LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2014 m. rugsėjo 5 d. Nr. 1V-592
Vilnius
Vadovaudamasis 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3 punktu,
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro
2014 m. rugsėjo 5 d. įsakymu Nr.1V-592
VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų (toliau – valstybės projektai), kuriuos numatoma įgyvendinti pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos veiksmų programos, skirtos ekonomikos augimui ir darbo vietų kūrimui ir tęsiančios 2007–2013 metų konvergencijos tikslo programas (toliau – Veiksmų programa), Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Ministerija) administruojamo 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ (toliau – 10 prioritetas) uždavinius, 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ (toliau – 5 prioritetas) 5.1.1 uždavinį „Sumažinti dėl klimato kaitos atsirandančius nuostolius“ ir 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ (toliau – 7 prioritetas) 7.1.1 uždavinį „Padidinti ūkinės veiklos įvairovę ir pagerinti sąlygas investicijų pritraukimui, siekiant kurti naujas darbo vietas tikslinėse teritorijose (miestuose)“, valstybės projektų sąrašų sudarymo, tvirtinimo ir keitimo tvarką tais atvejais, kai valstybės projektai atrenkami iš anksto iki įsigalios 2014–2020 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų panaudojimą reglamentuojantys ES ir nacionaliniai teisės aktai.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 998 „Dėl 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Laikinosios tvarkos aprašas).
II SKYRIUS
VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS
3. Ministerija valstybės projektų sąrašą sudaro vadovaudamasi Aprašu ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintą valstybės projektų finansavimo sąlygų aprašą (toliau – PFSA).
4. Prieš sudarydama valstybės projektų sąrašą Ministerija galimiems pareiškėjams, numatytiems PFSA, raštu siunčia kvietimą teikti projektinį pasiūlymą pagal Aprašo 1 priede nustatytą projektinio pasiūlymo formą.
5. Kvietime teikti projektinį pasiūlymą turi būti nurodyta:
5.1. Veiksmų programos prioriteto ir konkretaus uždavinio, pagal kurį siūloma teikti projektinį pasiūlymą, pavadinimai;
5.2. institucija, kuriai reikia pateikti projektinį pasiūlymą, jos adresas ir kontaktinio asmens vardas, pavardė, telefono ir fakso numeriai, elektroninio pašto adresas, kuriais galima gauti papildomą informaciją;
5.3. projektinio pasiūlymo galutinis pateikimo terminas, kuris negali būti trumpesnis kaip 20 darbo dienų nuo dienos, kada pareiškėjas gauna kvietimą teikti projektinį pasiūlymą;
6. Ministerija, gavusi pareiškėjo pateiktą projektinį pasiūlymą, ne ilgiau kaip per 20 darbo dienų nuo projektinio pasiūlymo Ministerijoje gavimo dienos turi įvertinti, ar valstybės projektas:
6.1. atitinka bent vieną Veiksmų programoje numatytą finansuoti prioriteto konkretų uždavinį ir PFSA nurodytus strateginio planavimo dokumentus;
6.2. yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programoje numatytiems, PFSA nurodytame (-uose) strateginio planavimo dokumente (-uose) nustatytiems valstybės projekto tikslams įgyvendinti; šis vertinimo aspektas netaikomas iš Europos socialinio fondo, Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo bendrai finansuojamiems projektams, kai tokios išimtys nustatytos Investicijų projektų sąnaudų ir naudos analizės atlikimo ir jos kokybės vertinimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu;
7. Pagal 10 prioriteto konkretų uždavinį pateikto projektinio pasiūlymo atitiktį Aprašo 6 punkte nustatytiems reikalavimams vertina Ministerijos Regioninės politikos departamento Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos skyriaus ne mažiau kaip du darbuotojai, o pagal 5 ir 7 prioritetų konkrečius uždavinius – Ministerijos Regioninės politikos departamento Sanglaudos skatinimo veiksmų programos skyriaus ne mažiau kaip du darbuotojai (toliau – atsakingi darbuotojai).
8. Projektinio pasiūlymo atitiktį Aprašo 6.2 papunktyje nustatytiems reikalavimams atsakingi darbuotojai įvertina vadovaudamiesi Investicijų projektų sąnaudų ir naudos analizės atlikimo ir jos kokybės vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu.
9. Atsakingi darbuotojai, atliekantys projektinių pasiūlymų vertinimą, atsižvelgdami į projektinių pasiūlymų specifiką, gautų projektinių pasiūlymų vertinimui gali pasitelkti ir kitus specialistus, ekspertus.
10. Tuo atveju, jei projektiniam pasiūlymui vertinti trūksta informacijos ir duomenų ar yra netikslumų, atsakingi darbuotojai turi teisę raštu ar elektroniniu paštu projektiniame pasiūlyme nurodyto kontaktinio asmens paprašyti paaiškinti, papildyti ar patikslinti pateiktą informaciją, ir nustatyti terminą informacijai pateikti.
11. Atsakingiems darbuotojams įvertinus projektinio pasiūlymo atitiktį Aprašo 6 punkte nustatytiems reikalavimams, parengiama Išvada dėl projektinio pasiūlymo pagal Aprašo 2 priede nustatytą formą.
12. Jeigu atliekant projektinio pasiūlymo atitikties Aprašo 6 punkte nustatytiems reikalavimams vertinimą atsakingi darbuotojai nustato, kad projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno Aprašo 6 punkte nustatyto reikalavimo, Išvada dėl projektinio pasiūlymo per 5 darbo dienas nuo projektinio pasiūlymo vertinimo termino pabaigos raštu išsiunčiama pareiškėjui.
13. Į valstybės projektų sąrašą gali būti įtraukiami tik tie valstybės projektai, kurie atitinka visus Aprašo 6 punkte nustatytus reikalavimus.
14. Valstybės projektų sąrašas sudaromas pagal Laikinosios tvarkos aprašo 3 priede nustatytą formą ir tvirtinamas Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro įsakymu.
15. Patvirtinus valstybės projektų sąrašą, Ministerija per 5 darbo dienas elektroniniu paštu apie tai informuoja į valstybės projektų sąrašą įtraukto projektinio pasiūlymo formoje nurodytą kontaktinį asmenį ir raštu bei elektroniniu paštu viešąją įstaigą Europos socialinio fondo agentūrą, kai valstybės projektų sąrašas patvirtintas pagal 10 prioritetą, ir viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą, kai valstybės projektų sąrašas patvirtintas pagal 5 ir 7 prioritetus.
III SKYRIUS
VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ KEITIMAS
16. Patvirtintas valstybės projektų sąrašas gali būti keičiamas, jeigu:
17. Ministerija, gavusi 16 punkte nurodytą informaciją su prašymu pakeisti valstybės projektų sąrašą, įvertina priežastis, dėl kurių iškilo poreikis keisti valstybės projektų sąrašą, ir:
17.1. pakeičia valstybės projektų sąrašą ir ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo valstybės projektų sąrašo pakeitimo apie tai raštu ir elektroniniu paštu informuoja pagal kompetenciją viešąją įstaigą Europos socialinio fondo agentūrą arbą viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą;
17.2. tuo atveju, kai nesutinka keisti valstybės projektų sąrašo, apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo 16 punkte nurodytos informacijos gavimo Ministerijoje dienos, raštu informuoja pareiškėją ir pagal kompetenciją viešąją įstaigą Europos socialinio fondo agentūrą arbą viešąją įstaigą Centrinę projektų valdymo agentūrą, nurodydama nesutikimo priežastis.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Ministerija, patvirtinusi PFSA ir valstybės projektų sąrašą ar jų pakeitimus, ne vėliau kaip per 7 dienas nuo šių dokumentų patvirtinimo dienos elektronines dokumentų versijas paskelbia ES struktūrinės paramos svetainėje www.esparama.lt.
19. Visi dokumentai ir (arba) jų kopijos, susiję su valstybės projektų sąrašų sudarymu ir (arba) keitimu, yra saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“.
______________________
Valstybės projektų planavimo
tvarkos aprašo
1 priedas
(Projektinio pasiūlymo forma)
__________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
PROJEKTINIS PASIŪLYMAS
_____________ Nr. ___________
(data)
Preliminarus valstybės projekto pavadinimas |
(Galimas simbolių skaičius – 300) |
1. Pareiškėjo duomenys
Pareiškėjo rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
|
Pareiškėjo kontaktiniai duomenys |
Adresas |
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Valstybės projekto vadovas / Atsakingas asmuo |
Vardas ir pavardė |
|
Pareigos |
|
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Kontaktinis asmuo |
Vardas ir pavardė |
|
Pareigos |
|
|
Telefonas |
|
|
Faksas |
|
|
El. p. adresas |
|
2. Duomenys apie valstybės projekto partnerį
Ar valstybės projektas turi |
o taip o ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelės dalis nepildoma) |
Partnerio Nr. (...) rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
3. Valstybės projekto aprašymas (santrauka)
Trumpas valstybės projekto esmės aprašymas |
Nurodyti, kokia problema sprendžiama, kokios priežastys sąlygoja valstybės projekto įgyvendinimą, nurodyti valstybės projekto tikslą ir aprašyti, kaip jis susijęs su konkretaus uždavinio, pagal kurį teikiamas projektinis pasiūlymas, tikslu, trumpai aprašyti, kokios valstybės projekto veiklos bus įgyvendinamos ir kaip jos susijusios su PFSA nurodytomis veiklomis, pateikti kitą svarbią informaciją (Galimas simbolių skaičius – 1000) |
Valstybės projekto atitiktis bent vienam Veiksmų programoje numatytam finansuoti prioriteto konkrečiam uždaviniui ir PFSA nurodytiems strateginio planavimo dokumentams |
|
Valstybės projekto parengtumas ir atitiktis valstybės projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms PFSA |
Jei PFSA numatyti valstybės projektų parengtumo reikalavimai, nurodyti kaip valstybės projektas juos atitinka. Taip pat nurodyti kitus iki projektinio pasiūlymo pateikimo atliktus parengiamuosius valstybės projekto darbus bei darbus, kurie bus atlikti iki valstybės projekto paraiškos pateikimo pagal kompetenciją viešajai įstaigai Europos socialinio fondo agentūrai arba viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai. (Galimas simbolių skaičius – 600) |
4. Valstybės projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os), fiziniai rodikliai
Valstybės projekto tikslas:
(Nurodomas valstybės projekto tikslas. Galimas simbolių skaičius – 1 000. Nurodyti privaloma.) |
|||
Valstybės projekto uždavinys |
Planuojamos valstybės projekto veiklos pavadinimas |
Planuojamos valstybės projekto veiklos aprašymas |
Fiziniai rodikliai |
1 |
2 |
3 |
4 |
Detalizuojamas valstybės projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje. Tikslui pasiekti negali būti numatomi daugiau kaip trys uždaviniai. Galimas simbolių skaičius – 450. Nurodyti privaloma. |
Nurodomos valstybės projekto veiklos. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.
Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.
Prie vieno valstybės projekto uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas valstybės projekto veiklas, bet ne daugiau kaip penkias. |
Aprašoma kiekviena valstybės projekto veikla, ją pagrindžiant. Galimas simbolių skaičius – 10 000. |
Nurodomi fizinių rodiklių pavadinimai, siektinos reikšmės ir mato vienetai. Vienai veiklai nurodomas vienas rodiklis. Galimas simbolių skaičius – 220. |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
(...) |
|
|
|
5. Stebėsenos rodikliai
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio matavimo vnt. |
Planuojama rodiklio reikšmė |
Produkto rodikliai |
||
PFSA nurodyti stebėsenos produkto rodikliai. |
Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: kilometras (km), valandos (h) ir pan. |
Nurodoma vykdant projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė. |
Rezultato rodikliai |
||
PFSA nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai.
|
Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz., procentas (proc.).
|
Nurodoma vykdant valstybės projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė |
Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus simbolių skaičius – 1000.
6. Preliminarus valstybės projekto biudžetas
Išlaidų kategorijos Nr. |
Išlaidų kategorijos pavadinimas |
Planuojama valstybės projekto išlaidų suma, Lt |
Išlaidų pagrindimas, priskyrimas valstybės projekto veikloms, nurodytoms 4 projektinio pasiūlymo dalyje |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Žemė |
|
|
2. |
Nekilnojamasis turtas |
|
|
3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
|
|
4. |
Įranga, įrenginiai ir kt. turtas |
|
|
5. |
Valstybės projekto vykdymas |
|
|
6. |
Informavimas apie valstybės projektą |
|
|
7. |
Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą |
|
|
Iš viso: |
|
|
7. Valstybės projekto išlaidų finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma, Lt |
1 |
2 |
1. Prašomos skirti lėšos |
Nurodoma prašoma skirti valstybės projekto finansavimo lėšų suma. |
2. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas. Nurodyti privaloma. |
2.1. Viešosios lėšos |
2.1.1 + 2.1.2 + 2.1.3 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybės biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma. |
2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Galima įvesti tik skaičių. |
2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybės biudžeto lėšos. Galima įvesti tik skaičių. |
2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Galima įvesti tik skaičių. |
2.2. Privačios lėšos |
2.2.1 + 2.2.2 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma. |
2.2.1. Nuosavos lėšos |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Galima įvesti tik skaičių. |
2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai |
Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Galima įvesti tik skaičių. |
3. Iš viso |
1 + 2 Nurodoma bendra projekto išlaidų suma. 1 ir 2 eilučių suma turi sutapti su bendra išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Valstybės projekto biudžetas“. |
8. Valstybės projekto įgyvendinimo laikotarpis ir paraiškos rengimas
Paraiškos finansuoti valstybės projektą pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (metai, mėnuo, diena) |
|
Preliminari valstybės projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais |
|
9. Projektinio pasiūlymo priedai
Eil. Nr. |
Priedo pavadinimas |
Priedo lapų skaičius |
1. |
Valstybės projekto alternatyvų vertinimas Pateikiamas pagrindimas, kad valstybės projektas yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programoje numatytiems, PFSA nurodytame (-uose) strateginio planavimo dokumente (-uose) nustatytiems valstybės projekto tikslams įgyvendinti. Valstybės projekto alternatyvų vertinimas turi būti atliktas vadovaujantis Investicijų projektų sąnaudų ir naudos analizės atlikimo ir jos kokybės vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu. |
|
2. |
Pateikiami priedai, nurodyti PFSA, ir (arba) kiti dokumentai, pagrindžiantys projektiniame pasiūlyme nurodytą informaciją. |
|
(...) |
|
|
10. Pareiškėjo patvirtinimas
Patvirtinu, kad šioje formoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga.
______________________________________________ ________ _______________
(atsakingo asmens pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Valstybės projektų planavimo
tvarkos aprašo
2 priedas
(Išvados dėl projektinio pasiūlymo forma)
___________________________________________________________________________
(projektinio pasiūlymo išvadą pildančių atsakingų darbuotojų struktūrinio padalinio pavadinimas)
IŠVADA DĖL PROJEKTINIO PASIŪLYMO
_____________
(data)
Vilnius
1. Projektinio pasiūlymo duomenys
Preliminarus valstybės projekto pavadinimas
|
|
Pareiškėjo pavadinimas
|
|
Valstybės projekto vertė (Lt) |
|
Veiksmų programos uždavinys, pagal kurį teikiamas projektinis pasiūlymas |
|
Projektinio pasiūlymo gavimo data ir registravimo numeris |
|
2. Projektinio pasiūlymo įvertinimas
Nr. |
Vertinimo aspektas |
Taip / Ne / Netaikoma |
Pastabos / paaiškinimai |
1. |
Projektiniame pasiūlyme numatytos veiklos atitinka bent vieną Veiksmų programoje numatytą finansuoti prioriteto konkretų uždavinį |
|
|
2. |
Projektiniame pasiūlyme aprašytas valstybės projektas atitinka PFSA nurodytus strateginio planavimo dokumentus |
|
|
3. |
Projektiniame pasiūlyme aprašytas valstybės projektas atitinka valstybės projektų parengtumo sąlygas, nustatytas PFSA |
|
|
4. |
Projektiniame pasiūlyme išnagrinėtos visos PFSA nurodytos nagrinėti valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos |
|
|
5. |
Projektiniame pasiūlyme aprašytas valstybės projektas yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programoje numatytiems, PFSA nurodytame (-uose) strateginio planavimo dokumente (-uose) nustatytiems valstybės projekto tikslams įgyvendinti: |
|
|
5.1. |
Valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais: |
|
|
5.1.1. |
valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos; |
|
|
5.1.2. |
valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis; |
|
|
5.1.3. |
valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma; |
|
|
5.1.4. |
optimali projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, naudos ir sąnaudų santykio) reikšmes; |
|
|
5.1.5. |
pasirinktai valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų; |
|
|
5.2. |
valstybės projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu (šis vertinimo aspektas taikomas valstybės projektams, kuriems netaikomas 5.1 papunktyje nurodytas vertinimo aspektas, vadovaujantis Investicijų projektų sąnaudų ir naudos analizės atlikimo ir jos kokybės vertinimo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu). |
|
|
6. |
Pateikti visi priedai, nurodyti PFSA |
|
|
3. Atsakingo darbuotojo (-ų) pastabos
|
4. Išvados dėl projektinio pasiūlymo atitikties Aprašo 6 punkte nustatytiems reikalavimams
□ Projektinis pasiūlymas atitinka visus Aprašo 6 punkte nustatytus reikalavimus ir gali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą.
□ Projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno Aprašo 6 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. (nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka) ir negali būti įtraukiamas į valstybės projektų sąrašą.
__________________________ ____________________
1-ojo vertintojo vardas, pavardė parašas, data
__________________________ ____________________
2-ojo vertintojo vardas, pavardė parašas, data
Išvadą tvirtinu:
Regioninės politikos departamento direktorius _____________________
Vardas, pavardė parašas, data