ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠIAULIŲ RAJONO butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų

valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų

ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. vasario 14 d. Nr. A-252

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. spalio 8 d. sprendimu Nr. T-307 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5 punktu:

1Tvirtinu butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašą (pridedama).

2Nustatau, kad valdytojas, atrenkamas planiniam valdytojų veiklos patikrinimui, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte patvirtintų atrankos kriterijų ar rizikos veiksnių.

Šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.siauliuraj.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                       Gipoldas Karklelis

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. vasario 14 d.

įsakymu Nr. A-252

 

 

butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašas

 

 

1Valdytojo veikla nebuvo tikrinta per paskutinius 5 kalendorinius metus.

2Praėjusiais ar einamaisiais metais valdytojo veikloje buvo nustatyti teisės aktų pažeidimai.

3Praėjusiais ar einamaisiais metais buvo gauti 3 ir daugiau argumentuotų fizinių ar juridinių asmenų, viešojo administravimo subjektų, butų ir kitų patalpų savininkų skundų, pretenzijų, pranešimų dėl valdytojo valdymo organų galimai netinkamai atliekamų funkcijų, vykdant administravimo veiklą konkrečiame name.

4Ankstesnių patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo valdytojo patikrinimo akto registravimo datos.

5Valdytojas buvo įrašytas į praėjusių kalendorinių metų sąrašą, tačiau, valdytojui nepateikus patikrinimui atlikti prašomų dokumentų, jo veikla nebuvo patikrinta.

6Planuotas valdytojo veiklos patikrinimas nebuvo atliktas.

 

________________________________