Pagėgių savivaldybės taryba
sprendimas
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ FINANSAVIMO PROGRAMOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. birželio 20 d. Nr. T- 122
Pagėgiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 22 ir 38 punktais, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu, Pagėgių savivaldybės strateginiu veiklos planu, patvirtintu Pagėgių savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-52 „Dėl Pagėgių savivaldybės 2023 – 2025 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Pagėgių savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Pagėgių savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Pagėgių savivaldybės tarybos 2019 m. spalio 31 d. sprendimą Nr. T-183 „Dėl Pagėgių savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos tvarkos aprašo patvirtinimo“ su vėlesniu pakeitimu.
3. Sprendimą paskelbti Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės tarybos 2023 m. birželio 20 d.
sprendimu Nr. T-122
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ FINANSAVIMO PROGRAMOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų (toliau – SVV subjektas) finansavimo programos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo tikslus ir uždavinius, finansinės paramos priemones ir finansavimo sąlygas, pateikimo tvarką ir vertinimą, programos lėšų apskaitą ir kontrolę.
2. Pagėgių savivaldybės (toliau – Savivaldybė) taryba lėšas smulkiojo ir vidutinio subjektų finansavimo programai (toliau – Programa) numato tvirtindama metinį Savivaldybės biudžetą pagal Savivaldybės strateginio veiklos plano 6 programą. Programos finansavimo šaltinis – Savivaldybės biudžeto lėšos.
3. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymu (toliau – Įstatymas), Pagėgių savivaldybės strateginiu veiklos planu.
4. Pagal šią Programą finansinė parama teikiama vidutinėms, mažoms ir labai mažoms įmonėms, atitinkančioms Įstatymo 3 straipsnio nustatytas sąlygas ir verslininkams, atitinkančius Įstatymo 4 straipsnyje nustatytas sąlygas.
IISKYRIUS
PARAMOS TEIKIMO NAUDOJIMO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
6. Programos tikslai – gyvenimo lygio kilimas Pagėgių savivaldybėje, kokybiškų asmens aptarnavimo tinklų plėtra, įmonių konkurencingumo ir patrauklumo investicijoms didinimas, efektyvus paramos įsisavinimas.
7. Programos uždaviniai:
7.3. sudaryti kuo palankesnes sąlygas plėtoti smulkųjį verslą kuriant naujas darbo vietas ir siekiant išlaikyti esamas;
III SKYRIUS
FINANSINĖS PARAMOS PRIEMONĖS IR FINANSAVIMO SĄLYGOS
8. Einamaisiais metais bendras kompensacijų iš programos lėšų dydis negali viršyti 1500,00 Eur (išskyrus finansuojant 14.1 papunktyje nurodytai priemonei – skiriamų lėšų dydis gali būti didesnis) vienam SVV subjektui per vienus kalendorinius metus.
10. Finansinė parama skiriama kompensavimo būdu, tai yra kompensuojama dalis išlaidų, patirtų per 12 mėnesių nuo paraiškos pateikimo finansinei paramai gauti dienos (imtinai), be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM), išskyrus SVV subjektus, kai jie yra ne PVM mokėtojai.
11. Pareiškėjas pripažįstamas tinkamas gauti programos finansavimą, jei jis:
11.1. atitinką SVV subjekto apibrėžimą ir jo įmonės registracijos vieta, deklaruota gyvenamoji vieta ir plėtojamas verslas yra Pagėgių savivaldybės teritorijoje;
11.2. verslo subjektas, dirbantis pagal verslo liudijimą / individualios veiklos pažymą, kurie išduoti ne trumpesniam kaip 9 mėnesių laikotarpiui per kalendorinius metus;
12. Parama neskiriama:
12.2. įmonėms, kuriose valstybei ar Savivaldybei priklauso daugiau kaip ½ įstatinio kapitalo ar balsavimo teisių;
12.3. SVV subjektams, turintiems įsiskolinimų valstybės, Savivaldybės biudžetui, fondams ir Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;
12.4. ūkininkams, žemės ūkio bendrovėms ir kita žemės ūkio veikla besiverčiančioms įmonėms, kurių daugiau kaip 50 proc. pajamų yra gaunama iš žemės ūkio veiklos;
13. Priemone remiamos visos legalios ūkinės − komercinės veiklos rūšys, išskyrus:
13.2. gėrimų gamybą, išskyrus salyklo, nealkoholinių gėrimų, mineralinio ir kito, pilstomo į butelius, vandens gamybą;
13.5. finansinę ir draudimo veiklą (finansinių paslaugų veiklą, draudimo, perdraudimo ir pensijų lėšų kaupimo, išskyrus privalomąjį socialinį draudimą, veiklą, pagalbinę finansinių paslaugų ir draudimo veiklą);
14. Finansavimo priemonės ir dydžiai:
Finansuojamos priemonės |
Finansavimo sąlygos ir kompensuojamas dydis |
14.1. Naujai įkurta darbo vieta |
- Gali kreiptis SVV subjektai, kurie per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo datos (imtinai) sukūrė bent vieną naują (papildomą) darbo vietą ir joje įdarbino darbuotoją pilnu etatu arba SVV subjektai, kurie įsipareigoja ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo paramos gavimo įkurti naują darbo vietą ir joje įdarbinti darbuotoją pilnu etatu. Vienai įkurtai/ketinamai įkurti naujai darbo vietai gali būti skiriama iki 100 proc., bet ne daugiau kaip 1000,00Eurdalinė kompensacija (išlaikant įkurtą darbo vietą ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus). Įkūrus/ketinamoms įkurti dviem naujoms darbo vietoms SVV subjektui gali būti skiriama ne daugiau kaip 2000,00Eurdalinė kompensacija (išlaikant įkurtas darbo vietas ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus) per kalendorinius metus. Įkūrus/ketinamoms įkurti trim ir daugiau naujų darbo vietų SVV subjektui gali būti skiriama daugiau kaip 2000,00Eurdalinė kompensacija (išlaikant įkurtas darbo vietas ir nemažinant darbuotojų skaičiaus ne mažiau kaip dvejus metus) per kalendorinius metus. - SVV subjektas, panaikinęs įsteigtą darbo vietą, Pagėgių savivaldybės administracijai (toliau – Savivaldybės administracijai) turi grąžinti: visas lėšas, kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį nuo jos įsteigimo, 75 proc. lėšų - kai darbo vieta panaikinama per laikotarpį nuo 13 iki 24 mėnesių nuo jos įsteigimo. - SVV subjektas įsipareigojęs, bet nesukūręs darbo vietos per vieną mėnesį, Pagėgių savivaldybės administracijai turi grąžinti visas lėšas. - Su įdarbintu darbuotoju (-ais) turi būti sudaryta (-os) neterminuota (-os) darbo sutartys. - Naujai įdarbintas darbuotojas (-ai) turi būti Pagėgių savivaldybės gyventojas (-ai). Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška(Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - darbo sutarties su darbuotoju kopija, kad Pareiškėjas sukūrė naują darbo vietą arba Pareiškėjo raštišką įsipareigojimą įkurti naują darbo vietą; - įsteigtoje/ketinamoje įsteigti darbo vietoje numatytų vykdyti pareigų aprašymą; - dokumentus, įrodančius, kad įsteigtoje darbo vietoje įdarbinti Pagėgių savivaldybėje registruoti asmenys; - Sodros išrašą apie sąrašinį darbuotojų skaičių. |
14.2. Patalpų įrengimui/ atnaujinimui skirtų medžiagų ir priemonių įsigijimas, įrangos (naujos ir / ar naudotos), darbo įrankių, reikalingų paslaugos teikimui, įsigijimas |
-Gali kreiptis SVV subjektai, kurie per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos (imtinai) patyrė išlaidas darbo procese naudojamoms naujoms ir / ar naudotoms, bet ne senesnėms kaip 5 metai, darbo įrangai ir įrankiams įsigyti, medžiagoms ir priemonėms, skirtoms patalpų įrengimui ar atnaujinimui, susijusių su darbo vietos funkcionavimu teikti paslaugas ir / ar gaminti prekes, gaminius ar produkciją įsigyti. - Įrangos įsigijimui, darbo įrankiams gali būti skiriama iki 50 proc. patirtų išlaidų, bet ne daugiau 1000,00 Eur. Tinkamos finansuoti išlaidos laikomos darbo procese naudojamų įrenginių, aparatų, prietaisų, įrankių, įtaisų, kitų reikmenų ir jų priedų įsigijimo išlaidos. - Medžiagoms, priemonėms įsigyti, kurios reikalingos patalpų įrengimui ar atnaujinimui skiriama iki 20 proc. patirtų išlaidų, bet nedaugiau 1000,00Eur. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška(Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - ilgalaikio materialaus turto apskaitos korteles ar kitus dokumentus, pagrindžiančius, kad įsigytas materialus turtas yra ilgalaikis; - dokumentai pagrindžiantys išlaidas, dėl patalpų įrengimo ar atnaujinimo. |
14.3. Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas verslo subjektams |
-Skiriama iki 50 proc. dydžio kompensacija, bet ne daugiau kaip 150,00Eur, atlyginimui už įstatų parengimą, mokesčiui notarui už steigiamo juridinio asmens steigimo dokumentų atitikimo patvirtinimą, mokesčiui VĮ Registrų centrui už juridinio asmens įregistravimą ir už laikino pavadinimo įtraukimo į registrą, įmonės antspaudo gamybos išlaidos. - Įmonę įsteigus elektroniniu būdu kompensuojama 100 proc., bet ne daugiau kaip 100,00Eur. Skiriama atlyginimui už laikino pavadinimo įtraukimą į registrą ir prašymą registruoti Juridinių asmenų registre.
- Išlaidos kompensuojamos tik tuo atveju, jei įmonės steigėjas (-ai) yra fizinis (-iai) asmuo (-enys), o įmonės buveinė ir veiklos vykdymo teritorija yra Pagėgių savivaldybė. - Parama pagal šią priemonę skiriama ne daugiau kaip vienam to paties steigėjo einamaisiais kalendoriniais metais įsteigtam smulkiojo verslo subjektui. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - įmonės įregistravimo dokumento kopija; - išlaidas ir apmokėjimus įrodančios dokumentų kopijos. |
14.4. Išlaidų, patirtų rengiant verslo planus, investicinius projektus, paraiškas kompensavimas
|
- Skiriama iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 150,00Eur, patirtų ir dokumentais pagrįstų išlaidų rengiant verslo planą, investicinį projektą ir paraišką, skirti finansinę paramą iš ES ir kitų fondų kompensuoti. - Verslo projektas ir (ar) investicinis projektas įgyvendinamas Pagėgių savivaldybės teritorijoje. - Pateikiamas patvirtinimas, kad projekto išlaidos bus finansuojamos iš Lietuvos Respublikos valstybės ar Europos Sąjungos institucijų lėšų nacionalinių programų. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - verslo plano, investicinio projekto, paraiškos kopija; - dokumentus, įrodančius, kad pagal parengtą verslo planą, investicinį projektą, paraišką finansinei paramai iš ES ir kitų fondų gauti buvo skirta parama SVV subjektui. |
14.5. Dalyvavimo parodose ir mugėse, renginiuose, seminaruose, mokymuose ar jų organizavimo, išlaidų kompensavimas
|
-Skiriama iki 50 proc. dydžio kompensacija, bet ne daugiau kaip 200,00Eur, išlaidoms padengti: salės ar ploto nuomos, dalyvio registracijos mokesčio (kai vyksta Lietuvoje), trumpalaikiams (ne ilgesniems kaip trijų mėnesių trukmės) darbuotojų mokymams siekiant suteikti ir (ar) tobulinti profesines žinias ir įgūdžius. - Jų metu turi būti prekiaujama SVV subjekto gaminamais gaminiais, produkcija ir / ar pristatomos SVV subjekto teikiamos paslaugos. - Išlaidos mokymams kompensuojamos, jei juos vykdė verslo subjektas, turintis teisę vykdyti mokymo veiklą. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - dokumentai, įrodantys dalyvavimą parodoje, mugėje, renginyje, seminare, mokymuose arba jų organizavimą (nuotraukos, dalyvio pažymėjimas, diplomo/seminaro pažymėjimo kopija ir pan.). |
14.6. Įmonės interneto svetainės sukūrimo ir palaikymo išlaidų dalinis kompensavimas |
-Skiriama iki 50 proc. dydžio, bet ne daugiau kaip150,00Eur patirtų ir dokumentais pagrįstų įmonės interneto svetainės sukūrimo ir palaikymo išlaidų (talpinimo paslaugos). - SVV subjektas nurodo sukurtos ir veikiančios interneto svetainės adresą, kuri turi veikti prašymo pateikimo dieną. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - išlaidas ir apmokėjimus įrodančios dokumentų kopijos. |
14.7. Rinkodaros priemonių formavimo ir įdiegimo išlaidų bei paslaugų kelio ženklų, informacinių kelio ženklų dalinis kompensavimas |
-Skiriama iki 50 proc., bet ne daugiau kaip200,00Eur, patirtų ir dokumentais pagrįstų įmonės rinkodaros priemonių formavimo ir įdiegimo bei paslaugų kelio ženklų, informacinių kelio ženklų išlaidų. Išlaidos kompensuojamos gamybai ir montavimui (neįskaitant projektavimo). - Rinkodaros išlaidos: reklaminiai leidiniai, skrajutės, stendai, iškabos, viešinimo paslaugos, tyrimai, susiję su konkurentų ir rinkos analize. - Ženklinimo išlaidos: informacinių rodyklių įrengimas, paslaugos kelio ženklai, informaciniai kelio ženklai į verslo subjekto buveinės ar verslo paslaugų teikimo vietą. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - išlaidas ir apmokėjimus įrodančios dokumentų kopijos. |
14.8. SVV subjekto įgyvendinamo projekto dalinis finansavimas |
- Europos Sąjungos ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų dalinis finansavimas iki 1000,00 Eur, bet ne daugiau kaip 50 proc. nuo SVV subjekto nuosavų lėšų (įnašo) sumos projekto įgyvendinimui. Įgyvendinami projektai turi būti skirti SVV subjekto plėtrai (reikalingos įrangos įsigijimui, patalpų nuomai ir / ar pritaikymui ūkinei komercinei veiklai bei kitoms tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susijusioms veikloms). Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - projekto finansavimo (paramos) sutarties, pasirašytos per 12 mėnesių iki paraiškos pateikimo dienos, kopija. |
14.9. Infrastruktūros pritaikymo asmenims su judėjimo negalia
|
- Infrastruktūros pritaikymo asmenims su judėjimo negalia SVV subjekto teritorijoje dalinis išlaidų kompensavimas (pandusų įrengimas, mobilių pandusų įsigijimas ir pan.) – išlaidų padengimas iki 50 proc., bet ne daugiau kaip300,00Eur. - Išlaidos gali būti finansuojamos, jei jos nėra pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš kitos finansinės paramos priemonių. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - techninė dokumentacijos kopija (jei taikoma); - išlaidas ir apmokėjimus įrodančios dokumentų kopijos; - dokumento kopija, kad statinys ar sklypas, kuriame numatoma atlikti statybos darbus, SVV subjektui priklauso nuosavybės teise, kitu atveju turi būti pateikta šio turto valdymo sutarties arba turto valdymo sutarties projekto kopija ir turto valdytojo raštiškas sutikimas vykdyti projekto veiklas. |
14.10. Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos |
- Skiriama iki 50 proc. dydžio (bet ne daugiau kaip 5 Eur/m2)ir ne daugiau kaip 500,00 Eur negyvenamųjų patalpų, skirtų veiklai vykdyti, nuomos išlaidų. - Kompensuojamos nuomos išlaidos SVV subjektams, kurie veiklas vykdo iki 2 metų nuo įmonės įregistravimo VĮ Registrų centre dienos. - Kompensavimas pagal šią priemonę skiriamas vieną kartą tam pačiam SV subjektui, kuris sudarė negyvenamųjų patalpų nuomos sutartį, nuomojamos patalpos yra Savivaldybės teritorijoje, jų nuomos sutartis įregistruota VĮ Registrų centre, o prie prašymo pridedamas Nekilnojamo turto registro išrašas. Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - nekilnojamojo turto nuomos sutarties kopija; - nekilnojamo turto registro išrašas. |
14.11. Banko ir / ar kredito unijų suteikto kredito verslo plėtrai palūkanų dalinis kompensavimas |
- Skiriamas iki 50 proc. dydžio, bet ne daugiau kaip 300 eurų, sumokėtoms palūkanoms kompensuoti už paskolas, gaunamas verslo plėtros projektams įgyvendinti (išskyrus paskolas apyvartinėms lėšoms). - Nuo paskolos sutarties pasirašymo dienos iki paraiškos pateikimo dienos yra praėję ne daugiau kaip 1 metai. - Parama neskiriama iš paskolos lėšų įsigijus transporto priemones, prekes skirtas per pardavimui ar kitu būdu perleidžiant kitiems asmenims (įskaitant turto nuomą ir panaudą), mobiliojo ryšio priemones ir kompiuterinę techniką, kurie nesusiję su verslo subjekto veikla (pagal deklaruojamą verslo subjekto veiklą). -Išlaidos gali būti finansuojamos, jei jos nėra pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš kitos finansinės paramos priemonių. - Paskolos sutartis paraiškos vertinimo metu yra galiojanti (nėra pasibaigusi ar nutraukta). Teikiami dokumentai: - užpildyta nustatytos formos paraiška (Aprašo 1 priedas); - ESI išrašo, verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą kopija; - su finansine institucija sudarytos paskolos sutarties kopiją; - pažyma iš kredito įstaigos apie priskaičiuotas pagal grafiką ir sumokėtas per paskutinius 12 mėnesių palūkanas, ir patvirtinimą, kad neturi pradelstų įsipareigojimų. |
15. Sutarčių, PVM sąskaitų faktūrų, išrašų, pažymų ir kitų dokumentų, patvirtinančių finansinės paramos reikalingumą, kopijos turi būti su dokumento apačioje kopijos tikrumą patvirtinančiu prierašu „kopija tikra“ ir įstaigos vadovo ar kito tokius įgaliojimus turinčio asmens pareigų pavadinimu, parašu, vardu (vardo raide), pavarde ir data. Jei kopijas tvirtina įgaliotas asmuo, būtina pateikti įgaliojimą.
16. SVV subjektas įsipareigoja informuoti visuomenę apie vykdomą projektą. SVV subjekto įgyvendinamose viešinimo apie projektą priemonėse turi būti naudojamas Pagėgių savivaldybės herbas. Viešinimo priemonės: SVV subjektas, pasinaudojęs šio Aprašo 14.2, 14.8, 14.9 papunkčiuose nurodyta priemone, privalo pakabinti plakatą (ne mažesnį nei A3 formato), naudoti išorines ženklinimo priemones (pvz., lipdukai), SVV subjekto tinklalapyje viešinti (privalomas visais atvejais ir jei SVV subjektas tokį turi).
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲTEIKIMO TVARKA IR VERTINIMAS
17. Paraiškos suteikti finansinę paramą iš Programos lėšų gali būti teikiamos pagal Savivaldybės administracijos paskelbtą kvietimą. Kvietimas teikti paraiškas skelbiamas ne rečiau kaip vieną kartą per kalendorinius metus Savivaldybės interneto svetainėje adresu: www.pagegiai.lt.
18. Konkretus kvietime nurodytas paraiškų pateikimui skiriamas terminas negali būti trumpesnis kaip 30 kalendorinių dienų ir skelbiamas ne vėliau kaip iki spalio 1 d.
19.Paraiškas svarsto, vertina ir priima nutarimą dėl finansinės paramos SVV subjektui skyrimo Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta Verslo subjektų paraiškų svarstymo komisija (toliau – Komisija).
20. Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos nuostatai, kurie tvirtinami Savivaldybės mero potvarkiu.
21. Gautos paraiškos vertinamos ne ilgiau nei 20 darbo dienų nuo paskutinės paraiškų priėmimo dienos, užpildžius verslo subjektų paraiškų vertinimo anketą (Aprašo 4 priedas).Sprendimai priimami komisijos balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.
23. Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus specialistai, vadovaudamiesi Komisijos protokolu, parengia Savivaldybės mero potvarkį dėl finansinės paramos Verslo subjektui skyrimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų. Verslo subjektai raštu informuojami apie finansinės paramos skyrimą / neskyrimą.
24. Komisija vertindama pateiktas paraiškas, atsižvelgia į šiuos prioritetus:
24.3. verslą įkūrę / ketinantys įkurti asmenys Lietuvos Respublikos teritorijoje yra negyvenę ilgiau nei metus;
26. Dėl didelio SVV subjektų paraiškų skirti lėšų skaičiaus ar lėšų trūkumo savivaldybės biudžete maksimali finansavimo suma gali būti mažinama komisijos siūlymu atsižvelgus į 24 punkte išdėstytą prioritetiškumą.
27. Priėmus sprendimą teikti finansinę paramą SVV subjektui, finansinės paramos teikimas juridiškai įforminamas dvišale SVV subjekto ir Savivaldybės administracijos lėšų naudojimo sutartimi (Aprašo 2 priedas). Savivaldybės administracijos interesams, pasirašant sutartį, atstovauja Savivaldybės administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo. Lėšų gavėjas per 1 mėnesį nuo sprendimo skirti lėšas priėmimo dienos privalo pasirašyti lėšų naudojimo sutartį. Jei sutartis per nurodytą laiką nesudaroma, finansavimas iš programos lėšų neskiriamas.
V SKYRIUS
ATSKAITOMYBĖ IR PRIEŽIŪRA
29. Savivaldybės administracija tikrina, ar SVV subjektas tinkamai įvykdo savo įsipareigojimus, numatytus sutartyje, atlieka SVV įsipareigojimų monitoringą. Projekto kontrolės laikotarpis − 2 metai.
30. Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus specialistas prieš lėšų pervedimo į SVV subjekto sąskaitą atlieka patikrą vietoje, kurios metu surašomas patikros vietoje aktas (taikoma šio Aprašo 14.1, 14.2, 14.8, 14.9 papunkčiuose nurodytoms finansavimo formoms).
31. Lėšos pervedamos į nurodytą lėšų gavėjo sąskaitą banke ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo Savivaldybės mero potvarkio įsakymo dėl kompensacijos skyrimo pasirašymo dienos.
32. Savivaldybės administracija įspėja SVV subjektą apie nevykdomus lėšų naudojimo sutarties įsipareigojimus.
33. Savivaldybės administracija, įspėdama SVV subjektą pirmą kartą, Komisijos sprendimu suteikia ne ilgesnį kaip 2 mėnesių terminą sutartyje numatytiems įsipareigojimams įvykdyti. Gavusi argumentuotą paaiškinimą dėl nenumatytų susiklosčiusių aplinkybių, Komisija dar papildomai gali suteikti ne ilgesnį kaip 1 mėnesio terminą įsipareigojimams įvykdyti.
34. Savivaldybės administracija, įspėdama tą patį SVV subjektą antrą kartą, Komisijos sprendimu suteikia ne ilgesnį kaip 2 savaičių terminą sutartyje numatytiems įsipareigojimams įvykdyti. Gavusi argumentuotą paaiškinimą dėl nenumatytų susiklosčiusių aplinkybių, Komisija papildomai dar gali suteikti ne ilgesnį kaip 2 savaičių terminą įsipareigojimams įvykdyti.
35. Komisija, konstatavusi, kad tas pats SVV subjektas pažeidė sutartinius įsipareigojimus (-ą) trečią kartą, Savivaldybės administracijos direktoriui teikia pasiūlymą, kad SVV subjektas grąžintų jam skirtą kompensaciją.
36. Lėšų darbo vietai steigti gavėjas, panaikinęs įsteigtą darbo vietą, Savivaldybės administracijai turi grąžinti:
36.1. visas lėšas –kai SVV subjektas nesukūrė darbo vietos per vieną mėnesį, arba kai darbo vieta panaikinama per pirmųjų 12 mėnesių laikotarpį nuo jos įsteigimo;
37. Lėšų gavėjas per 24 mėnesių laikotarpį nuo darbo vietos įsteigimo dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės keisti įdarbinto asmens darbo vietą ar jo funkcijas, nustatyti ne visą darbo laiką arba ne visą darbo savaitę.
38. Lėšų gavėjas per 24 mėnesių laikotarpį nuo įrangos įsigijimo dienos be Savivaldybės administracijos sutikimo neturi teisės:
39. SVV subjektas, įgyvendinęs Europos Sąjungos ir kitų paramos fondų lėšomis verslo projektą, Savivaldybei privalo pristatyti galutinę projekto ataskaitos kopiją, kurią teikia įgyvendinančiai institucijai.
40.Paaiškėjus, kad SVV subjektas neįgyvendino Europos Sąjungos ir kitų paramos fondų lėšomis įgyvendinamų verslo projektų, SVV subjektui siunčiamas įspėjimas dėl sutartinių įsipareigojimų nevykdymo. Jei per 1 (vieną) mėnesį nuo įspėjimo išsiuntimo nepradedama vykdyti sutartyje prisiimtų įsipareigojimų (ir) ar nesilaikoma Aprašo reikalavimų, lėšų gavėjas privalo grąžinti visas iki tol jam išmokėtas lėšas arba lėšų dalį, nurodytą Komisijos protokoliniame sprendime dėl sutarties nutraukimo.
41.SVV subjektas, pasinaudojęs Savivaldybės lėšomis, pagal šio Aprašo 14.9 papunktį negali pakeisti, sunaikinti programos lėšomis neįgaliesiems pritaikytą infrastruktūrą, privalo išlaikyti buveinės adresą ir veiklos vykdymo vietą. 1 metus po lėšų gavimo sutarties pasirašymo dienos, negali parduoti, įkeisti, išnuomoti ar kitaip perleisti Programos lėšomis įgytą turtą.
42. SVV subjektas po lėšų gavimo per pirmuosius 12 mėnesių laikotarpį panaikinęs įrengtą neįgaliesiems pritaikytą infrastruktūrą Pagėgių savivaldybei grąžina visas lėšas, 75 procentų lėšų – kai įrengta infrastruktūra panaikinama per 13 iki 24 mėnesių nuo jos sukūrimo.
43. Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyrius tvarko paramą gavusios paraiškos lėšų panaudojimo apskaitą, kontroliuoja lėšų panaudojimą pagal paraiškose numatytą paskirtį.
44. Paramos gavėjas paraiškos įgyvendinimo ataskaitą (Aprašo 3 priedas), bei dokumentų, patvirtinančių išlaidas, kopijas privalo pateikti Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui per 1 mėnesį po veiklų įgyvendinimo, bet ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 31 d.
45. Savivaldybės administracija bet kuriuo metu gali pareikalauti papildomos informacijos iš Programos vykdytojo apie atliktų darbų eigą ir lėšų panaudojimą įgyvendinant priemonę. SVV subjektas privalo pateikti visą prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su veikla, kuriai paskirta finansinė parama iš Savivaldybės biudžeto.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
48. Už dokumentų, suteikiančių teisę gauti finansinę paramą, ir kitų pateiktų duomenų teisingumą atsako Pareiškėjas.
Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslosubjektų finansavimo programostvarkos aprašo
1 priedas
PARAIŠKAGAUTI FINANSINĘ PARAMĄ
IŠ PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ FINANSAVIMO PROGRAMOS
_______m._______________mėn.___ d.
Pagėgiai
Verslo subjekto pavadinimas arba Pareiškėjo vardas, pavardė |
|
Įmonės kodas arba asmens kodas |
|
Adresas, pašto indeksas |
|
Interneto puslapis |
|
Tel., faksas |
|
El. p. adresas |
|
Banko pavadinimas, kodas, sąskaitos Nr. |
|
Įmonės įkūrimo data |
|
Įmonės darbuotojų skaičius |
|
Įmonė PVM mokėtoja (pažymėti – TAIP / NE) |
|
Prašau suteikti man (mano atstovaujamai įmonei) finansinę paramą iš Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos lėšų.
Žymėti X |
Prašoma paramos forma |
Paramos dydis EUR |
14.1 Naujai įkurtai darbo vietai |
Prašoma paramos suma –________________Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________Eur
|
|
14.2 Patalpų įrengimui/ atnaujinimui skirtų medžiagų ir priemonių įsigijimas, įrangos (naujos ir / ar naudotos), darbo įrankių, reikalingų paslaugos teikimui, įsigijimas |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.3 Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas verslo subjektams |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.4. Išlaidų, patirtų rengiant verslo planus, investicinius projektus, paraiškas kompensavimas
|
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.5. Dalyvavimo parodose ir mugėse, renginiuose, seminaruose, mokymuose ar jų organizavimo, išlaidų kompensavimas
|
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.6. Įmonės interneto svetainės sukūrimo ir palaikymo išlaidų dalinis kompensavimas |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.7. Rinkodaros priemonių formavimo ir įdiegimo išlaidų bei paslaugų kelio ženklų, informacinių kelio ženklų dalinis kompensavimas |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.8. SVV subjekto įgyvendinamo projekto dalinis finansavimas |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.9. Infrastruktūros pritaikymo asmenims su judėjimo negalia
|
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.10. Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
14.11. Banko ir / ar kredito unijų suteikto kredito verslo plėtrai palūkanų dalinis kompensavimas |
Prašoma paramos suma –________________ Eur
Prašoma paramos suma be PVM - ________ Eur
|
|
IŠ VISO: |
_____________ EUR |
Darbo vietos aprašymas (aprašykite, kam skirta darbo vieta (jos vieta technologiniame procese, įmonės / įstaigos veikloje ir kt.), darbo vietoje atliekamas darbo funkcijas, darbo vietos pritaikymą prie įdarbinamo darbuotojo negalios, darbo trukmę, darbo vietos adresą ir kitą informaciją) |
|
Problema ar situacijos analizė (glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią siekėte (sieksite) išspręsti įgyvendindami priemonę) |
|
Trumpas įgyvendintos (įgyvendinamos) priemonės pristatymas (aprašykite, kaip priemonės įgyvendinimas darys įtaką verslo plėtrai) |
|
Pridedami dokumentai |
||
Eil. Nr. |
Dokumentų pavadinimas |
Lapų skaičius |
1. |
ESI išrašas, verslo liudijimas, individualios veiklos pagal pažymą kopija |
|
2. |
Išlaidas pagrindžiantys dokumentai |
|
3. |
Darbo sutarties su darbuotoju kopija, kad Pareiškėjas, sukūrė ir naują darbo vietą arba raštiškas Pareiškėjo įsipareigojimas sukurti darbo vietą |
|
4. |
Įsteigtoje darbo vietoje numatytų vykdyti pareigų aprašymą |
|
5. |
Dokumentus, įrodančius, kad įsteigtoje darbo vietoje įdarbinti Pagėgių savivaldybėje registruoti asmenys |
|
6. |
Sodros išrašą apie sąrašinį darbuotojų skaičių |
|
7. |
Ilgalaikio materialaus turto apskaitos korteles ar kitus dokumentus, pagrindžiančius, kad įsigytas materialus turtas yra ilgalaikis |
|
8. |
Įmonės įregistravimo dokumento kopija |
|
9. |
Verslo plano, investicinio projekto, paraiškos kopija |
|
10. |
Projekto finansavimo (paramos) sutarties kopija |
|
11. |
Techninė dokumentacijos kopija |
|
12. |
Turto valdymo sutarties arba turto valdymo sutarties projekto kopija ir turto valdytojo raštiškas sutikimas vykdyti projekto veiklas |
|
13. |
Nekilnojamojo turto nuomos sutarties kopija, nekilnojamo turto registro išrašas |
|
14. |
Su finansine institucija sudarytos paskolos sutarties kopija |
|
15. |
Pažyma iš kredito įstaigos |
|
16. |
Kiti dokumentai |
|
Su finansinės paramos gavimo sąlygomis, lėšų skyrimo tvarka ir iš to atsirandančiais įsipareigojimais esu susipažinęs (-usi).
VERSLO SUBJEKTO PASIŽADĖJIMAS
Aš, |
||||
|
||||
(verslo subjekto pavadinimas) |
||||
patvirtinu, kad paraiškoje ir kituose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga bei patvirtinu, kad neturiu įsiskolinimų Valstybinei mokesčių inspekcijai, Valstybiniam socialinio draudimo fondui, Pagėgių savivaldybės biudžetui. Įsipareigoju leisti Pagėgių savivaldybės administracijai patikrinti pateiktą informaciją, jeigu, jos manymu, tai yra būtina.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
||||
A.V.
|
Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos tvarkos aprašo
2 priedas
BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO
SUTARTIS
20_ m. .............................d. Nr. ............
Pagėgiai
Pagėgių savivaldybės administracija, įstaigos kodas 188746659, (toliau vadinama Asignavimų valdytoju), atstovaujama Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus...................................................., veikiančio pagal Pagėgių Savivaldybės administracijos nuostatus - ir ............................. (subjekto pavadinimas, kodas), toliau vadinamas lėšų naudotoju, atstovaujamas .............................., sudarė šią sutartį.
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1.Vadovaudamasis ..................................................................................................................
(tarybos sprendimas / administracijos direktoriaus įsakymas)
....................................... asignavimų valdytojas įsipareigoja skirti lėšas, lėšų naudotojui šiam tikslui: ................................................................................................................................................, pagal patvirtintą Pagėgių savivaldybės tarybos biudžeto vykdymo programą ....................................................................................“.. .
II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
3. ASIGNAVIMŲ VALDYTOJAS įsipareigoja:
4. Asignavimų valdytojas turi teisę atlikti pagal šią sutartį skirtų lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo vertinimą.
5. LĖŠŲ NAUDOTOJAS įsipareigoja:
5.2. asignavimų valdytojo reikalavimu pateikti jam visą informaciją apie veiklą, kuriai finansuoti skiriamos lėšos ir jos vertinimų kriterijų įvykdymą.
5.3. Pagėgių savivaldybės administracijos Centralizuotos buhalterinės apskaitos skyriui pateikti ataskaitą apie lėšų panaudojimą per 20 dienų nuo programos pabaigos, bet ne vėliau kaip iki einamų metų gruodžio 31 d. Ataskaitą pateikti pagal ekonominę išlaidų paskirtį, pridedant lėšas pateisinančius dokumentus ar jų kopijas. Nepanaudotą lėšų likutį grąžinti į asignavimų valdytojo sąskaitą ne vėliau kaip iki einamų metų gruodžio 20 d.
5.4. nedelsiant raštu pranešti asignavimų valdytojui, kad negali vykdyti veiklos ar ją tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į asignavimų valdytojo sąskaitą.
III. SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS IR NUTRAUKIMAS
6. Ši sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki einamų metų gruodžio 31 d. įskaitytinai.
7. Sutartis gali būti nutraukta šalių susitarimu, prieš tai įspėjus kitą šalį prieš 30 kalendorinių dienų.
IV. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS
9. Sutartis laikoma įvykdyta, kai lėšų naudotojas pateikia asignavimų valdytojui šios sutarties 5.3 punkte nurodytą ataskaitą ir suderina ją su asignavimų valdytoju. Biudžeto lėšų panaudota ataskaita yra neatsiejama šios sutarties dalis.
10. Sutarties pakeitimai ir papildymai įforminami raštišku šalių susitarimu, kuris yra neatsiejama šios sutarties dalis.
11. Sutartyje neaptartos sąlygos sprendžiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
12. Ginčai dėl šios sutarties sprendžiami tarpusavio susitarimu, o nesusitarus – įstatymų nustatyta tvarka.
V.ŠALIŲ REKVIZITAI
ASIGNAVIMŲ VALDYTOJAS Pagėgių savivaldybės administracija, Įstaigos kodas 188746659, Vilniaus g. 9 , LT- 99288 Pagėgiai, A./s. Nr. LT807300010002596276 Swedbank, AB, banko kodas 70112
|
LĖŠŲ NAUDOTOJAS ................................................................... (pavadinimas, kodas, adresas) ................................................................... (A. s. Nr., tel., el. paštas) |
Administracijos direktorius
________________
A.V.
|
Įstaigos vadovas
________________
A.V.
|
Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos tvarkos aprašo
3 priedas
_______________________________________________________________________
(lėšų naudotojo pavadinimas, registracijos kodas)
_________________________________________________________________________
Adresas, telefonas, faksas
BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMO
ATASKAITA
20....... m.......................mėn.....d.
(eurais)
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Skirta lėšų 20____ m. |
Faktiškai panaudota |
Pastaba |
|||||
2 |
8 |
|
|
|
|
Kitos išlaidos
|
|
|
|
2 |
8 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Kitiems einamiesiems tikslams
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso asignavimų
|
x |
|
|
|
....................................................................................
Lėšų naudotojo pavadinimas
................................................... ................................... .............................. ....................
Pareigos parašas vardas, pavardė data
A.V.
Pagėgių savivaldybės smulkaus ir vidutinio verslo subjektų finansavimo programos tvarkos aprašo
4 priedas
verslo subjektų paraiškų vertinimo ANKETA
i. PARAIŠKOS DUOMENYS
Pareiškėjopavadinimas / pareiškėjovardas, pavardė
|
|
Žymaapienusišalinimąnuoprojektovertinimo (žymima X jeinusišalinamanuovertinimo) |
|
Prašomaparamossumaišviso (Eur) |
|
|
|
II. PRAŠOMA IR SKIRIAMAPARAMOS FORMA IR DYDIS
Žymėti X |
Prašoma paramos forma |
Paramos prašomas ir skiriamas dydis EUR |
14.1 Naujai įkurtai darbo vietai (iki 100 proc., vienai darbo vietai - ne daugiau kaip 1000,00 Eur, dviem - ne daugiau kaip 2000,00 Eur, trim ir daugiau kaip 2000 Eur). |
Prašoma paramos suma –_______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________Eur
|
|
14.2 Patalpų įrengimui / atnaujinimui skirtų medžiagų ir priemonių įsigijimas (iki 20 proc. patirtų išlaidų, bet nedaugiau 1000,00 Eur), įrangos (naujos ir / ar naudotos), darbo įrankių, reikalingų paslaugos teikimui, įsigijimas (iki 50 proc., bet ne daugiau 1000,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.3 Pradinių įmonės steigimosi išlaidų kompensavimas verslo subjektams (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 150,00 Eur, įmonę įsteigus elektroniniu būdu - 100 proc., bet ne daugiau kaip 100,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.4. Išlaidų, patirtų rengiant verslo planus, investicinius projektus, paraiškas kompensavimas (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 150,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.5. Dalyvavimo parodose ir mugėse, renginiuose, seminaruose, mokymuose ar jų organizavimo, išlaidų kompensavimas (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip 200,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.6. Įmonės interneto svetainės sukūrimo ir palaikymo išlaidų dalinis kompensavimas (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip150,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.7. Rinkodaros priemonių formavimo ir įdiegimo išlaidų bei paslaugų kelio ženklų, informacinių kelio ženklų dalinis kompensavimas (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip200,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.8. SVV subjekto įgyvendinamo projekto dalinis finansavimas (iki 1000,00 Eur, bet ne daugiau kaip 50 proc. nuo SVV subjekto nuosavų lėšų (įnašo) sumos). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.9. Infrastruktūros pritaikymo asmenims su judėjimo negalia (iki 50 proc., bet ne daugiau kaip300,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.10. Negyvenamųjų patalpų nuomos išlaidos (iki 50 proc. dydžio (bet ne daugiau kaip 5Eur/m2)ir ne daugiau kaip 500,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
14.11. Banko ir / ar kredito unijų suteikto kredito verslo plėtrai palūkanų dalinis kompensavimas (iki 50 proc. ir ne daugiau kaip 300,00 Eur). |
Prašoma paramos suma – _______________ Eur
Skiriama paramos suma - _______________ Eur
|
|
IŠ VISO: |
_____________ EUR |
III. Vertinimo kriterijai
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Galimas maksimalus balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skiriamų balų skaičius |
1. |
Paraiškos užpildymo kokybė (paraiška parengta tvarkingai, pagal patvirtintą formą, aiškiai atsakyta į visus paraiškos formos dalis, yra visi reikalingi parašai, projektas atitinka finansuojamas veiklas). |
2 |
2 balai (atitinka visus reikalavimus) 1 balas (reikalavimus atitinka iš dalies) 0 balų (neatitinka) |
|
2. |
Reikiamų dokumentų pateikimas |
2 |
2 balai (pateikti visi reikiami dokumentai) 1 balas (pateikti ne visi dokumentai) 0 (trūksta daugiau nei vieno dokumento) |
|
Paraiška nesurinkusi balų pagal pirmus du vertinimo kriterijus toliau nevertinama.
|
||||
3. |
SVV subjektas teikia paraišką pirmą kartą |
2 |
2 balai |
|
4. |
Pareiškėjas prisideda savo lėšomis daugiau kaip 50 proc. |
1 |
1 balas |
|
5. |
Sukuriama darbo vieta |
2 |
2 balai |
|
6. |
SVV subjektas numato plėtoti naujus, netradicinius verslus ar ūkinę komercinę veiklą |
1 |
1 balas |
|
7. |
Verslą įkūręs asmuo Lietuvos Respublikos teritorijoje yra negyvenęs ilgiau nei metus |
1 |
1 balas |
|
8. |
Paraišką pateikė neįgalus asmuo |
1 |
1 balas |
|
9. |
Paraišką pateikė pilnametystės sulaukęs našlaitis |
1 |
1 balas |
|
10. |
Paraišką pateikė asmuo auginantis daugiau nei tris vaikus iki 18 m. |
1 |
1 balas |
|
11. |
Paraišką pateikė ilgalaikis bedarbis |
1 |
1 balas |
|
Maksimalus balų skaičius 15 balų |
Skiriamų balų suma |
IV. IŠVADOS
Paraiškos trūkumai |
|
Komisijos nario išvada: -finansuoti (100 proc.) -iš dalies finansuoti -nefinansuoti |
|
Siūloma skirti suma (Eur)
|
|
Komisijos narys ___________________ _______________________________
(parašas) (vardas pavardė)