Herbas1

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. RUGPJŪČIO 31 D. SPRENDIMO NR. TS-206 „DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. kovo 25 d. Nr. TS-57

Utena

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. lapkričio 4 d. nutarimą Nr. 1226 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“ ir į epideminę COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) situaciją Utenos rajono savivaldybėje, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1.      Pakeisti Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo (2020 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. TS-99, 2020 m. gegužės 28 d. sprendimo Nr. TS-138 redakcijos):

1.1.   Pakeisti 46.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

46.1. Įregistruotiems Juridinių asmenų registre (juridiniams asmenims) arba pradėjusiems vykdyti veiklą (savarankiškai dirbantiems) ne vėliau kaip 2020 m. lapkričio 7 d. ir vykdantiems komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje.“

1.2.   Pakeisti 46.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

46.2. Vykdantiems ūkinę veiklą, kuri yra įtraukta į Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 4-1171/A1-1301 „Dėl karantino metu ribojamų ir netiesiogiai ribojamų ūkinių veiklų sąrašo patvirtinimo“ patvirtintą karantino metu ribojamų ir netiesiogiai ribojamų veiklų sąrašą.“

1.3.   Pakeisti 46.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

46.3. Vykdantiems individualią veiklą pagal verslo liudijimą, kurių verslo liudijimas 2020 metais galiojo ne trumpesnį kaip 3 mėnesių laikotarpį nenutrūkstamai ar su pertraukomis iki 2020 m. lapkričio 7 d. paskelbto karantino, kurio metu buvo nustatyti ūkinės veiklos apribojimai.“

1.4.    Pakeisti 47 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

47. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, juridiniai asmenys, atitinkantys Aprašo 46.1, 46.2, 46.4 ir 46.5 papunkčių reikalavimus ir smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, dirbantys savarankiškai ir atitinkantys 46.1, 46.2, 46.3 ir 46.5 papunkčių reikalavimus, gali teikti vieną prašymą finansinei paramai gauti dėl patirtų išlaidų (be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), išskyrus atvejus, kai smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai yra ne PVM mokėtojai) kompensavimo, pasirenkant ne daugiau kaip vieną išlaidų rūšį:“

1.5.    Papildyti 47.1 papunkčiu:

47.1. Patalpų nuomos ar rezidavimo paslaugų išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 30 proc. mėnesio išlaidų už patalpų nuomą ar rezidavimo paslaugų išlaidų. Bendra patalpų nuomos ar rezidavimo išlaidų kompensavimo suma - ne daugiau kaip iki 1000 Eur.“

1.6.    Papildyti 47.2 papunkčiu:

47.2. Apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) grėsmių mažinimu ir apsauga, įsigijimo išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius apsaugos prekių, priemonių ir paslaugų (respiratorių, kaukių, pirštinių, apsauginių skydų, akinių, dezinfekavimo paslaugų, dezinfekcinio skysčio, chalatų įsigijimo ir pan., išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su apsauga nuo COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 200 Eur.“

1.7.    papildyti 47.3 papunkčiu:

47.3. Medžiagų ir žaliavų (turinčių trumpą galiojimo terminą), reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidos. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius medžiagų ir žaliavų, tiesiogiai susijusių su vykdoma ūkine komercine veikla, išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 300 Eur.“

1.8.    Pakeisti 48 punktą ir jį išdėstyti taip:

48. Tinkamos kompensuoti išlaidos yra už laikotarpį nuo 2021 m. sausio 1 d. iki karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje pabaigos, įskaitant karantino galiojimo pabaigos mėnesį.“

1.9.   Pakeisti 49 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

49. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, siekdamas gauti finansavimą, atsižvelgiant į pasirinktą patirtų išlaidų rūšį, turi pateikti:“

1.10. Pakeisti 49.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

49.1. Prašymą finansinei paramai gauti (7 priedas).“

1.11Pakeisti 49.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

49.2. Savarankiškai dirbantis - dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopiją (individualios veiklos pažymos kopiją ar verslo liudijimo pažymų už 2020 ir 2021 m. kopijas);“

1.12. Papildyti 49.3 papunkčiu:

49.3. Patalpų nuomos sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip iki 2020 m. lapkričio 7 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios, kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre; kompensuojant rezidavimo paslaugų išlaidas – rezidavimo paslaugų sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip iki 2020 m. lapkričio 7 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios (įskaitant pasirašytas sutartis naujam laikotarpiui), kopiją; sąskaitų faktūrų už suteiktas patalpų nuomos ar rezidavimo paslaugas, pagal kurias bus skaičiuojama kompensacija, kopijas, apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus, kasos išlaidų orderius ir kitus dokumentus, įrodančius, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas).“

1.13. Papildyti 49.4 papunkčiu:

49.4. Apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 ligos (koronoviruso infekcijos) grėsmių mažinimu ir apsauga, įsigijimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus - sąskaitų faktūrų kopijas, apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.“

1.14. papildyti 49.5 papunkčiu:

49.5. Medžiagų ir žaliavų, reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir vykdomos veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidas pagrindžiančius dokumentus - sąskaitų faktūrų kopijas, apmokėjimą įrodančius dokumentų kopijas.“

1.15. papildyti 49.6 papunkčiu:

49.6. Įmonės darbuotojų sąrašą apie darbuotojų deklaruotą gyvenamąją vietą Utenos rajono savivaldybėje Prašymo teikimo datai (taikoma tik smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams, vykdantiems komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje, bet įregistruotiems kitoje Lietuvos Respublikos savivaldybėje).“

1.16Pripažinti netekusiu galios 50 punktą.

1.17.   Pripažinti netekusiu galios 55 punktą.

1.18.   Pripažinti netekusiu galios 57 punktą.

1.19Pakeisti 7 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

2.      Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                Alvydas Katinas

 

 

Utenos rajono savivaldybės smulkiojo

ir vidutinio verslo subjektų rėmimo

programos lėšų naudojimo tvarkos

aprašo

7 priedas

 

PRAŠYMAS

SKIRTI FINANSINĘ PARAMĄ IŠ UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ, SKIRTŲ SMULKIAJAM IR VIDUTINIAM VERSLUI REMTI

 

Utenos rajono savivaldybės administracijai

 

2021 m. ________________ mėn. _______ d.

Utena

Juridinio asmens pavadinimas, kodas, vadovo vardas, pavardė

 

 

Savarankiškai dirbančio asmens vardas, pavardė

 

 

Verslo liudijimo Nr.

Individualios veiklos pažymos Nr.

Ūkininko pažymėjimo

Nr.

PVM mokėtojo kodas

 

 

Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)

 

 

Registracijos adresas

 

 

Veiklos vietos adresas

 

 

Kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas)

 

 

Atsiskaitomosios sąskaitos rekvizitai

 

 

 

Prašau skirti finansinę paramą iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų smulkiajam ir vidutiniam verslui remti (pažymėkite išlaidų rūšį):

□ patalpų nuomos išlaidoms kompensuoti.

□ rezidavimo paslaugų išlaidoms kompensuoti.

□ apsaugos prekių ir paslaugų (išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą), susijusių su COVID-19 grėsmių mažinimu ir apsauga, išlaidoms kompensuoti.

□ medžiagų ir žaliavų, reikalingų darbo vietos funkcionavimui ir vykdomos veiklos tęstinumui užtikrinti, išlaidoms kompensuoti.

 

PRIDEDAMA:

1.____________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________________

4.____________________________________________________________________________

Patvirtinu, kad šiame prašyme ir pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. Prašyme nurodytos išlaidos nebuvo/nebus apmokėtos kitomis paramos lėšomis.  

 

______________ ________________ ________________________

(pareigos)       (parašas)                    (vardas, pavardė)