vALSTYBINĖ energetikos reguliavimo tarybA

 

Nutarimas

Dėl Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos

2012 m. liepos 27 d. nutarimo Nr. O3-200 „DĖL ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMO METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. rugpjūčio 31 d. Nr. O3E-1063

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 8 straipsnio 11 dalies
2 punktu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymo 9 straipsnio 3 dalies 4 punktu,
Lietuvos Respublikos elektros energetikos sistemos sujungimo su kontinentinės Europos elektros tinklais darbui sinchroniniu režimu įstatymo Nr. XI-2052 2, 5, 6, 8, 12, 13 ir 131 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 61 straipsniu įstatymu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymo Nr. VIII-1881 2, 7, 9, 56, 67 ir 69 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo septintuoju1 skirsniu įstatymu, Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo Nr. IX-1132 5 straipsnio, 2 ir 4 priedų pakeitimo įstatymu ir atsižvelgdama į Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Dujų ir elektros departamento Elektros skyriaus 2021 m. rugpjūčio 30 d. pažymą
Nr.
O5E-984 Dėl Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos metodikų pakeitimo“, Taryba n u t a r i a:

Pakeisti Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2012 m. liepos 27 d. nutarimą Nr. O3-200 „Dėl Elektros energijos sisteminių paslaugų kainos nustatymo metodikos patvirtinimo“ ir jį išdėstyti nauja redakcija:

 

VALSTYBINĖ ENERGETIKOS REGULIAVIMO TARYBA

 

NUTARIMAS

DĖL ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMO METODIKOS PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo 8 straipsnio 11 dalies
2 punktu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymo 9 straipsnio 3 dalies 4 punktu,
69 straipsnio 17 dalimi ir atsižvelgdama į Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos
(toliau – Taryba)
 Dujų ir elektros departamento Elektros skyriaus 2012 m. liepos 19 d. pažymą Nr. O5-175 „Dėl elektros energijos sisteminių paslaugų kainos nustatymo metodikos patvirtinimo“, Taryba n u t a r i a:

Patvirtinti Elektros energijos sisteminių paslaugų kainos nustatymo metodiką (pridedama).“

 

 

 

Tarybos pirmininkas                                                                                             Renatas Pocius

 


 

PATVIRTINTA

Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos

2012 m. liepos 27 d. nutarimu Nr. O3-200

(Valstybinės energetikos reguliavimo

tarybos 2021 m. rugpjūčio 31 d. nutarimo

Nr. O3E-1063 redakcija)

 

ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Elektros energijos sisteminių paslaugų kainos nustatymo metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja elektros energijos sisteminių paslaugų kainos nustatymo tvarką.

2. Vadovaudamasi Metodika Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (toliau – Taryba) nustato perdavimo sistemos operatoriaus teikiamų elektros energijos sisteminių paslaugų kainą.

3. Metodikos tikslas – nustatyti skaidrius, objektyvius ir nediskriminuojančius principus elektros energijos sisteminių paslaugų kainai nustatyti.

4. Metodika parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos energetikos įstatymo
8 straipsnio 11 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos elektros energetikos 9 straipsnio 3 dalies 4 punktu.

5. Metodikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Energetikos įstatyme, Elektros energetikos įstatyme, Lietuvos Respublikos elektros energetikos sistemos sujungimo su kontinentinės Europos elektros tinklais darbui sinchroniniu režimu įstatyme (toliau – Sinchronizacijos įstatyme), Elektros tinklų naudojimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2012 m. birželio 18 d. įsakymu Nr. 1-116 „Dėl Elektros tinklų naudojimo taisyklių patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ SĄNAUDŲ NUSTATYMO TVARKA

 

6. Taryba nustato perdavimo sistemos operatoriaus teikiamų sisteminių paslaugų sąnaudų sumą, kurią sudaro:

6.1. aktyviosios galios, energijos balanso ir dažnio valdymo paslaugoms teikti:

6.1.1 pirminio aktyviosios galios rezervo (toliau – Pirminis rezervas) sąnaudos;

6.1.2. antrinio aktyviosios galios rezervo (toliau – Antrinis rezervas) sąnaudos, kurias sudaro antrinio avarinio aktyviosios galios rezervo (toliau – Antrinis avarinis rezervas) sąnaudos ir antrinio aktyviosios galios rezervo nuokrypiams reguliuoti (toliau – Antrinis nuokrypių rezervas) sąnaudos;

6.1.3. tretinio aktyviosios galios rezervo (toliau – Tretinis rezervas) sąnaudos;

6.2. reaktyviosios galios ir įtampos valdymo paslaugai teikti (toliau – Įtampos valdymas) sąnaudos;

6.3. avarijų, sutrikimų prevencijos ir jų likvidavimo paslaugai teikti sistemos atstatyme po totalinės avarijos dalyvaujančių įrenginių, naudojamų elektrinei paleisti autonominiu režimu, išlaikymo (toliau – Sistemos atstatymas) sąnaudos;

6.4. izoliuoto elektros energetikos sistemos darbo paslaugos (toliau – Izoliuoto darbo paslauga) sąnaudos;

6.5. izoliuoto elektros energetikos sistemos darbo rezervo užtikrinimo paslaugos (toliau – Izoliuoto darbo rezervo paslauga) sąnaudos;

6.6. kitų papildomų (sisteminių) paslaugų sąnaudos.

7. Taryba nustato Pirminio rezervo sąnaudas:

7.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Pirminio rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

7.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Pirminiam rezervui pirkti;

7.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Pirminio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Pirminio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

7.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Pirminiam rezervui pirkti per praėjusius kalendorinius metus.

8. Taryba nustato Antrinio avarinio rezervo sąnaudas:

8.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Antrinio avarinio rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

8.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Antriniam avariniam rezervui pirkti;

8.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Antrinio avarinio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Antrinio avarinio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

8.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Antriniam avariniam rezervui pirkti per praėjusius kalendorinius metus.

9. Taryba nustato Antrinio nuokrypių rezervo sąnaudas:

9.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Antrinio nuokrypių rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

9.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Antriniam nuokrypių rezervui pirkti;

9.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Antrinio nuokrypių rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Antrinio nuokrypių rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

9.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Antriniam nuokrypių rezervui pirkti per praėjusius kalendorinius metus.

10. Taryba nustato Tretinio rezervo sąnaudas:

10.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Tretinio rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

10.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Tretiniam rezervui pirkti;

10.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Tretinio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Tretinio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

10.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Tretiniam rezervui pirkti per praėjusius kalendorinius metus.

11. Taryba nustato Įtampos valdymo sąnaudas, teikiant reaktyviosios galios ir įtampos valdymo paslaugą:

11.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Įtampos valdymo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

11.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Įtampos valdymo paslaugai teikti;

11.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Įtampos valdymo poreikio ir faktiškai užsakyto Įtampos valdymo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

11.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Įtampos valdymo paslaugai teikti per praėjusius kalendorinius metus.

12. Taryba nustato Sistemos atstatymo sąnaudas, teikiant avarijų, sutrikimų prevencijos ir jų likvidavimo paslaugą įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas:

12.1. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus Sistemos atstatymo sąnaudas;

12.2. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Sistemos atstatymo paslaugai teikti per praėjusius kalendorinius metus.

13. Taryba nustato Izoliuoto darbo paslaugos sąnaudas:

13.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Izoliuoto darbo paslaugos poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

13.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Izoliuoto darbo paslaugai pirkti;

13.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Izoliuoto darbo paslaugos poreikio ir faktiškai užsakyto Izoliuoto darbo paslaugos kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

13.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų Izoliuoto darbo paslaugai pirkti per praėjusius kalendorinius metus.

14. Taryba nustato Izoliuoto darbo rezervo paslaugos sąnaudas:

14.1. įvertinusi perdavimo sistemos operatoriaus prognozuojamą Izoliuoto darbo rezervo paslaugos poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

14.2. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus sąnaudas Izoliuoto darbo rezervo paslaugai teikti;

14.3. įvertinusi skirtumą tarp prognozuoto Izoliuoto darbo rezervo paslaugos poreikio ir faktiškai užsakyto Izoliuoto darbo rezervo paslaugos kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

14.4. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų perkant Izoliuoto darbo rezervo paslaugą per praėjusius kalendorinius metus.

15. Taryba nustato kitų papildomų paslaugų sąnaudas:

15.1. įvertinusi prognozuojamas perdavimo sistemos operatoriaus kitų papildomų paslaugų sąnaudas;

15.2. įvertinusi skirtumą tarp faktiškai patirtų sąnaudų ir Tarybos nustatytų sąnaudų kitoms papildomoms paslaugoms teikti per praėjusius kalendorinius metus.

16. Taryba įvertina ir nustato elektros energijos kaupimo įrenginių sistemos operatoriaus faktiškai patirtas būtinąsias elektros energijos kaupimo įrenginių techninio palaikymo ir saugos užtikrinimo sąnaudas laikotarpiu nuo Sinchronizacijos įstatymo 61 straipsnio 5 dalyje numatyto Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl paskirtojo kaupimo sistemos operatoriaus paskyrimo atšaukimo įsigaliojimo dienos iki elektros energijos kaupimo įrenginių sistemos operatoriaus valdomų elektros energijos kaupimo įrenginių perleidimo, numatyto minėto įstatymo 61 straipsnio 6 dalyje, sandorio įsigaliojimo dienos. Tarybos pagrįstomis pripažintos paskirtojo kaupimo sistemos operatoriaus sąnaudos įtraukiamos į elektros energijos sisteminių paslaugų kainą, įpareigojant perdavimo sistemos operatorių išmokėti sąnaudų padengimui skirtą sumą elektros energijos kaupimo įrenginių sistemos operatoriui.

17. Taryba nustato perdavimo sistemos operatoriaus teikiamų elektros energijos sisteminių paslaugų sąnaudas kaip Metodikos 7–16 punktuose nustatytų sąnaudų sumą.

 

III SKYRIUS

ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMO TVARKA

 

18. Taryba nustato elektros energijos sisteminių paslaugų kainą:

18.1. įvertinusi Metodikos 17 punkte nustatytą elektros energijos sisteminių paslaugų sąnaudų sumą;

18.2. įvertinusi skirtumą tarp prognozuotų surinkti ir faktiškai surinktų lėšų už sisteminių paslaugų teikimą praėjusiais kalendoriniais metais;

18.3. įvertinusi prognozuojamą vartotojų suvartoti elektros energijos kiekį per ateinančius kalendorinius metus;

18.4. kaip santykį tarp Metodikos 18.1 bei 18.2 punktuose nurodytų dydžių sumos ir
18.3 punkte nurodyto vartojimo kiekio.

 

IV SKYRIUS

REIKALAVIMAI, SUSIJĘ SU ELEKTROS ENERGIJOS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ KAINOS NUSTATYMU

 

19. Siekiant, kad būtų tinkamai apskaičiuotos bei nustatytos elektros energijos sisteminių paslaugų teikimo sąnaudos ir elektros energijos sisteminių paslaugų kaina ateinantiems kalendoriniams metams, perdavimo sistemos operatorius ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų rugpjūčio 15 d. raštu Tarybai privalo pateikti šią informaciją ir ją pagrindžiančius dokumentus:

19.1. Metodikos 7 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.1.1. prognozuojamą Pirminio rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.1.2. prognozuojamas sąnaudas Pirminiam rezervui pirkti;

19.1.3. skirtumą tarp prognozuoto Pirminio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Pirminio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.1.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Pirminiam rezervui pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.2. Metodikos 8 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.2.1. prognozuojamą Antrinio avarinio rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.2.2. prognozuojamas sąnaudas Antriniam avariniam rezervui pirkti;

19.2.3. skirtumą tarp prognozuoto Antrinio avarinio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Antrinio avarinio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.2.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Antriniam avariniam rezervui pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.3. Metodikos 9 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.3.1. prognozuojamą Antrinio nuokrypių rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.3.2. prognozuojamas sąnaudas Antriniam nuokrypių rezervui pirkti;

19.3.3. skirtumą tarp prognozuoto Antrinio nuokrypių galios rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Antrinio nuokrypių rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.3.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Antriniam nuokrypių rezervui pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.4. Metodikos 10 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.4.1. prognozuojamą Tretinio galios rezervo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.4.2. prognozuojamas sąnaudas Tretiniam rezervui pirkti;

19.4.3. skirtumą tarp prognozuoto Tretinio rezervo poreikio ir faktiškai užsakyto Tretinio rezervo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.4.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Tretiniam rezervui pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.5. Metodikos 11 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.5.1. prognozuojamą Įtampos valdymo poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.5.2. prognozuojamas sąnaudas Įtampos valdymo paslaugai teikti;

19.5.3. skirtumą tarp prognozuoto Įtampos valdymo poreikio ir faktiškai panaudoto Įtampos valdymo kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.5.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Įtampos valdymo paslaugai teikti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.6. Metodikos 12 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.6.1. prognozuojamas Sistemos atstatymo sąnaudas ateinantiems kalendoriniams metams;

19.6.2. skirtumą tarp Tarybos nustatytų Sistemos atstatymo sąnaudų ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.7. Metodikos 13 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.7.1. prognozuojamą Izoliuoto darbo paslaugos poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.7.2. prognozuojamas sąnaudas Izoliuoto darbo paslaugai pirkti ateinantiems kalendoriniams metams;

19.7.3. skirtumą tarp prognozuoto Izoliuoto darbo paslaugos poreikio ir faktiškai užsakyto Izoliuoto darbo paslaugos kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.7.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Izoliuoto darbo paslaugai pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.8. Metodikos 14 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.8.1. prognozuojamą Izoliuoto darbo rezervo paslaugos poreikį ateinantiems kalendoriniams metams;

19.8.2. prognozuojamas sąnaudas Izoliuoto darbo rezervo paslaugai pirkti ateinantiems kalendoriniams metams;

19.8.3. skirtumą tarp prognozuoto Izoliuoto darbo rezervo paslaugos poreikio ir faktiškai užsakyto Izoliuoto darbo rezervo paslaugos kiekio per praėjusius kalendorinius metus;

19.8.4. skirtumą tarp Tarybos nustatytų sąnaudų Izoliuoto darbo rezervo paslaugai pirkti ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.9. Metodikos 15 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti:

19.9.1. prognozuojamas kitas papildomas sąnaudas ateinantiems kalendoriniams metams;

19.9.2. skirtumą tarp Tarybos nustatytų kitų papildomų sąnaudų ir faktiškai patirtų sąnaudų per praėjusius kalendorinius metus.

19.10. Metodikos 18.3 punkte nurodytu atveju pateikia informaciją ir pagrindžiančius dokumentus apie prognozuojamą vartotojų suvartoti elektros energijos kiekį per ateinančius kalendorinius metus, kuriam taikytini mokėjimai už elektros energijos sistemines paslaugas.

20. Siekiant, kad būtų tinkamai apskaičiuotos bei nustatytos elektros energijos sisteminių paslaugų teikimo sąnaudos ir elektros energijos sisteminių paslaugų kaina, elektros energijos kaupimo įrenginių sistemos operatorius Metodikos 16 punkte nurodytoms sąnaudoms nustatyti ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų rugpjūčio 15 d. raštu privalo pateikti Tarybai faktiškai patirtas būtinąsias elektros energijos kaupimo įrenginių techninio palaikymo ir saugos užtikrinimo sąnaudas laikotarpiu nuo Sinchronizacijos įstatymo 61 straipsnio 5 dalyje numatyto Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl paskirtojo kaupimo sistemos operatoriaus paskyrimo atšaukimo įsigaliojimo dienos iki elektros energijos kaupimo įrenginių sistemos operatoriaus valdomų elektros energijos kaupimo įrenginių perleidimo, numatyto minėto įstatymo 61 straipsnio 6 dalyje, sandorio įsigaliojimo dienos.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

21. Įmonė, turinti elektros energijos perdavimo veiklos licenciją, per 40 dienų nuo ataskaitinio pusmečio ir ataskaitinių metų pabaigos privalo Tarybai pateikti pusmetinę (išskaidant ketvirčiais) ir metinę perdavimo sistemos operatoriaus sisteminių paslaugų teikimo ataskaitą (priedas).

22. Taryba, nustatydama elektros energijos sisteminių paslaugų sąnaudas ir elektros energijos sisteminių paslaugų kainą, turi teisę naudoti visą teisės aktų nustatyta tvarka Tarybos turimą ir Tarybai prieinamą informaciją.

23. Asmenys, pažeidę Metodikos nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

24. Tarybos veiksmai arba neveikimas, įgyvendinant šią Metodiką, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

_________________

 

part_bbc9719d247146989f2cd0a4502f533f_end


 

Elektros energijos sisteminių paslaugų kainos

nustatymo metodikos

priedas

 

Duomenys apie ūkio subjektą:

 

Duomenys apie kontaktinį asmenį:

 

Pavadinimas

 

V. pavardė

 

Kodas

 

Pareigos

 

Buveinės adresas

 

Telefonas

 

Telefonas

 

Faksas

 

Faksas

 

El. paštas

 

Tinklalapis

 

 

 

El. paštas

 

 

 

 

PERDAVIMO SISTEMOS OPERATORIAUS SISTEMINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO ATASKAITA UŽ 20__ M. _____________PUSMETĮ

 

______________

(sudarymo data)

 

Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai

Verkių g. 25C-1, LT-08223 Vilnius, info@vert.lt

 

Eil. Nr.

Rodiklis

Mato vnt.

Praėjusieji metai

Ataskaitiniai metai

I ketv.

II ketv.

III ketv.

IV ketv.

1.

Nupirktas Pirminio rezervo kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

2.

Nupirktas Antrinio avarinio rezervo kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

3.

Nupirktas Antrinio nuokrypių rezervo kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

4.

Nupirktas Tretinio rezervo kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

5.

Panaudotas Įtampos valdymo kiekis

MVarh

 

 

 

 

 

 

6.

Nupirktas Izoliuoto darbo paslaugos kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

7.

Nupirktas Izoliuoto darbo rezervo paslaugos kiekis

MW

 

 

 

 

 

 

8.

Sisteminių paslaugų sąnaudos iš viso

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.1.

Pirminio rezervo pirkimo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.2.

Antrinio avarinio rezervo pirkimo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.3.

Antrinio nuokrypių rezervo pirkimo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.4.

Tretinio rezervo pirkimo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.5.

Įtampos valdymo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.6.

Sistemos atstatymo sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.7.

Izoliuoto darbo paslaugos sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.8.

Izoliuoto darbo rezervo paslaugos sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

8.9.

Kitos papildomų (sisteminių) paslaugų sąnaudos

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

9.

Pajamos iš sisteminių paslaugų pardavimo

mln. Eur

 

 

 

 

 

 

10.

Perduotos elektros energijos kiekis, kuriam užtikrinamos sisteminės paslaugos

mln. kWh

 

 

 

 

 

 

11.

Vidutinė sisteminių paslaugų kaina

euro ct/kWh

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Įmonė savo nuožiūra gali papildyti lentelę įrašais, patikslinančiais rodiklių dydžius.

 

Tvirtinu

____________

pareigos

___________

parašas

________________

vardas, pavardė

______________

 

 

 

part_4567d52511e147858f5747e8548f1738_end