IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI IR FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINIO PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 23 d. Nr. T-128

Ignalina

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, 3 dalies 2 punktu, Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 135 „Dėl Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 18 punktais, Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio 23 d. sprendimu Nr. T-478 „Dėl naujos redakcijos Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2019 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-52 redakcija), 15, 230 ir 232 punktais, Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašu, patvirtintu Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-261 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir atsižvelgdama į Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2020 m. birželio 3 d. raštą Nr. S-27 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 metų veiklos ataskaitos pateikimo“, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pritarti Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

2Patvirtinti Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 metų finansinių ataskaitų rinkinį (pridedama).

3. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                     Justas Rasikas

 

 

PRITARTA

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. T-128

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

ĮVADINĖ DALIS

 

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba (toliau – tarnyba) yra Ignalinos rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) tarybai atskaitingas juridinis asmuo. Tarnyba yra kontrolės ir audito institucija, prižiūrinti, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas ir patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai. Tarnybos veikla grindžiama nepriklausomumo, teisėtumo, viešumo, objektyvumo ir profesionalumo principais.

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme nustatytas funkcijas ir suteiktus įgaliojimus, tarnyba atlieka finansinius ir veiklos auditus savivaldybės administravimo subjektuose bei savivaldybės valdomose įmonėse. Kartu su finansiniais auditais, kurių tikslas – finansinių ataskaitų duomenų vertinimas ir nepriklausomos nuomonės pareiškimas, taip pat yra atliekamas ir teisėtumo auditas – audituojamojo subjekto lėšų ir turto valdymo, naudojimo, disponavimo jais teisėtumo ir jų naudojimo įstatymų nustatytiems tikslams vertinimas. Veiklos auditai atliekami siekiant įvertinti audituojamų subjektų viešojo ir vidaus administravimo veiklą, lėšų ir turto valdymą, naudojimą ir disponavimo jais ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo požiūriu. Auditoriai audituotam subjektui pateikia rekomendacijas, padedančias tobulinti veiklą.

Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba auditus atlieka vadovaudamasi Valstybinio audito reikalavimais, Veiklos audito vadovo nuostatomis bei Tarptautiniais aukščiausiųjų audito institucijų standartais. Tarnybos darbas ir teisės aktų nustatytų funkcijų įgyvendinimas organizuojamas vadovaujantis tarnybos kontrolieriaus parengtu metiniu veiklos planu.

2019 metais darbai buvo planuoti taip, kad būtų užtikrintas Ignalinos rajono savivaldybės tarybos sprendimams priimti reikalingų išvadų pateikimas, atskleistos probleminės sritys savivaldybės biudžetinėse įstaigose ir savivaldybės valdomose įmonėse, vykdomos tarnybai, kaip biudžetinei įstaigai, pavestos bendrosios funkcijos. Veiklos ataskaita rengiama ir savivaldybės tarybai teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu[1] ir tarnybos nuostatais[2]. 2019 metų veiklos ataskaitoje pateikiami apibendrinti audito rezultatai, informacija apie pagrindinius tarnybos 2019 metais atliktus darbus ir pasiektus veiklos rezultatus.

 

II SKYRIUS

TARNYBOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS

 

Tarnyba yra viešasis juridinis asmuo, prižiūrintis, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas bei patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai. Tarnyba, vykdydama jai pavestas funkcijas:

· Atlieka išorės auditą savivaldybės administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės kontroliuojamose įmonėse.

· Kiekvienais metais rengia ir savivaldybės tarybai teikia išvadą dėl savivaldybės konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo.

· Rengia ir savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl savivaldybės naudojimosi bankų kreditais, paskolų ėmimo ir teikimo, garantijų suteikimo ir laidavimo kreditoriams už savivaldybės valdomų įmonių imamas paskolas.

· Rengia ir savivaldybės tarybai teikia išvadas dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo ir pritarimo galutinėms viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų.

· Nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus skundus ir pareiškimus dėl savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo.

· Atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų priskirtas funkcijas.

2019 metų pradžioje tarnyboje dirbo 2 darbuotojai: tarnybos kontrolierius ir auditorius (darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį). Nuo 2019 metų balandžio 3 d. iki 2019 metų gruodžio 3 d. tarnybos kontrolierius turėjo nedarbingumą. Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. rugsėjo 26 d. sprendimu Nr. T-202 „Dėl (nuasmeninta) laikino perkėlimo į Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kontrolieriaus pareigas“ (nuasmeninta) perkelta į kontrolieriaus pareigas iki Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kontrolieriaus laikinojo nedarbingumo pabaigos. Nesant tarnybos kontrolieriaus (nuo 2019 m. balandžio 3 d. iki 2019 m. rugsėjo 26 d.), ataskaitiniu laikotarpiu suplanuotus ir papildomai tarnybos kontrolieriaus pavestus darbus vykdė auditorius.

Tarnybos vidaus administravimo, audito veikla buvo organizuojama ir kontroliuojama leidžiant tarnybos kontrolieriaus įsakymus ir vadovaujantis patvirtintu metiniu veiklos planu.

Darbai bendrosios veiklos srityje, kaip ir kasmet, buvo susiję su tarnybos, kaip biudžetinės įstaigos, funkcijų vykdymu. Vykdant šioje veiklos srityje nustatytus uždavinius, tvarkyta tarnybos buhalterinė apskaita, parengti 2018 metų metiniai ir 2019 metų tarpiniai biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkiniai, planuotas tarnybos biudžetas 2020 metams, atlikti kiti apskaitos darbai, vykdyti prekių ir paslaugų viešieji pirkimai, personalo valdymo, darbo organizavimo funkcijos ir t. t.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 9 dalies 3 punktu ir siekiant užtikrinti tinkamą darbo organizavimą, rengiamas ir su Ignalinos rajono savivaldybės tarybos Kontrolės komitetu derinamas ir tvirtinamas metinis tarnybos veiklos planas. Metiniame plane detalizuojami veiksmai (darbai) ir jų įgyvendinimo būdai, vykdant savivaldybės strateginiame veiklos plane tarnybai nustatytus tikslus ir uždavinius, numatomi darbų atlikimo terminai ir atsakingi vykdytojai.

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 metinis veiklos planas patvirtintas tarnybos kontrolieriaus 2018 m. lapkričio 14 d. Metinis veiklos planas per metus buvo tikslinamas bendra plano tvirtinimo tvarka.

Pagal patvirtintą 2019 metų veiklos planą, iki 2019 metų liepos 15 d. buvo numatyta baigti Ignalinos rajono savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo finansinį ir teisėtumo auditą. 2019 m. spalio mėnesį pradėtas savivaldybės turto valdymo veiklos auditas (pagal 2019 m. spalio 3 d. bendradarbiavimo susitarimą su Valstybės kontrole).

 

III SKYRIUS

TARNYBOS FINANSINĖ INFORMACIJA

 

3.1. 2019 metų biudžeto išlaidų sąmatos vykdymas

2019 metais tarnybai Savivaldybės funkcijų vykdymo, administravimo ir savivaldybės veiklos užtikrinimo programai vykdyti (kodas 6) Ignalinos rajono savivaldybės taryba 2019 m. vasario 7 d. sprendimu Nr. T-7 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2019 metų biudžeto patvirtinimo“ pavirtino 2019 metams skirtus asignavimus – 50 000 Eur, iš jų 46 000 Eur – darbo užmokesčiui.

Tarnybos 2019 metais kasinės išlaidos sudarė 41145,47 Eur, 1 lentelėje pateikiamos išlaidos pagal išlaidų straipsnius:

2019 metų tarnybos kasinės išlaidos

1 lentelė

Eil. Nr.

Išlaidų straipsnis

Eur

1.

Valstybės tarnautojų darbo užmokestis

18540,54

2.

Dėl ekonomikos krizės sumažinto darbo užmokestis

1356,8

3.

A lygio darbuotojų darbo užmokestis

17234,39

4.

Socialinio draudimo įmokos

985,82

5.

Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų išlaidos

496,46

6.

Komandiruočių išlaidos

102,52

7.

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos

259

8.

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos

1932,29

9.

Darbdavių socialinė parama pinigais

237,65

10.

Iš viso

41145,47

 

Išlaidos darbo užmokesčiui – 37131,73 Eur, t. y. 81,25 proc. metinio asignavimų plano, arba 18,75 proc. mažiau, negu  patvirtinti asignavimai (planas – 45700 Eur).

Išlaidos socialiniam draudimui – 985,82 Eur, t. y. 98,58 proc. metinio asignavimų plano, arba 1,42 proc. mažiau, negu  patvirtinti asignavimai (planas – 1000 Eur).

2019 metais (IV ketvirtį išmokėta dėl ekonominės krizės neproporcingai sumažinto darbo užmokesčio dalis – 1356,80 Eur.

Išlaidos darbo užmokesčiui ir socialiam draudimui sudarė 38117,55 Eur, t. y. 92,64 proc. visų kasinių išlaidų (1 pav.).

 

1 pav. Tarnybos 2019 metų kasinės išlaidos procentais

 

Transporto išlaikymo išlaidos ir transporto paslaugų išlaidos – 496,46 Eur, t. y. 99,29 proc. metinio asignavimų plano, arba 0,71 proc. mažiau, negu patvirtinti asignavimai (planas – 500 Eur).

Išlaidos prekių, paslaugų naudojimui – 1932,29 Eur, t. y. 96,61 proc. metinio asignavimų plano, arba 3,39 proc. mažiau, negu  patvirtinti asignavimai (planas – 2000 Eur).

2019 metais įsigyti du asmeniniai kompiuteriai (vieno kaina – 326,70 Eur), du monitoriai (vieno kaina – 110,11 Eur) ir 1 nešiojamasis kompiuteris (kaina – 498,99 Eur).

Komandiruočių išlaidos sudarė 102,52 Eur, t. y. 51,26 proc. metinio asignavimų plano, arba 48.78 proc. mažiau, negu patvirtinti asignavimai (planas – 200 Eur).

Kvalifikacijos kėlimo išlaidos sudarė 259,00 Eur, t. y. 86,33 proc. metinio asignavimų plano, arba 13,67 proc. mažiau, negu patvirtinti asignavimai (planas – 300 Eur).

Darbdavio socialinės paramos pinigais išlaidos sudarė  237,65 Eur, t. y. 79,22 proc. metinio asignavimų plano.

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kreditorinis įsiskolinimas 2019 metų gruodžio 31 d. sudarė 0,02 Eur.

3.2. Ilgalaikis turtas

Ataskaitinių metų pabaigoje tarnybos valdomo ilgalaikio turto likutinė vertė buvo 0,00 Eur. 2019 metais ilgalaikio turto nebuvo įsigyta. Ataskaitiniu laikotarpiu patikėjimo teise buvo valdomas 2012 metais įsigytas automobilis „Audi A4“ ir du kompiuteriai su monitoriais, įsigyti 2011 metais.

IV SKYRIUS

TARNYBOS AUDITO IR KONTROLĖS VEIKLOS REZULTATAI

 

4.1. Viešojo sektoriaus subjektų grupės finansinis ir teisėtumo auditas

Savivaldybės viešojo sektoriaus grupės finansinis ir teisėtumo auditas, vykdant Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą, atliekamas kasmet. 2019 metais atlikto audito metu vertintas savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinys, kuris buvo sudarytas 34 savivaldybės viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų pagrindu. Vertinti savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio duomenys, kurie buvo parengti 33 subjektų biudžeto vykdymo ataskaitų pagrindu. Lėšų ir turto valdymo, naudojimo ir disponavimo teisėtumo klausimai nagrinėti pagal rizikas atrinktose audituoti srityse.

Savivaldybės 2018 metų konsoliduotųjų ataskaitų rinkinių, lėšų ir turto valdymo, naudojimo ir disponavimo jais grupės finansinio ir teisėtumo audito procedūros apėmė ūkinių operacijų kiekybiškai svarbiose srityse apskaitos ir pateikimo finansinėse ir biudžeto vykdymo ataskaitose vertinimą septyniuose savivaldybės viešojo sektoriaus subjektuose (toliau – VSS) ir visų subjektų žemesniojo lygio metinių ataskaitų ir konsoliduotųjų ataskaitų rinkinio vertinimas. Šio audito metu nustatyti neatitikimai ir rekomendacijos juos ištaisyti audituotiems subjektams buvo išdėstyti jiems pateiktose ataskaitose, o grupės audito rezultatai pateikti audito ataskaitoje ir audito išvadoje. Išsami informacija apie rekomendacijas ir jų vykdymą pateikta audito ataskaitos 1 priede; audito ataskaitas ir audito išvadas galima rasti tarnybos interneto puslapyje[3].

 

4.2. Bendradarbiavimo susitarimas su Valstybės kontrole

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė ir Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba 2019 m. spalio 3 d. pasirašė bendradarbiavimo susitarimą Nr. BS-59 (dėl nekilnojamojo turto audito). 2019 m. IV ketvirtį buvo pradėtas Savivaldybės nekilnojamojo turto valdymo veiklos auditas, audito pabaiga buvo numatyta 2020 metų balandžio 1 d. Laikinai einantis kontrolieriaus pareigas kontrolierius laiku pateikė visus prašomus duomenis ir dokumentus Valstybės kontrolei. Nuo 2019 m. gruodžio 4 d. grįžus į darbą tarnybos kontrolieriui iki 2020 metų sausio 31 d. Valstybės kontrolė negavo jokių darbo dokumentų dėl Nekilnojamojo turto audito, todėl 2020 m. vasario 5 d. Lietuvos Respublikos valstybės kontrolei buvo išsiųstas raštas Nr. S-2 „Dėl Valstybės kontrolės ir Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 m. spalio 3 d. bendradarbiavimo susitarimo“ (dėl bendradarbiavimo susitarimo nutraukimo). Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė 2020 m. vasario 17 d. pateikė atsakymą – raštą Nr. SD-(8-9.6.1-E6030) „Dėl Valstybės kontrolės ir Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 m. spalio 3 d. bendradarbiavimo Nr. BS-59 nutraukimo“. Susitarimas tarp Valstybės kontrolės ir Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nutrauktas 2020 m. vasario 25 d. dėl laiko ir žmogiškųjų išteklių (darbuotojų) atlikti auditą trūkumo.

 

4.3. Išvados savivaldybės tarybai

Tarnyba parengė ir pateikė savivaldybės tarybai sprendimui priimti reikalingas išvadas dėl Ignalinos rajono savivaldybės ilgalaikių paskolų limito (2019 m. vasario 28 d. Nr. KI-1) ir dėl galimybės suteikti garantiją UAB Ignalinos šilumos tinklams imamai paskolai (2019 m. spalio 11 d. KI-11).

 

4.4. Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų ribotos apimties audito

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolieriaus 2019 m. rugpjūčio 6 d. įsakymu Nr. K1-20 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų ribotos apimties audito“ Stasė Bareckienė, Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos auditorė, dirbanti pagal darbo sutartį, pavedė Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos auditorei Stasei Bareckienei atlikti ribotos apimties auditą „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų“.

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 10 dalies 1 punkte nurodyta, kad savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, savivaldybės kontrolieriaus pavedimu atlieka audituojamų subjektų eilinius ir veiklos plane nenumatytus finansinius ir veiklos auditus.

2019 metų veiklos plane nebuvo numatytas auditas „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų“.

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos auditorė Stasė Bareckienė 2019 m. rugsėjo 10 d. rašte „Atsakymas į pateiktą informaciją“ Ignalinos rajono savivaldybės merui pareiškė, kad neteisėtai vykdydama pavestas funkcijas išleido Ignalinos rajono savivaldybės kontrolieriaus 2019 m. rugpjūčio 6 d. įsakymą Nr. K1-20 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų ribotos apimties audito“, ir paprašė įsakymą laikyti negaliojančiu.

Savivaldybės kontrolierius nepavedė atlikti Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų ribotos apimties audito. Minėto audito dokumentų peržiūros, kaip to reikalauja teisės aktai, tarnybos kontrolierius neatliko.

Atsižvelgiant į nurodytas aplinkybes, audito ataskaita „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės patirtų išlaidų muzikos festivaliui „Galapagai“ ir žemės sklypų priežiūros išlaidų“, pasirašyta Stasės Bareckienės, Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos auditorės, viešai skelbiama nebuvo.

V SKYRIUS

TARNYBOS VEIKLOS VEIKSMINGUMAS, VEIKLOS TOBULINIMO KRYPTYS

 

Tarnybos rekomendacijų įgyvendinimo rezultatai: iš viso buvo pateikta 13 rekomendacijų, rekomendacijos visiškai įgyvendintos arba įgyvendinamos.

Tarnyba dalyvauja Savivaldybių kontrolierių asociacijos veikloje, nuolat bendradarbiauja, keičiasi informacija ir sukaupta patirtimi su kitų savivaldybių kontrolės ir audito tarnybomis, Savivaldybių kontrolierių asociacija ir Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Centralizuotu vidaus audito skyriumi.

Tarnybos artimiausio laikotarpio veiklos tobulinimo kryptys:

· Siekiant efektyvaus audito atlikimo, plėtoti bendradarbiavimą su Valstybės kontrole.

· Siekiant audito kokybės, tobulinti darbuotojų kvalifikaciją.

 

Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir

audito tarnybos 2019 metų veiklos ataskaitos

priedas

 

 

VIEŠOJO SEKTORIAUS SUBJEKTŲ GRUPĖS AUDITO REKOMENDACIJOS IR JŲ VYKDYMAS

 

Rekomendacijos Nr.

Teiktos rekomendacijos

Subjektai

Informacija apie vykdymą

1.

Papildyti ilgalaikio turto registruose informaciją apie teisinę turto registraciją

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Naujojo Daugėliškio seniūnija

Ilgalaikio turto registruose nuolat pildoma informacija apie teisinę turto registraciją. Ši informacija atnaujinama kiekvieną kartą gavus duomenis per dvi darbo dienas

Įgyvendinama

2.

Įregistruoti 97 vienetus privalomo registruoti ilgalaikio nekilnojamojo turto VĮ Registrų centre iki 2019 m. gruodžio 31 d.

 

Visų audito rekomendacijose nurodytų 97 vienetų įregistruoti nepavyko, nes nebuvo finansinių išteklių. Iki 2019 m. gruodžio 31 d. įregistruota 15 vienetų ilgalaikio nekilnojamojo turto. Šis darbas vykdomas nuolat pagal turimas finansines galimybes

Įgyvendinama

3.

Papildyti ilgalaikio turto registruose informaciją apie teisinę turto registraciją

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Ignalinos miesto seniūnija

Ilgalaikio turto registruose nuolat pildoma informacija apie teisinę turto registraciją. Ši informacija atnaujinama kiekvieną kartą gavus duomenis per dvi darbo dienas

Įgyvendinama

4.

Įregistruoti 227 vienetus privalomo registruoti ilgalaikio nekilnojamojo turto VĮ Registrų centre iki 2019 m. gruodžio 31 d.

 

Visų audito rekomendacijose nurodytų 227 vienetų įregistruoti nepavyko, nes nebuvo finansinių išteklių. Iki 2019 m. gruodžio 31 d. įregistruota 15 vienetų ilgalaikio nekilnojamojo turto. Šis darbas vykdomas nuolat pagal turimas finansines galimybes

Įgyvendinama

5.

Papildyti ilgalaikio turto registruose informaciją apie teisinę turto registraciją

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Vidiškių miesto seniūnija

Ilgalaikio turto registruose nuolat pildoma informacija apie teisinę turto registraciją. Ši informacija atnaujinama kiekvieną kartą gavus duomenis per dvi darbo dienas

Įgyvendinama

6.

Įregistruoti 67 vienetus privalomo registruoti ilgalaikio nekilnojamojo turto VĮ Registrų centre iki 2019 m. gruodžio 31 d.

 

Visų audito rekomendacijose nurodytų 67 vienetų įregistruoti nepavyko, nes nebuvo finansinių išteklių. Iki 2019 m. gruodžio 31 d. įregistruota 15 vienetų ilgalaikio nekilnojamojo turto. Šis darbas vykdomas nuolat pagal turimas finansines galimybes

Įgyvendinama

7.

Numatyti buhalterinės apskaitos tvarkytoją, kuris turėtų pavaduoti buhalterį jo kasmetinių atostogų ar ligos metu, kaip tai numatyta Viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos organizavimo taisyklėse

Ignalinos r. Vidiškių gimnazija

Gimnazija neturi kito buhalterio ar apskaitos darbuotojo, kuris galėtų pavaduoti vyriausiąjį buhalterį

Nėra galimybės įgyvendinti rekomendaciją

8.

Numatyti buhalterinės apskaitos tvarkytoją, kuris turėtų pavaduoti buhalterį jo kasmetinių atostogų ar ligos metu, kaip tai numatyta Viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos organizavimo taisyklėse

Ignalinos rajono priešgaisrinė tarnyba

Įstaigoje nėra kito apskaitos darbuotojo, galinčio pavaduoti finansininką. Tarnyba finansininko kasmetinių atostogų ir laikino nedarbingumo metu finansinių operacijų neatlieka

Nėra galimybės įgyvendinti rekomendaciją

9.

Numatyti buhalterinės apskaitos tvarkytoją, kuris turėtų pavaduoti buhalterį jo kasmetinių atostogų ar ligos metu, kaip tai numatyta Viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos organizavimo taisyklėse

Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokykla

Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos darbuotojai neturi reikiamo išsilavinimo pavaduoti buhalterį jo kasmetinių atostogų ar ligos metu

Nėra galimybės įgyvendinti rekomendaciją

10.

Papildyti ilgalaikio turto registruose informaciją apie teisinę turto registraciją

Ignalinos kultūros ir sporto centras

Informacija papildyta

Įgyvendinta

11.

Įregistruoti 1 vienetą privalomo registruoti ilgalaikio nekilnojamojo turto VĮ Registrų centre iki 2019 m. gruodžio 31 d.

 

Sporto aikštelė (teniso kortai) yra įregistruota (nekilnojamojo turto registre įrašo Nr. 44/190445, unikalus Nr. 4400-0281-0548, kadastrinių matavimų bylos Nr. 9953) ir pagal Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimą Nr. T-70 „Dėl turto perdavimo“ perduota patikėjimo teise valdyti, naudoti ir disponuoti Ignalinos kultūros ir sporto centrui

Įgyvendinta

12.

Papildyti ilgalaikio turto registruose informaciją apie teisinę turto registraciją

Ignalinos rajono savivaldybės administracija

Ilgalaikio turto registruose nuolat pildoma informacija apie teisinę turto registraciją. Ši informacija atnaujinama kiekvieną kartą gavus duomenis per dvi darbo dienas

Įgyvendinama

13.

Įregistruoti 392 vienetus privalomo registruoti ilgalaikio nekilnojamojo turto VĮ Registrų centre iki 2019 m. gruodžio 31 d.

 

Iki 2019 m. gruodžio 31 d. valstybės įmonėje Registrų centre buvo papildomai užregistruota 160 vienetų privalomai registruotino nekilnojamojo turto. Visų audito rekomendacijose nurodytų 392 vienetų įregistruoti nepavyko, nes nebuvo finansinių išteklių atlikti šių objektų kadastrinius matavimus. Šis darbas vykdomas nuolat pagal turimas finansines galimybes

Įgyvendinama

 



[1] Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 9 dalies 15 punktas.

[2] Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų, patvirtintų Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. lapkričio 27 d. sprendimu Nr. T-234 „Dėl dėl Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos nuostatų patvirtinimo ir didžiausio leistino pareigybių skaičiaus nustatymo“, 23.15 papunktis.

 

[3] http://www.ignalina.lt/index.php?2105877135.