visagino savivaldybės taryba

 

sprendimas

DĖL VISAGINO „ATGIMIMO“ GIMNAZIJOS IR VISAGINO ČESLOVO SASNAUSKO MENŲ MOKYKLOS DIREKTORIŲ PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ PATVIRTINIMO

 

2018 m. birželio 26 d. Nr. TS-131

Visaginas

 

 

Visagino savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 7 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 59 straipsnio 1 ir 5 dalimis, Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų pareigybių aprašymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. A1-177 „Dėl Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų pareigybių aprašymo metodikos patvirtinimo“, Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 „Dėl Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo patvirtinimo“, nusprendžia

Patvirtinti:

1. Visagino „Atgimimo“ gimnazijos direktoriaus pareigybės aprašymą (pridedamas);

2. Visagino Česlovo Sasnausko menų mokyklos direktoriaus pareigybės aprašymą (pridedamas).

 

 

 

Savivaldybės merė                                                                                           Dalia Štraupaitė

 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2018 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. TS-131

 

VISAGINO „ATGIMIMO“ GIMNAZIJOS DIREKTORIAUS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Visagino „Atgimimo“ gimnazijos (toliau – Gimnazija) direktorius yra vadovų pagrindinės grupės (kodas 1) švietimo įstaigos vadovas (kodas 112036).

2. Gimnazijos direktorius yra biudžetinės įstaigos vadovas.

3. Pareigybės lygis – A2.

4. Pareigybės paskirtis – vadovauti Gimnazijai, pareigybės aprašyme ir Gimnazijos nuostatuose nustatytoms funkcijoms vykdyti.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam lygiavertį išsilavinimą;

5.2. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:

5.2.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;

5.2.2. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

5.2.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“, patirtį ir švietimo vadybos kvalifikacinį laipsnį;

5.3. turėti Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 „Dėl Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo patvirtinimo“, 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;

5.4. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų vadovavimo suaugusiųjų asmenų grupei (grupėms) patirtį;

5.5. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;

5.6. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus;

5.7. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);

5.8. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. organizuoja, koordinuoja ir užtikrina tinkamą Gimnazijos veiklą, Gimnazijos tikslų, uždavinių įgyvendinimą, funkcijų vykdymą;

6.2. aiškina Gimnazijos bendruomenei valstybinę, regioninę, Visagino savivaldybės švietimo politiką, kelia visuomenės poreikius atitinkančius Gimnazijos veiklos tikslus, telkia bendruomenę švietimo politikai, šiems tikslams bei Gimnazijos veiklos programoms įgyvendinti; laiduoja valstybės švietimo politikos vykdymo kokybę;

6.3. vadovauja Gimnazijos strateginio plano, metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo Gimnazijoje priemonių įgyvendinimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

6.4. stebi, analizuoja, vertina Gimnazijos veiklą, ugdymo sąlygas, procesą ir rezultatus, veiklos ir valdymo išteklių būklę, atsako už Gimnazijos veiklos rezultatus;

6.5. užtikrina racionalų ir taupų lėšų bei turto naudojimą, veiksmingą Gimnazijos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

6.6. užtikrina, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingi;

6.7. tvirtina Gimnazijos struktūrą, pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, Gimnazijos darbuotojų pareigybių aprašymus;

6.8. teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Gimnazijos darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, organizuoja darbuotojų veiklos vertinimą, nustato metines užduotis, siektinus rezultatus, jų vertinimo rodiklius, įgyvendina kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas; skatina ir sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją bei atestuotis teisės aktų nustatyta tvarka;

6.9. teisės aktų, Visagino savivaldybės tarybos nustatyta tvarka organizuoja mokinių priėmimą, komplektuoja klases, sudaro mokymo sutartis ir kontroliuoja jų vykdymą,

6.10. suderinęs su Gimnazijos taryba, tvirtina Gimnazijos darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisykles, kuriose vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais nustato bendruomenės narių elgesio ir etikos normas, mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

6.11. užtikrina sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto ir prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams Gimnazijos aplinką, švietimo pagalbos bendruomenės nariams teikimo organizavimą, sąlygų kiekvienam mokiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, sudarymą; supažindina Gimnazijos bendruomenę su teisės aktais, reglamentuojančiais vaiko teises, pareigas ir atsakomybę už teisių pažeidimus;

6.12. inicijuoja mokinių elgesio vertinimo, skatinimo ir nuobaudų sistemos sukūrimą; už mokinio elgesio normų pažeidimą skiria mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, nustatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme ir kituose teisės aktuose.

6.13. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo, pakeitimo, panaikinimo ar pratęsimo; organizuoja vaiko minimalios priežiūros priemonių ir kitų Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme mokykloms priskirtų funkcijų vykdymą, prižiūri minimalios priežiūros priemonių vykdymą;

6.14. atsako už informacijos apie Gimnazijoje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, teikiamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Gimnazijos įsivertinimo ir išorinio vertinimo rezultatus bei pažangos rezultatus, Gimnazijos bendruomenės tradicijas, bendruomenės pasiekimus skelbimą, demokratinį Gimnazijos valdymą; kuria ugdymui palankią sociokultūrinę aplinką, formuoja teigiamą Gimnazijos įvaizdį; užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, skaidrų sprendimų priėmimą, personalo profesinį tobulėjimą ir būtinų, teisės aktuose nustatytų kompetencijų įgijimą;

6.15. rūpinasi palankaus darbo ir ugdymo(si) mikroklimato kūrimu, puoselėja valstybinę kalbą, kultūros tradicijas, atviros pilietinės visuomenės principus; išklauso ir analizuoja savivaldos institucijų, bendruomenės narių pasiūlymus, pageidavimus, skatina juos dalyvauti valdant Gimnaziją;

6.16. formuoja Gimnazijos ugdymo ir ugdymosi strategijas; užtikrina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymą;

6.17. inicijuoja mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemos sukūrimą; užtikrina mokinių ugdymo pasiekimų patikrinimų organizavimą ir vykdymą švietimo ir mokslo ministro, Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus ir savivaldybės administracijos nustatyta tvarka;

6.18. inicijuoja Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą; sudaro sąlygas vykdyti Gimnazijos veiklos stebėseną, tyrimus, veiklos išorinį vertinimą kitoms, turinčios teisę tą vykdyti, institucijoms ir joms teikti informaciją, susijusią su Gimnazijos veikla, teisės aktų nustatyta tvarka;

6.19. inicijuoja Gimnazijos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

6.20. rengia Gimnazijos nuostatų ar jų pataisų projektą ir jam pritarus Gimnazijos tarybai teikia Savivaldybės tarybai tvirtinti;

6.21. kiekvienais metais teikia Gimnazijos bendruomenei ir tarybai, Visagino savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka savivaldybės tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą;

6.22. organizuoja mokinių maitinimą Gimnazijoje, mokinių užimtumą po pamokų ir mokinių atostogų metu;

6.23. kartu su Gimnazijos taryba sprendžia, ar leisti ant Gimnazijos pastatų ar Gimnazijos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;

6.24. leidžia pagal kompetenciją įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

6.25. sudaro komisijas, darbo grupes teisės aktų nustatyta tvarka, tvirtina jų darbo reglamentus;

6.26. sudaro Gimnazijos vardu sutartis Gimnazijos funkcijoms atlikti;

6.27. organizuoja Gimnazijos dokumentų saugojimą ir tvarkymą teisės aktų nustatyta;

6.28. atstovauja Gimnazijai kitose institucijose;

6.29. atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi;

6.30. vykdo kitas Gimnazijos nuostatuose arba kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas.

7. Direktorius pagal savo kompetenciją vykdo kitus Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus.

_______________

 

PATVIRTINTA

Visagino savivaldybės tarybos

2018 m. birželio 26 d. sprendimu Nr. TS-131

 

VISAGINO ČESLOVO SASNAUSKO MENŲ MOKYKLOS DIREKTORIAUS

PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Visagino Česlovo Sasnausko menų mokyklos (toliau – Mokykla) direktorius yra vadovų pagrindinės grupės (kodas 1) švietimo įstaigos vadovas (kodas 112036).

2. Mokyklos direktorius yra biudžetinės įstaigos vadovas.

3. Pareigybės lygis – A2.

4. Pareigybės paskirtis – vadovauti Mokyklai, pareigybės aprašyme ir Mokyklos nuostatuose nustatytoms funkcijoms vykdyti.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

5. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

5.1. turėti aukštąjį koleginį ar jam lygiavertį išsilavinimą;

5.2. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:

5.2.1. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;

5.2.2. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;

5.2.3. turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 „Dėl Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašo patvirtinimo“, patirtį ir švietimo vadybos kvalifikacinį laipsnį;

5.2.4. švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka būti išklausęs pedagoginių ir psichologinių žinių kursą, turėti 2 metų pedagoginio darbo stažą arba 2 metų profesinės veiklos, kuri atitinka neformaliojo vaikų švietimo mokyklos vykdomų programų sritį, patirtį.

5.3. turėti Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 „Dėl Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo patvirtinimo“, 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;

5.4. turėti ne mažesnę kaip vienų metų vadovavimo suaugusiųjų asmenų grupei (grupėms) patirtį;

5.5. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;

5.6. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus;

5.7. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);

5.8. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

6. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

6.1. organizuoja, koordinuoja ir užtikrina tinkamą Mokyklos veiklą, Mokyklos tikslų, uždavinių įgyvendinimą, funkcijų vykdymą;

6.2. aiškina Mokyklos bendruomenei valstybinę, regioninę, Visagino savivaldybės švietimo politiką, kelia visuomenės poreikius atitinkančius Mokyklos veiklos tikslus, telkia bendruomenę švietimo politikai, šiems tikslams bei Mokyklos veiklos programoms įgyvendinti; laiduoja valstybės švietimo politikos vykdymo kokybę;

6.3. vadovauja Mokyklos strateginio plano, metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo Mokykloje priemonių įgyvendinimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

6.4. stebi, analizuoja, vertina Mokyklos veiklą, ugdymo sąlygas, procesą ir rezultatus, veiklos ir valdymo išteklių būklę, atsako už Mokyklos veiklos rezultatus;

6.5. užtikrina racionalų ir taupų lėšų bei turto naudojimą, veiksmingą Mokyklos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;

6.6. užtikrina, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingi;

6.7. tvirtina Mokyklos struktūrą, pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, Mokyklos darbuotojų pareigybių aprašymus;

6.8. teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, organizuoja darbuotojų veiklos vertinimą, nustato metines užduotis, siektinus rezultatus, jų vertinimo rodiklius, įgyvendina kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas; skatina ir sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją bei atestuotis teisės aktų nustatyta tvarka;

6.9. teisės aktų, Visagino savivaldybės tarybos nustatyta tvarka organizuoja mokinių priėmimą, komplektuoja klases, sudaro mokymo sutartis ir kontroliuoja jų vykdymą;

6.10. suderinęs su Mokyklos taryba, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisykles, kuriose vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais nustato bendruomenės narių elgesio ir etikos normas, mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

6.11. užtikrina sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto ir prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams Mokyklos aplinką, švietimo pagalbos bendruomenės nariams teikimo organizavimą; supažindina Mokyklos bendruomenę su teisės aktais, reglamentuojančiais vaiko teises, pareigas ir atsakomybę už teisių pažeidimus;

6.12. už mokinio elgesio normų pažeidimą skiria mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, nustatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme ir kituose teisės aktuose.

6.13. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo, pakeitimo, panaikinimo ar pratęsimo; organizuoja vaiko minimalios priežiūros priemonių ir kitų Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme mokykloms priskirtų funkcijų vykdymą, prižiūri minimalios priežiūros priemonių vykdymą;

6.14. atsako už informacijos apie Mokykloje vykdomas formalųjį švietimą papildančias ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, teikiamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Mokyklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo rezultatus bei pažangos rezultatus, Mokyklos bendruomenės tradicijas, bendruomenės pasiekimus skelbimą, demokratinį Mokyklos valdymą; kuria ugdymui palankią sociokultūrinę aplinką, formuoja teigiamą Mokyklos įvaizdį; užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, skaidrų sprendimų priėmimą, personalo profesinį tobulėjimą ir būtinų, teisės aktuose nustatytų kompetencijų įgijimą;

6.15. rūpinasi palankaus darbo ir ugdymo(si) mikroklimato kūrimu, puoselėja valstybinę kalbą, kultūros tradicijas, atviros pilietinės visuomenės principus; išklauso ir analizuoja savivaldos institucijų, bendruomenės narių pasiūlymus, pageidavimus, skatina juos dalyvauti valdant Mokyklą;

6.16. formuoja Mokyklos ugdymo ir ugdymosi strategijas; užtikrina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymą;

6.17. inicijuoja mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemos sukūrimą; užtikrina mokinių ugdymo pasiekimų patikrinimų organizavimą ir vykdymą;

6.18. inicijuoja Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą; sudaro sąlygas vykdyti Mokyklos veiklos stebėseną, tyrimus, veiklos išorinį vertinimą kitoms, turinčios teisę tą vykdyti, institucijoms ir joms teikti informaciją, susijusią su Mokyklos veikla, teisės aktų nustatyta tvarka;

6.19. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

6.20. rengia Mokyklos nuostatų ar jų pataisų projektą ir jam pritarus Mokyklos tarybai teikia Savivaldybės tarybai tvirtinti;

6.21. kiekvienais metais teikia Mokyklos bendruomenei ir tarybai, Visagino savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka savivaldybės tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą;

6.22. kartu su Mokyklos taryba sprendžia, ar leisti ant Mokyklos pastatų ar Mokyklos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;

6.23. leidžia pagal kompetenciją įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

6.24. sudaro komisijas, darbo grupes teisės aktų nustatyta tvarka, tvirtina jų darbo reglamentus;

6.25. sudaro Mokyklos vardu sutartis Mokyklos funkcijoms atlikti;

6.26. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir tvarkymą teisės aktų nustatyta;

6.27. atstovauja Mokyklai kitose institucijose;

6.28. atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi;

6.29. vykdo kitas Mokyklos nuostatuose arba kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas.

7. Direktorius pagal savo kompetenciją vykdo kitus Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus.

_______________