LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2017 M. RUGPJŪČIO 17 D. ĮSAKYMO NR. A1-437 „DĖL PRIEGLOBSČIO, MIGRACIJOS IR INTEGRACIJOS FONDO 2014–2020 METŲ NACIONALINĖS PROGRAMOS 1 KONKRETAUS TIKSLO BENDROJI EUROPOS PRIEGLOBSČIO SISTEMA“ 1 NACIONALINIO TIKSLO „PRIĖMIMO IR PRIEGLOBSČIO SISTEMOS“ 1 VEIKSMO „PRIEGLOBSČIO PRAŠYTOJŲ APGYVENDINIMO SĄLYGŲ GERINIMAS (ESAMO STATINIO PAPRASTASIS REMONTAS)“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. PMIF-1.1.1-V-02 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. lapkričio 16 d. Nr. A1-811

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo 2014–2020 metų nacionalinės programos 1 konkretaus tikslo „Bendroji Europos prieglobsčio sistema“ 1 nacionalinio tikslo „Priėmimo ir prieglobsčio sistemos“ 1 veiksmo „Prieglobsčio prašytojų apgyvendinimo sąlygų gerinimas (esamo statinio paprastasis remontas)“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. PMIF‑1.1.1-V-02, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. A1-437 „Dėl Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo 2014–2020 metų nacionalinės programos 1 konkretaus tikslo „Bendroji Europos prieglobsčio sistema“ 1 nacionalinio tikslo „Priėmimo ir prieglobsčio sistemos“ 1 veiksmo „Prieglobsčio prašytojų apgyvendinimo sąlygų gerinimas (esamo statinio paprastasis remontas)“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. PMIF-1.1.1-V-02 patvirtinimo“:

1.1.          Pakeičiu 6 punktą ir jį išdėstau taip:

6. Pagal PFSA projektui įgyvendinti numatoma skirti iki 563 446 (penkių šimtų šešiasdešimt trijų tūkstančių keturių šimtų keturiasdešimt šešių) eurų, iš kurių iki 422 584,50 euro (keturių šimtų dvidešimt dviejų tūkstančių penkių šimtų aštuoniasdešimt keturių eurų ir penkiasdešimt centų) – PMIF lėšos ir iki 140 861,50 euro (vieno šimto keturiasdešimt tūkstančių aštuonių šimtų šešiasdešimt vieno euro ir penkiasdešimt centų) – Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos.

1.2.          Papildau 8.6 papunkčiu:

8.6. humanitarinių paketų (įskaitant maisto produktus, vandenį, higienos priemones, šaltajam sezonui reikalingas prekes (pavyzdžiui, pirštines, kojines, kepures), kitus ekstremaliosios situacijos metu reikalingus daiktus (pavyzdžiui, pirmosios pagalbos rinkinį, sauso kuro tabletes, degtukus, miegmaišius, turistines virykles) tikslinės grupės atstovams, nurodytiems PFSA 17 punkte, rezervo sudarymas.“

1.3. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:

11. Projekto partneriu (-iais) gali būti nevyriausybinė (-ės) organizacija (-os), taip pat tarptautinė (-ės) organizacija (-os) ar jos (jų) padalinys (-iai), teisėtai veikiantys Lietuvos Respublikoje (toliau – partneris). Partnerio atranką atlieka pareiškėjas, vadovaudamasis savo parengtu ir patvirtintu partnerio atrankos tvarkos aprašu. Pareiškėjas užtikrina skaidrią, viešą ir objektyviais kriterijais paremtą partnerio atranką ir jos atitiktį PFSA nustatytiems reikalavimams.“

1.4. Pakeičiu 26 punkto lentelės 3 eilutę ir ją išdėstau taip:

„3.

Projekto vykdymas

Tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:

3.1. iš tiekėjų perkamų paslaugų ir prekių, reikalingų PFSA 8.2–8.6 papunkčiuose nurodytoms veikloms įgyvendinti, išlaidos, jei jos atitinka PAFT ir Instrukcijose dėl išlaidų atitikties prekėms ir paslaugoms nustatytus reikalavimus;

3.2. mokymo ir ugdymo priemonių bei kito trumpalaikio turto, išskyrus trumpalaikiam turtui priskiriamus baldus, įrangą ir įrenginius, pirkimo ir nuomos išlaidos, taip pat įrangos nuomos išlaidos;

3.3. tikslinės grupės atstovų, nurodytų PFSA 17 punkte, laikino apgyvendinimo infrastruktūros priežiūros paslaugų (pvz., aplinkos tvarkymo ir (ar) patalpų valymo, skalbimo paslaugų) išlaidos;

3.4. PFSA 8.6 papunktyje nurodytą projekto veiklą vykdančio personalo, susijusio su projekto vykdytoju ar partneriu darbo santykiais, darbo užmokesčio išlaidos. Valstybės ar savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojui mokamo darbo užmokesčio dydis turi būti nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymu. Kitų juridinių asmenų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos neturi viršyti atitinkamos specializacijos ir kvalifikacijos darbuotojų vidutinio darbo užmokesčio, išskyrus tinkamai pagrįstus atvejus. Su darbuotojais, vykdančiais tiesiogines projekto veiklas, turi būti sudaromos atskiros darbo sutartys, jei darbas yra pagrindinis, arba papildomos esamos darbo sutartys, jei, be pagrindinių pareigų, sulygstama ir dėl papildomų funkcijų įgyvendinant projektą (tokiu atveju darbo sutartyje turi būti aiškiai įvardyta, kiek laiko dirbama prie projekto, nurodomas atlygis už papildomas funkcijas įgyvendinant projektą). Nuostatos dėl esamų darbo sutarčių papildymo arba atskirų darbo sutarčių sudarymo netaikomos tarptautinėms organizacijoms ar jų padaliniams. Atskiros sutartys biudžetinėse įstaigose sudaromos laikantis Instrukcijų dėl išlaidų atitikties 129 punkto reikalavimų. Asmenims, einantiems valstybės tarnautojo pareigas projekto vykdytojo ar partnerio institucijoje, taikomos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 17 straipsnio 1 dalies 5 punkto nuostatos ir atskiros darbo sutartys nesudaromos.

Tiesiogines projekto veiklas vykdančio personalo, susijusio su projekto vykdytoju ar partneriu darbo santykiais, darbo užmokestis už kasmetines atostogas ir (ar) kompensacija už nepanaudotas kasmetines atostogas, jei darbo užmokesčio išlaidoms apmokėti netaikomi fiksuotieji įkainiai, mokami taikant kasmetinių atostogų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos atsižvelgiant į konkrečiam darbuotojui priklausantį kasmetinių atostogų dienų skaičių bei jam nustatytos darbo savaitės trukmę. Kasmetinių atostogų išmokų fiksuotosios normos apskaičiuojamos remiantis Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimu, kurio ataskaita skelbiama interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt. Jei projekto vykdytojas ar partneris yra tarptautinė organizacija ar jos padalinys ir Lietuvos Respublikos nacionalinės teisės nuostatos jam netaikomos, tiesiogines projekto veiklas vykdančio personalo, susijusio su projekto vykdytoju ar partneriu darbo santykiais, darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (ar) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas išlaidos apmokamos pagal faktiškai patirtas išlaidas, vadovaujantis jų veiklą reglamentuojančiais teisės aktais;

3.5. projektą vykdančio personalo, susijusio su projekto vykdytoju darbo santykiais arba dirbančio savanorystės pagrindais, komandiruočių, kelionių išlaidos. Netinkamomis finansuoti laikomos kelionių į darbovietę ir iš jos išlaidos;

3.6. projekto dalyvių tarpmiestinių kelionių, apgyvendinimo ir panašios išlaidos, patirtos dalyvaujant projekto veiklose.

Projektą vykdančio personalo, susijusio su projekto vykdytoju darbo santykiais arba dirbančio savanorystės pagrindais, komandiruočių, kelionių išlaidos ir projekto dalyvių tarpmiestinių kelionių, apgyvendinimo ir panašios išlaidos, patirtos dalyvaujant projekto veiklose, apmokamos taikant kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotąjį įkainį. Šis fiksuotasis įkainis nustatomas remiantis Kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimu, kurio ataskaita skelbiama interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt. Pareiškėjas gali nurodyti ir mažesnius kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotųjų įkainių dydžius (pvz., vadovaudamasis faktiniais dydžiais pareiškėjo arba partnerio institucijoje). Projekte visoms kelionių išlaidoms turi būti taikomas vienodas kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotasis įkainis.“

 

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas taikomas ir iki jam įsigaliojant pradėtiems įgyvendinti projektams nuo jų įgyvendinimo pradžios.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                           Monika Navickienė