalifikacines kategorijas
|
Bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo mokyklų vadovų skaičius spalio 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai
|
Pedagogų registras (ataskaitos 3-mokykla, 4-mokykla)
|
turinčių III vadybinę kategoriją skaičius |
||||
turinčių II vadybinę kategoriją skaičius |
||||
turinčių I vadybinę kategoriją skaičius |
||||
neatestuotų skaičius |
||||
3. Švietimo procesų rodikliai (parodo priežastiniais ryšiais susijusių švietimo pokyčių eigą):
|
||||
3.1. Mokymas ir mokymasis: |
||||
3.1.1. Švietimo įstaigose ugdomų 0-6 metų vaikų dalis |
Rajono švietimo įstaigose ugdomų 0-6 metų vaikų dalis (%), palyginti su bendru to amžiaus vaikų skaičiumi |
Bendras 0-6 metų amžiaus vaikų skaičius savivaldybėje sausio 1 d. Iš jų: |
Metai |
Seniūnijos
Mokinių registras |
ugdomų pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ar pradinio ugdymo programas |
||||
3.1.2. Mokinių pasiskirstymas pagal bendrojo ugdymo programas |
Mokinių, ugdomų pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, skaičius |
Mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų besimokančių pagal: |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
priešmokyklinio ugdymo programą skaičius |
||||
pradinio ugdymo programą skaičius |
||||
pagrindinio ugdymo programą skaičius |
||||
vidurinio ugdymo programą skaičius |
||||
3.1.3. Suaugusiųjų mokinių pasiskirstymas pagal suaugusiųjų bendrojo ugdymo programas |
Suaugusiųjų, besimokančių pagal suaugusiųjų bendrojo ugdymo programas, skaičius
|
Suaugusiųjų mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų besimokančių pagal: |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
suaugusiųjų pradinio ugdymo programą skaičius |
||||
suaugusiųjų pagrindinio ugdymo programą skaičius |
||||
suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą skaičius |
||||
3.1.4. Mokinių, dalyvaujančių neformaliajame švietime, dalis
|
Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo būrelius mokykloje dalis (%); Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo mokyklas, dalis (%) |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. |
Mokslo metai
|
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla)
Bendrojo ugdymo mokyklos |
Mokinių, lankančių, neformaliojo švietimo būrelius mokykloje, skaičius spalio 1 d. Jei mokinys lanko kelis neformaliojo švietimo būrelius, jis skaičiuojamas vieną kartą. |
||||
Mokinių, lankančių neformaliojo švietimo mokyklas, skaičius spalio 1 d. Jei mokinys lanko kelias neformaliojo švietimo mokyklas, jis skaičiuojamas vieną kartą. |
||||
3.1.5. Suaugusiųjų asmenų, dalyvaujančių neformaliajame švietime, dalis |
Savivaldybės suaugusiųjų asmenų, tobulinančių profesines žinias ir kompetencijas dalis (%); Savivaldybės suaugusiųjų asmenų, tobulinančių asmeninius gebėjimus ir kompetencijas, dalis (%)
|
Savivaldybės suaugusių gyventojų (nuo 18 metų amžiaus) skaičius sausio 1 d. |
Metai |
Lietuvos Respublikos statistikos departamentas http://db1.stat.gov.lt
Jonavos suaugusiųjų švietimo centras
Savivaldybės švietimo, kultūros ir kt. įstaigos. |
Suaugusiųjų, tobulinančių profesines žinias ir kompetencijas, skaičius vasario 1 d. Jei asmuo dalyvauja keliose programose, jis skaičiuojamas vieną kartą. |
||||
Suaugusiųjų, tobulinančių asmeninius gebėjimus ir kompetencijas, skaičius vasario 1 d. Jei asmuo dalyvauja keliose programose, jis skaičiuojamas vieną kartą. |
||||
3.1.6. Praleistų pamokų, tenkančių vienam mokiniui, skaičiaus pasiskirstymas pagal priežastis |
Praleistų pamokų, tenkančių vienam mokiniui, skaičiaus ir dalies (%) pasiskirstymas pagal pamokų praleidimo priežastis: pateisintos, nepateisintos |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. |
Mokslo metai
|
Mokinių registras
Bendrojo ugdymo mokyklos |
Per praėjusius mokslo metus bendras praleistų pamokų skaičius (skaičiuojamas mokslo metų pabaigoje). Iš jų: |
||||
dėl pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius. Iš jų: |
||||
dėl sveikatos problemų praleistų pamokų skaičius. |
||||
Be pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius. |
||||
3.1.7. Mokyklos nelankančių mokinių skaičius |
Mokyklos nelankiusių (per mėnesį be pateisinamos priežasties praleidusių daugiau kaip pusę pamokų ar ugdymui skirtų valandų) mokinių skaičius per praėjusius mokslo metus |
Mokyklos nelankančių mokinių skaičius. Jei mokinys be pateisinamos priežasties kelis mėnesius buvo nelankančiųjų sąraše, jis skaičiuojamas vieną kartą |
Mokslo metai |
Nesimokančių vaikų ir mokyklos nelankančių mokinių informacinė sistema (NEMIS) |
3.1.8. Mokinių pasiskirstymas pagal užsienio kalbas, kurių mokosi
|
Mokinių pasiskirstymas (%) pagal užsienio kalbas (anglų, rusų, vokiečių ir kitas), kurių mokosi
|
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai
|
Mokinių registras
|
besimokančių anglų k. skaičius |
||||
besimokančių rusų k. skaičius |
||||
besimokančių vokiečių k. skaičius |
||||
besimokančių kitų užsienio kalbų skaičius |
||||
3.2. Ugdymo procesų organizavimas ir valdymas: |
||||
3.2.1. Vidutinis mokinių skaičius ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse
|
Vidutinis mokinių (be ugdomų specialiosiose grupėse) skaičius ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse
|
Mokinių, ugdomų pagal ikimokyklinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose grupėse), skaičius rugsėjo 1 d. |
Mokslo metai
|
Mokinių registras
Ikimokyklinio ugdymo ir bendrojo ugdymo mokyklos
|
Ikimokyklinio ugdymo grupių (be specialiųjų) skaičius. Jungtinė grupė, kurioje vaikų, ugdomų pagal ikimokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, skaičiuojama kaip ikimokyklinio ugdymo grupė |
||||
Mokinių, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose grupėse), skaičius rugsėjo 1 d. |
||||
Priešmokyklinio ugdymo grupių (be specialiųjų) skaičius. Jungtinė grupė, kurioje vaikų, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, skaičiuojama kaip priešmokyklinio ugdymo grupė |
||||
3.2.2. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pradinio ugdymo programą, skaičius klasėje |
Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pradinio ugdymo programą (be ugdomų specialiosiose klasėse), skaičius klasėje |
Mokinių, ugdomų bendrosiose klasėse, pagal Pradinio ugdymo programą skaičius rugsėjo 1 d. |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
1-4 klasių (be specialiųjų) skaičius |
||||
3.2.3. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal pagrindinio ugdymo programą, skaičius klasėje |
Vidutinis mokinių (be suaugusiųjų, be ugdomų specialiosiose klasėse) ugdomų pagal Pagrindinio ugdymo programą, skaičius klasėje |
Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų bendrosiose klasėse, pagal Pagrindinio ugdymo programą skaičius |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
5-10 ir I-II gimn. klasių (be suaugusiųjų, be specialiųjų) skaičius |
||||
3.2.4. Vidutinis mokinių, ugdomų pagal vidurinio ugdymo programą, skaičius klasėje |
Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų pagal Vidurinio ugdymo programą, skaičius klasėje |
Mokinių (be suaugusiųjų), ugdomų pagal Vidurinio ugdymo programą skaičius |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
III-IV gimn. klasių (be suaugusiųjų) skaičius |
||||
3.2.5. Pavežamų iš namų į mokyklą mokinių dalis |
Pavežamų iš namų į mokyklą 1-12 klasių mokinių ir priešmokyklinukų dalis (%) |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius ir priešmokyklinukų skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
pavežamų iš namų į mokyklą skaičius |
||||
3.2.6. Pavežamų iš mokyklos į namus mokinių dalis |
Pavežamų iš mokyklos į namus 1-12 klasių mokinių ir priešmokyklinukų dalis (%) |
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių skaičius ir priešmokyklinukų skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų: |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1-mokykla) |
pavežamų iš mokyklos į namus skaičius |
||||
3.2.7. Prevencijos programas įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis |
Patyčių ir smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programas įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis (%) |
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius. Iš jų įgyvendinusių: |
Metai |
Švietimo, kultūros ir sporto skyrius
Bendrojo ugdymo mokyklos |
patyčių ir smurto prevencijos programas skaičius |
||||
alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programas skaičius |
||||
3.2.8. Vaikų socializacijos programų įgyvendinimas
|
Vaikų socializacijos programas (vasaros ir vykdomų visus metus) įgyvendinusių bendrojo ugdymo mokyklų dalis (%); Vaikų socializacijos programose dalyvavusių bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalis (%)
|
Bendrojo ugdymo mokyklų skaičius. Iš jų: |
Mokslo metai
|
Švietimo, kultūros ir sporto skyrius
Bendrojo ugdymo mokyklos
|
įgyvendinusių vaikų vasaros socializacijos programas skaičius |
||||
1 – 10 ir I-IV gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius rugsėjo 1 d. Iš jų : |
||||
dalyvavusių vasaros socializacijos programose skaičius |
||||
dalyvavusių socializacijos programose, vykdomose visus metus, skaičius |
||||
4. Švietimo rezultatų ir pasekmių rodikliai (parodo būvį pasibaigus tam tikram švietimo proceso etapui): |
||||
4.1. Mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimo, taikant standartizuotus testus, rezultatai |
Savivaldybės mokinių procentinis pasiskirstymas pagal atitinkamo dalyko mokymosi pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis), lyginant su šalies tuo pačiu rodikliu
|
Savivaldybės atitinkamos klasės mokinių, dalyvavusių mokymosi pasiekimų įvertinime taikant standartizuotus testus, skaičius. Iš jų: |
Mokslo metai |
Nacionalinis egzaminų centras (toliau – NEC)
Bendrojo ugdymo mokyklos |
nepasiekusių patenkinamo lygmens skaičius |
||||
pasiekusių patenkinamą lygmenį skaičius |
||||
pasiekusių pagrindinį lygmenį skaičius |
||||
pasiekusių aukštesnįjį lygmenį skaičius |
||||
Šalies mokinių procentinis pasiskirstymas pagal atitinkamo dalyko mokymosi pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis) |
||||
4.2. Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) rezultatai
|
Savivaldybės mokinių PUPP įvertinimų (10 balų sistemoje) procentinis pasiskirstymas lyginant su šalies tuo pačiu rodikliu
|
10 ir II gimn. kl. mokinių, dalyvavusių PUPP, skaičius. Iš jų: |
Mokslo metai
|
Bendrojo ugdymo mokyklos
NEC
|
gavusių įvertinimą 0 balų skaičius |
||||
gavusių įvertinimus nuo 1 iki 3 balų skaičius |
||||
gavusių įvertinimus nuo 4 iki 6 balų skaičius |
||||
gavusių 7-8 balų įvertinimus skaičius |
||||
gavusių 9-10 balų įvertinimus skaičius |
||||
Šalies mokinių PUPP įvertinimų procentinis pasiskirstymas |
||||
4.3. Valstybinių brandos egzaminų rezultatai |
Savivaldybės abiturientų valstybinių brandos egzaminų dalykų įvertinimų pasiskirstymas (%) pagal pasiekimų lygmenis (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis), lyginant su tuo pačiu šalies rodikliu |
Abiturientų, laikiusių mokomojo dalyko valstybinį brandos egzaminą, skaičius. Iš jų: |
Mokslo metai |
NEC |
nepasiekusių patenkinamo lygmens (0-15 balų) skaičius |
||||
pasiekusių patenkinamą lygmenį skaičius (16-35 balų) |
||||
pasiekusių pagrindinį lygmenį skaičius (36-85 balų) |
||||
pasiekusių aukštesnįjį lygmenį skaičius (86-100 balų) |
||||
Šalies abiturientų valstybinių brandos egzaminų dalykų įvertinimų pasiskirstymas (%) pagal pasiekimų lygmenis
|
||||
4.4. Mokinių, kartojančių kursą, dalis |
Mokinių (be suaugusiųjų), kartojančių kursą dalis (%) |
1 – 10 ir I-III gimn. kl. mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų: |
Mokslo metai |
Mokinių registras (ataskaita 1- mokykla) |
paliktų kartoti kursą skaičius |
||||
4.5. Įgijusių pagrindinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis
|
Įgijusių (be suaugusiųjų) pagrindinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis (%)
|
10 ir II gimn. klasių mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje Iš jų: |
Mokslo metai
|
Mokinių registras (ataskaita 1- mokykla)
Bendrojo ugdymo mokyklos |
įgijusių pagrindinį išsilavinimą skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų: |
||||
tęsiančių mokslą savo ar kitoje bendrojo ugdymo mokykloje skaičius |
||||
tęsiančių mokslą profesinėje mokykloje skaičius |
||||
kita |
||||
4.6. Įgijusių vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis
|
Įgijusių (be suaugusiųjų) vidurinį išsilavinimą ir tais pačiais metais tęsiančiųjų mokslą dalis (%)
|
IV gimn. klasės mokinių (be suaugusiųjų) skaičius mokslo metų pabaigoje. Iš jų |
Mokslo metai
|
Mokinių registras (ataskaita 1- mokykla)
Gimnazijos
|
įgijusių vidurinį išsilavinimą skaičius. Iš jų: |
||||
įstojusių į aukštąsias universitetines mokyklas skaičius |
||||
įstojusių į aukštąsias neuniversitetines mokyklas skaičius |
||||
įstojusių į profesines mokyklas skaičius |
||||
kita |
||||
4.7. Abiturientų, įstojusių į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas, pasiskirstymas pagal mokslo sričių studijas |
Savivaldybės abiturientų, įstojusių į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas, pasiskirstymas (%) pagal mokslo sričių studijas |
Abiturientų, įstojusių į į aukštąsias (universitetines ir neuniversitetines) mokyklas skaičius spalio 1 d. Iš jų, pasirinkusių studijas : |
Metai |
Gimnazijos |
humanitarinių mokslų srityje skaičius |
||||
socialinių mokslų srityje skaičius |
||||
fizinių mokslų srityje skaičius |
||||
žemės ūkio mokslų srityje skaičius |
||||
biomedicinos mokslų srityje skaičius |
||||
technologijos mokslų srityje skaičius |