RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL NEKILNOJAMOJO KULTŪROS PAVELDO PAŽINIMO SKLAIDOS IR ATGAIVINIMO 2015 metų PROGRAMOS Patvirtinimo

 

2015 m. vasario 19 d. Nr. T-968

Radviliškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo 27 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2012 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. ĮV-286 „Dėl Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2005 m. gegužės 11 d. įsakymo Nr. ĮV-205 „Dėl Nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo sklaidos ir atgaivinimo projektų rėmimo valstybės biudžeto lėšomis taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“, Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 13 d. sprendimu Nr. T-670 „Dėl Radviliškio rajono savivaldybės  2014–2016 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo", Radviliškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia patvirtinti Nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo sklaidos ir atgaivinimo 2015 metų programą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Darius Brazys

 

PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos

2015-02-19 sprendimu Nr. T-968

 

NEKILNOJAMOJO KULTŪROS PAVELDO PAŽINIMO SKLAIDOS ir ATGAIVINIMO 2015 metų programa

 

 

Eil.

Nr.

Nekilnojamojo kultūros paveldo pažinimo sklaidos ir atgaivinimo projekto pavadinimas

Numatyta skirti lėšų

EUR

 

Projekto tikslas

1.

Rodyklių ir informacinių stendų pagaminimas ir pastatymas prie nekilnojamojo kultūros paveldo objektų

1 500,00

Pagaminti ir pastatyti rodykles, informacinius stendus prie pilkapių, mitologinių akmenų, dvarų

2.

Žygis dviračiais „Mitologinių akmenų kelias“

850,00

Skatinti domėtis Radviliškio rajono nekilnojamojo kultūros paveldu. Susipažinti su mitologiniais akmenimis. Parengti mitologinių akmenų lankymo maršrutą

___________________________________