lietuvos respublikos krašto apsaugos
ministras
ĮSAKYMAS
DĖL krašto apsaugos ministro 2009 M. RUGPJŪČIO 25 D. ĮSAKYMO NR. V-820 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KARINIŲ ORLAIVIŲ PANAUDOJIMO NE KRAŠTO APSAUGOS REIKMĖMS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. kovo 27 d. Nr. V-322
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministro 2009 m. rugpjūčio 25 d. įsakymą Nr. V-820 „Dėl Lietuvos Respublikos karinių orlaivių panaudojimo ne krašto apsaugos reikmėms tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:
2. Pakeičiu nurodytuoju įsakymu patvirtintame Lietuvos Respublikos karinių orlaivių panaudojimo ne krašto apsaugos reikmėms tvarkos apraše:
2.1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
2.2. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:
„13. Karinius orlaivius pervežimams ne krašto apsaugos reikmėms ruošia, skrydžius suplanuoja ir juos vykdo Lietuvos kariuomenės Karinės oro pajėgos. Karinių orlaivių įgulos šiems pervežimams skiriamos Karinės aviacijos skraidymo organizavimo ir skrydžių saugos nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos kariuomenės vado 2014 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-1214 „Dėl Karinės aviacijos skraidymo organizavimo ir skrydžių saugos nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka.“
2.3. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. Lietuvos kariuomenės Karinės oro pajėgos krašto apsaugos ministro nurodymu apdraudžia Lietuvos kariuomenės civilinę atsakomybę dėl pervežamų asmenų (kai šių asmenų gyvybė ir sveikata privalomai neapdrausta nuo nelaimingų atsitikimų tarnyboje (darbe) valstybės biudžeto lėšomis), laikydamosi Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 73 straipsnio 1 dalyje nustatytų reikalavimų.“
2.4. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:
„21. Skrydžio išlaidos apskaičiuojamos pagal šią formulę:
C = No + Nu + U + Mv · k + P + D, kur:
C – skrydžio kaina;
No – maršruto rinkliavų suma (oro navigacijos paslaugų, orlaiviui skrendant valdomąja oro erdve, kaina);
Nu – terminalo rinkliavų suma (oro navigacijos paslaugų, suteiktų orlaiviui tupiant dislokavimo, pradiniame, tarpiniuose ir paskirties oro uostuose, kaina);
U – rinkliavų už naudojimąsi oro uostais (orlaivio tūpimo, stovėjimo, saugumo, palydos, išskrendančio keleivio rinkliavų ir kitų rinkliavų už naudojimąsi oro uostais) suma;
Mv – vieno pervežamo asmens maitinimo ir aptarnavimo kariniame orlaivyje išlaidos;
k – pervežamų asmenų skaičius;
P – papildomos išlaidos, susijusios su papildoma orlaivio priežiūra dislokavimo, pradiniame, paskirties bei tarpiniuose oro uostuose, priklausančia nuo oro sąlygų (ledo nuo orlaivių pašalinimas ir apipurškimas skysčiais, apsaugančiais orlaivį nuo apledėjimo), taip pat kitos šiame punkte nepaminėtos su skrydžiu susijusios išlaidos (taip pat ir orlaivio eksploatavimo išlaidos);
D – pervežamų asmenų Lietuvos kariuomenės civilinės atsakomybės (kai šie asmenys nustatyta tvarka neapdrausti valstybės lėšomis) ir jų bagažo draudimo išlaidos;.“
2.6. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
„23. Lietuvos Respublikoje rinkliavos už naudojimąsi oro uostais ir už oro navigacijos paslaugas skaičiuojamos vadovaujantis rinkliavų už naudojimąsi oro uostu maksimaliais dydžiais, nustatytais Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus, arba dydžiais, numatytais Lietuvos kariuomenės sutartyse su oro uostais ar oro eismo paslaugų teikėjais. Rinkliavos už naudojimąsi oro uostais ir už oro navigacijos paslaugas užsienio valstybėse skaičiuojamos pagal tose valstybėse ar oro uostuose galiojančius tarifus, remiantis oro uostų ar oro eismo paslaugų teikėjų išrašytomis sąskaitomis Lietuvos kariuomenei (Lietuvos kariuomenės Karinėms oro pajėgoms).“