herbas2

MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

 

Dėl molėtų rajono savivaldybės SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO ir įstaigų teikiamos akredituotos SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠo PATVIRTINIMO

2021 m. lapkričio 25 d. Nr. B6-1323

Molėtai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi ir 251 straipsnio 3 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4, 22 punktais, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, bei Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ :

1Tvirtinu Molėtų rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2Pripažįstu netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 13 d. įsakymo Nr. B6-1184 „Dėl Molėtų rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir Molėtų rajono savivaldybės akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašų patvirtinimo“ 1 punktą.

 

 

Administracijos direktorius                                                                                            Sigitas Žvinys

 


 

PATVIRTINTA

Molėtų rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2021 m. lapkričio 25 d. įsakymu

Nr. B6-1323

 

 

MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS  TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Molėtų rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas  (toliau – Aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, vykdančių veiklą Molėtų rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė), (toliau – įstaiga) ir pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, prašymų ir dokumentų pateikimą, jų vertinimą, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimą, įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą, akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą socialinės priežiūros paslaugas teikiančiose įstaigose.

2.    Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo ir kontrolės tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti šias paslaugas bei užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų paslaugų kokybę.

3.    Įstaigų vertinimo procedūras atlieka bei įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyriaus) darbuotojai (toliau – paskirtas darbuotojas) vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas),  Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – VDC reikalavimai ir rekomendacijos), bei Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1- 492 Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, (toliauSocialinės priežiūros reikalavimai) bei šiuo Aprašu.

4.    Šiame apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMO, VERTINIMO BEI SPRENDIMŲ DĖL TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMO PRIĖMIMO PROCEDŪROS

 

5.    Įstaigų prašymai leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (užpildyti lietuvių kalba, pasirašyti įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens) (toliau – prašymas) (Tvarkos aprašo priedas Nr. 1) ir Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai teikiami Savivaldybės administracijai raštu ar elektroniniu paštu parama@moletai.lt. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

6.    Savivaldybės administracijai gavus prašymą ir dokumentus, paskirtas darbuotojas įvertina, ar:

6.1. įstaiga atitinka VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patalpos yra būtinos);

6.2. prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

6.3. pateikti visi Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai.

7.    Paskirtas darbuotojas vertinimo metu užpildo Atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams formą (1 priedas) ir ją pasirašo.

8.    Paskirtas darbuotojas, nustatęs, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią įstaigą, prašydamas pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją,  ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti).

9.    Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), paskirto darbuotojo siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant nutraukimo priežastį.

10.  Aprašo 6–9 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos.

11.   Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, paskirto darbuotojo siūlymu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, pateikiant sprendimo kopiją.

12.  Paskirtas darbuotojas įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

13.  Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaiga iš naujo kreipiasi šiame Apraše ir Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

14Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos paskirtas darbuotojas patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

III SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

15.  Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdoma ar panaikinama vadovaujantis Įstatymo 252 straipsnyje nustatytais atvejais.

16.  Sprendimą dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo ar panaikinimo priima Savivaldybės administracijos direktorius.

17.  Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Savivaldybės administracija informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas sprendimo kopiją. Paskirtas darbuotojas įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

18Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimas – visuma atliekamų priemonių, kurias sudaro vertinimų planavimas, informacijos surinkimas, tikrinimas, rezultatų pateikimas, išvadų bei rekomendacijų įgyvendinimo stebėjimo veikla.

19.  Įstaigų vertinimai bei patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai.

20Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu paveda atlikti konkrečios (-ių) įstaigos (-ų) planinį arba neplaninį vertinimą.

21Planinių vertinimų pirminis tikslas įvertinti įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros atitiktį VDC reikalavimams ir rekomendacijoms bei Socialinės priežiūros reikalavimams, įvertinti informaciją apie įstaigą, suteikti konsultacijas dėl atitikties reikalavimų taikymo.

22Paskirtas darbuotojas, prieš pradėdamas planinį įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas raštu informuoja įstaigą apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti, sąrašą.

23Įstaigos planinis vertinimas atliekamas ne anksčiau kaip po 6 mėnesių po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams patikrinimams).

24Savivaldybės administracija turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį patikrinimą. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas:

24.1.  gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti įstaigos vertinimą;

24.2.  gavus skundą dėl įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros;

24.3.  turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų reikalavimų;

24.4.  siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti pažeidimai.

25Atliekant įstaigos vertinimą užpildomas Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (toliau - Aprašo 2 priedas) (toliau - Vertinimo aktas).

26.  Atlikus vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, paskirtas darbuotojas parengia ir vertintai įstaigai išsiunčia Vertinimo aktą susipažinimui.

27.  Vertinimo akte pateikiama vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, išvados bei pateikiamos rekomendacijos neatitikimų ir (ar) pažeidimų pašalinimui, paslaugų kokybės gerinimui.

28.  Jei Vertinimo akte buvo pateikiamos rekomendacijos neatitikimų ir (ar) pažeidimų pašalinimui, kokybės gerinimui, įstaiga, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Savivaldybės administracijai informaciją apie veiksmus ir priemones, kurių įstaiga ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.

29.  Paskirtas darbuotojais patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, pašalino neatitikimus ir (ar) pažeidimus, informaciją pažymi vertinimo akte, nurodydamas pakartotinio vertinimo datą.

30Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai ir (ar) pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą yra stabdoma Aprašo III skyriuje nustatyta tvarka.

31Sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo kopija kartu su lydraščiu įstaigai išsiunčiamas ne vėliau per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Lydraštyje nurodomas terminas, per kurį vertinimo metu nustatyti neatitikimai ir (ar) pažeidimai turi būti pašalinti.

32Paskirtas darbuotojas, gavę įstaigos informaciją apie antrinio vertinimo metu nustatytų neatitikimų ir (ar) pažeidimų pašalinimą (po įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie neatitikimų ir (ar) pažeidimų pašalinimą gavimo dienos įvertina, ar įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku, kaip buvo pašalinti pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

33Nustačius, kad visi neatitikimai ir (ar) pažeidimai pašalinti, paskirtas darbuotojas parengia išvadą dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo ir pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui sprendimui priimti. Socialinės priežiūros įstaigos vertinimas laikomas baigtu, kai pasirašytas Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo kopija išsiunčiamas įstaigai.

34Nustačius, kad neatitikimai ir (ar) pažeidimai arba jų dalis per nustatytą terminą yra nepašalinti, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinama Aprašo III skyriuje nustatyta tvarka.

35Priėmus sprendimą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Socialinės paramos skyrius raštu informuoja įstaigos steigėją.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36.     Paskirtas darbuotojas teikia informaciją ir konsultuoja įstaigas akredituotos socialinės priežiūros teikimo klausimais.

37.     Įstaigos, kurios teikia akredituotą socialinę priežiūrą, finansuojamos vadovaujantis Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“.

38.     Savivaldybės administracija informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal socialines paslaugas) (įstaigos pavadinimą, kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), numatytą (planinį) vietų skaičių įstaigoje), ir apie gyventojams jų teritorijose teikiamas akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (socialinės priežiūros paslaugų aprašymą, dokumentus, reikalingus socialinės priežiūros paslaugoms gauti) skelbia savo interneto svetainėje.

39.     Savivaldybės administracijos sprendimai dėl įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo bei teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, sustabdymo ar panaikinimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

____________________________

 

part_7fb00e137a044ab1b03500df0e284bbc_end


 

Molėtų rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo  ir  įstaigų

teikiamos akredituotos socialinės

priežiūros kokybės kontrolės tvarkos

aprašo

1 priedas

 

 

ATITIKTIES NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS

TEIKIMO REIKALAVIMAMS FORMA

 

______________________

(data)

Molėtai

 

Eil.

Nr.

Pateikti prašymai ir dokumentai

Pateiktų prašymų ir dokumentų vertinimas (yra/nėra;

atitinka/neatitinka/iš dalies atitinka

Pastabos

1.

Nustatytos formos prašymas leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas) (Tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

 

 

2.

Įstaigos steigimo dokumentas (pvz.: įstatai, nuostatai, steigimo sutartis ir pan.)*

 

 

3.

Dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, jeigu pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas

 

 

4.

Asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta deklaracija (Tvarkos aprašo 2 priedas)

 

 

5.

Dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kurios atitinka akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimus (jei paslaugoms teikti jos būtinos)*:

 

 

5.1.

dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis)

 

 

5.2.

dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus

 

 

6.

įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus).*

 

 

 

 

* Įstaigos, kurių steigėja yra Molėtų rajono savivaldybė, šio dokumento neteikia.

 

 

__________________________     _______________    ________________________

(Paskirto darbuotojo pareigos)                (parašas)                                (vardas, pavardė)

 

part_7a3d9541204849cba88ecfeb4a555354_end


 

Molėtų rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo  ir  įstaigų

teikiamos akredituotos socialinės

priežiūros kokybės kontrolės tvarkos

aprašo

2 priedas

 

 

ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

_________________

(data)

Molėtai

 

Įstaigos pavadinimas, adresas, kontaktai_________________________________________

_________________________________________________________________________

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis reikalavimams (rekomendacijoms):

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas/

dokumentą atsisakyta pateikti/ dokumento neturi

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos (-ų) gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Paslaugos (-ų) teikimas

Steigimo dokumentai (įstatai, nuostatai, statutas, steigimo sutartis ar kiti steigimo dokumentai)

 

 

 

Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

Įstaigos metiniai veiklos planai

 

 

 

Įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

Patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai)

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

 

Sudaromos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugos gavėjo ir Įstaigos

 

 

 

Informacija vedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą SPIS

 

 

 

3.

Teikiantis paslaugą (-as) personalas

Įstaigos pareigybių sąrašas

 

 

 

Darbuotojų sąrašas

 

 

 

Įstaigos darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

Darbo sutartys

 

 

 

Darbų saugos instrukcijos

 

 

 

Pažymos iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinančios, kad asmuo nėra teistas už nusikaltimus, nurodytus Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje*

 

 

 

Įstaigoje dirba socialiniai darbuotojai, turintis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

4.

Paslaugos (-ų) teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei dvi patalpas, kuriose teikiama akredituota socialinės priežiūros paslauga*

 

 

 

5.

Paslaugos (-ų) viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais, jei jų yra

 

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

*- vertinama teikiant akredituotą vaikų dienos socialinę priežiūrą

 

Išvados:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                      (parašas)           (vardas, pavardė)

___________________                         _________________      ____________________________

(pareigos)                                     (parašas) (vardas, pavardė)     

 

Įstaigos atstovas (-ai), dalyvavęs (-ę) vertinime:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                      (parašas)           (vardas, pavardė)

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                     (parašas) (vardas, pavardė)     

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

_________________                            _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

___________________                        _________________         ____________________________

(pareigos)                                                  (parašas)                                      (vardas, pavardė)

 

 

 

Pakartotinio patikrinimo data__________________

 

 

 

 

part_df9721d5815d461dab7a72756f4756a1_end