PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ TINKLO PERTVARKOS 2021–2025 METŲ BENDROJO PLANO PATVIRTINIMO
2021 m. balandžio 1 d. Nr. T2-81
Palanga
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 28 straipsnio 3 dalies 3 punktu ir 8 dalimi, 44 straipsnio 4 dalimi, 58 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. sprendimo Nr. 768 „Dėl Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių patvirtinimo“ 1 punktu, 33 punktu, Palangos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pavirtinti Palangos miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrąjį planą (toliau – Bendrasis planas) (pridedama).
2. Pavesti Palangos miesto savivaldybės administracijos Švietimo skyriui kasmet vykdyti Bendrojo plano stebėseną ir, esant būtinybei, teikti Palangos miesto savivaldybės tarybai pasiūlymus dėl Bendrojo plano koregavimo.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, LT-91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos.
PATVIRTINTA
Palangos miesto savivaldybės tarybos
2021 m. balandžio 1 d. sprendimo Nr. T2-81
1 punktu
PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ
TINKLO PERTVARKOS 2021–2025 METŲ BENDRASIS PLANAS
I SKYRIUS
ĮVADAS
1. Palangos miesto savivaldybė (toliau tekste – Savivaldybė) savininko pareigas ir teises įgyvendina 6 bendrojo ugdymo mokyklose, 6 ikimokyklinio ugdymo mokyklose, 3 neformaliojo vaikų švietimo mokyklose ir 1 pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančioje įstaigoje.
2. Bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metų bendrasis planas (toliau tekste – Bendrasis planas) apima 6 bendrojo ugdymo mokyklas, iš kurių viena mokykla (Sanatorinė mokykla) yra skirta šalies mokiniams, besigydantiems Palangos vaikų reabilitacijos sanatorijoje „Palangos gintaras“.
3. Įvertinus 2016–2020 metų švietimo būklę, darbo grupė, sudaryta Palangos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. A1-1467 „Dėl darbo grupės sudarymo“, parengė Palangos miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021–2025 metams bendrojo plano pasiūlymus.
4. Bendrojo plano kūrimo tikslas ir esminės nuostatos išlieka tokios pačios, kaip ir įgyvendinant 2016–2020 m. bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos bendrąjį planą, t. y.: sudaryti sąlygas plėtoti geros kokybės privalomąjį ir visuotinį švietimą, didinti jo prieinamumą, turėti optimalų pradinio, pagrindinio, vidurinio ir neformaliojo vaikų ir suaugusiųjų švietimo programų teikėjų ir pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančių įstaigų tinklą, užtikrinantį asmenų ugdymąsi.
II SKYRIUS
DABARTINĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ TINKLO BŪKLĖS ANALIZĖ IR RAIDOS PROGNOZĖS
5. Savivaldybės švietimo įstaigų tinklas 2021 m.
Savivaldybė turi optimalų pradinio, pagrindinio, vidurinio ir neformaliojo vaikų švietimo ir suaugusiųjų programų teikėjų tinklą, kuris užtikrina asmenų ugdymąsi, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai, suaugusių įtraukimą į Trečiojo amžiaus universitetą.
Savivaldybėje veikia 16 Savivaldybės tarybai pavaldžių švietimo įstaigų, iš jų: dvi gimnazijos – Senoji gimnazija ir Sanatorinė mokykla (regioninė mokykla); dvi pagrindinės mokyklos – „Baltijos“ ir Šventosios pagrindinės mokyklos; viena progimnazija – Vlado Jurgučio progimnazija; viena pradinė mokykla, šešios ikimokyklinio ugdymo įstaigos: lopšeliai-darželiai „Ąžuoliukas“, „Gintarėlis“, „Nykštukas“, „Sigutė“, „Pasaka“, „Žilvinas“; trys neformaliojo vaikų švietimo mokyklos: Stasio Vainiūno meno mokykla, Sporto centras bei Moksleivių klubas ir Švietimo pagalbos tarnyba.
„Baltijos“ pagrindinėje mokykloje komplektuojamos specialiosios, lavinamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, vykdoma socialinių įgūdžių programa mokiniams iki 21 m. amžiaus.
Palangos miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklas atitinka Savivaldybės gyventojų poreikius, visiems asmenims sudarytos lygios galimybės ugdytis ir būti ugdomam: dalyvavimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme sudaro 100,8 % (priimami ir tėvų, negyvenančių Palangoje, bet dirbančių Palangos miesto savivaldybės teritorijoje, vaikai), ypatingas dėmesys skiriamas specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams. Didinamas švietimo paslaugų prieinamumas ir kompleksinė švietimo pagalba mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
6. Mokyklų pastatai, jų būklė ir panaudojimas. Lyginant su 2016 m. ženkliai pagerėjo mokyklų pastatų būklė, mokyklų aprūpinimas ir mokymosi aplinka. 2021 m. iš 5 bendrojo ugdymo mokyklų 2 mokyklų teritorijos ir aikštynai sutvarkyti pagal higienos normas (Vlado Jurgučio progimnazijos aikštynais naudojasi ir pradinė mokykla). Mokyklos iš dalies aprūpintos naujais baldais, naujais kompiuteriais, mokinių saugumui užtikrinti mokyklų teritorijose įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
2021 m. savivaldybėje renovuotos 4 (iš 6) bendrojo ugdymo ir 5 (iš 6) ikimokyklinio ugdymo mokyklos (t. y.: pakeisti langai, apšiltinti fasadai, suremontuoti šilumos punktai ir kt.). 5 iš 6 bendrojo ugdymo mokyklų turi higienos pasus. Avarinės būklės švietimo įstaigoms priklausančių pastatų nėra. „Baltijos“, Šventosios pagrindinių mokyklų ir Vlado Jurgučio progimnazijos pastatai pritaikyti neįgaliųjų asmenų ugdymui.
2021 m. bus baigta Senosios gimnazijos pastato modernizacija. Pradinės mokyklos pastatas priskiriamas III grupei ir šiam pastatui būtina renovacija. Palangos pradinė mokykla ir Moksleivių klubas nuo 2019 m. veiklą vykdo viename pastate.
Savivaldybė skiria lėšų švietimo įstaigų materialinei bazei atnaujinti ir ugdymo aplinkai turtinti, rūpinasi mokyklų bazės atnaujinimu. ES struktūrinių fondų projektuose dalyvavo 4 švietimo įstaigos: „Baltijos“ pagrindinė mokykla – „Bendrojo ugdymo mokyklų modernizavimas: šiuolaikinių mokymosi erdvių kūrimas“, Vlado Jurgučio progimnazija – „Švietimo įstaigų sporto aikštynų atnaujinimo programa“, Stasio Vainiūno meno mokykla – „Neformaliojo švietimo infrastruktūros tobulinimas“. Savivaldybė skyrė kiekvienai mokymo įstaigai įgyvendinamo projekto vertės 15 proc. lėšų.
7. Švietimo finansavimas. Savivaldybės indėlis į švietimo aprūpinimą yra svarus, skiriama daug dėmesio mokyklų ugdymo sąlygoms gerinti, pedagogų darbo užmokesčiui didinti, IT įsigijimui, specializuotų kabinetų įrengimui, saugios aplinkos kūrimui ir pan., atlyginimai darbuotojams mokami laiku, švietimo įstaigos įsiskolinimų neturi.
Savivaldybė švietimo įstaigų ūkio ir kito inventoriaus atnaujinimui kiekvienais metais skiria lėšų mokykloms pagal jų poreikius, vienam mokiniui vidutiniškai per metus tekusios ūkio (mokyklos išlaikymas iš savivaldybės biudžeto lėšų) lėšos 2020 m. – 1009 eurai, 2019 m. – 943 eurai, 2016 m. – 742 eurai. Kitose panašiose savivaldybėse vienam mokiniui 2019 m. teko vidutiniškai 595 eurai.
Vienam mokiniui 2019 m. vidutiniškai per metus tekusios mokymo lėšos, skirtos ugdymo procesui organizuoti ir valdyti – 1521 euras, panašiose savivaldybėse – 1449 eurai. Vienam mokiniui 2019 m. vidutiniškai per metus tekusios mokymo lėšos, skirtos vadovėliams ir kitoms mokymo priemonėms – 25 eurai, kitose panašiose savivaldybėse – 24 eurai.
Pedagoginių darbuotojų kvalifikacijai tobulinti panaudotos mokymo lėšos tenkančios vienam pedagoginiam darbuotojui – 45 eurai, panašiose savivaldybėse – 60 eurų.
Palangos miesto savivaldybė mokyklų aplinkai ir ugdymui (papildomos lėšos darbo užmokesčiui) iš biudžeto kasmet lėšas didina (mokyklų ir mokyklos darbuotojų skaičius išlieka beveik toks pat kaip ir kiekvienais metais) – 2019 m. skirta 14,28 % lėšų daugiau nei 2018 m., 2020 m. – 9 % procentais daugiau nei 2019 m.
8. Demografinis kontekstas. Palangos miesto savivaldybėje gyventojų skaičius svyruoja dėl imigracijos ir emigracijos (1 diagrama). Stebima tendencija, kad nuo 2018 m. vis daugiau gyventojų atvyksta į Palangos miesto savivaldybę gyventi, nei išvyksta:
1 diagrama
Duomenų šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas
Palangos miesto savivaldybėje didėja asmenų, deklaravusių gyvenamąją vietą, skaičius, tačiau nuolatinių gyventojų skaičius kinta neženkliai (apytikriai 2–2,5 %):
2 diagrama
Duomenų šaltiniai: Lietuvos statistikos departamentas ir Palangos miesto savivaldybės administracijos civilinės metrikacijos skyrius
Gimstamumo Palangos miesto savivaldybėje duomenys (3 diagrama) rodo, kad vaikų skaičius didėja, vadinasi, didelės grėsmės, kad mokyklų pirmose klasėse mokysis mažiau vaikų, nėra.
3 diagrama
Duomenų šaltiniai: Lietuvos statistikos departamentas ir Palangos miesto savivaldybės administracijos civilinės metrikacijos skyrius
9. Mokinių skaičius ir klasių komplektavimas bendrojo ugdymo mokyklose.
Per mokyklų tinklo pertvarkos laikotarpį (nuo 2005 m. iki 2020 m.) mokinių skaičius Palangos miesto savivaldybėje sumažėjo 34,65 %, t. y. pertvarkos pradžioje 2005–2006 m. m. bendrojo ugdymo mokyklas lankė 2915 mokinių, o 2020–2021 m. m. – 1905 mokiniai, todėl Savivaldybės teritorijoje įvykęs mokyklų skaičiaus ir mokyklų tipų keitimas buvo tikslingas (1 lentelė).
1 lentelė
Mokyklų tipai |
Švietimo įstaigų skaičius |
|||||
2006–2007 m. m. |
Pertvarkyta |
Reorganizuota |
Likviduota |
Akredituota |
2020–2021 m. m. |
|
Mokyklos-darželiai |
2 |
2 |
|
|
|
0 |
Pradinės mokyklos |
2 |
|
1 |
|
|
1 |
Pagrindinės mokyklos |
1 |
|
|
|
|
2 |
Vidurinės mokyklos |
2 |
2 |
|
|
|
0 |
Progimnazijos |
0 |
1 |
|
|
|
1 |
Gimnazijos |
1 |
|
|
|
1* |
2 |
Iš viso: |
8 |
5 |
1 |
- |
1 |
6 |
Duomenų šaltinis: Švietimo ir mokslo institucijų registras
* Palangos sanatorinė mokykla vykdo akredituotą vidurinio ugdymo programą. Senosios gimnazijos vidurinio ugdymo programa akredituota 1999 m. birželio 11 d.
Atsižvelgus į būsimų pirmų klasių mokinių prognozės skaičius (2 lentelė), klasių komplektų skaičius ženkliai nesvyruos ir didelės grėsmės klasių komplektų skaičiaus mažėjimui iki 2025 m. neturės, komplektų skaičius gali tik didėti dėl imigracijos ir dėl to, kad mokytis pagal pradinio ugdymo programą Palangos miesto savivaldybėje renkasi vis daugiau asmenų, gyvenančių kitose artimose Palangai savivaldybėse, daroma prielaida, kad Palangos miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos yra patrauklios dėl aukštos ugdymo kokybės.
Ne visi atitinkamais metais gimusieji vaikai ateina į pirmąją klasę, nes dalis tėvų tik užregistruoja vaikų gimimą mieste ir grįžta į užsienį, tačiau pastaruoju metu stebima tendencija, kad vis daugiau asmenų, kurie deklaravę savo gyvenamąją vietą Palangos miesto savivaldybėje, grįžta iš užsienio gyventi į Palangos miesto savivaldybę, nes vaikai turi pradėti mokytis bendrojo ugdymo mokykloje.
2 lentelė
Vaikų gimimo metai |
Tais metais registruotų gimusių vaikų skaičius |
Mokslo metai, kada vaikai eis į pirmą klasę |
Planuojamas būsimų pirmų klasių skaičius |
2014 m. |
154 |
2021–2022 m. m. |
8 |
2015 m. |
187 |
2022–2023 m. m. |
9 |
2016 m. |
180 |
2023–2024 m. m. |
9 |
2017 m. |
168 |
2024–2025 m. m. |
8 |
2018 m. |
188 |
2025–2026 m. m. |
9 |
Duomenų šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas ir Palangos miesto savivaldybės administracijos civilinės metrikacijos skyrius
Dalyje mokyklų sukomplektuotų klasių skaičius artėja prie mokyklose galimų klasių skaičiaus maksimumo (3 lentelė), todėl netikslinga mažinti bendrojo ugdymo mokyklų skaičiaus, nes padidėjo vidutinis pagrindinių mokyklų ir progimnazijos mokinių skaičius – „Baltijos“ pagrindinėje mokykloje nuo 530 mokinių (2016 m.) iki 628 mokinių (2020 m.), Vlado Jurgučio progimnazijoje atitinkamai nuo 475 mokinių (2016 m.) iki 585 mokinių (2020 m.). Pradinė mokykla išlieka mažąja mokykla, kurioje maksimaliai pagal turimas patalpas galima komplektuoti 5 klases, nes dalis patalpų yra skirta Palangos moksleivių klubo veiklai vykdyti.
Mokinių skaičius klasėse yra optimalus, esami mokyklų tipai užtikrina mokinių mokyklos pasirinkimo galimybes. Mokyklose dabar ir ateityje išlaikomas panašus klasių komplektų skaičius, sudarytos lygios mokymosi sąlygos ir galimybės, mokyklos teikia panašios kokybės išsilavinimą, yra neperkrautos, nedirbama dviem pamainomis.
3 lentelė
Mokyklos pavadinimas |
Maksimalus klasių komplektų skaičius |
Komplektų skaičius |
Mokinių skaičius |
Komplektų skaičius |
Mokinių skaičius |
2016-2017 m. m. |
2020-2021 m. m. |
||||
Senoji gimnazija: |
22 |
18 |
460 |
18 |
463 |
pagrindinio ugdymo klasės (I–II gimnazijos klasės) |
|
8 |
215 |
10 |
248 |
vidurinio ugdymo klasės (III–IV gimnazijos klasės) |
|
10 |
245 |
8 |
215 |
„Baltijos“ pagrindinė mokykla: |
32 |
25 |
530 |
30 |
628 |
specialiosios, lavinamosios klasės (socialinių įgūdžių programa) |
5 |
3 |
21 |
5 |
35 |
pradinio ugdymo klasės |
12 |
11 |
240 |
12 |
264 |
pagrindinio ugdymo klasės |
14 |
11 |
269 |
13 |
329 |
Vlado Jurgučio progimnazija: |
24 |
20 |
475 |
24 |
585 |
pradinio ugdymo klasės |
12 |
9 |
204 |
12 |
278 |
pagrindinio ugdymo klasės |
12 |
11 |
271 |
12 |
307 |
Šventosios pagrindinė mokykla: |
10 |
10 |
99 |
10 |
137 |
pradinio ugdymo klasės |
4 |
4 |
47 |
4 |
62 |
pagrindinio ugdymo klasės |
6 |
6 |
52 |
6 |
75 |
Pradinė mokykla (pradinio ugdymo klasės) |
5 |
8 |
164 |
4 |
92 |
Duomenų šaltinis: Mokinių registras ir ŠVIS
2020–2021 m. m. klasės mokinių skaičiaus vidurkis (4 lentelė) yra pakankamai aukštas, vidutinis bendrojo ugdymo mokyklos klasės komplekto dydis (be specialiųjų klasių ir Šventosios pagrindinės mokyklos) yra 23,1 (plg. 2019–2020 m. m. – 22,7). Pradinio ugdymo klasės yra beveik maksimaliai užpildytos, kai kuriose klasėse viršijamas leistinas mokinių skaičius, nes per mokslo metus atvyko mokytis iš kitų savivaldybių (tėvai pakeitė gyvenamąją vietą) ar grižo iš užsienio.
4 lentelė
Mokykla |
Spec. ugdymas |
Pradinis ugdymas
|
Pagrindinio ugdymo I dalis |
Pagrindinio ugdymo II dalis |
Vidurinis ugdymas |
Komplektų skaičius |
klasių skaičius/ mokinių skaičiaus vidurkis |
||||||
Pradinė mokykla |
- |
4/23,0 |
- |
- |
- |
4 |
Senoji gimnazija |
- |
- |
- |
10/24,8
|
8/26,87
|
18 |
„Baltijos“ pagrindinė mokykla |
5/7,0 |
12/22,0
|
12/26,4
|
1/12,0
|
- |
30 |
Vlado Jurgučio progimnazija |
- |
12/23,1 |
12/25,6
|
- |
- |
24 |
Šventosios pagrindinė mokykla |
- |
4/15,5
|
4/13,7
|
2/10,0
|
- |
10 |
Duomenų šaltinis: Mokinių registras (2021-02-22 duomenys)
10. Specialiojo ugdymo pagalba.
2016 m. Palangos bendrojo ugdymo mokyklose specialioji ugdymo pagalba buvo teikiama 10,41 % mokinių ir 21,78 % ikimokyklinio ugdymo mokyklų vaikų, 2020 m. specialioji pagalba buvo teikiama 11,95 % bendrojo ugdymo mokyklų mokinių ir 25,8 % ikimokyklinio ugdymo mokyklų vaikų.
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose didėja, šie mokiniai ugdomi bendrosiose klasėse kartu su visais mokiniais. Mokiniai, turintys didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdomi „Baltijos“ pagrindinės mokyklos specialiosiose arba specialiosiose lavinamosiose klasėse, kurių skaičius kasmet didėja: 2016-2017 m. m. buvo sukomplektuotos 3 specialiųjų ugdymosi poreikių klasės, kuriose buvo ugdomas 21 mokinys, iš jų: specialiojoje lavinamojoje klasėje – 5 mokiniai (iš jų 1 mokinys pagal socialinių įgūdžių programą), specialiojoje pradinėje klasėje – 7 mokiniai, specialiojoje pagrindinėje klasėje – 9 mokiniai; 2020–2021 m. m. sukomplektuotos 5 specialiųjų ugdymosi poreikių klasės, kuriose ugdomi 35 vaikai, iš jų: specialiojoje lavinamojoje klasėje – 6 mokiniai, specialiojoje (turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų) pagal pradinio ugdymo programą (1–3 kl.) – 5 mokiniai, specialiojoje pagal pradinio ugdymo programą (1–4 kl.) – 12 mokinių, specialiojoje pagal pagrindinio ugdymo programą (5, 7, 8 kl.) – 7 mokiniai, specialiojoje pagal pagrindinio ugdymo II dalies programą (9–10 kl.) – 4 mokiniai ir socialinių įgūdžių III mokymosi metų – 1 mokinys.
„Baltijos“ pagrindinė mokykla, atsižvelgdama į mokinio specialiuosius ugdymosi poreikius, užtikrina ugdymąsi pritaikytoje ugdymosi aplinkoje, reikiamos švietimo pagalbos teikimą, aprūpinimą specialiosiomis mokymo priemonėmis ir ugdymui skirtomis techninėmis pagalbos priemonėmis mokykloje, tačiau dėl kasmet didėjančios darbų apimties ir vaikų skaičiaus specialiojo ugdymo klasėse iškilo būtinybė sukoncentruoti dėmesį į specialųjį ugdymą, kryptingai organizuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymo procesą, pakeisti mokyklos organizacinę (valdymo) struktūrą, įsteigiant Specialiojo ugdymo skyrių, kuriam vadovautų skyriaus vedėjas.
III SKYRIUS
BENDROJO PLANO TIKSLAI, UŽDAVINIAI IR PAGRINDINIAI REZULTATŲ RODIKLIAI
11. Tikslas – sudaryti sąlygas plėtoti geros kokybės privalomąjį ir visuotinį švietimą, racionaliai panaudojant valstybės ir Savivaldybės biudžeto skiriamas lėšas, kuriant efektyviai veikiančią švietimo programų įvairovę.
12. Uždaviniai:
12.1. sudaryti sąlygas visose miesto švietimo įstaigose kiekvienam mokiniui gauti valstybės reglamentuotą ugdymo turinį;
12.3. efektyviai panaudoti žmogiškuosius, ūkinius ir finansinius išteklius, tinkamai komplektuojant klases pagal bendruosiuose ugdymo planuose ir Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos apraše nustatytus reikalavimus;
13. Pagrindiniai rezultatų rodikliai:
Pagrindiniai rezultatų rodikliai |
||
Eil. Nr. |
Dabartinė būklė – 2020 m. |
2025 m. |
1 uždavinys. Sudaryti sąlygas visose miesto švietimo įstaigose kiekvienam mokiniui gauti valstybės reglamentuotą ugdymo turinį |
||
1.1. |
Pagrindinį išsilavinimą įgyja 100 % mokinių |
Pagrindinį išsilavinimą įgyja 100 % mokinių |
1.2. |
100% mokinių įgyja vidurinį išsilavinimą |
100% mokinių įgyja vidurinį išsilavinimą |
1.3. |
82,78 % mokinių tęsia mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programas |
83 % mokinių tęsia mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programas |
1.4 |
Pasiekusių bent pagrindinį PUPP pasiekimų lygį mokinių dalis 2019 m. – 64 % (2020 m. PUPP pasiekimų patikrinimas nevyko dėl karantino) |
Pasiekusių bent pagrindinį PUPP pasiekimų lygį mokinių dalis (proc.) – 70 % |
1.5. |
Apibendrintas VBE rodiklis – 225,9 |
Apibendrintas VBE rodiklis – 240,0 |
2 uždavinys. Užtikrinti Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme reglamentuotą pagalbą mokiniui |
||
2.1. |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų, kurie ugdomi bendrojo ugdymo mokyklose ir kuriems teikta švietimo ar konsultacinė pagalba, 11,9 % nuo bendro mokinių skaičiaus |
Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų, kurie ugdomi bendrojo ugdymo mokyklose ir kuriems teikta švietimo ar konsultacinė pagalba, 20 % nuo bendro mokinių skaičiaus |
2.2. |
Mokymosi pagalbos bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams, kuriems teikta švietimo ar konsultacinė pagalba, 21 % nuo bendro mokinių skaičiaus |
Mokymosi pagalbos bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams, kuriems teikta švietimo ar konsultacinė pagalba, 25 % nuo bendro mokinių skaičiaus |
3 uždavinys. Efektyviai panaudoti žmogiškuosius, ūkinius ir finansinius išteklius, tinkamai komplektuojant klases pagal bendruosiuose ugdymo planuose ir Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos apraše nustatytus reikalavimus |
||
3.1. |
Vidutinis pradinio ugdymo pakopos mokinių skaičius klasės komplekte – 22,7 (be Šventosios pagrindinės mokyklos) |
Vidutinis pradinio ugdymo pakopos mokinių skaičius klasės komplekte – 23,0 (be Šventosios pagrindinės mokyklos) |
3.2. |
Vidutinis mokinių skaičius klasės komplekte: pagrindinio ugdymo pakopos klasėse – 25,9 (be Šventosios pagrindinės mokyklos); vidurinio ugdymo klasėse – 24,4 |
Vidutinis mokinių skaičius klasės komplekte: pagrindinio ugdymo pakopos klasėse – 26,0 (be Šventosios pagrindinės mokyklos); vidurinio ugdymo klasėse – 25,0 |
4 uždavinys. Kurti mokymosi aplinką, praturtinant mokyklų mokymo bazę mokymo priemonėmis pagal ugdymo programas bei sudaryti tinkamas šiuolaikinius reikalavimus atitinkančias ugdymo(si) sąlygas |
||
4.1. |
83 % mokyklų pagal pastatų būklę priskirtos I ir II grupei |
100 % mokyklų pagal pastatų būklę priskirtos I ir II grupei |
4.2. |
Mokymo priemonių įsigijimas finansuojamas iš mokymo lėšų
|
Mokymo priemonių įsigijimas finansuojamas iš Savivaldybės mokymo lėšų – 4 eurai vienam mokiniui per mokslo metus (rugsėjo 1 d. duomenimis) |
4.3. |
2 mokyklų teritorijos ir aikštynai sutvarkyti pagal higienos normas |
3 mokyklų teritorijos ir aikštynai sutvarkyti pagal higienos normas |
IV SKYRIUS
BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ TINKLO PERTVARKOS 2021–2025 METŲ BENDRASIS PLANAS
Mokyklos pavadinimas ir vykdomos formaliojo ugdymo programos |
Mokyklos tipas |
Numatomas mokyklos reorganizavimas, vidaus struktūros pertvarka ar likvidavimas |
Planuojamos pertvarkos data |
Mokyklos pavadinimas, mokyklos tipas ir vykdomos programos po mokyklos pertvarkos |
Palangos „Baltijos“ pagrindinė mokykla, pradinio ir pagrindinio ugdymo ir socialinių įgūdžių programos, komplektuojamos specialiosios klasės |
pagrindinė mokykla |
mokyklos organizacinės veiklos pakeitimas –steigiamas specialiojo ugdymo skyrius |
2021-09-01 |
Palangos „Baltijos“ pagrindinė mokykla, pradinio, pagrindinio ugdymo ir socialinių įgūdžių programos, komplektuojamos specialiosios klasės
|
Palangos Vlado Jurgučio progimnazija, pradinio ir pagrindinio ugdymo pirmosios dalies programos |
progimnazija |
nenumatoma |
– |
- |
Palangos pradinė mokykla, pradinio ugdymo programa |
pradinė mokykla |
nenumatoma
|
- |
- |
Palangos sanatorinė mokykla (regioninė), priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo bei akredituota vidurinio ugdymo programos |
gimnazija |
nenumatoma |
- |
- |
Palangos senoji gimnazija, pagrindinio ugdymo antrosios dalies bei vidurinio ugdymo programos |
gimnazija |
nenumatoma |
- |
- |
Palangos Šventosios pagrindinė mokykla, pradinio ir pagrindinio ugdymo programos |
pagrindinė mokykla
|
nenumatoma |
- |
- |