ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠIAULIŲ RAJONO butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų
valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų
ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. vasario 14 d. Nr. A-252
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. spalio 8 d. sprendimu Nr. T-307 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5 punktu:
1. Tvirtinu butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašą (pridedama).
2. Nustatau, kad valdytojas, atrenkamas planiniam valdytojų veiklos patikrinimui, turi atitikti bent vieną iš 1 punkte patvirtintų atrankos kriterijų ar rizikos veiksnių.
Šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.siauliuraj.lt.
PATVIRTINTA
Šiaulių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. vasario 14 d.
įsakymu Nr. A-252
butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašas
3. Praėjusiais ar einamaisiais metais buvo gauti 3 ir daugiau argumentuotų fizinių ar juridinių asmenų, viešojo administravimo subjektų, butų ir kitų patalpų savininkų skundų, pretenzijų, pranešimų dėl valdytojo valdymo organų galimai netinkamai atliekamų funkcijų, vykdant administravimo veiklą konkrečiame name.
4. Ankstesnių patikrinimų metu nustatyti reikalavimai trūkumams pašalinti neįvykdyti per vienerius metus nuo valdytojo patikrinimo akto registravimo datos.
5. Valdytojas buvo įrašytas į praėjusių kalendorinių metų sąrašą, tačiau, valdytojui nepateikus patikrinimui atlikti prašomų dokumentų, jo veikla nebuvo patikrinta.