Pasvalio rajono savivaldybės meras
potvarkis
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ IR SOCIALINES PASLAUGAS TEIKIANČIŲ FIZINIŲ ASMENŲ TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, laikino atokvėpio paslaugŲ KOKYBĖS KONTROLĖS PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE tvarkos aprašO PATVIRTINIMO
2024 m. spalio 4 d. Nr. MV-452
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 14 straipsnio 5 dalies 5 punktu, vykdydamas Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. birželio 5 d., įsakymo Nr.A1-384 redakcija), 4 ir 22 punktus:
1. Tvirtinu Socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pasvalio rajono savivaldybės mero 2023 m. spalio 2 d. potvarkį Nr. MV-272 „Dėl įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“.
3. Nustatau, kad šis potvarkis:
3.1. skelbiamas Teisės aktų registre ir Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt;
Potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės mero
2024 m. spalio 4 d. potvarkiu Nr. MV-452
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ IR SOCIALINES PASLAUGAS TEIKIANČIŲ FIZINIŲ ASMENŲ TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, laikino atokvėpio paslaugŲ KOKYBĖS KONTROLĖS PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE tvarkos aprašAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų (toliau – Akredituotos socialinės paslaugos) kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų įstaigų (toliau – Įstaiga), veikiančių Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje ir fizinių asmenų, teikiančių Savivaldybės gyventojams Akredituotas socialinės paslaugas, Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo tvarką, teikiamų socialinių paslaugų vertinimo tvarką.
2. Įstaigų / fizinių asmenų teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyrius (toliau – Skyrius). Kontrolė vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. birželio 5 d. įsakymo Nr. A1-384 redakcija), (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas) ir Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. birželio 20 d. įsakymo Nr. A1-417 redakcija), kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.
3. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti Įstaigų / fizinių asmenų teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.
4. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.
II SKYRIUS
AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS
6. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimo procesą sudaro: pranešimų apie planuojamą atlikti vertinimą formavimas ir teikimas, informacijos surinkimas, tikrinimas ir vertinimas, rezultatų pateikimas, metodinės pagalbos teikimas, išvadų bei rekomendacijų įgyvendinimo stebėjimo veikla.
7. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas atliekamas naudojant šiuos metodus: asmens (šeimos), Įstaigos personalo, Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų grupinės ir individualios apklausos žodžiu ir (ar) raštu, anketinės apklausos, Įstaigos įsivertinimo, stebėjimo, atitikties reikalavimams vertinimo, dokumentų analizės ir kitus.
8. Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės vertinimas organizuojamas Įstaigų / fizinių asmenų ir paslaugų gavėjų lygmeniu.
9. Akredituotų socialinių paslaugų kokybę Įstaigų / fizinių asmenų lygmeniu Skyrius vertina atlikdamas planinius ir neplaninius vertinimus.
10. Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų lygmeniu kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti nuomonę apie teikiamas Akredituotas socialines paslaugas, jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti šių paslaugų poreikio patenkinimą. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotų socialinių paslaugų gavėjo apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Akredituotų socialinių paslaugų kokybės paslaugų gavėjų lygmeniu vertinimas atliekamas ne rečiau kaip vieną kartą per 3 metus.
11. Atliekant apklausas – respondentų imtis – ne mažiau kaip 20 procentų Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų iš vienos Įstaigos, ne mažiau kaip 50 procentų Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų iš vieno fizinio asmens. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka. Apibendrinti apklausų duomenys pateikiami Skyriaus vedėjui.
12. Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigai / fiziniam asmeniui pranešama raštu ar elektroniniu būdu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams patikrinimams). Įstaiga / fizinis asmuo informuojami, kada bus atliekamas vertinimas, vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Įstaiga / fizinis asmuo privalo pateikti ir kita būtina informacija.
13. Išimtiniais atvejais Skyriuje gali būti svarstomas motyvuotas Įstaigos / fizinio asmens prašymas atidėti planinį vertinimą dėl svarbių, iš anksto nenumatytų aplinkybių. Skyriaus vedėjas priima sprendimą dėl Įstaigos / fizinio asmens prašymo tenkinimo / netenkinimo.
14. Įstaigos / fizinio asmens planiniai ir neplaniniai vertinimai atliekami Akredituotų socialinių paslaugų teikimo vietoje ir (ar) nuotoliniu būdu.
15. Įstaigos / fizinio asmens planinis vertinimas neatliekamas, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti Akredituotas socialines paslaugas suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).
16. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga / fiziniu asmeniu nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas Skyriaus vedėjo pavedimu šiais atvejais:
16.1. gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;
16.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą, pagrįstą pranešimą apie Įstaigos / fizinio asmens galimai neteisėtai ir (ar) netinkamai teikiamas paslaugas;
16.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti atitikties reikalavimų pažeidimai;
16.4. turint informacijos ar kitų pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos / fizinio asmens veiklos, kuri gali neatitikti Akredituotoms socialinėms paslaugoms keliamų atitikties reikalavimų;
17. Skyrius, atlikdamas Įstaigų / fizinio asmens atitikties reikalavimams vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei Akredituotų socialinių paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos / fizinio asmens teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų gavimo.
18. Akredituotų socialinių paslaugų kokybė, atitiktis reikalavimams Įstaigų / fizinio asmens lygmeniu vertinama ne rečiau kaip vieną kartą per 3 metus.
19. Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis (toliau – vertinimą atliekantis darbuotojas). Į Akredituotų socialinių paslaugų teikimo stebėseną gali būti įtraukti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovai.
20. Atliekant Įstaigos / fizinio asmens teikiamos Akredituotos socialinių paslaugų kokybės vertinimą, tikrinama atitiktis Akredituotų socialinių paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojantiems teisės aktams, užpildant Įstaigos/ fizinio asmens teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo aktą (Tvarkos aprašo 2 priedas) (toliau – Vertinimo aktas).
21. Vertinimą atliekantys darbuotojai, atlikę Įstaigos / fizinio asmens planinį arba neplaninį vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir tikrintai Įstaigai / fiziniam asmeniui elektroninio ryšio priemonėmis išsiunčia Savivaldybės mero arba jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus įspėjimą nustatytiems pažeidimams pašalinti (toliau – Įspėjimas) ir Vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos, pažeidimų pašalinimo ir rekomendacijų (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.) įgyvendinimo terminai, kurie negali būti trumpesni kaip vienas mėnuo ir ilgesni kaip 6 mėnesiai nuo Įspėjimo išsiuntimo datos.
22. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad pašalinti visi neatitikimai reikalavimams, pažeidimai, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Vertinimo aktą, išsiunčia jį Įstaigai / fiziniam asmeniui per 3 darbo dienas ir baigia Įstaigos / fizinio asmens vertinimą.
23. Pakartotinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai reikalavimams, pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, vertinimą atliekantys darbuotojai parengia Įspėjimą, kurio terminas pažeidimams pašalinti gali būti pratęstas dar kartą ne ilgiau kaip 6 mėnesiams.
24. Trečiojo patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, vertinimą atliekantys darbuotojai per 10 darbo dienų parengia motyvuoto Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo (Savivaldybės mero potvarkio ar Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo) projektą dėl Įstaigos / fizinio asmens teisės teikti akredituotas socialines paslaugas panaikinimo.
25. Apie teisės teikti Akredituotas socialines paslaugas, nurodant jų rūšį, panaikinimą Skyrius informuoja įstaigą / fizinį asmenį raštu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas sprendimo kopiją ar nuorašą. Skyrius įveda sprendimo panaikinti teisę teikti Akredituotas socialines paslaugas datą į Socialinės paramos informacinę sistemą (toliau – SPIS) per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
III SKYRIUS
VIDINIS VEIKLOS / TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ VERTINIMAS
26. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, privalo ne rečiau kaip vieną kartą per metus atlikti vidinį veiklos / teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų vertinimą, taikant Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų apklausos, darbuotojų anketinės apklausos, šių paslaugų proceso ir atitikties reikalavimams vertinimo ir kitus pasirinktus metodus. Kitoms Įstaigoms vidinis veiklos vertinimas rekomenduojamas.
27. Vidinės veiklos / Akredituotų socialinių paslaugų vertinimo tikslas – gerinti teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybę, įvertinti jos gavėjų, jų artimųjų, kitų suinteresuotų asmenų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis ir šių paslaugų poveikį, darbuotojų poreikius ir lūkesčius.
28. Vidinės veiklos / Akredituotų socialinių paslaugų vertinimą organizuoja ir atlieka Įstaiga ne rečiau kaip vieną kartą per metus pagal savo pasirinktus kriterijus ir metodus. Kai Įstaiga teikia Akredituotas socialines paslaugas skirtingoms gavėjų grupėms skirtinguose padaliniuose, vertinimas atliekamas ne mažiau kaip dviejuose padaliniuose.
29. Vidinės veiklos / Akredituotų socialinių paslaugų vertinimas gali būti atliekamas taikant šiuos metodus:
29.1. Akredituotų socialinių paslaugų gavėjų, jų artimųjų ir (ar) kitų suinteresuotų asmenų apklausą, siekiant ištirti jų nuomonę apie teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybę ir išsiaiškinti svarbiausius aspektus, kuriuos reikia tobulinti siekiant efektyviau ją teikti;
29.2. darbuotojų anketinę apklausą, siekiant gerinti teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų kokybę, darbo organizavimo efektyvumą, išanalizuoti, kaip darbuotojai vertina savo darbo aplinką, kokių sunkumų kyla teikiant paslaugas;
29.3. teikiamos Akredituotų socialinių paslaugų proceso ir vedamos dokumentacijos atitikties reikalavimams vertinimą;
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
32. Įstaigos / fiziniai asmenys ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos / fiziniai asmenys fizinių asmenų duomenis tvarko tik Akredituotų socialinių paslaugų teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.
33. Akredituotų socialinių paslaugų gavimo ir šių paslaugų atitikties reikalavimams vertinimo kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
Socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
1 priedas
AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA
Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotų socialinių paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus naudojami tobulinant teikiamos akredituotų socialinių paslaugų kokybę Pasvalio rajono savivaldybėje.
1. Pažymėkite lentelėje, kokias paslaugas gavote / gaunate 20____m. ir įvertinkite jų kokybę:
Gauta / gaunama socialinės priežiūros paslauga (pažymėkite tinkamą langelį X) |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5 (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią Įstaigą / fizinį asmenį
|
⬜ Pagalba į namus |
|
|
⬜ Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
⬜ Palydėjimo paslauga jaunuoliams |
|
|
⬜ Socialinė priežiūra šeimoms |
|
|
⬜ Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
⬜ Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje |
|
|
⬜ Laikinas apnakvindinimas |
|
|
⬜ Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
⬜ Psichosocialinė pagalba |
|
|
⬜ Apgyvendinimas nakvynės namuose |
|
|
⬜ Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų steigėjams, dalyviams ar besirengiantiems jais tapti |
|
|
⬜ Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
⬜ Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
⬜ Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra) |
|
|
⬜ Kitos (įrašykite) |
|
|
2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (pažymėkite X)
⬜ taip
⬜ ne
Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite, kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, trūko informacijos (nurodykite, kokios) ir kt.))
________________________________________________________________________________
Socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugų kokybės kontrolės Pasvalio rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
2 priedas
(Įstaigos/fizinio asmens teikiamų Akredituotų socialinių paslaugų teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms vertinimo akto forma)
ĮSTAIGOS / FIZINIO ASMENS TEIKIAMŲ AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTAS
Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________
Vertinimo data: ________/________/________
Atliekamas vertinimas planinis ☐ neplaninis ☐ __________________________________________________________________________
(įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos veiklos vertinimas)
Įstaigos / fizinio asmens pavadinimas _______________________________________________________________________________________________________
Įstaigos / fizinio asmens kontaktai:__________________________________________________________________________________________________________
(adresas, telefono numeris, el. pašto adresas)
Vertinime dalyvavo:
Įstaigos atstovas (-ai)
(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________
(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________
Fizinis asmuo
(vardas, pavardė)___________________________________________________________________________________________________________
Skėtinės nacionalinės nevyriausybinės organizacijos atstovas (-ai)
(pareigos, vardas ir pavardė) _________________________________________________________________________________________________
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Dokumentas pateiktas / dokumentą atsisakyta pateikti / dokumento neturi |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugos (-ų) gavėjai |
Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių |
|
|
|
Sudaromi paslaugos gavėjų sąrašai |
|
|
|
||
Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga |
|
|
|
||
2. |
Paslaugos (-ų) teikimas |
Įstaigos metinis veiklos planas |
|
|
|
Įstaigos teikiamų paslaugų sąrašas |
|
|
|
||
Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, su jomis supažindinti darbuotojai |
|
|
|
||
Paslaugos (-ų) teikimo tvarkos aprašas (-ai) |
|
|
|
||
Paslaugos (-ų) sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
|
|
|
||
Laisva forma pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas |
|
|
|
||
Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai |
|
|
|
||
Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas įsivertinimas, darbuotojų ir (ar) paslaugų gavėjų apklausos |
|
|
|
||
Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS) |
|
|
|
||
Sudarytos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir Įstaigos / fizinio asmens |
|
|
|
||
3. |
Paslaugą (-as) teikiantis personalas |
Įstaigos pareigybių sąrašas |
|
|
|
Paslaugą (-as) teikiančių darbuotojų pareigybių aprašymai |
|
|
|
||
Darbo sutartys |
|
|
|
||
Darbo grafikai |
|
|
|
||
Darbuotojų išsilavinimas atitinka akredituotų socialinių paslaugų reikalavimus personalo išsilavinimui |
|
|
|
||
Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
|
|
|
||
Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus* |
|
|
|
||
Organizuojami darbuotojų pasitarimai socialinių paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis |
|
|
|
||
4. |
Paslaugos (-ų) teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus |
|
|
|
Įstaiga turi akredituotos socialinės priežiūros reikalavimuose numatytas patalpas, jų kiekį |
|
|
|
||
5. |
Paslaugos (-ų) viešinimas |
Teikiama paslauga viešinama įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
|
6. |
Bendradarbia-vimas |
Bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir kt., yra bendradarbiavimo sutartys |
|
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Socialinių paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo. |
|
|
|
Išvados:
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga / fizinis asmuo įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Pakartotinio patikrinimo data _____________
_______________________________