Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

 

 

Dėl bankroto administratoRių atrankos TAISYKLIŲ patvirtinimo

 

2014 m. liepos 9 d. Nr. 647

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įmonių bankroto įstatymo (2013 m. kovo 28 d. įstatymo Nr. XII-208 redakcija) 11 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti pridedamas Bankroto administratorių atrankos taisykles (toliau – Taisyklės).

2. Įgalioti Įmonių bankroto valdymo departamentą prie Ūkio ministerijos (toliau – Departamentas):

2.1. vadovaujantis Taisyklėmis organizuoti Bankroto administratorių atrankos kompiuterinės programos sukūrimą iki 2014 m. gruodžio 31 d. ir užtikrinti jos veikimą;

2.2. vadovaujantis Taisyklėmis atlikti teisę teikti bankroto administravimo paslaugas turinčių asmenų (toliau – administratorius) darbo patirties įvertinimą 2014 m. lapkričio 1 d. Įmonių restruktūrizavimo ir bankroto informacinės sistemos (toliau – ĮRBIS) duomenimis ir iki 2014 m. gruodžio 1 d. visų administratorių darbo patirties vertinimą paskelbti Departamento interneto svetainėje;

2.3. atsižvelgiant į Taisyklių nuostatas, iki 2014 m. gruodžio 1 d. patvirtinti administratorių sutikimo-deklaracijos administruoti įmonę ir sutikimo dalyvauti kandidatų būti paskirtam ne trumpesnį kaip 6 mėnesių nepertraukiamą, sutikime nurodytą laikotarpį bet kurių (visų) įmonių ir (ar) pagal veiklos rūšies arba bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtų įmonių administratoriumi atrankoje formas.

3. Nustatyti, kad Bankroto administratorių atrankos kompiuterine programa nustatant:

3.1. administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų – darbo krūvio ir darbo patirties reikšmes, įmonės, kurių bankroto procesai pradėti ir nebaigti iki 2014 m. gruodžio 31 d. ir vykdomi ne teismo tvarka arba kurioms taikomas supaprastintas bankroto procesas, iki jų išregistravimo iš Juridinių asmenų registro arba kito ar pavaduojančio administratoriaus paskyrimo naudojantis Programa yra laikomos mažomis įmonėmis, kaip jos apibrėžtos Taisyklėse, o visos kitos įmonės, kurių bankroto procesai pradėti ir nebaigti iki 2014 m. gruodžio 31 d. ir vykdomi bendra bankroto bylų nagrinėjimo teisme tvarka, – vidutinėmis įmonėmis, kaip jos apibrėžtos Taisyklėse;

3.2. įmonę apibūdinančio kriterijaus – įmonės dydžio reikšmes, kai dėl teisinio reguliavimo, galiojusio iki 2014 m. gruodžio 31 d., ĮRBIS nėra duomenų apie įmonės kreditorių skaičių, vietoj vertinamojo duomens – kreditorių skaičiaus naudojamas darbuotojų, pareiškusių reikalavimus, skaičius, kaip nustatyta Taisyklėse;

3.3. administratoriaus – fizinio asmens (kaip fizinio asmens ir bet kurio juridinio asmens darbuotojo) ir juridinio asmens darbo patirties kriterijaus reikšmes, įmonės, kurių bankroto procesai baigti iki 2014 m. gruodžio 31 d. ir dėl teisinio reguliavimo, galiojusio iki 2014 m. gruodžio 31 d., ĮRBIS nėra duomenų apie administratorių kaitą, įskaitomos įmonės bankroto procedūras užbaigusiam administratoriui Taisyklėse nustatyta tvarka.

4. Nustatyti, kad šio nutarimo 1, 3 ir 5 punktai įsigalioja 2015 m. sausio 1 dieną.

5. Pripažinti netekusiu galios Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimą Nr. 909 „Dėl Teismo skiriamo bankroto administratoriaus kandidatūros derinimo ir bankroto administratoriaus kandidatūros siūlymo teismui taisyklių patvirtinimo“.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Algirdas Butkevičius

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                 Evaldas Gustas


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2014 m. liepos 9 d. nutarimu Nr. 647

 

 

 

BANKROTO ADMINISTRATORIŲ ATRANKOS TAISYKLĖS

 

 

 

I SKYRIUS

Bendrosios nuostatos

 

1. Bankroto administratorių atrankos taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Bankroto administratorių atrankos kompiuterinės programos (toliau – Programa) veikimo tvarką, Programos naudojimą atliekant bankroto administratoriaus atranką įmonių bankroto procedūroms vykdyti, kai yra keliama bankroto byla arba teismas skiria įmonės bankroto administratorių ar pavaduojantį administratorių bankroto proceso metu. Vykdant bankroto procesą ne teismo tvarka, Taisyklių nuostatos dėl administratorių atrankos naudojantis Programa netaikomos.

2. Programa veikia kaip integruota Įmonių restruktūrizavimo ir bankroto informacinės sistemos (toliau – ĮRBIS) dalis, kuri per internetinę sąveiką susieta su Lietuvos teismų informacine sistema.

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos įmonių bankroto įstatyme Nr. IX-216 (toliau – Įstatymas).

4. Bankroto administratorius konkrečiai įmonei (toliau – įmonės administratorius) parenkamas atsitiktine tvarka, įvertinus įmonę ir teisę teikti bankroto administravimo paslaugas turinčių asmenų (toliau – administratorius) veiklą apibūdinančius kriterijus, iš asmenų, Įstatymo nustatyta tvarka įrašytų į asmenų, teikiančių bankroto administravimo paslaugas, sąrašą (toliau – Sąrašas), vadovaujantis nešališkumo, skaidrumo, nepriklausomumo ir bankroto procesų administravimo efektyvumo principais.

5. Nustatant įmones ir administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmes, naudojami aktualūs – paskutinę darbo dieną prieš dieną, kurią parenkamas įmonės administratorius, iki 16 val. Įmonių bankroto valdymo departamento prie Ūkio ministerijos (toliau – Departamentas) nustatyta duomenų apie įmonės bankroto procedūras pateikimo ir skelbimo tvarka administratorių pateikti ĮRBIS duomenys ir teismų Programoje įvesti Taisyklių 36 punkte nurodyti ĮRBIS duomenys (toliau – aktualūs atrankos duomenys).

6. Programa pagal įmonę ir kiekvieno administratoriaus veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmes Taisyklėse nustatyta tvarka apskaičiuoja atrankoje dalyvaujančių administratorių leistiną darbo krūvį, nustato faktinį darbo krūvį ir, atsižvelgdama į Įstatyme ir Taisyklėse nustatytus atrankos prioritetus (eiliškumą), Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos patvirtintame Pagal veiklos rūšies arba bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtų įmonių apraše (toliau – Aprašas) nurodytas įmonių grupes, taip pat įmonę ir administratoriaus veiklą apibūdinančių kriterijų suderinamumą parenka įmonės administratorių, kurio leistino ir faktinio darbo krūvių skirtumas yra didžiausias.

 

II SKYRIUS

 

ĮMONĘ APIBŪDINANČIŲ KRITERIJŲ REIKŠMIŲ NUSTATYMAS

 

7. Įstatyme nustatytų įmonę apibūdinančių kriterijų: įmonės dydžio, veiklos rūšies, bankroto proceso vykdymo ypatumų – reikšmės nustatomos vertinant įmonės bankroto proceso sudėtingumą, nuo kurio priklauso bankroto administratoriaus darbų apimtis ir specialių žinių bei patirties administruojant įmonę poreikis.

8. Įmonės dydis gali turėti 3 reikšmes: maža, vidutinė ir didelė įmonė. Atrankoje naudojamos įmonės dydžio reikšmės (toliau – įmonės atrankinis dydis) nustatomos Taisyklių 9–12 punktuose nurodyta tvarka, atsižvelgiant į Taisyklių 13 ir 14 punktuose nurodytus bankroto proceso ypatumus, galinčius turėti įtakos bankroto administravimo darbų apimčiai.

9. Įmonės dydis nustatomas atsižvelgiant į kreditorių reikalavimų dydį, įmonės turtą, kuris turės būti parduodamas arba perduodamas bankroto proceso metu (toliau – turtas), ir kreditorių skaičių (toliau – vertinamieji duomenys) pagal įmonės vadovo ir (ar) Įstatymo 9 straipsnio 2 dalyje nurodytų asmenų Įstatymo 9 straipsnio 1 ir (ar) 2 dalyje nustatyta tvarka ir atvejais pateiktą informaciją.

10. Įmonė pagal vertinamuosius duomenis, atsižvelgiant į Taisyklių 11 punkto nuostatas, yra:

10.1. maža, kai:

10.1.1. neturi turto arba turto vertė neviršija 30 tūkst. (trisdešimt tūkstančių) eurų;

10.1.2. kreditorių reikalavimai neviršija 30 tūkst. (trisdešimt tūkstančių) eurų;

10.1.3. kreditorių skaičius neviršija 40 kreditorių arba darbuotojų, pareiškusių reikalavimus, skaičius neviršija 20 darbuotojų, kai iki 2014 m. gruodžio 31 d. nutartis likviduoti įmonę dėl bankroto nepriimta ir (arba) dėl teisinio reguliavimo, galiojusio iki 2014 m. gruodžio 31 d., duomenų apie įmonės kreditorių skaičių ĮRBIS nėra;

10.2.  vidutinė, kai:

10.2.1. turto vertė sudaro daugiau kaip 30 tūkst. (trisdešimt tūkstančių) eurų, bet neviršija 300 tūkst. (trys šimtai tūkstančių) eurų;

10.2.2. kreditorių reikalavimai sudaro daugiau kaip 30 tūkst. (trisdešimt tūkstančių) eurų, bet neviršija 300 tūkst. (trys šimtai tūkstančių) eurų;

10.2.3. kreditorių skaičius sudaro nuo 41 iki 80 kreditorių arba darbuotojų, pareiškusių reikalavimus, skaičius sudaro nuo 21 iki 50 darbuotojų, kai iki 2014 m. gruodžio 31 d. nutartis likviduoti įmonę dėl bankroto nepriimta ir (arba) dėl teisinio reguliavimo, galiojusio iki 2014 m. gruodžio 31 d., duomenų apie įmonės kreditorių skaičių ĮRBIS nėra;

10.3. didelė, kai:

10.3.1.  turto vertė viršija 300 tūkst. (trys šimtai tūkstančių) eurų;

10.3.2.  kreditorių reikalavimai viršija 300 tūkst. (trys šimtai tūkstančių) eurų;

10.3.3.  kreditorių skaičius viršija 80 kreditorių arba darbuotojų, pareiškusių reikalavimus, skaičius viršija 50 darbuotojų, kai iki 2014 m. gruodžio 31 d. nutartis likviduoti įmonę dėl bankroto nepriimta ir (arba) dėl teisinio reguliavimo, galiojusio iki 2014 m. gruodžio 31 d., duomenų apie įmonės kreditorių skaičių ĮRBIS nėra.

11. Kai įmonės duomenys neatitinka vieno iš Taisyklių 10.1–10.3 papunkčiuose nurodytų trijų vertinamųjų duomenų, įmonės dydis nustatomas pagal du likusius vertinamuosius duomenis. Kai įmonės duomenys neatitinka dviejų iš Taisyklių 10.1–10.3 papunkčiuose nurodytų trijų vertinamųjų duomenų, įmonės dydis nustatomas pagal turto vertę.

12. Jeigu teismas neturi visų Taisyklių 10 punkte nurodytų vertinamųjų duomenų įmonės dydžiui nustatyti, jis įmonės dydį nustato remdamasis įmonės administratoriaus parinkimo metu turimais duomenimis.

13. Jeigu įmonei taikomas supaprastintas bankroto procesas, įmonės atrankinis dydis nustatomas mažinant pagal Taisyklių 10–12 punktus nustatytą įmonės dydį vienu dydžiu (jeigu įmonė pagal Taisyklių 10–12 punktus būtų vidutinė ar didelė, jos atrankinis dydis atitinkamai būtų maža ar vidutinė įmonė, jeigu pagal Taisyklių 10–12 punktus įmonė būtų maža, jos atrankinis dydis nemažinamas).

14. Jeigu įmonės administratorius skiriamas bankroto proceso metu, įmonės atrankinis dydis nustatomas pagal bankroto procedūrų apimtį:

14.1. kai administratorius atrenkamas bankrutavusiai įmonei, pagal Taisyklių 10–12 punktus nustatytas įmonės dydis mažinamas vienu dydžiu (išskyrus mažos įmonės atvejį);

14.2. kai administratorius atrenkamas įmonei, kurios bankrotas pripažintas tyčiniu, pagal Taisyklių 10–12 punktus nustatytas įmonės dydis didinamas vienu dydžiu (išskyrus didelės įmonės atvejį);

14.3. visais atvejais, kai yra priimtas teismo sprendimas dėl įmonės pabaigos, įmonės atrankinis dydis yra maža įmonė.

15. Jeigu nėra bankroto proceso ypatumų, nurodytų Taisyklių 13 ir (ar) 14 punktuose, atrankinis įmonės dydis lygus pagal Taisyklių 10–12 punktus nustatytam įmonės dydžiui.

16. Įmonės veiklos rūšis laikoma įmonę apibūdinančiu kriterijumi (turi reikšmę) tik tuo atveju, jeigu įmonei administruoti reikalingos specialios žinios ar administravimo patirtis ir dėl to įmonė priskirta Apraše nurodytai pagal veiklos rūšies ypatumus išskirtų įmonių grupei.

17. Įstatymo 11 straipsnio 2 dalyje nustatyti bankroto proceso vykdymo ypatumai, kuriems esant specialiųjų žinių, administravimo patirties turėjimas gali būti privalumas ir dėl to įmonė priskirta Apraše nurodytai pagal bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtų įmonių grupei, yra šie:

17.1.  įmonė, kuriai iškeliama bankroto byla, gali priklausyti ne tik Lietuvos Respublikos, bet ir kitos valstybės (kitų valstybių) jurisdikcijai, kaip ji apibrėžta 2000 m. gegužės 29 d. Tarybos reglamente (EB) Nr. 1346/2000 dėl bankroto bylų (OL 2004 m. specialusis leidimas, 19 skyrius, 1 tomas, p. 191), arba jos turtas yra daugiau negu vienoje valstybėje;

17.2. įmonė nėra nutraukusi ūkinės komercinės veiklos;

17.3. supaprastintas bankroto procesas, kai administravimo išlaidoms skirtą sumą įmoka bankrotą inicijuojantis asmuo;

17.4. supaprastintas bankroto procesas, kai bankrotą inicijuoja darbuotojai;

17.5. supaprastintas bankroto procesas, kai administratorius prisiima riziką, kad įmonės likvidavimo metu nebus gauta lėšų teismo ir administravimo išlaidoms apmokėti arba jų bus gauta nepakankamai ir šios išlaidos bus apmokamos iš administratoriaus lėšų;

17.6. kiti Įstatyme nustatyti ypatumai – bankrotas pripažintas tyčiniu;

17.7. ir (ar) kiti įstatymuose nustatyti bankroto proceso ypatumai, kuriems esant specialiųjų žinių, patirties turėjimas gali būti privalumas ir įmonių grupės, pasižyminčios šiais ypatumais, nurodytos Apraše.

 

III SKYRIUS

ADMINISTRATORIAUS VEIKLĄ APIBŪDINANČIŲ KRITERIJŲ REIKŠMIŲ NUSTATYMAS

 

18. Administratoriaus veiklą apibūdinančių kriterijų: darbo krūvio (įskaitant ir ne teismo tvarka vykdomus bankroto procesus), darbo patirties, galiojančių nuobaudų (įspėjimo, viešo įspėjimo), sutikimo-deklaracijos administruoti įmonę (įmones) pateikimo būdo (būdų) ir atsisakymo administruoti įmonę (įmones), kai duotas Įstatymo 11 straipsnio 3 dalies 2 punkte nurodytas ilgalaikis sutikimas (toliau – ilgalaikis sutikimas), – reikšmes Programa nustato pagal aktualius atrankos duomenis šiame Taisyklių skyriuje nustatyta tvarka.

19. Administratorių darbo patirčiai nustatyti naudojamos pagal aktualius atrankos duomenis – administratorių pateiktas bankroto ataskaitas – Programoje apskaičiuotos įmonių dydžių (toliau – įmonės sisteminis dydis) reikšmės. Įmonės sisteminiam dydžiui apskaičiuoti mutatis mutandis taikomos Taisyklių 10–14 punktų nuostatos.

20. Administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmėms nustatyti naudojamos įmonių atrankinių dydžių reikšmės, įmonių sisteminių dydžių reikšmės ir jų ekvivalento – sąlyginės įmonės – dydis. Abiem įmonės dydžio nustatymo atvejais (tiek atrankinio, tiek sisteminio) maža įmonė prilyginama sąlyginei įmonei, vidutinė įmonė prilyginama 2 sąlyginėms įmonėms, didelė įmonė prilyginama 4 sąlyginėms įmonėms, t. y. mažų, vidutinių ir didelių įmonių santykis išreiškiamas santykiu 1:2:4.

21. Sąlyginė įmonė yra visų administratoriaus veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmių mato vienetas. Administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmės sąlyginėmis įmonėmis nustatomos taip:

21.1. darbo krūvis – Programoje nustatomas faktiškai administruojamų įmonių pagal teismo nustatytą įmonės atrankinį dydį, įskaitant ir ne teismo tvarka vykdomus bankroto procesus, kurie pagal atrankinį dydį visada prilyginami mažai įmonei, išreikštų sąlyginėmis įmonėmis, skaičius (toliauFASĮS). Administratorių – fizinių asmenų darbo krūvis nustatomas įskaitant visas įmones, kurias jie administruoja kaip fiziniai asmenys, ir įmones, kurias jie administruoja kaip juridinių asmenų darbuotojai. Laikoma, kad įmonės administratorius administruoja tokio atrankinio dydžio įmonę, kokiai jis buvo atrinktas ir paskirtas;

21.2. darbo patirtis – nustatoma Programoje apskaičiuojant administratorių administruotų įmonių, įskaitant ir ne teismo tvarka vykdytus bankroto procesus, sisteminių dydžių sąlyginėmis įmonėmis sumą ir išreiškiama Taisyklių 22 punkte nustatyta tvarka nustatant administratoriaus grupę: A, B ar C, taip pat Programoje fiksuojant specialios administravimo patirties turėjimą. Darant prielaidą, kad administratoriaus darbo patirtis tiesiogiai proporcinga jo administruotų sąlyginių įmonių skaičiui, ir atsižvelgiant į atrankos principą – skatinti administratorius kuo greičiau užbaigti bankroto procedūras, kiekvieno administratoriaus administruotų sąlyginių įmonių skaičius prilyginamas didžiausiam individualiam leistinam administruoti sąlyginių įmonių skaičiui (toliau – DILASĮS). Programoje DILASĮS yra administratoriaus darbo patirties kriterijaus išraiška, kurio reikšmės nustatomos taip:

21.2.1. fizinio asmens – administratoriaus (ir kaip fizinio asmens, ir kaip bet kurio juridinio asmens darbuotojo) pradėti ir baigti bankroto procesai, išreikšti sąlyginėmis įmonėmis, pradėti ir vykdomi bankroto procesai, jeigu jo administravimo arba administratoriaus pavadavimo metu įmonė įgijo bankrutavusios įmonės statusą, ir (arba) vykdomi bankroto procesai, jeigu jo administravimo arba administratoriaus pavadavimo metu (ar esant juridinio asmens suteiktiems įgaliojimams administruoti įmonę) įmonė buvo išregistruota, išreikšti puse (0,5) sąlyginės įmonės;

21.2.2. juridinio asmens – administratoriaus (kaip juridinio asmens) pradėti ir baigti bankroto procesai, išreikšti sąlyginėmis įmonėmis, pradėti ir vykdomi bankroto procesai, jeigu jo administravimo arba administratoriaus pavadavimo metu įmonė įgijo bankrutavusios įmonės statusą, ir (arba) vykdomi bankroto procesai, jeigu jo administravimo arba administratoriaus pavadavimo metu įmonė buvo išregistruota, išreikšti puse (0,5) sąlyginės įmonės;

21.2.3.  administratorius – fizinis arba juridinis asmuo laikomas turinčiu specialios administravimo patirties, jeigu jo administruotų Apraše nurodytos grupės sąlyginių įmonių suma, kuriai nustatyti mutatis mutandis taikomos Taisyklių 21.2.1 ir 21.2.2 papunkčių nuostatos, yra ne mažesnė kaip 2 sąlyginės įmonės;

21.3. galiojančios nuobaudos (įspėjimas, viešas įspėjimas) – nuobaudos (nuobaudų) galiojimo laikotarpiu mažina DILASĮS šiame papunktyje nurodytais dydžiais. Kai DILASĮS yra ne didesnis už taikomą dėl nuobaudų DILASĮS mažinantį įmonių skaičių ir sumažintas tampa lygus 0 ar mažesnis už 0, administratorius nedalyvauja atrankoje, iki DILASĮS taps didesnis už 0 (DILASĮS padidės pagal Taisyklių 21.1.1 arba 21.1.2 papunkčio nuostatas ir (arba) baigsis nuobaudų, dėl kurių buvo sumažintas DILASĮS, galiojimas). Galiojančios nuobaudos mažina DILASĮS taip:

21.3.1. įspėjimas – DILASĮS mažinamas 1 sąlygine įmone;

21.3.2. viešas įspėjimas – DILASĮS mažinamas 2 sąlyginėmis įmonėmis;

21.3.3. įspėjimas, paskirtas kitos nuobaudos (kitų nuobaudų) galiojimo metu, – DILASĮS mažinamas 2 sąlyginėmis įmonėmis. Pasibaigus pirmiau paskirtos nuobaudos galiojimui, DILASĮS lieka sumažintas 2 sąlyginėmis įmonėmis iki įspėjimo, kuris buvo paskirtas kitos nuobaudos (kitų nuobaudų) galiojimo metu, galiojimo pabaigos;

21.3.4. viešas įspėjimas, paskirtas kitos nuobaudos (kitų nuobaudų) galiojimo metu, – DILASĮS mažinamas 4 sąlyginėmis įmonėmis. Pasibaigus pirmiau paskirtos nuobaudos galiojimui, DILASĮS lieka sumažintas 4 sąlyginėmis įmonėmis iki įspėjimo, kuris buvo paskirtas kitos nuobaudos (kitų nuobaudų) galiojimo metu, galiojimo pabaigos;

21.4.  atsisakymas būti paskirtam įmonės administratoriumi, kai administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti bet kurias (visas) ir (ar) Apraše nurodytos grupės įmones, atsisako administruoti atitinkamą įmonę, – ilgalaikio sutikimo galiojimo laikotarpiu DILASĮS mažinamas sąlyginių įmonių, atitinkančių atsisakytos administruoti įmonės atrankinį dydį, skaičiumi, išskyrus Taisyklių 44 punkte nurodytus atvejus, kai įmonę atsisakoma administruoti dėl objektyvių aplinkybių ir (arba) kai administratoriaus DILASĮS lygus 0.

22. Kiekvienas administratorius, Taisyklių 21.2.1 ir 21.2.2 papunkčiuose nurodytu būdu įvertinus jo darbo patirtį, pagal DILASĮS reikšmes priskiriamas vienai iš šių grupių:

22.1. A grupei – kai jo DILASĮS nuo 0 iki 10, iš jų:

22.1.1. A1 pogrupio administratoriai, kurių DILASĮS lygus 0, t. y. neadministravę nė vienos įmonės arba pagal Taisyklių 21.2 papunktyje nustatytą darbo patirties vertinimą jų patirtis lygi 0 (toliau – A1 pogrupio administratoriai);

22.1.2.  A2 pogrupio administratoriai, kurių DILASĮS nuo 1 iki 10;

22.2. B grupei – kai jo DILASĮS nuo 11 iki 100;

22.3. C grupei – kai jo DILASĮS 101 ir daugiau.

23. Kiekvienam administratoriui nustatoma administratoriaus patirtį ir jo darbo kokybę parodančių kriterijų bendra reikšmė – leistinas administruoti sąlyginių įmonių skaičius (toliau – LASĮS). LASĮS yra Taisyklių 21.3 ir 21.4 papunkčiuose nurodytais dydžiais sumažintas DILASĮS.

24. Kiekvienai Taisyklių 22 punkte nurodytai administratorių grupei nustatoma LASĮS riba:

24.1. A grupei:

24.1.1.  A1 grupės administratoriams – visų A2 grupės administratorių LASĮS ir FASĮS skirtumų vidutinė reikšmė (kintama LASĮS riba, suapvalinta iki sveikųjų skaičių);

24.1.2.  A2 grupės administratoriams – 30 sąlyginių įmonių;

24.2. B grupės administratoriams – 40 sąlyginių įmonių;

24.3. C grupės administratoriams – 80 sąlyginių įmonių.

25. Kai pagal aktualius duomenis bet kurioje iš Taisyklių 22 punkte nurodytų grupių 70 procentų administratorių FASĮS pasiekia Taisyklių 24 punkte nurodytą atitinkamos grupės LASĮS ribą, LASĮS riba Programoje didinama, o kai bet kurioje grupėje administratorių, kurių FASĮS pasiekė Taisyklių 24 punkte nurodytą arba šiame punkte nustatytu būdu padidintą atitinkamos grupės LASĮS ribą (toliau – aktuali LASĮS riba), lieka mažiau kaip 30 procentų, aktuali LASĮS riba Programoje mažinama:

25.1. A2 pogrupio administratoriams – 1 sąlygine įmone;

25.2. B grupės administratoriams – 2 sąlyginėmis įmonėmis;

25.3. C grupės administratoriams – 4 sąlyginėmis įmonėmis.

26. Atrankoje dalyvauja ir gali būti skiriami administruoti įmonę visi administratoriai, kurių FASĮS mažesnis už aktualią LASĮS ribą bent viena sąlygine įmone, nepriklausomai nuo to, kokio dydžio įmonei atrenkamas ir bus skiriamas administratorius. Administratorius, pasiekęs arba paskutiniu paskyrimu viršijęs aktualią LASĮS ribą, nedalyvauja atrankoje, iki jo FASĮS baigus administruoti įmonę (įmones) ar dėl kitų priežasčių vėl taps bent viena sąlygine įmone mažesnis už LASĮS.

27. Siekiant išlaikyti administratorių – fizinių ir juridinių asmenų – lygiateisiškumo principą, atrankoje taikomas juridinio asmens FASĮS, padalytas iš jo darbuotojų – asmenų, turinčių teisę teikti bankroto administravimo paslaugas, – skaičiaus. Juridinis asmuo, Taisyklių VI skyriuje nustatyta tvarka teikdamas sutikimą-deklaraciją administruoti įmonę, patvirtinantį, kad nėra Įstatyme nurodytų apribojimų, dėl kurių jis negali būti paskirtas įmonės administratoriumi pagal Departamento nustatytą formą (toliau – sutikimas-deklaracija), sutikime-deklaracijoje privalo nurodyti administratorių – juridinio asmens darbuotoją, kuriam jis pavestų administruoti įmonę, jeigu būtų paskirtas įmonės administratoriumi.

 

IV SKYRIUS

ĮMONĖS IR ADMINISTRATORIAUS KRITERIJŲ ATITIKTIS IR SUDERINAMUMAS

 

28. Įmonės administratoriaus atrankoje dalyvauja visi bet kurios Taisyklių 22 punkte nurodytos grupės administratoriai, Taisyklių VI skyriuje nustatyta tvarka pateikę sutikimus-deklaracijas, ir jeigu įmonė priskiriama Apraše nurodytai įmonių grupei, – visi pateikę ilgalaikį sutikimą administratoriai, išskyrus administratorius, kurių DILASĮS dėl nuobaudų taikymo yra mažesnis už 0 arba lygus 0, kaip nurodyta Taisyklių 21.3 papunktyje.

29. Pagal įmonės atrankinį dydį Programa administratorių parenka šiuo eiliškumu:

29.1. didelei įmonei:

29.1.1. C grupės administratorius;

29.1.2. B grupės administratorius;

29.1.3. A2 pogrupio administratorius;

29.1.4. A1 pogrupio administratorius;

29.2. vidutinei įmonei:

29.2.1. B grupės administratorius;

29.2.2. C grupės administratorius;

29.2.3. A2 pogrupio administratorius;

29.2.4. A1 pogrupio administratorius;

29.3. mažai įmonei:

29.3.1. A grupės administratorius;

29.3.2. B grupės administratorius;

29.3.3. C grupės administratorius.

30. Apraše nurodytų grupių įmones, kurias administruoti pirmenybė suteikiama ilgalaikį sutikimą pateikusiems administratoriams, gali administruoti Taisyklių 22 punkte nurodytų visų grupių administratoriai. Šiame punkte nurodytos įmonės administratorių Programa parenka šiuo eiliškumu:

30.1. administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti Apraše nurodytos grupės įmonę ir sutikimą-deklaraciją administruoti įmonę, turintis specialios administravimo patirties;

30.2. administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti Apraše nurodytos grupės įmonę ir sutikimą-deklaraciją administruoti įmonę, neturintis specialios administravimo patirties;

30.3. administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti Apraše nurodytos grupės įmonę, turintis specialios administravimo patirties;

30.4. administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti Apraše nurodytos grupės įmonę, neturintis specialios administravimo patirties;

30.5. administratorius, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti visas įmones, nepriklausomai nuo to, ar jis turi specialios administravimo patirties, ar neturi;

30.6. administratorius, pateikęs sutikimą-deklaraciją administruoti įmonę, nepriklausomai nuo to, ar jis turi specialios administravimo patirties, ar neturi.

31. Programa atrenka administratorių, kurio LASĮS ir FASĮS skirtumas (toliau – atrankos koeficientas) yra didžiausias. Jeigu didžiausią atrankos koeficientą turi daugiau nei vienas atrankoje dalyvavęs administratorius ir įmonei, kuriai parenkamas administratorius, reikalinga Taisyklių 16 ir (arba) 17 punktuose nurodyta administratorių specializacija, prioritetine tvarka atrenkamas atitinkamą ilgalaikį sutikimą pateikęs administratorius.

32. Jeigu atrankos metu pagal Taisyklių 29–31 punktuose nurodytą įmonės ir administratoriaus kriterijų reikšmių suderinamumą ir eiliškumą didžiausią atrankos koeficientą turi daugiau nei vienas administratorius, atrenkamas administratorius, kuriam paskutinė paskirta įmonė buvo paskirta anksčiausiai. Laikoma, kad administratorius paskirtas įmonės administratoriumi nuo atrankos rezultato patvirtinimo ĮRBIS momento.

33. Įmonės administratorių pavaduojantis administratorius parenkamas iš ilgalaikį sutikimą būti paskirtiems bet kurių (visų) įmonių ir (ar) pagal veiklos rūšies arba bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtų įmonių, jeigu įmonė priskirta Apraše nurodytai grupei, administratoriais pateikusių administratorių. Atrankos metu taikomos Taisyklių 29–32 punktų, 38.3 ir 38.4 papunkčių nuostatos. Jeigu nėra ilgalaikį sutikimą pateikusių administratorių arba yra Įstatyme nustatytų aplinkybių, dėl kurių atrinktas administratorius negali būti paskirtas įmonės administratoriumi, pavaduojantis administratorius gali būti atrenkamas bendra Taisyklėse nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

ĮMONĖS BANKROTO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS TEISME TVARKA

 

34. Atrenkant administratorių, visus Taisyklėse nurodytus veiksmus teismo vardu atlieka bankroto bylą nagrinėjantis teisėjas, o jeigu bylą nagrinėja teisėjų kolegija, – teisėjų kolegijos pirmininkas.

35. Teismas tinkamiausią įmonei administratorių naudodamasis Programa parenka pasirengimo nagrinėti bankroto bylą laikotarpiu, kai turi visus duomenis spręsti apie įmonės, kuriai keliama bankroto byla, atrankinį dydį, veiklos bei bankroto proceso vykdymo ypatumus ir (arba) įsitikina, kad daugiau duomenų apie įmonę pasirengimo nagrinėti bankroto bylą laikotarpiu nebus gauta, taip pat bankroto proceso metu, kai įmonės administratorius keičiamas, bet ne anksčiau kaip pasibaigus Įstatyme nustatytam deklaracijų-sutikimų pateikimo terminui.

36. Teismas, remdamasis įmonės administratoriaus parinkimo metu turimais duomenimis, įmonės administratoriaus kandidatūrą parenka naudodamasis Programos funkcija Parinkti įmonės administratorių, nurodydamas įmonę apibūdinančius kriterijus:

36.1. įmonė išskirtina pagal Apraše nurodytus įmonių grupių požymius:

36.1.1. veiklos rūšies ypatumus;

36.1.2. bankroto proceso vykdymo ypatumus;

36.2. pagal Taisyklių 10–14 punktus įmonės atrankinis dydis yra:

36.2.1. maža įmonė;

36.2.2. vidutinė įmonė;

36.2.3. didelė įmonė.

37. Teismo nustatytas įmonės atrankinis dydis nekeičiamas iki bankroto proceso pabaigos arba kito administratoriaus ar pavaduojančio administratoriaus atrankos, kai įmonės administratorius keičiamas ar skiriamas pavaduojantis administratorius bankroto proceso metu. Kai administratorius parenkamas bankroto proceso metu, teisėjas nustato įmonės atrankinį dydį, vertindamas turimus aktualius atrankos duomenis pagal Taisyklių 14 punkto nuostatas.

38. Teismas parenka įmonei administratorių pagal aktualius atrankos duomenis tokia seka:

38.1. jeigu atrinktas administratorius yra pateikęs sutikimą-deklaraciją administruoti įmonę, teismas, pagal sutikimo-deklaracijos duomenis nustatęs, kad nėra Įstatyme nustatytų aplinkybių, dėl kurių atrinktas administratorius negalėtų būti paskirtas įmonės administratoriumi, naudodamasis Programos funkcija Paskirti įmonės administratorių, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po atrankos Programoje patvirtina įmonės administratoriaus paskyrimą;

38.2. jeigu teismas pagal sutikimo-deklaracijos duomenis nustato, kad yra Įstatyme nustatytų aplinkybių, dėl kurių Taisyklių 38.1 papunktyje nurodytas administratorius negali būti paskirtas įmonės administratoriumi, teisėjas, naudodamasis Programos funkcija Papildyti ĮRBIS duomenis nepaskyrus įmonės administratoriaus, nedelsdamas patvirtina atrankos rezultatą sistemoje, nurodydamas nutarties motyvus. Informacija apie tai, kad motyvuota teismo nutartimi Programa atrinktas administratorius nepaskirtas ir parenkama kita administratoriaus kandidatūra, fiksuojama Programoje ir ne vėliau kaip kitą darbo dieną paskelbiama Departamento interneto svetainėje. Teismas ne anksčiau kaip pasibaigus Įstatyme nustatytam sutikimų-deklaracijų pateikimo terminui, naudodamasis Programos funkcija Parinkti įmonės administratorių, Taisyklių nustatyta tvarka parenka kitą administratorių;

38.3.  jeigu atrinktas administratorius Taisyklių VII skyriuje nustatyta tvarka yra pateikęs tik ilgalaikį sutikimą, Programa automatiškai išsiunčia atrinktam administratoriui pranešimą apie tai, kad jis atrinktas įmonės administratoriumi ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pranešimo sistemoje paskelbimo turi pateikti sutikimą-deklaraciją Taisyklių 42 punkto pirmojoje pastraipoje nurodytu būdu. Teisėjas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po sutikimo-deklaracijos gavimo atlieka visus Taisyklių 38.1 papunktyje nurodytus veiksmus ir prireikus Taisyklių 38.2 papunktyje nurodytus veiksmus;

38.4.  jeigu Taisyklių 38.3 papunktyje nurodytas atrinktas administratorius per nustatytą terminą nepateikia sutikimo-deklaracijos, Programa fiksuoja sutikimo-deklaracijos nepateikimo faktą ir Taisyklių 38.2 papunktyje nustatyta tvarka parenkamas kitas administratorius.

39. Taisyklių 38 punkte nurodytos Programos funkcijos kartojamos, iki bus parinktas sutinkantis administruoti įmonę administratorius. Kiekvienas Programos funkcijos Parinkti įmonės administratorių paleidimas yra atskiras atrankos etapas, kuris baigiamas vieno administratoriaus parinkimu, atrankos rezultato ir atrankos rezultato tikslaus laiko, naudojantis Programos funkcijomis Papildyti ĮRBIS duomenis paskyrus įmonės administratorių arba Papildyti ĮRBIS duomenis nepaskyrus įmonės administratoriaus, įtvirtinimu sistemoje ir atrankos rezultato išrašo, kuriame nurodomi bankroto bylą identifikuojantys ir Taisyklių 47 punkte nurodyti duomenys, suformavimu. Kiekvieno atrankos etapo metu naudojami aktualūs atrankos duomenys.

 

VI SKYRIUS

SUTIKIMO-DEKLARACIJOS IR ILGALAIKO SUTIKIMO PATEIKIMO TVARKA

 

40. Aktuali informacija apie visas įmones, kurioms reikia paskirti administratorių, prieinama administratoriams, apygardų teismams ir Departamentui naudojantis Programos funkcija Reikalingas įmonės administratorius. Ši informacija per internetinę sąveiką ar kitais būdais paskelbimo pirminiuose šaltiniuose dieną surenkama iš visų Įstatyme nurodytų šaltinių. Aktuali informacija apie įmonę, kuriai reikia paskirti administratorių, yra:

40.1. įmonės kodas, pavadinimas, adresas (buveinė);

40.2. teismas, kuriame keliama arba iškelta bankroto byla, ir teisėjas, nagrinėjantis prašymą iškelti bankroto bylą arba nagrinėjantis bankroto bylą;

40.3. bankroto proceso stadija, kurioje parenkamas administratorius:

40.3.1. bankroto pradžia – administratorius skiriamas;

40.3.2. įmonė bankrutuojanti – administratorius keičiamas arba skiriamas pavaduojantis administratorius;

40.3.3. įmonė bankrutavusi – administratorius keičiamas arba skiriamas pavaduojantis administratorius;

40.4. gali būti taikomas arba taikomas supaprastintas bankroto procesas;

40.5. įmonė atitinka Apraše nurodytos grupės (grupių) požymius;

40.6. įmonės veikla (jeigu ji nustatyta) ir papildoma informacija apie įmonę.

41. Administratorius, siekdamas būti paskirtas įmonės administratoriumi, savo sutikimą administruoti įmonę gali išreikšti šiais būdais:

41.1. ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Taisyklių 40 punkte nurodytos aktualios informacijos paskelbimo pateikti sutikimą-deklaraciją;

41.2. bet kuriuo metu pateikti ilgalaikį sutikimą būti paskirtam bet kurių (visų) įmonių administratoriumi ir šio ilgalaikio sutikimo galiojimo laikotarpiu pateikti sutikimą-deklaraciją;

41.3. bet kuriuo metu pateikti ilgalaikį sutikimą būti paskirtam Apraše nurodytos grupės (grupių) įmonių administratoriumi ir šio ilgalaikio sutikimo galiojimo laikotarpiu pateikti sutikimą-deklaraciją;

41.4. ilgalaikio sutikimo galiojimo laikotarpiu atrinkus jo kandidatūrą, pateikti sutikimą-deklaraciją, kaip nurodyta Taisyklių 38.3 papunktyje.

42. Sutikimas-deklaracija ir ilgalaikis sutikimas pateikiami rašytiniam prilygintu būdu per internetinę sąsają naudojantis Programos funkcijomis Pateikti sutikimą-deklaraciją ir Pateikti ilgalaikį sutikimą:

42.1. Programa patikrina, ar sutikimas-deklaracija užpildytas tinkamai, ir jeigu sutikimas-deklaracija užpildytas tinkamai, fiksuoja pateikimo būseną „pateiktas sutikimas-deklaracija“, jeigu netinkamai, – informuoja administratorių apie netinkamai užpildytą sutikimą-deklaraciją ir nurodo užpildymo klaidas. Administratorius per internetinę sąsają gali atsiimti pateiktą sutikimą-deklaraciją iki sutikimo-deklaracijos pateikimo termino pabaigos;

42.2.  Programa patikrina, ar ilgalaikis sutikimas užpildytas tinkamai, ir jeigu ilgalaikiame sutikime nenurodyta, kad administratorius turi patirties administruoti Apraše nurodytos grupės įmones, kurias administruoti teikiamas ilgalaikis sutikimas, fiksuoja pateikimo būseną „pateiktas ilgalaikis sutikimas“, jeigu netinkamai, – informuoja administratorių apie netinkamai užpildytą sutikimą, nurodo užpildymo klaidas ir fiksuoja pateikimo būseną „pateiktas ilgalaikis sutikimas tik po to, kai pateikiamas tinkamai užpildytas ilgalaikis sutikimas. Jeigu ilgalaikiame sutikime nurodyta, kad administratorius turi patirties administruoti Apraše nurodytos grupės įmones, kurias administruoti teikiamas ilgalaikis sutikimas, Programa patikrina ilgalaikiame sutikime nurodytus duomenis apie administratoriaus patirtį ir, jeigu ĮRBIS duomenys patvirtina administratoriaus patirtį (administruotos ne mažiau kaip 2 Apraše nurodytos grupės įmonės, kurias administruoti teikiamas ilgalaikis sutikimas), ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo ilgalaikio sutikimo pateikimo fiksuoja būseną „priimtas ilgalaikis sutikimas“. Jeigu ĮRBIS duomenys nepatvirtina ilgalaikiame sutikime nurodytų duomenų apie administratoriaus patirtį, administratorius gali ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo pranešimo apie ĮRBIS duomenų trūkumą per internetinę sąsają gavimo pateikti Departamentui papildomą informaciją ir patirtį įrodančius dokumentus. Departamentas, įvertinęs gautą informaciją, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo papildomos informacijos ir dokumentų gavimo prireikus papildo ĮRBIS duomenis ir, jeigu pateikta informacija ir dokumentai patvirtina pateiktame ilgalaikiame sutikime nurodytą patirtį, fiksuoja būseną „priimtas ilgalaikis sutikimas“ arba, jeigu per šiame papunktyje nustatytą terminą negauna papildomos informacijos ir patirtį įrodančių dokumentų arba nustato, kad pateikta informacija ir dokumentai nepatvirtina pateiktame ilgalaikiame sutikime nurodytos patirties, per internetinę sąsają informuoja administratorių apie patirtį įrodančios informacijos ir dokumentų nepakankamumą ir fiksuoja būseną „nepriimtas ilgalaikis sutikimas“.

43. Jeigu Taisyklių 41.4 papunktyje nurodytu atveju administratorius per 3 darbo dienas nepateikia sutikimo-deklaracijos ir nėra Taisyklių 44 punkte nurodytų objektyvių aplinkybių, dėl kurių jis gali atsisakyti administruoti įmonę, administratoriaus DILASĮS ilgalaikio sutikimo laikotarpiu mažinamas, kaip nurodyta Taisyklių 21.4 papunktyje.

44. Objektyviomis aplinkybėmis, kurioms esant netaikoma Taisyklių 43 punkto nuostata dėl DILASĮS mažinimo, laikomos šios dokumentais įrodytos aplinkybės:

44.1.  administratoriaus – fizinio asmens liga (laikinasis nedarbingumas) ar artimųjų giminaičių, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 straipsnyje, mirtis, administratoriaus santuokos sudarymas arba ne mažesniu kaip metų periodiškumu aplinkybės, kurios pagal darbo santykius reguliuojančius teisės aktus suteiktų teisę į nemokamas atostogas. Jeigu administratorius, Taisyklių 41.4 papunktyje nurodytu atveju nepateikęs sutikimo-deklaracijos, apie šiame papunktyje nurodytas aplinkybes praneša praėjus nustatytam 3 darbo dienų sutikimo-deklaracijos pateikimo terminui, Departamentas, patikrinęs dokumentus, įrodančius aplinkybių buvimą, Programoje anuliuoja pagal Taisyklių 43 punktą taikytą DILASĮS sumažinimą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo ir dokumentų gavimo. Administratorius apie šiame papunktyje nurodytas aplinkybes, dėl kurių jis nepateikė sutikimo-deklaracijos, turi pranešti Departamentui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo aplinkybių, dėl kurių jis nepateikė sutikimo-deklaracijos, pasibaigimo;

44.2. administratorius – fizinis asmuo, pateikęs ilgalaikį sutikimą administruoti Apraše nurodytus supaprastintus bankroto procesus, kai bankrotą inicijuoja darbuotojai arba administratorius prisiima riziką, kad lėšų administruoti įmonę nebus gauta (kai bankrotą inicijuojantis kreditorius neįneša teismo nustatytos administravimui skirtos sumos), administruoja ne mažiau kaip 2 beturtes įmones ir tai sudaro daugiau kaip 50 procentų jo administruojamų įmonių arba, jam sutikus administruoti beturtę įmonę, būtų skiriamas administruoti beturtę įmonę trečią kartą iš eilės.

45. Administratoriai gali pateikti ilgalaikį sutikimą administruoti bet kurias (visas) įmones, kaip nurodyta Taisyklių 41.2 papunktyje, ir bet kurį (bet kuriuos) ir (ar) visus ilgalaikius sutikimus administruoti bet kurios Apraše nurodytos grupės įmones. Ilgalaikio sutikimo administruoti Taisyklių 41.2 papunktyje nurodytas bet kurias (visas) įmones pateikimas nelaikomas ilgalaikio sutikimo administruoti pagal veiklos rūšies arba bankroto proceso vykdymo ypatumus išskirtas įmones, nurodytas Apraše, pateikimu.

 

VII SKYRIUS

ATRANKOS DUOMENŲ VIEŠUMAS

 

46. Administratoriai, naudodamiesi Programos funkcija Peržiūrėti įmones ir administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmes, gali matyti šiuos aktualius duomenis ir jų 6 mėnesių istoriją (bet kurios dienos aktualius duomenis):

46.1. visų įmonių – vykdomų bankroto procesų – teismo nustatytą atrankinį dydį, išreikštą sąlyginėmis įmonėmis;

46.2. visų įmonių – baigtų bankroto procesų – ĮRBIS duomenimis apskaičiuotą sisteminį dydį, išreikštą sąlyginėmis įmonėmis;

46.3. visų administratorių – fizinių asmenų – Sąrašo eilės numerius ir DILASĮS, LASĮS, FASĮS reikšmes;

46.4. visų administratorių – juridinių asmenų – Sąrašo eilės numerius, atrankoje taikomas DILASĮS, LASĮS, FASĮS aktualias reikšmes ir juridinio asmens darbuotojų – administratorių skaičių;

46.5. aktualias LASĮS ribas pagal administratorių grupes;

46.6. visų administratorių, pateikusių ilgalaikius sutikimus administruoti Apraše nurodytų grupių įmones (arba visas įmones), Sąrašo eilės numerius, įmonių grupę (grupes) ir ilgalaikių sutikimų galiojimo laikotarpius.

47. Administratoriai, dalyvavę įmonės administratoriaus atrankoje (pateikę sutikimus-deklaracijas ir (arba) ilgalaikius sutikimus), naudodamiesi Programos funkcija Peržiūrėti atrankos duomenis, gali matyti šiuos aktualius duomenis ir jų istoriją (archyvinius atrankos dienos aktualius duomenis):

47.1. visų atrankoje dalyvavusių administratorių Sąrašo eilės numerius, Taisyklių 36 punkte nurodytas atitinkamas kriterijų reikšmes kiekviename atrankos etape ir kiekvieno atrankos etapo rezultato patvirtinimo ĮRBIS laiką;

47.2. kiekviename etape atrinkto administratoriaus Sąrašo eilės numerį ir Taisyklių 36 punkte nurodytas atitinkamas kriterijų reikšmes;

47.3. atrinkto, bet nepaskirto administratoriaus Sąrašo eilės numerį ir motyvuotos nutarties neskirti atrinkto administratoriaus datą, numerį, nutarties rezoliucinę dalį;

47.4. paskirto administratoriaus Sąrašo eilės numerį ir Taisyklių 36 punkte nurodytas kriterijų reikšmes.

48. Taisyklių 46 ir 47 punktuose nurodyti duomenys viešai neskelbiami. Departamentas, kitos valstybės institucijos ir teismai Taisyklių 46 ir 47 punktuose nurodytus duomenis ir Taisyklių 39 punkte nurodytus išrašus gali naudoti duomenų analizei, skirtai administratorių atrankos ar bankroto procesų teisiniam reguliavimui tobulinti, ir kitoms jų kompetencijai priskirtoms funkcijoms atlikti.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

49. Departamentas turi užtikrinti, kad Programa veiktų nepertraukiamai ir ĮRBIS tvarkomi duomenys, pagal kuriuos nustatomos įmones ir administratorių veiklą apibūdinančių kriterijų reikšmės, būtų teisingi, tikslūs, išsamūs ir nuolat atnaujinami.

 

__________________