VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. GEGUŽĖS 3 D. ĮSAKYMO  NR. T1-390 „DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“

pakeitimo

 

2019 m. rugpjūčio 8 d. Nr. T1- 1201

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u   Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymą Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklės nauja redakcija nedėstomos):

 

 

VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS ATLIEKAMŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 2 dalimi, Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo gairių aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl Institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“, 7.4 papunkčiu:

1. Tvirtinu pridedamus:

1.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles;

1.2. Licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąlygų laikymosi priežiūros kontrolinį klausimyną;

1.3. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną.

2. Nustatau, kad:

2.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojai bei kiti asmenys pastabas ir pasiūlymus dėl šio įsakymo 1.2 ir 1.3 papunkčiuose nurodytų klausimynų gali teikti Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos el. paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt;

2.2. Pasikeitus teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo gegužės 1 d., šio įsakymo 1.2 ir 1.3 papunkčiuose nurodyti klausimynai turi būti peržiūrimi nuo vasario 1 d. iki gegužės 1 d., o pasikeitus teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo lapkričio 1 d. – atitinkamai nuo rugpjūčio 1 d. iki lapkričio 1 d. Teisės aktams, kurių įsigaliojimas numatytas nuo kitų datų, ar esant žymiems neatitikimams galiojantiems teisės aktams, kontroliniai klausimynai turi būti peržiūrimi ir keičiami iki teisės akto įsigaliojimo, neatsižvelgiant į aukščiau nurodytas datas.

3. Pasilieku sau įsakymo vykdymo kontrolę.“

 

2. Pakeičiu nurodytuoju įsakymu patvirtintas Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles:

2.1. Papildau 311 punktu ir jį išdėstau taip:

311. Kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė, Komisija turi vykdyti patikrinimą asmens sveikatos priežiūros įstaigose pagal VASPVT direktoriaus įsakymu patvirtintą Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimyną .“;

2.2. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Pirminiai patikrinimo rezultatai ūkio subjekto veiklos patikrinimo vietoje įforminami VASPVT direktoriaus įsakymu nustatytos formos planinio patikrinimo klausimynu (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė  arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra) ir patikrinimo aktu (1 priedas), surašomu Komisijos pirmininko pagal jo ir kitų patikrinime dalyvavusių Komisijos narių surinktą bei aptartą medžiagą, ir kuriame nurodoma:“;

2.3. Pakeičiu 33 punktą ir jį išdėstau taip:

33. Patikrinimo aktas ir planinio patikrinimo klausimynas (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė  arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra)   surašomas dviem egzemplioriais, jį pasirašo visi Komisijos nariai ir ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo. Vienas patikrinimo akto ir planinio patikrinimo klausimyno egzempliorius paliekamas ūkio subjektui.“;

2.4. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Jei ūkio subjekto vadovas ar jo įgaliotas asmuo atsisako pasirašyti patikrinimo aktą ir (ar) planinio patikrinimo klausimyną (kai planinio patikrinimo objektas yra asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybė arba licencijos sąlygų laikymosi priežiūra), tai pažymima patikrinimo akte ir aktas kartu su planinio patikrinimo klausimynu per 2 darbo dienas išsiunčiamas ūkio subjektui (jei ūkio subjektas yra Lietuvos nacionalinei sveikatos sistemai priklausanti viešoji įstaiga – ir jos steigėjui) registruotu laišku su įteikimu.“

 

 

 

Direktorė                                                                                                         Nora Ribokienė

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2019 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr.T1-1201

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

PLANINIO KONSOLIDUOTO PATIKRINIMO KLAUSIMYNAS

 

______________ Nr. ____________

(data)

_______________

(vieta)

 

Patikrinimo pradžia: ____: ___ val.     

Patikrinimo pabaiga: ____: ___ val.

 

 

Asmens sveikatos priežiūros paslaugų planinio konsoliduoto patikrinimo klausimynas (toliau – Klausimynas) parengtas atsižvelgus į Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisykles, patvirtintas Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 2011 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. T1-390 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atliekamų patikrinimų taisyklių patvirtinimo“, ir specialiuosius reikalavimus, keliamus atitinkamų licencijuojamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui ir medicinos priemonių (prietaisų) naudojimui.

 

Tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) pavadinimas:

__________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ASPĮ licencijos Nr. ir išdavimo data: __________________________________________________

 

ASPĮ veiklos, kuri tikrinama, adresas:

__________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ASPĮ atstovaujančio (-ių) darbuotojo (-ų), dalyvavusio (-ių) patikrinime, kontaktinė informacija (vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas):

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Eil. Nr.

Kontroliniai klausimai

Taip

Ne

Neaktualu

Kita informacija, pastabos

BENDRIEJI KLAUSIMAI

1.  

Ar ASPĮ turi leidimą-higienos pasą? [7] 12.3p.

 

 

 

 

2.  

Ar ASPĮ turi patvirtintą įstaigos organizacinę struktūrą? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

3.  

Ar ASPĮ turi Vidaus tvarkos taisykles? [1] 46 str. 1 d.

 

 

 

 

4.  

Ar ASPĮ turi Mokamų paslaugų teikimo tvarkos aprašą? [5] 9.1 p.

 

 

 

 

5.  

Ar ASPĮ turi Paciento (jo atstovo) teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarką? [1] 46 str. 2 d. 3 p.; [3] 6.1 p.

 

 

 

 

6.  

Ar ASPĮ turi Pacientų skundų nagrinėjimo tvarką? [4] 6.3 p.

 

 

 

 

7.  

Ar ASPĮ turi Informacijos apie pacientą teikimo kitiems asmenims ir institucijoms tvarką? [4] 6.2 p.

 

 

 

 

8.  

Ar ASPĮ turi Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarką? [8] 2, 8 p.

 

 

 

 

9.  

Ar ASPĮ turi Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarką? [4] 18.5.4 p.

 

 

 

 

10.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į darbą, darbo biržą ar ugdymo instituciją (apsk. f. Nr. 094/a) išdavimo tvarką? [4] 18.5.5 p.

 

 

 

 

11.

Ar ASPĮ turi Medicininių pažymų dėl neatvykimo į ikiteisminio tyrimo įstaigą, prokuratūrą, teismą ar karo prievolę administruojančią krašto apsaugos sistemos instituciją (apsk. f. Nr. 094-1/a) išdavimo tvarką? [4] 18.5.5 p.

 

 

 

 

12.

Ar ASPĮ turi Išrašų iš pacientų medicinos dokumentų siuntimo (gavimo) elektroniniu būdu tvarkos aprašą? [4] 18.5.6 p.

 

 

 

 

13.

Ar ASPĮ turi Slaugos proceso valdymo aprašą? [4] 18.5.7 p.

 

 

 

 

14.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl atsakingo už slaugos proceso valdymą asmens paskyrimo? [4] 18.6 p.

 

 

 

 

15.

Ar atsakingas už slaugos proceso valdymą asmuo turi profesinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Slaugos proceso kokybės valdymas“ baigimo pažymėjimą? [4] 18.6 p.

 

 

 

 

16.

Ar nustatyti įstaigos organizaciniai ir klinikiniai (įskaitant slaugos) kokybės rodikliai? [4] 18.2 p.

 

 

 

 

17.

Ar ASPĮ analizuoja nustatytų organizacinių ir klinikinių kokybės rodiklių kasmetinės stebėsenos rezultatus? [4] 18.3 p.

 

 

 

 

18.

Ar yra ASPĮ vadovo įsakymas dėl vidaus medicininio audito grupės sudarymo? [4] 14 p.

 

 

 

 

19.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės vadovas yra įgijęs reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [4] 141 p.

 

 

 

 

20.

Ar ASPĮ vidaus medicinos audito grupės medicinos auditoriai yra įgiję reikiamą išsilavinimą (turi diplomus) bei kvalifikacijos tobulinimo dokumentus? [4] 143 p.

 

 

 

 

21.

Ar ASPĮ turi Vidaus medicininio audito veiklos aprašą? [4] 16.2 p.

 

 

 

 

22.

Ar ASPĮ turi metinį vidaus medicininio audito planą? [4] 16.3 p.

 

 

 

 

23.

Ar ASPĮ analizuoja vidaus medicininio audito veiklą? [4] 16.12 p.

 

 

 

 

24.

Ar ASPĮ analizuoja pacientų apklausos rezultatus? [4] 18.4 p.

 

 

 

 

25.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo tvarką? [4] 16.7 p. 

 

 

 

 

26.

Ar ASPĮ turi Neatitikčių registravimo žurnalą? [4] 16.7 p.

 

 

 

 

27.

Ar ASPĮ analizuoja užregistruotų neatitikčių priežastis? [4] 16.7 p.

 

 

 

 

28.

Ar ASPĮ turi Pranešimų apie nepageidaujamus įvykius registravimo tvarką? [9] 6 p.

 

 

 

 

29.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai turi galiojančias atitinkamos praktikos licencijas? [3] 16 str. 1 d.

 

 

 

 

30.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai, dalyvaujantys atitinkamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikime, turi tobulinimosi, numatyto, specialiuosiuose atitinkamų paslaugų teikimo reikalavimuose, dokumentus? [10] 1 p.

 

 

 

 

31.

Ar ASPĮ asmens sveikatos priežiūros specialistai turi pareigines instrukcijas? [1] 46 str. 3 d.

 

 

 

 

32.

Ar ASPĮ pateikė Akreditavimo tarnybos komisijai sveikatos priežiūros specialistų sąrašą? [7] 12.5 p.

 

 

 

 

33.

Ar ASPĮ turi visas teisės aktų nustatyta tvarka privalomas medicinos priemones (prietaisus) licencijoje nurodytoms paslaugoms teikti? [7] 12.7 p.

 

 

 

 

34.

Ar ASPĮ patikrintų medicinos priemonių (prietaisų) ženklinimas atitinka teisės aktų reikalavimus? [6] 6 p.

 

 

 

 

35.

Ar ASPĮ patikrintų vienkartinių medicinos priemonių (prietaisų) galiojimo data nėra pasibaigusi? [6] 7 p.

 

 

 

 

36.

Ar ASPĮ patikrintos medicinos priemonės (prietaisai) saugomos ir laikomos, kaip numatė medicinos priemonių (prietaisų) gamintojas? [6] 8 p.

 

 

 

 

37.

Ar ASPĮ patikrintos nenaudojamos, sugedusios, neparuoštos naudoti medicinos priemonės (prietaisai) yra laikomos atskirai nuo naudojamų medicinos priemonių (prietaisų) ir yra paženklintos įspėjamuoju užrašu? [6] 14 p.

 

 

 

 

38.

Ar ASPĮ turi įrašus apie patikrintų Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 2 ir 3 priede nenurodytų medicinos priemonių (prietaisų) tinkamumą naudoti? [6] 22 p.

 

 

 

 

39.

Ar atliekama ASPĮ patikrintų medicinos priemonių (prietaisų) su matavimo funkcija metrologinė patikra? [6] 36 p.

 

 

 

 

40.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) kalibravimą darbo vietoje? [6] 37 p.

 

 

 

 

41.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) vidinę laboratorinių tyrimų kokybės kontrolę? [6] 37.2 p.

 

 

 

 

42.

Ar ASPĮ atlieka patikrintų in vitro  diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų) išorinę laboratorinių tyrimų kokybės kontrolę? [6] 37.2 p.

 

 

 

 

43.

Ar ASPĮ turi ir nuolat pildo ir atnaujina visų ASPĮ naudojamų neimplantuojamųjų medicinos priemonių (prietaisų) ir in vitro diagnostikos medicinos priemonių (prietaisų), kurių veikimas priklauso nuo elektros ar kitokio energijos šaltinio, apskaitos žurnalus? [6] 38 p.

 

 

 

 

44.

Ar ASPĮ patikrintos Aprašo 2 ir 3 prieduose nurodytos medicinos priemonės (prietaisai), taip pat laboratoriniai analizatoriai, išskyrus kompaktiškus maksimalios reikšmės termometrus, kompaktiškus elektroninius neinvazinius kraujospūdžio matuoklius bei neinvazinius kraujospūdžio matuoklius su gyvsidabrio arba aneroidiniu manometru, turi medicinos priemonių (prietaisų) pasus? [6] 41 p.

 

 

 

 

45.

Ar ASPĮ turi medicinos priemonių (prietaisų) incidentų žurnalą? [6] 43 p.

 

 

 

 

46.

Ar ASPĮ turi Įstaigos, įmonės medicinos punkto (sveikatos tarnybos), sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlę? [11] 1, 2 p.

 

 

 

 

47.

Ar ASPĮ turi Anafilaksinio šoko vaistų ir medicinos pagalbos priemonių rinkinį? [12] 1, 2 p.

 

 

 

 

SPECIALIEJI KLAUSIMAI

48. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriaus nuostatus? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

49. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriaus darbo organizavimo tvarkos aprašą? [4] 18.5.1 p.

 

 

 

 

50. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje teikiamų paslaugų tvarkos aprašą dėl į ASPĮ besikreipiančių savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo užtikrinimo? [15] 6 p.

 

 

 

 

51. 

Ar ASPĮ turi sutartis dėl į ASPĮ besikreipiančių savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo užtikrinimo? [7] 12.8 p.; [15] 6 p.

 

 

 

 

52. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo-skubiosios pagalbos paslaugų teikimo tvarkos aprašą? [13] 19 p.

 

 

 

 

53. 

Ar ASPĮ turi stebėjimo paslaugos teikimo tvarkos aprašą? [13] 17 p.; [14] 3 p.

 

 

 

 

54. 

Ar stebėjimo paslaugos teikiamos ASPĮ priėmimo skubios pagalbos skyriuje? [14] 4 p.

 

 

 

 

55. 

Ar stebėjimo paslaugos teikiamos ASPĮ stacionaro skyriuje? [14] 4 p.

 

 

 

 

56. 

Ar ASPĮ turi Planinės hospitalizacijos tvarkos aprašą? [13] 10 p.

 

 

 

 

57. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje taikomus diagnostikos, gydymo bei slaugos protokolus? [4] 11 p.

 

 

 

 

58. 

Ar ASPĮ turi Pacientų pervežimo į kitą asmens sveikatos priežiūros įstaigą, kai ligoninė negali suteikti reikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų į priėmimo skubios pagalbos skyrių besikreipiantiems pacientams, organizavimo tvarkos aprašą? [13] 14 p.

 

 

 

 

59. 

Ar ASPĮ turi Konsultacijų organizavimo priėmimo skubios pagalbos skyriuje tvarkos aprašą? [13] 11 p.

 

 

 

 

60. 

Ar ASPĮ turi Konsultacijų registravimo priėmimo skubios pagalbos skyriuje registravimo žurnalą? [17] 11 p.

 

 

 

 

61. 

Ar ASPĮ turi Medicinos dokumentų, pildomų priėmimo skubios pagalbos skyriuje, pildymo tvarką? [4] 18.5.2 p.

 

 

 

 

62. 

Ar ASPĮ turi sutartį dėl teleradiologijos paslaugų teikimo visą parą? [7] 12.8 p.; [13] 36 p.; [16] 19 p.

 

 

 

 

63. 

Ar ASPĮ (mažoji rajono lygmens ligoninė) turi sutartį dėl endoskopijos paslaugų teikimo ASPĮ nedarbo metu? [7] 12.8 p.; [13] 37 p.

 

 

 

 

64. 

Ar ASPĮ visą parą atlieka laboratorinius tyrimus, įrašytus ASPĮ licencijoje? [13] 341 p.

 

 

 

 

65. 

Ar ASPĮ pildo Pacientų registravimo priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje žurnalą (apsk. f. Nr. 001/a)? [13] 39 p.; [17] 5 p.

 

 

 

 

66. 

Ar ASPĮ priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje pildo Ambulatorinių pacientų registravimo žurnalą (apsk. f. Nr. 074/a)? [13] 39 p.; [17] 96 p.

 

 

 

 

67. 

Ar ASPĮ turi Priėmimo skubios pagalbos skyriuje paslaugas teikiančių asmens sveikatos priežiūros specialistų darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius? [7] 12.5; [13] 8, 22, 23, 24 p.

 

 

 

 

68. 

Ar ASPĮ turi radiologijos, echoskopijos ir endoskopijos tyrimų atlikimą visą parą užtikrinančių specialistų darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraščius? [13] 36, 37 p.

 

 

 

 

69. 

Ar ASPĮ Priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje dirbantys gydytojai (išskyrus  skubiosios medicinos gydytojus), slaugytojai (tarp jų skubiosios medicinos pagalbos slaugos specialistai ir išplėstinės praktikos slaugytojai), akušeriai, įgiję  skubiosios medicinos pagalbos slaugos specializaciją, ir paramedikai per paskutinius 5 metus (išskyrus priėmimo-skubiosios pagalbos skyriuje pradėjus dirbti per 5 metus po atitinkamos profesinės kvalifikacijos įgijimo) yra išklausę ne trumpesnį kaip 36 val. skubiosios medicinos pagalbos teikimo vaikams ir suaugusiesiems papildomojo profesinės kvalifikacijos tobulinimo kursą? [13] 20 p.

 

 

 

 

 

ASPĮ pateikė Komisijai lydraštį su Klausimyno atsakymus pagrindžiančių dokumentų kopijų sąrašu:

Taip £    Ne £

 

Patikrinimą atlikę Akreditavimo tarnybos darbuotojai / komisijos pirmininkas ir komisijos nariai:

 

Komisijos pirmininkas      ____________________          __________________    ___________________

(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)

 

Komisijos nariai:

 

ASPĮ atstovai:

 

 

 

Jei turite klausimų dėl šiame Klausimyne nurodytų reikalavimų, Akreditavimo tarnybos tikrinančio darbuotojo veiksmų ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės telefonu: (8 5) 262 9607, elektroniniu paštu: vaspvt@vaspvt.gov.lt arba adresu: A. Juozapavičiaus g. 9, Vilnius, I–IV – 8:00–17:00 val., V – 8:00–15:45 val., pietų pertrauka – 12:00–12:45 val.


 

Teisės aktų žymėjimas klausimyne:

 

1.   Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas;

2.   Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas;

3.   Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymas;

4.   Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“;

5.   Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 357 „Dėl Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąrašo, kainų nustatymo ir jų indeksavimo tvarkos bei šių paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkos“;

6.   Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. V-383 „Dėl Medicinos priemonių (prietaisų) naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

7.   Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. kovo 2 d. įsakymu Nr. V-156 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo“;

8.   Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. V-184 „Dėl Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo formos reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

9.   Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. V-401 „Dėl Nepageidaujamų įvykių stebėsenos aprašo patvirtinimo“;

10. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymas Nr. V-680 „Dėl teisės verstis siaura medicinos praktika įgijimo“;

11. Įstaigos, įmonės medicinos punkto (sveikatos tarnybos), sveikatos priežiūros įstaigos pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlės aprašymas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-450 „Dėl sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios pagalbos rinkinių“;

12. Anafilaksinio šoko vaistų ir medicinos pagalbos priemonių rinkinio aprašymas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. V-450 „Dėl sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijos teikiant pirmąją medicinos pagalbą, pirmosios medicinos pagalbos vaistinėlių ir pirmosios pagalbos rinkinių“;

13. Specialieji reikalavimai stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos priėmimo-skubiosios pagalbos skyriui, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. V-1073 „Dėl Specialiųjų reikalavimų stacionarinės asmens sveikatos priežiūros įstaigos priėmimo-skubiosios pagalbos skyriui patvirtinimo“;

14. Stebėjimo paslaugos teikimo ir apmokėjimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2006 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. V-1111 „Dėl Stebėjimo paslaugos teikimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo tvirtinimo“;

15. Savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 26 d. įsakymu Nr. V-856 „Dėl Savižudybės krizę išgyvenančių asmenų psichosocialinio vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;

16. Radiologijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimų aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. V-881 „Dėl Radiologijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo reikalavimų aprašo patvirtinimo“;

17. Privalomų sveikatos statistikos apskaitos ir kitų tipinių formų, pildomų sveikatos priežiūros įstaigose, sąrašas ir saugojimo terminai, patvirtinti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. lapkričio 29 d. įsakymu Nr. 515 „Dėl sveikatos priežiūros įstaigų veiklos apskaitos ir atskaitomybės tvarkos“.

______________________