LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2015 M. BALANDŽIO 23 D. ĮSAKYMO NR. V-380 „DĖL 2014–2020 mETŲ europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano IR NACIONALINIo STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO patvirtinimo“ PAKEITIMO
2016 m. balandžio 14 d. Nr. V-323
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. balandžio 23 d. įsakymą Nr. V-380 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinio stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytuoju įsakymu patvirtintą 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą:
1.1. pakeičiu I skyriaus Pirmojo skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2. pakeičiu I skyriaus Pirmojo skirsnio 1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.3. pakeičiu II skyriaus Pirmojo skirsnio 1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.4. pakeičiu II skyriaus Dvyliktojo skirsnio 1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„1.4. Galimi pareiškėjai:
1.5. pakeičiu II skyriaus Devynioliktojo skirsnio 1.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.6. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt antrojo skirsnio 1.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.7. pakeičiu II skyriaus Dvidešimt antrojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.N.713 |
„Kūrybinėse partnerystėse dalyvavusių mokyklų dalis“ |
Procentai |
7 |
13 |
P.S.382 |
„Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas“ |
Skaičius |
48 |
475 |
P.S.383 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis buvo suteikta švietimo pagalba“ |
Skaičius |
181 |
1808 |
P.N.729 |
„Mokyklos, dalyvavusios kūrybinėse partnerystėse“ |
Skaičius |
85 |
163 |
P.N.740 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis suteiktos neformaliojo vaikų švietimo paslaugos“ |
Skaičius |
50 000 |
50 000“ |
2. Papildau nurodytuoju įsakymu patvirtintą Nacionalinį stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą produkto rodikliu P.N.740 ir jį išdėstau taip:
„P.N.740 |
„Mokiniai, kuriems pagal veiksmų programą ESF lėšomis suteiktos neformaliojo vaikų švietimo paslaugos“ |
Skaičius |
Mokinys – asmuo, kuris mokosi (šaltinis: Švietimo įstatymas).
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ESF – Europos socialinis fondas.
Neformalusis švietimas – švietimas pagal įvairias švietimo poreikių tenkinimo, kvalifikacijos tobulinimo, papildomos kompetencijos įgijimo programas, išskyrus formaliojo švietimo programas (šaltinis: Švietimo įstatymas).
Neformaliojo vaikų švietimo paslaugos – paslaugos apmokėtos vadovaujantis Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. sausio 5 d. įsakymu Nr. V-1 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Mokinių registras – registras įsteigtas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. ISAK-353 „Dėl Mokinių registro steigimo, jo nuostatų patvirtinimo ir veiklos pradžios nustatymo“. |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Sumuojamas mokinių, kurie įgyvendinant projekto veiklas dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo vaikų švietimo programas, skaičius (skaičius).
Tas pats mokinys, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą.
|
Pirminiai šaltiniai: asmenų, besimokančių pagal neformaliojo švietimo programą sąrašai (kopijos ar suvestinės) gauti iš Mokinių registro ir patvirtinti įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens.
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai.
|
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu asmuo įtraukiamas į Mokinių registrą kaip besimokantis pagal neformaliojo švietimo programą. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |